Европейската организация EuroNCAP проведе нови краш тестове на автомобили от компактния клас. От този сегмент изпитанията за безопасност преминаха Nissan Leaf, новият Ford Focus и Citroen DS4. Всички те получиха пет звезди, но някои от тях определено показват пропуски по различни показатели.
По най-важния критерий - защита на водача и пасажера до него - новият Ford Focus е оценен сравнително слабо с едва 92%. От конкурентите по-добри показатели имат автомобили като Chevrolet Cruze (96%) и Opel Astra (95%), а лидери са Volkswagen Golf и Alfa Romeo Giulietta, и двата с резултат 97%.
Всъщност на фона на автомобили като Mitsubishi Lancer (81%), Peugeot 308 (82%), Subaru Impreza (84%), Mazda 3 (86%), и Citroen C4 (90%), новото поколение на Focus се представя добре, но въпреки многобройните системи за безопасност отстъпва на преките си конкуренти от Opel и VW.
26 Май, 2011 10:41 11 589 142
Най-безопасните коли в компактния клас
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошо
Коментиран от #2
16:02 08.09.2011
2 М
До коментар #1 от "Дошо":
"а абсолютен лидер е Volkswagen Golf с резултат 97%."Ко речи?
Коментиран от #3
16:02 08.09.2011
3 MAZDA
До коментар #2 от "М":
... Разликите са нищожни и без особено значение. Удрял съм се точно, като в краш тест, със стар фиат темпра без еърбег. Разликата беше че моята скорост преди недългия спирачен път беше около 120км/ч !!! Нямам представа с колко съм се блъснал точно, обаче оцелях само със строшен нос, а колата естествено отиде за части. При челен удар стига да сте си поставили колана и да не летите с прекалено висока скорост. Аз имах огомрн късмет.16:02 08.09.2011
4 Дошо
japan power
Коментиран от #5, #6, #7, #9, #10, #27, #35
16:02 08.09.2011
5 :)))
До коментар #4 от "Дошо":
Е да, ама не всички живеем в анимационен свят, като тебе. Поздрави Том и Джери, ако ги видиш някъде днес.16:02 08.09.2011
6 Cavkov
До коментар #4 от "Дошо":
Ти ми се струваш нещо... невменяем? Прост? Тъп... има ти нещо в главицата, да ти препоръчам ли психолог?16:02 08.09.2011
7 Shadow
До коментар #4 от "Дошо":
Дам не е лошо в детската градина да ви назначат един психиатър.Достъпът ти до компютър също трябва да е минимален!16:02 08.09.2011
8 ddd
16:02 08.09.2011
9 ---
До коментар #4 от "Дошо":
нали знаеш че тeзи коли ги карат тия, който спят с жена ти :D16:02 08.09.2011
10 rumpi
До коментар #4 от "Дошо":
тъп Дошо, жена ми е детски психолог и може да ти помогне - надявам се . омръзна ни от ПРОСТОТИЙТЕ КОИТО ПИШЕШ16:02 08.09.2011
11 Емо
http://www.euroncap.com/results/alfa_romeo/giulietta/2010/400.aspx
http://www.euroncap.com/results/vw/golf/2009/354.aspx
Обърнете внимание, че Голф-а е тестван по схемата от 2009-та, а Алфата по тази от 2010, която е значително по-строга.
Освен това огледайте и показателите по другите категории, като защита на деца и пешеходци.
Коментиран от #12, #44
16:02 08.09.2011
12 ZOOM-ZOOM
До коментар #11 от "Емо":
Абсолютно си прав! Погледнете в сайта на EURONCAP. Тези от мобиле-то вероятно са си обикновени голфаджии и са изпаднали в екстаз, като са чули добра дума за голф. Това е причината да не преведат точно статията и явно да показват пристрастие към гоуууф-а. Абе всички в тази държава са германофили... или чалгофили16:02 08.09.2011
13 ssteiss
16:02 08.09.2011
14 ZOOM-ZOOM
Коментиран от #16
16:02 08.09.2011
15 WEST
За мен Мобилето е най- обективния и безпристрастен сайт за автомомобили и затова го ценя и уважавам, също така и ADAC, които също доказват тезата, че японското не е това, което си мислят за него феновете му!
За мен Мобилето и ADAC са най- добрите източници на автомобилна информация.
Благодаря за обективната статия.
Коментиран от #17, #58, #68
16:02 08.09.2011
16 Стратиев
До коментар #14 от "ZOOM-ZOOM":
Ми защото си пише, че са с равен резултат по този показател, да това. Четете малко по-задълбочено, моляКоментиран от #18
16:02 08.09.2011
17 MAZDA
До коментар #15 от "WEST":
:))) )))) )))) "Смислено обоснована теза имаш". Я пак помисли, на каква база се формират заключенията на АДАК?16:02 08.09.2011
18 MAZDA
До коментар #16 от "Стратиев":
ОТ МОБИЛЕТО ПРОМЕНИХА СТАТИЯТА!!!! НЯМА ДА ГИ ОБИЖДАМ.....А МИ СЕ ИСКА МНОГОКоментиран от #21
16:02 08.09.2011
19 WEST
Никой не е длъжен да ви се кланя на японските боклуци.
