Петият модел от електрическото семейство ID на Volkswagen ще може да изминава 700 км без презареждане, а стартът на продажбите е насрочен за последното тримесечие на 2023 г., обяви шефът на развойния отдел на компанията Франк Уелш пред Autocar.
Aero-B, както е известен моделът към момента, ще бъде серийна версия на концепта ID Vizzion, показан на автосалона в Женева преди две години. Бъдещият конкурент на BMW i4 и Mercedes-Benz EQE най-вероятно ще носи името ID.6 и ще се предлага с каросерия седан и комби.
Електромобилът ще бъде аналогичен по размери с Passat, но вътрешното пространство ще бъде сравнимо с това в снетия от производство Phaeton. ID.6 ще се оборудва с един или два електромотора и задно или двойно задвижване.
Както и останалите модели от ID-семейството големият електрически Volkswagen ще се предлага с различни акумулаторни блокове. Франк Уелш разкрива, че най-голямата батерия ще има капацитет 84 кВтч и ще поддържа зарядни с мощност до 200 кВт, което ще позволява удължаване на автономния пробег с 230 км след около 10 минути зареждане от бързо зарядно с постоянен ток.
ID.6 ще се произвежда в завода на VW в Емден, Германия, където в момента се сглобяват Passat и Arteon. След основна модернизация капацитетът на фабриката ще достигне 300 000 електромобила годишно.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Емил
Коментиран от #3, #15, #22
17:52 10.12.2020
2 Коцето
Коментиран от #8
18:01 10.12.2020
3 Електричар
До коментар #1 от "Емил":
Ами трябва концерните да печелят и друго си е да занулят пазара на автомобили като правителствата забранят ДВГ - нищо лично но става въпрос за големи пари които пак от народа ще ги смъкнат. Та Мъск даде начало на ново ограбване на народа.А иначе приказките че били екологични и икономични са за наивници които си мислят че тока идва от контакта.
Коментиран от #5
18:08 10.12.2020
4 сектант
-Дракон.
-Кажи нещо по-реалистично.
-Да не се разваля аудито.
-Какъв цвят да е дракона?
18:11 10.12.2020
5 sdvd
До коментар #3 от "Електричар":
а нафтата от къде ти капе бе мушмул - не може всичките да краднем от камиона, така че тока ни идва по-на далавера. набиха ти го вече, вземи да свикваш щото шефа скоро че ти купи камион на ток и тогава сам ще искаш да продаваш дизеляка ама няма да има на кой.Коментиран от #6
18:13 10.12.2020
6 Електричар
До коментар #5 от "sdvd":
Не знам колко на далавера ще ти е тока но само за цената на батерията ще си карам колата през целия им живот. Що ли електричките са скъпи и колко струва батерията им, колко километра можеш да минеш с една батерия - ама ти такива въпроси не си задаваш защото ако можеш да си ги зададеш и се помъчиш да си отговориш с малко смятане ще видиш че батерията е колкото цената на горивото за същите километри.С екологичноста е същото - ако тока идва от ТЕЦ замърсяват повече и от най-неекологичните коли с ДВГ.
Ама пропагандата си върши работата и има много промити мозъци
Коментиран от #11, #13
18:23 10.12.2020
7 няма надежда
Коментиран от #9
18:24 10.12.2020
8 гост
До коментар #2 от "Коцето":
А петролките от тоя клас колко ще струват , бе "експерте" ??? Няма ли да вденете , че "премиум" за хора с 1000 лева заплата няма и няма да има !!! Тия коли са за "отличниците" , винаги са били и винаги ще бъдат !! А тройкаджиите по цял свят даже не карат коли , камо ли да имат претенции за такива !! Радвайте се на последните си кюмбета , че скоро ще ги подкарат под строй за моргата !!Коментиран от #24, #25
18:31 10.12.2020
9 Електричар
До коментар #7 от "няма надежда":
Въпросът е да се занули пазара на автомобили че нещо автомобилните концерни я закъсаха че хората си карат и старите коли и не искат да си купуват нови. Като забранят ДВГ и пазарът ще е чист - ще има огромни продажби и съответно огромни печалби.Както казват нищо лично, просто бизнес.
Като пазара се насити с електрички след много години и намалеят печалбите пак ще го занулят може и с ДВГ.
Коментиран от #12
18:31 10.12.2020
10 Хибриди на метан!
18:35 10.12.2020
11 Тези сме ги слушали, слушали
До коментар #6 от "Електричар":
Едно време така разправяше за климатиците, нали. Разликата в цената между един радиатор и един климатик била толкова голяма че цял живот може ли да се топлят на радиатор и пак щели да са на далавера.Нито си първия, нито последния който вярва в такива глупости.
и понеже задаваш въпроси на които не искаш да чуеш отговора, надали ще обърнеш внимание че новите батерии са проектирани да издържат по два милиона километра, преди да започне да им спада капацитета под 80%. Хайде да си сметнеш само горивото за изминаване на един милион километра?
Ако въртиш по 300 км на ден, дали няма да ти да ти излезе по-евтино да си купиш Тесла, гараж и да си прекараш трифазен ток в него, отколкото да караш на бензин?
Знам че няма да я направиш тази сметка, затова продължавай да вярваш че радиаторът е по-добър от климатика.
