Volkswagen разработва не един, а два нови електрически модела, които ще бъдат позиционирани под ID.3, твърди Automotive News Europe, цитирайки свой източник от VAG. ID.1 и ID.2 ще бъдат класически градски минита, а основната им целева аудитория ще бъдат жителите на големите европейски градове.
По-малкият модел ще бъде съпоставим по размери с Up!, а по-големият ще бъде електрическа алтернатива на Polo. ID.1 и ID.2 ще бъдат построени на вездесъщата платформа MEB.
Според информатора на Automotive News Europe работата по ID.2 е по-напреднала. По план електромобилът трябва да дебютира през 2023 г. със стартова цена около €20 000. Най-малкият и евтин Volkswagen ID.1 пък ще бъде готов през 2025 г. и също като Up! ще има версии с емблемата на Skoda и Seat.
-3 +5
-2 +42
-0 +25
Коментиран от #5
-3 +30
До коментар #4 от "jар":
Чак пък да се удвои,аве китайците имат много по евтин вариант,по живиом увидем
-1 +12
Коментиран от #10
-13 +18
-4 +17
-1 +22
Коментиран от #14
-0 +8
До коментар #13 от "Колльо Тесларов":
точно казано....ама удължителя да е тип 'шоко':)))
-0 +2
-0 +3
Те там пак ще са в силата си-електроника,електрически мотори,силова електроника,компютри, софтуеър.Все традиционно силни областти на германската техн. мисъл. Да си спомним Грундиг Телефункен Дуал и мн.други.
Успех на начинанието.
Коментиран от #21
-1 +3
Всъщност тези хиляди продадени бройки в Европа се губят като по-малко от 1процент срещащи се по улиците.
Коментиран от #18
-1 +3
До коментар #17 от "осъзнавам се":
Според мен само Тесла прави коли, които си струват. Ама аз съм си по зелените технологии, макар че карам бензинова кола. Да, такава, защото харчи 8л, има катализатори и не са употребени каквито и да е допълнителни ресурси, карам малко, когато съм сам не ползвам кола, имам си колело или автобуси. Много глупаво е да купиш кола, която не ти трябва, не ти върши никаква работа и не знаеш за какво ти е, но си работил година, две за тези пари и после й робуваш за ремонти и консумативи. Колата е необходимост, факт, електрическа е най-добре, факт, но ние сме твърде далеч от стандарта за революция на транспорта, факт.
-0 +5
Коментиран от #20
-4 +4
До коментар #19 от "евро 1 поне":
Не проблема е че не можеш да мислиш в бг повечето коли са газ/бензин което ги прави евро 6 и мръсният въздух не се дължи толкова на автомобилите колкото до други фактори вземи си отвори очите малко какви мръсни улици имаме и как се чистят когато се чистят и колко комина димят просто колите са лесна мишена да прехвърлиш цялата вина на тях за да мине някой друг номер
Коментиран от #23
-0 +8
До коментар #16 от "Съмнително":
Малко сте в грешка, ахъм. Да им имам на немците "силната" електроника, еле пък телевизори и касетофони, хаха... В касетофоните една механика нямат като хората, всичко читаво (немско) е с японска технология натъпкано вътре, а като ми дойдеше някой телевизор Телефункен за ремонт и ми се драйфаше, ужас безподобен беше тая техника. Та и за в колите съм 100% сигурен, че точно електрониката ще им бъде слабото място, не бих рискувал с немска кола...
Коментиран от #24
-0 +1
По старите ме разбраха
-0 +1
До коментар #20 от "asdf":
Поставяне на газ по никакъв начин не подобрява газовете от ауспуха.
Ама дълго е за обяснение-всъщност често и влошава нещата. Огромният замърсител се оказва прах в градовете и тв. гориво. Автомобилите замърсяват 10-15процента ама когато отпред дими барака с евро-20 замърсяването става 100процента.
Просташки отговори не говорят за мислещ човек.
Коментиран от #25
-3 +1
До коментар #21 от "Гошко":
Ако по-внимателно прочетете всъщност, казвам точно това което вие твърдите- фалиралата немска електроника е съмнително да произведе добър електромобил,колкото и да изглежда по-лесно от провалите в дизел-бензиновите автомобили.
-0 +0
До коментар #23 от "поне евро 1":
При горенето на пропан – бутан, отсъства отделянето на сяра и има ниски емисии на азотни окиси и фини частици, което го превръща в екологична алтернатива на конвенционалните горива.
Това е проста химия ама някой май си е бъркал в носа по време на час нямаш акъл и за 5 стотинки мой човек
Коментиран от #26
-0 +1
До коментар #25 от "asdf":
Въглеводородите остават същите или се покачват.CO най-често е много повече.Димката от изгорено масло остава същата ама даже и евро 7 покрива АГУ в БГ колите.
Ако се каже че подобрява АГУ-то в малка степен газовете е така, ама да прави движещете се бараки евро 6-7 или 10 е заблуждаващо и невярно.
Повтарям-просташки стил и крайни инфантилни твърдения не помагат на спора.
Коментиран от #27
-1 +0
До коментар #26 от "поне евро 1":
Да прав си защо да гледам статистика и открития на учени като мога да слушам някой си напълно случаен от коментарите във факти бг ти четеш ли това което пишеш в крайна сметка първо казваш че АГУ-то влошава сега казваш че подобрява в малка степен и извинявай че съм наранил нежните ти чувства забравих че днешно време всеки е обиден
-0 +1
Коментиран от #29
-0 +1
До коментар #28 от "asdf":
Всичко което казахте е вярно.Научих много неща от вас.Вие сте утвърден и неслучаен коментатор в областта на автомобилостроенето.
Коментиран от #31
-1 +0
-0 +1
До коментар #29 от "поне евро 1":
А аз научих как да бъда кон с капаци от вас все още си чакам статистиката която сочи че повече от 50% от колите в БГ нямат и евро едно
-1 +1