Last news in Fakti

30 Май, 2011 11:14 11 741 97

Четири нови BMW-та във Франкфурт

  • bmw-
  • 116i-
  • 118i-
  • 120i-
  • 130i-
  • 135i-
  • m5-
  • m3 gts-
  • i3

По време на предстоящото през септември автомобилно изложение във Франкфурт немците ще покажат обновената първа серия, като моделът ще е изграден върху основни възли и агрегати от по-голямата трета серия. От двигателната гама ще изчезнат атмосферните мотори, а вместо тях под капака на "единичката" ще се монтират само турбоагрегати. За модификациите 116i, 118i и 120i са планирани 1.6-литрови мотори с различна мощност, а шестакът на 130i ще бъде заменен с четирицилиндров с обем 2.0 литра. Турбодвигателят на най-мощната "единичка" 135i ще остане непроменен.

Втората иновация ще бъде серийната версия на "наточената" пета серия. Прототипът на BMW M5 беше показан в средата на април в Шанхай, като се очаква серийната версия да е доста близка до него. Автомобилът ще разполага с 4.4-литров осемцилиндров агрегат с два турбокомпресора и система за непосредствено впръскване на горивото. Моторът ще работи съвместно със седемстепенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя. Подобно на останалите модели на марката и този ще получи и фирмената система xDrive, предаваща въртящия момент и към четирите колела.

Освен тези два модела на щанда на марката ще видим олекотения пистов вариант на седана BMW M3, който ще бъде обозначен с индекс GTS. Аналогична версия, но във вариант купе, баварците демонстрираха през 2009 година. Модификацията с четири врати ще бъде оборудвана с 4.4-литров осемцилиндров двигател с мощност 450 к.с. Този мотор ще предава въртящия момент на задните колела през роботизирана трансмисия с два съединителя. Освен това BMW M3 GTS ще разполага с модернизирано окачване и значително по-мощни спирачни апарати.

Четвъртият модел, който ще дебютира във Франкфурт, ще е компактният градски електромобил i3. Серийната му версия обаче ще бъде представена чак след две години. Ще припомним, че i3 има структура от въглеродни схплави и се задвижва от електромотор с мощност 170 к.с. Захранват го йон-литиеви батерии с водно охлаждане, чийто ресурс позволява изминаването на около 160 километра с едно зареждане. Седалките на i3 са разположени по формулата 2+2.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошо

    19 38 Отговор
    Е какво им е новото?Старият отвратителен дизайн и архаичните трошливи двигатели?Тези от БМВ няма да се научат да правят коли

    Коментиран от #2, #6, #11, #79

  • 2 mm

    27 12 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    Ами ходи ги научи бе капацитет. Само плюеш и много знаеш. Защо не си станал един автомобилен инжинер като знаеш кусурите на всяка кола.
    Инче по темата - ще чакаме повече подробности за споменатите возила :)

    Коментиран от #5, #7

  • 3 рарз

    27 6 Отговор
    НЕКА Тази тема да е единствена без спор бе!!!
  • 4 520 zender

    22 7 Отговор
    Защо подяволите няма ръчни скорости за М5 и за М3.Мразя роботизирани скоростни кутии...
  • 5 Дошо

    11 24 Отговор

    До коментар #2 от "mm":

    Какви подробности ще чакаш?Имитатора ми този път що годе добре ми е отразил мнението.Няма как БНВ ще трябва да слагат турбини ако неискат да ги подиграват по пътищата Хондичките 1.4

    Коментиран от #21

  • 6 555

    9 15 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    Съгласен съм с теб !!!
  • 7 `

    16 5 Отговор

    До коментар #2 от "mm":

    Просто не му се поддавай на простотиите на този фанатик (или тези, че май е с раздвоение на личността).

