Знае се, че в света на автомобилите има такива превозни средства, които са били и продължават да бъдат своеобразни законодатели в бранша. Всеки сегмент има подобни модели, но най-яркия от тях безспорно е Volkswagen Golf. Мнозина дори наричат в разговорния език т.нар. компактен автомобилен клас с името "Голфов". Вече почти 40 години Volkswagen Golf продължава да се счита за законодател в този сегмент. Сега, на ход е новото, седмо поколение на модела. "Седмицата" вече се предлага на нашия пазар, а екипът ни направи обстоен тест драйв на новата генерация Golf 7. Ето и първоначалните ни впечатления от модела.
Екстериор
На пръв поглед новия дизайн се явява нещо като коректор на предшественика, но под този лек грим се крият огромно количество изменения. Като цяло и седмото поколение остава вярно на собствения си дизайнерски стил, въпреки че е разработено на изцяло новата платформа Modularer Querbaukasten (MQB). За мнозина ще е трудно да повярват, но в предната част на автомобила няма нито един каросериен панел, който да е заимстван от "шестицата". Благодарение на новата платформа Golf 7 е пораснал с 5.6 см на дължина и с 1.3 - на широчина. Междуосието му е по-голямо от това на предшественика с цели 6 сантиметра, а предните колела са приближени до бронята. Като цяло осанката е запазена, но Golf 7 изглежда по-агресивен и същевременно, по-стилен. Акцент от екстериора са фаровете, новите дневни светлини и диодните стопове. Все пак неведнъж сме казвали, че визията е въпрос на вкус и да оценяваш един автомобил по този критерий е доста субективно. Снимките обаче са красноречиви и всеки сам може да прецени допада ли му новия екстериор на Golf или не.
Интериор
Там също всичко изглежда наред. Салонът е станал по-просторен въпреки че таванът е по-нисък от този на шестицата. Благодарение на нов дизайн и конструкция на седалките, дори и ръстов водач или пасажер се чувстват напълно комфортно. Още един от плюсовете е, че мястото за краката на пътниците отзад е станало по-голямо. Не така обаче стоят нещата с багажното отделение. Това е и основния недостатък на Golf. Багажникът е с повишен обем, но въпреки това е плитък и по-малък от багажниците на доста от преките конкуренти. Иначе добре познатата прецизност при немската сглобка тук е още по-съвършена. Уредите са компилация от аналогови циферблати и цветни електронни дисплеи. Те са силно информативни, като основните са разположени пред водача. Интересен елемент от интериора е кормилото, което е "срязано" в долната си част. Седалките са типично за марката твърди и се характеризират със силно изразена странична поддръжка. Качеството на материалите също е по-добро от това на шестата генерация, а предлаганите екстри са значително повече. Като цяло можем да кажем, че новото поколение е надградило от всичко по-малко отгоре.
Двигател и ходови характеристики
За да добиете по-ясна представа за динамичните качества на Golf 7 отново ще прибегнем до сравнение с досегашната "шестица". Въпреки, че е по-голям, Golf 7 е по-лек с около 100 килограма, като това неминуемо са отразява на икономия, динамика и екология на автомобила. Като пример за това можем да дадем най-икономичния вариант - 1.6-литровия Volkswagen Golf BlueMotion, който по заводски данни в комбиниран цикъл харчи 3.2 литра на 100 километра пробег. Като цяло от компанията заявяват, че новият Golf е с 20% по-икономичен.
Автомобилът, който ни беше предоставен за тест, разполагаше с двулитров дизел и DSG скоростна кутия. На него с големи букви беше изписано, че харчи 3.8 литра на 100 километра комбинирано. Екипът ни не успя да достигне този разход, но въпреки това за три дни интензивно каране в градски и извънградски условия борд компютъра отчете среден разход от 5.6 литра дизелово гориво. Това, че не харчи много, не означава, че динамика липсва. Настройките на автомобила са подчертано спортно ориентирани. Кренът в завоите е минимален, возията клони към твърда, а поведението при висока скорост е напълно предсказуемо.
