2 Декември, 2020 12:18 33 408 55

Осем коли на старо, които ще се справят с офроуд трасе по-добре от модерните 4x4 кросоувъри

  • автомобили-
  • офроуд
Осем коли на старо, които ще се справят с офроуд трасе по-добре от модерните 4x4 кросоувъри - 1

Тази интересна подборка от автомобили е направена от експертите от предаването Top Gear, които на базата на техни задълбочени проучвания, публикуват списък с превозни средства, които се държат на офроуд трасе не по-зле, а в болшинството случаи дори по-добре, от популярните напоследък 4x4 кросоувъри и SUV-та. Вижте кои са тези машини.

1. Fiat Panda 4 × 4

Осем коли на старо, които ще се справят с офроуд трасе по-добре от модерните 4x4 кросоувъри

2. Мотоциклет Rokon

Осем коли на старо, които ще се справят с офроуд трасе по-добре от модерните 4x4 кросоувъри

3. Mega

Осем коли на старо, които ще се справят с офроуд трасе по-добре от модерните 4x4 кросоувъри

4. Volkswagen T3 Syncro

Осем коли на старо, които ще се справят с офроуд трасе по-добре от модерните 4x4 кросоувъри

5. Baja Bug

Осем коли на старо, които ще се справят с офроуд трасе по-добре от модерните 4x4 кросоувъри

6. Porsche 959 Дакар

Осем коли на старо, които ще се справят с офроуд трасе по-добре от модерните 4x4 кросоувъри

7. Nomad

Осем коли на старо, които ще се справят с офроуд трасе по-добре от модерните 4x4 кросоувъри

8. Lamborghini Sterrato

Осем коли на старо, които ще се справят с офроуд трасе по-добре от модерните 4x4 кросоувъри


Поставете оценка:
Оценка 2.3 от 84 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 швейк

    332 13 Отговор
    що за глупост е това?

    Коментиран от #2, #16, #19

  • 2 Хайл

    194 5 Отговор

    До коментар #1 от "швейк":

    Голяма
  • 3 бат Тонка

    255 0 Отговор
    За Фиат-а съм напълно съгласен, но Ламборгини-то няма място в тази статия. Нито е старо, нито пък е за оффроуд.

    Коментиран от #8, #22

  • 4 тъпанар

    211 2 Отговор
    "коли на старо"!?!? освен "пандата", всичко друго е бутик и доработки.
  • 5 Бай Курти

    84 5 Отговор
    Ами какво очаквате платена реклама .
    Дайте ми пари и ще ви докажа че по добра кола от /Москвич няма.

    Коментиран от #48

  • 6 me be re

    74 1 Отговор
    Номер 2 и номер 4, май не са коли. Що така папагалски преписвате статии ?
  • 7 piff

    9 4 Отговор
    Почти във всички се влюбих
  • 8 гост

    9 6 Отговор

    До коментар #3 от "бат Тонка":

    Вярно е , но донякъде !! Опитай да намериш някое клипче за Номада , между другото е Ариел Номад , ще забравиш за всички "джипове" които си виждал !!

    Коментиран от #10, #11, #18

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Комисар

    13 1 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    то е ясно, че всяка тръбърка е супер проходима.
  • 11 Шофьор

    51 1 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Номада нито е кола нито пък е старо - става въпрос за "коли на старо, които ще се справят с офроуд трасе по-добре от модерните 4x4 кросоувъри" - статията е пълна измишльотина.
  • 12 Шофьор

    23 1 Отговор
    №3 и №8 как ще се справят изобщо офроуд не ми е ясно с този малък просвет - при първата неравност и те ще опрат корема.

    "Експертите" от предаването Top Gear не са никакви експерти - гледал съм предаването им и там са същите "експерти".
  • 13 Дедо Йоцо

    59 3 Отговор
    Фиат панда
    Субару джъсти
    Голфче двойка - синхро
    Дърта Уаз-ка
    Опел фронтера
    Сузуки витара
    Дърти тойоти нисани и мицубишита - модели 90 - 96 та година
    ....................
    Те това са Радославе!Къде тръгна с ламбо порш и това "мега" с 10см.клиренс???

    Коментиран от #33, #36, #41, #51

  • 14 Борил

    85 3 Отговор
    Всяка стара кола ще се справи в снега по-добре от "модерните 4х4". Хората навремето мятаха по две торби пясък в багажника на Жигулата или Москвича и нямаха спиране. А Трабант и ЗАЗ бяха класа отгоре. Нямеше "Снегът пак ни изненада", "извънаредна зимна обстановка", "Бедствено положение". За зимни гуми не бяха и чували че има - гумте бяха Видинки, Димитровки, Руски. Просто качваш се, палиш ако имаш акумулатор, ако нямаш - на манивела. и ... пристигаш. Сега при всичката технология и техника дето я има - светят лампи, прегряват муфи, замръзва нафта - по добре си стой вкъщи.

