По време на предстоящото през септември автомобилно изложение във Франкфурт немците ще покажат обновената първа серия, като моделът ще е изграден върху основни възли и агрегати от по-голямата трета серия. От двигателната гама ще изчезнат атмосферните мотори, а вместо тях под капака на "единичката" ще се монтират само турбоагрегати. За модификациите 116i, 118i и 120i са планирани 1.6-литрови мотори с различна мощност, а шестакът на 130i ще бъде заменен с четирицилиндров с обем 2.0 литра. Турбодвигателят на най-мощната "единичка" 135i ще остане непроменен.
Втората иновация ще бъде серийната версия на "наточената" пета серия. Прототипът на BMW M5 беше показан в средата на април в Шанхай, като се очаква серийната версия да е доста близка до него. Автомобилът ще разполага с 4.4-литров осемцилиндров агрегат с два турбокомпресора и система за непосредствено впръскване на горивото. Моторът ще работи съвместно със седемстепенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя. Подобно на останалите модели на марката и този ще получи и фирмената система xDrive, предаваща въртящия момент и към четирите колела.
Освен тези два модела на щанда на марката ще видим олекотения пистов вариант на седана BMW M3, който ще бъде обозначен с индекс GTS. Аналогична версия, но във вариант купе, баварците демонстрираха през 2009 година. Модификацията с четири врати ще бъде оборудвана с 4.4-литров осемцилиндров двигател с мощност 450 к.с. Този мотор ще предава въртящия момент на задните колела през роботизирана трансмисия с два съединителя. Освен това BMW M3 GTS ще разполага с модернизирано окачване и значително по-мощни спирачни апарати.
Четвъртият модел, който ще дебютира във Франкфурт, ще е компактният градски електромобил i3. Серийната му версия обаче ще бъде представена чак след две години. Ще припомним, че i3 има структура от въглеродни схплави и се задвижва от електромотор с мощност 170 к.с. Захранват го йон-литиеви батерии с водно охлаждане, чийто ресурс позволява изминаването на около 160 километра с едно зареждане. Седалките на i3 са разположени по формулата 2+2.
30 Май, 2011 11:14 11 741 97
Четири нови BMW-та във Франкфурт
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошо
Коментиран от #2, #6, #11, #79
16:02 08.09.2011
2 mm
До коментар #1 от "Дошо":
Ами ходи ги научи бе капацитет. Само плюеш и много знаеш. Защо не си станал един автомобилен инжинер като знаеш кусурите на всяка кола.Инче по темата - ще чакаме повече подробности за споменатите возила :)
Коментиран от #5, #7
16:02 08.09.2011
3 рарз
16:02 08.09.2011
4 520 zender
16:02 08.09.2011
5 Дошо
До коментар #2 от "mm":
Какви подробности ще чакаш?Имитатора ми този път що годе добре ми е отразил мнението.Няма как БНВ ще трябва да слагат турбини ако неискат да ги подиграват по пътищата Хондичките 1.4Коментиран от #21
16:02 08.09.2011
6 555
До коментар #1 от "Дошо":
Съгласен съм с теб !!!16:02 08.09.2011
7 `
До коментар #2 от "mm":
Просто не му се поддавай на простотиите на този фанатик (или тези, че май е с раздвоение на личността).Един хубав ден (някога за в бъдеще)след като упоритостта му отстъпи място на разума (горещо му го пожелавам) ще престане с простотиите си. А до готова най-добре пълно игнориране на коментарите му, така те просто няма да получават допълнителна инерция ...
