27 Ноември, 2012 13:08 7 243 67

Mazda започва атака на луксозния сегмент

  • mazda-
  • такаши яманучи-
  • eunos

След години борба за оцеляване на пренаселения пазар на масовите производители Mazda започва да следва нова стратегия, обяви генералният директор на японската компания Такаши Яманучи в интервю за autonews.com. Марката ще опита да се наложи като премиум бранд и ще се отдръпне от бюджетните класове.

"Въпросът е какво значение има на световния пазар играч с дял от едва 2%. С ръководството на компанията често обсъждаме това", споделя Яманучи. "Стигнахме до извода, че ако продължаваме да правим обикновени масови коли, няма смисъл да съществуваме".

Плановете на Mazda предвиждат скок в продажбите на щатския пазар с 43% до 2016-а. Японците се надяват да продадат 400 000 автомобила до края на фискалната година.

В Хирошима започват работа и по нова продуктова линия, която да въплъти новата им философия с вътрешнофирмено название “Japan Premium”. Тя трябва да помогне на компанията да изпъкне сред конкурентите си с иновационни технологии, инженеринг и дизайн. Основната цел на Mazda е да се различава от останалите японски производители, въпреки че с 1.3 млн. продадени коли за миналата година е направо джудже в сравнение с тях.

В края на 80-те години компанията направи опит да диференцира продукцията, като лансира различни марки по подобие на Toyota с Lexus, Nissan с Infiniti и Honda с Acura. За разлика от тях обаче Mazda пуска цели три нови бранда. Eunos продава луксозни модели, Ẽfini - спортни коли, а Autozam се занимава с микролитражки. Експериментът приключи неуспешно през 1997 г.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 аноним

    1 0 Отговор
    Mazda пуска цели три нови бранда. Eunos продава луксозни модели, Ẽfini - спортни коли, а Autozam се занимава с микролитражки.

    Експериментът приключи неуспешно през 1997 г.
    --------

    Мазда не са лоши автомобили-но им липсва Маркенинг !
    ДА се учат от китайците !
    НА пазар не се пробива с високи цени - то е като с наркотиците-първо са почти безплатни , после леко "нагоре" и накрая .........
    -------
    а като се прибави Екзотичната представа за Мазда в БГ - продажбите оправдано са много ниски
  • 2 W164

    0 1 Отговор
    http://www.darytravel.com/bus_programs/view.html?oid=229711 АВТОСАЛОН ЖЕНЕВА 2013 :) :P
  • 3 аноним

    1 1 Отговор
    СХ-7 се оказа провал , смениха го с СХ-5 ..........
    не искам да съм лош пророк
    ---------
    СХ-5 трябва да струва макс. 42 000 лв , за да предизвика интерес
  • 4 амме

    0 1 Отговор
    Да земат да ги затварят тея...
  • 5 Julio

    1 2 Отговор
    Ми би могло да им се получи. За Мазда бачкат едни от най-добрите и иновативни инженери в автомобилният бранш. Останалото е перфорирана кожа и качествена пластмаса...
    След като на немските кашони им се получава само с кожата и пластамасата определно имат шанс...
    В крайна сметка който японец не направи луксозно возило той не им го забоде на немските "премиум" кенефи...
  • 6 Ts@r

    1 0 Отговор
    Кое му е толкова лошото вместо да създават 49989 нови марки, не направят така: Луксозен модел-Mazda 8; Mazda 8 R(като AMG/M/Nismo) и тн. Три царства, се управляват доста по-трудно от едно. ако ме разбирате.
  • 7 Ingolstatdier

    1 6 Отговор
    A be Julio, a be Iglesias, zatova nemskite premium "kenefi" sa lideri na pazara vyv vsichki premium klasove i ne samo, veche poveche ot 30 godini...!!! Samo zaradi perforiranata koja i soft touch elementi li? Pomisli malko druje! Vsichki qponski tehnicheski "inovacii", a i dizain syshto sa otkradnati ot nemskiqt Engineer!!! Jylturite sa nishto poveche ot edni kradci...i pak dishat prahta v premium segmenta....

