За наследник на култовия NSX се заговори още през 2001-ва. Тогавашните прогнози предвиждаха прототип за автосалона в Токио същата година и сериен модел през 2003-та. Концепт наистина бе показан, но проектът не получи развитие.
През 2006 г. от Honda потвърдиха официално, че новият NSX със сигурност ще атакува пазара не по-късно от 2008-а. Японците дори заговориха в конкретика за техническите параметри на колата. Когато и това обещание си остана в сферата на фантазиите, вината бе хвърлена върху икономическата криза.
Само година по-късно обаче за размразяване на проекта започна да тръби британското сп. Auto Express, което неизвестно как се бе сдобило с техническа илюстрация на бъдещото купе подробности за дизайна му. Последва ново разочарование, което вече уби и последните надежди у почитателите на модела.
Поредният слух за ново поколение на NSX от есента на миналата година основателно бе приет с подозрение. Сведенията в японската преса и най-вече точните цифри, които публикува американското сп. Motor Trend, обаче запалиха нова искрица отимизъм. Тогава за пръв път се заговори, че наследникът на култовия автомобил ще бъде хибрид.
След 10 години назлъндисване обаче ръководството на Honda изглежда най-сетне е взело официално решение за възраждането на NSX.
Потвърждение даде самият президент на Honda Таканобу Ито. По думите му новата генерация вече се разработва. Новият модел действително няма да разполага с V-образен десетцилиндров двигател, както се предполагаше по-рано, а с хибридна система на задвижване.
Подробности около техническите параметри на бъдещия NSX все още няма, но японците уверяват, че това ще е най-екологичният суперкар без това да пречи на динамиката му. Таканобу Ито дори намеква, че моделът ще стане един от най-бързите серийни автомобили в света.
По непотвърдени данни мощността от бензиновия двигател и електромотора ще се разпределят и по двете оси на колата.
Първата генерация на NSX се появи на бял свят през 1990 година. Бе оборудвана с 3.2-литров V6 с мощност 280 к.с. и бе замислена като конкурент на Nissan Skyline и Toyota Supra. Впоследствие стана ясно, че преките съперници на NSX са по-скоро Ferrari и Porsche.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 RUMPI
Естествено и повече хора да могат да си я позволят!!!
16:01 08.09.2011
2 Дошо
Коментиран от #3, #5, #70
16:01 08.09.2011
3 rumpi
До коментар #2 от "Дошо":
"ДОШО " СТИГА ВЕЧЕ РАЗБРАХМЕ ЗА ТВОЙТО РЕНО - ДАЧИЯ ИЛИ КВОТО ТАМ БЕШЕ ПЛАСМАСОВОТО GTR16:01 08.09.2011
4 тихо
16:01 08.09.2011
5 BatBoiko BatMobila
До коментар #2 от "Дошо":
Някои от автомобилите, които си изброил изобщо не са в един клас. Пусни си малко филмчета в youtube колега и ще видиш за какво става въпрос. Там ще видиш и защо NSX е ценна спортна кола за Honda и също така ще видиш как наказва автомобили по-мощни (технически) от нея... като Audi RS4 например :)16:01 08.09.2011
6 Type R
16:01 08.09.2011
7 Pink0
И последно : онзи ден оня отгоре ми е свидетел...видях Урсула в ГТР. Много се надявам да нямате някакви отношения..по така...и да си го менкате!
Коментиран от #13, #14
16:01 08.09.2011
8 Дошо
А сега по темата.Тая машина се чакаше от много хора и вярвам, че ще оправдае очакванията.Старата мачка съвременни немски ,,бегачки" като RS4 i M3, които са с по 140к.с по-мощни, тази незнам какво ще ги прави.изказването на директо, че се очаква да е един от най-бързите сериини автомобили сигурно не е напразно.Всъщност аз пиша за ,,спортните" модели на Ауди и БМВ но както завършва статията да не се окаже, че Хонда ще хвърлат ръкавицата далеч, далеч над възможностите на тромавите германци?
