Last news in Fakti

5 Януари, 2021 12:01 6 468 8

Citroën с нов вносител в България

  • citroen-
  • ситроен-
  • софия франс ауто

София Франс Ауто поема дистрибуцията на марката в страната

Citroën с нов вносител в България - 1

От 1 януари 2021 година френската автомобилна марка Citroën има нов вносител в България. Това е София Франс Ауто, които поемат управлението на всички операции на марката в страната по силата на подписан договор с Automobiles Citroën.

София Франс Ауто е предпочитан партньор на Groupe PSA в страната. С придобиването на правата за Citroën, София Франс Ауто вече представлява всички марки на групата в България – Peugeot, Opel, Citroën и DS Automobiles.

Изградената структура на търговско-сервизната мрежа ще бъде запазена, като досегашният вносител на марката - Автомотор корпорация, ще продължи да бъде най-големият дилър на Citroen в България.

През 2021 година Citroën ще представи на българския пазар новите Citroën C4 и C4 Full electric, C3 Aircross, C5 Aircross PHEV, както и Citroën e-Jumpy, наскоро избран за Международен ван на годината.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Макарон

    23 5 Отговор
    Интересно, Шишо внася Киа, дали по някакъв индиректен начин не е поел контрол и над френския внос?
  • 2 Миризлив пор

    5 4 Отговор
    Едни и същи части за Пежо и Ситроен (евтиното Пежо) в официален сервиз бяха с доста различни цени. Не вярвам СФА да търпи това и всичко май ще е с голямата тесла.

    Коментиран от #3

  • 3 Язе

    13 3 Отговор

    До коментар #2 от "Миризлив пор":

    В грешка си.Ходи в Ситроен и виж дали са евтини частите.
  • 4 Иво

    18 7 Отговор
    На какво основание струват толкова пари френските коли и частите им? 40-50 хил за среден клас пежо или борче. Заради магазините из страната ли какво? Те в сервизите им само сополанковци и гелаци работят.

    Коментиран от #6, #8

  • 5 оня с колелото

    10 3 Отговор
    Браво, доволен съм. Сервиза на Пежо (СФА) е доста по-добър от сервиза на Ситроен (АК), за това и си поддържам Ситроена в СФА.

    Коментиран от #7

  • 6 Вальоо

    29 2 Отговор

    До коментар #4 от "Иво":

    На основание че цените на новите коли са високи. На какво основание Киа,Шкода и други марки са също над 50к? Цените на всички марки се вдигат а качеството спада. Реално вече дали ще си купиш френска,немска,италианска и т.н. не играе особенно значение. Всичко е направено да ти вземат парите,а по възможност да получиш най-малкото възможно.
  • 7 Ο άρχοντας

    6 0 Отговор

    До коментар #5 от "оня с колелото":

    В Русе съм и при мен ситуацията е наобратно- поддържам Партнерс в сервиза на Ситроен.Добри майстори и не са скъпчии.Като цяло - много коректни
  • 8 Язе

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "Иво":

    Колко искаш да струват?Защо си мислиш,че частите за френските са нещо по различни от другите и трябва да са евтини? Мога да ти кажа моя опит с френски коли.Под капака почти всичко освен двг-то е Бош.Спирачни дискове купени от АМК-Брембо и т.н.Колко да струват?Среден клас от други марки-80-100 хил лв.Вземи си от тях.