16:02 08.09.2011
8 RR
Коментиран от #10
16:02 08.09.2011
9 520 zender
16:02 08.09.2011
10 Дошо
До коментар #8 от "RR":
Кой ти каза,че пенскионерската марка БМВ има доста спортни модели?Кои са и спордтните модели?Коментиран от #20
16:02 08.09.2011
11 rumpi
До коментар #1 от "Дошо":
ДОШКО-О-О, спрете и двамата да пишете НЕ ВЕРНИ КОМЕНТАРИ BMW Е С МНОГО ПО ЗДРАВИ МОТОРИ ОТ ВАШИТЕ NISAN-РЕНЦА-ДАЧИЙКИ!!!Коментиран от #18
16:02 08.09.2011
12 skin4o
16:02 08.09.2011
13 Ошод
16:02 08.09.2011
14 RS
16:02 08.09.2011
15 ivo
16:02 08.09.2011
16 Ml
Коментиран от #19
16:02 08.09.2011
17 tuzarq
16:02 08.09.2011
18 Дошо
До коментар #11 от "rumpi":
Що се излагаш бе?Много по-надеждни били.Абе по твоята логика трябва да има масово по улиците рена и нисани с блокирали мотори....ама няма...16:02 08.09.2011
19 D
До коментар #16 от "Ml":
Браво, най-накрая нещо умно,разбирам че всеки си има любима марка,ама да коментираш и да плюеш автомобил,който през живота си не си карал,е абсурдно,затова и коментарите на някои са също абсурдни.И не забравяйте да показвате уважение ако не един към друг, то поне към марките автомобили,всяка е дала по нещо на автомобилостроенето, особено европейските, казвам го като човек на който последните 2 автомобила са японски,ако не бяха европейците сега щяхме да караме рикши, айде със здраве.16:02 08.09.2011
20 big
До коментар #10 от "Дошо":
a koi nissan e sporten be .samo sportna vizia i duh na starec.16:02 08.09.2011
21 W203
До коментар #5 от "Дошо":
iaponskata kola e prosto sredstvo za pridvijvane ot tochka A do tochka B.bmw i mercedes praviat avtomobili s koito mojesh usetish naslada ot shofiraneto.iaponskata kolica bi mi omraznala za sedmica a rasoviat nemski avtomobil ti palni dushata s godini.Dosho zashto se izlagash taka be pich.vzemi se spri.u.irash vsichki temi .16:02 08.09.2011
22 tarikat
Коментиран от #23
16:02 08.09.2011
23 Дошо
До коментар #22 от "tarikat":
Абе пич какъв g power те гони бе?Това е кошница.Ти напиши Нисан ГТР, Хонда НСХ, Тойота Супра и тогава ми пиши за измислените ти БМВ-таИ не забравяй - Колкото и бърза кола да караш, все някога ще те изпревари, някой тунингован Сивик! :-)
Коментиран от #36
16:02 08.09.2011
24 тарикат
ако съм с g power някоя япосна кола да ме изпревари. http://www.need4speed.ws/video-403.html
16:02 08.09.2011
25 yavor
Коментиран от #26
16:02 08.09.2011
26 Дошо
До коментар #25 от "yavor":
Не боледуват вика направо умират.Ама баварците викаш корави.Астматици цял живот ама все се бутат дето не им е работа ахахаха16:02 08.09.2011
27 boko
а за хонда не си заслужава коментара...
Коментиран от #28
16:02 08.09.2011
28 Дошо
До коментар #27 от "boko":
каракл съм м3,м5,м6 и нисан гтр.безспорно нисана е най-мощният а-л,но толкоз...лично за мен по-добра марка от БМВ няма засегаИ като се събуди един мармот.....
16:02 08.09.2011
29 boko
16:02 08.09.2011
30 Анонимен
16:02 08.09.2011
31 Петър
Колкото до статията, за мен БМВ са най-успешната немска марка за момента...
16:02 08.09.2011
32 Italfest
Коментиран от #35
16:02 08.09.2011
33 520 zender
16:02 08.09.2011
34 520 zender
16:02 08.09.2011
35 Дошо
До коментар #32 от "Italfest":
Ферари и комфорт?Ехооо на седалката на такъв автомобил усещаш всяка гънка на пътя16:02 08.09.2011
36 user
До коментар #23 от "Дошо":
Малко инфо за теб - най-мощните и скъпи коли са Немските, Италианските и Американските. Най-евтините, с най-много дефекти, с най-чести сервизни акции, най-посредствени, без иновации и без стойност и като нови и като стари са японските щайги. Да супрата ще ме задмине винаги ... когато съм спрял. Досега обаче, когато съм поискал японски боклук не ме е задминавал !Коментиран от #81, #97
