30 101103

Най-бързият Opel

  • opel-
  • insignia-
  • corsa-
  • opc unlimited-
  • nurburgring edition

От Opel обявиха, че подготвят два нови наточени модела. И двата заслужават особено внимание, но най-интересна се явява първата разработка, наречена Insignia OPC Unlimited. Инженерите на компанията явно са решили да не се съобразяват с негласното споразумение между немските производители за таван на скоростта от 250 км/ч и са премахнали електронния ограничител.

Така Insignia OPC Unlimited ще може да ускорява до 270 км/ч, което автоматично ще я превърне в най-бързия Opel за цялата история на марката. Заради премахването на електронния ограничител се налага и смяната на скоростомера и оборотомера. Освен това автомобилът с 325 к.с. се сдобива и с по-мощни спирачки Brembo.

Вторият модел на Opel също може да претендира за "най- най-". OPC Nurburgring Edition ще стане най-бързата Corsa в историята на модела. Двигателят на този автомобил ще развива 210 к.с. Естествено и тук са предвидени по-големи спирачни дискове, занижено окачване и блокируем диференциал.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошо

    84 93 Отговор
    С какво е бърз този Опел?Да не би да бие на драг Ламбота и Ферарита като НисанГТР, да не би да вдига 0-100 за 3сек като НисанГТР или 0-300 за 7сек. като НисанГТР.Какво са взели да се надуват тези ХЛопели, като направят 0-100 за 3сек като НисанГТР или 0-300 за 7сек. като НисанГТР да ми се обадят.Но само когато 0-100 за 3сек като НисанГТР или 0-300 за 7сек. като НисанГТР.

    Коментиран от #4, #28, #44

  • 2 dd

    40 1 Отговор
    Няма ли да кажеш нещо за Нисан ГТР?
  • 3 opel fan

    50 0 Отговор

    купивай си дъвки Турбо и се радвай на колите ;)
  • 4 OkaY

    10 1 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    аа ти колко ограничен и тап може да си ....

    Коментиран от #5


  • 5 111

    26 25 Отговор

    До коментар #4 от "OkaY":

    Аве това не е Дошо, този нарочно го осмива като пише глупости с неговия ник
  • 6 Комплексар

    13 14 Отговор
    Нещо не ме грабват Опел, фен съм на немските возила, но.. Не сък карал, новата астра или инсигния, обикалях представители и събирах данни за лизинг и модели. Астра топ модификация на салон и екстериор, над 40 бона я разчекнах в шоурума, ми има забелешки. Зглобки малко не напсват, в жабката следи от лепило и не добре срязани панели. Ей такива неща, ама даваш 40 бонки. В голфо 6, няма такива неща. Най-елемнтарния трендлайн си е перфектен. Просто прецизни към най-малкия детайл. И показателите му 1 идея по-добри. Астрата сякаш са бързали да я изкарат, претупали я... Лично мнение. Сега смятам, че 1 кола чистак нова, ако я вземеш на изплащане от 40 ти скача на 48... След 2 години можеш да си я намериш за 16 хил евро, на 56 хил км, нова! Само, че там работатат е много на късмет. Въпреки, че ако си има сервизна история, видиш й геометрията, разбираш малко, може и да сполучиш. ляляля :))
  • 7 За Дошо

    25 2 Отговор
    Бла бла Нисан ГТР бла бла 0-300 бла бла Нисан ГТР бла Нисан бла ГТР, поредното потвърждение, че контрацептивите са навлезли късно в България. Защо при всяка новина от света на автомобилите някой вижда възможност да парадира с това от което има най-малко? Не очаквам да разбереш...
  • 8 hienata

    32 5 Отговор
    Дошо, пропуснал си един показател на Нисана 36/100км от най-скъпия бензин при нормално каране,понатиснеш ли го 100/100км(справка: предаване на Хоби ТВ думите на офицялен представител на дистрибутора за България).Само за сведение, но най-бързия ОПЕЛ го карам аз, дадох го за доработка на една пернишка тунинг фирма и сега е недостижим:)))
  • 9 te

    10 5 Отговор
    hienata bravo ti si pi4 brato.
  • 10 Жоро.К

    12 2 Отговор
    Аз ще кажа Омега. Лотус!