Аз уважавам Мобилето и ADAC като си остават стабилни източници на автомобилна информация.
Коментиран от #20, #28, #69
16:02 08.09.2011
20 MAZDA
До коментар #19 от "WEST":
Я да поспорим. Как така го реши това, че японските коли са боклуци? Разочарован си от карана от теб японска кола или има друга основателна причина?Коментиран от #24
16:02 08.09.2011
21 WEST
До коментар #18 от "MAZDA":
ЛЕ- лееееееее щом някой не се кланя на японските боклуци значи е променил статията.Излагаш се много мазда, излагаш се
Коментиран от #23
16:02 08.09.2011
22 ZOOM-ZOOM
Коментиран от #25
16:02 08.09.2011
23 MAZDA
До коментар #21 от "WEST":
В статията преди няколко часа, Алфа не фигурираше в дадената от мобиле информация. Пишеше само: "а абсолютен лидер е Volkswagen Golf с резултат 97%" А реално резултатите от теста на алфата са по- добри от тези на голфа. Нека да говорим с факти!Коментиран от #30
16:02 08.09.2011
24 WEST
До коментар #20 от "MAZDA":
Гледай го ти.Айде вади ми мнения и откъси от статии на ауто билд, не ме интересува.
Никой не е длъжен да ви се кланя на любимите ви японски боклуци.
16:02 08.09.2011
25 WEST
До коментар #22 от "ZOOM-ZOOM":
Малийййййййййй щом не се кланяме на японски боклуци значи било подсъдимо :D16:02 08.09.2011
26 111
Коментиран от #31
16:02 08.09.2011
27 PlimP
До коментар #4 от "Дошо":
Do6e, iaka igri4ka si nameril, kaji oba4e koia e, da si pocakame malko i ako stava za vapros, staroto mini e s unikalno zdravo 6asi i periferia(kalnici, kapaci i podobni), 6tetite pri udar 6te sa mnogo malko ama ne i za horata vatre :D, 6toto faida ot zdravi kalnici niama, kato ti 6te se omaje6 po samata kola16:02 08.09.2011
28 PlimP
До коментар #19 от "WEST":
niama lo6o, uvajavai, no hora (viziram ADAC), koito mi tvardiat, 4e spored tiahno prou4vane MALOYA bile po-dobri gumi ot michlen i continental mai ne sa trezvo misle6ti, osven faktorat cena na produkta ne e nai-vajniat za tiah16:02 08.09.2011
29 ZOOM-ZOOM
16:02 08.09.2011
30 инж. Денчев
До коментар #23 от "MAZDA":
Отдавна не съм писъл, но ще кажа, че няма нищо неправилно в статията. Данните са цитирам "По най-важния критерий - защита на водача и пасажера до него", а не за цялостна оценка на автомобила. Та по този показател и ГОЛФ и АЛФА са с равен брой проценти. Това може да се провери в НКАПКоментиран от #33
16:02 08.09.2011
31 Братоев
До коментар #26 от "111":
МОБИЛ - а, бе ти не знаеш името на сайта, а си тръгнал компетентно мнение да даваш. Моля не се излагай. Като не ти харесва не влизай тук. На мен, а и както е видно на доста като мен им харесва този сайт, така че престани да спамиш.Коментиран от #36
16:02 08.09.2011
32 graver
Да бе, да...
16:02 08.09.2011
33 MAZDA
До коментар #30 от "инж. Денчев":
ОК де, но тук само до преди няколко часа пишеше "а абсолютен лидер е Volkswagen Golf с резултат 97%." ! За Алфа-Ромео нищо не се споменаваше!Коментиран от #34
16:02 08.09.2011
34 MAZDA
До коментар #33 от "MAZDA":
Сега очаквам триене на поста ми или моментално набиране на 100 минусчета от модераторите!16:02 08.09.2011
35 Марио
До коментар #4 от "Дошо":
Вече си досаден.Беше смешно 1-вите няколко пъти спри моля те16:02 08.09.2011
36 111
До коментар #31 от "Братоев":
Явно настъпах някой собственик на германски кенеф. Значи сайта не се казва Мобил.бг, а е МОБИЛ-а така ли?Коментиран от #37, #42
16:02 08.09.2011
37 Anonymous.
До коментар #36 от "111":
Сигурно си настъпил майка си и баща си, едни такива кафяви миризливи.Коментиран от #38
16:02 08.09.2011
38 111
До коментар #37 от "Anonymous.":
оп ето и още един. Абе да те питам оправи ли сифона на голфа?16:02 08.09.2011
39 Фукушима
16:02 08.09.2011
40 Комшията над тебе
Коментиран от #41, #81
16:02 08.09.2011
41 111
До коментар #40 от "Комшията над тебе":
"Зглобка", "матерЯли", как не написа и "еФтина" направо не знам. Голфаджия...16:02 08.09.2011
42 Vanko
До коментар #36 от "111":
ТИ от коя провинция затънтена си, само да попитам. Не се казва настъпах, а настъпих и освен това хората преди мен ти казаха, като не ти харесва тук - аре джаКоментиран от #45
16:02 08.09.2011
43 Жоро Бекъма
16:02 08.09.2011
44 Емо
До коментар #11 от "Емо":
Статията е коригирана. Поздрави на модераторите!16:02 08.09.2011
45 111
До коментар #42 от "Vanko":
Ванко, а ти от коя провинция си, че да ми преведеш какво означава "джа"? Няма такава дума в бъргарския език16:02 08.09.2011
46 ИвоД
омръзна ми да гледам реклами на ВАГ. А това е поредната.ВАГ са номер 1, колкото VW е народна кола. А за тези , които плюят японските автомобили и превъзнасят немските, мили деца, свалете си шарените очила, покарайте японец, ама здраво и пак ще си говорим.
