Last news in Fakti

27 Ноември, 2020 14:29 43 871 51

Три автомобила, които ще препродадете много трудно

  • автомобили-
  • препродажба-
  • обезценка
Три автомобила, които ще препродадете много трудно - 1

Германският автомобилен клуб ADAC доста често пуска интересни класации за надеждността на автомобилите, които се продават в Германия и в Европа. Сега ви показваме три автомобила, които според германците, ще се препродадат много трудно.

Проблемите идват най-вече заради сериозната обезценка, както и заради слабото им търсене на вторичния пазар. Още един фактор, правещ препродажбата им трудна е по-бързата им амортизация (изключение прави BMW 7er). Тези автомобили губят за година средно 15-20% от стойността си, а за 5 години - доста над половината от началната си стойност.

BMW 7 Series - ще загуби над 72% от цената за 5 години

Три автомобила, които ще препродадете много трудно

Nissan Leaf - ще загуби 70.1% от цената за 5 години

Три автомобила, които ще препродадете много трудно

Maserati Ghibli - ще загуби 69% от цената за 5 години

Три автомобила, които ще препродадете много трудно

*В зависимост от състоянието и пробегът на превозното средство, както и от пазарите на които се предлага, обезценката може да бъде по-голяма или по-малка.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 43 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 4928

    22 6 Отговор

    До коментар #1 от "Гошето":

    Ти защо си помисли, че става да сади картофи?

    Коментиран от #4

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Пенчо

    11 11 Отговор

    До коментар #2 от "4928":

    Ако не става, ще му дам да чисти ориз с боксови ръкавици.
  • 5 номад

    82 26 Отговор
    статията е обективна само който не е карал чисто ниво бмв няма идея какво е на 30 к км нови амортесьори , дросели и куп чудеса бмв никога ако еможеш сам да го поправяш

    Коментиран от #9

  • 6 Далаверий

    69 3 Отговор
    Ми то ние на това се надяваме бе! Кога ще караме кола за 300 000 лв. чисто нова? Като стане на 15 000 след 10 години, обадете ми се!

    Коментиран от #7, #45

  • 7 Гого

    27 57 Отговор

    До коментар #6 от "Далаверий":

    Един трезво мислещ и правилно изразил се ! Иначе стаютията е пълна глупост но колкото и да дрънка другария журналя и да плюе това ще му остане !!! Най много няколко бай ганьовци да му аплодират ! Разбира се с дачия или френски кенеф или корейски таралясник

    Коментиран от #8, #30

  • 8 тцтцт

    68 8 Отговор

    До коментар #7 от "Гого":

    Особено интерсно е да се изказват хора, които не са се качвали на кола след 2005г.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 А бяха времена

    23 15 Отговор
    Само до миналата година, nissan leaf беше най-продавания електромобил в света, а какво стана! Пое курсът на nokia.
  • 11 дявола

    34 27 Отговор
    БМВ след 5г няма да има нищо камо ли да се продава.Те ги създават покойници

    Коментиран от #28, #35

  • 12 бмв боклук

    36 25 Отговор
    Нормално. Най-големите боклуци начело с бмв

    Коментиран от #49, #51

  • 13 група зевзеци

    42 5 Отговор
    Ей сега ще се изкаже онзи с дачията, че ще я препродаде за повече, отколкото я е купил. Без майтап! :-)
  • 14 РЗС

    27 47 Отговор
    купих за 16 000 паунда бмв 7 на 4 години и 90 000 мили. Има допълнителни екстри като цената като ново е била 105 000 паунда, което е супер далавера. Много, ама много кола за тия пари дето платих, на другата година ходих да пробвам ес класата която струваше 43 000 паунда и беше на 2 години и 35 000 мили. Еми не ме изкефи чак толкова, че да оправдая разликата от 27 000 паунда. Возията беше една идея по-добра. Единствено ме кефи салона повече на ес класа и това, че лоста е на волата, а не в центъра на конзолата. Бмв засега са най-доброто, което може да се купи за парите - втора ръка.

    Коментиран от #16, #27, #36

  • 15 токо

    66 8 Отговор
    Тази най горната 7 серия като стане на 7 години и загуби 90 % от цената ми я запазете ако може . Обещавам да не я продавам , оставам втори и последен собственик ! TESLA и другите и производни ги оставям за зелените селски ергени които са ориентирани към екологията и безплатното паркиране . Та като дойдат у Софето да видят НДК -то
    да паркират без пари .
  • 16 дърт шофьор

    10 16 Отговор

    До коментар #14 от "РЗС":

    Абе ясен си ми, щом едната идея ти е мерната единица. Синко, идеята може да е разликата от Земята до Луната. Разбираш ли въобще какво ти казвам?