Коментиран от #9, #19
16:01 08.09.2011
9 хонда
До коментар #8 от "Дошо":
А хондата е супер, дано имам късмет да притежавам тази резачка.16:01 08.09.2011
10 borikata
САМО ЩЕ КАЖА ЧЕ ПОЛОВИНАТА ОТ БИВШИТЕ ПИЛОТИ НА F1 КАРАТ
HONDA NSX ВИЕ СИ ПРАВЕТЕ ИЗВОДИТЕ ..............
16:01 08.09.2011
11 111
16:01 08.09.2011
12 mm
16:01 08.09.2011
13 Дошо
До коментар #7 от "Pink0":
Какво имаш против Урсула?16:01 08.09.2011
14 Дошо
До коментар #7 от "Pink0":
Нисана е мой и ще качвам в него който си искам.16:01 08.09.2011
15 --------
16:01 08.09.2011
16 LZPKB
Коментиран от #17
16:01 08.09.2011
17 Дошо
До коментар #16 от "LZPKB":
NSX е легенда така, че едва ли някой ще и ,,хвърля" сянка.Определено ще има интерес към Хондата ако статията не преувеличава, някои твърдения.16:01 08.09.2011
18 ИнжИнер
16:01 08.09.2011
19 user
До коментар #8 от "Дошо":
Ха ха - "мачкала немски бегачки със по 140 к.с. отгоре" - ха ха Дошко - щом "мачкането" от 0-100 ти е мечтата със Симсон за 500 лв. ще те смачкам със всеки нисан ГТР или каквото друго се сетиш - но не е в това въпроса - нали ? Има коли от 0-100 и такива от 100 нагоре. Е, японките се борят да са от първите (защото са по-евтини, по-леки, по-пластмасови и с по-малко коне), немските са за сериозни и богати хора и затова наблягат на по-високият клас. То затова е пълно с цветя и некролози по завоите и мантинелите на такива с жълти щайги от по 150 к.с., които "мачкали" скъпите немски лимузини с по 500 к.с. .. Това на снимката е поредната пластмасова играчка - и 2 000 к.с. да и сложат си остава евтин жълт боклук без цена, история и бъдеще. Може за такива индивиди като дошко дето играят Нинтендо това да е нещо изнъземно, но като седнеш в този леген и видиш куцият интериор, евтините копченца, нискокачествената пластмаска и смешно светещите уредчета от миналият век и зеленички циферблати те напушва смях и знаеш със сигурност че си собственик на жълт кашон, правен от неграмотни жълтури с възможно най-евтините материали и пълен с дефекти, заради които ще висиш по сервизите цял живот !Коментиран от #72
16:01 08.09.2011
20 bobi
16:01 08.09.2011
21 Prelude
16:01 08.09.2011
22 kacko
16:01 08.09.2011
23 Pink0
Против Урсула и себеподобните и нямам нищо против, само да не ги виждам по улиците.
16:01 08.09.2011
24 Urban.bg
16:01 08.09.2011
25 BMW
16:01 08.09.2011
26 520 zender
Коментиран от #33
16:01 08.09.2011
27 БМХ
16:01 08.09.2011
28 NSX
И до днес тази кола се определя от специалистите като пример за здравина и баланс.
Освен всичко дрруго тази кола е невероятно надеждна за разлика от често дефектиращите други спортни коли.
Сегашния NSX е планиран отново като една от най бързите коли , по бърза от Nissan GTR и lexus lfa, както и от повечето модели на Porsche.
Хонда въобще не смята посредствени в спортно отношение фирми като БМВ за еталон с който да се сравнява.
Nissan GTR отдавна доказа ,че БМВ нямат кола кято въобще може да го доближи.
А баварските смешници освен на селски и квартални събирания на никое сериозно състезание не са се представяли добре.Но това го знаят всички освен караши тези смешни возила.
