ФАКТИ.БГ

Осем коли на старо, които ще се справят с офроуд трасе по-добре от модерните 4x4 кросоувъри

Публикувана: 2 Декември, 2020 12:18
55 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 28018
Осем коли на старо, които ще се справят с офроуд трасе по-добре от модерните 4x4 кросоувъри
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.3 от 84 гласа.

Тази интересна подборка от автомобили е направена от експертите от предаването Top Gear, които на базата на техни задълбочени проучвания, публикуват списък с превозни средства, които се държат на офроуд трасе не по-зле, а в болшинството случаи дори по-добре, от популярните напоследък 4x4 кросоувъри и SUV-та. Вижте кои са тези машини.

1. Fiat Panda 4 × 4

Осем коли на старо, които ще се справят с офроуд трасе по-добре от модерните 4x4 кросоувъри

2. Мотоциклет Rokon

Осем коли на старо, които ще се справят с офроуд трасе по-добре от модерните 4x4 кросоувъри

3. Mega

Осем коли на старо, които ще се справят с офроуд трасе по-добре от модерните 4x4 кросоувъри

4. Volkswagen T3 Syncro

Осем коли на старо, които ще се справят с офроуд трасе по-добре от модерните 4x4 кросоувъри

5. Baja Bug

Осем коли на старо, които ще се справят с офроуд трасе по-добре от модерните 4x4 кросоувъри

6. Porsche 959 Дакар

Осем коли на старо, които ще се справят с офроуд трасе по-добре от модерните 4x4 кросоувъри

7. Nomad

Осем коли на старо, които ще се справят с офроуд трасе по-добре от модерните 4x4 кросоувъри

8. Lamborghini Sterrato

Осем коли на старо, които ще се справят с офроуд трасе по-добре от модерните 4x4 кросоувъри

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.3 от 84 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
швейк
1 Отговор
що за глупост е това?

Коментиран от #2, #16, #19


Оценка:
-13 +330

Хайл
2 Отговор

До коментар #1 от "швейк":


Голяма

Оценка:
-5 +193

бат Тонка
3 Отговор
За Фиат-а съм напълно съгласен, но Ламборгини-то няма място в тази статия. Нито е старо, нито пък е за оффроуд.

Коментиран от #8, #22


Оценка:
-0 +254

тъпанар
4 Отговор
"коли на старо"!?!? освен "пандата", всичко друго е бутик и доработки.

Оценка:
-2 +210

Бай Курти
5 Отговор
Ами какво очаквате платена реклама .
Дайте ми пари и ще ви докажа че по добра кола от /Москвич няма.

Коментиран от #48


Оценка:
-5 +84

me be re
6 Отговор
Номер 2 и номер 4, май не са коли. Що така папагалски преписвате статии ?

Оценка:
-1 +74

piff
7 Отговор
Почти във всички се влюбих

Оценка:
-4 +9

гост
8 Отговор

До коментар #3 от "бат Тонка":


Вярно е , но донякъде !! Опитай да намериш някое клипче за Номада , между другото е Ариел Номад , ще забравиш за всички "джипове" които си виждал !!

Коментиран от #10, #11, #18


Оценка:
-6 +9

9
Този коментар е премахнат от модератор.
Комисар
10 Отговор

До коментар #8 от "гост":


то е ясно, че всяка тръбърка е супер проходима.

Оценка:
-1 +13

Шофьор
11 Отговор

До коментар #8 от "гост":


Номада нито е кола нито пък е старо - става въпрос за "коли на старо, които ще се справят с офроуд трасе по-добре от модерните 4x4 кросоувъри" - статията е пълна измишльотина.

Оценка:
-1 +51

Шофьор
12 Отговор
№3 и №8 как ще се справят изобщо офроуд не ми е ясно с този малък просвет - при първата неравност и те ще опрат корема.

"Експертите" от предаването Top Gear не са никакви експерти - гледал съм предаването им и там са същите "експерти".

