Last news in Fakti

11 Декември, 2020 11:14, обновена 11 Декември, 2020 11:23 9 901 13

Ето ги новите разновидности на VW Golf 8

  • volkswagen-
  • golf-
  • variant-
  • alltrack

Най-важните иновации в новите Golf Variant и Golf Alltrack

Ето ги новите разновидности на VW Golf 8 - 1

Volkswagen прави съществено допълнение към моделната гама на осмото поколение Golf. След дебюта на класическия хечбек, тя се разширява и с още една популярна версия на каросерията - изцяло новият Golf Variant. Първообразът на новото поколение Variant излиза на пазара за първи път през 1992 година в гамата на третото поколение на Golf и бързо добива популярност със своето обширно, практично и гъвкаво вътрешно пространство. Към момента общото число на продажбите на версията Variant в световен мащаб вече надхвърля три милиона автомобила. Сега Volkswagen представя новата генерация на Golf Variant, който внася нов динамичен стил в сегмента на компактните комби модели. Дизайнът на новия Golf Variant се отличава с нова, максимално аеродинамична линия, характерно оформление на предната част и мощни форми в стил Shooting Brake в областта на задните калници. Въпреки новите, ярко изразени спортни нотки в характера, моделът на Volkswagen си остава пълноценен и многофункционален автомобил, предлагащ изобилие от вътрешно пространство – с обем от над 1642 литра в багажното отделение и значително увеличен простор за краката на пътниците, новият Golf Variant предлага още по-голяма гъвкавост, функционалност и комфорт от своя предшественик.

Пазарна премиера с три по-икономични двигателя

Ето ги новите разновидности на VW Golf 8

Благодарение на новите двигатели и аеродинамичния дизайн на каросерията, динамичните характеристики и разходът на гориво при новия модел също са подобрени. Гамата от двигатели, съпътстваща пазарната премиера на новия Golf Variant включва първата за модела версия eTSI с mild хибридна система за задвижване и 48 V (81кВт/110 к.с.), както и два турбодизелови двигателя TDI с функция Twin dosing за двойно дозиране на добавката AdBlue и два SCR катализатора (85 кВт/115 к.с. и 110 кВт/150 к.с.). Всички двигатели съчетават мощност, икономичност и изпълняват изискванията на най-новия стандарт за емисии Euro 6d-ISC-FCM. Скоро гамата на Variant ще бъде разширена и с три бензинови двигателя с 66 кВт (90 к.с.)1, 96 кВт (130 к.с.)1 и 110 кВт (150 к.с.)1. Гамата от mild хибриди също ще бъде допълнена от два eTSI варианта с 96 кВт1 и 110 кВт1. Очаква се и TDI версия със 147 кВт (200 к.с.), която ще бъде най-мощният дизелов вариант за новия Golf Alltrack.

TSI двигател с мощност 81 кВт.

Ето ги новите разновидности на VW Golf 8

Бензиновата версия с максимален въртящ момент 200 Нм използва mild хибридна схема с напрежение 48 V със стандартна 7-степенна DSG трансмисия с два съединителя. При възможност хибридното задвижване на Golf Variant изключва бензиновия турбодвигател eTSI и позволява безшумно и енергийно ефективно движение с нулеви локални емисии. Благодарение на това, комбинираният разход на гориво на Golf Variant 1.0 eTSI се движи в рамките на едва 4,5 до 4,3 л/100 км – забележително постижение за просторен петместен автомобил, който при необходимост може да развие скорост от 200 км/ч да се справи с лекота с необходимия за ваканцията на семейство с три деца багаж.

TDI двигатели с мощност 85 кВт3 и 110 кВт.

Новите турбодизелови двигатели TDI бележат сериозен технологичен скок напред. Те използват система за контрол на емисиите с два SCR катализатора и функция Twin dosing за двойно дозиране на добавката AdBlue, която ефективно превръща отделените азотни окиси в напълно безвредни вода и азот. Комбинираният разход на гориво при версията Golf Variant 2.0 TDI 85 кВт (115 к.с., 300 Нм) с 6-степенна механична предавателна кутия е едва 4,0 до 3,9 л/100 км, а при версията с максимална мощност 110 кВт (150 к.с., 360 Нм) и 7-степенна DSG трансмисия с два съединителя същият показател варира между 4,1 и 4,0 л/100 км.

