11 Декември, 2012 12:29 30 628 84

Класният ръководител (епизод 7)

  • volkswagen-
  • golf-
  • mqb

Тест на Volkswagen Golf 7

Знае се, че в света на автомобилите има такива превозни средства, които са били и продължават да бъдат своеобразни законодатели в бранша. Всеки сегмент има подобни модели, но най-яркия от тях безспорно е Volkswagen Golf. Мнозина дори наричат в разговорния език т.нар. компактен автомобилен клас с името "Голфов". Вече почти 40 години Volkswagen Golf продължава да се счита за законодател в този сегмент. Сега, на ход е новото, седмо поколение на модела. "Седмицата" вече се предлага на нашия пазар, а екипът ни направи обстоен тест драйв на новата генерация Golf 7. Ето и първоначалните ни впечатления от модела.

 
Екстериор

На пръв поглед новия дизайн се явява нещо като коректор на предшественика, но под този лек грим се крият огромно количество изменения. Като цяло и седмото поколение остава вярно на собствения си дизайнерски стил, въпреки че е разработено на изцяло новата платформа Modularer Querbaukasten (MQB). За мнозина ще е трудно да повярват, но в предната част на автомобила няма нито един каросериен панел, който да е заимстван от "шестицата". Благодарение на новата платформа Golf 7 е пораснал с 5.6 см на дължина и с 1.3 - на широчина. Междуосието му е по-голямо от това на предшественика с цели 6 сантиметра, а предните колела са приближени до бронята. Като цяло осанката е запазена, но Golf 7 изглежда по-агресивен и същевременно, по-стилен. Акцент от екстериора са фаровете, новите дневни светлини и диодните стопове. Все пак неведнъж сме казвали, че визията е въпрос на вкус и да оценяваш един автомобил по този критерий е доста субективно. Снимките обаче са красноречиви и всеки сам може да прецени допада ли му новия екстериор на Golf или не.
 
Интериор

Там също всичко изглежда наред. Салонът е станал по-просторен въпреки че таванът е по-нисък от този на шестицата. Благодарение на нов дизайн и конструкция на седалките, дори и ръстов водач или пасажер се чувстват напълно комфортно. Още един от плюсовете е, че мястото за краката на пътниците отзад е станало по-голямо. Не така обаче стоят нещата с багажното отделение. Това е и основния недостатък на Golf. Багажникът е с повишен обем, но въпреки това е плитък и по-малък от багажниците на доста от преките конкуренти. Иначе добре познатата прецизност при немската сглобка тук е още по-съвършена. Уредите са компилация от аналогови циферблати и цветни електронни дисплеи. Те са силно информативни, като основните са разположени пред водача. Интересен елемент от интериора е кормилото, което е "срязано" в долната си част. Седалките са типично за марката твърди и се характеризират със силно изразена странична поддръжка. Качеството на материалите също е по-добро от това на шестата генерация, а предлаганите екстри са значително повече. Като цяло можем да кажем, че новото поколение е надградило от всичко по-малко отгоре.
 
Двигател и ходови характеристики

За да добиете по-ясна представа за динамичните качества на Golf 7 отново ще прибегнем до сравнение с досегашната "шестица". Въпреки, че е по-голям, Golf 7 е по-лек с около 100 килограма, като това неминуемо са отразява на икономия, динамика и екология на автомобила. Като пример за това можем да дадем най-икономичния вариант - 1.6-литровия Volkswagen Golf BlueMotion, който по заводски данни в комбиниран цикъл харчи 3.2 литра на 100 километра пробег. Като цяло от компанията заявяват, че новият Golf е с 20% по-икономичен.
Автомобилът, който ни беше предоставен за тест, разполагаше с двулитров дизел и DSG скоростна кутия. На него с големи букви беше изписано, че харчи 3.8 литра на 100 километра комбинирано. Екипът ни не успя да достигне този разход, но въпреки това за три дни интензивно каране в градски и извънградски условия борд компютъра отчете среден разход от 5.6 литра дизелово гориво. Това, че не харчи много, не означава, че динамика липсва. Настройките на автомобила са подчертано спортно ориентирани. Кренът в завоите е минимален, возията клони към твърда, а поведението при висока скорост е напълно предсказуемо. 
 
Цени

Разгледайте и публикуваните обяви за Golf 6 в mobile.bg


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иван Белев

    2 1 Отговор
    не съм привърженик на гоуфа, но фолксваген съчетават много добре - цена, качество, разход, цена на части и ремонт. оптимален вариант за среден клас автомобил според мен. ако има други мнения,ще се радвам да ги чуя...
  • 2 Никола Овчарски

    2 0 Отговор
    Снимката с цените няма ли да я пуснете в по-голям размер
  • 3 Калата

    2 2 Отговор
    Това е колата на всички времена. От това ревю седмицата изглежда страхотно, нямам търпение да я видя на живо и дай боже да си я купя.
  • 4 като гост

    2 2 Отговор
    Интериор - ja, екстериор - десет пъти nein
  • 5 бай Онзи

    3 2 Отговор
    Голф 4-5-6-7 са си едно и също само малко ги тунинговат външно и малко вътрешно ...едно и също и с пасатите работата е същата след пасат -4 с осемте носача ,еднообрзие....