    Коментиран от #8, #28

  • 8 Julio

    1 2 Отговор

    До коментар #7 от "Ingolstatdier":

    Нема нужда да те убеждавам. Отиваш и правиш произволен тест-драйв на който и да е модел на Лексус или Инфинити (две премиум японски морки) и след това отиваш и правиш тест-драйв на аналогичен немкси клозет от същият клас. Бъди сигурен че собствената ти оценка нема да бъде по различна от това което съм написал. За да излезнат баварките и мерцедесите срещу заводското Инфинити им требват 5-6 тунинг ателиета. Алуди не го споменавам - тук си говорим за модерна техника а не за технологии от преди 10 минимум години...

    Коментиран от #9

  • 9 ЦЦЦ

    1 5 Отговор

    До коментар #8 от "Julio":

    Ясно е, че ти си човека, който има нужда от тест-драйв. Като за начало започни поне от Дачиа, че май и за тях нямаш на идея, камо ли за по-големите марки. И като се почне да се говори за "модерна техника". Айде кажи какво е то това модерната техника. Аз до сега колкото и пъти да попадна в задръстване ги гледам Мерцедеси, Тойоти, Гоуфове - всичко на едно седи и кибичи. Тая модерна техника да не е да помага на Инфинити и Лексус да полетят и затова да ги няма по задръстванията??? Майни, че по цял ден рекламират разни корейски и японски бангии по ТВ, ми и тук само реклами ви дай. Горе в статията никъде нищо не се спомена за немски или каквито и там други лимузини поискаш. За какъв чеп ги намесваш? Горе се споменава за "намерения".

    Коментиран от #10

  • 10 Julio

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "ЦЦЦ":

    Ми 345 к.с. срещу реален разход в града 7-8. На бензин...
    Те това е модерна технология. Толкоз модерна че беемвенцата се видяха принудени да сключат договор с Тойота за доставка на хибридни технолгии...
    "Крадците" се оказа печени а?

    Коментиран от #12

  • 11 Ingolstatdier

    0 1 Отговор
    Да, грешка ще е да ме убеждаваш, то си е и видно, че ти си крайно предубеденият в случая, като навярно караш японски автомобил, и никога не си се качвал дори да те возят на някой от немските примиум. Затова бързаш да квалифицираш с думи от рода на клозет, кенеф и прочее... Предпочитам да се возя на здрав, мощен, перфектно конструиран немски автомобил с дълъг живот, нисък разход И... удобни перфорирани седалки и обграден от софт тач материали... Стой си ти на раздрънканите, евтини пластмаси, дето скърцат още, докато е нова колата... знаеш за какво говоря, познато ти е предполагам... Нали ги видях на последното изложение, за японските си беше направо излАГАЦИЯ ... Само за Лексъс ще се съглася с теб, че доближават немското качество, но американо-японската марка изобщо няма да я коментираам... и пет Ф1 отбора да спонсорират, същите г..на ше си останат... Успех друже!!
  • 12 ЦЦЦ

    1 4 Отговор

    До коментар #10 от "Julio":

    Крадците са си доказани крадци. Доказали са се и, че могат и подобравят различните откраднати технологии. БМВ ще се учат да правят хибриди, а Тойота няма и да се научат да правят дизели. Те директно ще се достанят от БМВ. Аз не казвам, че колите са лоши. Но простотията и комплексарщината оси..т всички статии. То пише, че Мазда са в безизходица (те са така от 20 години поне), а ние веднага с комплексите си - ще го "забодели на немските кенефи". Стига диващина бре. И този реален разход от 7-8 на 100 в града твоята кола ли ти го дава? Ако е така - евала. Ама ако си прочел някъде, че някой, който чул от комшията, че еди какво си, тогава какво? В пиковите часове в София 20 км. се минават за около час, дори понякога и повече. Добре ще е ако за тези 20 км ти изгори 1,6 литра с 345 к.с. А дано, ма надали.
  • 13 Ingolstatdier

