Last news in Fakti

11 Ноември, 2020 14:55 9 589 34

5 предимства на китайските кросоувъри пред германските

  • кросоувъри-
  • китай-
  • германия

Руски експерти посочват няколко основни причини, поради които китайските кросоувъри могат да бъдат по-добри от немските

5 предимства на китайските кросоувъри пред германските - 1

На първо място, редакцията на AvtoVzglyad отбеляза, че някои германски автомобили имат т.нар. подрамки, които са изработени от алуминий, а в случай на произшествие продуктът от този материал се огъва лесно и е почти невъзможно да се поправи. В китайските кросоувъри стоманените подрамки и техният ремонт или подмяна ще струват много по-малко.

Също така автомобилните експерти забелязват, че сега много европейски марки се опитват да спестят и обединяват много модели на една и съща платфолма. Поради такива решения понякога е невъзможно да се монтира стоманена защита на двигателя на кросоувъра и затова е по-добре с европейските кросоувъри да не се излиза извън пътя. Китайските производители на автомобили малко изостават в това отношение и често използват квадратни подрамки, които обаче позволяват инсталиране на защита на двигателя.

Няма как и да не се обърне внимание на особеностите при подръжка на автомобила. Германските автомобили са по-сложни и често могат да изискват специални инструменти за ремонт. За китайските кросоувъри тези инструменти често не са необходими, което означава, че поддръжката и ремонтът ще бъдат по-евтини, а в случай на повреда на пътя, тя е по-лесна за отстраняване.

По-голямата част от китайските кросоувъри са с предно предаване, а отзад е монтирано полузависимо окачване. Немските компании често използват верига с много връзки дори и на автомобили с едно задвижване. Този дизайн подобрява управлението на автомобила, но е труден за поддръжка, което означава, че трябва да плащате повече за ремонт.

Германските марки обичат да монтират на кросоувърите турбомотори с малък обем, които изискват по-често обслужване и качествено гориво. Китайските марки избират предимно атмосферни двигатели, които са с по-опростен дизайн и имат по-висок ресурс. Що се отнася до компресорните китайски двигатели, то за тях има по-малко информация. Някои собственици на китайски автомобили твърдят, че животът на такъв агрегат е около 250 000 км, което е съпоставимо с "живота" на немските аналози.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 35 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    95 12 Отговор
    Лека полека китайците вървят по утъпканата пътека от японци и след това от корейци. Сега е техен ред да задминат голяма част от утвърдените автопроизводители.
  • 2 бай Ставри

    63 8 Отговор
    В България, страшно обичат думата кросоувъри! Без да разбират истинското значение. За тъпите журналисти, всичко по-голямо от жигули е кросовер

    Коментиран от #24, #34

  • 3 Дамммм

    70 9 Отговор
    Дойде времето когато ако стоката не е китайска,тя ще бъде менте...
  • 4 тупалка

    115 0 Отговор
    Най - голямото предимство е, че при китайските всички резервни части са оригинални...
  • 5 ТтттТ

    38 4 Отговор
    Има голяма истина в това инфо-основно техническа.
  • 6 Ушанка

    13 1 Отговор
    Използвайте по не читави преводачи
  • 7 Бай Джап

    47 8 Отговор
    Докъде го докараха тези германци с новите си "инженери" да ги сравняват с китайци, че и да губят! Накъде върви този свят, добре че самурите все още държат фронта !
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 пилот на Ферари

    36 4 Отговор
    Според немците от Ауто Билд - 300 милиона китайци са вече със средните доходи на германците. А германците са 82 милиона барабар с пенсионерите и бебетата. За това всички световни фирми имат заводи в Китай. Даже и по няколко. Общия брой на заводите произвеждащи краен продукт - готов автомобил са над 100 .

    Коментиран от #22

  • 10 Франкофон

    8 8 Отговор
    Ние във Френско караме само Ренаулт сори бате в Азия може тука не
  • 11 швейк

    19 39 Отговор
    само рушляк може да мисли по такъв извратен начин ... европееца си купува кола, кара я докато е в гаранция и после я връща за нова. дреме му какви са разходите по подръжка.

    Коментиран от #16

  • 12 Тошко

    18 1 Отговор
    NIO стандартно сменя пакета батерии за 3 минути на път (разбира се безплатно). Имаше тестове на други, успешни, за смяна -30 сек. Интересното, тук е друго. Различните китайски производители се обединяват около единен стандарт, специално за това на батериите. Точно за да се менкат лесно на различните производители.
  • 13 Китаиски автомобил не и не

    6 3 Отговор
    Говоря като тяхна марка
  • 14 Не може на жипка да туриш 1.6 или 2

    3 6 Отговор
    Такива мотори и да бъде ръчна скорост ...тва е абсурд не желая такава конфигурация ако ще и ново да е 5 бона
  • 15 бай Ставри