    Коментиран от #22

  • 6 руснака

    5 2 Отговор
    никога не съм имал фолсфаген, не смятам и да го купувам. но не знам защо, хората го харесват. Същото като с ниссан кашкай - нито дизайна е уникален, нито вътре е супер удобен, нито цени са кой знае колко примамливи..... обикновена кола, без никакви особености, но хората просто го купуват!

    Коментиран от #24

  • 7 optimista

    2 2 Отговор
    та то няма повече от 150 коня що за новост е това
  • 8 AAАААААА

    2 0 Отговор
    С 300 лева заплата за колко ли време ще събера 40 бона?

    Коментиран от #13

  • 9 Julio

    6 2 Отговор
    Поредният нов модел на ВАГ в който няма нищо ново...

    Обикновенна кола с цена над средната за класа без да има особенни причини за това...
  • 10 xxx

    1 1 Отговор
    браво
  • 11 4iki riki

    1 1 Отговор
    za 30 bona honda civik predlaga mnogo pove4e a goufuuuuuuuuu ot 30 po4va

    Коментиран от #15

  • 12 golfy

    2 1 Отговор
    единственото гранде е цената... напред народее
  • 13 333

    0 2 Отговор

    До коментар #8 от "AAАААААА":

    spoko 6tom si s 300 leva 6efa ti skoro 6te si go kupi i 6te go vidi6 na jivo!!!VEvropa horata rabotqt za 300 evro na sedmica,no 6efovete im karat stari tarataiki :)
  • 14 jarjar

    1 1 Отговор
    кога ли ще стигне 260 при червен сектор от 5000 оборрота
  • 15 Аха

    3 2 Отговор

    До коментар #11 от "4iki riki":

    Поредния индивид без МНЕНИЕ. Като няма какво да кажеш, по-добре недей. В статията да видя някъде нещо за Сивик? Сега Голфа се пуска в БГ на тази цена. Сивик като го пуснаха базов беше 36000, т. е 7 хилки отгоре над базовия Голф. Сега като пуснаха Гоуфу и от 1 седмица само за промоция на Сивик слушам по родната ТВ. Нещо явно ги обзема страх???!!!
  • 16 Hristo

    2 1 Отговор
    Фен съм на марката, но да ви кажа честно тука не виждам един читав бензинов мотор... 1.2 или 1.4 от които ми се повдига като ги знам колко животец имат тези напомпани малолитражки... Май по-добрия вариант е да си караме голф 4 и с парите до 40К бая поддръжка и гориво ще му вкараме

    Коментиран от #18

  • 17 познавач

    2 2 Отговор
    "Голф-7" е поредното доказателство, че германците са родени да създават супер техника!!!
  • 18 хаха

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Hristo":

    ахахахахахахахахахаха
  • 19 Ghost

    2 2 Отговор
    Малко момченце пита баща си:
    - Тате, тате, кога ще си купим Голф 5 ?
    Баща му отговаря:
    - Когато произведат Голф 10 !
    Според мен бързо наближава ....
    Едно време нов модел се появяваше на 8-10 години сега вече на 2-3 години, което не е зле но не виждам съществени разлики освен в няколко сантиметра. Новите технологии още се крият. Докога с този бензин или дизел, докога с тези масла и греси???
  • 20 lpfc

    1 0 Отговор
    В МОМЕНТА В БГ. АВТОМОБИЛ НА 2012 год. е ГОЛФ 2 . Този ГОЛФ 7ще е актуален тук можеби около 2032 год. Просто това са доходите на средният гражданин в БГ. В НОРМАЛНИТЕ ДЪРЖАВИ тези коли са за средната класа .
  • 21 Уфф

    1 1 Отговор
    Освен ,че е една голяма VAG.на-нищо особено не е!!!!!!
  • 22 Анонимов

    1 3 Отговор

    До коментар #5 от "бай Онзи":

    5.6 литра дизелово гориво на 100км? Моята кола е мини ван, на близо 10 години е и разхода е подобен??? За какви новости и икономии говорят?

    Коментиран от #26, #27

  • 23 digu

    1 0 Отговор
    не ми стана ясно само как на тестовия автомобил пишело разход 3.8 л. на 100 км., като в дадената таблица въпросната модификация е със среден разход 4.4 л./100км.

