Last news in Fakti

19 Ноември, 2020 14:08 52 249 116

Пет евтини коли на бензин, които се развалят много рядко

  • автомобилът на старо-
  • евтини коли

Пет евтини коли на бензин, които се развалят много рядко - 1

Днес ви показваме поредното интересно проучване на тема "стари и здрави коли". То е направено от Унгарския автомобилен клуб, специалистите на който, на база на техни изследвания въз основа на технически прегледи, открояват пет употребявани коли, като твърдят, че именно тези пет автомобила се развалят най-малко.

Става дума за леки коли на около десетина години с бензинови двигатели. На първа позиция унгарците поставят японския хечбек Corolla, а след него нареждат Astra-та на Opel с индекс H. Skoda Octavia и петата генерация на Volkswagen Golf са другите два автомобила, които са отличени, като здрави и надеждни. Топ 5 се допълва от Honda Civic.

5. Honda Civic 8

Пет евтини коли на бензин, които се развалят много рядко

4. Volkswagen Golf V

Пет евтини коли на бензин, които се развалят много рядко

3. Skoda Octavia Typ 1Z



2. Opel Astra H

Пет евтини коли на бензин, които се развалят много рядко

1. Toyota Corolla E140

Пет евтини коли на бензин, които се развалят много рядко


Поставете оценка:
Оценка 4 от 76 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 7374748282

    203 54 Отговор
    Точно голфа фситата не стават, автоматиците им не стават, а ако им слагат от голф 4 1.4 и 1.6 атмосферки те горят 59 литра масло на ден и чупят синхронизаторите в скоростите. Унгарците никога не са разбирали от коли и това то доказва

    Коментиран от #6, #7, #31, #89

  • 2 Марти

    72 130 Отговор
    Ми да, немски и японски. Няма никакви френски италиански и корейски, които за онези години са пълен боклук. Изводът е, че за 5 бона можем да си купим само германско или японско.

    Коментиран от #25, #43, #105, #106, #107

  • 3 Случаен

    158 35 Отговор
    Кой е тоя бензинов двигател на Голф 5 който не се разваля? Не бяха ли всичките първо поколение фси/тфси? Койотата може да е здрава ама е пълно дърво откъм интериор и комфорт

    Коментиран от #32, #51

  • 4 ДВГ

    36 27 Отговор
    Абе, има нещо верно.
  • 5 Загрижен

    90 24 Отговор
    Corolla и Civic са ясни и напълно заслужено намират място в класацията на унгарците. Явно, обаче, тия не карат Auris...

    Коментиран от #109

  • 6 Случаен

    67 111 Отговор

    До коментар #1 от "7374748282":

    Голям праз за автоматиците, те са за мързели или такива на които умствения им капацитет не им позволява да карат ръчка

    Коментиран от #12, #13, #63, #92, #108, #110

  • 7 Калоян

    42 95 Отговор

    До коментар #1 от "7374748282":

    Страшен разбирач си. Аз имам голф 5 1.4 атмосферка, същия мотор се слага и на шестицата и е безупречен вече 7 година, пък ти си говори, не ми пречиш

    Коментиран от #14, #45

  • 8 пилот на Ферари

    77 18 Отговор
    Не виждам Мерцедес , БМВ ,Ауди ?

    Коментиран от #10

  • 9 пилот на Ферари

    73 12 Отговор
    Ако класацията беше Германска , да видиш какво става. Голф до Голфа и някой Мерцедес за разнообразие .
  • 10 Адолф

    50 35 Отговор

    До коментар #8 от "пилот на Ферари":

    Ми как да ги видиш като тука говорят за евтини коли.

    Коментиран от #11, #15

  • 11 пилот на Ферари

    53 12 Отговор

    До коментар #10 от "Адолф":

    Че Мерцедесите на тия години да не са много скъпи ? Колкото и Голфа.
  • 12 7473838473828477482814

    33 86 Отговор

    До коментар #6 от "Случаен":

    Само така си мислиш ти. Гледай си кинескопения телевизор и натискай съединител в края на първата четвърт на 21век. Ахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахагахахахагагахахаххахахахахахахаха

    Коментиран от #28, #29

  • 13 Още по-случаен

    45 20 Отговор

    До коментар #6 от "Случаен":

    По умствения капацитет, който си изръсил тука изглежда че си на 15г.