    0 1 Отговор
    345 к.с хаха тоя е с някоя нисанка джитиарка 91-ва година на газ и пак бленува за такъв разход !!! ЦЦЦ правилно употреби думата "безизходица" !! Да, в такава се намират повечето японски марки в момента!! Ти чул ли си немска марка автомобили да е фалирала наскоро, или да се е изтеглила срамно от някой пазар напр. американския! Айде сега запитай се защо аджеба? А новини за Мазда, Хонда, Сузуки наскоро също подвиха байрака от САЩ...такива новини бол... Не злорадствам, не ме разбирай погрешно, такива новини НЕ са хубави за икономиката въобще, но са показателни затова кой прави автомобили, и кой само се опитва...

    Коментиран от #15

  • 14 Julio

    1 0 Отговор
    Моята харчи 17/100 в града. Но планирам да я сменя с такава дето харчи споменатото количество. Та по тоя повод ходих да я тествам и се убедих че си е така. Т.е. не ми е "казал комшията".
    Апропо първият ми коментар не беше провокиран от статията а от недоверите на писалите под мен.
    А че съм предубеден е ясно. Имах удоволствието преди години да видя Япония на живо. Приятелчета това което те ползват като техника там стандартно в Западна Европа минава за лукс. Всичко им е каймака. И нямам нито една причина да се съмнявам че и автомобилите са им каймака. Нито една.

    Коментиран от #17

  • 15 Julio

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Ingolstatdier":

    А да си чувал че меркелката ги спаси немските проиводители преди 3-4 години като правителството финансира с по 2500 евра покупката на нов автомобил?
    А да си чул японското правителство да е финансирало някой японски производител?
  • 16 Ingolstatdier

    0 1 Отговор
    Тук съм съгласен, технически напреднала нация са, но автомобилите им не струват и е факт, че марките им фалират една по една ... Корейските автомобили са вече много по-добри и по-здрави... Все още примиумите ги карат само в Русия и Украйна, щото им ги шиткат евтино на половин цена от ЕС, но и там делът им се стопява за сметка на корейските гиганти...
  • 17 ЦЦЦ

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Julio":

    17/100 са много. Но щом можеш да си го позволиш. Щом си я и тествал, също съм склонен да повярвам. Все пак си се качил и на нова кола. И аз не мисля, че колите им са лоши, дори напротив. Просто мисля, че има много по-нормални начини да си обясняваме нещата един на друг. И това, че си видял Япония отблизо, евала. Поне напиши каква кола си тествал. Може и някой друг да я пробва.

    Коментиран от #22

  • 18 Ingolstatdier

    0 0 Отговор
    Почети малко бе умник, ти май наистина не си чувал, че Тойота - това е японската държава... Марка, изяло подкрепяна и субсидирана от японската държава с цел световна инвазия... от самото и създаване е така ... Това е и марката, която единствено си струва, що годе покрива качество и има сносен маркетинг, и то именно заради факта по-горе...

    Коментиран от #24

  • 19 Аз

    1 0 Отговор
    Като външен дизайн и донякъде техника, да- японските са много близо до Европа, на моменти леко напред. Единственото нещо, което им пречи според мен е интериора- масовите автомобили (мазда, тойота, хонда, нисан, субару) не са достигнали качеството на материали и сглобка като на европейски сравним модел. А като ергономия и вътрешно усещане за пространство нито един японски бранд не може да се мери с Европа, особено що се отнася до немски автомобил. И въпреки че ми се иска да си взема японска кола, било заради дизайн или както е при мазда- skyactiv двигателите, като седна в един японски и после в един немски автомибил, еми много по-удобно ми е в немския. Затова преди около месец отново се сдобих с автомобил от Германия (нов, да не започнат хейтърите да дотягат че съм взел 10-годишна каручка). Ако оправят интериора, според мен ще са изключителна конкуренция и ще изправят косите на немците.