Цени
Разгледайте и публикуваните обяви за Golf 6 в mobile.bg
Поставете оценка:
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иван Белев
12:46 11.12.2012
2 Никола Овчарски
12:53 11.12.2012
3 Калата
12:59 11.12.2012
4 като гост
13:05 11.12.2012
5 бай Онзи
Коментиран от #22
13:05 11.12.2012
6 руснака
Коментиран от #24
13:55 11.12.2012
7 optimista
14:05 11.12.2012
8 AAАААААА
Коментиран от #13
14:08 11.12.2012
9 Julio
Обикновенна кола с цена над средната за класа без да има особенни причини за това...
14:33 11.12.2012
10 xxx
14:47 11.12.2012
11 4iki riki
Коментиран от #15
15:04 11.12.2012
12 golfy
15:04 11.12.2012
13 333
До коментар #8 от "AAАААААА":
spoko 6tom si s 300 leva 6efa ti skoro 6te si go kupi i 6te go vidi6 na jivo!!!VEvropa horata rabotqt za 300 evro na sedmica,no 6efovete im karat stari tarataiki :)15:22 11.12.2012
14 jarjar
15:43 11.12.2012
15 Аха
До коментар #11 от "4iki riki":
Поредния индивид без МНЕНИЕ. Като няма какво да кажеш, по-добре недей. В статията да видя някъде нещо за Сивик? Сега Голфа се пуска в БГ на тази цена. Сивик като го пуснаха базов беше 36000, т. е 7 хилки отгоре над базовия Голф. Сега като пуснаха Гоуфу и от 1 седмица само за промоция на Сивик слушам по родната ТВ. Нещо явно ги обзема страх???!!!16:05 11.12.2012
16 Hristo
Коментиран от #18
16:29 11.12.2012
17 познавач
16:42 11.12.2012
18 хаха
До коментар #16 от "Hristo":
ахахахахахахахахахаха17:47 11.12.2012
19 Ghost
- Тате, тате, кога ще си купим Голф 5 ?
Баща му отговаря:
- Когато произведат Голф 10 !
Според мен бързо наближава ....
Едно време нов модел се появяваше на 8-10 години сега вече на 2-3 години, което не е зле но не виждам съществени разлики освен в няколко сантиметра. Новите технологии още се крият. Докога с този бензин или дизел, докога с тези масла и греси???
18:18 11.12.2012
20 lpfc
18:29 11.12.2012
21 Уфф
18:42 11.12.2012
22 Анонимов
До коментар #5 от "бай Онзи":
5.6 литра дизелово гориво на 100км? Моята кола е мини ван, на близо 10 години е и разхода е подобен??? За какви новости и икономии говорят?Коментиран от #26, #27
18:43 11.12.2012
23 digu
Коментиран от #25
18:53 11.12.2012
24 клиент
До коментар #6 от "руснака":
Вкус авер няма!18:57 11.12.2012
25 бати батев
До коментар #23 от "digu":
и отгоре на всичко разходът не отговаря и на теста от журналистите от 5,6л.Това си е откровенна лъжа спрямо потребителите.и атестат за некоректен производител19:00 11.12.2012
26 W164
До коментар #22 от "Анонимов":
НЕ МИ СЕ ВЯРВА ВАНА ДА Е 2000 КУБИКА СЪС 150 КОНЯ И АВТОМАТИЧНИ СКОРОСТИ19:02 11.12.2012
27 EMSKI
До коментар #22 от "Анонимов":
Даааа,и това само градско,натоварен и здраво "газ-спирачка"!!! Искам и аз такъв...моля те, кажи ми какъв е или направо твоя да купя???19:41 11.12.2012
28 Бхд БхД
20:18 11.12.2012
29 kkk
20:19 11.12.2012
30 lll
20:22 11.12.2012
31 ккк
20:24 11.12.2012
32 Бхд БхД
20:29 11.12.2012
33 Lyd1q
21:16 11.12.2012
34 |||
21:27 11.12.2012
35 Иван
5,6 харчел, 4,4 пишело, не бил коректен производителя - преди 2 години имаше статия тест в Ауто Билд, която ясно показа, че ФВ, дават най-малки отклонения от каталожния разход - 7%. Хонда, БМВ и МИНИ бяха с най-голям.