До 1220 километра пробег с едно зареждане

В сравнение с TDI двигателите с аналогична мощност при предходното поколение разходът на гориво при новите агрегати бележи спад с до 0,4 л/100 км. В гамата на предишния Golf Variant липсваше mild хибриден eTSI с DSG, а разходът при сравнимия по отношение на динамичните показатели вариант с механична предавателна кутия е с 0,5 л/100 км по-висок от този при новия eTSi. Спиранията за зареждане с гориво ще бъдат рядкост и при трите двигателя - в зависимост от версията, новият Golf Variant може да измине теоретичен пробег до 1220 километра.

Интериор

Ето ги новите разновидности на VW Golf 8

Единственото непроменено нещо в интериора е перфектната ергономия на дизайна. При новия модел функциите на конвенционалните бутони и традиционните аналогови дисплеи са поети от модерни сензорни панели, чувствителни на докосване плъзгачи и сензорни екрани с цифрови показания с висока разделителна способност. Опционалният head-up дисплей прожектира най-важната за водача информация в непосредственото му зрително му поле върху челното стъкло, а изцяло новият цифров интерфейс буквално катапултира Golf Variant в бъдещето.

Интерактивни асистиращи системи

Новите асистиращи системи се отличават със своето прогресивно действие. Travel Assist подкрепя активно водача, давайки възможност за асистирано шофиране със скорост до 210 км/ч и така повишава значително комфорта при дълги пътувания. Нова система за автоматично спиране при опасност от сблъсък с насрещно движещо се превозно средство при завиване на кръстовище и новата система за предупреждение за опасности по маршрута Car2X също дават съществен принос за повишаване на безопасността. За първи път в предните светлини на Golf Variant се използва и новата матрична IQ.LIGHT LED система, която буквално превръща нощта в ден.

Екстериор

Ето ги новите разновидности на VW Golf 8

Новият външен дизайн на модела има подчертано харизматично излъчване с ясно изразени линии и светлинни LED технологии, създаващи визуална връзка с цифровия свят на бъдещето. Golf хечбек и новият Golf Variant споделят емблематичните за осмото поколение форми и линии в оформлението на предната част до нивото на средните странични колони. Оттам-нататък Variant демонстрира типичната си уникалност – благодарение на подчертаната зона на „раменете” в горната част на задните калници, издължената линия покрива над нея, която се изкачва леко нагоре преди да се спусне към задната част, както и с напомнящото спортните купета скосено задно стъкло, Golf Variant изглежда по-динамичен отвсякога. Ръстът по отношение общата дължина на каросерията също променя значително пропорциите и придава на Golf Variant по-издължена и визуално по-ниска осанка. При обща дължина от 4633 мм новото поколение на Variant вече предлага междуосие от 2686 мм (с 66 мм повече в сравнение с предходното поколение е по двата показателя). Широчината и височината на новия Golf Variant са съответно 1789 мм и 1455 мм (без релси за багажник на покрива). За сравнение, версията хечбек на Golf е с дължина 4284 мм и междуосие от 2619 мм.

Нова схема на нивата на оборудване

Специалистите на Volkswagen са променили из основи конфигурациата на нивата на оборудване на Golf Variant, в която над базовата версия Golf вече се нареждат нивата Life, Style и R-Line. Golf Alltrack ще дебютира на пазара като независим модел с включена в стандартното оборудване система за двойно предаване 4MOTION.

Разширено оборудване. Всички нива на оборудване са подобрени и разширени. Детайли като системата за поддържане на лентата Lane Assist, асистиращата система Front Assist с функция за подкрепа на водача при аварийно спиране City Emergency Braking System и разпознаване на пешеходци Pedestrian Monitoring, новата система за автоматично спиране при опасност от сблъсък с насрещно движещо се превозно средство при завиване на кръстовище, системата за предупреждение на водача Driver Alert System, електронната блокировка на диференциала XDS и системата за предупреждение за опасности по маршрута Car2X вече са част от стандартното оборудване. Всички нива на оборудване на новия Golf Variant ще включват също блока с контролни прибори зад волана Digital Cockpit Pro с изцяло цифрови показания, навигационната система Discover Media с 10-инчов сензорен екран, онлайн услугите и функциите We Connect и We Connect Plus, новия мултифункционален волан, автоматичната климатична инсталация Air Care Climatronic, функция за комфортно стартиране без ключ Keyless Start, Bluetooth интерфейса за мобилен телефон, комфортните седалки, както и предните и задни светлини с LED елементи и автоматично управление на фаровете.

