Хибридното семейство e-tron на Audi се попълни с нов член. Редом с Q3 седанът A3 e-tron зае централно място на щанда на марката в Шанхай. За разлика от концепта с традиционно задвижване и мощност 400 к.с., показан в Женева, бензиново-електрическата версия набляга на икономичността и намаляването на теглото.
Базираният на RS3 концепт разполага с 1.4-литров турбомотор с директно впръскване и мощност 211 к.с. Допълва го 20-киловатов електромотор, който помага на седана да ускорява до 100 км/ч за 6.8 секунди и да достига максимална скорост от 230 км/ч.
Единственият компонент от силовото предаване на A3 e-tron, наследен от RS3, е 7-степенната трансмисия S-tronic с два съединителя. Комплект йон-литиеви батерии, монтирани в пода на багажника, позволява на прототипа за изминава до 55 км само на ток.
От Audi не уточняват дали колата разполага с двойно предаване, но ако се съди по окачването с МакФерсони отпред и четирилостова независима схема отзад и 20-цоловите джанти с гуми 245/30 R20, задвижващи са и четирите колела.
Външният дизайн повтаря почти напълно изцяло бензиновия A3 concept, но са нанесени някои ретуши, които да подчертаят принадлежността му към семейство e-tron. Различни са радиаторната решетка и предната броня с подсилващ скелет от въглеродни влакна.
Предният и задният капак и вратите са изработени от алуминий. Въпреки това постигнатият аванс в теглото се компенсира от допълнителната маса на батериите. Хибридното Audi тежи 1 720 кг, 181 повече от прототипа с традиционно задвижване.
Серийната версия на седана A3 се очаква през втората половина на следващата година. Ако в Инголщад спазят планираните срокове, хибридната модификация може да се излезе на пазара през 2013-а.
20 Април, 2011 11:45 4 809 18
Audi A3 e-tron дебютира официално
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 gogov
16:01 08.09.2011
2 user
Коментиран от #3
16:01 08.09.2011
3 Петър
До коментар #2 от "user":
Забрави и кажеш, че е хубаво да постигнат не само цената, но и качеството на "жълтите кашони". Направи справка с класациите за надежност на Autobild, преди да пишеш съчинения.Коментиран от #4
16:01 08.09.2011
4 Дошо
До коментар #3 от "Петър":
А той юзъра много ги разбира нещата.Иначе Аудито какво?Умалено купе на А4 с умалена предница на шестица и стопове като на Q3.Егати мешавицата.И всичко това върху някаква кекава Фолксвагенова платформа със сто дефекта.На всичко отгоре след 1-2години ще лъсне някоя Шкода или Сеат на същата база ама с 20-25000 по-евтин, освен ако още сега не съществува това нещо ама под името Джета.
16:01 08.09.2011
5 111
16:01 08.09.2011
6 d9il
16:01 08.09.2011
7 Kompleksar
16:01 08.09.2011
8 Anonymous.
Коментиран от #13
16:01 08.09.2011
9 Anonymous.
16:01 08.09.2011
10 pachoo
16:01 08.09.2011
11 Иван
16:01 08.09.2011
12 dsadsa
16:01 08.09.2011
13 Дошо
До коментар #8 от "Anonymous.":
А защото обръщах внимание на вашите некомпетентни мнения се нахендрих на старо А4.Ква е тая измислена марка бе?Вече всички с Аудитата сте ми смешни и малки, малкиииии.Гледам в една автокъща един наредил Аудита и пише "НАЙ-ДОБРИЯ АВТОМОБИЛ".Влезнах му в кабинката, хванах го за ревера и изревах в лицето му да махне тази лъжлива табела.Оня се изпоти, пребледня и добре че жена му се обади на бабанките от Сота иначе щях да го линчувам.До него една такава хубава малка автокъща с лачени Нисани и човека точен и вежлив.Спазарих една микра 1999 за 8999лв и утре ще я взимам, най-после да се родя в японска кола.Коментиран от #14
16:01 08.09.2011
14 4x4
До коментар #13 от "Дошо":
Малиииии.... аз бях в кабинката. Направу мъ сбърка тоя от якост.. Всички му показах. Като свърши да се перчи, незнам защо влезна в задния двор където държим скрапа и накара пазача да му продаде стария леген от ЗИЛ, който стоеше там. Чак настояваше да плати 8'999лв. Утре го взима. Цекви ги има на тоя свят.16:01 08.09.2011
15 Име:
16:01 08.09.2011
16 Mao
16:01 08.09.2011
17 Antonio
16:01 08.09.2011
18 M
16:01 08.09.2011