Last news in Fakti

12 Юли, 2023 13:37 1 648 3

Въвеждат по-строги правила за безопасност при автомобилите

  • euroncap-
  • euro ncap-
  • тестове-
  • правила

Euro NCAP ще разглежда работата на прозорците и дръжките на вратите

Въвеждат по-строги правила за безопасност при автомобилите - 1

Euro NCAP добави нови изисквания към своите изпитания за 2023 г., които включват изискване за електрическите прозорци и врати да работят под вода. С оглед на нарастващия брой автомобили в производство с електрически брави на вратите, Euro NCAP вече ще настоява всеки автомобил, оборудван по този начин, да гарантира, че прозорците и вратите остават работещи, когато са потопени във вода - поне за период от време, който се счита за достатъчно дълъг, за да могат пътниците да избягат.

Друга област, в която Euro NCAP се намесва е при децата, оставени в заключени автомобили, като въвежда ново изискване автомобилите с пет звезди да бъдат оборудвани със системи за откриване на деца, които ще следят за присъствието на пътници в автомобила и ще могат да уведомят водача или службите за спешна помощ, ако родителите случайно забравят да „освободят“ децата си от автомобила.

В програмата за изпитвания през 2023 г. е включена и способността на превозните средства да открива и предотвратява челни сблъсъци с висока скорост или сблъсъци с при Т-образни кръстовища пътища - и в двата случая са необходими сензори с широко зрително поле и по-голям обхват от тези, които се монтират днес в повечето автомобили. Тестовете за избягване на сблъсъци са разширени и включват AEB при движение на заден ход, за да се открие малко дете зад автомобила, а Euro NCAP заявява, че ще защитава и велосипедистите, като оценява системите на автомобила, които предупреждават водача или забавят внезапното отваряне на вратата в случай на приближаване на велосипедист.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    5 2 Отговор
    И двигателите, и двигателите 😀😀😀
  • 2 Тоз

    6 2 Отговор
    Оживяхме на задните седалки във времена с макс. скорост 100кмч в Бя по лоши пътища и по-голям хаос в движението. А най-добра видимост имаше седящото дете на подлакътника на задната седалка, ама такова "детско столче" беше екстра при някои коли. Колани имаше в западните коли на задните седалки, ама служеха за укрепване на багажа. Тогава вратите и прозорците се отваряха във вода.
  • 3 оня с коня

    4 0 Отговор
    Ето го и ЗВЕЗДНИЯ МОМЕНТ на Ладата- Няма ел. отваряне на стъклата-въртиш дръжката и Джамчето се отваря независимо дали е под Водата,в Космоса и т.н..Няма и проблем с ел отваряне на Вратите - те по принцип са с ръчно Отваряне чрез дърпане на една метална " отварачка",БАШКА че пак по принцип не се затварят плътно и са си на практика Полуотворени!