Golf Alltrack – кросоувър модел, съчетаващ качествата на комби и SUV

Ето ги новите разновидности на VW Golf 8

Новият Golf Alltrack ще отбележи своята пазарна премиера паралелно с тази на Golf Variant. Поемайки ролята на своеобразен кросоувър между Golf Variant и SUV моделите, Alltrack ще предложи включена в стандартното оборудване система за постоянно двойно предаване 4MOTION, увеличен клиренс, характерен offroad външен дизайн със специфично оформление на броните и интериор с индивидуален стил.

Ето ги новите разновидности на VW Golf 8

Новият Golf Alltrack може да осигури пълен комфорт на движение в лек офроуд терен, идеален избор е за теглене на ремаркета и каравани (до 2000 кг максимален прикачен товар със спирачки, 12% наклон) и е не по-малко впечатляващ израз на индивидуалния стил на живот на своя притежател. Новото поколение на Golf Alltrack, чиито първообраз бе представен за първи път през 2015 година, разполага и с всички нови технологични характеристики на новия Golf Variant.

Ето ги новите разновидности на VW Golf 8


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Христо

    31 1 Отговор
    Той по габарити почнал да бие на пасат...
  • 2 дявола

    25 8 Отговор
    Колкото отиват по-напред технологиите толкова са по-големи боклуци.След голф 3 и пасат 3 всичко друго е пунта мара.

    Коментиран от #3, #6, #13

  • 3 Стефан

    21 8 Отговор

    До коментар #2 от "дявола":

    За пасата не знам, но за голфа, след 2 та този модел е капут.
  • 4 Долен ГЕРБАДЖИЯ

    13 18 Отговор
    Супер, още пластмасови паркетници, който горят по една туба масло в минута и сдават фира още на първата година.

    Коментиран от #10

  • 5 Японеца

    12 3 Отговор
    Мога само да кажа че гоуфу се развива както трябва! Икономията на гориво е впечатляваща!
    Браво за хибрида! Най-после мога да гонят Тойота!
  • 6 Случаен

    6 3 Отговор

    До коментар #2 от "дявола":

    Голф 3 - 1991-1997, Пасат 3 - 1988-1993, Пасат 4 - 1994-1997
  • 7 Айтос

    8 13 Отговор
    До голф 4 всички нагоре е манджа с грозде ...VW винаги са били посредствени индивиди
  • 8 Среден слон

    15 12 Отговор
    Лека полека ще докарат дизайна на Опел Астра , и без дурго опела винаги е бил в пъти по красив
    Сегашната Астра К е по красива от този таралясник
  • 9 мазане

    11 3 Отговор
    Това управление с мазане по екрани и жестове си иска меки китки.
    Едно копче няма-менюта подменюта и в канавката. Освен ако не се намеси асистента закрилник.

    Коментиран от #11

  • 10 Анонимен

    5 2 Отговор

    До коментар #4 от "Долен ГЕРБАДЖИЯ":

    Мда, Пасат 2019та за 28000 км изгори 150гр масло. Все още не съм го сменил...Горят зверски масло

    Тоя дето разправя за след Голф 3 и Пасат 3 да вземе и научи първо моделите
  • 11 Йонко - понко

    4 0 Отговор

    До коментар #9 от "мазане":

    Значи множеството бутони при по старите автомобили са по адаптивни отколкото наличието на един бутон и дисплей със тъчскрийн при сегашните? Бутон - копче
  • 12 буден ли е Перник

    1 0 Отговор
    Напред момчета атака
  • 13 Анонимен

    7 1 Отговор

    До коментар #2 от "дявола":

    Дяволе, карал съм Голф 2, Голф 6, Пасат 3,4,6 и 8. За никой от старите не си сменям осмицата. Хвали ми ги до Голф3 и Пасат4 колкото си искаш.