Last news in Fakti

19 Април, 2011 13:43 9 406 33

Трето пришествие на "Костенурката"

  • volkswagen-
  • beetle

Volkswagen най-сетне показа новото поколение на легендарната си "Костенурка". Автомобилът бе представен на пред отбрана публика в Берлин и Ню Йорк. Освен че впечатлява с дизайн, новият модел буди интерес с името си. Доскоро се предполагаше, че то ще е New Beetle, но от компанията заявиха, че названието ще е Volkswagen Beetle.

Третото поколение на легендата запазва цялостния облик на предшественика, но има доста променени детайли. Според говорител на компанията именно такава е била целта на дизайнерите - по външността да няма радикални промени, защото те могат да се окажат пагубни за пазарната съдба на модела.

При интериора обаче нещата изглеждат съвсем различно. Може да се каже, че салонът е значително "пораснал". Целта при конструирането му е била той да се хареса и на мъжката част от купувачите, тъй като статистиката сочи, че досега много от представителите на силния пол не харесват "веселите" елементи от интериора, с които се отличаваше предшественикът.

Нараснали са и габаритите на "Костенурката". Тя е по-дълга с 15.2 и по-широка  8.4 см от старата генерация. Намяляла с 1.2 см е само височината на колата. Обемът на багажника може да достига 310 литра.

Под капака автомобилите, предназначени за щатския пазар ще се монтират бензинови мотори с обем 2.5 литра (170 к.с.) и 2.0 литра с турбокомпресор и мощност 200 к.с.

Гамата на Volkswagen Beetle за Стария континент ще включва бензинови агрегати с работен обем 1.2 литра (105 к.с.), 1.4 литра (160 к.с.) и 2.0 литра (200 к.с.). В арсенала на европейските версии ще са налични и два дизелови мотора -  1.6 литра (105 к.с.) и 2.0 литра (140 к.с.).

По информация на Car and Driver в съвсем обозримо бъдеще предстои представянето на две наточени модификации. Beetle R ще се продава в САЩ и ще се оборудва с двулитров турбомотор с мощност 265 к.с. Върховата версия RSi ще се предлага в Европа. Засега няма информация за нейните технически характеристики.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 VOLVO

    12 11 Отговор
    Аз като цяло голяма разлика от предходния Бийтъл не виждам, освен леко обновените стопове и ЛЕД светлините.

    Коментиран от #3

  • 2 Fero_B

    14 6 Отговор
    super koli4ka :)
  • 3 Paro

    17 9 Отговор

    До коментар #1 от "VOLVO":

    Чети малко по-задълбочено. То това е идеята, да няма радикални промени. Като цяло обаче хем е същата, хем е много по-готина.
  • 4 Дошо

    50 36 Отговор
    Поредната VAG тъпотия, прилича на количка за деца от Била.С такава ме возеши тати преди да земим НисанГТР и да наказвами по светофарити сички немски щайги

    Коментиран от #5, #7, #16

  • 5 rraptor

    20 12 Отговор

    До коментар #4 от "Дошо":

    Пффф! Ква поредна тъпотия бе?!?! Фънки количка си е тва! Нисан се едно нямат модели приличащи на мотирали хлебарки! :D Хеитърски истории !

    Коментиран от #10

  • 6 Megane

    13 6 Отговор
    Супер си е количката
  • 7 Дошо

    17 44 Отговор

    До коментар #4 от "Дошо":

    Ооооо лапе виждам, че пак ми пишеш с ника.Кой ще ти повярва за Била бе пич?То по селата такива магазини няма.
    Сега по темата:
    Тоя Ваген е голата вода.А на бас, че е на платформата на стария ама е ,,нов" модел иначе де.Типично в стила на VAG.Наподобили са нарочно вида на класическото 911 (без издадените фарове обаче) та да направят табуретката си по-атрактивна.Даже класическото 911 има и такива щамповани стоманени джанти като на снимка 3.Тук обаче са алуминиеви де.Мале тия колко ще има да експлоатират името Порше не е истина просто.Гледам и някакво означение RS са си изсмукали от пръстите.Фолксвагенов кош какво повече да се каже за тая порнография?

    Коментиран от #17

  • 8 Дошо

    28 13 Отговор
    Моят мъж има автосервиз,също така е вносител на автомобили,карал съм всякакви коли.Преценката ми е такава-италянките са мощни,но слаби в техника,BMW страдат от мотори,AUDI от ходова част,японските страдат от скъпи части,но мерцедеса рядко ни посещава,обикновенно само за консумативи.Та мойто мнение е мерцедес.А иначе само мерцедес A класа

    Коментиран от #11, #19, #20, #27

  • 9 ahaha

    6 8 Отговор
    Kak moje da pravqt takav krasiv design,hem retro hem moderen s detaili, i su6tevremenno s tova takiva kalpavi dvigateli i hodova 4ast deto vsekiden si na serviz po 1000lv na mesetz poddrujka iska tazi ko6niza,ina4e dizaina e super da,ama edin motor ot toyota corolla da i slojat niama da e zle!!!!!!!
  • 10 Дошо

    4 14 Отговор

    До коментар #5 от "rraptor":

    Малко странен вкус имаш за човек и ник Раптор.Фънки количка, сладичка а?
  • 11 Огорого

    5 5 Отговор

    До коментар #8 от "Дошо":

    Пич ти си от ,,онези"
    Пък се и опитваш да имитираш ама безуспешно
  • 12 Mercedes-Benz

    14 2 Отговор
    Много симпатична количка,според мен тази вече най-много се доближава до ОРИГИНАЛА,за сметка на предната,която изглеждаше като сапун! :D
  • 13 111

    6 6 Отговор
    Наистина уникално нов дизайн, нямащ нищо ново със старото поколение. Както при всичко от VAG. Както при всичко от Германия впрочем. Тези хора толкова ли ги е страх да направят нов дизайн, че само леко променят визията на автомобилите си от 10 г. насам?
  • 14 rm 250

    6 5 Отговор
    аее каквото ии да казват всички количката си е СУПЕР !!
  • 15 niki

    3 6 Отговор
    na snimka 3 mi prili4a na proskubano por6e , no tova si e moe mnenie :D
  • 16 Anonymous.