А за финал ще кажа ,че БМВ е една от най дефектиращите коли. Хонда е точно обратното една от най здравите и надеждни коли.И това са го доказали безброй международни проучвания.
Много здраве на с "расови" Е36 с ауспуси "ремус"
купени от Илиянци.
16:01 08.09.2011
29 520 zender
Коментиран от #31
16:01 08.09.2011
30 ха ха ха
Ей така се правят коли БМВ да си водят записки.
Когато баварец види Нисан ГТР за себе си веднага дава десен мигач за да не пречи.
Когато излезе новата Хонда не знам кварталните ду.енца с 316i какво ще правят.
16:01 08.09.2011
31 scar
До коментар #29 от "520 zender":
Здрасти приятел. Колегата NSX явно отговори на ник BMW. Заслужи си го тоя, защото да кажеш, че япоснкото е боклук в тема за япоснки автомобил е все едно да си просиш обидата:)16:01 08.09.2011
32 520 zender
Коментиран от #36, #42
16:01 08.09.2011
33 Дошо
До коментар #26 от "520 zender":
Аааааа колега тая Хонда се опъва стабилно на Ферари Ф355, което е 380к.с а Хондата е 280.NSX си е доказана машина.Коментиран от #37
16:01 08.09.2011
34 520 zender
16:01 08.09.2011
35 ха ха ха
Ален Прост също.
Дори Ферари в онези времена не можеха да бъдат конкуренти на японската фирма която само за 20 години от призводството на първия си автомобил успя да достигне до тотална доминация във формула 1.
Нещо ,което БМВ никога не успяха да направят.
За мотоциклетите въобще не говорим ,там японската доминация е тотална.
Много здраве на балъците дето карат дърти "расови" баварски кошници.Продължавайте да дерзаете някой ден може и БМВ да направи толкова добри коли като Хонда.
Коментиран от #94
16:01 08.09.2011
36 scar
До коментар #32 от "520 zender":
Незнам, ама дърпа яко:)и аз не знаех, че е такава хала. Японците не се шегуват.16:01 08.09.2011
37 scar
До коментар #33 от "Дошо":
Този nsx не е acura!? Не че тя не е част от хонда де.Коментиран от #44
16:01 08.09.2011
38 scar
16:01 08.09.2011
39 Муколиньо
Евала! Поклон!
16:01 08.09.2011
40 520 zender
Коментиран от #41, #45
16:01 08.09.2011
41 scar
До коментар #40 от "520 zender":
Спортното подразделение на хонда, както лексус за тойота.16:01 08.09.2011
42 NSX
До коментар #32 от "520 zender":
Колега не е важен само двигателя.Пример за това са точно баварците.Слагат голям двигател , но колата им не е балансирана и в резултат виждаш какво става.Между другото Nissan GTR ползва идеи от Honda в задвижването си и за това е по добър на писта от по мощни и по леки от него коли.
През 2008 Honda замразиха проекта за наследник на NSX който трябваше да има 600 коня 10 цилиндров двигател заради кризата и така GTR остана без конкуренция.
В сегашната версия се говори за V6 4 литров турбомотор задвижващ електромотори на 4 те колела.
Колата ще има страхотни показатели защото центъра на тежеста е много нисък и електромоторите презвъзхождат всичко друго по ускорение.
Но за сега това са само предположения.
Опита обаче сочи ,че Хонда винаги представят революционни и изпреварващи времето си машини.
Това беша мотото на стария Сойчиро създал тази компания със собствените си ръце.
16:01 08.09.2011
43 520 zender
16:01 08.09.2011
44 Дошо
До коментар #37 от "scar":
Нищо не съм казал за Акура.Нещо не разбрах коментара тиКоментиран от #46
16:01 08.09.2011
45 NSX
До коментар #40 от "520 zender":
Acura е марка с която Хонда се разпространява в Америка.Същото е Lexus Toyota Infiniti Nissan.