    Коментиран от #27

  • 14 83747482838582839857382992747281

    7 31 Отговор

    До коментар #7 от "Калоян":

    Не мо го хвали бе човек такова коли карах като бяха почти нови преди 15 тина години ахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахаха

    Коментиран от #30

  • 15 пилот на Ферари

    25 14 Отговор

    До коментар #10 от "Адолф":

    Пък и Мерцедес ,БМВ и Ауди имат евтини модели . Мерцедес А класа , БМВ единичка , Ауди 3 и 4.
  • 16 VW motors

    21 50 Отговор
    Всички пишат за двигателите на vw fsi/tfsi, такива били онакива били, при положение,че никога не са имали кола с такъв мотор, ама видиш ли бай Кольо местния майстор така казал, имам пасат 6 2.0 tfsi 200 коня, ядове не съм имал с мотор, скорости, само със недоносената ръчна спирачка,

    Коментиран от #19

  • 17 Киро Лондона

    20 29 Отговор
    1,9 ТДИ О ЙЕ
  • 18 хубавка

    19 48 Отговор
    Бензиново AUDI A-2...невероятна кола.Имам близък с такава,която кара от десетина години.Само масла,филтри и хубаво гориво,не е сменял нищо по двигател и предница.

    Коментиран от #23, #47, #96

  • 19 само питам

    19 13 Отговор

    До коментар #16 от "VW motors":

    Че ти ръчна спирачка ползваш ли ?

    Коментиран от #34

  • 20 Vw motors

    29 4 Отговор
    Не ползвам ръчната колега, ама даде фира десния мотор на ръчната 500 кинта
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 гост

    45 14 Отговор
    Тия котури от снимката са били десетгодишни ....ама преди 5-6 години! Ама нищо,да се забавляме. Поне тия статии ги слагайте в ,,Хумор,сатира и забава" ...
  • 23 Този

    37 3 Отговор

    До коментар #18 от "хубавка":

    В какъв смисъл хубаво гориво?
    Внася ли го?
  • 24 В.В.П.

    33 10 Отговор
    Всички коли се чупят.нама първа,няма втора...Има разлика в частите..Ще пробвам хибрид..до година..На Тойота ,Камри..
  • 25 PlimP

    60 18 Отговор

    До коментар #2 от "Марти":

    аре уе, верно ли, а що половина немски талиги са с френски и италиански дизелаци, VW 40г. не се научиха как се правят скорости и бензинови двигатели иначе цените хич не са скромни

    Коментиран от #74

  • 26 Алфа Ромео

    66 8 Отговор
    За тойота и хонда е доказано че е така за другите не знам, знам само че атмосферните бензини с ръчка са по-опростени коли и даже и да се скапе нещо не е с космическа цена ремонта.
  • 27 Случаен

    11 8 Отговор

    До коментар #13 от "Още по-случаен":

    Не позна, пробвай умножение или събиране

    Коментиран от #35

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Д Т Е Б В Г З

    47 5 Отговор

    До коментар #12 от "7473838473828477482814":

    Ми не, гледам си 42 инчов телевизор, ползвам си смартфон и си карам ръчка
  • 30 Киро Лондона

    56 5 Отговор

    До коментар #14 от "83747482838582839857382992747281":

    И като караш автоматик, си голяма работа ли????? Много си велик и модерен бе
  • 31 Търпин

    25 4 Отговор

    До коментар #1 от "7374748282":

    Като ти чета коментара още си играеш с "БУРАГО" в нормална кола си само багаж.
  • 32 гост

    28 5 Отговор

    До коментар #3 от "Случаен":

    Ти не четеш ли ? Евтини коли ,какъв лукс искаш !!!!