    Коментиран от #14

  • 11 ИнжИнер

    16 4 Отговор
    Много изчерпателна статия ... Като цяло няма база за сравнение между Опел от преди 5 години и новите модели които се произвеждат и ще се произвеждат , защото ако си спомняте GM (General Motors) закупи Опел и вече Опел разполага с огромната база от разработки и технологии на GM (един от най-големите производители в света ,даже ако не е и най-големия). Затова лично според мен Опел ще продължат с производството на все по авангардни модели , но и имайки предвид останалите марки на GM не очаквам да са с кой знай какви racing характеристики. Като се замисля освен големи двигатели и спирачки на дали нещо друго ще могат да предложат.
    Колкото до Nissan GT-R ... въобще няма база за сравнение , а причината поради която толкова много се говори за нисана е , че той е инженерен връх в автомобилостроенето . Всяка една частица в него е изчислена и синхронизирана с останалите , двигателя е изцяло ръчна изработка СГЛОБЕН В ВАКУУМНА КАМЕРА ЗА ДА НЕ ПОЗВОЛЯВАТ НА ВЛАГАТА ВЪВ ВЪЗДУХА ДА ВЪЗДЕЙСТВА НА СПЛАВИТЕ (затова всеки GT-R е с индивидуална мощност). Скоростната кутия е произведена специално за конкретния двигател и не може да се слага на друг ... При Nissan GT-R разхода на гориво не е от значение защото предназначението на автомобила е друго. Затова гледате как всеки които си мисли, че е направил бърз автомобил го сравнява с GT-R. Не забравяйте, че един автомобил не е само ускорение ,top speed , и спирачен път ... никой не кара само по прав път ... важното за спортния автомобил не е колко ще вдигне ами с колко ще влезеш в завоя и с колко ще излезеш ( ако въобще излезеш ) А на всички е ясно, че именно завоите са най-големия проблем на американците.
  • 12 ИнжИнер

    12 9 Отговор
    Пропуснах само да кажа още един любопитен факт за Nissan GT-R . Има система, която претегля шофьора и регулира твърдостта на всеки от амортисьорите спрямо теглото му.
  • 13 МЕН

    13 2 Отговор
    Opel е собственост на GM от 30те години на миналия век, когато са го купили е бил най-големия автомобилен производител в Германия. 1 година преди това RAK-2 (от реактивния двигател с който е снабден идва името) поставя световен рекорд за максимална скорост.... след това ГМ системно се налага маркетингово и позиционират Opel под флагмана в Европа - СААБ (той от своя страна до скоро предлагаше техниката и шаситата на Вектра и Инсигния + двигателите, но на по-висока цена, заради митичната слава на Тролхетан). Сега, когато СААБ го няма подпъхват Шевролет под Opel. Така че това няма да е най-бързия Опел за дълго време... нека видим напролет Astra J OPC :)
  • 14 Тошо

    12 1 Отговор

    До коментар #10 от "Жоро.К":

    Изобщо не съм съгласен,че този Опел е най-бързия-автора на темата да прочете нещо за Лотус Омега,той е друга работа!

    Коментиран от #15


  • 15 Тошо

    6 1 Отговор

    До коментар #14 от "Тошо":

    Коментара беше до автора,не до Жоро.К :)

    Коментиран от #16

  • 16 параграф22

    1 11 Отговор

    До коментар #15 от "Тошо":

    Ограничен си братле, какви лотуси, какви пет лева са ти в главата. говорим за серийна версия. то може и някой драг опел да е още по-мощен и бърз...ама к'во да ти обяснявам

    Коментиран от #18

  • 17 hienata - До коментар [#11] от ИнжИнер

    4 2 Отговор
    Това за разхода го сложих с ясното съзнание,че не това е най-важното,но не бива да се митологизира една спортна кола,а доколкото знам първата и за сега единствена сериина кола построена от инженерите с цел постигане на върхови показатели без намесата на маркетинг и др. икономически простотии е F1 на Макларън и по-уместно е да сравнявате GTR с F1 а не с ОПЕЛ
  • 18 Тошо

    6 1 Отговор

    До коментар #16 от "параграф22":

    Няма да те коментирам,а относно това колко съм ограничен не е твоя работа-чети и се ограмотявай друг път преди да пишеш глупости - http://auto-catalog.net/?f=showCar&car_id=2002
  • 19 ИнжИнер