Acura ползва коли със същата база като Хонда но прави малко по различни декоративни решетки и оборудването вътре е по богато за глезения американец.
Acura ползва също 3,5 литрови двигатели които Хонда не ползва в Европа.
Философията на Хонда е да не прави огромни двигатели заради екология . В Европа ползват максимално 2,4 литров бензинов мотор с 201 коня на Акорд.
Може още много да се каже но това са основните неща.
16:01 08.09.2011
46 scar
До коментар #44 от "Дошо":
Относно nsx, беше писал, че е хонда и заради това попитах дали това всъщност не е акура, не че пак не е хонда е:)16:01 08.09.2011
47 NSX
Спортните хонди са MUGEN.
Тази е нормална но двигателя е централно разположен и при това е първия двигател още през 1989 който ползва V TEC променливи фази на клапаните .
Германците започнаха след това да правят такива двигатели.
16:01 08.09.2011
48 SENNA+HONDA
16:01 08.09.2011
49 520 zender
Коментиран от #51
16:01 08.09.2011
50 NSX
16:01 08.09.2011
51 scar
До коментар #49 от "520 zender":
На теб причтел ти пожелавам новото М5.16:01 08.09.2011
52 520 zender
16:01 08.09.2011
53 520 zender
Коментиран от #54
16:01 08.09.2011
54 scar
До коментар #53 от "520 zender":
Е човек, недей така. Полекинка по пътищата, че гледай какво става. Ще го имаш, не се отказвай.16:01 08.09.2011
55 520 zender
Коментиран от #56
16:01 08.09.2011
56 scar
До коментар #55 от "520 zender":
Твоят зендер изобщо не е слаб:)16:01 08.09.2011
57 NSX
16:01 08.09.2011
58 520 zender
16:01 08.09.2011
59 NSX
Коментиран от #60
16:01 08.09.2011
60 scar
До коментар #59 от "NSX":
Голяма хала е тази хонда. Добре се опъна рс4-ката.16:01 08.09.2011
61 520 zender
Коментиран от #63
16:01 08.09.2011
62 NSX
Сега с нетърпение очаквам да видя с какво ще ни изненадат.
Хонда определено се цели в конкуренти като Порше и Ферари.
Както вече казахме по рано БМВ няма коли от този клас в момента.Все пак те са по скоро показна фирма отколкото такава разчитаща на иновации:)
Коментиран от #93
16:01 08.09.2011
63 scar
До коментар #61 от "520 zender":
Гледай какво става с цените на горивата брат. Ако продължава така, скоро на коне може да се качим. Ще станем wild east.Коментиран от #69
16:01 08.09.2011
64 520 zender
Коментиран от #68
16:01 08.09.2011
65 520 zender
Коментиран от #66
16:01 08.09.2011
66 scar
До коментар #65 от "520 zender":
Поне може да опитаме.16:01 08.09.2011
67 520 zender
16:01 08.09.2011
68 scar
До коментар #64 от "520 zender":
Знчачи не ти харесва дизайна на Крис Бенгъл. Много хора не им харесва, но според мен е интересен. 5-цата поне на мен ми харесва. Човека поразчупи малко дизайна, това е смелост. Трябва да почивам причтел, че утре работа. До скоро!16:01 08.09.2011
69 jjjjjjjjjjjjj
До коментар #63 от "scar":
Пишете си по темата, това е автомобилен форум, а не ви е чат.16:01 08.09.2011
70 11
До коментар #2 от "Дошо":
Време за ускурение (0-100 km/h)Коментиран от #73
16:01 08.09.2011
71 HONDA
Първата генерация на NSX се появи на бял свят през 1990 година. Бе оборудвана с 3.2-литров V6 с мощност 280 к.с. и бе замислена като конкурент на Nissan Skyline и Toyota Supra. Впоследствие стана ясно, че преките съперници на NSX са по-скоро Ferrari и Porsche.