    Коментиран от #19

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Алфа Ромео

    20 5 Отговор
    Мазератито е жестоко!

    Коментиран от #38

  • 19 РЗС

    12 3 Отговор

    До коментар #16 от "дърт шофьор":

    идеята я усетих, от моята се качих директно на ес класата и въобще не бях впечатлен. Като казвам една идея, означава, че явно мога да преценя дали возията е супер дупер невероятната, при положение, че и двете коли са на въздушно окачване. Разликата е минимална, а разликата в цените огромна. Може пък мерцедес да са по-здрави и да се пести от ремонти, но като екстри, возия и визия, колите са еднакви. На мерцедес наистина ме дразни недоизмислената система със задържането на спирачката по сфетофарите. Трябва всеки път да натискам силно педала на спирачката за да се задейства, това на всеки сфетофар. На бмв си има бутон, цъкваш го и през целия път имаш задържане на спирачката докато не изгасиш двигателя.

    Коментиран от #20

  • 20 Bla bla

    16 1 Отговор

    До коментар #19 от "РЗС":

    На Мерцедеса си има Холд като натиснеш 2 пъти спирачката не е нужно да я държиш на светофарите

    Коментиран от #22

  • 21 Kompleksar

    36 11 Отговор
    По-хубаво от чисто нова Дачия,Шкода или друг евтин автомобил НЯМА!!!
    НО - Аз карам Мерцедес на старо защото така съм предпочел - нека да се е обезценил - аз иначе не мога да си го купя нов. Пак е по-висок клас от чисто нови боклучета до 50-60000 лв (поне) . Какво ми пука колко били се обезценявали. Един живот живеем и трябва да ни е хубаво и комфортно. Предпочитам стар Мерцедес с удобни седалки,хубава возия - екстрите и вървежа не ме вълнуват много. И да : харчи доста,някои неща са му скъпи,но аз си ги плащам и знам за какво. Колкото пъти съм взел уж евтина малка кола да ми е евтино толкова пъти ми е излизало през носа
  • 22 РЗС

    12 2 Отговор

    До коментар #20 от "Bla bla":

    Именно, трябва всеки път да помпаш на спирачката, а ето на бмв - копче( и холда е активен през цялото време)

  • 23 Ами

    26 20 Отговор
    Докато не осъзнаят хората, че от колата не трябва да обедняваш нещата няма да се оправят. Карайте си немските кенефи и обедняйвате.

    Коментиран от #29, #40

  • 24 Jrj

    17 0 Отговор
    Високите класове губят най много и най бързо от стойноста си.Едно ауди А4 и А8 ще загубят процентно различно за едно и също време и то ще е в полза на А4,същото важи примерно за Sкласа и С класа,за 7 серия и за 3серия
  • 25 КРАДЦИ

    22 3 Отговор
    НАЙ - НОВИТЕ МОДЕЛИ ВЕЧЕ НИЩО НЕ СТРУВАТ , ЦЕЛИ ПОЛЕТА С НОВИ КОЛИ , ВЕЧЕ ГНИЯТ В ЕВРОСЪЮЗА ! ТУК НИ ЛЪЖАТ ЗА ЦЕНИТЕ ИМ НО РУСКИТЕ КЛИПОВЕ В ТУБАТА ГОВОРЯТ ДРУГО !

    Коментиран от #26

  • 26 Вуте

    16 5 Отговор

    До коментар #25 от "КРАДЦИ":

    Много ти пука за Ауди или Пежо! Купи си една Лада и си гледай кефа! Купуваш едно-получаваш три:кола,занаят и съдба!
  • 27 Вуте

    39 5 Отговор

    До коментар #14 от "РЗС":

    Сушай какво ще ти кажа:Колата трябва да е от Германия, а жената от България! Колата с десен волан е първа стъпка към съпруг/а/ от Тайланд и безалкохолна бира!

    Коментиран от #32, #42

  • 28 Нико

    11 17 Отговор

    До коментар #11 от "дявола":

    Защо съм сигурен, че ти никога не си се качвал в ново, хубаво БМВ... Само един скъсан селянин, който се е возел в гробници на по 15 години може да каже нещо лошо за БМВ. Другите се правят на разбирачи, без да са се качвали или карали ново БМВ
  • 29 Kompleksar

    13 2 Отговор

    До коментар #23 от "Ами":

    То от никоя кола не се забогатява. А това с обедняването или забогатяването зависи от главата и ръчичките на човек - кой ти е виновен,че не можеш да правиш пари . - Аз мога,карам си скъпата кола и ме боли ........
  • 30 Стефан

    18 2 Отговор

    До коментар #7 от "Гого":

    Гого бяха таралсници корейските автомобили преди повече от 20 години, преди няколко години шефа на Фолксваген се изказа и учуди колко е добра една колити на Киа , Оптима май беше. така че бъди обективен.
  • 31 плочкаджия

    20 6 Отговор
    Корам BMV,платих го в брой без заем и след 5 години ще си купя ново,защото лепя плочки за баня и не плащам осигуровки.