    Един хубав ден (някога за в бъдеще)след като упоритостта му отстъпи място на разума (горещо му го пожелавам) ще престане с простотиите си. А до готова най-добре пълно игнориране на коментарите му, така те просто няма да получават допълнителна инерция ...
  • 8 RR

    9 12 Отговор
    Хубава марка с доста спорти модели,но не е по вески джоб,а старите E36 и E46 са супер грозни коли освен феислифта на E46 си го бива но и парите си ги бива.Хубаво bmw е 20 000 нагоре.

    Коментиран от #10

  • 9 520 zender

    12 6 Отговор
    RR-Можеш ли да извадиш 20 000 за кола.Ако не можеш кво ми хвърчиш из въздуха
  • 10 Дошо

    7 19 Отговор

    До коментар #8 от "RR":

    Кой ти каза,че пенскионерската марка БМВ има доста спортни модели?Кои са и спордтните модели?

    Коментиран от #20

  • 11 rumpi

    19 10 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    ДОШКО-О-О, спрете и двамата да пишете НЕ ВЕРНИ КОМЕНТАРИ BMW Е С МНОГО ПО ЗДРАВИ МОТОРИ ОТ ВАШИТЕ NISAN-РЕНЦА-ДАЧИЙКИ!!!

    Коментиран от #18

  • 12 skin4o

    9 11 Отговор
    a be ey do6o li si kuv si ti za vsi4ko ima6 mnenie be!kato ne ti haresvat nemskite koli si karay tam izgnilata qponska baraka i stiga si komentiral
  • 13 Ошод

    12 9 Отговор
    Ооо, като гледам даже и това i3 на батерии ще направи НисанГТР на кайма, нали Дошо? :)
  • 14 RS

    11 17 Отговор
    Тия трошляци още правят ли ги,хем виждат че не стават и пак се мъчат
  • 15 ivo

    13 6 Отговор
    kъм ДО6О карайте си там консервените кутии дето много вървят и си мечтайте за немското качество!
  • 16 Ml

    11 2 Отговор
    Искам само да ви кажа,че много хора се изказват,без да са подготвени и без да имат елементарна представа от автомобили.Има хора които изразяват мнение,без дори да са се качвали на кола след 1990г.За това нека стане като традиция в този сайт,преди някои да напише коментар по дадена тема,поне да сподели каква кола кара(или е карал) за да не се стига до такива комични коментари!!!

    Коментиран от #19

  • 17 tuzarq

    12 2 Отговор
    DO IVO.kakvo nemsko ka4estvo be kolega?ve4e nema ni6to zdravo.imah A8-s4upih se ot remonti,ama baq skupi.bratov4edite imat bmw ta i mercedesi,vse sa po servizite i te.nqma ve4e ni6to zdravo.sega karam mitsubishi gore dolu sum dovolen.ina4e da priznaq ot dete sum fen na BMW,AMA E MNOGO SKUPO,A I NE E BEZOTKAZNO kakto si mislqt nqkoi
  • 18 Дошо

    8 8 Отговор

    До коментар #11 от "rumpi":

    Що се излагаш бе?Много по-надеждни били.Абе по твоята логика трябва да има масово по улиците рена и нисани с блокирали мотори....ама няма...
  • 19 D

    9 2 Отговор

    До коментар #16 от "Ml":

    Браво, най-накрая нещо умно,разбирам че всеки си има любима марка,ама да коментираш и да плюеш автомобил,който през живота си не си карал,е абсурдно,затова и коментарите на някои са също абсурдни.И не забравяйте да показвате уважение ако не един към друг, то поне към марките автомобили,всяка е дала по нещо на автомобилостроенето, особено европейските, казвам го като човек на който последните 2 автомобила са японски,ако не бяха европейците сега щяхме да караме рикши, айде със здраве.
  • 20 big