16:01 08.09.2011
72 rumpi
До коментар #19 от "user":
ЯВНО НЕ СИ СЕ КАЧВАЛ В НОВА ХОНДА .НЕЩО ТИ Е ГРЕШНА ИНФОРМАЦИЯТА ЗА ЯПОНСКИТЕ И НЕМСКИ КОЛИ
СТИГА СТЕ СРАВНЯВА ЛИ КОЛИ ОТ РАЗЛИЧНИ КЛАСОВЕ, ЛИЧИ КОЛКО РАЗБИРАТЕ!!!! ;)
16:01 08.09.2011
73 F1
До коментар #70 от "11":
Ами не я сравняваме с F40.Но е напълно конкурентна с по малките ферарита от 1990 година.А и е 3 пъти по евтина поне.За другите фирми като БМВ или Ауди от това време въобще не говорим.Там NSX е недостижима.Както видяхте от клиповете дори новите RS4 и M6 са в затруднение с тази кола правена преди 20 години.Това е авангарден автомобил разработван с участието на най добрите инженери и пилоти в областта на състезателните автомобили по онова време.
Да не забравяме че Хонда има 4 световни титли във Формула 1 и името на Сена се прочу точно с тази марка.
Коментиран от #78
16:01 08.09.2011
74 F1
Това бяха времена на сблъсък на титани като Аиртон Сена,Ален Прост,Найджъл Менсъл и Нелсън Пикет.
И името на Хонда беше неизменно свързано с тази надпревара.
16:01 08.09.2011
75 Име:
16:01 08.09.2011
76 Prelude
Kelvin Burt - ГТ съзтезател за Порше
Tom Cruise - актьор
Michael Dell - основавтел на Dell computers
John DeLorean - основател на DeLorean Motor Company
Michael Douglas - актьор
Clyde "The Glide" Drexler - атлет NBA (Houston Rockets)
Colin Edwards - състезател Team Yamaha World Superbike
Larry Ellison - основател на Oracle Corporation
Harrison Ford - актьор
Alice Cooper - музикант
Bill Gates - основател на Майкрософт
Ron Grant - атлет MLB (Atlanta Braves)
Wayne Gardiner - състезател бивш 500cc World Motorcycle Champ
Elton John - музикант
Michael Johnson - спринтьор - олимпийски златен медалист
Eddie Jordan - бивш състезател
Michael Jordon - атлет NBA (Chicago Bulls)
Michael Keaton - актьор
Phil Knight - съosнoвател на Nike
Julia Louis-Dreyfus - актриса
George Lucas - филмов директор
Marla Maples - бивша на Доналд Тръмп
Reba McIntyre - музикант
Rick Mears - състезател Indy
Joe Montana - атлет NFL
Ice-T - музикант
Gordon Murray - технически директор на Mclaren Cars
Jack Nicholson - актьор
Terry Norris - боксьор
Scottie Pippen - атлет NBA (Chicago Bulls)
Victoria Principal - актриса
Bobby Rahal - състезател Indy
Robert Redford - актьор
Mary Lou Retton - гимнастичка, олимпийски златен медалист
Scott Russell - състезател 1994 World Superbike Champion
Ayrton Senna - състезател Ф1
Charlie Sheen - актьор
Wesley Snipes - актьор
Paul Tracy - състезател CART
Vanilla Ice - музикант
Jimmy Vasser - състезател CART
Steve Wozniak - съосновател на Apple Computer
Chuck Yeager - пилот
Alex Zanardi - състезател Ф1
Damon Hill - състезател Ф1
Jenson Button - състезател Ф1
16:01 08.09.2011
77 4x4
В интерес на истината обаче са далеч от големите:
16:01 08.09.2011
78 4x4
До коментар #73 от "F1":
Само корекция! Както се вижда от таблицата долу, титлите са 6!!16:01 08.09.2011
79 Prelude
Коментиран от #80
16:01 08.09.2011
80 Type R
До коментар #79 от "Prelude":
Да бе колега, странно, като има статии за GTR(уникална кола) се късат по шевовете, тука нещо няма спорове.Или може би няма кво да кажат при вида на тая красавица, или се плашат какво ще има под капака :)!Коментиран от #82
16:01 08.09.2011
81 F1
Ferrari 15
Ford 13
Renault 8
Mercedes 6
Honda 5
Climax 4
TAG 3
Alfa Romeo 2
Maserati
Repco
BMW 1
BRM
понеже говорим за Хонда .Те са били шампиони заедно с Макларън 4 пъти 1988 1991 и веднъж с Уилямс 1987.