    Коментиран от #37

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 гост

    18 2 Отговор

    До коментар #19 от "само питам":

    Че ти книжка имаш ли?
  • 35 гост

    5 6 Отговор

    До коментар #27 от "Случаен":

    х1 или +1

    Коментиран от #38

  • 36 ало ало

    7 15 Отговор
    Ало, колегата с дачията, къде си да те чуем по въпроса?

    Коментиран от #116

  • 37 Случаен

    11 39 Отговор

    До коментар #32 от "гост":

    Ми Голфа е на същата цена обаче откъм интериор е класи над койотата

    Коментиран от #64

  • 38 Случаен

    5 3 Отговор

    До коментар #35 от "гост":

    Пробвай +5 ама няколко пъти
  • 39 Дъгето

    60 15 Отговор
    Хе хе аман от разбирачи.Нямало френски здрави.Абе '.............60% от служебния автопарк е френски рена,дачия, берлингота.Пробваха със скъпото и прехвалено кади и никой не повтори.Затова японците слагат френски двигатели и обратно.Рено Нисан са заедно от години.Мерцедес 1.5 и 2.0 кубика слагат двигатели рено и нисан.Аре стига с тия немски кенефи а и скъпи за поддръжка.

    Коментиран от #71

  • 40 Френското най здравото

    39 29 Отговор
    Карам съм всякакви автомобили ,такава возия като реното няма а от страна на разход на гориво и поддръжка са мн икономични и същевременно и здрави коли
  • 41 Жълтеницата

    13 35 Отговор
    Какво правят тук дърветата Корола и Кибик

    Коментиран от #52

  • 42 Верно е

    27 11 Отговор
    Верно е не са като немските дизелови кюнци хората си чистят гаражите по Германия тук българина се кефи на доказаните кенефи от чужбина
  • 43 Ха ха

    17 5 Отговор

    До коментар #2 от "Марти":

    Айде без за германско моля, не сме Шел....
  • 44 Карам

    26 19 Отговор
    французойка 7 на година. Само консумативи и мръсна газ. Статията е глупости на кълбета.
  • 45 Стига ва

    22 4 Отговор

    До коментар #7 от "Калоян":

    А тубата с масло в багажника закерваш ли я? Че кат се разлее кофти
  • 46 Дедовия

    6 28 Отговор
    Който има мади, кара Кади.
  • 47 Хи хи хи

    19 6 Отговор

    До коментар #18 от "хубавка":

    Масла,масла, мнооооого масла
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 1234

    37 4 Отговор
    За Тойотата и Опела съм съгласен , защото съм ги карал .
    Уговорката е , че Опела трябва да е задължително бензин ръчка , защото нямат хубав автомат .
    Тойота може и автомат и ръчка , препоръчвам бензин разбира се , ако може да е мотора който е над 100 коня
    Общо взето са издържливи коли , макар че се карат много

    Коментиран от #100

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 георги

    6 7 Отговор

    До коментар #3 от "Случаен":

    Най-вероятно 1.6 MPI 102 к.с.
  • 52 123456

    5 4 Отговор

    До коментар #41 от "Жълтеницата":

    А ти какво правиш тук?
  • 53 За немското или хубаво или нищо

    17 19 Отговор
    За немското или хубаво или нищо
  • 54 Хаха хаха

    7 2 Отговор
    Напълно прав си
  • 55 Ivcho

    23 7 Отговор
    Шевролет, Кия, Хюндай, Рено.. от тези година имат доста стабилни автомобили за разлика от Враговете.. чието място не е тук

    Коментиран от #59

  • 56 фалш

    27 5 Отговор
    Публикувано във факти.бг: техни изследвания въз основа на технически прегледи

    На ГТП се гледа само за ръжда, разбито окачване и изгорели газове, светлини и чистачки.

    Мъката на шофьора започва като влезе в сервиза за ремонт на двигател, скорости , електроника, който не се отчита в тази пародия на класация
  • 57 BOBI62

    25 8 Отговор
    Не виждам Хонда Акорд!!! Вярно визирам седма генерация но този автомобил е просто........ЖЕЛЕЗЕН !!!
    Нещо като Голф 2 за Фолцваген.