1,4 двигателя бил малък, нямало да издържи и не харчел много по малко и прочие нонсенс - две години карах Scirocco 1,4 TSI 160к.с. - разход при икономично шофиране 5/100. Разход при спортно шофиране 9/100. Няма, повтарям НЯМА атмосферен мотор, който да може да направи това. Ускорение 0-100 - 7,1 секунди. Карал съм Голф 6 1,4 ТСИ на 280 000км и повярвайте ми, беше в движение. Не знам по колко милиона км карате на година и какво значи неиздържлив двигател за вас, но при 1л/100 икономия на гориво(минимум), това са 3000литра или 8000 лева за 300000км. Нека не издържа 2 милиона км без основен ремонт.
Не бил нов. Не можахте да го научите това. Голф си е Голф! Не демонстрира революция всеки нов модел - просто плавно подобрение на продукта. Демонстрирайте малко уважение към милионите хора (29 понастоящем) купили си Голф, не може да са толкова по-глупави от вас, умници! Голф 7 е на нова технологична платформа (знам, че не знаете какво значи) - простичко казано - изцяло нов е, ИЗЦЯЛО! Не е нужно да го виждате - хората пак ще го изберат, не само защото е най-добрия автомобил в най-масовия автомобилен клас, а и по ред причини.
1. Разумно ценово позициониране на резервните части и бърза доставка - тук трябва да млъкнат феновете на японски и френски коли.
2. Голям производител с високо ниво на лоялност към клиентелата, дори след изтичане на гаранцията - нещо, което няма как да знаете, ако не те имали нова кола!
3. Висока остатъчна стойност - процентно най-високата!
4. Качество на изработката и запазване на качествата на автомобила за дълъг период от време.
5. Богата сервизна мрежа
Разберете хора - покупката на нов автомобил, от нормалните и мислещи хора, които, освен това могат да си го позволят, е следствие от много качества, а не щото Хондата предлага стъклена емблема или триъгълен ауспух за 30000 лева. И ако, дай боже, и ти имаш 30000 лева, много добре ще си помислиш, дали да ги дадеш точно за Хонда. И тогава повече ще четеш, отколкото ще пишеш, въпреки, че много добре знаеш, че няма какво да кажеш!
Има малък проблясък в коментарите след 18-19 часа, което все пак идва да покаже, че по-умната част от населението, все още не е безработна. Има светлина в тунела!
Коментиран от #48, #49
21:27 11.12.2012
36 БУМЕР КАМОР
21:49 11.12.2012
37 Митко
22:05 11.12.2012
38 Гергие
Поздрави от село Мареш общ.Симитли
22:11 11.12.2012
39 Ванко
22:33 11.12.2012
40 hienata
Поздрави на село Мареш, напълно споделям мнението ти. Карал съм няколко Голф 5 и 6, а също 1,2,3 и 4 и мога да кажа, че всеки следващ е по-добър от предния ( изключвам Голф 2, той вече е икона не само в Перник). Вярвам, че и 7 ще е по-добър. Най-много харесвам в Голфовете съчетанието на мотор със скоростна кутия, даващо усещането за по-голяма мощ от действителната. Успех на новия модел.
22:39 11.12.2012
41 pfff
23:00 11.12.2012
42 W164
23:04 11.12.2012
43 Ценител
23:20 11.12.2012
44 кондофри иванов
07:54 12.12.2012
45 Истината
Продажната цена на моят голф в момента е не повече от 1500 лв, на реални 200 000 км е, знам го защото го имаме почти от нов, поддържката му е супер евтина. За тези 30 000 отгоре дори не мога да си представя в какво мога да превърна старата барака - може да се разглоби и сглоби отново, да му сложа тоалетна в багажника; да си направя панорамен покрив с вграден телескоп, настроен да дава Луната в близък кадър, може и Марс; к*росмукачка под кормилото с вградено устройство за производство на синтетична слюнка; плейстейшън и 3D Led ТВ 42 инча на задната седалка; и много, много други глезотийки ама хайде да не ставам кичозен ...