16:02 08.09.2011
37 BMW E24 635csi
16:02 08.09.2011
38 daniel
16:02 08.09.2011
39 daniel
16:02 08.09.2011
40 BMW FOREVER !
16:02 08.09.2011
41 ime
16:02 08.09.2011
42 4x4
B M W
Коментиран от #73
16:02 08.09.2011
43 Evolution
16:02 08.09.2011
44 donbaro75
Коментиран от #45
16:02 08.09.2011
45 niama go staroto kachestvo veche
До коментар #44 от "donbaro75":
staro staro brato inache si e gotino.kakto w124 na mercedes me kefiat i dvete mnogo.ama stari stari16:02 08.09.2011
46 520 zender
16:02 08.09.2011
47 Деян
Коментиран от #51
16:02 08.09.2011
48 520 zender
16:02 08.09.2011
49 520 zender
Коментиран от #53
16:02 08.09.2011
50 Деян
Разбери, че разхода не е от такова значение когато даваш таква пари, но ако този е реален-- звучи похвално.
Corrigendum : "...настояшата им петата..." става "...настоящата им пета..."
16:02 08.09.2011
51 Дошо
До коментар #47 от "Деян":
За Ауди много мога да ти говоря.Ама накратко - това е е...ати коша.Преоблечен трошлив недодялан Фолксваген.Какво да говорим като и Шкодата е същото нещо, само че нискобюджетно, както и някои модели на Сеат.Човек дето хвали Ауди може да бъде само , някой дето нищо не е прочел за тая марка и целия дри...лив концерн ВАГ.Коментиран от #54
16:02 08.09.2011
52 520 zender
16:02 08.09.2011
53 e320CDI
До коментар #49 от "520 zender":
izvan grada E320CDI gori tolkova kolega.v grada golemite dizeli harchat okolo 10 ta i poveche.ochakvam da kajesh che bavareca gori 5 v grada i shte se smeia dosta16:02 08.09.2011
54 USA
До коментар #51 от "Дошо":
Защо човек трябва да прочете за нещо за да разбере, какво е?Като имам Фолксваген Бора и съм много доволен от него не ми трябва да чета за ВАГ. Купи си нещо от ВАГ и тогава пиши глупости.
Коментиран от #84
16:02 08.09.2011
55 520 zender
16:02 08.09.2011
56 520 zender
Коментиран от #57
16:02 08.09.2011
57 e320CDI
До коментар #56 от "520 zender":
po nadolo si pisal za bmw.dane stradash ot razdvoenie na lichnosta16:02 08.09.2011
58 520 zender
Коментиран от #69
16:02 08.09.2011
59 520 zender
16:02 08.09.2011
60 ФОРДАДЖИЯ
Коментиран от #62
16:02 08.09.2011
61 520 zender
16:02 08.09.2011
62 USA
До коментар #60 от "ФОРДАДЖИЯ":
То си е ясно, Европейски и Американски автомобили, но никога японски боклуци.Коментиран от #67
16:02 08.09.2011
63 lele
16:02 08.09.2011
64 520 zender
16:02 08.09.2011
65 lele
16:02 08.09.2011
66 520 zender
16:02 08.09.2011
67 mtlb
До коментар #62 от "USA":
Kолега имал ли си американски боклук та да твърдиш че са най добрите.Косата ми побеля с такава тенекия,не случайно в Америка карат японско.Коментиран от #71
16:02 08.09.2011
68 520 zender
16:02 08.09.2011
69 a$
До коментар #58 от "520 zender":
e320cdi-имах предвид tova da ti prlicha na bmw plondir16:02 08.09.2011
70 520 zender
16:02 08.09.2011
71 USA
До коментар #67 от "mtlb":
Караха досега, защото е най- евтино. В съседната статия май Американците се усетиха и драстично ще намалеят покупката на японски боклуци.Коментиран от #74
16:02 08.09.2011
72 NO DMG
16:02 08.09.2011
73 Bayresche Money Waster
До коментар #42 от "4x4":
Решението е само едно Е36.За това БМВ е популярно у нас.Понеже българина гледа да парадира с външен вид а БМВ точно това прави външен вид без особено съдържание.Какво да се прави комплексите трябва да се избиват.16:02 08.09.2011
74 реалист