    Коментиран от #25

  • 24 клиент

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "руснака":

    Вкус авер няма!
  • 25 бати батев

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "digu":

    и отгоре на всичко разходът не отговаря и на теста от журналистите от 5,6л.Това си е откровенна лъжа спрямо потребителите.и атестат за некоректен производител
  • 26 W164

    2 1 Отговор

    До коментар #22 от "Анонимов":

    НЕ МИ СЕ ВЯРВА ВАНА ДА Е 2000 КУБИКА СЪС 150 КОНЯ И АВТОМАТИЧНИ СКОРОСТИ
  • 27 EMSKI

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "Анонимов":

    Даааа,и това само градско,натоварен и здраво "газ-спирачка"!!! Искам и аз такъв...моля те, кажи ми какъв е или направо твоя да купя???
  • 28 Бхд БхД

    1 0 Отговор
    ГЛЕДАМ И СЕ СМЕЯ НА КОМЕНТАРИТЕ НА 22 - 25 хора чисто нова кола на 2-3 хил километра даже до 10 000х км как мислите да падне разхода под 4-5 чакайте да се разработят тези 7 маци и тогава да коментирате за разхода.
  • 29 kkk

    2 1 Отговор
    Както казваше баба ми, аз с моя акъл разбирам /по таблицата/,че най-големия бензинов мотор на голф7 е 1.4 . Това е пълна трагедия ,ако е така. Това е излагация за която нямам думи. Ако ще 5 турбини да има тоя 1.4 ,той си е 1.4 и нищо повече. Хората които искат да карат по-големи мотори кво правят? Да не говорим ,че са излъгали с почти 2 литра за разхода на гориво- тва си е о.иране. По добре един фокус с ECOBOOST да си купи човек. Форда е номер 1 в момента в Европа
  • 30 lll

    1 2 Отговор
    Dobre de kato ne haresvate Golf,kvo praite v takiva forymi?Gledaite si hondichkite,kopyvaite si gi i si gi karaite!Shtoto polovinata i poveche ot vas NIKOGA ne sa karali Golf no sa 4yvali 4e Golf ima samo u Pernik!Samo da vi svetna che Honda e edna ot nai evtinite koli v celiq normalen svqt!VW e i shte bade edin ot nai-zdravite,ikonomichni i predpochitani ot sredniq EVROPEEC koli,nas ni izklu4vam 6toto nie karame na horata boklucite sled 10 godini.....aide sas zdrave
  • 31 ккк

    2 1 Отговор
    И още нещо- тоя мотор 1.4 тси е 140 коня. 140 коня нямат нищо общо когато са извадени от 1.4 и когато са извадени от 2.4/ волво V70 2.4 -145 коня/. Аз предпочитам второто- разликата в разхода не е голяма.
  • 32 Бхд БхД

    1 0 Отговор
    Противоречиви коментари ,че Голф(7) или останалите не стават .Аз ей на това му викам изостанал човек.
  • 33 Lyd1q

    1 1 Отговор
    комбинирано 3.8 може на извънградско и леко каране 1000000% :P
  • 34 |||

    0 1 Отговор
    Съветвам те първо да си прочиташ каквото искаш да постнеш, и тогава да го правиш,защото някой може да припадне от смях.Как ми сравняваш волво в70 и голф,и да ми казваш, че разликата в разхода не била голяма...даже мисля,че волвото гори наполовината на глфа,нищо че тежи с 300,400 кг повечеи е с два пъти по голям двигател.........нямам думи,какъв тип автомобили сравняваш
  • 35 Иван

    2 1 Отговор
    Пак доста глупости се изписаха, при това от крайно незапознати хора.
    5,6 харчел, 4,4 пишело, не бил коректен производителя - преди 2 години имаше статия тест в Ауто Билд, която ясно показа, че ФВ, дават най-малки отклонения от каталожния разход - 7%. Хонда, БМВ и МИНИ бяха с най-голям.
    1,4 двигателя бил малък, нямало да издържи и не харчел много по малко и прочие нонсенс - две години карах Scirocco 1,4 TSI 160к.с. - разход при икономично шофиране 5/100. Разход при спортно шофиране 9/100. Няма, повтарям НЯМА атмосферен мотор, който да може да направи това. Ускорение 0-100 - 7,1 секунди. Карал съм Голф 6 1,4 ТСИ на 280 000км и повярвайте ми, беше в движение. Не знам по колко милиона км карате на година и какво значи неиздържлив двигател за вас, но при 1л/100 икономия на гориво(минимум), това са 3000литра или 8000 лева за 300000км. Нека не издържа 2 милиона км без основен ремонт.
    Не бил нов. Не можахте да го научите това. Голф си е Голф! Не демонстрира революция всеки нов модел - просто плавно подобрение на продукта. Демонстрирайте малко уважение към милионите хора (29 понастоящем) купили си Голф, не може да са толкова по-глупави от вас, умници! Голф 7 е на нова технологична платформа (знам, че не знаете какво значи) - простичко казано - изцяло нов е, ИЗЦЯЛО! Не е нужно да го виждате - хората пак ще го изберат, не само защото е най-добрия автомобил в най-масовия автомобилен клас, а и по ред причини.
    1. Разумно ценово позициониране на резервните части и бърза доставка - тук трябва да млъкнат феновете на японски и френски коли.
    2. Голям производител с високо ниво на лоялност към клиентелата, дори след изтичане на гаранцията - нещо, което няма как да знаете, ако не те имали нова кола!
    3. Висока остатъчна стойност - процентно най-високата!
    4. Качество на изработката и запазване на качествата на автомобила за дълъг период от време.
    5. Богата сервизна мрежа
    Разберете хора - покупката на нов автомобил, от нормалните и мислещи хора, които, освен това могат да си го позволят, е следствие от много качества, а не щото Хондата предлага стъклена емблема или триъгълен ауспух за 30000 лева. И ако, дай боже, и ти имаш 30000 лева, много добре ще си помислиш, дали да ги дадеш точно за Хонда. И тогава повече ще четеш, отколкото ще пишеш, въпреки, че много добре знаеш, че няма какво да кажеш!
    Има малък проблясък в коментарите след 18-19 часа, което все пак идва да покаже, че по-умната част от населението, все още не е безработна. Има светлина в тунела!

