От Opel обявиха, че подготвят два нови наточени модела. И двата заслужават особено внимание, но най-интересна се явява първата разработка, наречена Insignia OPC Unlimited. Инженерите на компанията явно са решили да не се съобразяват с негласното споразумение между немските производители за таван на скоростта от 250 км/ч и са премахнали електронния ограничител.
Така Insignia OPC Unlimited ще може да ускорява до 270 км/ч, което автоматично ще я превърне в най-бързия Opel за цялата история на марката. Заради премахването на електронния ограничител се налага и смяната на скоростомера и оборотомера. Освен това автомобилът с 325 к.с. се сдобива и с по-мощни спирачки Brembo.
Вторият модел на Opel също може да претендира за "най- най-". OPC Nurburgring Edition ще стане най-бързата Corsa в историята на модела. Двигателят на този автомобил ще развива 210 к.с. Естествено и тук са предвидени по-големи спирачни дискове, занижено окачване и блокируем диференциал.
21 Април, 2011 12:39 30 608 103
Най-бързият Opel
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошо
Коментиран от #4, #28, #44
16:01 08.09.2011
2 dd
16:01 08.09.2011
3 opel fan
купивай си дъвки Турбо и се радвай на колите ;)
16:01 08.09.2011
4 OkaY
До коментар #1 от "Дошо":
аа ти колко ограничен и тап може да си ....Коментиран от #5
16:01 08.09.2011
5 111
До коментар #4 от "OkaY":
Аве това не е Дошо, този нарочно го осмива като пише глупости с неговия ник16:01 08.09.2011
6 Комплексар
16:01 08.09.2011
7 За Дошо
16:01 08.09.2011
8 hienata
16:01 08.09.2011
9 te
16:01 08.09.2011
10 Жоро.К
Коментиран от #14
16:01 08.09.2011
11 ИнжИнер
Колкото до Nissan GT-R ... въобще няма база за сравнение , а причината поради която толкова много се говори за нисана е , че той е инженерен връх в автомобилостроенето . Всяка една частица в него е изчислена и синхронизирана с останалите , двигателя е изцяло ръчна изработка СГЛОБЕН В ВАКУУМНА КАМЕРА ЗА ДА НЕ ПОЗВОЛЯВАТ НА ВЛАГАТА ВЪВ ВЪЗДУХА ДА ВЪЗДЕЙСТВА НА СПЛАВИТЕ (затова всеки GT-R е с индивидуална мощност). Скоростната кутия е произведена специално за конкретния двигател и не може да се слага на друг ... При Nissan GT-R разхода на гориво не е от значение защото предназначението на автомобила е друго. Затова гледате как всеки които си мисли, че е направил бърз автомобил го сравнява с GT-R. Не забравяйте, че един автомобил не е само ускорение ,top speed , и спирачен път ... никой не кара само по прав път ... важното за спортния автомобил не е колко ще вдигне ами с колко ще влезеш в завоя и с колко ще излезеш ( ако въобще излезеш ) А на всички е ясно, че именно завоите са най-големия проблем на американците.
16:01 08.09.2011
12 ИнжИнер
16:01 08.09.2011
13 МЕН
16:01 08.09.2011
14 Тошо
До коментар #10 от "Жоро.К":
Изобщо не съм съгласен,че този Опел е най-бързия-автора на темата да прочете нещо за Лотус Омега,той е друга работа!Коментиран от #15
16:01 08.09.2011
15 Тошо
До коментар #14 от "Тошо":
Коментара беше до автора,не до Жоро.К :)Коментиран от #16
16:01 08.09.2011
16 параграф22
До коментар #15 от "Тошо":
Ограничен си братле, какви лотуси, какви пет лева са ти в главата. говорим за серийна версия. то може и някой драг опел да е още по-мощен и бърз...ама к'во да ти обяснявамКоментиран от #18
16:01 08.09.2011
17 hienata - До коментар [#11] от ИнжИнер
16:01 08.09.2011
18 Тошо
До коментар #16 от "параграф22":
Няма да те коментирам,а относно това колко съм ограничен не е твоя работа-чети и се ограмотявай друг път преди да пишеш глупости - http://auto-catalog.net/?f=showCar&car_id=200216:01 08.09.2011
19 ИнжИнер
16:01 08.09.2011
20 Тошо
16:01 08.09.2011
21 Nomad
Много си зле с информацията - опел лотус омега е сериен автомобил с купе на омега, а двигател на лотус с 385 коня и 6 скорости. СЕРИЕН!- макар и в малка серия.