Оценка:
-1 +23

Дедо Йоцо
13 Отговор
Фиат панда
Субару джъсти
Голфче двойка - синхро
Дърта Уаз-ка
Опел фронтера
Сузуки витара
Дърти тойоти нисани и мицубишита - модели 90 - 96 та година
....................
Те това са Радославе!Къде тръгна с ламбо порш и това "мега" с 10см.клиренс???

Коментиран от #33, #36, #41, #51


Оценка:
-3 +59

Борил
14 Отговор
Всяка стара кола ще се справи в снега по-добре от "модерните 4х4". Хората навремето мятаха по две торби пясък в багажника на Жигулата или Москвича и нямаха спиране. А Трабант и ЗАЗ бяха класа отгоре. Нямеше "Снегът пак ни изненада", "извънаредна зимна обстановка", "Бедствено положение". За зимни гуми не бяха и чували че има - гумте бяха Видинки, Димитровки, Руски. Просто качваш се, палиш ако имаш акумулатор, ако нямаш - на манивела. и ... пристигаш. Сега при всичката технология и техника дето я има - светят лампи, прегряват муфи, замръзва нафта - по добре си стой вкъщи.

Коментиран от #49


Оценка:
-3 +84

Кой68
15 Отговор
Дайте ми автомобили серийно производство....Щом и мотора е автомобил!!Тотално изпростявате....

Оценка:
-0 +31

карчи
16 Отговор

До коментар #1 от "швейк":


Пропуснали са каруца с магаре, а с два вола ще е N1 ;)

Оценка:
-0 +31

И ловец съм и рибар съм
17 Отговор
Имам фиат панда , ползвам го за лов , изключително добре се справа , даже по-добре от японските жипки ... ! Иначе другите коли нямат място тук , трябваше да са включени нива и уаз !

Коментиран от #20, #31


Оценка:
-3 +36

18
Този коментар е премахнат от модератор.
антрашпиц
19 Отговор

До коментар #1 от "швейк":


То таз статия е за децата от 6+..Това е.

Оценка:
-3 +15

селтак
20 Отговор

До коментар #17 от "И ловец съм и рибар съм":


Стига със тия УАЗ-ки бе! Служил съм на границата и тия боклуци само проблеми правеха! Късаха болтове на главините,прегреваха бензиновите помпи и спираха,разход на бензин 20 на 100,да не говорим за проходимост по страничен наклон!

Коментиран от #35


Оценка:
-21 +15

някой
21 Отговор
виждам че освен Пандата, повечето коментиращи твърдят че няма 2ра достойна в списъка. Пропускате номер 4, който засрамв много други машини. Уникалното на буса е че се произвежда във всички пътнически, проходими и къмбинг версии. Задвижването е 4 по 4 с виско муфа, вариантите са с от 1 до 3 блокажа. Държи много висока цена за 30 + годишен бус. Търсен е по-целия свят от фенове и към момента. Който иска може да погледне клипове в тубата как се справят стандартни такива бусове със сериозни препятствия извън пътя.

Коментиран от #24, #47


Оценка:
-8 +18

куку руку ку
22 Отговор

До коментар #3 от "бат Тонка":


Освен Панда-та друга кола не виждам, която да се справи с офроуд. А тези, които ще се справят не са коли, Фолксвагена си е лекотоварен микробус, а останалите са бъгита и мотоциклет.
Поршето, Ламборгинито и Мега, на първата по-голяма бабуна и ще увиснат на кантар

Оценка:
-1 +16

Мъмъ
23 Отговор
Е нема що, каква е тая класация. Къде са коли като Ауди quattro, VW Golf/Passat/jetta Syncro, Opel Vectra 4x4, Mitsubishi Lancer 4x4, Subaru Justy, Toyota Celica 4wd и т.н.....нали за стари коли ставаше въпрос... Добре че поне сте сложили пандата и т3, които наистина са изключителни проходилки...