    Коментиран от #48, #49

  • 36 БУМЕР КАМОР

    1 1 Отговор
    aide stiga ni zanimavahte s tia legeni
  • 37 Митко

    1 0 Отговор
    г-н бумер камор е доста компетентен
  • 38 Гергие

    2 1 Отговор
    Не съм фен на Голф,но за всички отрицателни коментари мога да кажа:Спрете като ви се каже "Голф"в съзнанието ви да излиза Голф 3-ка.Осъзнайте се малко.Вижте за какъв автомобил става на въпрос.Гледате го и мечтаете да го имате....също като мен.
    Поздрави от село Мареш общ.Симитли
  • 39 Ванко

    1 0 Отговор
    Ако имах парите бих си го купил. Карам GOLF 4 и съм много доволен пролема е, че искам и този!
  • 40 hienata

    1 1 Отговор
    До коментар #38 от "Гергие":

    Поздрави на село Мареш, напълно споделям мнението ти. Карал съм няколко Голф 5 и 6, а също 1,2,3 и 4 и мога да кажа, че всеки следващ е по-добър от предния ( изключвам Голф 2, той вече е икона не само в Перник). Вярвам, че и 7 ще е по-добър. Най-много харесвам в Голфовете съчетанието на мотор със скоростна кутия, даващо усещането за по-голяма мощ от действителната. Успех на новия модел.
  • 41 pfff

    1 2 Отговор
    na tozi gouf 6 mu izmisliha nai-posle tablo i se vodi seden, a vuprosnia 6 e 95% gouf 5. predpo4itam golf 5 1.6fsi 115 pred vseki sledva6t, za6toto e su6tia. za dieselite nqma da govorim, za6toto e vseizvestno 4e ot 1997ma nasam pravqt tro6a6ti se bokluci za serviz vseki den i tn.
  • 42 W164

    1 0 Отговор
    НЕ ЗНАМ ЗА ГОЛФА НО ДНЕСКА СЕ ВОЗИХ НА ЕДНО ПОЛО 1.4 ТДИ 3 ЦИЛИНДЪРА 80 КОНЯ И СЪС 11 ЛИТРА ИЗМИНАХМЕ 230 КИЛОМЕТРА
  • 43 Ценител

    1 1 Отговор
    От или за Фолксваген-всяко сантиметърче, всяко градусче на контур на фар или решетка се обябявава за едва ли не нова стадии в развитието на автомобила. А за честите повреди и постоянни посредствени показатели по надежност- са просто ей-така,досадни цифри.
  • 44 кондофри иванов

    1 0 Отговор
    Клозет на колела от vag.
  • 45 Истината

    0 0 Отговор
    За визия - добра е, лично мнение. НО, не може голф 3, 93 г., 1.9 Турбо Дизел да ми дава извънградско под 5, комбинирано около 6, а кола произведена 20! години след това да е подобрила разхода с 1 литър. Просто няма никаква логика!
    Продажната цена на моят голф в момента е не повече от 1500 лв, на реални 200 000 км е, знам го защото го имаме почти от нов, поддържката му е супер евтина. За тези 30 000 отгоре дори не мога да си представя в какво мога да превърна старата барака - може да се разглоби и сглоби отново, да му сложа тоалетна в багажника; да си направя панорамен покрив с вграден телескоп, настроен да дава Луната в близък кадър, може и Марс; к*росмукачка под кормилото с вградено устройство за производство на синтетична слюнка; плейстейшън и 3D Led ТВ 42 инча на задната седалка; и много, много други глезотийки ама хайде да не ставам кичозен ...
  • 46 Методи

    1 0 Отговор
    Заглавието на статията казва всичко. Пък вие тук си говорете врели некипели

    Коментиран от #57

  • 47 спре се ве

    0 0 Отговор
    Другия път се вози на колело, още по-евтино ще ти излезе.
  • 48 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Иван":

    Нямам никакво съмнение, че ако имам 30000лв за кола то тя ще е HONDA.
    Явно нямаш допир с тази марка щом говориш такива ОТКРОВЕНИ ГЛУПОСТИ

