ФАКТИ.БГ

Ето я новата Skoda Fabia

Хечбекът от четвърто поколение беше засечен на тестове почти без камуфлаж

Публикувана: 22 Януари, 2021 10:54
34 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5327
Ето я новата Skoda Fabia
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.8 от 15 гласа.

Skoda се готви да пусне четвъртото поколение на Fabia. Този път фотошпионите успяха да заснемат новия хечбек с минимален камуфлаж, а снимките бяха публикувани от AutoExpress. Финалните пътни тестове на новата Fabia се провеждат в Чехия, където са направени и изображенията.

Прототипът на снимките е в серийната си каросерия, а камуфлажният филм по него само частично скрива задните светлини. Иновацията се различава от модела от предишното поколение по силуета си. Покривът на хечбека е станал по-наклонен назад, а ъгълът на наклона на задните колони е станал по-голям.

Ето я новата Skoda Fabia

На задната врата се вижда и нов черен спойлер, а решетката на радиатора също е решена в черно. Освен това Fabia от четвърто поколение се сдоби с LED оптика, нови задни светлини с допълнителни секции и формата на фаровете за мъгла се промени. Със смяната на поколението, Skoda Fabia преминава към платформата MQB-A0, на която са изградени новите Volkswagen Polo и Audi A1 Sportback.

Гамата двигатели на иновацията ще включва 1.0 TSI бензинов турбо двигател в няколко мощностни варианта (предполага се, че от 80 до 115 конски сили), а базовият агрегат ще бъде 1.0-литров атмосферен. По-рано Skoda потвърди, че новата Fabia ще се появи на пазара през 2021 г., което означава, че премиерата на модела ще се състои в съвсем близко бъдеще.

Ето я новата Skoda Fabia

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.8 от 15 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Пурко
1 Отговор
Грозна като Дачия! МПС за бедни и неуспели индивиди като мен!

Коментиран от #4, #27


Оценка:
-24 +58

Зайо
2 Отговор
Харесва ми. Има класически вид. А ако и сложат и 1.4 да става на газ...

Оценка:
-12 +23

123
3 Отговор
Отлично автомобилче. Жалко, че няма вече под 20 000 лева. Но, пък новите имат толкова допълнителни системи и екстри спрямо модел 1, че няма как да паднат под тази цена.

Коментиран от #20


Оценка:
-10 +26

Миовени
4 Отговор

До коментар #1 от "Пурко":


Дачия и грозна?Тва да не ти е корейско японски леген

Коментиран от #24


Оценка:
-28 +12

Иво
5 Отговор
А дано да има и с четири цилиндрови бензинови двигатели, ама надали...

Коментиран от #7, #9


Оценка:
-2 +25

ТОДОР СТОЯНОВ
6 Отговор
АВЕ КВИ ТЕСТОВЕ, КВИ КАМУФЛАЖИ???САМО ЛАМАРИНИТЕ(ПЛАСТМАСИТЕ) СА РАЗЛИЧНИ, ОКАЧВАНЕ И МОТОРИ-КОПИ ПЕЙСТ!С ТОЯ ДАУНСАЙЗИНГ СИ ИЗПИХА МОЗЪЦИТЕ, НЯМА ПРОДАВАНЕ!ТИ ЕС АЙ-МАСЛАРКА, КОЯТО НЯМА РЕСУРС ДА СИ ИЗКАРА И ГАРАНЦИЯТА!АМА ИМА ПРОИЗВЕДЕНИ ДОСТА+РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ, ТРЕБЕДА СЕ ПРОДАВА НЕЩО...

Оценка:
-9 +17

nklk
7 Отговор

До коментар #5 от "Иво":


Четири цилиндрови бензини имаше само на първа генерация. Имах първа и втора генерация 1.2НТР три цилиндъра. Караха до 200хил. и приключва. Ремонт не си струва. Карал съм ги само на бензин. Първата мислех, че е излезла дефектна и пробвах с втората серия. Същата работа и приключих с трите цилиндъра.

Коментиран от #10


Оценка:
-2 +34

ОСТАВКА
8 Отговор
За феновете на TSI / TFSI и въобще на VAG недорозоменията!

Коментиран от #34


Оценка:
-5 +23

Морето
9 Отговор

До коментар #5 от "Иво":


Възможно е-но само ако пуснат лимитираната версия "Монте Карло". Модела е с повече екстри, подчертан спортен вид и с два вида двигатели: 1,4 бензин 110к.с. и 1,5 TSI с 130к.с. Но не съм сигурен, че ще има такава модификация при новата Фабия. Само RS-а е сигурен, но там какво ще е под капака, никой не знае.