    5 8 Отговор

    До коментар #10 от "Дошо":

    a koi nissan e sporten be .samo sportna vizia i duh na starec.
  • 21 W203

    7 10 Отговор

    До коментар #5 от "Дошо":

    iaponskata kola e prosto sredstvo za pridvijvane ot tochka A do tochka B.bmw i mercedes praviat avtomobili s koito mojesh usetish naslada ot shofiraneto.iaponskata kolica bi mi omraznala za sedmica a rasoviat nemski avtomobil ti palni dushata s godini.Dosho zashto se izlagash taka be pich.vzemi se spri.u.irash vsichki temi .
  • 22 tarikat

    6 7 Отговор
    Дошо,писва ми да ти гледам коментари секи ден,напиши в google BMW g power и виш какво се нарича кола

    Коментиран от #23

  • 23 Дошо

    11 14 Отговор

    До коментар #22 от "tarikat":

    Абе пич какъв g power те гони бе?Това е кошница.Ти напиши Нисан ГТР, Хонда НСХ, Тойота Супра и тогава ми пиши за измислените ти БМВ-та
    И не забравяй - Колкото и бърза кола да караш, все някога ще те изпревари, някой тунингован Сивик! :-)

    Коментиран от #36

  • 24 тарикат

    9 4 Отговор
    няма спор че gtr е хубава и бърза кола,обаче не може да се мери с марки като BMW,Mercedes ,Porshe и др. и не вярвам
    ако съм с g power някоя япосна кола да ме изпревари. http://www.need4speed.ws/video-403.html
  • 25 yavor

    6 4 Отговор
    DO6O TVOITE NISANI HONDI SAMO SVIRQT I SVETQT AMA ZA VARVENETO HI4 GI NQMA A ZA BMW KAKVO DA GOVORIM TO SE VIZDA NARI4ASE KLASSA

    Коментиран от #26

  • 26 Дошо

    5 3 Отговор

    До коментар #25 от "yavor":

    Не боледуват вика направо умират.Ама баварците викаш корави.Астматици цял живот ама все се бутат дето не им е работа ахахаха
  • 27 boko

    5 6 Отговор
    каракл съм м3,м5,м6 и нисан гтр.безспорно нисана е най-мощният а-л,но толкоз...лично за мен по-добра марка от БМВ няма засега.
    а за хонда не си заслужава коментара...

    Коментиран от #28

  • 28 Дошо

    10 4 Отговор

    До коментар #27 от "boko":

    каракл съм м3,м5,м6 и нисан гтр.безспорно нисана е най-мощният а-л,но толкоз...лично за мен по-добра марка от БМВ няма засега
    И като се събуди един мармот.....
  • 29 boko

    3 3 Отговор
    ..DA,DANO SKORO SE SABUDI6
  • 30 Анонимен

    6 7 Отговор
    Имам само едно мнение и то е.Всички коли са едни боклуци но са разделени на две категории едни се чупят по често други по рядко.Колата е създадена да де закара от точка А до точка Б.Няма значение дали е Японска,Германска и тем подобни важното е ,че не вариш пеша.Това е моето мнение.
  • 31 Петър

    7 3 Отговор
    Класацията за най-слабо информирания и некомпетентен(по всички теми)печели.... ДОШО
    Колкото до статията, за мен БМВ са най-успешната немска марка за момента...
  • 32 Italfest

    3 11 Отговор
    Истинска наслада от шофиране и комфорт може да ти даде само Ферари,Алфа-Ромео,Ланча и Фиат.За уличните гонки колко БМВ-та и пернишки голфчета са дишали прашоляка,на стоков Фиат Браво HGT?