Оценка:
-2 +11

Пешо
24 Отговор

До коментар #21 от "някой":


Ти да видиш с мойто камионче жук , през какви терени минавам в гората , ще забравиш за vw !

Оценка:
-3 +8

Алфа Ромео
25 Отговор
Класацията ви се състои реално от Фиат Панда и ФВ Т3 Синхро, другото няма място в нея.

Оценка:
-0 +16

Оня с коня
26 Отговор
Никъде не видях Vw Golf Country.

Оценка:
-0 +19

Шамара
27 Отговор
Радославе голям бисер ииззсрааа!

Оценка:
-2 +13

мДа
28 Отговор
Бая време и старание е отнело да напишете тази статия. Адмирации.

Оценка:
-1 +7

дърт шофьор
29 Отговор
Аз си харесах мАтора!!!

Оценка:
-1 +6

Коментара
30 Отговор
Не знам за другите автомобили, но Пандата беше уникално проходим (и тесен) автомобил!

Оценка:
-0 +10

опит
31 Отговор

До коментар #17 от "И ловец съм и рибар съм":


№ 20 го е написал правилно за уазката. Не мисли, че съм русофил, нито рлусофоб. Просто имах нива. Уникално проходима. Дърпал съм уазки. И уазките са проходими, макар и не толкова, но дефектират. Само дето нивата не става за извън пътя, за повече от 10-20 км. И тя дефектира, ама по-малко от уазката.

Коментиран от #55


Оценка:
-2 +8

Глупост
32 Отговор
Поредната глупост. Каквито "експертите", такива и "оценките" им.

Оценка:
-0 +2

Бай Шиле
33 Отговор

До коментар #13 от "Дедо Йоцо":


Алфа 33 , 4х4 с твърд заден мост и ръчно включване, 1500 см3 инжексион 90 к.с..Изтеглял съм джипове на Боровец с нея.Предвид малкото тегло минаваше през преспи,за които дори Нива и Газка биха се затруднили.Смятам,че статийката е доста лекомислена.

Оценка:
-7 +6

Ха ха
34 Отговор
Веднага отидох на мобиле.бг да си потърся Порше 959 Дакар че няма с какво да ходя на лов и за риба, ама нещо нямаше, ще се разходя до Горубляне....

Оценка:
-1 +18

гост
35 Отговор

До коментар #20 от "селтак":


Потвърждавам:Бях на застава,тая Уазка здрава не я помня,чак ми ставаше жал за шофьорчето да мръзне под нея!Добре че имахме два катъра, че с тях се слизаше до селото за хляба.

Коментиран от #42, #52


Оценка:
-4 +10

перничанин
36 Отговор

До коментар #13 от "Дедо Йоцо":


Имаше и една Хонда Шатъл или нещо подобно. Това е AWD. Гледах го как някакви руснаци наказват сериозни машини. Изпитанието беше изкачване на сериозен наклон в сняг и кал.

Оценка:
-0 +8

Байкалски буклук
37 Отговор
И къде в България ще търса на старо някой от тия освен пандата. Аз на какъв валуг живея зимата си трябва 4х4 ама нямам

Коментиран от #38


Оценка:
-0 +1

Азис Манафов Манафов от Анадола
38 Отговор

До коментар #37 от "Байкалски буклук":


Еми купи си аз продавам една S класа 4 матик ако искаш ще ти я продам много изгодно.

Коментиран от #39


Оценка:
-2 +3

Ралчев
39 Отговор

До коментар #38 от "Азис Манафов Манафов от Анадола":


Кой знае каква кошница е а и като съда по името тоя валуг ще е на Байкалското езеро

Оценка:
-0 +4

4х4
40 Отговор
Пу за мени двата Цволцвагена

Оценка:
-1 +2

ловеца
41 Отговор

До коментар #13 от "Дедо Йоцо":


Извади от посоченият списък автомобилите които нямат една малко късо лостче до скоростният лост , и си уцелил десятката.