    Коментиран от #23

  • 20 Клаус

    0 0 Отговор
    Предполагам не им е лесно да оцеляват правейки толкова качествени автомобили на такива цени. Желая им успех, иначе нз какво ще карам. Скучна, но здрава тойота или грозен и трошлив мерцедес... НЕ благодаря!
  • 21 Ingolstatdier

    0 1 Отговор
    Това е и моята теза пич! Абсолютно вярно! Като допълня, че не е само и интериора... За дизели специално (все още най-популярните и търсени ДВГ-та) ...са на светлинни години зад немското ауто... Повечето японки даже нямат дизел в гамата си от агрегати... !!! А за интериора, там няма оправия... :-)

    Коментиран от #25, #27, #29

  • 22 Julio

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "ЦЦЦ":

    Lexus GS450h
    По каталог го дават 6,5 - реално е м/у 7 и 8. Ма е 120 бинки базово. С неприятна цена е което много ме двоуми...
    Не съм сигурен че си струва да се загробят толкова мангизи за кола. Дори и за тази...

    Коментиран от #26

  • 23 :)))))))))))))))))))

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "Аз":

    Като техника японците са близо??? Шегуваш ли се? Кой в Европа прави техника, която да се доближава до японската? Кой европейски автомобилен производител се доближава по качество и надеждност до японските? Докажи ми тезата си с факти.
  • 24 Julio

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "Ingolstatdier":

    Че то от тая гледна точка ВАГ е немското федерално правителство.
    И те са създадени с подпомагане от страна на федералните власти.

    Същественото е че от доста години Тойота няма нищо общо с японското правителство. А ВАГ май продължава да е частична собственост на някоя от областите в Германия (не помня точно коя).
  • 25 Julio

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Ingolstatdier":

    Ма иди и седни в едно Инфинити или Лексус. И двете марки имат официално предствителсвто. Иди седни и ела и кажи пак че в интерора им "нема оправия"...
  • 26 ЦЦЦ

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Julio":

    Наистина са си пари, но ако си човек който разполага си я купи. Ако я вземеш сигурно ще си не на седмото, а на десетото небе от кеф. Но все пак за мен това са си много пари. Останете със здраве. И дано добрия тон се запазва. Вси пак нито германец, нито японец ще напада така. А коментари като № 4 показват колко много човек разбира, както от коли, така и от икономика и въобще показват колко годишен е. "Да земат да ги затварят тея... " - въобще си няма и на представа колко може да навреди на икономиката на дадена страна това нещо, колко хора ще останат на улицата, как по-слабите икономики също ще го отнесат. Въобще без коментар.
  • 27 Пкйхяъас

    1 1 Отговор

    До коментар #21 от "Ingolstatdier":

    Я кажи кои интериори визираш? Сравни немски с японски.
    Аз имам и мазда 5 с дизелов двигател.
    Колата е съвършена за мен. Икономична, пъргава даже мощна, мн. красива и мога да потвърдя немските класации за качество, в които се сочи, че немец не е направил нещо по надеждно от моята мазда. :) Да не говорим, че немските производители, задължително са след японските по качество.
  • 28 аноним

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Ingolstatdier":

    Абе ти в настоящето ли живееш? Къде видя немска кола да е по- добра от японска?
  • 29 Ramon Perez

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Ingolstatdier":

    Ти си комик, нали? Няма значение, че нямаш понятие за автомобилите, шегите ти се получават добре...
  • 30 Ingolstatdier

    0 1 Отговор
    Статията е за луксозният клас автомобили!! Тъй нареченият "примиум сегмент". Там, където Мазда никога не са стъпвали, а и няма и да стъпят, тъй като местата там са ограничени и заети отдавна от БМВ, Ауди, Мерцедес, Лексъс, Инфинити... Не ми сравнявайте кон с магаре... Аз ви казвам, че няма японски "примиум" автомобил, който да бие немският си еквивалент с някои изключения като Лексъс напр. За средните класове С класа напр. за там не знам ... разните там Опели, Голфове, Сеати, Шкоди със сигурност не мога да кажа дали са по-добри от японките... Това вие ще кажете, макар че съдейки по последните 3-4 мнения става въпрос за хора, които радикално отричат всичко друго, защото просто не са карали нищо друго освен скромната си 15 годишна Тойотка на газ... А онзи младеж да си кара със здраве Маздата със шаси на Фокус, произведена в Унгария...тук говорим за луксозни автомобили момче!! Не се обаждай неподготвен! Но в крайна сметка най-важното е да ти харесва колата, която караш, все пак сам си я избирал... освен, ако не е служебна :-)

    ПП: Дори и да съм комик какво лошо, нали ви разсмях! Айде със здраве!