    Коментиран от #35

  • 33 520 zender

    5 4 Отговор
    E как за момента бе човек.Двигателите им печелят награди от десетилетие-да не говорим за дизлаците-184кс още през1998г от 3000куб см.Да споменавам ли алпина-200кс при 2000куб см още през 2004г
  • 34 520 zender

    0 5 Отговор
    Браво hgt със кой клас бмв го сравни ,мисля че е 148кс със ниска маса а ака го сравниш със М3 Е36-тогава какво-за тунинг неговоря
  • 35 Дошо

    9 2 Отговор

    До коментар #32 от "Italfest":

    Ферари и комфорт?Ехооо на седалката на такъв автомобил усещаш всяка гънка на пътя
  • 36 user

    6 6 Отговор

    До коментар #23 от "Дошо":

    Малко инфо за теб - най-мощните и скъпи коли са Немските, Италианските и Американските. Най-евтините, с най-много дефекти, с най-чести сервизни акции, най-посредствени, без иновации и без стойност и като нови и като стари са японските щайги. Да супрата ще ме задмине винаги ... когато съм спрял. Досега обаче, когато съм поискал японски боклук не ме е задминавал !

    Коментиран от #81, #97

  • 37 BMW E24 635csi

    4 2 Отговор
    bmw sashto si ima treski za dialane no bih daval parite si za rasov benz ili bavarec vmesto za iaponski kosh s predno.darveniata v salona na nissan pak e nai zle.edinstveno lexus e kola ot iaponskite i to ako e ot golemite klasove che malkiat IS sam go karal i e tesnotia v salona iakata rabota.
  • 38 daniel

    0 2 Отговор
    xdrive v m5 ne mi se vqrva dano ne
  • 39 daniel

    0 2 Отговор
    a palqci det ne sa v 4as s avtomobilo stroeneto i bmw v 4astnost da si zavrat komentarite kadeto dinozavrite si zavirat dinite :p
  • 40 BMW FOREVER !

    5 4 Отговор
    Ей тоя Дошо е много отворен,карал М3,М5,М6,абе ти знаеш ли въобще какви коли са това !!!! Ти,ако подкараш една от тея ще се влюбиш бе.....всеки твой коментар е излишен,глупав!!!!! БМВ както и Мерцедес е това са колите !!!! Тея японските щайги не струват,караш 1 седмица и ти писва да я караш,та майни да се возиш,ужас !!!!!
  • 41 ime

    4 0 Отговор
    Тука откак няма статии за протести, пак е станало плюене всеки срещу всеки и кой колко разбира, и кой какво кара. Не че и тогава не се плюехте де.
  • 42 4x4

    17 8 Отговор
    BMW си остава най-популярната марка в България и има защо. Мерцедеса е удобен и престижен но не е за шофьори, Ауди няма имидж (много еснафско), Годзилата е бърза но адски неудобна! Решението е само едно,

    B M W

    Коментиран от #73

  • 43 Evolution

    7 6 Отговор
    пак ще има надъхани бмв "разбирачи" ;D
  • 44 donbaro75

    2 3 Отговор
    Zaschto tolkova gi pluite tezi BMW-ta.Az karam BMW e34 520i v24-150p.s.i sum straschno dovolen.Uveriavam vi tezi titani sa straschno zdravi i izdrajlivi maschini.Ne sum maniak na tema BMW-ta.Spored men nai-vajno e 1-a sobstvenik kak e podurjal automobila.Za automobil na staro BMW E34-520i v24 e zdrav automobil.Ne mi se spori moje da ima i po chitavi marki.

    Коментиран от #45

  • 45 niama go staroto kachestvo veche

    2 1 Отговор

    До коментар #44 от "donbaro75":

    staro staro brato inache si e gotino.kakto w124 na mercedes me kefiat i dvete mnogo.ama stari stari
  • 46 520 zender

    4 1 Отговор
    dondaro75-Е34 е идиотоустойчив автомобил
  • 47 Деян

    1 7 Отговор
    Нищо против BMW, но Ауди и Мерцедес са ми по на сърце (и има защо!!). С прискърбие прябва да отбележа, че настояшата им петата серия е убииственно резочароваща, а тя е тяхният "king-pin" (главен болт в системата). Забавно би било да се искажат и някои BMW биготи ала Българан за Ауди.

