Last news in Fakti

12 Ноември, 2020 18:33 4 971 20

Двуцилиндрово Porsche?!

  • porsche-
  • v2-
  • 904-
  • прототип

Porsche показа за пръв път неизвестен досега прототип на купе с двуцилиндров двигател, построен през 2013 г. Спортното купе е поредният неосъществен проект от миналото, който компанията разкрива в рамките на виртуалния "ден на отворените врати" в дизайнерския ѝ център във Вайсах.

Двуцилиндрово Porsche?!

Уникалният автомобил е наречен Porsche 904. Модел с такова име вече е съществувал в периода 1964-1965 г., но заради патентни спорове с Peugeot е продаван като Carrera GTS.

Двуцилиндрово Porsche?!

V-образният двуцилиндров двигател на прототипа е заимстван от Ducati 1199 Superleggera (италианският производител на мотоциклети е част от VAG). 1 200-кубиковият агрегат развива мощност 200 к.с. и развърта до 12 000 об/мин.

Двуцилиндрово Porsche?!

Нестандартното Porsche има общи корени със суперикономичния Volkswagen XL1, създаден по идея на тогавашния шеф на концерна Фердинанд Пиех с цел да бъде доказано, че автомобил с разход 1 л/100 км не е фантастика.

Двуцилиндрово Porsche?!

Не след дълго XL1 се сдобива с напомпана версия Sport, оборудвана със същия двуцилиндров мотоциклетен двигател. 890-килограмовата кола ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.7 сек. и достига максимална скорост 270 км/ч.

Двуцилиндрово Porsche?!

Porsche 904 V2 е поредният нереализиран проект, който немците разсекретяват във виртуална изложба на стари прототипи. Компанията представи също електрически миниван, спортен модел в стила на 550 Spyder, цивилна версия на хибрида 919 от Льо Ман и неговия наследник.


Поставете оценка:
Оценка 4.8 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дедо Стефчо

    37 0 Отговор
    А, всички се смеехме на пръдливия Ханс :)

    Коментиран от #2, #6

  • 2 СмеехаСенеразби

    59 3 Отговор

    До коментар #1 от "Дедо Стефчо":

    Само хората, които не са карали или не са технически грамотни се смееха на Трабант. Прост и брилянтно лек за каране и обслужване. Времена, когато хората не ходеха на сервиз, а всичко сами си ремонтираха по четириколесните. Бързо, евтино и лесно придвижване можеше да се случи с Траби, без запушени инжектори, крешки в компютри, скъсани агренажни ремъци ... просто защото той не разполагаше с всички тези "екстри" :)

    Коментиран от #3, #11, #14, #18

  • 3 Иванчо l-ви

    22 1 Отговор

    До коментар #2 от "СмеехаСенеразби":

    Дамммм, а наглед малкото комби имаше изненадващо голям обем.

    Коментиран от #12

  • 4 Қазақстан Республикасы

    1 0 Отговор
    ОБЩОТО МЕЖДУ ПРЕДНАТА СТАТИЯ И ТАЗИ Е ТОВА!!!

    Коментиран от #5

  • 5 Қазақстан Республикасы

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "Қазақстан Республикасы":

    исках да сложа снимка, но не се получи.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Нормални

    9 2 Отговор
    ли сте, става въпрос за двуцилиндров, а не двутактов.
  • 8 Траби с601

    16 1 Отговор
    Трабантът е двуцилиндров.

    Коментиран от #13, #16

  • 9 Капитан Америка

    7 1 Отговор
    Да, концепцията под капака е неприемлива за повечето авто ентусиасти, но екстериорният дизайн е повече от сполучлив. Жалко, че ще остане нереализиран.
  • 10 Случаен

    3 1 Отговор
    Това е нещо средно между Алпин и оня Макларън дето нашенец го беше рисувал. Не че е лош де
  • 11 Джуган

    7 1 Отговор

    До коментар #2 от "СмеехаСенеразби":

    Точно, без клапани, разпределителни валове, вериги/ремъци, и обтегачи, без маслена помпа и пр. Май и бензинова помпа нямаше. Проста, лесна и евтина за подръжка, а основен ремонт сигурно ще ни отнеме 2-3 часа.
  • 12 куку руку ку

    5 0 Отговор

    До коментар #3 от "Иванчо l-ви":

    Палет и половина бира в Трабант... това са 45 каси с бутилки. Лично виждано не един път в началото на 90-те, когато сами си зареждахме магазинчетата.
  • 13 патриота

    4 1 Отговор

    До коментар #8 от "Траби с601":

    Трабанта е двуцилиндров,НО ДВУТАКТОВ.Тук се говори за двуцилиндров ЧЕТИРИТАКТОВ ДВИГАТЕЛ. Не ги разбираш нещо нещата.

    Коментиран от #20

  • 14 Julio

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "СмеехаСенеразби":

    В спомените си пазя специално място за тарамбуката (все пак ми беша първата кола), НО да се твърди че това била безпроблемна кола е лъжа и то огромна. За 2-те години които го карах (2-3-ти седмично и то само в София), смених релето за зареждане, релето за късите и дългите и релето на мигачите. Не съм сигурен но май това беше всичката "електроника" която имаше в тая кола. Исках да му сменя накладките преди да го продам и не намерих сервиз който да се навие да се занимава с идиотското решение, което източногерманците предлагаха по въпроса. Като прибавим разхода от 10-11 на 100 за кола която меко казано трудно поддържаше над 80 км/ч, мисля че е хубаво да си остане в музея завинаги...
  • 15 байчо Ви

    1 1 Отговор
    С тоя пърполет по нашите пътища, друг път...а ако река да ида и за риба...там остава в некой хендек! Иначе на лов за голи кълки...бива:-)!
  • 16 и двутактов!!!!

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "Траби с601":

    Двуцилиндров и двутактов, 650 кубика 23 к.с.
  • 17 незнайко

    0 0 Отговор
    И защо не са го реализирали ? Защото двигателите трябва да са големи и адски мощни независимо дали това е необходимо . И сега не е късно да го произвеждат, но с електродвигатели !!!
  • 18 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "СмеехаСенеразби":

    Трабант е елементарна кола, произведена с мисъл за рециклиране и употреба на малко материали, разходът бе нормален за ерата си, 6-7л., в същото време трабант комби има място за цялото семейство.
    Вартбург също е изключително практичен, харчеше 8-10л. и е лек и проходим, много по-безпроблемен от руските алтернативи.

    Коментиран от #19

  • 19 Хухуху

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    Варбурджини то беше страшен автомобил за тогава в БГ то моето ми го центроваха допълнително и гореше 6 на сто широка удобна кола но прекалено скъпа 9000 лв една гарсонера във Варна
  • 20 чичо

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "патриота":

    Слага ти минус защото е неграмотен, и за него е все едно!