Last news in Fakti

9 Ноември, 2020 19:11 6 967 25

Monza се завръща като флагман на Opel?

  • opel-
  • psa-
  • monza

Ръководството на Opel разглежда възможността за възраждане на култовата Monza в ролята на флагмански модел, съобщава Auto Motor und Sport. Някогашното купе обаче ще претърпи сериозна метаморфоза и ще се превърне в електрически кросоувър.

Новата Monza ще бъде дълга над 4.9 метра и ще бъде съпоставима по габарити с Kia Telluride. Сегашният най-голям Opel Grandland X ще бъде половин метър по-къс.

Моделът ще бъде построен на електрическата платформа eVMP (electric Vehicle Modular Platform) на PSA. Мощността ще надхвърля 400 к.с., а батериите с капацитет между 60 и 100 кВтч ще осигуряват обсег от 400 до 600 км без презареждане.

Новата Monza може да излезе на пазара още през 2024 г. - Opel вече показа прототип на наследника през 2013 г. На модела се възлагат надежди за пробив на китайския пазар, до който немската марка нямаше достъп под шапката на General Motors.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 шофер

    21 20 Отговор
    Яка германска кола само дето е електрокар. Едно ДВГ на СМГ, Мпакет, ГеТе ЕрЕс 3, ЕрЕс куаттро, ГеТеИ, Ес Те или Инсигния си е яка кола - пълниш и караш с кеф!

    Коментиран от #2, #4

  • 2 123

    17 8 Отговор

    До коментар #1 от "шофер":

    Тия ги разказвай на дядо ти!
  • 3 Случаен

    19 13 Отговор
    Да я закриват тая марка, Monza ел кросовер, пу, да ви п*кам на дизайнерите и инженерите
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Пешо

    4 3 Отговор

    До коментар #4 от "БАЙ Х@Й":

    Ужас
  • 6 Хахаха

    23 7 Отговор
    Опел заораха, когато решиха да правят скъпи коли. Марката се свързва с практични, функционални, икономични коли.
    Моделът Зафира А и Б бяха абсолютен хит.
    Обаче Зафира Турър с базова цена от 54000, като, Зафира Б Енджой (второ ниво на оборудване) беше 37 000. Да не говорим за флагмана Инсигния ... пълен боклук за 65000 лв.
    Грешни решения

    Коментиран от #17, #18

  • 7 Хахаха

    31 3 Отговор
    Същото ще ги споходи и Фолксваген, от народна кола се тикат в премиум клас, а са безумно скъпи боклуци.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 гост

    4 2 Отговор

    До коментар #8 от "Коментар 4":

    Всъщност още следващата пролет ще се слеят и с Фиат-Крайслер ! Така че ще е Пежо-Ситроен-Опел-Фиат-Крайслер , четвъртия производител в света !
  • 10 Минаващ

    16 33 Отговор
    Опел не представляваха интерес докато не ги купиха французите и не ги вкараха в правият път.Като цяло немските коли са зле проектирани изчислени без оглед на физика и механика същото е и с японските все едно са правени от умствено изостали.Но фрамцузите мислят за всичко и ги стегнаха.Перфектна техника функционалност практичност пътно поведение упрвляемост и комфорт.Браво

    Коментиран от #11, #12, #13, #14

  • 11 Идиоте

    18 5 Отговор

    До коментар #10 от "Минаващ":

    Ти си явно със синдром,тва е ясно,но защо въобще имаш достъп до компютър?
  • 12 БАЙ Х@Й

    9 3 Отговор

    До коментар #10 от "Минаващ":

    Поздравление! Вече два часа коментара ти , че Опел вече е френска собственост не е изтрит! Моите и двата престояха по петнадесет минути !
  • 13 само минавам

    23 3 Отговор

    До коментар #10 от "Минаващ":

    Ти Опел Карал ли си ? Калибра беше еталон за времето си .

    Коментиран от #16

  • 14 0000

    10 7 Отговор

    До коментар #10 от "Минаващ":

    Ще почина.французи и автомобилостроене-магаре и космос.надявам се си го написал с ирония

    Коментиран от #15, #19

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Минаващ

    5 2 Отговор

    До коментар #13 от "само минавам":

    Циганският еталон всичко след каруцата е Спейс Екс

    Коментиран от #23

  • 17 Йо Несбьо

    5 2 Отговор

    До коментар #6 от "Хахаха":

    Какво й е на Инсигнията?! Страхотен автомобил, в Германия като излезе и веднага стана популярен. Просто Опел в последните 30 години не е това, което беше. Наистина трябваше да си остане с по-ниски цени от конкурентите, за да продава повече, но пък поне се махна от Дженеръл Мотърс. Американците налагат на завзетите марки тежък диктат какво, как и колко. Мазда под американски диктат правеха автомобили, които ръждясват. Сегашните мазди грам ръжда нямат. Та с Пежо се получи "всяко зло за добро"... Нищо чудно с успешна серия автомобили Опел да стане и самостоятелна независима марка...
  • 18 Иван

    19 1 Отговор

    До коментар #6 от "Хахаха":

    Явно не знаеш историята на Опел. След войната се е конкурирал директно с Мерцедес. Да си чувал за марките Дипломат с v8 двигател, Капитан,Адмирал,Сенатор,Рекорд,Монца....Всички изброени с предимно 6 или 8 цилиндъра. И така е до края на 80-те. После грешните политики на GM провалят Опел.

    Коментиран от #20, #21

  • 19 Минаващь

    3 0 Отговор

    До коментар #14 от "0000":

    Сериозен съм до мозъка на костите си.
  • 20 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "Иван":

    Е да де , ГМ ти е виновен , а що "великия " Опел го е докарал до фалит и е трябвало ГМ да го купи , за да не го закрият кредиторите не е важно , хаха !! И ВСИЧКИ тия дето си ги изброил са точно от времето , когато става собственост на ГМ , щото това става още 1928 г (!!!!!!) , тоест до "края на 80-те" Опел ВЕЧЕ е на ГМ над 50 години !!!!!
  • 21 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "Иван":

    Та явно ти не я знаеш историята , ама хич !!! "След войната" ако не е бил ГМ , тая марка Опел отдавна да е само в историята , също така никога нямаше да напусне дори Германия , да не говорим за Европа !!
  • 22 onq s konq

    3 0 Отговор
    Е не не няма начин хубавото купе да не го ос..р..т като го трансформират в "кросоувър", просто няма!
  • 23 onq s kalibrata

    5 1 Отговор

    До коментар #16 от "Минаващ":

    Цигански само в България, защото се вкарваха 15-годишни издухани таралясници. Я виж статистиките в ДТМ, години наред Калибрата нямаше кой да я мръдне от първото място.

    Коментиран от #24

  • 24 Изпреварващ

    3 0 Отговор

    До коментар #23 от "onq s kalibrata":

    Е то и алфа 155 победи в Дтм но това не означава че е феноменалек бклук.
  • 25 Изпреварващ

    1 0 Отговор
    не е* пардонь