    Коментиран от #58

  • 58 BOBI62

    9 3 Отговор

    До коментар #57 от "BOBI62":

    ........даааа .........човек трябва да чете внимателно!!! Хората ясно са упеменали, че става въпрос за около 10 г. коли. Тъй, че коментарът ми не е на място.
  • 59 Софиянец

    16 5 Отговор

    До коментар #55 от "Ivcho":

    Плюс за корейското, което всъщност е словашко производство. Взех бензинова Кия Просиид 143 кончета от 2009 г. Една година никакви грижи - моторът е тих като часовник, само й се сипва бензин и се кара.
  • 60 Френч

    8 20 Отговор
    Френските са най яки автомобили, ако не вярвате попитайте френските чапкъни!!
  • 61 ХХМ

    20 4 Отговор
    За опел, хонда и тойота подкр
    епям. Опела само с ръчна кутия.
  • 62 Обективен

    25 8 Отговор
    Едно време ме бъзикаха,че бензиновата ми Хонда горяла 1 л масло на 3000км.
    Бензинов голф 7 години по нов,гореше 1л на 1000км.
    Да не говорим,че японския мотор беше много по-тих и икономичен.Хонда бензин е решението.

    Коментиран от #65

  • 63 Er digan

    5 14 Отговор

    До коментар #6 от "Случаен":

    Бас държа,че никога не си карал автоматик и нямаш приятел с такава кола, на която да те повози малко

    Коментиран от #69

  • 64 Тойота Корола

    39 10 Отговор

    До коментар #37 от "Случаен":

    Ти виждал ли си Голф 5 на живо и возил ли си се да видиш как друса,какви евтини тапицерии има,как трака вътре от кори и пластмаси,колко пластмасово му е таблото и как му се изтъркват пластмасите по вратите? Корола е 10 класи и по-качествена и като интериор, качествено табло,качествени тапицерии,вратите се затварят с плътен звук,вози по-меко,не тракат кори и тапицерии . Не си се возил в Корола!

    Коментиран от #67, #68, #77

  • 65 Пич

    8 4 Отговор

    До коментар #62 от "Обективен":

    Най-тихите двигатели бяха старите японски двигатели без верига!
  • 66 Имах Астра Н

    27 3 Отговор
    Имах в продължение на 7 години Астра Н бензин от магазина.Уникално непретенциозен автомобил.Бих си купил Опел отново без да се замисля.
  • 67 Случаен

    7 16 Отговор

    До коментар #64 от "Тойота Корола":

    Карал съм Туран(първи фейс, 1Т2) който е Голф 5 миниван, возил съм се в Голф Плюс и Леон който е набор на Голф 5. Също съм се возил и на корола като тази от снимката, с големия мотор май. Еми ВАГ откъм интериор са класи над койота. Королата вървеше, това го признавам, ама интериора беше дървен. Като на Дачия, най-много една идея отгоре(на експото влезнах и в дачиите, между другото мицубиши много са го закъсали, аутлендера едно че беше с много евтини пластмаси, ми и смърдеше)
    Возил съм се и на G31 бмв, А4 ауди, Пежо 406, Леон ФР 170 коня дизел и Е36. Имам някаква база за сравнение

    Коментиран от #79

  • 68 Случаен

    8 13 Отговор

    До коментар #64 от "Тойота Корола":

    На королата ѝ дрънчаха вратите, всичко беше твърда пластмаса, драска се лесно, абе кош, шумоизолация почти нула.

    Турана понеже по-дълго съм го карал - горната част на вратите и таблото е мека, долната е твърда но не се драска лесно. Вратите се затварят плътно, дрънчене няма.
    И това при 190хил км.

    Голф Плюса беше автоматик, той беше пред разпад, в смисъл кожата по вратите се беше разлепила, като цяло не изглеждаше добре, обаче пак не тропаше, тракаше или нещо такова.

