На първо място, редакцията на AvtoVzglyad отбеляза, че някои германски автомобили имат т.нар. подрамки, които са изработени от алуминий, а в случай на произшествие продуктът от този материал се огъва лесно и е почти невъзможно да се поправи. В китайските кросоувъри стоманените подрамки и техният ремонт или подмяна ще струват много по-малко.
Също така автомобилните експерти забелязват, че сега много европейски марки се опитват да спестят и обединяват много модели на една и съща платфолма. Поради такива решения понякога е невъзможно да се монтира стоманена защита на двигателя на кросоувъра и затова е по-добре с европейските кросоувъри да не се излиза извън пътя. Китайските производители на автомобили малко изостават в това отношение и често използват квадратни подрамки, които обаче позволяват инсталиране на защита на двигателя.
Няма как и да не се обърне внимание на особеностите при подръжка на автомобила. Германските автомобили са по-сложни и често могат да изискват специални инструменти за ремонт. За китайските кросоувъри тези инструменти често не са необходими, което означава, че поддръжката и ремонтът ще бъдат по-евтини, а в случай на повреда на пътя, тя е по-лесна за отстраняване.
По-голямата част от китайските кросоувъри са с предно предаване, а отзад е монтирано полузависимо окачване. Немските компании често използват верига с много връзки дори и на автомобили с едно задвижване. Този дизайн подобрява управлението на автомобила, но е труден за поддръжка, което означава, че трябва да плащате повече за ремонт.
Германските марки обичат да монтират на кросоувърите турбомотори с малък обем, които изискват по-често обслужване и качествено гориво. Китайските марки избират предимно атмосферни двигатели, които са с по-опростен дизайн и имат по-висок ресурс. Що се отнася до компресорните китайски двигатели, то за тях има по-малко информация. Някои собственици на китайски автомобили твърдят, че животът на такъв агрегат е около 250 000 км, което е съпоставимо с "живота" на немските аналози.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
14:58 11.11.2020
2 бай Ставри
Коментиран от #24, #34
15:02 11.11.2020
3 Дамммм
15:03 11.11.2020
4 тупалка
15:04 11.11.2020
5 ТтттТ
15:04 11.11.2020
6 Ушанка
15:05 11.11.2020
7 Бай Джап
15:05 11.11.2020
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 пилот на Ферари
Коментиран от #22
15:26 11.11.2020
10 Франкофон
15:43 11.11.2020
11 швейк
Коментиран от #16
15:58 11.11.2020
12 Тошко
15:59 11.11.2020
13 Китаиски автомобил не и не
15:59 11.11.2020
14 Не може на жипка да туриш 1.6 или 2
16:01 11.11.2020
15 бай Ставри
16:01 11.11.2020
16 Тошко
До коментар #11 от "швейк":
:) Нищо специално, на NIO са с НЕОГРАНИЧЕНА гаранция ( без лимит километри и години). Колко ли ще трябва да се карат..16:03 11.11.2020
17 Иво
Коментиран от #21, #23
16:10 11.11.2020
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 бай Ставри
16:30 11.11.2020
20 Случаен
Това е пълна глупост.
16:34 11.11.2020
21 баце
До коментар #17 от "Иво":
С малката подробност, че най-добрия черен хайвер идва вече от Китай баце, ай наздраве!16:39 11.11.2020
22 Амииии
До коментар #9 от "пилот на Ферари":
От години немските премиум марки продават повече в Китай отколкото в целия ЕС16:59 11.11.2020
23 бай Ставри
До коментар #17 от "Иво":
Иво, аз пък толкова много неумни хора, сред двадесетина оценяващи, които не са съгласни, че Германия е технически учител на света, не съм виждал. Малко сложно стана, но не е за неумници19:29 11.11.2020
24 Ицата
До коментар #2 от "бай Ставри":
За тъпите журналисти, всичко черно с четири колела е /д/жип20:27 11.11.2020
25 патриота
20:48 11.11.2020
26 123
А, и могат да се ремонтират с чук, тиксо и тел! Плюс е още, че рамата може да се заварява смело, да се реже с флекс и да се мята кит на ангро! Ами какво да кажа, смешна работа, ама смешна и трагикомична!
21:53 11.11.2020
27 Haha
Коментиран от #31
22:44 11.11.2020
28 ВАГ
22:56 11.11.2020
29 очи и уши
12:05 12.11.2020
30 Алфа Ромео
18:54 12.11.2020
31 Хо-хо
До коментар #27 от "Haha":
Много искам да видя 50сс китайски скутер на 50к км бе 3 основни ремонта. Чували сме за такива ама никой не ги е виждал. Н ече нещо ама то японските мотори спо 600сс едва изкарват тези км без ремонт. 😉😂😂😂😂Коментиран от #32
07:48 13.11.2020
32 Ха ха
До коментар #31 от "Хо-хо":
Ти не си наред за това немските дараци намалят по улиците а японските се увеличават но с болни мозъци като теб не се спори деградирал си това е болестно състояние караи си голфа и се мисли за велик14:14 13.11.2020
33 Хо-хо
21:55 13.11.2020
34 Azzzzzzzz
До коментар #2 от "бай Ставри":
А какво е, ако не е кросоувър? Това конкретно е точно такова! Голям разбирач се извъди!18:56 14.11.2020