Хайде, със здраве.
P.S Омръзна ми да гледам и неграмотно написани коментари. Научете се да пишете на български, учи се до 3-ти клас!!!!
16:02 08.09.2011
47 WEST
Мобилето и ADAC са стабилни източници на информация, за разлика от вашите.
Наглостта ви край няма, че не може да понесете истината за японските боклуци си е ваш проблем.
Статията е абсолютно достоверна и вярна, а лично АЗ смядам да се информирам за автомобили от Мобиле и ADAC за да бъда в течение с новостите в автомобилите като съвременен автомобилист и да бъда в крак с автомобилния прогрес, където японските боклуци нямат място там.
Изказвам благодарности на Мобилето, че винаги ни показват истината.
Да живее свободата на словото.
16:02 08.09.2011
48 японците губят
Коментиран от #49
16:02 08.09.2011
49 Жоро Бекъма
До коментар #48 от "японците губят":
"Качеството и инженерната мисъл е от немците !"16:02 08.09.2011
50 user
Коментиран от #52
16:02 08.09.2011
51 Читател
Коментиран от #111
16:02 08.09.2011
52 Жоро Бекъма
До коментар #50 от "user":
Пуав си коуега " качеството и инженерната мисъл е от немците "Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми са,Гоуеми
16:02 08.09.2011
53 520 zender
16:02 08.09.2011
54 WEST
Наглите японски крадци винаги са крали от немските автомобили, правейки неуспешни японски копия с нискокачествени материали и некадърно- калпава японска изработка.
феновете на японски боклуци не показвате грам уважение към всичко различно от японските боклуци.
Нека вие фенове не японски боклуци не забравяйте, че всичко японско е крадено от немското автомобилостроене.
Дано има повече такива статии за да видите, какви са вашите японските боклуци.
Всички видяхме, че Голфа е повече от жалките копия на автомобили, направени от крадливите японски крадци.
Коментиран от #61, #62, #63, #64, #65, #66, #67
16:02 08.09.2011
55 ALFA ROMEO
Коментиран от #56
16:02 08.09.2011
56 Жоро Бекъма
До коментар #55 от "ALFA ROMEO":
Не е веуно гоуво GTI е машината !Пуевъзходството на инжинеуите от Геумания !
16:02 08.09.2011
57 Opel
16:02 08.09.2011
58 devl1
До коментар #15 от "WEST":
AZ sum na sushtoto mnenie kato teb kolega16:02 08.09.2011
59 Танк
16:02 08.09.2011
60 MAZDA
16:02 08.09.2011
61 ZOOM-ZOOM
До коментар #54 от "WEST":
Малък глупак ли си или голям такъв? Задавам въпрос, нищо конкретно към никой...Говориш глупащини, които говорят единствено за това, че или си неграмотен или мързелив. Толкова ли е трудно да прочетеш нещичко преди да пишеш. Гледай някое филмче за икономиката на Япония през последното столетие, поне. Всичко били крали от германците... има истина в това, до някъде!Крали са много и от щатите, и от Европа?Сега японците правят най- добрата техника и машини,и едва ли им пука за изоставащите немски технологии...С просто око се вижда сега японците в какъв високотехнологичен свят живеят, за разлика от селска Германия. Да, макар подредена и уредена, Германия прилича на едно голямо село сравнена с Япония.....16:02 08.09.2011
62 сдсдсд
До коментар #54 от "WEST":
Малък глупак ли си или голям такъв? Задавам въпрос, нищо конкретно към никой...Говориш глупащини, които говорят единствено за това, че или си неграмотен или мързелив. Толкова ли е трудно да прочетеш нещичко преди да пишеш. Гледай някое филмче за икономиката на Япония през последното столетие, поне. Всичко били крали от германците... има истина в това, до някъде!Крали са много и от щатите, и от Европа?Сега японците правят най- добрата техника и машини,и едва ли им пука за изоставащите немски технологии...С просто око се вижда сега японците в какъв високотехнологичен свят живеят, за разлика от селска Германия. Да, макар подредена и уредена, Германия прилича на едно голямо село сравнена с Япония.....16:02 08.09.2011
63 cvbcxvb
До коментар #54 от "WEST":
Малък глупак ли си или голям такъв? Задавам въпрос, нищо конкретно към никой...Говориш глупащини, които говорят единствено за това, че или си неграмотен или мързелив. Толкова ли е трудно да прочетеш нещичко преди да пишеш. Гледай някое филмче за икономиката на Япония през последното столетие, поне. Всичко били крали от германците... има истина в това, до някъде!Крали са много и от щатите, и от Европа?Сега японците правят най- добрата техника и машини,и едва ли им пука за изоставащите немски технологии...С просто око се вижда сега японците в какъв високотехнологичен свят живеят, за разлика от селска Германия. Да, макар подредена и уредена, Германия прилича на едно голямо село сравнена с Япония.....16:02 08.09.2011