    10 1 Отговор
    Приятелю , относно F1 Макларън си абсолютно прав ,че най му ходи да се сравнява с GT-R. Относно митологизирането на една спортна кола ...няма маркетингова стратегия която да направи една кола легенда , може да направи автомобила bestseller , но да се говори за него след 10-15 или 50 години това няма абсолютно нищо общо с маркетинг. Автомобил става легенда, когато е с няколко позиции по-напред във времето отколкото настоящите си конкуренти или се е доказал с перфектен синхрон между системите си( Ферари 250, F40 , Lancia Stratos ,Cobra и т.н.)
  • 20 Тошо

    4 4 Отговор
    Oще за най-бързия OPEL :)
  • 21 Nomad

    6 8 Отговор
    до коментар #16 от параграф 22:
    Много си зле с информацията - опел лотус омега е сериен автомобил с купе на омега, а двигател на лотус с 385 коня и 6 скорости. СЕРИЕН!- макар и в малка серия.

    До Инженера : И ти човече много глупости изговори, добре че беше МЕН да те светне от колко време адам опел АГ е собственост на GM. А пък приказките ти за ГТР-а изобщо няма да коментирам, че ме заболява стомаха от смях.

    По темата - както всичко друго и опел се променят. Като гледам в последните години е за добро. Макар че има още да се желае - все пак имат за пример основния им конкурент VW, а не им липсва и желание. Новите модели го показват.
  • 22 МЕН

    8 7 Отговор
    Nomad, радвам се че има и хора които мислят трезво! На предния капак на Омегата е логото на Опел и автомобила е сериен.
    (пс. за да сме точни битурбо, 377 к.с.).

    Също съм съгласен че се вижда РАЗВИТИЕ, Опел стават все по-хубави коли, особено Инсигния... видимо е с просто око като седнете в нея и после във Вектра Ц от която я делят светове, същото е и при астрите.
  • 23 МЕН

    15 4 Отговор
    0-300 Опел Омега Лотус

    Коментиран от #36

  • 24 THUNDERBID

    4 9 Отговор
    незнам но опел не ми харесва като марка това е заради това че единствените опели които виждам са от 90 до 2000 а тогава опел не бяха конкуренция на VW

  • 25 520 zender

    9 1 Отговор
    не съм фен на опел но ми харесва че вадят нови двигатели.борбата продължава-като едно време-gti срещу gsi
  • 26 kusoagaki

    7 6 Отговор
    САМО РАЗБИРАЧИ !
  • 27 520 zender

    8 2 Отговор
    е добре де кое му е лошото да правиш нещо ново.тоест двигател с турбо.след време ще носи и на тунинг..
  • 28 Дошо

    7 10 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":


    ИнжИнера Викаш няма два ГТР с еднаква мощност и скоростна кутия се прави за всеки двигател а?По-смехотворно нещо не съм чувал.Недей да го казваш пред хора, че ще ти се присмиват тайно после освен ако не ти се изсмеят направо в лицето.
    111 много правилно се ориентираш.Поздравления!

    Коментиран от #30

  • 29 VTEC

    14 20 Отговор
    Ще е бърз ми, ръждата го гони :)
  • 30 ИнжИнер

    12 4 Отговор

    До коментар #28 от "Дошо":

    Ето ти потвърждение на това, което казах. Ako на мен не вярваш надявам към Top Gear да си по доверчив.

    Коментиран от #46

  • 31 Skylane

    9 5 Отговор
    Хора стига с тоя GTR,статия за Opel-GTR това,GTR онова,статия за Ауди,БМВ,Мерцедес(по азбучен ред,нищо в предвид :D)....Лада,пак GTR 0-500 за 5s,обикаля Земята за 7.548min, и т.н.
  • 32 роро

    9 3 Отговор
    ..айде пак с тяхните глупости ееей...а,и да,и аз съм фен на японските машини,и ГТР-а,наистшна е перфектния автомобил..поне за мен де,нооо наистина се прекалява с НЕГО...
  • 33 520 zender

    14 1 Отговор
    хора говорим за опел-стига с тоя гтр
  • 34 4x4

    21 2 Отговор
    Тук се говори за много добри Опели дело на OPC отдела. Тия колици са за всекидневна употреба. Изглеждат добре, возят добре и изпреварват когато е необходимо. Събират достатъчно багаж и 4-ма пътници. И за разлика от прехвалената годзила маслото им не се сменя на 9'000км. Опелите са коли за употреба всеки ден!!!

