ФАКТИ.БГ

Citroën с нов вносител в България

София Франс Ауто поема дистрибуцията на марката в страната

Публикувана: 5 Януари, 2021 12:01
8 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4058
Citroën с нов вносител в България
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.7 от 13 гласа.

От 1 януари 2021 година френската автомобилна марка Citroën има нов вносител в България. Това е София Франс Ауто, които поемат управлението на всички операции на марката в страната по силата на подписан договор с Automobiles Citroën.

София Франс Ауто е предпочитан партньор на Groupe PSA в страната. С придобиването на правата за Citroën, София Франс Ауто вече представлява всички марки на групата в България – Peugeot, Opel, Citroën и DS Automobiles.

Изградената структура на търговско-сервизната мрежа ще бъде запазена, като досегашният вносител на марката - Автомотор корпорация, ще продължи да бъде най-големият дилър на Citroen в България.

През 2021 година Citroën ще представи на българския пазар новите Citroën C4 и C4 Full electric, C3 Aircross, C5 Aircross PHEV, както и Citroën e-Jumpy, наскоро избран за Международен ван на годината.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.7 от 13 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Макарон
1 Отговор
Интересно, Шишо внася Киа, дали по някакъв индиректен начин не е поел контрол и над френския внос?

Оценка:
-5 +23

Миризлив пор
2 Отговор
Едни и същи части за Пежо и Ситроен (евтиното Пежо) в официален сервиз бяха с доста различни цени. Не вярвам СФА да търпи това и всичко май ще е с голямата тесла.

Коментиран от #3


Оценка:
-4 +5

Язе
3 Отговор

До коментар #2 от "Миризлив пор":


В грешка си.Ходи в Ситроен и виж дали са евтини частите.

Оценка:
-3 +13

Иво
4 Отговор
На какво основание струват толкова пари френските коли и частите им? 40-50 хил за среден клас пежо или борче. Заради магазините из страната ли какво? Те в сервизите им само сополанковци и гелаци работят.

Коментиран от #6, #8


Оценка:
-7 +18

оня с колелото
5 Отговор
Браво, доволен съм. Сервиза на Пежо (СФА) е доста по-добър от сервиза на Ситроен (АК), за това и си поддържам Ситроена в СФА.

Коментиран от #7


Оценка:
-3 +10

Вальоо
6 Отговор

До коментар #4 от "Иво":


На основание че цените на новите коли са високи. На какво основание Киа,Шкода и други марки са също над 50к? Цените на всички марки се вдигат а качеството спада. Реално вече дали ще си купиш френска,немска,италианска и т.н. не играе особенно значение. Всичко е направено да ти вземат парите,а по възможност да получиш най-малкото възможно.

Оценка:
-2 +29

Ο άρχοντας
7 Отговор

До коментар #5 от "оня с колелото":


В Русе съм и при мен ситуацията е наобратно- поддържам Партнерс в сервиза на Ситроен.Добри майстори и не са скъпчии.Като цяло - много коректни

Оценка:
-0 +6

Язе
8 Отговор

До коментар #4 от "Иво":


Колко искаш да струват?Защо си мислиш,че частите за френските са нещо по различни от другите и трябва да са евтини? Мога да ти кажа моя опит с френски коли.Под капака почти всичко освен двг-то е Бош.Спирачни дискове купени от АМК-Брембо и т.н.Колко да струват?Среден клас от други марки-80-100 хил лв.Вземи си от тях.

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5