64 Anonymous.
До коментар #54 от "WEST":
Малък глупак ли си или голям такъв? Задавам въпрос, нищо конкретно към никой...Говориш глупащини, които говорят единствено за това, че или си неграмотен или мързелив. Толкова ли е трудно да прочетеш нещичко преди да пишеш. Гледай някое филмче за икономиката на Япония през последното столетие, поне. Всичко били крали от германците... има истина в това, до някъде!Крали са много и от щатите, и от Европа?Сега японците правят най- добрата техника и машини,и едва ли им пука за изоставащите немски технологии...С просто око се вижда сега японците в какъв високотехнологичен свят живеят, за разлика от селска Германия. Да, макар подредена и уредена, Германия прилича на едно голямо село сравнена с Япония.....16:02 08.09.2011
65 Anonymous.
До коментар #54 от "WEST":
Малък глупак ли си или голям такъв? Задавам въпрос, нищо конкретно към никой...Говориш глупащини, които говорят единствено за това, че или си неграмотен или мързелив. Толкова ли е трудно да прочетеш нещичко преди да пишеш. Гледай някое филмче за икономиката на Япония през последното столетие, поне. Всичко били крали от германците... има истина в това, до някъде!Крали са много и от щатите, и от Европа?Сега японците правят най- добрата техника и машини,и едва ли им пука за изоставащите немски технологии...С просто око се вижда сега японците в какъв високотехнологичен свят живеят, за разлика от селска Германия. Да, макар подредена и уредена, Германия прилича на едно голямо село сравнена с Япония.....16:02 08.09.2011
66 Anonymous.
До коментар #54 от "WEST":
Малък глупак ли си или голям такъв? Задавам въпрос, нищо конкретно към никой...Говориш глупащини, които говорят единствено за това, че или си неграмотен или мързелив. Толкова ли е трудно да прочетеш нещичко преди да пишеш. Гледай някое филмче за икономиката на Япония през последното столетие, поне. Всичко били крали от германците... има истина в това, до някъде!Крали са много и от щатите, и от Европа?Сега японците правят най- добрата техника и машини,и едва ли им пука за изоставащите немски технологии...С просто око се вижда сега японците в какъв високотехнологичен свят живеят, за разлика от селска Германия. Да, макар подредена и уредена, Германия прилича на едно голямо село сравнена с Япония.....16:02 08.09.2011
67 Anonymous.
До коментар #54 от "WEST":
Малък глупак ли си или голям такъв? Задавам въпрос, нищо конкретно към никой...Говориш глупащини, които говорят единствено за това, че или си неграмотен или мързелив. Толкова ли е трудно да прочетеш нещичко преди да пишеш. Гледай някое филмче за икономиката на Япония през последното столетие, поне. Всичко били крали от германците... има истина в това, до някъде!Крали са много и от щатите, и от Европа?Сега японците правят най- добрата техника и машини,и едва ли им пука за изоставащите немски технологии...С просто око се вижда сега японците в какъв високотехнологичен свят живеят, за разлика от селска Германия. Да, макар подредена и уредена, Германия прилича на едно голямо село сравнена с Япония.....16:02 08.09.2011
68 Anonymous.
До коментар #15 от "WEST":
Малък глупак ли си или голям такъв? Задавам въпрос, нищо конкретно към никой...Говориш глупащини, които говорят единствено за това, че или си неграмотен или мързелив. Толкова ли е трудно да прочетеш нещичко преди да пишеш. Гледай някое филмче за икономиката на Япония през последното столетие, поне. Всичко били крали от германците... има истина в това, до някъде!Крали са много и от щатите, и от Европа?Сега японците правят най- добрата техника и машини,и едва ли им пука за изоставащите немски технологии...С просто око се вижда сега японците в какъв високотехнологичен свят живеят, за разлика от селска Германия. Да, макар подредена и уредена, Германия прилича на едно голямо село сравнена с Япония.....16:02 08.09.2011