    4 1 Отговор
    Българските журналисти, не са наясно какъв клас е "кросоувър" За тях, всичко което е по-голямо от москвич, е кросоувер
  • 16 Тошко

    9 0 Отговор

    До коментар #11 от "швейк":

    :) Нищо специално, на NIO са с НЕОГРАНИЧЕНА гаранция ( без лимит километри и години). Колко ли ще трябва да се карат..
  • 17 Иво

    19 38 Отговор
    Такава глупост не бях чел. Да сравняваш немско качество с китайски боклук това е все едно да ядеш прилепи вместо черен хайвер. Китай=менте😄

    Коментиран от #21, #23

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 бай Ставри

    3 0 Отговор
    Пеудираз, защо не изтриваш № 15
  • 20 Случаен

    6 2 Отговор
    Тия имат "уникални" статии. Например защо не е лоша идея да се купи кола от каршеринг компания. Потърсете на Стас Асафьев новините и гледайте последните 5 минути, винаги има някоя тяхна статия.
    Това е пълна глупост.
  • 21 баце

    7 6 Отговор

    До коментар #17 от "Иво":

    С малката подробност, че най-добрия черен хайвер идва вече от Китай баце, ай наздраве!
  • 22 Амииии

    7 2 Отговор

    До коментар #9 от "пилот на Ферари":

    От години немските премиум марки продават повече в Китай отколкото в целия ЕС
  • 23 бай Ставри

    5 7 Отговор

    До коментар #17 от "Иво":

    Иво, аз пък толкова много неумни хора, сред двадесетина оценяващи, които не са съгласни, че Германия е технически учител на света, не съм виждал. Малко сложно стана, но не е за неумници
  • 24 Ицата

    5 0 Отговор

    До коментар #2 от "бай Ставри":

    За тъпите журналисти, всичко черно с четири колела е /д/жип
  • 25 патриота

    11 14 Отговор
    Щом прочетох,че руснаци са давали мнение ,картинката стана ясна.Немските коли имали подрамка от алуминий която се изкривявала и не можела да се поправи.Алооо,боряшник сектора,такива ударени коли се пишат тотална щета от застрахователите и хората си купуват нови коли.Само в бедна Русия се мъчат от кола тотална щета ,пак да направят кола.Ами така ще е ,когато рублата е по 20ст и е по-евтина от тоалетната хартия.
  • 26 123

    8 7 Отговор
    Любимата тематика на лузърите! Значи, китайците не са по: икономични, бързи, сигурни, комфортни, технологични или качествени, а са ПРОСТО ПО ЕВТИНИ!
    А, и могат да се ремонтират с чук, тиксо и тел! Плюс е още, че рамата може да се заварява смело, да се реже с флекс и да се мята кит на ангро! Ами какво да кажа, смешна работа, ама смешна и трагикомична!
  • 27 Haha

    7 7 Отговор
    Ами какво да кажа имам скутер 50 кубика китайче 2008 производство минал съм 50 000 км и двигатела е в отлично здраве и още малко да се наложат на пазара и бих се доверил на китайски автомобил от колкото на кия/хюндай или някой премиум немски трошляк

    Коментиран от #31

  • 28 ВАГ

    9 8 Отговор
    Руски експерти ...сигурно са тея дето са открили третата поредна ваксина.
  • 29 очи и уши

    2 1 Отговор
    По качествени лЕ са ? Ма 3 години карам Чайна дувар -не струва ,продавам го и край с китайското
  • 30 Алфа Ромео

    1 0 Отговор
    За другите не знам но за Хавал се чуват добри отзиви.
  • 31 Хо-хо

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "Haha":

    Много искам да видя 50сс китайски скутер на 50к км бе 3 основни ремонта. Чували сме за такива ама никой не ги е виждал. Н ече нещо ама то японските мотори спо 600сс едва изкарват тези км без ремонт. 😉😂😂😂😂

    Коментиран от #32

  • 32 Ха ха

    0 1 Отговор

    До коментар #31 от "Хо-хо":

    Ти не си наред за това немските дараци намалят по улиците а японските се увеличават но с болни мозъци като теб не се спори деградирал си това е болестно състояние караи си голфа и се мисли за велик
  • 33 Хо-хо

    0 0 Отговор
    Аз съм си съвсем на ред, и далеч не карам Голф (които между другото в 1во и 2ро поколение са много добри коли) а кола която едва ли ще си позволиш ти следващите 10 години. А за мотори и скутери не ми говори че ми минават по 5 на ден от тея китайци през ръцете така че ай със здраве и не дай да си мислиш че китайците скоро ще стигнат качеството на европейците или японците. От тук и сравнението за 600cc японски мотор и 50сс китайски миксер. Ай моля ти са
  • 34 Azzzzzzzz

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "бай Ставри":

    А какво е, ако не е кросоувър? Това конкретно е точно такова! Голям разбирач се извъди!