    За които развалят имиджа на хубавата кола по форума и не знаят какво е да караш по 50'000км на година, или са чували че някой някъде бил ходил на сервиз кратка справка: Предни накладки Nissan GT-R 670$ (~500EUR), Opel Insignia OPC 179EUR (~240$) и това са заводските спирачки / BREMBO и за двата автомобила.
  • 35 520 zender

    5 1 Отговор
    много поучително-без да се подигравам,зависи какво искаш да караш или какво можеш да караш
  • 36 jizz

    7 4 Отговор

    До коментар #23 от "МЕН":

    nali znae6 4e tova osven 4ast ot kupeto drugo opel nqma po nego si4ko e lotus ...
  • 37 Дошо

    23 21 Отговор
    Уахахахахахаааа най-бързия Опел.Те всички японски коли ви минаха отдавна.Затова Опел фалира и го купиха някакви талибани, а само в България още продължават да карат Опел.Образовайте се малко, отворете очи!Света върви напред начело с японците-вижте НисанГТР, вижте как прави от 0-300 за 6,9сек и ревете от яд с немските щайгелаци. Уахахахаха

    Коментиран от #54

  • 38 520 zender

    1 2 Отговор
    към кой дошо да пиша..
  • 39 VTI

    15 5 Отговор
    за всички,които оплюват opela с лека ръка и се подиграват с инженерите създали този автомобил искам да има кажа,че специално corsata ще е доста,доста силова конкуренция на останалите марки автомобили от нейния клас,като например нека да я сравним с polo gti и тогава да даваме оценки,тъй като vw е наистина в голям възход в момента,затова съпоставям техен модел с нищо непретендиращия "прост" opel,kойто съм сигурен,че ще спечели двубоя.
  • 40 520 zender

    5 3 Отговор
    двубоя опел фв е вечен..
  • 41 520 zender

    4 1 Отговор
    особенно гси и гти през годините..
  • 42 да

    8 1 Отговор
    Toва просто ще бъде най-бързия модел на Опел, но вие по долу какво ли не измислихте
  • 43 520 zender

    1 1 Отговор
    е кво имаш против мен
  • 44 PlimP

    5 7 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    kade vidia da go sravniavat sas super car-ite, koito ti si izredil
  • 45 520 zendewr

    8 1 Отговор
    пиши на кирилица
  • 46 Дошо

    10 4 Отговор

    До коментар #30 от "ИнжИнер":

    Абе тоя какви тъпотии разправя?Незнаел колко коня е защото всеки мотор бил сглобяван на ръка и другото тъпо нещо беше, че скоростната кутия нямало да работи на друг ГТР.Тия да си ги обяснява на съгражданите си Англичани дето в 11 клас учат дробите.

    Коментиран от #77

  • 47 520 zender

    1 2 Отговор
    дошо ще пишеш ли за авесис-кратко-ни ми трябва нета
  • 48 520 zender

    2 2 Отговор
    дошо ако си разбирач незправности авенсис-около2000г.можеби е най- добрата- ще съветвам братото по нета..
  • 49 520 zender

    1 2 Отговор
    абе той е луд по тди-авенсис-но като не искаш да съветваш има нет.....
  • 50 slim

    6 3 Отговор
    extra e opel-a
  • 51 джапан

    9 15 Отговор
    Най-бързият ХЛОПЕЛ, едва ли е чак толкова бърз, за да избяга от ръждата :D

    Коментиран от #59

  • 52 GSi

    1 1 Отговор
    Абе лайновози с лайновозите ви, къде ми сравнявате Опел със ГТР да ви ЕБА в ямуците аз вас?! Да, не ви се верва ГСИ-ката като ви направи АВТОВОЗИ, като припадате СТАБИЛНО, Жалко че АНГЕЛ продаде неговата стрела, ама нищо, ЗЕНДЕР пък подготвя неговата, те от нея ще страдате СКАПАНИ ВАГИНИСТИ! И стиа с тоя ВАГ, пълни педерасТи, само лаллалала и накрая пак си правят КУРНИЦИ!
  • 53 dd

