Last news in Fakti

19 Май, 2011 11:27 8 246 42

313 дизелови коня за новото A6 Avant

  • audi-
  • a6-
  • avant

Audi публикува официална информация и снимки на новото комби A6. Продажбите на модела започват през втората половинана годината, а цените в Германия стартират от 40 850 евро.

A6 Avant запазва междуосието на седана от  2.91 м. Габаритната дължина на комбито обаче е по-голяма с 58 мм от триобемната версия. Багажникът поема 565 л, а полезният обем нараства до 1 680 дм3 ако задната седалка се сгъне. Купувачите на по-скъпите модификации ще могат да си поръчат облегалки с електрическо управление. За сравнение "петицата" на BMW поема 560 и 1 670 литра съответно, а E-Klasse - 695 и 1 220.

За новото комби от Инголщад са предвидени шест двигателя. Двата бензинови са с обем 2.4 и 3.0 литра и мощност 204 и 300 к.с. Турбодизелите са четири, с кубатура от 2.0 до 3.0 литра. Базовият 2.0 TDi развива 177 коня, а големият V6 ще се предлага в три варианта с 204, 245 и 313 к.с. Най-мощният мотор е нова разработка с два турбокомпресора и ускорява комбито до 100 км/ч за 5.4 секунди.

В зависимост от моторизацията A6 Avant ще се комплектова с различни трансмисии. Базовата модификация със 177 к.с. ще се оборудва с шестстепенна механика и само преден задвижващ мост, а всички шестцилиндрови версии (бензинови и дизелови) ще разполагат с двойно предаване с междуосев диференциал.

2.8-литровият бензинов агрегат и турбодизелът с 204 к.с. ще се комплектоват с безстепенен вариатор, а по-мощните модификации ще получат седемстепенен преселективен робот S-tronic.

Шасито на новото A6 Avant няма да се различава особено от това на триобемната версия. Като опция ще се предлагат пневматично и спортно окачване, което снижава клиренса с 30 мм. В списъка с допълнително оборудване са включени също система за разпознаване на пътни знаци и следене на маркировка, адаптивен круиз контрол, светодиодни фарове, навигационна система с интегрирани пакет услуги от Google и точка за високоскоростен широколетнов достъп до Wi-Fi. Сред новите екстри е технология за пълен кръгов обзор около автомобила с помощта на видеокамери.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Stefan

    31 14 Отговор
    Уникална е, като всеки нов модел на Ауди :)А саундтрака малко бие на eminem - lose yourself ;)
  • 2 Георги

    34 14 Отговор
    Винаги комбитата са ми били грозни (катафалка)
    Но ауди от 90те правят уникално красиви комбита.
    Даже по-ми харесва от седана :)))
  • 3 Дошо

    23 44 Отговор
    Типично Ауди.Накичено, с висока цена и ниско качество.Форсирали дъртия дизел и голяма работа.Казвам дърт защото като знам на какво викат нов модел нищо чудно и с двигателите да е същото.
    Ауди - никога вече!

    Коментиран от #8

  • 4 nqma znachenie

    10 8 Отговор
    dosho masa smeshniq kaji mi kvo razbirash ti ot koli .. 19 godishen tapir
  • 5 Никола

    13 8 Отговор
    А, иди после разправяй, че 313 коня не вървят...ако ще да са от експериментално поколение от свинкя + комодски варан.
  • 6 G777

    9 17 Отговор
    AUDI SA DOSTA SKUCHNI KATO CQLO,NQMA S KAKVO DA TE GRABNA,DOSTA POSTEN I PENSIONERSKI AVTOMOBIL S DIZAIN OT 90-TE,AZ SUM POCHITATEL NA NAFTENITE PECHKI I OCENQVAM GOLEMIQT AGREGAT,VUPREKI CHE BMW IZVADIXA 306 KONQ OT SUSHTIA OBEM I SUM 100% SIG CHE E MN PO IKONOMICHEN OT TOZI,NO VSE PAK BRAVO NA VW CHE SA SUZDALI TOZI DVIGATEL VAJNO E DIZELITE DA SE RAZVIVAT(MERCEDES IZMUKA 265 KONQ OT 3.0 S EDNA TURBINA!!!)
  • 7 anti vag

    14 24 Отговор
    A6 li e A4 li e A3 lie hodi razberi.edni isashti sa egati izmislenata marka
  • 8 АнтиДошо

    29 10 Отговор

    До коментар #3 от "Дошо":

    Абе Дошо напоследчк само глупости пишеш за колите ! Аудито си е много добро.
  • 9 Дошо

    8 30 Отговор
    Немска чуплива каруца.Нисан ГТР ускорява от 0-300 за 7 сек. и не се чупи никога,само слагаш газ и караш.