До Инженера : И ти човече много глупости изговори, добре че беше МЕН да те светне от колко време адам опел АГ е собственост на GM. А пък приказките ти за ГТР-а изобщо няма да коментирам, че ме заболява стомаха от смях.
По темата - както всичко друго и опел се променят. Като гледам в последните години е за добро. Макар че има още да се желае - все пак имат за пример основния им конкурент VW, а не им липсва и желание. Новите модели го показват.
16:01 08.09.2011
22 МЕН
(пс. за да сме точни битурбо, 377 к.с.).
Също съм съгласен че се вижда РАЗВИТИЕ, Опел стават все по-хубави коли, особено Инсигния... видимо е с просто око като седнете в нея и после във Вектра Ц от която я делят светове, същото е и при астрите.
16:01 08.09.2011
23 МЕН
Коментиран от #36
16:01 08.09.2011
24 THUNDERBID
16:01 08.09.2011
25 520 zender
16:01 08.09.2011
26 kusoagaki
16:01 08.09.2011
27 520 zender
16:01 08.09.2011
28 Дошо
До коментар #1 от "Дошо":
ИнжИнера Викаш няма два ГТР с еднаква мощност и скоростна кутия се прави за всеки двигател а?По-смехотворно нещо не съм чувал.Недей да го казваш пред хора, че ще ти се присмиват тайно после освен ако не ти се изсмеят направо в лицето.
111 много правилно се ориентираш.Поздравления!
Коментиран от #30
16:01 08.09.2011
29 VTEC
16:01 08.09.2011
30 ИнжИнер
До коментар #28 от "Дошо":
Ето ти потвърждение на това, което казах. Ako на мен не вярваш надявам към Top Gear да си по доверчив.Коментиран от #46
16:01 08.09.2011
31 Skylane
16:01 08.09.2011
32 роро
16:01 08.09.2011
33 520 zender
16:01 08.09.2011
34 4x4
За които развалят имиджа на хубавата кола по форума и не знаят какво е да караш по 50'000км на година, или са чували че някой някъде бил ходил на сервиз кратка справка: Предни накладки Nissan GT-R 670$ (~500EUR), Opel Insignia OPC 179EUR (~240$) и това са заводските спирачки / BREMBO и за двата автомобила.
16:01 08.09.2011
35 520 zender
16:01 08.09.2011
36 jizz
До коментар #23 от "МЕН":
nali znae6 4e tova osven 4ast ot kupeto drugo opel nqma po nego si4ko e lotus ...16:01 08.09.2011
37 Дошо
Коментиран от #54
16:01 08.09.2011
38 520 zender
16:01 08.09.2011
39 VTI
16:01 08.09.2011
40 520 zender
16:01 08.09.2011
41 520 zender
16:01 08.09.2011
42 да
16:01 08.09.2011
43 520 zender
16:01 08.09.2011
44 PlimP
До коментар #1 от "Дошо":
kade vidia da go sravniavat sas super car-ite, koito ti si izredil16:01 08.09.2011
45 520 zendewr
16:01 08.09.2011
46 Дошо
До коментар #30 от "ИнжИнер":
Абе тоя какви тъпотии разправя?Незнаел колко коня е защото всеки мотор бил сглобяван на ръка и другото тъпо нещо беше, че скоростната кутия нямало да работи на друг ГТР.Тия да си ги обяснява на съгражданите си Англичани дето в 11 клас учат дробите.Коментиран от #77
16:01 08.09.2011
47 520 zender
16:01 08.09.2011
48 520 zender
16:01 08.09.2011
49 520 zender
16:01 08.09.2011
50 slim
16:01 08.09.2011
51 джапан
Коментиран от #59
16:01 08.09.2011
52 GSi
16:01 08.09.2011
53 dd
16:01 08.09.2011
54 user
До коментар #37 от "Дошо":
Еми да - най-бързият Опел е 325 к.с. - в по-горните класове като учиш математика ще разбереш че 325 к.с. е по-голямо от 150 к.с. на авенсиса ! Сега си малък и всичко над числото 10 за теб е много ! Жълтите щайги, които наричаш коли са задминали не само Европейските - ами и всички останали само в една категория - дефектите. Последните няколко години над 15 млн. коли бяха върнати в сервизите за да им подменят дефектните компоненти а стотици хора по света загубиха живота си, заради тези дефекти. японците до момента не са дали абсолютно нищо на света в автомобилостроенето - само копират и правят по-евтини копия на немските автомобили. Но като пораснеш ще ги осъзнаеш тези неща - сега си карай жълтият кашон с евтина пластмаса и дефекти и не забравяй, че автомобилът и двигателят са измислени от немски инженери, на японците силата им е само в ориза. Остава и да ти повярваме, че богатите са глупави - а ха ха хаКоментиран от #55