    В чист голф 5 не съм се качвал

    Коментиран от #81

  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 ОПЕЛ АСТРА 😉👌🍻

    6 7 Отговор
    ЧЕТОХ ВИ КОМЕНТАРИТЕ КОЛЕГИ -КОЛЕЖКИ И НИКЪДЕ НЕ ЗБЕЛЯЗОХ КОМЕНТАР ЗА ОПЕЛ АСТРА НИКОЙ НИЩО НЕ ПИШЕ ЗА ОПЕЛ 😂😉👌🍻🤐

    Коментиран от #113

  • 71 123

    1 4 Отговор

    До коментар #39 от "Дъгето":

    Рено няма 2.0 дизел от години, освен ако не говорим за баничарките и бусове! Откъде го взе ти, чудо някакво, инженерно....

    Коментиран от #87

  • 72 123

    0 4 Отговор
    Тази вечер някои е пуснал инженерите навън! Моля, отговорните другари да се самосезират и да си приберат тамагочитата на сигурно! Аааа, аман бе!
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Анонимен

    4 6 Отговор

    До коментар #25 от "PlimP":

    И кои са тия половина немски коли с френски и италиански дизелаци? Евтините и дребни бмв-та и мерцедеси ли, щото им е по евтино, за да не ги развиват. Общо взето два дизелови мотора на 2-3 модела, Голем праз
  • 75 Курбанколи Пардимагомедов

    7 3 Отговор
    Хондата с тъй нареченият противоречив дизайн (по скоро грозен)върви много защото е лека и харчи ужасно малко,най вероятно е с мнго здрав двигател и ск .кутия ,за друго то не знам .Също не съм чул някой в Сащ по принцип да е имал проблеми с двигател или ск .кутия наХонда.Голфът изглежда многосериозен ,като окачване и интериор ,а за бензиновите мотори от това време нямам впечатление.Шкодата най вероятно е голф.Опела мога да го прескоча-един път съм карал и не ми хареса.А за тойотата знам ,че е здрава иоще съжалявам ,че не купих Корола от Калифорния на 9000км ,възстановена след лек повърхностен удар отдясно за 13000лв,да си я закарам в България.По принцип Корола се води отвсички предишни генерации,като най безпроблемна в класа си.Лукс?Ами чак пък лукс.Тези модели в Сащ се водят компактни овтомобили.Лукса ще го търсите на повисок клас автомобили.Целта на тези коли е друга.Сравнително евтина поддръжка и безпроблемна работа.
  • 76 Някой

    2 1 Отговор
    Нека остареят и ще видим дали стават.След 10 години да кажем ако не са за скрап може и да стават за нещо.Въпреки че са еднодневки,но кой знае може и да стават за нещо
  • 77 Анонимен

    3 13 Отговор

    До коментар #64 от "Тойота Корола":

    Е как ще чуеш какво трака в королата, като трябва да си с антифони вътре. При 3к оборота не се чува нищо, айде стига с тоя дървен коптор. Става само за придвижване от А до Б без много претенции. Дървено управление, ниска маневреност и скапано пътно поведение. Падащи гумени уплътнения по врати. Единственото са здрави и до там

    Коментиран от #82, #83

  • 78 Англичанин с Passat

    4 2 Отговор
    Само Хонда не съм карал от всичките. Иначе са приятни коли. Зависи само кой се е грижил за нея преди тебе и колко млада си я взел. А до луксът зависи от избраното ниво на оборудване. Все пак не е честно да сравняваш базова Астра със топ ниво Корола или Голф. То между базовата версия на самият модел и топ версията на него е като от земята до звездите.
  • 79 Тойота Корола

    12 6 Отговор

    До коментар #67 от "Случаен":

    Туран е с ужасно евтини пластмаси, както и Голф5, Леон е като Дачия. Корола е с по-качествен интериот от всички. Всички от ВАГ групата са с люпещи се некачествени пластмаси по вратите, ключа за фаровете около ел.сттъклата! Това в Корола никога не можеш да го видиш,защото е много по-качествена, и вози по-добре от Голф 5. И е по-безшумна. Вратите на Корола се затварят с глухо и плътно туп. Може да дрънчи единствено сттъклото,ако е било отворено!

