Last news in Fakti

20 Април, 2011 11:45 4 809 18

Audi A3 e-tron дебютира официално

  • audi-
  • a3-
  • e-tron-
  • rs3-
  • шанхай 2011

Хибридното семейство e-tron на Audi се попълни с нов член. Редом с Q3 седанът A3 e-tron зае централно място на щанда на марката в Шанхай. За разлика от концепта с традиционно задвижване и мощност 400 к.с., показан в Женева, бензиново-електрическата версия набляга на икономичността и намаляването на теглото.

Базираният на RS3 концепт разполага с 1.4-литров турбомотор с директно впръскване и мощност 211 к.с. Допълва го 20-киловатов електромотор, който помага на седана да ускорява до 100 км/ч за 6.8 секунди и да достига максимална скорост от 230 км/ч.

Единственият компонент от силовото предаване на A3 e-tron, наследен от RS3, е 7-степенната трансмисия S-tronic с два съединителя. Комплект йон-литиеви батерии, монтирани в пода на багажника, позволява на прототипа за изминава до 55 км само на ток.

От Audi не уточняват дали колата разполага с двойно предаване, но ако се съди по окачването с МакФерсони отпред и четирилостова независима схема отзад и 20-цоловите джанти с гуми 245/30 R20, задвижващи са и четирите колела.

Външният дизайн повтаря почти напълно изцяло бензиновия A3 concept, но са нанесени някои ретуши, които да подчертаят принадлежността му към семейство e-tron. Различни са радиаторната решетка и предната броня с подсилващ скелет от въглеродни влакна.

Предният и задният капак и вратите са изработени от алуминий. Въпреки това постигнатият аванс в теглото се компенсира от допълнителната маса на батериите. Хибридното Audi тежи 1 720 кг, 181 повече от прототипа с традиционно задвижване.

Серийната версия на седана A3 се очаква през втората половина на следващата година. Ако в Инголщад спазят планираните срокове, хибридната модификация може да се излезе на пазара през 2013-а.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 gogov

    11 2 Отговор
    A3 не беше ли хечбек :Д ?!? Или вече и той е седан....Моделите на Ауди вече не се разграничава изобщо.
  • 2 user

    2 6 Отговор
    Изглежда страхотно, като изключим предната решетка - защо го слагат този парцал отпред, само загрозява колата ... Останалото е ОК, на мен ми харесва, само цената ... ако я коригират ще убият цялото жълто производство - кой нормален ще си купи жълт кашон, ако това бижу е на същата или подобна цена ?

    Коментиран от #3

  • 3 Петър

    8 1 Отговор

    До коментар #2 от "user":

    Забрави и кажеш, че е хубаво да постигнат не само цената, но и качеството на "жълтите кашони". Направи справка с класациите за надежност на Autobild, преди да пишеш съчинения.

    Коментиран от #4

  • 4 Дошо

    10 6 Отговор

    До коментар #3 от "Петър":

    А той юзъра много ги разбира нещата.
    Иначе Аудито какво?Умалено купе на А4 с умалена предница на шестица и стопове като на Q3.Егати мешавицата.И всичко това върху някаква кекава Фолксвагенова платформа със сто дефекта.На всичко отгоре след 1-2години ще лъсне някоя Шкода или Сеат на същата база ама с 20-25000 по-евтин, освен ако още сега не съществува това нещо ама под името Джета.
  • 5 111

    6 3 Отговор
    Вътре е много грозно.
  • 6 d9il

    0 5 Отговор
    предната решетка наистина не ми допада и от вътре е грозно но пък има хубава задница с хубави стопове и в профил е голям звяр
  • 7 Kompleksar

    4 2 Отговор
    .аси якото :) Мн ме кефи. Браво!
  • 8 Anonymous.

    5 3 Отговор
    защо винаги обвиняваш ВАГ че имат калпави коли това не мога да разбера. Като не ти харесват не обръщай внимание на статиите свързани с Audi, VW, Seat , Skoda

    Коментиран от #13

  • 9 Anonymous.

    3 2 Отговор
    на мен лично ми харесва това Ауди
  • 10 pachoo

    0 2 Отговор
    ne sum fen na audi , noo tova tuk e krasivoo s izkluchenie na interiora !
  • 11 Иван

    4 1 Отговор
    Страшно готина е !
  • 12 dsadsa

    0 0 Отговор
    kolata e stra6na ama po tup interior ne mojaha li da izmislqt ... kato po4nat s teq tupi sempli kosmi4eski tabla napravo me kusat ....
  • 13 Дошо

    3 7 Отговор

    До коментар #8 от "Anonymous.":

    А защото обръщах внимание на вашите некомпетентни мнения се нахендрих на старо А4.Ква е тая измислена марка бе?Вече всички с Аудитата сте ми смешни и малки, малкиииии.Гледам в една автокъща един наредил Аудита и пише "НАЙ-ДОБРИЯ АВТОМОБИЛ".Влезнах му в кабинката, хванах го за ревера и изревах в лицето му да махне тази лъжлива табела.Оня се изпоти, пребледня и добре че жена му се обади на бабанките от Сота иначе щях да го линчувам.До него една такава хубава малка автокъща с лачени Нисани и човека точен и вежлив.Спазарих една микра 1999 за 8999лв и утре ще я взимам, най-после да се родя в японска кола.

    Коментиран от #14

  • 14 4x4

    9 2 Отговор

    До коментар #13 от "Дошо":

    Малиииии.... аз бях в кабинката. Направу мъ сбърка тоя от якост.. Всички му показах. Като свърши да се перчи, незнам защо влезна в задния двор където държим скрапа и накара пазача да му продаде стария леген от ЗИЛ, който стоеше там. Чак настояваше да плати 8'999лв. Утре го взима. Цекви ги има на тоя свят.
  • 15 Име:

    2 5 Отговор
    Отвън си е ауди като ауди - сичките са ми еднакви - сиви, подути, скучни. Интериора е хубав понеже е дооооста ретро. Обаче концептите винаги са с такива интериори а после е съвсем друго нещо. Екранченцето дето се подава от средата на таблото е УЖАСНО. Като телевизорите в такситата....
  • 16 Mao

    2 0 Отговор
    Exterior 6+ , Interior 2 .
  • 17 Antonio

    1 0 Отговор
    nai-ikonomichnite koli dvijat s gumi 245 :DD
  • 18 M

    2 0 Отговор
    Тоя кошник не минаваше ли повече километри на ток бе?