    Коментиран от #51

  • 48 520 zender

    2 1 Отговор
    Деян-данеби творението на крис бенгъл от 2003 да ти харесва повече от новата 5та с-я
  • 49 520 zender

    1 5 Отговор
    За всички които оплюват бмв ф10-520д със 184 кс харчи 5,2литра на 100км.Кой го може ауди или бенца.За другите не става въпрос -те не са истинска конкуренция

    Коментиран от #53

  • 50 Деян

    1 3 Отговор
    До : 520 zender. Определено онова творение е по-иновативно и вълнуващо от към дизаин. Ако трябва да избирам сега, бих избрал новото-- ама това ще е според друго съображение.
    Разбери, че разхода не е от такова значение когато даваш таква пари, но ако този е реален-- звучи похвално.


    Corrigendum : "...настояшата им петата..." става "...настоящата им пета..."
  • 51 Дошо

    6 4 Отговор

    До коментар #47 от "Деян":

    За Ауди много мога да ти говоря.Ама накратко - това е е...ати коша.Преоблечен трошлив недодялан Фолксваген.Какво да говорим като и Шкодата е същото нещо, само че нискобюджетно, както и някои модели на Сеат.Човек дето хвали Ауди може да бъде само , някой дето нищо не е прочел за тая марка и целия дри...лив концерн ВАГ.

    Коментиран от #54

  • 52 520 zender

    2 1 Отговор
    Хм може след 10 години да си го купя от горубляне
  • 53 e320CDI

    3 2 Отговор

    До коментар #49 от "520 zender":

    izvan grada E320CDI gori tolkova kolega.v grada golemite dizeli harchat okolo 10 ta i poveche.ochakvam da kajesh che bavareca gori 5 v grada i shte se smeia dosta
  • 54 USA

    3 4 Отговор

    До коментар #51 от "Дошо":

    Защо човек трябва да прочете за нещо за да разбере, какво е?
    Като имам Фолксваген Бора и съм много доволен от него не ми трябва да чета за ВАГ. Купи си нещо от ВАГ и тогава пиши глупости.

    Коментиран от #84

  • 55 520 zender

    2 1 Отговор
    Деян-така е ама аз знам че притежателите на бмв не се вълнуват особенно от разхода.За пример давам себе си-много ми харчи ама не се оплаквам.Имах предвид постиженията в дезела които бмв направи в последния модел
  • 56 520 zender

    1 2 Отговор
    e320cdi-имах предвид среден разход от 5,2.И това не си го измислям-прочетох го преди месец в ауто билд

    Коментиран от #57

  • 57 e320CDI

    3 1 Отговор

    До коментар #56 от "520 zender":

    po nadolo si pisal za bmw.dane stradash ot razdvoenie na lichnosta
  • 58 520 zender

    2 2 Отговор
    Че аз само за бмв пиша щото съм зомбиран на тази тема

    Коментиран от #69

  • 59 520 zender

    1 3 Отговор
    Новата петица е със индекс f10
  • 60 ФОРДАДЖИЯ

    0 5 Отговор
    Истината е в американските коли- кадилак CTS-V на пример. Или крайслер 300. Винаги са били най-добрите ,но просто поради големите разходи на гориво не са се наложили в Европа. И щото са тесни улиците :) . Айде мого здраве

    Коментиран от #62

  • 61 520 zender

    1 2 Отговор
    фордаджия-ми те и бензиновите бмв и мерцедес харчат много особено ако са с 8 цилиндъра
  • 62 USA

    2 4 Отговор

    До коментар #60 от "ФОРДАДЖИЯ":

    То си е ясно, Европейски и Американски автомобили, но никога японски боклуци.