69 Anonymous.
До коментар #19 от "WEST":
Малък глупак ли си или голям такъв? Задавам въпрос, нищо конкретно към никой...Говориш глупащини, които говорят единствено за това, че или си неграмотен или мързелив. Толкова ли е трудно да прочетеш нещичко преди да пишеш. Гледай някое филмче за икономиката на Япония през последното столетие, поне. Всичко били крали от германците... има истина в това, до някъде!Крали са много и от щатите, и от Европа?Сега японците правят най- добрата техника и машини,и едва ли им пука за изоставащите немски технологии...С просто око се вижда сега японците в какъв високотехнологичен свят живеят, за разлика от селска Германия. Да, макар подредена и уредена, Германия прилича на едно голямо село сравнена с Япония.....16:02 08.09.2011
70 maksito
16:02 08.09.2011
71 АЗ
16:02 08.09.2011
72 ZOOM-ZOOM
16:02 08.09.2011
73 ZOOM-ZOOM
Коментиран от #74
16:02 08.09.2011
74 ZOOM-ZOOM
До коментар #73 от "ZOOM-ZOOM":
и типичен немски град!Коментиран от #75
16:02 08.09.2011
75 ZOOM-ZOOM
До коментар #74 от "ZOOM-ZOOM":
и още малко от ГерманияКоментиран от #76
16:02 08.09.2011
76 ZOOM-ZOOM
До коментар #75 от "ZOOM-ZOOM":
.....16:02 08.09.2011
77 ФЕН
Коментиран от #78
16:02 08.09.2011
78 ZOOM-ZOOM
До коментар #77 от "ФЕН":
16:02 08.09.2011
79 qwerty
16:02 08.09.2011
80 WEST
Изказвам благодарността си на Мобилето, за това, че са най- добрият източник на автомобилна информация заедно с ADAC, благодарение на което съм добре информиран за новостите в автомобилостроенето, както пак благодарение на вас съм един съвременен автомобилист, който е на ясно с всичко случващо се в сферата на автомобилите.
16:02 08.09.2011
81 FORDAJIA
До коментар #40 от "Комшията над тебе":
Приемлива цена? Евтина поддръжка? На голф 6 ??? Нещо си се объркал приятел.Фолксваген е една от най-надценените коли в света.Плащаш много повече пари за кола, която не предлага нищо повече от Форд и Опел - дори напротив.2-3 % разлика в тестовете и веднага голфа стана най-великия. Аман от реклами на ВАГ групата.16:02 08.09.2011
82 ФЕН
Коментиран от #85, #86
16:02 08.09.2011
83 111
Коментиран от #88
16:02 08.09.2011
84 WEST
Наглите японски крадци винаги са крали от немските автомобили, правейки неуспешни японски копия с нискокачествени материали и некадърно- калпава японска изработка.
феновете на японски боклуци не показвате грам уважение към всичко различно от японските боклуци.
Нека вие фенове не забравяйте, че всичко японско е крадено от немското автомобилостроене.
Дано има повече такива статии за да видите.
Всички видяхме, че Голфа е повече от жалките копия на автомобили, направени от крадливите японски крадци.
Коментиран от #91
16:02 08.09.2011
85 WEST
До коментар #82 от "ФЕН":
Гледай го ти.Айде вади ми мнения и откъси от статии на ауто билд, не ме интересува.
Никой не е длъжен да ви се кланя на любимите ви японски боклуци.
16:02 08.09.2011
86 WEST
До коментар #82 от "ФЕН":
Наглостта на вас феновете на японски боклуци край няма.Никой не е длъжен да ви се кланя на японските боклуци.
Аз уважавам Мобилето и ADAC като си остават стабилни източници на автомобилна информация.
16:02 08.09.2011
87 WEST
За мен Мобилето е най- обективния и безпристрастен сайт за автомомобили и затова го ценя и уважавам, също така и ADAC, които също доказват тезата, че японското не е това, което си мислят за него феновете му!
За мен Мобилето и ADAC са най- добрите източници на автомобилна информация.
Благодаря за обективната статия.
16:02 08.09.2011
88 WEST
До коментар #83 от "111":
Малийййййййййй щом не се кланяме на японски боклуци значи сме близки с user :DКоментиран от #90
16:02 08.09.2011
89 ZOOM- ZOOM
16:02 08.09.2011
90 111
До коментар #88 от "WEST":
EAST is Looser's boyfriend16:02 08.09.2011
91 Fairing decal of the Japanese character 隼, pe
До коментар #84 от "WEST":
Братле когато твърдиш нещо е хубаво и да се аргументираш!Ти само повтаряш едно и също!
Аз ще ти дам пример,един приятел караше Хонда Прелюд американско изпълнение 1982 година с кожен салон,дигитално
табло,система 4WS.За сравнение Bmw слагат тази ексрта СЛЕД 2005 година.
Коментиран от #93
16:02 08.09.2011
92 Иво
НО ЕТО СЪЩИНАТА НА НЕЩАТА: нещо много важно, което не е взето под внимание преди да се дават такива класификации (а е описано в сайта на EuroNCAP) е масата на автомобилите. Голфа тежи 1190, а Фокуса 1344, като разликата от 154 кг е на границата да ги раздели за съпоставимост (Comparable cars). EuroNCAP определя за граница на 150 кг!!! http://www.euroncap.com/Content-Web-Page/0f3bec79-828b-4e0c-8030-9fa8314ff342/comparable-cars.aspx
При инцидент в реални условия на пътя между две коли предимство има по-тежката структура. Така че Астрата с нейните 95% и маса от 1318 кг със сигурност ще е по-добре Голфа. Да не говорим пък за Шевролет Круз, който е с 96% и маса от 1343 кг! Ами Lexus CT200h с маса 1410 и 94%? Пежо с маса 1425? А Нисан макар и „само” с 89%, но с маса от 1530 кг!!!, което е маса вече от горния клас, явно заради батериите. За сравнение VW Passat – 1447 кг, Форд Мондео – 1559 кг и т.н.