    Коментиран от #91

  • 80 Трагедия

    2 0 Отговор
    Уникална статия , напред и нагоре.....
  • 81 Тойота Корола

    11 4 Отговор

    До коментар #68 от "Случаен":

    Корла вратите се затварят плътно и стабилно, никога не дрънчат,освен с отворен прозорец.Със затворени прозорци се затварят като Лексус. Имам Корола от нова. В Кади съм се возил- ужасно шумно, клати се много и е тромаво, евтини пластмаси твърди. Туран първия беше същото дърво. Голф също евтини пластмаси, кори тракат,пластмаси тракат, шумен и вози твърдо и дървено. 1.4 мотора не може да тръгне,камо ли да върви, 1.6 мотора изкарва 100 коня,колкото корола от 1.4, и Королата -пъргава и по-тиха вътре.
  • 82 Тойота Корола

    11 3 Отговор

    До коментар #77 от "Анонимен":

    Пълни глупости. От нова я карам,на 3000 об./мин. се чува минимално, двигателят е много хубаво обезшумен, вътре в купето е тихо, по-тихо от преките конкуренти като Голф 5 или Форд Фокус,който е като лагерна количка. Тойота е масивна, вози стабилно и обезшумена,с качествени тапицерии и интериор,за разлика от пластмасите в Голф 5 и Фокус от тия години. Разликата е голяма!
  • 83 Тойота Корола

    11 2 Отговор

    До коментар #77 от "Анонимен":

    Какви падащи гумени уплътнения бе, ти излизал ли си от вас? Това са пълни измислици. Какво дървено управление. Королата се управлява много леко и приятно, да , не като старите Короли,които бяха много по-лесни за управление, но в сравнение с други нови коли се управлява напълно предвидимо и удобно, в стандарта на класа. Виж Фокус се управлява най-спортно и е най-добър в завои. Голф е на нивото на Корола.
  • 84 Сравнение

    14 7 Отговор
    Само като погледнеш дизайна на Хонда Сивик като космически кораб от бъдещето и скучноватия и безличен Голф какъв седи като по-стар модел от Хонда с три генерации,а са модели от еднакви години.
  • 85 Вагаджия

    5 10 Отговор
    Карам golf 5 1,9 tdi (ръчка) . Първи собственик съм, и не бих го продал, многооооо здрав и пъргав ! Само мисля сега да си закупя една Q7 3.0 tdi ,че ми трябва джипка ..

    Коментиран от #94

  • 86 Винсент

    8 11 Отговор
    Според мен тоя civik от снимката е един от наъ грозните автомобили създавани някога ! Особено от към интериор ! Вътре все едно сядаш в контролна зала управление на реактор ! Предходния модел е къде къде по-добре.
  • 87 A mi sega

    3 3 Отговор

    До коментар #71 от "123":

    Рено талисман 2.0d
  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 аз.........

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "7374748282":

    ти хубу че разбираш
  • 90 Френското най здравото

    3 4 Отговор
    Доказано и факт като изключим сценика
  • 91 Случаен

    2 7 Отговор

    До коментар #79 от "Тойота Корола":

    Люпели се били пластмасите, ела да ти покажа как на туран 2007г на 200хил единствено копчето за отключване е леко олюпено, всичко друго е като ново.
  • 92 Народ

    5 2 Отговор

    До коментар #6 от "Случаен":

    Ха ха ха. От кога умствения капацитет се измерва с това дали караш автоматик или ръчка? Щом според теб това е критерий вече ми е ясно колко е твоя капацитет.
  • 93 разбирач

    7 4 Отговор
    Кия сиид и Хюндай i30 еталон за качество.
  • 94 Чича ти Гошо

    6 3 Отговор

    До коментар #85 от "Вагаджия":

    Що слагаш Q7 при джипките? ВАГ групата не правят джипки.
  • 95 фау ве

    2 4 Отговор
    Тук може малко да поспорим! Бензинките на ФВ стават, НО стига да не са FSI!!!!!!!!!
    Иначе имам Голф 5 с двувалката 75 к.с., прост и надежден двигател с евтина поддръжка, просто кола.
  • 96 Ауди 2