18:36 10.12.2020
12 гост
До коментар #9 от "Електричар":
Ми да , може и с парни машини или с конска тяга направо , хахаха !! Ееех мъка , мъка петролопитешка , хахах !!!18:37 10.12.2020
13 wefwefe
До коментар #6 от "Електричар":
Мушмул, ти сигурно за цената на един мой обяд набиваш цяла седмица кренвирши и майонеза ама това няма да спре прогреса! Като нямаш 2 лева за ток и 5000 лева за батерия къде си тръгнал да пишеш за коли - отивай на женския да удариш евтината туршия да се облажиш за коледа!Коментиран от #28
18:38 10.12.2020
14 Японеца
18:39 10.12.2020
15 пилот на Ферари
До коментар #1 от "Емил":
Мъск да си гледа таратайките че поредната му тежка ракета пак гръмна.Ако и колите са му същата работа - майко мила .
Коментиран от #18
18:57 10.12.2020
16 пилот на Ферари
18:58 10.12.2020
17 Ал Капоне
19:09 10.12.2020
18 Ко речи?
До коментар #15 от "пилот на Ферари":
Кое е било гръмнало? Хайде стига партенки. Това не беше ракета, а тестов прототип, който предварително беше прежален, защото вероятността да се взриви беше повече от 50 на сто. Още преди няколко седмици Илон Мъск каза, че това е вероятно да се случи, но няма да повлияе на сроковете, защото следващия прототип е готов и продължават с него. Дори и да не се взривят, прототипите са си прототипи и нямат нищо общо с истинската ракета, защото от тестовете си правят изводи какви да са промените за истинската ракета.Точно това различава spacex от останалите. Те много се притесняват от грешки и загуба на пари за реални опити. Илон Мъск греши, но изключително бързо си поправя грешките и продължава напред във всяка една област. Понякога от една практическа грешка може да научиш много повече, отколкото от цял живот теоретична подготовка.
Коментиран от #20
19:53 10.12.2020
19 Рено Фен
20:28 10.12.2020
20 пилот на Ферари
До коментар #18 от "Ко речи?":
Прототипа ракета ли е или макет ? Ако беше се приземил успешно , щяхте да оцапате гащите от радост. Сега видите ли било прототип . Ма то прототип гръмна и Май месец. Всичко ли ще е само прототип ? Ракета 120 метра висока и няколкостотин милиона долара на фоерверки ??!!Ама иначе - полета успешен !
Коментиран от #21, #26
20:46 10.12.2020
21 Ееееее
До коментар #20 от "пилот на Ферари":
Това не е полет, а тест! Какъв полет на 12 километра над земята? За къде според теб е летял?21:42 10.12.2020
22 Пежо фен
До коментар #1 от "Емил":
Га е имало Пежо 106 електрик Мъск е бил пъпчив тиинейджър01:16 11.12.2020
23 така така
03:20 11.12.2020
24 домакин
До коментар #8 от "гост":
Ей галфон много ти знае балалайката нещо! Първо изкарай книжка,пък после коментирах автомобили! Нищичко,ама нищичко не ти е ясно! Даже и колело без гуми ти е много!09:09 11.12.2020
25 Терминатор
До коментар #8 от "гост":
Ти гледай теб та те не подкарат на някъде......да не кажа къде,тъп ц@рвУл!09:17 11.12.2020
26 Целта беше частично кацане - постигнато
До коментар #20 от "пилот на Ферари":
Мъск споделя, че компанията иска да достигне 15 км. височина на полета. През това време ще се тестват двигателите, подвижните аеродинамични еементи, както и превключването от основните към допълнителните резервоари. Също така ще се тества и ЧАСТ ОТ ПРОЦЕДУРАТА ЗА КАЦАНЕ.Това е осмият прототип на Starship и се казва SN8, като Мъск НЕ ИЗКЛЮЧВА ТОЙ ДА СЕ ВЗРИВИ. Мъск и преди е казвал, че подобни събития са НАПЪЛНО НОРМАЛНИ и именно затова компанията прави толкова МНОГО ПРОТОТИПИ. Той допълва, че дори и SN8 да се взриви, SN9 вече е почти ГОТОВ и работата НЯМА ДА СЕ ЗАБАВИ.
SpaceX вече е подала и заявки към местните власти в окръг Камерън в Тексас, където е тестовата площадка. За основна дата на изстрелването е посочен 30-ти ноември, като 1-ви и 2-ри декември са посочени като резервни дати, но те не са потвърдени от самата компанията като окончателни. Компанията планира да предава тестовия полет на живо в интернет.
11:42 11.12.2020
27 Еленко Методиев
12:51 11.12.2020
28 Много са празниш ама матриала
До коментар #13 от "wefwefe":
Тий слаб. Най обикновенна електрокарна батерия без никава електроника е 20 бона и тежи кьм 350 кила. А новите за автмобили се очкава да са от 500 кила и нагоре плюс повишаващи и понижаващи трансформатори платки компютри брой я 35 40 бона. Никой не казва сега тез батерии колко презаряда издържат което е Мноооооооого Важно. Дървото ша е дебело ама фирмаджии кьт тебе са най големите пинтии и ревът с три реда сьлзи кьт им фьрля фактурата си от ремонта на бракмите им....18:31 11.12.2020