    Коментиран от #49

  • 15 Кой68

    31 0 Отговор
    Дайте ми автомобили серийно производство....Щом и мотора е автомобил!!Тотално изпростявате....
  • 16 карчи

    31 0 Отговор

    До коментар #1 от "швейк":

    Пропуснали са каруца с магаре, а с два вола ще е N1 ;)
  • 17 И ловец съм и рибар съм

    36 3 Отговор
    Имам фиат панда , ползвам го за лов , изключително добре се справа , даже по-добре от японските жипки ... ! Иначе другите коли нямат място тук , трябваше да са включени нива и уаз !

    Коментиран от #20, #31

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 антрашпиц

    15 3 Отговор

    До коментар #1 от "швейк":

    То таз статия е за децата от 6+..Това е.
  • 20 селтак

    15 21 Отговор

    До коментар #17 от "И ловец съм и рибар съм":

    Стига със тия УАЗ-ки бе! Служил съм на границата и тия боклуци само проблеми правеха! Късаха болтове на главините,прегреваха бензиновите помпи и спираха,разход на бензин 20 на 100,да не говорим за проходимост по страничен наклон!

    Коментиран от #35

  • 21 някой

    18 8 Отговор
    виждам че освен Пандата, повечето коментиращи твърдят че няма 2ра достойна в списъка. Пропускате номер 4, който засрамв много други машини. Уникалното на буса е че се произвежда във всички пътнически, проходими и къмбинг версии. Задвижването е 4 по 4 с виско муфа, вариантите са с от 1 до 3 блокажа. Държи много висока цена за 30 + годишен бус. Търсен е по-целия свят от фенове и към момента. Който иска може да погледне клипове в тубата как се справят стандартни такива бусове със сериозни препятствия извън пътя.

    Коментиран от #24, #47

  • 22 куку руку ку

    16 1 Отговор

    До коментар #3 от "бат Тонка":

    Освен Панда-та друга кола не виждам, която да се справи с офроуд. А тези, които ще се справят не са коли, Фолксвагена си е лекотоварен микробус, а останалите са бъгита и мотоциклет.
    Поршето, Ламборгинито и Мега, на първата по-голяма бабуна и ще увиснат на кантар
  • 23 Мъмъ

    11 2 Отговор
    Е нема що, каква е тая класация. Къде са коли като Ауди quattro, VW Golf/Passat/jetta Syncro, Opel Vectra 4x4, Mitsubishi Lancer 4x4, Subaru Justy, Toyota Celica 4wd и т.н.....нали за стари коли ставаше въпрос... Добре че поне сте сложили пандата и т3, които наистина са изключителни проходилки...
  • 24 Пешо

    8 3 Отговор

    До коментар #21 от "някой":

    Ти да видиш с мойто камионче жук , през какви терени минавам в гората , ще забравиш за vw !
  • 25 Алфа Ромео

    16 0 Отговор
    Класацията ви се състои реално от Фиат Панда и ФВ Т3 Синхро, другото няма място в нея.
  • 26 Оня с коня

    19 0 Отговор
    Никъде не видях Vw Golf Country.
  • 27 Шамара

    13 2 Отговор
    Радославе голям бисер ииззсрааа!
  • 28 мДа

    7 1 Отговор
    Бая време и старание е отнело да напишете тази статия. Адмирации.
  • 29 дърт шофьор

    6 1 Отговор
    Аз си харесах мАтора!!!
  • 30 Коментара

    10 0 Отговор
    Не знам за другите автомобили, но Пандата беше уникално проходим (и тесен) автомобил!
  • 31 опит

    8 2 Отговор

    До коментар #17 от "И ловец съм и рибар съм":

    № 20 го е написал правилно за уазката. Не мисли, че съм русофил, нито рлусофоб. Просто имах нива. Уникално проходима. Дърпал съм уазки. И уазките са проходими, макар и не толкова, но дефектират. Само дето нивата не става за извън пътя, за повече от 10-20 км. И тя дефектира, ама по-малко от уазката.

    Коментиран от #55

  • 32 Глупост

    2 0 Отговор
    Поредната глупост. Каквито "експертите", такива и "оценките" им.
  • 33 Бай Шиле

    6 7 Отговор

    До коментар #13 от "Дедо Йоцо":

    Алфа 33 , 4х4 с твърд заден мост и ръчно включване, 1500 см3 инжексион 90 к.с..Изтеглял съм джипове на Боровец с нея.Предвид малкото тегло минаваше през преспи,за които дори Нива и Газка биха се затруднили.Смятам,че статийката е доста лекомислена.
  • 34 Ха ха

    18 1 Отговор
    Веднага отидох на мобиле.бг да си потърся Порше 959 Дакар че няма с какво да ходя на лов и за риба, ама нещо нямаше, ще се разходя до Горубляне....
  • 35 гост

    10 4 Отговор

    До коментар #20 от "селтак":

    Потвърждавам:Бях на застава,тая Уазка здрава не я помня,чак ми ставаше жал за шофьорчето да мръзне под нея!Добре че имахме два катъра, че с тях се слизаше до селото за хляба.