    Коментиран от #51

  • 49 от софия съм

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Иван":

    Карам голф 5, в момента навърши 9г. и не е мръднал.Перфектен салон високо качество на използваните материали.Двигателя е бензин на 110000км. мърка.Нищо не е правено по колата, купих я нова само се налага на всеки 15000км. да и сменям маслото и филтрите и да въртя гумите лятото и зимата, но няма как.
  • 50 МаМа

    0 0 Отговор
    От текста и снимките впечатлението ми е отлично. Карам шестица и сега най-вероятно ще се ориентирам към тази
  • 51 Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "Дошо":

    От перфектно формулираната ти теза, не се разбира, за коя марка казваш, че нямам допир. Ако е за ФВ, си в грешка. Имам предостатъчно допир - много по-голям отколкото ти с Хонда.
    За жалост имам и повече допир с Хонда, отколкото ти с ФВ. Но това не е от значение.
    Интересен факт е, че ти, г-не, се явяваш във всяка тема за ФВ, за да ги ругаеш необосновано, а десетките ОБЕКТИВНО доволни от Голф, коментирали тази статия, няма да влязат да ти ругаят Хондата, когато, някой ден, дай боже, Хонда пуснат нещо ново и пак, дай боже, някой напише статия за това нещо.
    За да не бъда необективен като теб, ще ти изкажа кратко МНЕНИЕ за Хонда. Хонда са добри, надеждни автомобили, с неособено модерна техника, актуален (но преходен) дизайн, които като качество на материалите, сериозно изостават от европейските производители, в чийто ценови клас се намират. Това, разбира се, е типично за японски производител - тяхното мислене не е ориентирано към качество и удобство, а към надеждност и футуристични форми. Но тук сме Европа, България и за 2012 Порше БГ са продали 305 Голфа, а Бултрако - 69 Сивика :) Та, в твоите очи Голфа е 5 пъти по-кош от Сивика, но в очите на 5 пъти повече хора, е точно обратното ;)
    Със здраве :)

    Коментиран от #52

  • 52 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Иван":

    А в Щатите примерно колко Голфа и колко Сивика има продадени?Защо там супер модерния и качествен Голф не върви а се продава посредствената ХОНДА?
    Относно качеството на материалите - Хонда наскоро бе отличен като производителя използващ най-добрите материали в купето несъдържащи канцерогенни вещества.Та какво смяташ ти, че е качеството и какво е в действителност са две различни неща.

    Коментиран от #54, #55, #56

  • 53 аз

    0 0 Отговор
    е.а.ти и измамниците с рахода под съд както в америка направиха с хюндай за опит за вкарване в заблуда от 3.8 на 5.6 - 50 % пълна измама или може би допустима статистическа грешка инъче кораво малка 5 мм по дълга от 6 цата като ще е wv то да е пасат
  • 54 Бай Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "Дошо":

    Карай си хондата и не обсъждай голфа, когато си купиш голф тогава можеш да го обсъждаш а между другото и пари да ми дават хонда не карам, може да са добри но не ме кефят като голф.
  • 55 Аха

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "Дошо":

    Не един път съм го казвал и ще го кажа пак - геогравското местоположение на Япония е основата за успеха им зад океана. Ако Европа е била толкова близо до Америка в началото на индустриализацията и автомобилостроенето, сега нещата щяха да бъдат мноого по-различни. Колко е струвало да се закара един параход с коли от Япония до САЩ и колко е струвало от Европа до САЩ. Сега на Европейците им е трудно да се наместят на онзи пазар, защото японците там са вече стъпили здраво за земята. Но тенденциите през послледните години са за увеличаване на продажбите на европейски автомобили в Америка. (Ето,че и Фиат сега ще пробият здраво с промоцията си от по 1000 долара, за всеки, който си смени ФВ.) И съм убеден, че тази тенденция ще се запази. Още повече с този нов и супер грозен Сивик. Може колата да е много качествена и т. н., тепърва ще разберем, но стария Сивик е в пъти, не просто пъти, а десетки пъти по-красив от новия.

    И е някак си странно точно ти да говориш, кое как било действително. Ти си мноого настрани от действителността. Това всеки би го разбрал от комплексираните ти коментари. Всяка статия свързана с ВАГ, пък и не само е ос..на с коментарите ти за немските боклуци и японските блянове. Обзалагам се, че в статиите за японски коли нямаш толкова постове, колкото под статиите за немските коли. Може би си за психолог!!!??? Имаш нужда някой да ти помогне, да стовари това немско бреме от плещите ти и да ти олекне завинаги. Пък белким и на нас ни олекне и спрем да четем хейтърски коментари.
  • 56 Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "Дошо":