    0 2 Отговор

    До коментар #18 от "хубавка":

    Имах такава, 1.4 преди години-действително,много здрави машини и се оглеждам пак за такава.Добрите екземпляри държат високи цени но с времето се изплащат от ниски разходи,данъци и застраховки.
    В Германия хубавите са от 3500 евро нагоре а тук е късмет да попаднеш на запазен екземпляр.
  • 97 фффффф

    9 1 Отговор
    любителите ва немските щайги си знаят едно- королата била здрава(поне го признават) , но скучна, дървена и без комфорт... а голфа? 30години един и същ интериор издялкан от дървосекачи. а комфорт и в голф и в корола не търсете. все пак статията е за надеждност, не за возия и комфорт
  • 98 сектант

    9 2 Отговор
    Дачия е също здрав автомобил
  • 99 Споделям

    3 1 Отговор
    Адвокатката снощи при слави де беше съм я шибал

    Коментиран от #102

  • 100 Автомата

    2 0 Отговор

    До коментар #49 от "1234":

    Астрата, специално тази на снимката има точно японски автомат на Aisin.
  • 101 Шофьор

    1 3 Отговор
    Общо взето за японските са прави, досега съм карал немско японско и френско. Карах рено 11 пълен боклук, не случайно в щатите не внасят френски коли. Купих си 17 годишна Дайхацу шарад, нещо като служебна, за всеки ден. Карам я 9- година. Малко ми е скучна и бих искал да я сменя с някоя друга. Затова и не я пазя много-много. Тази кола просто не се чупи.

    Коментиран от #104

  • 102 Браво

    3 0 Отговор

    До коментар #99 от "Споделям":

    Браво на тебе. Много готино тяло има тая жена. Давай пак.
  • 103 Админ

    5 1 Отговор
    Пълна глупост, точно голф 5 ли е най-здрав, с калпавите 2.0 TFSI и 2.0 TDI муахха
  • 104 От щатите

    3 1 Отговор

    До коментар #101 от "Шофьор":

    Внасят бе к@лъф, ама няма да ти кажа под каква марка ;), а рено 11 е разработка от преди 40 години бе, ти какво очакваш от 40 годишна кола ?Карал една френска кола и хоп всичко под общ знаменател, карай си дървото наречено дайхацу дето и копчетата на вратите не са им сложили по една крушка и докато го напипаш в тъмното ха
  • 105 Джак

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Марти":

    Препоръчвам ти южнокорейския Хюндай, дори пред изброените.
  • 106 Джак

    0 1 Отговор

    До коментар #2 от "Марти":

    Препоръчвам ти южнокорейския Хюндай, дори пред изброените.
  • 107 Джак

    0 1 Отговор

    До коментар #2 от "Марти":

    Препоръчвам ти южнокорейския Хюндай, дори пред изброените.
  • 108 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 109 Тойотко

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Загрижен":

    Ауриса е корола хеч😅
  • 110 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 111 Italy

    1 1 Отговор
    Дълги години карахме немски автомобили в семейството и винаги съм плюл по италянските без да имам собствен опит, но се престраших и купих на жена ми lancia ypsilon 2008г. Да си кажа с ръка на сърцето промених си мнението вече 3г. Само консумативи и няколко дребни ремонта като биалетки, тампон и съединител което е консуматив все пак! Вече не съм толкова тесноглед след тази Италия ска кола
  • 112 Italy

    2 0 Отговор
    Забравих да вметна, че карам от 8г. Bmw e46 330i и ако трябва да изреда колко неща съм сменил по-добре да не почвам! Колкото и да ми е неприятно да призная на жена ми lancia е направо безпроблемна.... Незнам може би е късмет
  • 113 Иван

    3 0 Отговор

    До коментар #70 от "ОПЕЛ АСТРА 😉👌🍻":

    Карам "Опел Астра G", производство 1998г. Безупречна! Не я сменям за нищо ! Но не съм сноб и ако мога, пак бих си взел такава.
  • 114 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 115 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 116 6655

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "ало ало":

    Зает е обикаля по сервизите