И ако сравниш броя на участията им и броя на победите ще забележиш , че не са толкова далеч от "големите" Форд ,Рено и ферари.
Все пак не забравяй че Хонда прави първата си кола някъде през 1967.За 20 години прогреса им е огромен.
Понеже говориш за някакъв Датсун не съм видял някой да пише,че Датсун е по добър от Хонда.По скоро някой спомена , че е жалко ,че само Нисан пусна кола ,която смаза тотално германските надувковци.Ако Хонда се беше присъединила през 2008 щеше да е много по интересно.
Но и сега ще видим интересни неща според мен.
Коментиран от #83
16:01 08.09.2011
82 Prelude
До коментар #80 от "Type R":
Да, така се получи. Явно никой не иска да си криви душата. А и няма за какво да се хванат за HSV-то. Малко са колите с такава визия и няма друга с такъв звук.16:01 08.09.2011
83 Prelude
До коментар #81 от "F1":
Нищо лично, но данните ти са неверни. Дори са смешни! Специялно частта за Мерцедес :) - 6 титли ха ха!Поста на 4х4 изглежда правилен. Хонда са шампиони с Уилиамс два пъти - 1986 и 1987. След двугодишната доминация, Макларън зарязват Порше и минават на Хонда. Следват 4 поредни шампионски сезона. Уилиамс пък, останали без подкрепата на Хонда се сриват.
Двигатели на Мерцедес са били два пъти в шампионски болид. Веднъж с Макларън 1998 и веднъж с болид на Хонда 2009 след като японците излязоха от спорта. Само че това не са двигатели развити от Мерцедес а от Илмор. БМВ нямат титла, но за разлика от МБ поне си правеха двигателите сами! За останалите трябва да проверявам, вероятно и те не са точни.
Коментиран от #84
16:01 08.09.2011
84 F!
До коментар #83 от "Prelude":
1954 Хуан Мануел Фанджо двигател Мерцедес1955 фанджо Мерцедес
1998 Мика Хакинен Мерцедес Макларън
1999 Мика Хакинен Мерцедес Макларън
2008 Люис Хамилтън Мерцедес
2009 Джейсън Бътън Мерцедес
1983 Нелсън Пикет Брабъм БМВ
Що се отнася до Хонда
1987 Нелсън Пикет Уилямс Хонда
1988Аиртон Сена Макларън Хонда
1989 Ален Прост Макларън Хонда
1990 Аиртон Сена Макларън Хонда
1991 Аиртон Сена Макларън Хонда
До тук са 5
През 1986 шампион е Ален Прост с Макларън Таг.
Кажи ми ако твоите данни са верни кой е шампион с Хонда през 1986 защот Ален Прост със сигурност не кара Хонда през тази година.
И ако са ти смешни моите данни кажи през тези години с какви други двигатели са карали посочените от мен световни шампиони.
16:01 08.09.2011
85 Prelude
16:01 08.09.2011
86 F1
За това не е коректно да ми казваш че данните ми са неверни или смешни.