    Г-н кон с капаци, казах ти, че ние сме в България и Европа. Не в Щатите. Ако в щатите знаеха що е то качество, нямаше да карат копторите, които всъщност карат, като форд, морд, додж, тойота и гнусните си пластмасови пикапи. Дори и малко дете знае, че единствено европейския пазар е ориентиран към качеството на сглобката и материалите.
    Запомни, Хонда НЕ СА с качествени материали! Това е част от причините за грандиозния им неуспех в европа. А това, че даваш примери от американския пазар, само идва да докаже, колко си далеч от истината. А качествени и неканцерогенни е добър пример за две нееднакви неща :)

    Коментиран от #58

  • 57 911

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Методи":

    Нищо против която и да марка, защото производители и модели бол и всеки да избира по вкуса си и възможностите. Клишета като „лидер”, „законодател”, „цар”, а сега и „класен ръководител” обаче не отговарят на реалността. От гледна точка на продажбите - на водещите пазари в тоя клас е „класен ръководител” само у дома си и в Италия, чиято авто-индустрия буксува. Не е първи в света, а на другите регионални най-големи пазари /Китай, САЩ, Русия, Франция, Англия и др./ местните или глобални конкуренти го превъзхождат в продажбите, на някои места брутално. В кое е законодател? От гледна точка на визията никой не се съобразява с него, защото има достатъчно уникално различни и красиви автомобили въпреки, че това е изключително въпрос на вкус, но поне показва, че не го копират. От гледна точка на имиджа също не върви да е „класен ръководител”, защото в тоя сегмент вече продават класическите премиум марки. От към надеждност според статистиките /вкл. и немски/ също не е най-здрав. В краш-тестовете не показва нищо повече от основните му конкуренти. Кое му е водещото, като нито е първия хибрид, нито е първия електрик, нито каквото и да е било. Трябва да е доста наивен човек, за да се хваща на подобни рекламни приказки в медиите, които освен да въодушевяват заклетите фенове на марката за друго не стават!
  • 58 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #56 от "Иван":

    Ааааа забравих - Ганьо най-много от коли разбира.Те американците са тъпаци и за това са на челните места по покупателна способност и купуват само боклуци.
    Погледни един Сивик 8 и един Голф 6 как изглеждат отвътре и тогава ми обяснявай за качество на материалите и сглобки.

    Коментиран от #59

  • 59 W164

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "Дошо":

    ОТ ТОЗИ КЛАС ЗА МЕН СИВИК 8 Е НАЙ КРАСИВАТА КОЛА И ОТ ВЪТРЕ И ОТ ВЪНКА.ТЯ ЗАТОВА Е 6-ТА-ТА НАЙ ПРОДАВАНА КОЛА В СВЕТА.АКО ИМАШЕ ПОВЕЧЕ ОТ 3-4 ДВИГАТЕЛЯ ЩЕШЕ ОЩЕ ПОВЕЧЕ ДА СЕ ПРОДАВА ОСОБЕНО АКО ИМАШЕ ДИЗЕЛ АВТОМАТИК А НЕ САМО 1.8(ЗА ЕВРОПА)
  • 60 Аха

    0 0 Отговор
    Всеки Голф многократно превъзхожда който и да е Сивик откъм интериор - многократно. Сега да не качвам 50 линка, всеки може да го направи. Голф 6 и Сивик 8 да ги поогледа. Голф 5 и Сивик 7 и т. н. Стряскащо е дори и да се споменава за сравнение. Да харесваш интериора на Сивиците повече от на Голф е меко казано - безвкусица. Въпреки, че хора всякакви и вкусове всякакви. Сивик 8 с тази двуетажна етажерка винаги ще ми напомня за френска кола (не казвам, че са лоши). На Сивик 7 е изключително дървен интериора. С този скоростен лост, напомнящ вибратор. Просто няма място за сравнение. И ми не е ясно защо феновете японски само критикувате, че конкурентите постоянно пускали нови модели, няма и през 2 години. Интересното е, че Хонда пуска първия Сивик 72 година, а Първия Голф е 74. Две години разлика. А Сивик днес има 9-та генерация и то вече от повече от половин година, а Голф е само на седма генерация?

    Коментиран от #62

  • 61 Дошо

    0 0 Отговор
    Фен на Голф нарича предпочитания към друг автомобил безвкусица.WTF?
    Скоростния лост на 7-ма е изключително ергономичен.Обеждавам се в това вече 10 месеца.

    Коментиран от #63

  • 62 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "Аха":

    Забравил си и още нещо.Всеки нов Сивик е нов, докато при Голфа не е така.
  • 63 Аха

    0 0 Отговор

    До коментар #61 от "Дошо":

    Фен, ама не съвсем. Имах Голф, карах го 3 години и го подарих на бащата. Фен??? Ако фен означава фанатик (подобно на теб), то въобще не си познал. Ходя на всякакви мероприятия с коли, независимо от марките, ходя и на мото събори и т. н. Ергономичен скоростен лост казваш? Като чист вибратор стои на таблото, което е изключително грозно, пък ако ще да е не ергономично, а каквото ще да е.

