Тази интересна подборка от автомобили е направена от експертите от предаването Top Gear, които на базата на техни задълбочени проучвания, публикуват списък с превозни средства, които се държат на офроуд трасе не по-зле, а в болшинството случаи дори по-добре, от популярните напоследък 4x4 кросоувъри и SUV-та. Вижте кои са тези машини.
1. Fiat Panda 4 × 4

2. Мотоциклет Rokon

3. Mega

4. Volkswagen T3 Syncro

5. Baja Bug

6. Porsche 959 Дакар

7. Nomad

8. Lamborghini Sterrato

Коментиран от #2, #16, #19
-13 +330
До коментар #1 от "швейк":
Голяма
-5 +193
Коментиран от #8, #22
-0 +254
-2 +210
Дайте ми пари и ще ви докажа че по добра кола от /Москвич няма.
Коментиран от #48
-5 +84
-1 +74
-4 +9
До коментар #3 от "бат Тонка":
Вярно е , но донякъде !! Опитай да намериш някое клипче за Номада , между другото е Ариел Номад , ще забравиш за всички "джипове" които си виждал !!
Коментиран от #10, #11, #18
-6 +9
До коментар #8 от "гост":
то е ясно, че всяка тръбърка е супер проходима.
-1 +13
До коментар #8 от "гост":
Номада нито е кола нито пък е старо - става въпрос за "коли на старо, които ще се справят с офроуд трасе по-добре от модерните 4x4 кросоувъри" - статията е пълна измишльотина.
-1 +51
"Експертите" от предаването Top Gear не са никакви експерти - гледал съм предаването им и там са същите "експерти".
-1 +23
Субару джъсти
Голфче двойка - синхро
Дърта Уаз-ка
Опел фронтера
Сузуки витара
Дърти тойоти нисани и мицубишита - модели 90 - 96 та година
....................
Те това са Радославе!Къде тръгна с ламбо порш и това "мега" с 10см.клиренс???
Коментиран от #33, #36, #41, #51
-3 +59
Коментиран от #49
-3 +84
-0 +31
До коментар #1 от "швейк":
Пропуснали са каруца с магаре, а с два вола ще е N1 ;)
-0 +31
Коментиран от #20, #31
-3 +36
До коментар #1 от "швейк":
То таз статия е за децата от 6+..Това е.
-3 +15
До коментар #17 от "И ловец съм и рибар съм":
Стига със тия УАЗ-ки бе! Служил съм на границата и тия боклуци само проблеми правеха! Късаха болтове на главините,прегреваха бензиновите помпи и спираха,разход на бензин 20 на 100,да не говорим за проходимост по страничен наклон!
Коментиран от #35
-21 +15
Коментиран от #24, #47
-8 +18
До коментар #3 от "бат Тонка":
Освен Панда-та друга кола не виждам, която да се справи с офроуд. А тези, които ще се справят не са коли, Фолксвагена си е лекотоварен микробус, а останалите са бъгита и мотоциклет.
Поршето, Ламборгинито и Мега, на първата по-голяма бабуна и ще увиснат на кантар
-1 +16
-2 +11
До коментар #21 от "някой":
Ти да видиш с мойто камионче жук , през какви терени минавам в гората , ще забравиш за vw !
-3 +8
-0 +16
-0 +19
-2 +13
-1 +7
-1 +6
-0 +10
До коментар #17 от "И ловец съм и рибар съм":
№ 20 го е написал правилно за уазката. Не мисли, че съм русофил, нито рлусофоб. Просто имах нива. Уникално проходима. Дърпал съм уазки. И уазките са проходими, макар и не толкова, но дефектират. Само дето нивата не става за извън пътя, за повече от 10-20 км. И тя дефектира, ама по-малко от уазката.
Коментиран от #55
-2 +8
-0 +2
До коментар #13 от "Дедо Йоцо":
Алфа 33 , 4х4 с твърд заден мост и ръчно включване, 1500 см3 инжексион 90 к.с..Изтеглял съм джипове на Боровец с нея.Предвид малкото тегло минаваше през преспи,за които дори Нива и Газка биха се затруднили.Смятам,че статийката е доста лекомислена.
-7 +6
-1 +18
До коментар #20 от "селтак":
Потвърждавам:Бях на застава,тая Уазка здрава не я помня,чак ми ставаше жал за шофьорчето да мръзне под нея!Добре че имахме два катъра, че с тях се слизаше до селото за хляба.
Коментиран от #42, #52
-4 +10
До коментар #13 от "Дедо Йоцо":
Имаше и една Хонда Шатъл или нещо подобно. Това е AWD. Гледах го как някакви руснаци наказват сериозни машини. Изпитанието беше изкачване на сериозен наклон в сняг и кал.
-0 +8
Коментиран от #38
-0 +1
До коментар #37 от "Байкалски буклук":
Еми купи си аз продавам една S класа 4 матик ако искаш ще ти я продам много изгодно.
Коментиран от #39
-2 +3
До коментар #38 от "Азис Манафов Манафов от Анадола":
Кой знае каква кошница е а и като съда по името тоя валуг ще е на Байкалското езеро
-0 +4
-1 +2
До коментар #13 от "Дедо Йоцо":
Извади от посоченият списък автомобилите които нямат една малко късо лостче до скоростният лост , и си уцелил десятката.
-0 +4
До коментар #35 от "гост":
В ловната ми дружинка има 3 командирски уазки , и една буханка , така съм ги заварил , не знам колко са ги карали преди това , а са 40-50 годишни антики. и не съм виждал до сега , нито една от тях развалена . Всичко зависи от това кой с какви каръшки ръце пипа , а терена ни наистина е ужасен - високопланински , без пътища , или силно изровени такива , коловози от джугани пълни с вода и кал .
-2 +11
-0 +5
-0 +4
-0 +2
До коментар #5 от "Бай Курти":
Класацията е за автомобили, значи съветските боклуци отпадат.
-3 +1
До коментар #14 от "Борил":
така си беше, помня времената на соца, когато нямаше бедствено положение, снега ни изненада и прочие, москвича беше като снегорин с две торби цимент в багажника, както казва и самата истина Борил от коментар13.
-1 +4
-1 +4
До коментар #13 от "Дедо Йоцо":
знаеш на Порше-то клирънса е 270 мм.,на Мега е дори с 280 или 290 мм. клирънс,виж за Ламбо-то да тук смятам,че не му е мястото,но първите две са поне с 4х4 и достатъчен клиренс.
-1 +0
До коментар #35 от "гост":
заставата е нямало път нали.Защото аз с една "Буханка" се качих в тетевенският балкан по нещо подобие на някогашен път и един дядо от колибата май единствената се кръстеше и се чудеше как с това чудо сме се качили горе,като от 56г. освен трактора,който ръждясваше горе нищо друго като превоз се не бе качвало. Навръщане се катурнахме на една страна защото страничният наклон бе доста голям и се опряхме в отсрешния бряг и въпреки охлузването по боята и с малко наша помощ успяхме да я изправим и да продължим надало. Та моето мнение за УАЗ е доста противоречиво на вашето. А тези вашите УАЗ-ки са яхани от кой да е и то все по супер офроуд та за това и много са се чупели.
-3 +3
-0 +0
До коментар #31 от "опит":
Ами в армията УАЗ-ките ги караха млади войничета на по 18-20 години и реално се учеха на тях. На всеки 1-2 години шофьорът се сменяваше. Армията не може да бъде критерий защото задкормилните устройства не бяха добре обучени. Рядко на тях се качваше момче с професионална книжка,повечето бяха с любителски.
-0 +3