16:02 08.09.2011
93 WEST
До коментар #91 от "Fairing decal of the Japanese character 隼, pe":
Искаш да се аргументирам ли?Веднага ще го направя.
Любимите ви японски боклуци, както винаги са крали, този път от КОРВЕТ, а май не знаеш, че КОРВЕТ още 70- те години са въвели екстрата дигитално
табло, а крадливите жалки японци са я откраднали от КОРВЕТ и са я въвели на своите японски боклуци забележи през 80- те години.
Въпреки, че са я откраднали благодарение на некадърната си и калпава японска изработка, след средата на втората петилетка на 90- те години, заради изобилието от дефекти заради калпавата японска изработка, на последните прелюди произвеждани от 1997– до 2001 тази екстра е премахната и заменена от аналогово табло.
Благодаря за въпроса, благодарение на моя отговор те поставих на място а?
Ако имаш още въпроси питай смело, ще ти отговоря.
Коментиран от #94, #95, #101, #102
16:02 08.09.2011
94 Ха ха ха
До коментар #93 от "WEST":
Голямо сравнение направи.Значи според теб жалките немски боклуци са откраднали дигиталното табло от КОРВЕТ и са го въвели през 90 те така ли?А жалкото БМВ е откраднало завиващите фарове от Ситроен.
И въобще БМВ са откраднали всичко което имат в колите си защото винаги има други преди тях за съответната иновация.
И между другото от немската електроника едва ли има по калпава така че не е добре да го изтъкваш като предимство.
И въобще на кой му пука кой какво е копирал след като тези които уж копират правят по здрави коли от онези които уж били измислили всичко.
Даже Хюндай правят вече по здрави коли от немските "мислители" а пък ти си приказвай кой какво измислил.
16:02 08.09.2011
95 111
До коментар #93 от "WEST":
"Изобилието от дефекти"?!? Момче ти колко прелюда си имал, че да клеветиш така? Или това ти го каза брата на бащата на братовчеда на един познат на негов познат шурея му?Знаеш ли защо на последната генерация прелюд му слагат аналогово табло? - Защото дизайна и интериора на четвъртата генерация е прекалено иновативен и дързък за закостенелия от към новости за дизайн европейски потребител. И как няма да е - моделите на германските производители на външен вид са едни и същи от последните 20 години, никаква фантазия, никакъв напредък, визирам BMW и VW, а поглеждайки таблото на Мерцедес до 2000г. направо ти иде да си върнеш обяда...
16:02 08.09.2011
96 WEST
16:02 08.09.2011
97 WEST
Коментиран от #98, #99, #100
16:02 08.09.2011
98 111
До коментар #97 от "WEST":
http://carsinpedia.com/editorimg/image/euro%20500E/InteriorBright.jpg - Много е красиво, прав си, уникално е.... буаааааааКоментиран от #103, #142
16:02 08.09.2011
99 111
До коментар #97 от "WEST":
И вече доказа колко си компетентен по въпросите с японските автомобили, това което си показал не е на прелюд 1997, това е http://www.japanesesportcars.com/photos/d/132630-2/1998-honda-prelude-3.jpgКоментиран от #104
16:02 08.09.2011
100 111
До коментар #97 от "WEST":
Дори от 1989 е по хубав http://www.japanesesportcars.com/photos/d/132412-2/1989-honda-prelude-3.jpg16:02 08.09.2011
101 Fairing decal of the Japanese character 隼, pe
До коментар #93 от "WEST":
Нямах предвид дигиталното табло,а системата 4WS !16:02 08.09.2011
102 Fairing decal of the Japanese character 隼, pe
До коментар #93 от "WEST":
Я качи снимки на Корвет 70-те години с дигитално табло!И да сравняваш германците с японците в технологично отношение
е направо смешно!
Коментиран от #105
16:02 08.09.2011
103 WEST
До коментар #98 от "111":
Защо показваш MB W124 от 84`та? Айде да не вадя табла на хонди от 80-те, че ще сънуваш кошмари.Коментиран от #110
16:02 08.09.2011
104 WEST
До коментар #99 от "111":
Ти доказваш колко си некомпетентен! Таблото, което съм качил е точно от прелюд 3-то поколение. Както викат "трябва да си луд за да си купиш прелюд"Коментиран от #108
16:02 08.09.2011
105 WEST
До коментар #102 от "Fairing decal of the Japanese character 隼, pe":
Защо пишеш с различни никове? Отдалеч се разбира, че това са писания на един и същи пропаднал тип, кой друг невменяем ще тръгне да хвали тези кочини?Коментиран от #106, #109
16:02 08.09.2011
106 Fairing decal of the Japanese character 隼, pe
До коментар #105 от "WEST":
Не пиша от различни никове,това е моя!Конртетно в Сащ се купуват основно японски автомобили!