Оценка:
-2 +2

123
10 Отговор

До коментар #7 от "nklk":


И какво като приключва. Ремонта на тези двигатели, за които говориш беше към 700-800 лева. Освен това, Фабията е малка кола - почти градска. Тоест, нормален годишен пробег е около 10 000 км, освен ако не си такси. И за се скапе двигателя, ще е след 20 години. Ако човек може да си позволи да купи нова кола, дали ще кара такава 20 години?

Коментиран от #12


Оценка:
-8 +9

Иво
11 Отговор
Абе да се разровят в архивите източногермански и да подобрят двигателя на трабито на четири такта и водно охлаждане директно впръскване и да се приключва че ми писна.... може и на супърба да го слагат!!!

Оценка:
-3 +7

nklk
12 Отговор

До коментар #10 от "123":


Шлайфане на главата само в Пловдив 1200лв. Не в Еуратек. А с блока какво правим? Фабия 2, от 2008г. 1.2 60кс. В Еуратек беше: Ще отворим двигателя и ще видим!!!! Само да ти кажа, че компресията на единия цилиндър беше 4, дали е само глава а?

Коментиран от #14


Оценка:
-6 +7

В е л и к и я
13 Отговор
Да внимават като отлепят камуфлажа да не отксубнат и калниците ...!

Оценка:
-2 +15

123
14 Отговор

До коментар #12 от "nklk":


Еуратек са официален сервиз. Могат да ти сменят двигателя. Ако трябва да ти вземат пари по нормочас - ремонта ще ти излезе колкото цялата кола. Иначе цени различни. В София всичките таксита от модел 1 и модел 2 направиха основни ремонти към 300 - 400 000 км. Явно в Пловдив сте по-богати. Тук таксиджиите си бяха уговорили пълно пребоядисване на Фабиите в жълто за по 300 лева.. И пак ти казвам, кой го интересува какво щяло да стане след 20 години. Караш 5 години - 70-80 000 км и после я продаваш за 15 000 на следващия. След това, той кара още толкова следващите 5 години и я продава за 8-9000 лева. И така - докато стигне 250 000 км. 4-5я собственик ще я е купил за 2000 лева и като му стане компресията 4 направо я дава за скрап.

Коментиран от #16


Оценка:
-7 +3

Daro
15 Отговор
Взех 3 цилиндрова на 160 000 км от Италия, на 8 години. Вече е на 220 000 км и е като оса. Карам я основно извънградско. Няма никакви грижи. Поне за сега. Масло 5/40 харчи под литър на 10 000 км

Коментиран от #17


Оценка:
-7 +7

457
16 Отговор

До коментар #14 от "123":


Тя компресията 4-5 като нова, от масълце го докарва....

Оценка:
-0 +0

Маро
17 Отговор

До коментар #15 от "Daro":


Е то два литра събира като мотокултиваторче...

Оценка:
-0 +8

В е л и к и я
18 Отговор
Тая количка само от един лек до среден удар на некое кръстовище и ще се разпадне и усуче , па вие си правете сметки колко години ще карате и хиляди километри и бла бла ... Сметките може но за старите модели , това на снимката само от автомивката като влезне 5 пъти и боята по ръбовете вече е няма ...!

Коментиран от #28


Оценка:
-5 +10

Добчо
19 Отговор
Даааа, пределно ясно ми е, че следващата ми кола в никакъв случай няма да е шкода...

Оценка:
-3 +10

ВикиЛексъс
20 Отговор

До коментар #3 от "123":


екстрите не са повече базово...за съжаление и Дачия Сандеро - Логан и Фабия са от 2021 г. само с 3 цл. пепси моторчета по 90 до 110 коня и при 25 000 лева цена е много зле! ....Ноо както и да гледам листа на чисто новите 4-5 врати - 5 местни коли всички в ЕС стартиртат през 2021 г. от 12 500 евро базова цена с ддс. - моделът с лед фарове няма да е базов - а скъпия от 30 000 лева с "големия" за 2021 г. мотор 3 цл. - 110 коня!

Коментиран от #23


Оценка:
-0 +2

Ron Burgundy
21 Отговор
Пълни дараци, всичко що е ВАГ е мега грозно.....пък и не е евтино.

