ФАКТИ.БГ

Ще има наистина народен електрически Volkswagen

Публикувана: 27 Ноември, 2020 18:45
31 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3609
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.8 от 12 гласа.

Volkswagen разработва не един, а два нови електрически модела, които ще бъдат позиционирани под ID.3, твърди Automotive News Europe, цитирайки свой източник от VAG. ID.1 и ID.2 ще бъдат класически градски минита, а основната им целева аудитория ще бъдат жителите на големите европейски градове.

По-малкият модел ще бъде съпоставим по размери с Up!, а по-големият ще бъде електрическа алтернатива на Polo. ID.1 и ID.2 ще бъдат построени на вездесъщата платформа MEB.

Според информатора на Automotive News Europe работата по ID.2 е по-напреднала. По план електромобилът трябва да дебютира през 2023 г. със стартова цена около €20 000. Най-малкият и евтин Volkswagen ID.1 пък ще бъде готов през 2025 г. и също като Up! ще има версии с емблемата на Skoda и Seat.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.8 от 12 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
✔️Pompev ®️
1 Отговор
Полото бих го купил,колко ли ще струва занапред?


Оценка:
-3 +5

Гост
2 Отговор
Е много народно... Градско мини за 40хил.!

Оценка:
-2 +42

реалистъ
3 Отговор
Да пуснат e-Beetle на цена от 12хил. евра.

Оценка:
-0 +25

jар
4 Отговор
Вероятно в базовите версии на тези модели няма да има и радио защото при VW и то се доплаща а ако искаш прилично оборудване цената ще се удвои.

Коментиран от #5


Оценка:
-3 +30

✔️Pompev ®️
5 Отговор

До коментар #4 от "jар":


Чак пък да се удвои,аве китайците имат много по евтин вариант,по живиом увидем

Оценка:
-1 +12

6
Този коментар е премахнат от модератор.
Гудьо
7 Отговор
Пълен боклук, като всички фолксвагени!

Коментиран от #10


Оценка:
-13 +18

Хахах
8 Отговор
Това ID.3 струва базово 70 бона и за тях получаваш стоманени джанти! Аре, не мерси!

Оценка:
-4 +17

един от многото
9 Отговор
Народен , ама не и за нашия народ.

Оценка:
-1 +22

10
Този коментар е премахнат от модератор.
11
Този коментар е премахнат от модератор.
12
Този коментар е премахнат от модератор.
Колльо Тесларов
13 Отговор
по интересно е къде ще ги зареждаме, или ще ги продават с удължители от Германия

Коментиран от #14


Оценка:
-0 +8

haha
14 Отговор

До коментар #13 от "Колльо Тесларов":


точно казано....ама удължителя да е тип 'шоко':)))

Оценка:
-0 +2

Само Дачия
15 Отговор
Чакам румънците да им видя офертите.

Оценка:
-0 +3

Съмнително
16 Отговор
Добре е след толкова провали като заложиш на сигурно- ел. автомобил.
Те там пак ще са в силата си-електроника,електрически мотори,силова електроника,компютри, софтуеър.Все традиционно силни областти на германската техн. мисъл. Да си спомним Грундиг Телефункен Дуал и мн.други.
Успех на начинанието.

Коментиран от #21


Оценка:
-1 +3

осъзнавам се
17 Отговор
Облъчването с реклами на нови модели електрокари дали ще промени факта че това са много скъпи градски коли подходящи за 2 или 3ти автомобил в семейство с объркани зелени ценности, отричащи значителния отрицателен ефект който имат ел.автомобилите над природата.Много скъпо и неекологичено придвижване в спартанска обстановка.
Всъщност тези хиляди продадени бройки в Европа се губят като по-малко от 1процент срещащи се по улиците.

Коментиран от #18


Оценка:
-1 +3

гост
18 Отговор

До коментар #17 от "осъзнавам се":


Според мен само Тесла прави коли, които си струват. Ама аз съм си по зелените технологии, макар че карам бензинова кола. Да, такава, защото харчи 8л, има катализатори и не са употребени каквито и да е допълнителни ресурси, карам малко, когато съм сам не ползвам кола, имам си колело или автобуси. Много глупаво е да купиш кола, която не ти трябва, не ти върши никаква работа и не знаеш за какво ти е, но си работил година, две за тези пари и после й робуваш за ремонти и консумативи. Колата е необходимост, факт, електрическа е най-добре, факт, но ние сме твърде далеч от стандарта за революция на транспорта, факт.

Оценка:
-0 +5

евро 1 поне
19 Отговор
Проблем на БГ е че над 50 процента от автомобилите не отговарят и на ЕВРО 1 стандарт. Ако отговаряха всички автомабили поне на евро 1 щяхме да имаме много добър въздух.