08:48 12.12.2012
46 Методи
Коментиран от #57
09:00 12.12.2012
47 спре се ве
09:06 12.12.2012
48 Дошо
До коментар #35 от "Иван":
Нямам никакво съмнение, че ако имам 30000лв за кола то тя ще е HONDA.Явно нямаш допир с тази марка щом говориш такива ОТКРОВЕНИ ГЛУПОСТИ
Коментиран от #51
09:14 12.12.2012
49 от софия съм
До коментар #35 от "Иван":
Карам голф 5, в момента навърши 9г. и не е мръднал.Перфектен салон високо качество на използваните материали.Двигателя е бензин на 110000км. мърка.Нищо не е правено по колата, купих я нова само се налага на всеки 15000км. да и сменям маслото и филтрите и да въртя гумите лятото и зимата, но няма как.09:49 12.12.2012
50 МаМа
10:21 12.12.2012
51 Иван
До коментар #48 от "Дошо":
От перфектно формулираната ти теза, не се разбира, за коя марка казваш, че нямам допир. Ако е за ФВ, си в грешка. Имам предостатъчно допир - много по-голям отколкото ти с Хонда.За жалост имам и повече допир с Хонда, отколкото ти с ФВ. Но това не е от значение.
Интересен факт е, че ти, г-не, се явяваш във всяка тема за ФВ, за да ги ругаеш необосновано, а десетките ОБЕКТИВНО доволни от Голф, коментирали тази статия, няма да влязат да ти ругаят Хондата, когато, някой ден, дай боже, Хонда пуснат нещо ново и пак, дай боже, някой напише статия за това нещо.
За да не бъда необективен като теб, ще ти изкажа кратко МНЕНИЕ за Хонда. Хонда са добри, надеждни автомобили, с неособено модерна техника, актуален (но преходен) дизайн, които като качество на материалите, сериозно изостават от европейските производители, в чийто ценови клас се намират. Това, разбира се, е типично за японски производител - тяхното мислене не е ориентирано към качество и удобство, а към надеждност и футуристични форми. Но тук сме Европа, България и за 2012 Порше БГ са продали 305 Голфа, а Бултрако - 69 Сивика :) Та, в твоите очи Голфа е 5 пъти по-кош от Сивика, но в очите на 5 пъти повече хора, е точно обратното ;)
Със здраве :)
Коментиран от #52
10:48 12.12.2012
52 Дошо
До коментар #51 от "Иван":
А в Щатите примерно колко Голфа и колко Сивика има продадени?Защо там супер модерния и качествен Голф не върви а се продава посредствената ХОНДА?Относно качеството на материалите - Хонда наскоро бе отличен като производителя използващ най-добрите материали в купето несъдържащи канцерогенни вещества.Та какво смяташ ти, че е качеството и какво е в действителност са две различни неща.
Коментиран от #54, #55, #56
12:03 12.12.2012
53 аз
12:04 12.12.2012
54 Бай Иван
До коментар #52 от "Дошо":
Карай си хондата и не обсъждай голфа, когато си купиш голф тогава можеш да го обсъждаш а между другото и пари да ми дават хонда не карам, може да са добри но не ме кефят като голф.12:40 12.12.2012
55 Аха
До коментар #52 от "Дошо":
Не един път съм го казвал и ще го кажа пак - геогравското местоположение на Япония е основата за успеха им зад океана. Ако Европа е била толкова близо до Америка в началото на индустриализацията и автомобилостроенето, сега нещата щяха да бъдат мноого по-различни. Колко е струвало да се закара един параход с коли от Япония до САЩ и колко е струвало от Европа до САЩ. Сега на Европейците им е трудно да се наместят на онзи пазар, защото японците там са вече стъпили здраво за земята. Но тенденциите през послледните години са за увеличаване на продажбите на европейски автомобили в Америка. (Ето,че и Фиат сега ще пробият здраво с промоцията си от по 1000 долара, за всеки, който си смени ФВ.) И съм убеден, че тази тенденция ще се запази. Още повече с този нов и супер грозен Сивик. Може колата да е много качествена и т. н., тепърва ще разберем, но стария Сивик е в пъти, не просто пъти, а десетки пъти по-красив от новия.И е някак си странно точно ти да говориш, кое как било действително. Ти си мноого настрани от действителността. Това всеки би го разбрал от комплексираните ти коментари. Всяка статия свързана с ВАГ, пък и не само е ос..на с коментарите ти за немските боклуци и японските блянове. Обзалагам се, че в статиите за японски коли нямаш толкова постове, колкото под статиите за немските коли. Може би си за психолог!!!??? Имаш нужда някой да ти помогне, да стовари това немско бреме от плещите ти и да ти олекне завинаги. Пък белким и на нас ни олекне и спрем да четем хейтърски коментари.