    Коментиран от #67

  • 63 lele

    2 2 Отговор
    kraite si 20 god. konteineri i se mislete za bmw fenove !
  • 64 520 zender

    1 2 Отговор
    lele-тати купи ли ти нова кола,щото моята съм я купил сам
  • 65 lele

    2 2 Отговор
    evala ti prava. Ti i o6te 50 ste si q kupili sami taq 6taiga
  • 66 520 zender

    1 2 Отговор
    сигурно щом ти го казваш
  • 67 mtlb

    4 1 Отговор

    До коментар #62 от "USA":

    Kолега имал ли си американски боклук та да твърдиш че са най добрите.Косата ми побеля с такава тенекия,не случайно в Америка карат японско.

    Коментиран от #71

  • 68 520 zender

    2 1 Отговор
    mtlb-много е важно де се каже какво японско карат.Във високия клас мисля че се кара най много мерцедес и бмв и можеби лексъс.При обикновенните коли можеби сивик...
  • 69 a$

    1 2 Отговор

    До коментар #58 от "520 zender":

    e320cdi-имах предвид tova da ti prlicha na bmw plondir
  • 70 520 zender

    0 1 Отговор
    в какъв филм ме вкарваш-не схванах бе човек
  • 71 USA

    0 1 Отговор

    До коментар #67 от "mtlb":

    Караха досега, защото е най- евтино. В съседната статия май Американците се усетиха и драстично ще намалеят покупката на японски боклуци.

    Коментиран от #74

  • 72 NO DMG

    0 3 Отговор
    Дошо Кво караш ве,нашия?
  • 73 Bayresche Money Waster

    4 6 Отговор

    До коментар #42 от "4x4":

    Решението е само едно Е36.За това БМВ е популярно у нас.Понеже българина гледа да парадира с външен вид а БМВ точно това прави външен вид без особено съдържание.Какво да се прави комплексите трябва да се избиват.
  • 74 реалист

    2 1 Отговор

    До коментар #71 от "USA":

    От сега нататък още повече ще карат японско.Който не държи да парадира а колата му да върши работа и да е надеждна бяга далеч от скъпите немски боклуци с които висиш често по сервизите.

    Коментиран от #75

  • 75 USA

    0 2 Отговор

    До коментар #74 от "реалист":

    Статията говори друго :) Доколкото съм чувал май японските висят по сервизите.
  • 76 Italfest-до коментар 44 от Донбаро

    6 5 Отговор
    Aве как смееш да твърдиш и да налагаш мнение тука в този форум,че Е-34 бил няква извънземна супер здрава технология...бухахаахх.По същата логика и Волга е здрава кола,но поне е широка вътре,а този измислен кош тунела му за кардана е вирнат почти до нивото на задната седалка.Естествено,че мотора,ще му е здрав няма такава грозна бангия от 6 цилиндъра с диаметър 80мм да вади ходов обем от 1991куб/см.Самите немци казват,че това е най-умрелия мотор във своята версия със 129к.с със два клапана на цилиндър.150 коньовия мотор е мааалко по-така,но докато се задвижат тея ми ти буталца с тоя дълъг и тежък колянов вал и маховик всяка една дори малолитражка,ще е пред теб.За разхода на гориво изобщо не искам и да споменавам,защото ако си си засичал моментния разход с економетъра може да ти стане лошо.Газифицирането на подобен кораб също не е удачно.Да не говорим за слабата предница и спирачки допълнително натоварени от изключително високата маса-1400кг празен.За екстри пък изобщо няма и да споменавам,защото този добитък няма и една такава освен оборотомера и фарчетата за мъгла,които изобщо не осветяват нищо на пътя,а само заслепяват насрещните водачи.Този скраб не може да го сравниш по никакъв начин с една Алфа 164 от онова време или пък с Фиат Крома.Да не говоря пък за Ланча Тема-нито по екстри,нито по вървене,нито по разход на гориво,нито по един показател на който да превъзхожда горе споменатите марки освен едно голо име на БНВ.Това е кошник с голям алуминиев мотор за който ще вземеш доста пари за теб,като го върнеш в Надин уверявам те.
  • 77 Japan