    Коментиран от #32, #34

  • 31 520 зендер

    1 1 Отговор
    Джапан премиум.Ха ха ха ха ха.Дошъл им на японците акъла че трябва да правят премиум инъче нямало смисъл.Ма то пак няма смисъл щото е обречено на неуспех.Джапан премемиум.Ха ха това е все едно Фиат да ти направи премиум модел.Тез японци хептен издрънчаха.

    Коментиран от #33, #42

  • 32 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "Ingolstatdier":

    Като говорим за луксозни автомобили защо намесваш ДРУСАЛНИЦИТЕ НА АЛУДИ(скъпата Шкода)
    А твоите премиум немски талиги с нищо не превъзхождат коя да е марка.И Дачия могат да направят голямо купе с кожен салон.Високотехнологична марка като МАЗДА ли няма да може според теб?
  • 33 Дошо

    1 1 Отговор

    До коментар #31 от "520 зендер":

    Зендер, Зендер имаш ли идея, че най-лесното е да се направи интериора и купето?ВСЕКИ може да направи кожен салон.Както виждаш и КИА вече предлага кола в този клас.Хюндай също, дори с 10 степенен автоматик.Къде е 10 степенния автомат на премиума БМВ?
    А джапанките не ги мисли техния премиум наистина е премиум, не надценен трошлак за много пари

    Коментиран от #44

  • 34 Пкйхяъас

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "Ingolstatdier":

    Колата ми е произведена в Хирошима, Япония. Мазда се прави почти изцяло в Япония. :) Чети повече преди да пишеш и да се излагаш.

    Коментиран от #36

  • 35 Ingolstatdier

    1 0 Отговор
    Въпросът не опира само до интериор... Не случайно класът се казва Примиум или луксозен! Тези коли ги купуват хората с пари в Европа и Америка, т.е. с най-големите претенции и всичко трябва да е наред с тези коли. Не само луксът (интериора), но и здравината, возията, удоволствието от шофирането и разхода ако щеш... Както казах, взискателните клиенти правят този клас изключително конкуретен и трудно се влиза там да не говорим за оцеляване... Тоя пример с Дачията е пълна тъпня. Има поговорка "Всяка жаба да си знае гьола". Те и Рено са стара, утвърдена марка, но нямат кола в този клас! Повтарям ти момче не е за всеки... И Ягуар, Крайслер, Волво и Инфинити, все утвърдени марки имат представители в луксозния клас, с прекрасни, тежки интериори (особено Ягуар), но делът им е нищожен в сравнение с изброентите немски возила в предния ми пост, и...никой не ги купува, щото след 50к км си в сервиза, но не за задължителното обслужване.... :-)
    По-скоро Хюндай ще направят примиум, отколкото Мазда, те са на ръба на фалита завалиите, тръгнали примиум да правят...
    Адвокатът Джон Смит от Ню Йорк никога няма да изпита същото удоволствие и сигурност от шофирането на неговото БМВ 5, ако застане зад волана на някоя японска бричка, та дори и Лексъс...

    А Гошо, Мошо и Дошо обичат да изказват крайни и субективни мнения, за да не се чувстват прецакани зад волана на своите японски курници, със шасита на Форд, сглобени някъде в Полша от българи емигранти...

    Коментиран от #37, #49

  • 36 Ingolstatdier

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Пкйхяъас":

    Ей това "почти" изцяло никак не ми харесва. Информирай се ти малко и ще видиш, че цялата им европейска гама се сглобяват в Словакия и Унгария и са със шасита на Форд. 3 е с на фиеста, 5 е с на фокус, 6 е на мондео ...