    10 4 Отговор
    imam opel vectra B i sum super dovolen ot neq samo da ne harcheshe tolkova maslo shteshe da e idealnaa!
  • 54 user

    10 13 Отговор

    До коментар #37 от "Дошо":

    Еми да - най-бързият Опел е 325 к.с. - в по-горните класове като учиш математика ще разбереш че 325 к.с. е по-голямо от 150 к.с. на авенсиса ! Сега си малък и всичко над числото 10 за теб е много ! Жълтите щайги, които наричаш коли са задминали не само Европейските - ами и всички останали само в една категория - дефектите. Последните няколко години над 15 млн. коли бяха върнати в сервизите за да им подменят дефектните компоненти а стотици хора по света загубиха живота си, заради тези дефекти. японците до момента не са дали абсолютно нищо на света в автомобилостроенето - само копират и правят по-евтини копия на немските автомобили. Но като пораснеш ще ги осъзнаеш тези неща - сега си карай жълтият кашон с евтина пластмаса и дефекти и не забравяй, че автомобилът и двигателят са измислени от немски инженери, на японците силата им е само в ориза. Остава и да ти повярваме, че богатите са глупави - а ха ха ха

    Коментиран от #55

  • 55 Дошо

    16 19 Отговор

    До коментар #54 от "user":

    Е какво като ДВГ е измислен от германци?По-добре да не го бяха измисляли.Посочи ми един друг ,,механизъм" с по-ниско КПД.Личното ми мнение, е че ДВГ е едно недоразумение, което е изразходвало гигантска част от един много важен природен ресурс.На всичко отгоре замърсява природата много, ама много.Та не са направили кой знае какво германците май вредата от ДВГ е по-голяма от ползата.
    Логиката ти е супер тъпа.Щом германец е измислил първообраза на нещо значи край човек от друга националност неможе да измисли по-добър вариант.Това е все едно да твърдиш, че щом българин е измислил компютър значи, никой неможе да направи по-добър компютър от нас Българите.Разбираш ли колко тъпо се изказваш?
  • 56 доволен

    10 5 Отговор
    от 7 години карам опел,последният е вектра б и досега не съм съжалявал за избора си-много добър комфорт,ниво на оборудване(автопилоти борд.комп подгр.седалки...)разумни цени на резервни части,малко дефекти при пробег 40000-50000км на година-като цяло за нашият стандарт идеално съутношение цена-качество.инсигния opc INLIMITED е друг клас ОПЕЛ който струва 3 пъти по малко от nissan GTR-не виждам сравнение м/у двете коли,а и опела се представа доста добре с дизайн и двг- в някои отношения и по-добре.тук има хора които нямат собствено мнение и плюят марката без основание -каква ръжда при опел след95г.нормано е да има нагнили екземпляри от германия и англия но в сервиза съм вижда аудита,бмв-та,фолксвагени и др след 95г с сериозни язви.а за качеството на японските автомобили не коментирам защото мои приятели с чисто нови коли наливаха по 3 литра масло на 10000км и други поразии.....
  • 57 ///M

    6 2 Отговор
    най-бързия опел е Omega Lotus ;) 380 коня без проблем дига 300km/h

    Коментиран от #67

  • 58 не-опелджия

    17 0 Отговор
    Не се карайте,всички автомобили след 90те си приличат по образ и подобие!Корейски,Японски,Френски...........и дори вече нашумелите Китайски,са точно 1към1,така че е безмислица да се сравняват марки и модели!Най-хубавата е НОВАТА кола, а дори тя да е ...............е квато си изберете.

    Коментиран от #61

  • 59 PaLMAL

    3 1 Отговор

    До коментар #51 от "джапан":

    :D:D:D:D:D:D:D добре казано :D
  • 60 big

    2 12 Отговор
    opel e vazmojno nai loshiat izbor.
  • 61 не-тъп

    0 2 Отговор

    До коментар #58 от "не-опелджия":

    Ти много ли разбираш от автомобили, или просто си цървул?