    Коментиран от #14, #22

  • 10 gogoto2929

    13 6 Отговор
    ima qk glas tui audi
  • 11 здравко

    20 10 Отговор
    типичната българска комплексарщина на бялото да викаш черно!! пу ама от пишлиовци на по 15-16 години!!!!

    Коментиран от #23

  • 12 ВКК

    23 18 Отговор
    Абе ей момчета .Как може така да се излагате и да се правите на големи разбирачи че и да критикувате една от първите като качество марки за автомобили.Ами дали е 4 или 6 или е 3 ка АУДИ.Ами четете бе .И Адудито не е било хубав автомобил .Ами така е като неможете да си го позволите така ще е .Първо мислете и тогава се мъчете да говорите за водещите автомобили.И тоя Дошо че кой беше този пък и ще дава мнения за всеки автомобил .Пълен неразбираш и само се чуди как да си запълни времето със писане.АУДИ е номер 1 и така ще си остане още много дълги години.ПЕРКЕНДЕТА.

    Коментиран от #15

  • 13 ВКК

    12 12 Отговор
    БРАВО на Здравко.Пълна българска комплексарщина .Само пешлемета се завират да се мъчат да пишат за водещи фирми и автомобили в световна величина.Браво Здравко.
  • 14 Дошо

    12 8 Отговор

    До коментар #9 от "Дошо":

    Само за едно си прав - немска чуплива каруца.С това 300за 7сек ставаш вече досаден за всички ни!Съвземи се малко
  • 15 G777

    8 0 Отговор

    До коментар #12 от "ВКК":

    NA XEROIN LI SI,KAK I IGLATA MAI TUKMO SE VRUSHTASH OT POSTATA
  • 16 Николай Й.

    5 1 Отговор
    "Двата бензинови са с обем 2.4 и 3.0 литра...."
    "2.8-литровият бензинов агрегат и турбодизелът с 204 к.с. ще се комплектоват с безстепенен вариатор..."

    Нещо се обърках...
  • 17 Spud

    13 16 Отговор
    Преоблякъл се Илия - все в тия... 18/100 нафта в София и 10-11 на дълго заради халдекса и двата тона железария, 8 алуминиеви носача по 350 кинта парчето, скапаният С-троник... А да, добре че малко са сменили формата на решетката, че да не го объркаме със старото... По-добре Шкода Суперб комби - същата глупава платформа на половин цена. Тия ВАГ са големи шмекери, как само пробутват една и съща кола под няколко опаковки и народа им се връзва..

    Коментиран от #25

  • 18 Петър

    14 6 Отговор
    по-принцип съм голям фен на БМВ, но това Ауди, че и другите нови модели са много впечатляващи-поне за мен... а до това че приличат на старите модели-"и какво от това, няма нужда от промяна щом нещо е успешно", а в последните години Ауди наистина са мн успешна марка... колкото до "критиците"-ха, "гроздето на високо е кисело" (а горкия дошо, с неговите японски щайги и "великия" нисан gtr да спре да публикува некомпетентното си мнение на всички статии
  • 19 520 zender

    5 3 Отговор
    Това вече не ми наресва-май това ауди ще е по мощно от 535д

    Коментиран от #27, #30

  • 20 mediator37

    5 20 Отговор
    Предишните комбита на Ауди бяха по-спретнати. Всъщност най-красивите комбита правят БМВ. Като казвам красиви имам пред вид общия силует, не детайлите.
  • 21 Некойси

    6 5 Отговор
    Още един глас за Здравко. По добре си пишете домашните вместо да разправяте какво сте чули от приател на приател на чичо му...
  • 22 Evolution

    10 4 Отговор

    До коментар #9 от "Дошо":

    Дошенце, пак ли тоя Нисан ;D Виж ся - в света има и други много по-добри коли (и като качество и като дизайн), но Да в твоя свят има само Нисан ГТР и то напомпaн ;D
  • 23 anti vag

    3 11 Отговор

    До коментар #11 от "здравко":

    ati kato goliam batko ia ni obiasni kakvo da haresvame na tova bledo avtomobilche.horata kopuvat disel za ikonomia a tia napravili pechka koiato shte gori 20 v grad.ako iskam sportna kola shte si vzema iak benzinov motor ane pechka trakashta imaiki v predvit gadniat zvuk na motorite na audi
  • 24 M

    6 12 Отговор
    samo muzikata v klipa ia biva inache geiska kolica.
  • 25 Дошо

    7 5 Отговор

    До коментар #17 от "Spud":

    И аз това обяснявам, ама никой не ме слуша
  • 26 Evgeny

    6 11 Отговор
    Ба.и и умрелата трошка това няма да издържи повече от 10к километра без основен ремонт :D
  • 27 BMW

    5 2 Отговор

    До коментар #19 от "520 zender":