    Коментиран от #38, #50

  • 37 Пкйхяъас

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Ingolstatdier":

    От изказванията ти, сравненията, които правиш и използването на думи с провинциален характер, като: "завалии" и "курници", лесно може да се прецени, що за човек си, какъв е манталитета ти и респективно, какво е разбирането ти за света. Какви коли да харесваш? Каква музика да харесваш? Каква храна да харесваш? Какви жени да харесваш?... Според манталитета си човек оформя и своя мироглед.

    Коментиран от #43

  • 38 Пкйхяъас

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Ingolstatdier":

    Mazda produced almost 1.3 million vehicles for global sales, the majority of which (nearly 1 million) were produced in the company's Japanese plants, with the remainder coming from a variety of other plants worldwide
    От 1,3млн. 1млн в Япония! Разбираш ли защо, казвам" почти"? Ти какво определение би използвал?
  • 39 оптимист

    0 0 Отговор
    Виждам пак болни мозъци тука.Едни и същи( компетентни) хора ръсят глупости за всички автопроизводители.Германското качество е далеко от японското,така че не се съмнявам че ще направят един страхотен автомобил.

    Коментиран от #41

  • 40 Ingolstatdier

    0 0 Отговор
    По-скоро процентите са обратни, но няма да споря. Както пожела един от предните участници - спазвайте добрият тон. Каквито и колоритни епитети да съм използвал, то те са били, за да подчертаят изказването ми, а не да обидят теб, така че пиши си по темата и не ме квалифицирай момко, че най-лесното е да почна и аз ....
  • 41 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "оптимист":

    Смешник!
  • 42 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "520 зендер":

    Не знам за японците ама ти май си станал доста емоционално нестабилен. Японците си правят премиум автомобили за вътрешния си пазар откакто съществуват, и то не по-лоши от великите немски премиум автомобили. Ходи се поинтересувай малко, хвани прочети тук-там, това-онова. Да си чул за VIP style , и изобщо откъде тръгва това тунинг движение....
  • 43 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Пкйхяъас":

    Вие шопята сте "голяма работа" знаем Ви ние от провинцията!Само,че се научете правилно да говорите български и да пишете ! 70% сте от провинцията и то от селата,ама като отидохте на гурбет в Софето големи граждани станахте!
  • 44 М_SUx

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "Дошо":

    Доше, ти разбираш от автомобили, но когато Мерцедес обявиха, че почват да разработват 9 степенна кутия, всички почнахте да говорите неща от сорта на "Планински бегач" и други простотии, а сега стана критерии за напредването на дадена фирма. ЩЕ СИ ДОЙДЕМ НА ДУМАТА!!!

    Коментиран от #51

  • 45 БУМЕР КАМОР

    1 2 Отговор
    mazda e nai dolnata iaponska marka
  • 46 MAZDA

    2 1 Отговор
    Прекрасни автомобили, дано продължат да съществуват. Освен, че марката винаги е сочена, като една от малкото качествени, моделите и са и невероятно красиви. Мазда 2,3,5, 6, 8, cx5, cx7, cx9, rx8, mx5....... уникални са. Няма други подобни модели съчетаващи толкова много качества.
  • 47 hienata

    0 0 Отговор
    До коментар #35 от " Ingolstatdier":

    90% съм съгласен с теб, само да уточня, че Форд намали леко участието си в Мазда на около 15% (за да не им дават новия еднолитров мотор "чудо" може би). Според мен сегашните модели Мазда би трябвало да се сравняват с Опел, Форд или VW, а не с "премиум"и мисля, че изобщо не им трябва луксозен модел.
    Работата ми е свързана с шофиране на нови автомобили от всякакви марки (работя в лизингова компания), карал съм много луксозни коли и повярвайте Лексус, Ауди и BMW са страхотни луксозни автомобили, но някак бледнеят пред Mercedes-benz S-klasse (говоря за обзавеждане и внимание към детайла) и Porsche Panamera (мое мнение).