    21 2 Отговор

    До коментар #4 от "Дошо":

    АААаахахахахАхАХАХхАХХХаХАХАхАХАхххАААХАХАХАХА Чакай, че не мога да спра!!! Тате купил GTR хихихихихих.
  • 17 Anonymous.

    28 4 Отговор

    До коментар #7 от "Дошо":

    Дизайнът на първия Бийтъл е взаимстван от този на Порше. Хората се опитват да запазят класическия вид на колата. Какво лошо има??!?! Карай си Synny-то и не се занимавай!
  • 18 shelby

    4 14 Отговор
    Моля убийте този дизайнер !
  • 19 wtf?!?!

    10 5 Отговор

    До коментар #8 от "Дошо":

    1. Защо всички пишете с ник "Дошо" ???
    2.Мъжит ми има......карал съм wtf?!?!
    3. Какво общо има това със статията?!?
  • 20 Гошо

    8 2 Отговор

    До коментар #8 от "Дошо":

    Моят мъж...ааххахахахахахахаааааааа
  • 21 Оги

    9 0 Отговор
    Хубаво е, няма съмнение. Отлично съчетание между ретростил и съвременен дизайн.
  • 22 user

    10 9 Отговор
    Изглежда по-добре от предишният, черният особено е много добър. Коментарите на Дошко явно разсмиват всички - от училището му вече са полазили форума и пишат с неговият ник. Всъщност на кой му пука за мнението, който няма пари за автомобил от концерна VAG, а кара безлични, пластмасови и грозни жълти щайги ? Дошко - ще го учите в по-горен клас - Фолксваген не е задължителен, като не ти харесва - не го карай. Но е добре да знаеш, че е по-здрав, по-качествен, по-надежден и съответно по-скъп от която и да е жълта кошница в този клас - и си има причина за това. Това са фактите - ако не можеш да ги преглътнеш и да си направиш изводите от това - еми за такива като тебе има и други марки. Автомобилите от концерна VAG не са задължителни - те са са онези, които държат на качеството и могат да си ги позволят !

    Коментиран от #23

  • 23 scar

    10 8 Отговор

    До коментар #22 от "user":

    Хах, ако ВФ наистина е по-надежден напраимер от лексуса, в арабския свят всичко щеше да е качено на голфчета и пасатори. Впрочем тази червена кошничка за гъбки от снимката съм сигурен, че много ще ти ходи. Наистина ще бъдете много ,,сладички" заедно:)
  • 24 Иво

    2 8 Отговор
    Ха как не е с баналното лице на VW да не са се побаркали ще бъде различна от всички тъпи VW..Ох замалко да помисля че и вътре ще е различна да ама не отново банална толкова ли е акъла на гоУемите Немски инжинери нямат ли въображение тия хора...
  • 25 mediator37

    7 7 Отговор
    Фолксваген "Костенурка" (нямам пред вид тази модерна реплика от снимките) е най-дълго произвежданият сериен автомобил в света и може да се каже един от най-успешните. Първият екземпляр слиза от конвеера през 1936 г., произвежда се по идея на Райхсфюрера на труда Роберт Лай и по проект на Фердинанд Порше. Последният екземпляр е произведен в Мексико през 2006г.
  • 26 KRAISO

    2 13 Отговор
    Ма как да ги различиш от старата Костенурка - хахах! Не знам кой ше даде пари за нея! Пълна скръб!
  • 27 BMW

    8 2 Отговор

    До коментар #8 от "Дошо":

    ЕДНО ВЯРНО НЕЩО НЕ СИ НАПИСАЛ. ТИ ЛЕКАР ЛИ СИ ЗЪБОЛЕКАР ЛИ СИ...? ЗАЩО ПИШЕШ ЗА КОЛИ.
  • 28 MASTERCARD

    11 2 Отговор
    kolata e strahotna i vi garantiram 4e 6te si vru6tate dumite nazad sled vreme ..
  • 29 520 zender

    7 0 Отговор
    вярно е че фолксвагените станаха почти еднакви на външен вид ама костенурката е нешо по-различно.
  • 30 тeufel

    5 1 Отговор
    Не съм фен на ФАГ(доста голфове 2,3,4-ки съм карал, пълни кенефи, без да обиждам никой). Ама този мъник хваща окото, а с тази богата гама двигатели просто няма да има конкуренция в малкия клас, естествено ако не се изхвърлят с цената както обикновено.
  • 31 Дошо

    5 4 Отговор
    Мой тати земи фолцвагин кустинурка и праим спаринг с наш НисанГТР да ми дават на мени да видим кой е по по най.Тати земи отверка и сложи мотор от НисанГТР на Фолцвагин кустинурка да видим как избие рибата на килима

    Коментиран от #32

  • 32 Дошо

    1 4 Отговор

    До коментар #31 от "Дошо":

    Абе ти мойто дете пиеш ли си хапченцата редовно?
  • 33 chevrolet

    1 1 Отговор
    Костенърката е готина, но според мен е женска кола само за мацки :))