    Коментиран от #42, #52

  • 36 перничанин

    8 0 Отговор

    До коментар #13 от "Дедо Йоцо":

    Имаше и една Хонда Шатъл или нещо подобно. Това е AWD. Гледах го как някакви руснаци наказват сериозни машини. Изпитанието беше изкачване на сериозен наклон в сняг и кал.
  • 37 Байкалски буклук

    1 0 Отговор
    И къде в България ще търса на старо някой от тия освен пандата. Аз на какъв валуг живея зимата си трябва 4х4 ама нямам

    Коментиран от #38

  • 38 Азис Манафов Манафов от Анадола

    3 2 Отговор

    До коментар #37 от "Байкалски буклук":

    Еми купи си аз продавам една S класа 4 матик ако искаш ще ти я продам много изгодно.

    Коментиран от #39

  • 39 Ралчев

    4 0 Отговор

    До коментар #38 от "Азис Манафов Манафов от Анадола":

    Кой знае каква кошница е а и като съда по името тоя валуг ще е на Байкалското езеро
  • 40 4х4

    2 1 Отговор
    Пу за мени двата Цволцвагена
  • 41 ловеца

    4 0 Отговор

    До коментар #13 от "Дедо Йоцо":

    Извади от посоченият списък автомобилите които нямат една малко късо лостче до скоростният лост , и си уцелил десятката.
  • 42 ловеца

    11 2 Отговор

    До коментар #35 от "гост":

    В ловната ми дружинка има 3 командирски уазки , и една буханка , така съм ги заварил , не знам колко са ги карали преди това , а са 40-50 годишни антики. и не съм виждал до сега , нито една от тях развалена . Всичко зависи от това кой с какви каръшки ръце пипа , а терена ни наистина е ужасен - високопланински , без пътища , или силно изровени такива , коловози от джугани пълни с вода и кал .
  • 43 Марио Тодоров

    5 0 Отговор
    Наистина, това е най-некомпетентната класация , която чета в последно време. Да, Пандичката слага в малкия си джоб много SUV, но това не променя особено комичното и откровено лаишкото в тази статия...
  • 44 Ние сме българи и само българи

    4 0 Отговор
    А е вие луди ли сте бе. Кви са тия "коли на старо" ламбото например сигурно струва 350 бона ве
  • 45 Бивш левскар

    2 0 Отговор
    Голям тъпизъм.
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Истината

    1 3 Отговор

    До коментар #5 от "Бай Курти":

    Класацията е за автомобили, значи съветските боклуци отпадат.
  • 49 самата истина

    4 1 Отговор

    До коментар #14 от "Борил":

    така си беше, помня времената на соца, когато нямаше бедствено положение, снега ни изненада и прочие, москвича беше като снегорин с две торби цимент в багажника, както казва и самата истина Борил от коментар13.
  • 50 класацията

    4 1 Отговор
    е меко казано аматьорска, единствено Пандата ще мине оттам където другите ще се окопаят до шасито, защото са тежки и с огромни гуми, а могат да пробват да се качат до връх Кадийца/2000/м.над.височина в Малашевска планина, аз там съм виждал да се качва УАЗ 469 през зимата понеже бях заточен две години да пазя родината, но от гореизброените никоя няма шанс.
  • 51 Ами да си

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "Дедо Йоцо":

    знаеш на Порше-то клирънса е 270 мм.,на Мега е дори с 280 или 290 мм. клирънс,виж за Ламбо-то да тук смятам,че не му е мястото,но първите две са поне с 4х4 и достатъчен клиренс.
  • 52 Ама до

    3 3 Отговор

    До коментар #35 от "гост":

    заставата е нямало път нали.Защото аз с една "Буханка" се качих в тетевенският балкан по нещо подобие на някогашен път и един дядо от колибата май единствената се кръстеше и се чудеше как с това чудо сме се качили горе,като от 56г. освен трактора,който ръждясваше горе нищо друго като превоз се не бе качвало. Навръщане се катурнахме на една страна защото страничният наклон бе доста голям и се опряхме в отсрешния бряг и въпреки охлузването по боята и с малко наша помощ успяхме да я изправим и да продължим надало. Та моето мнение за УАЗ е доста противоречиво на вашето. А тези вашите УАЗ-ки са яхани от кой да е и то все по супер офроуд та за това и много са се чупели.
  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 този

    0 0 Отговор
    Как никой не забеляза номер 2 ....мотоциклет ......ОП очевидно е лоботомиран.
  • 55 Се учеха

    3 0 Отговор

    До коментар #31 от "опит":

    Ами в армията УАЗ-ките ги караха млади войничета на по 18-20 години и реално се учеха на тях. На всеки 1-2 години шофьорът се сменяваше. Армията не може да бъде критерий защото задкормилните устройства не бяха добре обучени. Рядко на тях се качваше момче с професионална книжка,повечето бяха с любителски.