Там кой би си купил Фолксваген или Опел ? :Д:Д:Д:Д:Д:Д:Д:Д:Д
Коментиран от #115
16:02 08.09.2011
107 Fairing decal of the Japanese character 隼, pe
16:02 08.09.2011
108 111
До коментар #104 от "WEST":
некомпетентния си ти. През 1997 не се произвежда 3-та генерация прелюд.Коментиран от #114
16:02 08.09.2011
109 111
До коментар #105 от "WEST":
Различни хора сме, аз никога не бих написал "тъпотий", тъй като думата е "тъпотии". Въпреки това и двете могат да се използват като епитети на коментарите ти./ и West i User са твои никове, за никого вече не е тайна, особено след като и двамата говорите за Андрешко/Коментиран от #113
16:02 08.09.2011
110 111
До коментар #103 от "WEST":
В този сайт задай търсене на 124-ка от 1996г. Таблото е едно и също, което поддържа тезата от коментар №95Коментиран от #112
16:02 08.09.2011
111 69 in (1,753 mm) <br />Height
До коментар #51 от "Читател":
Може ли да си такъв твърдоглав? Ето чети като не знаеш:http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_PreludeFifth generation (BB5-BB9) Honda Prelude
Production
16:02 08.09.2011
112 WEST
До коментар #110 от "111":
От 1995г. се произвежда W210 (очиларка), 96` няма 124 освен кабриото. Иначе таблото на 124 е еталон за лукс и здравина. На деца пкато теб сигурно не им харесва защото волана не е спарко и няма карбон.16:02 08.09.2011
113 WEST
До коментар #109 от "111":
Аз не съм "юзъра"(дори не знам кой е той), пиша тук отскоро изключително издразнен от лапета, превъзнасящи японски ръжделници. Иначе между писанията на 111, Prelude и Fairing decal of the Japanese character 隼, pe няма никаква разлика. Странно защо а г-н 100 ника :D16:02 08.09.2011
114 WEST
До коментар #108 от "111":
3-то поколение в Европа, 5-то поколение изобщо16:02 08.09.2011
115 WEST
До коментар #106 от "Fairing decal of the Japanese character 隼, pe":
Те в България купуват най-много Дачия, айде иди разправяй, че са най-хубави. Цената продава стоката дечко, а в САЩ японското е най-тънкана.Коментиран от #118
16:02 08.09.2011
116 biv6 fen na bmw
Коментиран от #121
16:02 08.09.2011
117 Чарли
Асен Блатечки бетонира статута си на лошо момче на българската сцена като наби спирачки на хулиганско возило край езикова гимназия Иван Вазов в Пловдив днес. Чарли от Стъклен дом дойде в елитното школо, за да засее дръвче по случай Световния ден на биоразнообразието. Той гарира в двора на руската Хонда Прелюд с ръмжащ ауспух. По японското спортно возило се открояваха две ленти, типични за феновете на високите скорости. Не е тайна, че Блатечки настъпва здраво газта, както стори и днес, нападнат от тълпа почитателки в езиковата гимназия. Звездата се появи пред гимназистките в дънки Левис, кец Адидас, сив тийшърт с череп и кости, и черен класически Рейбан.
Коментиран от #131
16:02 08.09.2011
118 Fairing decal of the Japanese character 隼, pe
До коментар #115 от "WEST":
Разликата между Сащ и България е че в Сащ хората карат каквото им харесва,а тук най-евтиното!За сравнение Фолксваген Расат не е по скъп от Тойота Камри,
ама такъв кенеф като Пасат едниствено след 15 години
ще ги карат тук,и ще мислят колко висок стандарт на живот имат,
и в Сащ Фолксваген Бръмбър карат само ПЕ...АСИ!(СИГУРНО СА МНОГО БОГАТИ И КАРАТ "ПРЕСТИЖНИ МАРКИ" КОЛИ) за разлина от простолюдието:D.Там горките банкери,биснесмени,и други богати хора какво ли е "унижението" да караш "евтин" Лексус.
16:02 08.09.2011
119 WEST
Ако в Сащ караха каквото им харесва никога нямаше да карат японски боклуци.
В Сащ лексус се купува от скръндзи, които се мислят за много хитри, а после реват от японските боклуци.
Никой сериозен човек не би си взел японски боклук.
Ако обичаш пиши от един ник.
Коментиран от #120
16:02 08.09.2011
120 Fairing decal of the Japanese character 隼, pe
До коментар #119 от "WEST":
цтцтцтцтцтцПросто ти казвам че Лексус лс по цена = Мерцедес с клас
Хонда Сивик = Фолксваген Голф , Хонда Акорд = Фолксваген Пасат.Дадох ти Сащ за пример,защото там хората могат да си позволят тези коли,и предпочитат японските,а не като тук да карат кочини от автоморги и да го мислят за "най-доброто"
По твоята логика караш Хонда,Тойота,Мазда си беден,а Фолксваген,Опел си богат.:D
Коментиран от #122
16:02 08.09.2011
121 !