    Коментиран от #62

  • 62 не-тъп

    1 0 Отговор

    До коментар #61 от "не-тъп":

    ЗАЩО? ЗАРАДИ ДУМАТА "ЦЪРВУЛ" ЛИ? С КАКВО Е ПО-ЛОША ОТ БОТУШ или ГАЛОШ или ЧЕХЪЛ или ПАНТОФ или САНДАЛ ПРИМЕРНО?
  • 63 Ma3yTa

    7 4 Отговор
    Евала на новите разработки на Opel! С Ecotec моторите от преди 10-ина години (всичките деца на един легендарен мотор) беше малко скучно, защото покрай цялата екология и икономия малко позабравиха, това което прави марката желана - надежност и тръпка на достъпна цена. Да, другари, оризолюбци винаги е имало бързи опели. Лотус Омега е малко други 5 лева - не е чист Opel, дори не и чист Vauxhall - за инфо той се сервизира само в Lotus. Наистина легендарен автомобил, но произведен във време, което не му е позволило да стане масов. За сравнение с GTR и тем подобни супер-хипер коли дума не може да става - тук се говори за среден клас сериен автомобил.
    Дано съревнованието VW-Opel продължи, за да се радваме на нови светофарни нинджи :).
    П.П. Айде сега ще излезе някой колега BMW-вар и ще обясни колко е ръждив и разхлопан Kadett GSi примерно...

    Коментиран от #66

  • 64 anti-do6o

    3 2 Отговор
    Дошо измисли ти нещо друга алтернатива бе умния.Ти кола имаш ли значи и ти замърсяваш. Според мен автомобила е да се придвижиш от точка А до точка Б ако не върти колелото до морето със жената и децата на смени.
  • 65 Barona

    10 6 Отговор
    За всички дето плюят по опел ето ви едно клипче да видите опел как постъпва с порше http://www.youtube.com/watch?v=RAd2sOCX-IQ :).И запомнете ОПЕЛ НАД ВСИЧКО :))))))

    Коментиран от #68, #69, #70

  • 66 big

    3 8 Отговор

    До коментар #63 от "Ma3yTa":

    estestveno che v sravnenie s rasovite jrebci na bmw i mercedes opela e gola voda.veche dori ford e po dobre ot orela.
  • 67 a$

    7 0 Отговор

    До коментар #57 от "///M":

    napravo bes dase napava gi razviva.
  • 68 :)

    4 10 Отговор

    До коментар #65 от "Barona":

    ne6to sbyrka.
    OPEL Pod Vsi4ko. Ne hvali Evro Moskvich.
    prez 63ta godina se e proizvejdal Opel Kadet v Rusia, zavoda na Moskvich ( koito ne vqrva da proveri) Nema lo6o da karash Opel, ama da e Nov.
  • 69 benz

    2 6 Отговор

    До коментар #65 от "Barona":

    tia klipcheta sa za takiva koito karat astra na gaz i niamat tochki za rasov dobitak.ti opredeleno spadash kam tazi grupa.gledai klipcheto i se nahasvai a utre na magistralata kato vidish siv benz 4444 biagai daleche

    Коментиран от #71

  • 70 a$

    2 8 Отговор

    До коментар #65 от "Barona":

    opela e po zle i ot italianskite chamugi maina. opel nad vsichko xaxaxa
  • 71 OPC

    5 1 Отговор

    До коментар #69 от "benz":

    :D ei ako iska6 sloji o6te 15 4-ki 6i mi di6a6 praha:)takiva kato tebe zimata sa molqt na takiva kato mene da gi vozq!!!

    Коментиран от #72

  • 72 benz

    2 4 Отговор

    До коментар #71 от "OPC":

    brato za zimata si imame jipove,nadali bih se kachil v troshlivo opelche.adio veseliak
  • 73 520 zender

    3 1 Отговор
    сякаш уличните гонки между гти и гси се позабрави с новите модели,а честно казано ми липсва
  • 74 mediator37

    6 2 Отговор
    Първото нещо характерно за опел не е скоростта, а невероятно здравата ходова част. Опелът е кръстоска между лека кола и бронетранспортьор. Единствената кола, която може да се ползва като трактор без да й стане нищо. Не случайно специално за БГ е най-продаваният автомобил.

    Коментиран от #75

  • 75 740D

    3 1 Отговор

    До коментар #74 от "mediator37":

    hvashtash li se na bas che e nai prodavania v bg avtomobil?okachvaneto niama nishto obshto s zdravinata na starite modeli

    Коментиран от #82

  • 76 X5 power

    1 3 Отговор
    tova kogato vdigne 300 mi se obadete.vashkata s 200 e opasna nestabilna brakma.
  • 77 4x4

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Дошо":

    Абе Дошко, че харесваш само ГТР на всички им е ясно вече!! Едно не разбирам обаче?!? Човека се опитва да те ограмоти за прехваления ти суперкар а ти "не откинеш".