    Коментиран от #48

  • 48 520 zender

    1 0 Отговор

    До коментар #47 от "hienata":

    Не съм карал луксозен Лексус нито пък седма серия зада мога да сравнявам.Попадна ми W140 S500 преди време но я карах три дни само.После собственика я продаде.Еми наистина невероятен автомобил.Но си нямам и понятие от по-новите модели.
  • 49 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "Ingolstatdier":

    Абе тия ги разправяй на лапетата пред блока.Удоволствието от шофирането на БМВ дрън, дрън, дрън.Джон Смит го е страх да настъпи педала, че ще му съдерат г.зеца за превишена скорост камо ли да влезе с вратите напред в завой.За това удоволствие е научил от рекламата на БМВ не от карането му.
    Общо взето тия високопарни приказки са някакви заучени фрази, с които такива като тебе си придават важност с разни каруци.Това е и извинение каквото и да се случи с дефектните ви кочеци.
  • 50 Дошо

    0 1 Отговор

    До коментар #36 от "Ingolstatdier":

    И ти се информирай малко, защото 6 се прави изцяло в Япония.Имаше завод в Щатите, но японците го затвориха заради това, че не са доволни от качеството там.
    ПРАВИ МУ СМЕТКА КОЛКО ДРУГИ ФИРМИ БИХА НАПРАВИЛИ ТАКОВА НЕЩО!
    Аз засега знам засмо за Мазда и Мерцедес - заради ML

    Коментиран от #52

  • 51 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #44 от "М_SUx":

    Аз колега не си спомням да съм писал негативи относно случая с Мерцедес, за който казваш.
  • 52 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "Дошо":

    pich vinagi pishesh neshta koito sa tochni no dati kaja che tochno edna Mazda 6 koiato moi priatel kupi nova ot magazina za 60000km mu razkaza igrata.skapi chasti i postoiani problemi.
  • 53 Ковънтри Роуд 4829

    0 1 Отговор
    Но е по- добра от всяка европейска, американска и от някои японски. Ако говорим за качество и здравина, не за лукс и мощност.
  • 54 blabla

    2 1 Отговор
    Няма друг такъв производител. Мазда са последните маняци произвеждащи ванкелов двигател. Очаквам на 50 годишнината от производството им да пуснат новия RX-7. А в луксозния клас дано имат повече успех от преди.
  • 55 триста итридесети

    0 0 Отговор
    проблема ще е от цената, и не само, просто много нисък ръст имат и не могат да уцелят размера на седалката, пък може и да са премиум но по техните стандарти
  • 56 520 zender

    2 1 Отговор
    Японците правят наистина уникални автомобили. Със сегашният си дизайн им трябва да вкарат и още малко лукс. Мазда е символ на надежност, нещо на което германците още се учат.

    Коментиран от #57, #59, #61

  • 57 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор

    До коментар #56 от "520 zender":

  • 58 VIP AMG

    1 3 Отговор
    Zender, прав си.

    Коментиран от #60

  • 59 триста итридесети

    1 0 Отговор

    До коментар #56 от "520 zender":

    зендер да не са те отвлекли жълтите

    Коментиран от #62

  • 60 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "VIP AMG":

    i s 5 nika da pishesh si ostavash p....a
  • 61 520 зендер

    1 0 Отговор

    До коментар #56 от "520 zender":

    Харесва ли ти да се представяш за мен.Явно все искаш да бъдеш като другите ама не можеш.И в живота си същия нескопосан паляк.Всеки който ме знае в тоя саит веднага ще разбере че тва не съм го писал аз защото Мазда и лукс са две несъвместими неща.
  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "520 зендерш9":

    da kolega tuk ima edno lape koeto polzva chujdi nikove i baalacite kato триста итридесети mu se vrazvat

    Коментиран от #65

  • 64 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #62 от "520 зендерш9":

    их изтървал съм
  • 65 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #63 от "БУМЕР КАМОР":

    аве неграмотен, научи български

    Коментиран от #66, #67

  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.