Коментиран от #20


Оценка:
-4 +4

asdf
20 Отговор

До коментар #19 от "евро 1 поне":


Не проблема е че не можеш да мислиш в бг повечето коли са газ/бензин което ги прави евро 6 и мръсният въздух не се дължи толкова на автомобилите колкото до други фактори вземи си отвори очите малко какви мръсни улици имаме и как се чистят когато се чистят и колко комина димят просто колите са лесна мишена да прехвърлиш цялата вина на тях за да мине някой друг номер

Коментиран от #23


Оценка:
-0 +8

Гошко
21 Отговор

До коментар #16 от "Съмнително":


Малко сте в грешка, ахъм. Да им имам на немците "силната" електроника, еле пък телевизори и касетофони, хаха... В касетофоните една механика нямат като хората, всичко читаво (немско) е с японска технология натъпкано вътре, а като ми дойдеше някой телевизор Телефункен за ремонт и ми се драйфаше, ужас безподобен беше тая техника. Та и за в колите съм 100% сигурен, че точно електрониката ще им бъде слабото място, не бих рискувал с немска кола...

Коментиран от #24


Оценка:
-0 +1

Край
22 Отговор
Ще има като се възстанови завода за батерии в Никопол и като завода в Белоградчик измести хуавей в смартфоните
По старите ме разбраха

Оценка:
-0 +1

поне евро 1
23 Отговор

До коментар #20 от "asdf":


Поставяне на газ по никакъв начин не подобрява газовете от ауспуха.
Ама дълго е за обяснение-всъщност често и влошава нещата. Огромният замърсител се оказва прах в градовете и тв. гориво. Автомобилите замърсяват 10-15процента ама когато отпред дими барака с евро-20 замърсяването става 100процента.
Просташки отговори не говорят за мислещ човек.

Коментиран от #25


Оценка:
-3 +1

съмнително
24 Отговор

До коментар #21 от "Гошко":


Ако по-внимателно прочетете всъщност, казвам точно това което вие твърдите- фалиралата немска електроника е съмнително да произведе добър електромобил,колкото и да изглежда по-лесно от провалите в дизел-бензиновите автомобили.

Оценка:
-0 +0

asdf
25 Отговор

До коментар #23 от "поне евро 1":


При горенето на пропан – бутан, отсъства отделянето на сяра и има ниски емисии на азотни окиси и фини частици, което го превръща в екологична алтернатива на конвенционалните горива.
Това е проста химия ама някой май си е бъркал в носа по време на час нямаш акъл и за 5 стотинки мой човек

Коментиран от #26


Оценка:
-0 +1

поне евро 1
26 Отговор

До коментар #25 от "asdf":


Въглеводородите остават същите или се покачват.CO най-често е много повече.Димката от изгорено масло остава същата ама даже и евро 7 покрива АГУ в БГ колите.
Ако се каже че подобрява АГУ-то в малка степен газовете е така, ама да прави движещете се бараки евро 6-7 или 10 е заблуждаващо и невярно.
Повтарям-просташки стил и крайни инфантилни твърдения не помагат на спора.

Коментиран от #27


Оценка:
-1 +0

asdf
27 Отговор

До коментар #26 от "поне евро 1":


Да прав си защо да гледам статистика и открития на учени като мога да слушам някой си напълно случаен от коментарите във факти бг ти четеш ли това което пишеш в крайна сметка първо казваш че АГУ-то влошава сега казваш че подобрява в малка степен и извинявай че съм наранил нежните ти чувства забравих че днешно време всеки е обиден

Оценка:
-0 +1

asdf
28 Отговор
А и да допълня ти твърдиш че в БГ над 50 процента от автомобилите не покриват и евро 1 ми хубаво дай статистика на каква база го казваш това или тея проценти си си ги извадил от сещаш се къде

Коментиран от #29


Оценка:
-0 +1

поне евро 1
29 Отговор

До коментар #28 от "asdf":


Всичко което казахте е вярно.Научих много неща от вас.Вие сте утвърден и неслучаен коментатор в областта на автомобилостроенето.

Коментиран от #31


Оценка:
-1 +0

onq s konq
30 Отговор
И какво излиза че ще трябва да си купя една кола за града и една за извън града ?!

Оценка:
-0 +1

asdf
31 Отговор

До коментар #29 от "поне евро 1":


А аз научих как да бъда кон с капаци от вас все още си чакам статистиката която сочи че повече от 50% от колите в БГ нямат и евро едно

Оценка:
-1 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Алекс Алексиев
Алекс Алексиев с коментар за последните атентати на Запад.
Радикалният ислям надделява заради криворазбрана толерантност. Турция се обръща срещу Запада."

Още бисери