    Айде земи се ограмоти малко за собствения си ГТР пък после плюй, че си хабиш ДНК-то. Мотора на ГТР се сглобява на ръка и скоростната му кутия няма да пасне на друг без сервизна интервенция.

    И утре ще бъде я мениджър, я депутат а не чете дори за това което хвали. Леле мале!!!!
  • 78 Цветан

    7 1 Отговор
    Най-бързите, които ще се произвеждат серийно, но има доста наточени опелчета, които вървят 240+ ;)
  • 79 Оле мале

    6 13 Отговор
    УжасТ! Е то няма какво друго да очкаваме?! Вече всички тотално откачиха! Ако тоя ковчег наистина се появи на платното, жална им майка на всички останали в движението! Тия от Опел или въобще не схващат какви трябва да са формите на автомобилите развиващи скорости над 200 км/ч или са направили поредния УРОД, с който от по 20-тина годинки ще се самоубиват (отнемайки Живота и на другите около тях)!!! УЖАС!!! Тотален ужас!!! Все едно гледам оная Смарт, в който даже се подиграха и сложиха - въздушни възглавници?!?!? Оле майко ! Т.е. - след като ти влезе двигателя в гръдния кош, да можеш да отпуснеш глава на меко ?!? Е..си и тъпарщината ! Алоууу..., то има коли дето са направени за 250 км/ч, ама са по 1,4 - 1,5м високи бе! И широки по 2 метра !!! Я се събудете малко! И клиренса им е 5 сантиметра ! А какъв е тоя микробус тука? Та т'ва е по-високо от колкото широко бе !!! Алоуу... Хич не ми се мисли как ще взема завоите, при положение че са му дали допинг в мотора и спирачките, ама геометрията му е пълен т...ак !!! Тук се иска истински АЕРОДИНАМИЧНИ форми ве хора !!! Та една Калибра е В ПЪТИ по-подходяща за подобен силов агрегат !!! КАК МОЖЕ ДА СЛАГАТЕ ТАКИВА МОЩНОСТИ НА КАТАФАЛКИ ??? УжасТ !!! ...както вече казах...

    Коментиран от #85

  • 80 Мартин

    3 1 Отговор
    малии вече почнаха големи бегачки в серийно производство
  • 81 ///AMG

    5 1 Отговор
    Евала страхотна калинка !
  • 82 mediator37

    2 2 Отговор

    До коментар #75 от "740D":

    Това , което ми е останало като спомен се оказа, че съм прав, че Опел е на първо място по продажби в БГ за нови автомобили. Ето линк http://money.bg/news/id_1005059321
    Но понеже проучих- това е за определен период и една от причините е голяма сделка внос нови коли (вероятно Астри) за нуждите на МВР. А за здравината на ходовата част говоря за старите модели от 1990-1994г. Нещо уникално са. Зорлем не можах да я счупя. За по-новите модели кажи какви отзиви има.

    Коментиран от #83

  • 83 740D

    4 1 Отговор

    До коментар #82 от "mediator37":

    vectra na moi priatel kupena nova na 40000km fira amortisiori tampon na motor,debitomer.na 60000km saedinitel i tamponi nosachi.are stiga veche vsichki marki svaliha kachestvoto a cenite sa im debeli.a otnosno prodajbite na mvr shte ti kaja che tova e bilo odavna pich.
  • 84 mediator37

    2 6 Отговор
    То е ясно, че Корсата е градска сапунерка и на завоите няма да залепва. Пращам ти обаче сравнителните данни за Голф- първата колонка и за Корса- втората колонка. Вижда се, че Корсата е по-ниска и с 2см. и е по-широка от Голфа с 16 см.
    Дължина 4204 3999
    Ширина 1759 1944
    Височина 1513 1488
    Междуосие 2578 2511
    Радиус на завой 10.9 10.55
    Маса без товар 1173 1145
  • 85 mediator37

    3 7 Отговор

    До коментар #79 от "Оле мале":

    84 пост беше за "Оле мале", обаче забравих да натисна "отговор". Пращам ти линка на сайта нюкар.бг, от който можеш да вземаш всички ТТ-данни и даже да подреждаш таблиците и цифрите една до друга за разл. модели http://opel.newcar.bg/compare_koli.php?mode=&btn=%C4%EE%E1%E0%E2%E8&marka_id=9&model_id=167&kola_id=2897&btn.x=46&btn.y=11

    А за здравината и аз това чувам от сервизните техници и недоумявам защо едно достигато ниво трябва да се слиза към по-лошо.