До коментар #71 от "USA":
От сега нататък още повече ще карат японско.Който не държи да парадира а колата му да върши работа и да е надеждна бяга далеч от скъпите немски боклуци с които висиш често по сервизите.Коментиран от #75
16:02 08.09.2011
75 USA
До коментар #74 от "реалист":
Статията говори друго :) Доколкото съм чувал май японските висят по сервизите.16:02 08.09.2011
76 Italfest-до коментар 44 от Донбаро
16:02 08.09.2011
77 Japan
Коментиран от #85
16:02 08.09.2011
78 Japan
16:02 08.09.2011
79 Петър1
До коментар #1 от "Дошо":
Ей хлапенце,има време докато пораснеш за много коли и гаджета ще си мечтаеш, сега просто ходи на детска градина.16:02 08.09.2011
80 администратор
16:02 08.09.2011
81 noname
До коментар #36 от "user":
Отново попадам на теб приятелю.Преди да ти дам малко инфо,понеже съм карал/виждал/разглабял/ремонтирал и т.н. повече коли,отколкото ти си се разминавал по пътя,бих искал да те попитам въпроса:1.бих искал да узная - ти клапан наживо виждал ли си изобщо?
А сега да ти дам аз на теб малко инфо,понеже си абсолютен турист в автомобилите и главата ти явно е промита от източноевропейски легенди,чиито главни герои са БМВ и "мечоко",които БЯХА добри - не най-добрите,а добри коли,наистина - преди двадесет и повече години ОБАЧЕ.Инфото за теб е следното:
Най-мощните коли са японските,изчислено в литрова мощност.най-здравите и с най-малко фабрични дефекти - също.Най-доброто 4х4 - също.Най-икономични - също.С най-големи продажби в потребителския сегмент - също.На челните места в класациите по потребителско доверие - също.
Американските коли винаги са били едни от най-слабите,що се касае до к.с. Там въртящия момент е определящ,но това е тема,от която няма да вденеш и една дума,викайки зомбирано "ЕВРОПААААА!!!БЕЕЕЕМВЕЕЕЕ!!!!"
От италианските автомобили нищо не става.Под "нищо",имам предвид нищо,ама нищичко.
МБ и БМВ са в дъното на класациите,особено на пазара в Щатите,като БМВ са изпреварили МБ още преди няколко години,т.е. по-добри коли са,МБ са УЖАСНИ боклуци след 2000 година.
И последно,мойто момче - не говори за Супра.А ако подкараш Скайлайн,силната Импреза,Соарър,Еволюшън,азиатския Ф Тайп Ар даже,ще трепериш като листо след това.И не ти казвам тези неща,защото съм фен на марки - мразя всички коли,защото се занимавам с тях,до една ги мразя.Но това не променя факта,че японските автомобили и мотоциклети са най-добрите и чупят всичко.Всичко и то където го хванат,а вездесъщите БМВ,които са с божествен статут в бедната ни държавка,с изтормозен народ,те пък са чупени навсякъде от всичко,което ги хване.Със здраве на всички,просто не обичам зомбирани и слепи фенски рецитали на заучени реплики,нямащи нищо общо с ФАКТИТЕ
Коментиран от #86, #90, #91
16:02 08.09.2011
82 Italfest-до коментар 81-Нонейм-без именния гл
Коментиран от #83
16:02 08.09.2011
83 noname
До коментар #82 от "Italfest-до коментар 81-Нонейм-без именния гл":
Стотици,всякакви,ВЕ.И се научи да пишеш поне що-годе грамотно,преди да скачаш като попарен.Отдавна не съм фен на никакви марки и коли,но който е фен на италианските,това е показателно,колко е на 'вие' с техниката... Остави другите глупости,а примера за В образния мотор,който даде,Франческо, е също толкова логичен,колкото да кажеш,че Гонзо е по-добър от Меси,понеже играе по-отдавна.