До коментар #116 от "biv6 fen na bmw":
Евала много верни неща си написал, но ако обичаш пиши на кирилица, тази маймуница разваля удоволствието от четенето16:02 08.09.2011
122 WEST
До коментар #120 от "Fairing decal of the Japanese character 隼, pe":
lexus НЕ струва колкото Мерцедес! С еднакви двигатели и оборудване японското копие на Мерцедес е с 15-20% по-евтино. И за другите марки не си прав, един сивик в САЩ може да се купи за 10-12000$, европейска или американска АНАЛОГИЧНА кола е повече пара.Коментиран от #123
16:02 08.09.2011
123 Fairing decal of the Japanese character 隼, pe
До коментар #122 от "WEST":
Цените пак ти куцат :Д. За техния стандарт на живот даже 2000-3000$ не са от значение,като тука до стотинка !За техните заплати,ако това е разликата от "пълен боклук"
до "върхът на автомобилната индусрия",и че за банкер или бизнесмен му е през оная работа,щом може да даде за Лексус определена сума,не му е проблем Мерцедес за 15-20% по скъп.
Коментиран от #124, #126
16:02 08.09.2011
124 WEST
До коментар #123 от "Fairing decal of the Japanese character 隼, pe":
Е, дойдохме си на думата. За всеки влак има пътници и повярвай ,колкото по-богат е един човек, толкова повече цепи стотинката. Ако си търсиш евтино превозно средство японското менте ще ти върши работа. Ако си автоманиат, имаш гориво в кръвта и цениш лукса и качеството НИКОГА не би и погледнал японец, а ще караш европейска или американска машина.16:02 08.09.2011
125 sksksk
16:02 08.09.2011
126 WEST
До коментар #123 от "Fairing decal of the Japanese character 隼, pe":
Е, дойдохме си на думата. За всеки влак има пътници и повярвай ,колкото по-богат е един човек, толкова повече цепи стотинката. Ако си търсиш евтино превозно средство японското менте ще ти върши работа. Ако си автоманиаk, имаш гориво в кръвта и цениш лукса и качеството НИКОГА не би и погледнал японец, а ще караш европейска или американска машина.Коментиран от #127
16:02 08.09.2011
127 Fairing decal of the Japanese character 隼, pe
До коментар #126 от "WEST":
ХАХАХАХАХАТойота Камри срещу Фолксваген Пасат:
"Продажбите в САЩ ще започнат от месец март.Цената на Camry започва от 26 150 долара".
"Новия Passat първоначално ще се продава за 20 765 долара".
Най-евтиния Лексус Лс срещу най-евтиния Мерцедес С-класа
"Mercedes S Class 320 CDI ,базова Цена 146070 лв".
"Lexus LS 460 Business ,базова Цена 179800 лв".
Коментиран от #129
16:02 08.09.2011
128 Fairing decal of the Japanese character 隼, pe
16:02 08.09.2011
129 WEST
До коментар #127 от "Fairing decal of the Japanese character 隼, pe":
Ето пак с глупостите:) Сравнявай АНАЛОГИЧНИ С ЕДНАКВО ОБОРУДВАНЕ И ДВИГАТЕЛИ МАШИНИ! Естествено, че базова S-class с най-малкия дизел 320СДИ ще е по-евтина. Сравни цената на Lexus LS 460 Business с АНАЛОГИЧНА S-class, която е S500L и разликата е доста над 15-20%.А за Пасат и камри отново е същата история, камри е по-висок клас от Пасата, коректно е да се сравни камри с Пасат СС или МБ Е-клас.
Кога се научи да работиш с Paint:) Като изкласиш основното училище ще ти покажа други програми за графичен дизаин. Още си много малък да работиш с тях:D
Коментиран от #130
16:02 08.09.2011
130 Fairing decal of the Japanese character 隼, pe
До коментар #129 от "WEST":
Това е най-"жалкия" Лексус с най-слабия двигател,примера беше,че всеки с Лексус може да е с С-класа(даже и с най-слабия двигател)16:02 08.09.2011
131 111
До коментар #117 от "Чарли":
Ето това е! Просто няма нужда от повече коментари! Пичовете си караме прелюдите.16:02 08.09.2011
132 xXx
16:02 08.09.2011
133 xXx
16:02 08.09.2011
134 Fairing decal of the Japanese character 隼, pe
16:02 08.09.2011
135 Fairing decal of the Japanese character 隼, pe
Коментиран от #140
16:02 08.09.2011
136 xXx
16:02 08.09.2011
137 xXx
16:02 08.09.2011
138 xXx
16:02 08.09.2011
139 xXx
16:02 08.09.2011
140 4x4
До коментар #135 от "Fairing decal of the Japanese character 隼, pe":
Колега, "bug" е буболечка не чанта (bag)... Малко за ползата да знаеш английски!!!16:02 08.09.2011
141 ford escort usa
16:02 08.09.2011
142 !
До коментар #98 от "111":
Ха ха ха показваш Мерцедес W124?Нали знаеш ,че W124 е представена през 1985-та и се произвежда до 1995 или не знаеше?Така ,че сравнявай W124 с Хонди пуснати в продажба през 85-та!На теб щом ти харесват пластмасата и тензуха по седалките радвай се на японките ,остави ги тея 124-ки с кожените ел. седалки и дървени лайсни.Хм......темата се е напълнила със снимки на японски бангии.16:02 08.09.2011