    Коментиран от #86

  • 86 740D

    5 0 Отговор

    До коментар #85 от "mediator37":

    zashtoto veche vsichko e konfekcia.kachestvoto padna drastichno na vsichki proizvoditeli.
  • 87 maverick

    3 0 Отговор
    do6e,pro4etoh,4e kazva6,4e dvg e ne6to lo6o,koeto zamarsqva okolnata sreda i izrazhodva edin ot nai-vajnite prirodni resursi.togava za6to tvoqta" ma6ina na vremeto" gtr izpolzva podoben agregat zahranvan ot produkt na petrola?ili moje bi varvi s jivotinska maznina ili slan4evi baterii?mnogo si zabeven da znae6.
  • 88 gogo

    7 1 Отговор
    Starite modeli opel i volkswagen sa bomba a ot novite ni6to ne stava izpu6va i elektronikata minat li 150000kl imam priqteli koito se oplakvat i ot golf i ot pasat i vektra i astra koli vse sled 2000g vseki se vaika za6to si vzeh takava brakma. Puk i nemcite nesa ni vinovni 4e nie masovo katame koli po na 15-20g i neznaino kolko kilometra. Vzima6 si nova kola kara6 4-5g i q smenq6 s dr. nova mai tova e receptata

    Коментиран от #89

  • 89 a$

    7 3 Отговор

    До коментар #88 от "gogo":

    ne e problema v godinite i kilometrite.astra 1995g e v pati po zdrava ot novite modeli.golf2 i 3 sa v pati po zdravi ot novite izvoda e che novoto proizvodstvo i 5pari ne struva
  • 90 Аз карам

    8 10 Отговор
    Ето това е истината. Ще го скъсам !
  • 91 520 zender

    13 2 Отговор
    и на какво ще го скъсаш-на товарене на царевица в купето ли
  • 92 maksito

    6 4 Отговор
    Tozi model mi xaresa no samo tolkova,Opel ne e marka koqto pravi syper koli.
  • 93 a$

    2 12 Отговор
    prav si opela e posredstvena kolica koiato dori kachestvo niama
  • 94 Опел

    6 2 Отговор
    А имаш ли този нисан бе дошко?Не можеш да си го позволиш нали?То по тая логика мога да дрънкам за Бугати Вейрон,че по-бързо от опела а?Само Опел.Орлите напред и никаква ръжда не ни гони голфарчета :)

    Коментиран от #95

  • 95 M5

    4 7 Отговор

    До коментар #94 от "Опел":

    ta opela e izmislil rajdata be kolega
  • 96 ladi4kkaaa

    2 6 Отговор
    istinata e 4e ste go skisam s ladata mi .nqma da wqrvate oba4e moyto lada e 384 konya bratttttttt
  • 97 nicc

    5 4 Отговор
    samo OPEL
  • 98 Инженера

    6 2 Отговор
    Ужас: на снимка -5- Корсата е стъпила само на 3 от колелата си! При това волана е почти изправен и теренът е равен. Това малко градско автомобилче не бих го карал с по-вече от 150 и на аутобан!
  • 99 bai..i

    5 10 Отговор
    ako ще и 300 да развие опела за мен си остава изгнил боклук
  • 100 plazma_pinis

    2 1 Отговор
    oleee ludnica e ot sqkade.bravo mn e krasiv :)
  • 101 Venko

    5 0 Отговор
    Kolegi ne zabravqite za legendata Omega Lotus tq e sas 3.2 litrov dvigate i 377 k.c
  • 102 Niko

    0 1 Отговор
    i vapreki si4ko si ostava OPEL .. ahahah
  • 103 09409u1

    0 2 Отговор
    Lotus Omega izob6to ne e stupvala v zavodite na OPEL tq e razrabotka na lotus ,ina4e naistina e velik avtomobil :)