16:01 08.09.2011
55 Дошо
До коментар #54 от "user":
Е какво като ДВГ е измислен от германци?По-добре да не го бяха измисляли.Посочи ми един друг ,,механизъм" с по-ниско КПД.Личното ми мнение, е че ДВГ е едно недоразумение, което е изразходвало гигантска част от един много важен природен ресурс.На всичко отгоре замърсява природата много, ама много.Та не са направили кой знае какво германците май вредата от ДВГ е по-голяма от ползата.Логиката ти е супер тъпа.Щом германец е измислил първообраза на нещо значи край човек от друга националност неможе да измисли по-добър вариант.Това е все едно да твърдиш, че щом българин е измислил компютър значи, никой неможе да направи по-добър компютър от нас Българите.Разбираш ли колко тъпо се изказваш?
16:01 08.09.2011
56 доволен
16:01 08.09.2011
57 ///M
Коментиран от #67
16:01 08.09.2011
58 не-опелджия
Коментиран от #61
16:01 08.09.2011
59 PaLMAL
До коментар #51 от "джапан":
:D:D:D:D:D:D:D добре казано :D16:01 08.09.2011
60 big
16:01 08.09.2011
61 не-тъп
До коментар #58 от "не-опелджия":
Ти много ли разбираш от автомобили, или просто си цървул?Коментиран от #62
16:01 08.09.2011
62 не-тъп
До коментар #61 от "не-тъп":
ЗАЩО? ЗАРАДИ ДУМАТА "ЦЪРВУЛ" ЛИ? С КАКВО Е ПО-ЛОША ОТ БОТУШ или ГАЛОШ или ЧЕХЪЛ или ПАНТОФ или САНДАЛ ПРИМЕРНО?16:01 08.09.2011
63 Ma3yTa
Дано съревнованието VW-Opel продължи, за да се радваме на нови светофарни нинджи :).
П.П. Айде сега ще излезе някой колега BMW-вар и ще обясни колко е ръждив и разхлопан Kadett GSi примерно...
Коментиран от #66
16:01 08.09.2011
64 anti-do6o
16:01 08.09.2011
65 Barona
Коментиран от #68, #69, #70
16:01 08.09.2011
66 big
До коментар #63 от "Ma3yTa":
estestveno che v sravnenie s rasovite jrebci na bmw i mercedes opela e gola voda.veche dori ford e po dobre ot orela.16:01 08.09.2011
67 a$
До коментар #57 от "///M":
napravo bes dase napava gi razviva.16:01 08.09.2011
68 :)
До коментар #65 от "Barona":
ne6to sbyrka.OPEL Pod Vsi4ko. Ne hvali Evro Moskvich.
prez 63ta godina se e proizvejdal Opel Kadet v Rusia, zavoda na Moskvich ( koito ne vqrva da proveri) Nema lo6o da karash Opel, ama da e Nov.
16:01 08.09.2011
69 benz
До коментар #65 от "Barona":
tia klipcheta sa za takiva koito karat astra na gaz i niamat tochki za rasov dobitak.ti opredeleno spadash kam tazi grupa.gledai klipcheto i se nahasvai a utre na magistralata kato vidish siv benz 4444 biagai dalecheКоментиран от #71
16:01 08.09.2011
70 a$
До коментар #65 от "Barona":
opela e po zle i ot italianskite chamugi maina. opel nad vsichko xaxaxa16:01 08.09.2011
71 OPC
До коментар #69 от "benz":
:D ei ako iska6 sloji o6te 15 4-ki 6i mi di6a6 praha:)takiva kato tebe zimata sa molqt na takiva kato mene da gi vozq!!!Коментиран от #72
16:01 08.09.2011
72 benz
До коментар #71 от "OPC":
brato za zimata si imame jipove,nadali bih se kachil v troshlivo opelche.adio veseliak16:01 08.09.2011
73 520 zender
16:01 08.09.2011
74 mediator37
Коментиран от #75
16:01 08.09.2011
75 740D
До коментар #74 от "mediator37":
hvashtash li se na bas che e nai prodavania v bg avtomobil?okachvaneto niama nishto obshto s zdravinata na starite modeliКоментиран от #82
16:01 08.09.2011
76 X5 power
16:01 08.09.2011
77 4x4
До коментар #46 от "Дошо":
Абе Дошко, че харесваш само ГТР на всички им е ясно вече!! Едно не разбирам обаче?!? Човека се опитва да те ограмоти за прехваления ти суперкар а ти "не откинеш".Айде земи се ограмоти малко за собствения си ГТР пък после плюй, че си хабиш ДНК-то. Мотора на ГТР се сглобява на ръка и скоростната му кутия няма да пасне на друг без сервизна интервенция.