Оценка:
-0 +4

ловеца
42 Отговор

До коментар #35 от "гост":


В ловната ми дружинка има 3 командирски уазки , и една буханка , така съм ги заварил , не знам колко са ги карали преди това , а са 40-50 годишни антики. и не съм виждал до сега , нито една от тях развалена . Всичко зависи от това кой с какви каръшки ръце пипа , а терена ни наистина е ужасен - високопланински , без пътища , или силно изровени такива , коловози от джугани пълни с вода и кал .

Оценка:
-2 +11

Марио Тодоров
43 Отговор
Наистина, това е най-некомпетентната класация , която чета в последно време. Да, Пандичката слага в малкия си джоб много SUV, но това не променя особено комичното и откровено лаишкото в тази статия...

Оценка:
-0 +5

Ние сме българи и само българи
44 Отговор
А е вие луди ли сте бе. Кви са тия "коли на старо" ламбото например сигурно струва 350 бона ве

Оценка:
-0 +4

Бивш левскар
45 Отговор
Голям тъпизъм.

Оценка:
-0 +2

46
Този коментар е премахнат от модератор.
47
Този коментар е премахнат от модератор.
Истината
48 Отговор

До коментар #5 от "Бай Курти":


Класацията е за автомобили, значи съветските боклуци отпадат.

Оценка:
-3 +1

самата истина
49 Отговор

До коментар #14 от "Борил":


така си беше, помня времената на соца, когато нямаше бедствено положение, снега ни изненада и прочие, москвича беше като снегорин с две торби цимент в багажника, както казва и самата истина Борил от коментар13.

Оценка:
-1 +4

класацията
50 Отговор
е меко казано аматьорска, единствено Пандата ще мине оттам където другите ще се окопаят до шасито, защото са тежки и с огромни гуми, а могат да пробват да се качат до връх Кадийца/2000/м.над.височина в Малашевска планина, аз там съм виждал да се качва УАЗ 469 през зимата понеже бях заточен две години да пазя родината, но от гореизброените никоя няма шанс.

Оценка:
-1 +4

Ами да си
51 Отговор

До коментар #13 от "Дедо Йоцо":


знаеш на Порше-то клирънса е 270 мм.,на Мега е дори с 280 или 290 мм. клирънс,виж за Ламбо-то да тук смятам,че не му е мястото,но първите две са поне с 4х4 и достатъчен клиренс.

Оценка:
-1 +0

Ама до
52 Отговор

До коментар #35 от "гост":


заставата е нямало път нали.Защото аз с една "Буханка" се качих в тетевенският балкан по нещо подобие на някогашен път и един дядо от колибата май единствената се кръстеше и се чудеше как с това чудо сме се качили горе,като от 56г. освен трактора,който ръждясваше горе нищо друго като превоз се не бе качвало. Навръщане се катурнахме на една страна защото страничният наклон бе доста голям и се опряхме в отсрешния бряг и въпреки охлузването по боята и с малко наша помощ успяхме да я изправим и да продължим надало. Та моето мнение за УАЗ е доста противоречиво на вашето. А тези вашите УАЗ-ки са яхани от кой да е и то все по супер офроуд та за това и много са се чупели.

Оценка:
-3 +3

53
Този коментар е премахнат от модератор.
този
54 Отговор
Как никой не забеляза номер 2 ....мотоциклет ......ОП очевидно е лоботомиран.

Оценка:
-0 +0

Се учеха
55 Отговор

До коментар #31 от "опит":


Ами в армията УАЗ-ките ги караха млади войничета на по 18-20 години и реално се учеха на тях. На всеки 1-2 години шофьорът се сменяваше. Армията не може да бъде критерий защото задкормилните устройства не бяха добре обучени. Рядко на тях се качваше момче с професионална книжка,повечето бяха с любителски.

Оценка:
-0 +3

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Соломон Паси
Президентът на Атлантическия клуб Соломон Паси коментира отношенията на ЕС с Русия
С Русия трябва да се говори вежливо, но въоръжен до зъби"

Още бисери
ТОП 5