    "Фен на Голф нарича предпочитания към друг автомобил безвкусица.WTF?"
    Ти сравни интериорите. Какво не си разбрал? WTF, фен на Сивик хвали интериори??? Най-дървените интериори са японските и Сивик не прави изключение. А за това, че всичките голфове все еднакви. Айде успокой се и прочети статията наново, че явно си пропуснал не един и два реда. И това, че всички модели на Сивик били изключително уникални и нищо не взаимствали. Това го разправяй на децата, които си набрал като фенове по форумите. Да ти казвам ли, кои модели и по какво си приличат? Аз съм сигурен, че и ти знаеш, а само и само да се изтъкваш си кривиш душата и послъгваш малките. Те такъв като теб не мога да нарека фен. Феновете са нещо много по-различно от фанатиците.

    Коментиран от #64

  • 64 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #63 от "Аха":

    Абе колега бъркаш се.АЗ НЕ СЪМ ФАНАТИК НА ХОНДА.По принцип харесвам японските автомобили.
    ДА продължаваме спора е излишно.Много безавариини километри ти желая!
    Поздрави

    Коментиран от #67

  • 65 ехо

    0 0 Отговор
    хахахахахахааха
  • 66 ехо

    1 0 Отговор
    не сравнявайте хондата.....с тая смешка голфффффф
  • 67 Аха

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "Дошо":

    Да де. Ама аз не храня японските коли под всяка статия за тях (въпреки, че не са много тези статии). Аз съм фен на колите и то всякакви. Toyota GT86, Supra, Subaru STi, VW Scirocco, Голф Р32 и мога да ги редя до утре без да споменам коли, от т. нар. супер хипер мега и т.н кари. Бях спрял да чета статии в подобни сайтове, за жалост пак се захванах, но заявявам, че повече няма да чета. Тук все големи майстори, статистици, шофьори и т. н. А ако кажа каква кола имам съм сигурен, че повече от половината читатели, дори не са чували за нея, но въпреки това ще бъда оплют. Истинските автомобилисти и фенове не са такива. А аз познавам много фенове и автомобилисти. Ходете по събори, запознавайте се с хора, който влагат труд в колите си, за да заобичате колите като цяло. VW правят събори, BMW, Итал фест, Хонда имат събори, макар и не така рекламирани и големи. За мото събори няма да ви споменавам. Отделно има няколко тунинг шоу-та, отделно има състезания на писта Дракон - ОРГАНИЗИРАНИ СЪСТЕЗАНИЯ. Ходете бе хора. Бъдете хора бре. А не само да плюем по този и по онзи, че видиш ли за такава кола има пари и вкус. Безавариини километри и от мен.
  • 68 124

    0 0 Отговор
    каква хонда? Каква Тойота? Не прочетохте ли статията? Кой е законодателя в този клас? Как се нарича този клас? Голфов естествено! Да сте чувале Хондов или Тойотов клас? Няма и да чуете естествено.

    Коментиран от #70, #72

  • 69 ФУУФ

    0 0 Отговор
    Поредния сервизен абонат на Автотрейд.
  • 70 Ramon Perez

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "124":

    И какво де? Италианците създадоха голфа И...? Браво на Джуджаро за оригиналният дизайн, но това не прави голфа качествена кола. Хонда, мазда и тойота са автомобили от по- високо ново, що се касае за качество.

    Коментиран от #77

  • 71 кой кога

    0 0 Отговор
    Пичове, можете да си чешете езиците колкото си искате... Сивик ли или Голф и т.н. всеки си има неговото мнение. Нашият проблем е че като влезем в спор трудно позволяваме на отсрещния да има мнение различно от нашето... Даже няма да ви кажа какво карам и няма на никой да обясня "как той нищо не разбира" Ще кажа че карам единият от двата модела за които става дума без да уточнявам 2-ра, 5-та или 17-та генерация.
    Започнах да пиша заради коментара на МаМа... обърнете му внимание.
    На всички ви повелавам така да я докарате... може да си мислите че разбирате колкото си искате, ама Мамчето ще кара автомобилчето... пък вие си разбирайте и си се джавкайте!
    Айде живи и здрави :)
  • 72 911

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "124":

    Ние четохме статията, но ти опита ли да се замислиш по-далеч от заглавието? То за такива като теб се пишат тия заглавия, за да може днес като прочетеш само 5-6 такива и без да ползваш интелекта си да си убеден и спокоен, че си научил истината за света…
  • 73 перничанин

    0 0 Отговор
    Още миналата година видех у Пернико да се возят на такиа коли .
  • 74 ........................................