Тези данни показват че комбинацията кола-двигател-пилот са довели до шампионска титла.Иначе може да се случи 2 коли на една фирма да направят заедно повече точки от две коли на друга и да станат победители при конструкторите.Но така или иначе шампиона е един и той е с една кола и един двигател.И това че хората на 2 ро и 3 то място събрани заедно са с повече точки от този на първо не ги прави по добри от него.
16:01 08.09.2011
87 Prelude
Коментиран от #88, #95
16:01 08.09.2011
88 4x4
До коментар #87 от "Prelude":
За F1 и Prelude: Най-искрени извинения, че Ви вкарах в тази дискусия. Таблицата беше само извадка от офицалната статистика и показва спечелени шампионати по ТИП МОТОР не конструкторски титли!!! Ето и официалните данни за конструкторите! Пълната информация е на адрес:http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Formula_One_World_Constructors%27_Champions
Както се вижда за съжаление HONDA отсъства. Това е така защото винаги са били силни като доставчик на двигател но не и като самостоятелен отбор. Бяха тръгнали с Рос Браун в правилна посока (доказа го самия Браун с тяхното шаси), времето обаче не беше на тяхна страна. Въпреки това HONDA e най-голямата японска марка и до днес!!!
16:01 08.09.2011
89 Prelude
От една страна според точка 6.3:
"Титлата Шампион при Конструкторите се присъжда на производителя на колата, където под производител се имат предвид и двигател и шаси! Ако те са различни името на производителя на колата включва името на производителя на шасито, следвано от името на производитела на двигателя. Примерно Макларън-Хонда. Така коли с едно и също шаси но различни двигатели се считат за различни производители и точки се присъждат отделно - примерно Лотус-Форд и Лотус-БРМ."
И следва "Титлата Световен шампион при конструкторите се присъжда на производитела на шасито." - което противоречи на първото изречение от горния параграф.
16:01 08.09.2011
90 replay
Коментиран от #92
16:01 08.09.2011
91 Име:
То си личи по нещата който пише.
16:01 08.09.2011
92 F1
До коментар #90 от "replay":
Това е специално тунингована кола за драг.Може би над 1600 коня.Иначе сте прави през 1990 ХондаNSX беше най добрата японска кола.Нито Супра нито 300ZX нито Скайлайн в серийните си версии не можеха да се мерят с нея.
16:01 08.09.2011
93 роро
До коментар #62 от "NSX":
....те германците и сега се чудят...и аз карам една малка хондичка...представям си тва кво ще е...немците не струват пет пари...16:01 08.09.2011
94 роро
До коментар #35 от "ха ха ха":
....браво..браво..много точно казано...в ония гонини немеца не е и сънувал V-TEK технологията..искам един евро автомобил с 1.6-литров атмосферен двигател и да има 185 коня..кой е той??..няма такъв нямааа,а Хонда го имат от камара години..смешни немски каски беги ги от тук...16:01 08.09.2011
95 F1
До коментар #87 от "Prelude":
Важно е коя кола е направила най много точки.Защото може да кажем втория пилот на единия отбор да е слаб и дори по слаба кола да спечели конструкторския шампионат ако двамата пилоти заедно натрупат повече точки.За това аз предпочитам да видя кой е станал световен шампион и с коя кола.
Това показва че съответната машина е най добра.
Естествено има фактор като пилот и доза късмет защото можеш да спукаш гума и т.н.
Но както и да е Хонда през 80 те доминира.
Очаквам включването както обещаха отново през 2013 с турбомотори.Така Формула1 ще е по интересна.
16:01 08.09.2011
96 stirka
Коментиран от #97, #98
16:01 08.09.2011
97 :)
До коментар #96 от "stirka":
Това го гледахме в коментар 48.16:01 08.09.2011
98 Марко
До коментар #96 от "stirka":
Как и оглежда джантите, все едно врачанин купува кола от Дупница:)16:01 08.09.2011
99 maksito
16:01 08.09.2011
100 rio
16:01 08.09.2011
101 rio
16:01 08.09.2011
102 rio
16:01 08.09.2011