Най-мощната версия на новия Volkswagen Tiguan ускорява от 0 до 100 за 4.9 сек. - с една десета по-бързо от първото поколение Porsche Cayenne Turbo S. Впечатляващата динамика се дължи на 2.0-литровия турбомотор с 320 к.с. и 420 Нм и двойното предаване 4Motion с векторно управление на въртящия момент и седемстепенната роботизиран трансмисия DSG с два съединителя.
Tiguan R има пренастроено окачване, занижено с 10 мм в сравнение със стандартния модел, и 457-милиметрови спирачни дискове. Срещу допълнително заплащане се предлагат титаниева ауспухна система Akrapovic и 21-цолови джанти Estoril.
Отвън напомпаният кросоувър се познава по различните брони с допълнителни аеродинамични елементи, които могат да да се поръчат в цвета на каросерията или в черен лак. Сред екстрите са също странични огледала в матиран хром.
Промените в интериора не са много - спортни седалки с интегрирани подглавници, декорации от въглеродни нишки, атмосферно осветление, стоманени накладки на педалите и Digital Cockpit с хронометър.
Цената в Германия започва от €56 703.53. Това е €28 500 повече от базовия Tiguan и едва €3 207 по-малко от баткото Touareg.
Коментиран от #14, #16
-19 +40
-10 +30
-6 +16
-5 +26
-4 +15
-1 +21
-1 +11
-14 +4
Или по-точно - кой балък го купува това ?
Коментиран от #12
-2 +10
-0 +6
До коментар #10 от "божеее":
И аз това се чудя...да не говорим, че сектанта е прав!
-1 +6
-1 +3
До коментар #1 от "сектант":
Хагаха аааа хахаха не само и твоя дъстар и тоя голФ са мечта на бай ганцо да го паркира пред панелката
-2 +3
-1 +4
До коментар #1 от "сектант":
Хахах. Палячо. Нищо общо няма с вторичните суровини които караш!
-0 +0