    Коментиран от #34

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 GHOST 1

    29 0 Отговор
    ПОСЛЕДНОТО НЕЩО, ОТ КОЕТО СЕ ИНТЕРЕСУВАТ ХОРАТА, КОИТО СИ КУПУВАТ ТАКИВА НОВИ КОЛИ Е ЗА КОЛКО ЩЕ ГИ ПРЕПРОДАДАТ
  • 34 Тарикат

    11 6 Отговор

    До коментар #31 от "плочкаджия":

    Аз съм по-арогантен ,защото не плащам и данъци и осигуровки.Гурбетчиите да работят,да плащат данъци и осигуровки,а ние ще ги чакаме да се върнат и да ги оскубим.

    Коментиран от #37

  • 35 Каза

    3 0 Отговор

    До коментар #11 от "дявола":

    Ай ти Дъстър мен и повърна
  • 36 Няма как

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "РЗС":

    Да да ме изкефи да викам шофьорска на дясната седалка от Англия само мотор или каравана
  • 37 Напоследък

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Тарикат":

    Доста често само го забатачват е

    Коментиран от #41

  • 38 Да много ясно

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Алфа Ромео":

    Доста жаби може да отгледаш в него
  • 39 дедо

    7 3 Отговор
    статията е пълна глупост, има една стара поговорка "Кеф цена няма", това са коли, с които да си правиш кефа, не да ги копуваш за далавера. Кой то си е купувал чисто нова кола не за бизнес, а за собствено ползване, ще ме разбере. Останалото са глупости, празно дрънкане - не си купувайте нови коли, много им падали цените.
  • 40 Враца

    1 1 Отговор

    До коментар #23 от "Ами":

    А на некой това им е мечтата да станат инвеститори в коли.
  • 41 Баварка шпринцовка Са шокаритетки

    10 1 Отговор

    До коментар #37 от "Напоследък":

    Най-хубавата кола е служебната защото фирмата налива бензин и не ме интересува даже колко харчи
  • 42 Шофьор

    5 2 Отговор

    До коментар #27 от "Вуте":

    Вуте,па я да ти реда,оно маж от Тайланд не е арно, ма виж,жена от там...Ма истинска жена да е,не с дръжка, стопляш ли? Пък за колата...И от германското има по-добро!
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 РЗС

    1 1 Отговор

    До коментар #43 от "Ха ха":

    хахахаха еми ок, квото кажеш. имал съм и мазерати гибли 2016г, но какво да ти обяснявам на теб. Всъщност щеше да си прав, ако си бях останал в бг, със сигурност с такива коли щеше да бъде някой мой шеф, но за твое съжаление, в чужбина на хората не им е чак толкова трудно да си купят кола за 15-20 хиляди паунда, та дори и с кредит за 5г. Предполагам не си излизал по-далече от вашето селце а? хахахаха
  • 45 Цървула

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Далаверий":

    Много кухи лейки сте всички!!!
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 666

    1 0 Отговор
    Ами да, след 10 години някой сервитьор ще си купи БМВ 7 за 12000лв и ще се прави на гангстер
  • 48 Врачанина

    1 0 Отговор
    Абсолютни глупости трудна е за препродаване щото е скъпа бацета това не е за всеки таз кола.Иначе най-трудната марка за препродажба е Волвото.Обезценява се много бързо и нема търсене.
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Врачанина

    3 0 Отговор
    То коя нова марка кола вече не е боклук бацка? Кажи ми една да си купя такава? Всичко е ширпотреба и то е така за да могат да се харчат авточастите и сервизите да имат работа.Здравите коли са до 2004г.пройзводство от там нататък всичко е пълен х. ама нали всеки гледа по нова да си купи щото от 2000г.вече са доста стари колите те така де ама качеството нема нищо общо със сегашното.Мойта е 2000г.и немам проблеми с нея и немам намерение да я сменямсменямс по-нова въпреки че имам възможност.Некой ден ако мога да си позволя като германците вземам нова карам 5г.връщам и пак така това ще направя иначе засега по-горна година да вземам не ми требва.Не съм ли прав баце?
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.