Оценка:
-4 +10

22
Този коментар е премахнат от модератор.
Инж. Ганев
23 Отговор

До коментар #20 от "ВикиЛексъс":


Тия 110 коня с 200 нютона са достатъчни на това купе! За нормално ползване, тези показатели са мнооого повече за предпочитане пред старите 4 цилиндрови мотори! По бързи, по гъвкави, по икономични! Какво повече?

Коментиран от #25


Оценка:
-1 +6

Тисъна
24 Отговор

До коментар #4 от "Миовени":


Наистина Дачия не са грозни, особено последните модификации са много добри...

Оценка:
-0 +5

ВикиЛексъс
25 Отговор

До коментар #23 от "Инж. Ганев":


180Нм и то налични на 3000 об....нищо общо с 4 цл. турбо бензин мотори по 1.8 и 180 коня и 350 НМ...всички имат старт стоп с-ма....за съжаление виждам че има едно примирение като със маските след повече от година носене в ЕС - Германия и Белгия - така и с ултра малките 3 цл. моторчета че са нещо много нормално....да - за града...но извън града при изпреварване на камион и особено на баир става опасно - не може да дръпне на баира тази фабия/клио - сандеро със 100 коня и не може да изпревари ТИР-а! Особено ако е и с 4 човека и климатик вкл. лято...на баир едва диша...3 цл. моторче вие на умряло на баир!

Коментиран от #26, #29


Оценка:
-4 +6

Инж. Ганев
26 Отговор

До коментар #25 от "ВикиЛексъс":


Говориш глупости! Нютоните са 200, като са налични при 2000 оборота! И ако не може да изпревариш тир на Витиня, това е твой проблем, не на двигателя! И от къде вкара турбо бензин, идея нямам! Да не говорим, че и параметрите си оплакал...

Коментиран от #30


Оценка:
-3 +1

сектант
27 Отговор

До коментар #1 от "Пурко":


ааа така не


Оценка:
-1 +2

Дфен
28 Отговор

До коментар #18 от "В е л и к и я":


Еее велик си но ти дадох -

Оценка:
-1 +1

Дфен
29 Отговор

До коментар #25 от "ВикиЛексъс":


На теб май и детската количка като бебе ти е била с голям обем или кубатура

Оценка:
-1 +1

ВикиЛексъс
30 Отговор

До коментар #26 от "Инж. Ганев":


Пиша реални случки. Моята лична кола е 2.2 турбо дизел 180 коня и няма никакви проблеми с 4 човека на баир...но служебната е фабия комби 3 цл. и то с по-голям мотор и повече нм. уж - 1.4 тди греен лайн 80 коня 2015 г. и издиша на баирите като сме 4 човека с багажа....сваляш на трета ....молиш се да дръпне....при положение че и двете се карат с еко петролиум дизел....поддържат се качествено с кастрол 5-30 едж платинум....ама фабията издъхва на баира хем е 1.4 тди....не ми се мисли за 1.0 л. бензин какво ще прави на баир с 4 човека?!

Коментиран от #32


Оценка:
-3 +4

сектант
31 Отговор
Само Дачия и тесни п...и

Оценка:
-3 +2

Инж Ганев
32 Отговор

До коментар #30 от "ВикиЛексъс":


Сравнението на 1,4 дизел на Фабиа с 1,0 ТСИ не е коректно. Повярвай ми, тази бензинка върви сериозно!!! Ако не вярваш, си пусни клипче от нета как 1,0 ТСИ се държи в Октавия, и може да си представиш какво би направил с купето на Фабия, което е с около 300 килограма по леко!
Новите бензинки си вървят. С 2,3,4 или 5 цилиндъра, вървят си! Другото са приказки за маса:)

Оценка:
-2 +4

гост колл
33 Отговор
нямам нищо против ама за около 12 500 лева колкото една кочинка нa 12 години ама премиум кошник!::)

Оценка:
-1 +1

Boxer 3.0
34 Отговор

До коментар #8 от "ОСТАВКА":


Много ми хареса видеото, особенно когато изсипаха "консуматвите" във варела за скрап.
Според съвременните автопроизводители, това е част от поддръжката на колата.
Според мен поддръжката и смяната на консумативите трябва да може да се извършва с една ръка и затворени очи, за около 15 мин.
Всичко над това е инженерна грешка или мениджърски тарикатлък, накратко СРАМ !!!

Оценка:
-0 +5

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Георги Илиев-Майкъла
Георги Илиев-Майкъла говори кога ЦСКА е бил най-силен финансово в историята си
От продажбата на Стоичков, Костадинов и Любо Пенев имахме 6-7 милиона долара. Това знаете ли какви пари бяха? Можехме да купим половин София"

Още бисери