И утре ще бъде я мениджър, я депутат а не чете дори за това което хвали. Леле мале!!!!
16:01 08.09.2011
78 Цветан
16:01 08.09.2011
79 Оле мале
Коментиран от #85
16:01 08.09.2011
80 Мартин
16:01 08.09.2011
81 ///AMG
16:01 08.09.2011
82 mediator37
До коментар #75 от "740D":
Това , което ми е останало като спомен се оказа, че съм прав, че Опел е на първо място по продажби в БГ за нови автомобили. Ето линк http://money.bg/news/id_1005059321Но понеже проучих- това е за определен период и една от причините е голяма сделка внос нови коли (вероятно Астри) за нуждите на МВР. А за здравината на ходовата част говоря за старите модели от 1990-1994г. Нещо уникално са. Зорлем не можах да я счупя. За по-новите модели кажи какви отзиви има.
Коментиран от #83
16:01 08.09.2011
83 740D
До коментар #82 от "mediator37":
vectra na moi priatel kupena nova na 40000km fira amortisiori tampon na motor,debitomer.na 60000km saedinitel i tamponi nosachi.are stiga veche vsichki marki svaliha kachestvoto a cenite sa im debeli.a otnosno prodajbite na mvr shte ti kaja che tova e bilo odavna pich.16:01 08.09.2011
84 mediator37
Дължина 4204 3999
Ширина 1759 1944
Височина 1513 1488
Междуосие 2578 2511
Радиус на завой 10.9 10.55
Маса без товар 1173 1145
16:01 08.09.2011
85 mediator37
До коментар #79 от "Оле мале":
84 пост беше за "Оле мале", обаче забравих да натисна "отговор". Пращам ти линка на сайта нюкар.бг, от който можеш да вземаш всички ТТ-данни и даже да подреждаш таблиците и цифрите една до друга за разл. модели http://opel.newcar.bg/compare_koli.php?mode=&btn=%C4%EE%E1%E0%E2%E8&marka_id=9&model_id=167&kola_id=2897&btn.x=46&btn.y=11А за здравината и аз това чувам от сервизните техници и недоумявам защо едно достигато ниво трябва да се слиза към по-лошо.
Коментиран от #86
16:01 08.09.2011
86 740D
До коментар #85 от "mediator37":
zashtoto veche vsichko e konfekcia.kachestvoto padna drastichno na vsichki proizvoditeli.16:01 08.09.2011
87 maverick
16:01 08.09.2011
88 gogo
Коментиран от #89
16:01 08.09.2011
89 a$
До коментар #88 от "gogo":
ne e problema v godinite i kilometrite.astra 1995g e v pati po zdrava ot novite modeli.golf2 i 3 sa v pati po zdravi ot novite izvoda e che novoto proizvodstvo i 5pari ne struva16:01 08.09.2011
90 Аз карам
16:01 08.09.2011
91 520 zender
16:01 08.09.2011
92 maksito
16:01 08.09.2011
93 a$
16:01 08.09.2011
94 Опел
Коментиран от #95
16:01 08.09.2011
95 M5
До коментар #94 от "Опел":
ta opela e izmislil rajdata be kolega16:01 08.09.2011
96 ladi4kkaaa
16:01 08.09.2011
97 nicc
16:01 08.09.2011
98 Инженера
16:01 08.09.2011
99 bai..i
16:01 08.09.2011
100 plazma_pinis
16:01 08.09.2011
101 Venko
16:01 08.09.2011
102 Niko
16:01 08.09.2011
103 09409u1
16:01 08.09.2011