16:02 08.09.2011
84 Дошо
До коментар #54 от "USA":
Ми защото ако, някой ми беше казал, че А6 е същото като А4 ама малко удължена база нямаше да му повярвам, но като се попрочете нещо оттук, оттам и става ясно кое е истината.Какво да ти говоря за недоумението ми как гениалните немски инженери са качили върху окачването на А4 великан като А8 и то с мотори 4.2 и дори 6.0.първоначално не ми се вярваше ама постепенно разбрах какви конструкторски недоразумения са тези коли.16:02 08.09.2011
85 Дошо
До коментар #77 от "Japan":
Баце клипа е супер!Самата истина!JAPAN POWER!
16:02 08.09.2011
86 benz
До коментар #81 от "noname":
neznam dali si vijdal klapan a i dasi vijdal ne te pravi goliam razbirach.kogato si pokaral sobstveni pone 2 mercedesa ili bmta i si minal s avtomobil ot tezi marki po 100000km togava obianiavai i davai mnenie.DA iaponskoto e zdravo no priznai che i tehnoto kachestvo padna v poslednite godini i se dobliji do evropeiskoto.NO iaponskoto e s bled dizain i vatre i van skromna kolica i mnogo ama mnogo skuchna.kogato si kupish rasova mashina ot dvata nai veliki koncerna Mercedes i BMW togava govori.16:02 08.09.2011
87 G klasa
16:02 08.09.2011
88 f******off
Коментиран от #89
16:02 08.09.2011
89 ?
До коментар #88 от "f******off":
xaxaxa kak sase izgavrili s BMW.16:02 08.09.2011
90 C32AMG
До коментар #81 от "noname":
kak moje da haresvash posnoto iaponsko proizvodstvo a das pliuesh nemskite giganti MERCEDES i BMW.kogato si karam mercedesa se kefia iako na stabilen masiven avtomobil.iaponskite prahosmokachki gi iam oshte na tabelata Magistrala.16:02 08.09.2011
91 mtlb
До коментар #81 от "noname":
Браво,много правилно казано,на фанатизираните фенове на НИЕМСКОТО.16:02 08.09.2011
92 donbaro75
Коментиран от #93
16:02 08.09.2011
93 Дошо
До коментар #92 от "donbaro75":
Ахахахаа ял пердаха на старта вика, абе ти добре ли си?Тоя мъртвец може да вземе старта на, някоя Лада или друго под 90коня.Всички останали коли го правят смешен даже и нафтовите печки.То по-смехотворен двигател от 6 цилиндровия астматик на БМВ няма.16:02 08.09.2011
94 Деян
Skayline и прочие си имат съответните европейски аналози, и докато не си ги карал и сравнил обективно, биготизми kaто "най-добрите и чупят всичко." ще звучат голо и необосновано.
16:02 08.09.2011
95 Деян
16:02 08.09.2011
96 Japan
16:02 08.09.2011
97 Mao
До коментар #36 от "user":
Ne iskam da te postavq v trudno polojenie , no qvno si nqmash predstava ot Supra shtom kazvash che nqmat shans i tn . Osven ako karash Bugatti Veyron ili neshto podobno . Nai prostoto koeto mojesh da napravish po vaprosa e da razgledash v internet , youtube ili google da videsh kakvi koli ot tozi model i pak da kajesh tova koeto kaza predi tova . Ako iskash da usetish kak supra kasa nared trqbva da se razxodesh do USA , kadeto xorata imat savsem drugi ikonomicheski vazmojnosti i mogat da si pozvolqt da dadat ot porqdaka na 60-100k $ da si napravqt kolata , neshto koeto v BG malko xora bixa mogli da si pozvolqt . Samo togava shte razberesh istinskite vazmojnosti na Supra . P.s vinagi sam predpochital Evropeiskite koli zaradi design(!) . I ne zabravqi , No hard feelings .16:02 08.09.2011