13:02 12.12.2012
56 Иван
До коментар #52 от "Дошо":
Г-н кон с капаци, казах ти, че ние сме в България и Европа. Не в Щатите. Ако в щатите знаеха що е то качество, нямаше да карат копторите, които всъщност карат, като форд, морд, додж, тойота и гнусните си пластмасови пикапи. Дори и малко дете знае, че единствено европейския пазар е ориентиран към качеството на сглобката и материалите.Запомни, Хонда НЕ СА с качествени материали! Това е част от причините за грандиозния им неуспех в европа. А това, че даваш примери от американския пазар, само идва да докаже, колко си далеч от истината. А качествени и неканцерогенни е добър пример за две нееднакви неща :)
Коментиран от #58
13:41 12.12.2012
57 911
До коментар #46 от "Методи":
Нищо против която и да марка, защото производители и модели бол и всеки да избира по вкуса си и възможностите. Клишета като „лидер”, „законодател”, „цар”, а сега и „класен ръководител” обаче не отговарят на реалността. От гледна точка на продажбите - на водещите пазари в тоя клас е „класен ръководител” само у дома си и в Италия, чиято авто-индустрия буксува. Не е първи в света, а на другите регионални най-големи пазари /Китай, САЩ, Русия, Франция, Англия и др./ местните или глобални конкуренти го превъзхождат в продажбите, на някои места брутално. В кое е законодател? От гледна точка на визията никой не се съобразява с него, защото има достатъчно уникално различни и красиви автомобили въпреки, че това е изключително въпрос на вкус, но поне показва, че не го копират. От гледна точка на имиджа също не върви да е „класен ръководител”, защото в тоя сегмент вече продават класическите премиум марки. От към надеждност според статистиките /вкл. и немски/ също не е най-здрав. В краш-тестовете не показва нищо повече от основните му конкуренти. Кое му е водещото, като нито е първия хибрид, нито е първия електрик, нито каквото и да е било. Трябва да е доста наивен човек, за да се хваща на подобни рекламни приказки в медиите, които освен да въодушевяват заклетите фенове на марката за друго не стават!14:22 12.12.2012
58 Дошо
До коментар #56 от "Иван":
Ааааа забравих - Ганьо най-много от коли разбира.Те американците са тъпаци и за това са на челните места по покупателна способност и купуват само боклуци.Погледни един Сивик 8 и един Голф 6 как изглеждат отвътре и тогава ми обяснявай за качество на материалите и сглобки.
Коментиран от #59
14:38 12.12.2012
59 W164
До коментар #58 от "Дошо":
ОТ ТОЗИ КЛАС ЗА МЕН СИВИК 8 Е НАЙ КРАСИВАТА КОЛА И ОТ ВЪТРЕ И ОТ ВЪНКА.ТЯ ЗАТОВА Е 6-ТА-ТА НАЙ ПРОДАВАНА КОЛА В СВЕТА.АКО ИМАШЕ ПОВЕЧЕ ОТ 3-4 ДВИГАТЕЛЯ ЩЕШЕ ОЩЕ ПОВЕЧЕ ДА СЕ ПРОДАВА ОСОБЕНО АКО ИМАШЕ ДИЗЕЛ АВТОМАТИК А НЕ САМО 1.8(ЗА ЕВРОПА)14:56 12.12.2012
60 Аха
Коментиран от #62
15:16 12.12.2012
61 Дошо
Скоростния лост на 7-ма е изключително ергономичен.Обеждавам се в това вече 10 месеца.