    0 0 Отговор
    too me looks like golf 6 ......... same sh.t
  • 75 Димо

    0 0 Отговор
    Какво не и харесвате на колата?Особено ако е нова,виж,стара може и див гробник да се окаже:имам преки впечатления върху 7цата и королския и опонент....королата вози по комфортно,но в завоiте нещо и куца,може би е и по просторна от вътре..като двигатели и двете са добри,а става дума точно за 2.0 tdi i 2.0 d4d-интериора на королата като че ли е по слаб от голфовия,за сметка обаче на багажното отделение,което при голфа все едно го няма,много добре е описано в статията.
  • 76 Иван

    0 0 Отговор
    Чш, ти ко си Ганьо, аз не съм. Мозък си имам, изисквания също, идеали за автомобил също. За мен има 2 неща в автомобила - удобство (състоящо се от усещане за качество и солидност на материалите и ергономия на седалките) и управление (ръководене на педалите, влизане на скоростите, управление на волана). За прочутото затваряне на вратите на Голф, сигурно дори ти си чувал, а липсата на електромеханично серво в останалите коли освен Голф от класа е без коментар! Убедил съм се, че в тези неща, които посочих в скобите, Голф е най-добър в класа си!
    Възприеми, че различните пазари са с различни изисквания на потребителите и тук в Европа, Голф е най-продавания автомобил! От всички! Има защо. Нещо което не споменахме в сравнението Голф - Сивик (въпреки, че Сивика дори не го включват в сравнителните тестове :) - оползотворяване на вътрешното пространство - не можеш да отречеш, че от ФВ по-добри няма в това отношение. Интериора на Сивик е просторен като на Поло. Наскоро демострирах на дву-метров човек, как в Голф 7 има толкова място за седене (отпред и отзад) колкото в Пасат 7. Ако си чел тестове ще знаеш, че интериора на Пасат 7 е по-широк от на Е-класа.
    Както и да е. Неведнъж споменах, че си крайно незапознат с качествата на Голф 7.
    Като искаш да си критик - ела ми на гости, седни, покарай го - пък тогава ще говорим с факти.бг да ти дадат даже статия да напишеш, поне нещо обективно да кажеш. Офертата ми е сериозна! Докарай и Сивика - тест да направим...
  • 77 deviant

    0 0 Отговор

    До коментар #70 от "Ramon Perez":

    Да бе, точно Mazda...

    Коментиран от #78

  • 78 MAZDA

    0 0 Отговор

    До коментар #77 от "deviant":

    Какво за мазда? Първата Мазда 6 е все още най- качественият автомобил според Аутобилд. Мазда МХ-5 е най- качествения роудстар според всичко, което съм, чел и чета. Мазда 2,3 и 5 винаги са в челото по качество във всички класации. Освен това нямат грозна кола според моя вкус. Мазда са много много корави и издръжливи автомобили, създадени изключително прецизно. Имам щастието да се наслаждавам на прекрасната сглобка и форми в интериора и екстериора на техен шедьовър.
  • 79 Иван

    1 0 Отговор
    Не бъркай качество и надеждност! :)
  • 80 Владимир С.

    1 0 Отговор
    Немога да разбера защо като има публикация за Golf всички пишете и повечето плюете.ако беше толкова смотан колкото повечето хейтърчета го изкарват щяхте да подминавате статията а не да има всеки път по 4-5 страници коментари.Аман от злобари и разбирачи!
  • 81 bios

    1 0 Отговор
    За господата разбирачи:

    Вземете и сравнете колко броя от Голф са продадени и колко от който и друг модел автомобил си пожелаете!
    След това обяснявайте, че бил скапан :)

    Със здраве...

    Коментиран от #83

  • 82 Ковънтри Роуд 4829

    0 0 Отговор
    Това, какво означава? Може би, че хората масово са инженери и дизайнери и затова ги оценяват по достойнство и ги купуват? Не мисля, че е така! Как ще обясниш, факта, че голф, дори фолксваген, че даже и немска кола, повече от 10 годни не е била оценявана високо, като надежден автомобил??? И въпреки това се купуват!? Дали национализма на 82 милиона немци не прави немските коли толкова продавани?
  • 83 083

    0 0 Отговор

    До коментар #81 от "bios":

    @81
    Голф да е чак скапан наистина е несериозно, но не е и това което го изкарват. Взех и сравних това за което пишеш: по отношение на продажбите за всички времена с огромна преднина го превъзхожда Тойота Корола. След нея има още един модел и след това трети е ”класният ръководител”. На база годишни продажби в тоя клас в света пак не е първи, а трети– т.е. цар без корона!
    @80
    Защо другите плюят? Може би заради това, което и аз лично не мога да приема - царската титла, която му се преписва, защото по нито един обективно измерим критерии Голф не е №1. Това са клишета от миналото, когато може и да е бил.....
  • 84 bios

    0 0 Отговор
    #83
    Нещо си противоречиш :)
    Най- продавана е Корола,
    2-ро място за грамадния пикап на Ford
    3-то за Голф.

    Това е от класация за най-продавани автомобили за всички времена, нали така?

    Е щом е на 3-то място, как тогава в своя клас не е първи? Ако има по-продавана кола от него, тогава в общата класация нямаше да е голф-а а другата по- продавана кола.

    Точно поради тази причина, най- продаван, идва и другото име на компактния клса - "голф клас".

    Дай- линкове към сайтовете които гледаш...