    13 k.s. nishto ne sa vajnoto e i tegloto i Nm
  • 28 520 zender

    4 0 Отговор
    Така си е-не го отричам..
  • 29 ivo

    3 1 Отговор
    samo iztursa6ki izkazvaniq tuka ot ni6to nerazbira6ti selski posti, SME6NICI
  • 30 4x4

    10 14 Отговор

    До коментар #19 от "520 zender":

    Не се коси колега!!! VAG-ена е по-тежък и с по-малък въртящ момент. Освен това в края на 2011г. излиза 540d. Същия 3.0д двигател обаче надут до 330к.с. и 670Nm въртящ момент. В момента го има в X5 и X6. Няма начин Ауди да извади по добър двигател. Няма кой да го позволи!!!
  • 31 Audi - SUX

    9 14 Отговор
    Audi A3 ; A4 ; A6 ; A8 - Открий единствената разлика !!! 10 години едео и също,жалка работа !!
  • 32 Антонио

    14 7 Отговор
    Все едно Мерцедес и БМВ имат някакви радикални промени по екстериора във всеки модел....айде глупостите на разбирачите от мобиле се почват. :)))
  • 33 мнение

    6 9 Отговор
    Тези няма ли да сменят малко дизайна.Все едно и също толкова време.И дано да си оправят качеството че е срамота толкова скъпа кола с толкова дефекти.А що се отнася до двигатели никога не са били лидери и сега едва ли ще станат.
  • 34 Ники

    8 11 Отговор
    Разбира се че се следва линията на марката и модела. Именно това ми харесва при АУДИ, във всяка нова серия откриваш чертите на предшественика.Карам А6 авант модел 2006. Всеки си има страст. За мен това е колата. Надявам се по натам във времето да си позволя и това от картинките по горе.
  • 35 dalgia

    6 6 Отговор
    mnogo jalka kolica sa napravili VAG.tova shte e poredniat troshasht se dizel na vag.ne razbraha che nikoi gi ne shte tia trakalnici.mnogo ama mnogo dolna marka e AUDI.
  • 36 Audi - Skuka

    7 5 Отговор
    Като гледам ''новите'' модели на Ауди какви са, мога да си представя и след още 10 години какви ще са !!! Пълна трагедия,да платят на някой китаец да им нарисува нешо ново !! Жалка работа,лошото е и че VW са тръгнали по същия крив път .

    Коментиран от #37

  • 37 Дошо

    9 4 Отговор

    До коментар #36 от "Audi - Skuka":

    Ама колега те Ауди са такива именно заради Фолксваген, който е собственика.То Ауди си е един ,,преоблечен" Фолксваген.Еднаквия вид, общите мотори, общите платформи(user сега надявам се, че си доволен).....това всичко се прави за понижаване на производствените разходи.Правят едни нови ламарини и ти вдигат цената с 10000евро.Те затова са номер 1 по продажби.Едно и също нещо го пробутват по 10години с различен облик и само надуват цените на ,,новите" модели.
  • 38 ГОШО

    1 5 Отговор
    боклук

    Коментиран от #40

  • 39 :)))

    2 2 Отговор
    Колко мъка има по тия форуми. Всезнайковци до болка, запознати с детайли до последния болт в колите, даващи експертни оценки, само за да си начешат пръстите и да излеят малко комплекси в интернет, щото в реалния живот няма кой да ги чуе.
  • 40 Луд съм мамо, паркет ям

    1 6 Отговор

    До коментар #38 от "ГОШО":

    като вас. :)
  • 41 Gosho

    1 0 Отговор
    Kura da mi iadete vsichkite ste bokluci!!!!!
  • 42 Blitz

    6 5 Отговор
    Вие всичките карате АУДИ за по 140 000 лв, и всичките сте по сервизите с А8-ците изобщооо изхарчили сте от безкрайните ви милиони ''малко парички'' за една кола.Все разбирачи бе,я ми кажете примерно при Волво какво се е променило в дизайна ? НИЩО ?! При BMW какво толкова се е променило (Освен, че сменят от време на време задниците) ?!?! НИЩО-НИЩИЧКО.Не виждам нищо лошо една марка да си спазва нейния дизайн.Ако карате АУДИ от 90 и му заделявате по 5-10 лв подръжка на месец, МНОГО ЯСНО ЧЕ ЩЕ СЕ ЧУПИ.VAG били зле...Като са зле,как така AudiR8 и Lamborgini Gallardo са с еднакви двигатели,и са сред лидерите в суперкарите...И как така като напрвавят едно по-мощно RS6 всички с буквичката M отпред се дразнят, че нямат този двигател.А НАЙ-СМЕШНО МИ Е, ЧЕ КАЗВАТЕ КАК VW и АУДИ са трошки, а те всъщност са много здрави коли.Карам А6 3.0 от 2006 г седан,много си е здраво даже