Коментиран от #63
15:37 12.12.2012
62 Дошо
До коментар #60 от "Аха":
Забравил си и още нещо.Всеки нов Сивик е нов, докато при Голфа не е така.15:40 12.12.2012
63 Аха
До коментар #61 от "Дошо":
Фен, ама не съвсем. Имах Голф, карах го 3 години и го подарих на бащата. Фен??? Ако фен означава фанатик (подобно на теб), то въобще не си познал. Ходя на всякакви мероприятия с коли, независимо от марките, ходя и на мото събори и т. н. Ергономичен скоростен лост казваш? Като чист вибратор стои на таблото, което е изключително грозно, пък ако ще да е не ергономично, а каквото ще да е."Фен на Голф нарича предпочитания към друг автомобил безвкусица.WTF?"
Ти сравни интериорите. Какво не си разбрал? WTF, фен на Сивик хвали интериори??? Най-дървените интериори са японските и Сивик не прави изключение. А за това, че всичките голфове все еднакви. Айде успокой се и прочети статията наново, че явно си пропуснал не един и два реда. И това, че всички модели на Сивик били изключително уникални и нищо не взаимствали. Това го разправяй на децата, които си набрал като фенове по форумите. Да ти казвам ли, кои модели и по какво си приличат? Аз съм сигурен, че и ти знаеш, а само и само да се изтъкваш си кривиш душата и послъгваш малките. Те такъв като теб не мога да нарека фен. Феновете са нещо много по-различно от фанатиците.
Коментиран от #64
15:57 12.12.2012
64 Дошо
До коментар #63 от "Аха":
Абе колега бъркаш се.АЗ НЕ СЪМ ФАНАТИК НА ХОНДА.По принцип харесвам японските автомобили.ДА продължаваме спора е излишно.Много безавариини километри ти желая!
Поздрави
Коментиран от #67
16:05 12.12.2012
65 ехо
16:14 12.12.2012
66 ехо
16:16 12.12.2012
67 Аха
До коментар #64 от "Дошо":
Да де. Ама аз не храня японските коли под всяка статия за тях (въпреки, че не са много тези статии). Аз съм фен на колите и то всякакви. Toyota GT86, Supra, Subaru STi, VW Scirocco, Голф Р32 и мога да ги редя до утре без да споменам коли, от т. нар. супер хипер мега и т.н кари. Бях спрял да чета статии в подобни сайтове, за жалост пак се захванах, но заявявам, че повече няма да чета. Тук все големи майстори, статистици, шофьори и т. н. А ако кажа каква кола имам съм сигурен, че повече от половината читатели, дори не са чували за нея, но въпреки това ще бъда оплют. Истинските автомобилисти и фенове не са такива. А аз познавам много фенове и автомобилисти. Ходете по събори, запознавайте се с хора, който влагат труд в колите си, за да заобичате колите като цяло. VW правят събори, BMW, Итал фест, Хонда имат събори, макар и не така рекламирани и големи. За мото събори няма да ви споменавам. Отделно има няколко тунинг шоу-та, отделно има състезания на писта Дракон - ОРГАНИЗИРАНИ СЪСТЕЗАНИЯ. Ходете бе хора. Бъдете хора бре. А не само да плюем по този и по онзи, че видиш ли за такава кола има пари и вкус. Безавариини километри и от мен.16:22 12.12.2012
68 124
Коментиран от #70, #72
17:26 12.12.2012
69 ФУУФ
17:45 12.12.2012
70 Ramon Perez
До коментар #68 от "124":
И какво де? Италианците създадоха голфа И...? Браво на Джуджаро за оригиналният дизайн, но това не прави голфа качествена кола. Хонда, мазда и тойота са автомобили от по- високо ново, що се касае за качество.Коментиран от #77
18:14 12.12.2012
71 кой кога
Започнах да пиша заради коментара на МаМа... обърнете му внимание.
На всички ви повелавам така да я докарате... може да си мислите че разбирате колкото си искате, ама Мамчето ще кара автомобилчето... пък вие си разбирайте и си се джавкайте!
Айде живи и здрави :)
18:24 12.12.2012
72 911
До коментар #68 от "124":
Ние четохме статията, но ти опита ли да се замислиш по-далеч от заглавието? То за такива като теб се пишат тия заглавия, за да може днес като прочетеш само 5-6 такива и без да ползваш интелекта си да си убеден и спокоен, че си научил истината за света…18:59 12.12.2012
73 перничанин
21:11 12.12.2012
74 ........................................
23:59 12.12.2012
75 Димо
00:08 13.12.2012
76 Иван
Възприеми, че различните пазари са с различни изисквания на потребителите и тук в Европа, Голф е най-продавания автомобил! От всички! Има защо. Нещо което не споменахме в сравнението Голф - Сивик (въпреки, че Сивика дори не го включват в сравнителните тестове :) - оползотворяване на вътрешното пространство - не можеш да отречеш, че от ФВ по-добри няма в това отношение. Интериора на Сивик е просторен като на Поло. Наскоро демострирах на дву-метров човек, как в Голф 7 има толкова място за седене (отпред и отзад) колкото в Пасат 7. Ако си чел тестове ще знаеш, че интериора на Пасат 7 е по-широк от на Е-класа.
Както и да е. Неведнъж споменах, че си крайно незапознат с качествата на Голф 7.
Като искаш да си критик - ела ми на гости, седни, покарай го - пък тогава ще говорим с факти.бг да ти дадат даже статия да напишеш, поне нещо обективно да кажеш. Офертата ми е сериозна! Докарай и Сивика - тест да направим...
00:27 13.12.2012
77 deviant
До коментар #70 от "Ramon Perez":
Да бе, точно Mazda...Коментиран от #78
10:09 13.12.2012
78 MAZDA
До коментар #77 от "deviant":
Какво за мазда? Първата Мазда 6 е все още най- качественият автомобил според Аутобилд. Мазда МХ-5 е най- качествения роудстар според всичко, което съм, чел и чета. Мазда 2,3 и 5 винаги са в челото по качество във всички класации. Освен това нямат грозна кола според моя вкус. Мазда са много много корави и издръжливи автомобили, създадени изключително прецизно. Имам щастието да се наслаждавам на прекрасната сглобка и форми в интериора и екстериора на техен шедьовър.10:42 13.12.2012
79 Иван
10:53 13.12.2012
80 Владимир С.
12:15 14.12.2012
81 bios
Вземете и сравнете колко броя от Голф са продадени и колко от който и друг модел автомобил си пожелаете!
След това обяснявайте, че бил скапан :)
Със здраве...
Коментиран от #83
17:07 14.12.2012
82 Ковънтри Роуд 4829
22:26 16.12.2012
83 083
До коментар #81 от "bios":
@81Голф да е чак скапан наистина е несериозно, но не е и това което го изкарват. Взех и сравних това за което пишеш: по отношение на продажбите за всички времена с огромна преднина го превъзхожда Тойота Корола. След нея има още един модел и след това трети е ”класният ръководител”. На база годишни продажби в тоя клас в света пак не е първи, а трети– т.е. цар без корона!
@80
Защо другите плюят? Може би заради това, което и аз лично не мога да приема - царската титла, която му се преписва, защото по нито един обективно измерим критерии Голф не е №1. Това са клишета от миналото, когато може и да е бил.....
23:13 16.12.2012
84 bios
Нещо си противоречиш :)
Най- продавана е Корола,
2-ро място за грамадния пикап на Ford
3-то за Голф.
Това е от класация за най-продавани автомобили за всички времена, нали така?
Е щом е на 3-то място, как тогава в своя клас не е първи? Ако има по-продавана кола от него, тогава в общата класация нямаше да е голф-а а другата по- продавана кола.
Точно поради тази причина, най- продаван, идва и другото име на компактния клса - "голф клас".
Дай- линкове към сайтовете които гледаш...
16:01 20.12.2012