    6 4 Отговор
    Специално за Дишо. И ПОЗДРАВ ЗА ВСИЧКИ BMW МАНИЯЦИ - http://vbox7.com/play:594551af

    Коментиран от #85

  • 78 Japan

    3 1 Отговор
    за "скъпите" италиански коли. Коя ве, коя е скъпа ве. Италанските са на 2 лагера:Мазерати, ферари и ламборгини-Кой кара такива ? Ти купуваш марката а не колата. Иначе за здравина са същите като Фиат , алфа ромео и ланча...
  • 79 Петър1

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    Ей хлапенце,има време докато пораснеш за много коли и гаджета ще си мечтаеш, сега просто ходи на детска градина.
  • 80 администратор

    0 0 Отговор
    дошенце мили ще си набия една 4акия ..страшно ме възбуждаш
  • 81 noname

    6 3 Отговор

    До коментар #36 от "user":

    Отново попадам на теб приятелю.Преди да ти дам малко инфо,понеже съм карал/виждал/разглабял/ремонтирал и т.н. повече коли,отколкото ти си се разминавал по пътя,бих искал да те попитам въпроса:
    1.бих искал да узная - ти клапан наживо виждал ли си изобщо?
    А сега да ти дам аз на теб малко инфо,понеже си абсолютен турист в автомобилите и главата ти явно е промита от източноевропейски легенди,чиито главни герои са БМВ и "мечоко",които БЯХА добри - не най-добрите,а добри коли,наистина - преди двадесет и повече години ОБАЧЕ.Инфото за теб е следното:
    Най-мощните коли са японските,изчислено в литрова мощност.най-здравите и с най-малко фабрични дефекти - също.Най-доброто 4х4 - също.Най-икономични - също.С най-големи продажби в потребителския сегмент - също.На челните места в класациите по потребителско доверие - също.
    Американските коли винаги са били едни от най-слабите,що се касае до к.с. Там въртящия момент е определящ,но това е тема,от която няма да вденеш и една дума,викайки зомбирано "ЕВРОПААААА!!!БЕЕЕЕМВЕЕЕЕ!!!!"
    От италианските автомобили нищо не става.Под "нищо",имам предвид нищо,ама нищичко.
    МБ и БМВ са в дъното на класациите,особено на пазара в Щатите,като БМВ са изпреварили МБ още преди няколко години,т.е. по-добри коли са,МБ са УЖАСНИ боклуци след 2000 година.
    И последно,мойто момче - не говори за Супра.А ако подкараш Скайлайн,силната Импреза,Соарър,Еволюшън,азиатския Ф Тайп Ар даже,ще трепериш като листо след това.И не ти казвам тези неща,защото съм фен на марки - мразя всички коли,защото се занимавам с тях,до една ги мразя.Но това не променя факта,че японските автомобили и мотоциклети са най-добрите и чупят всичко.Всичко и то където го хванат,а вездесъщите БМВ,които са с божествен статут в бедната ни държавка,с изтормозен народ,те пък са чупени навсякъде от всичко,което ги хване.Със здраве на всички,просто не обичам зомбирани и слепи фенски рецитали на заучени реплики,нямащи нищо общо с ФАКТИТЕ

    Коментиран от #86, #90, #91

  • 82 Italfest-до коментар 81-Нонейм-без именния гл

    1 3 Отговор
    А ти ве колко Италиянски коли си виждал или реално си карал за да твърдиш,че от тях нищо не става ве? В какво се изразява заниманието ти с колите? Клапан всички са виждали и със фаска на 45 градуса и на 60градуса,скъсан клапан,4 клапана и много други детайли,които съм абсолютно сигурен,че ти изобщо не си чувал,а даже и виждал.Сигурен съм даже,че незнаеш що е то V-Образен мотор и кои Италиянки,го имат още когато японеца даже не си е мислел да краде проект за който и да е ДВГ.

    Коментиран от #83

  • 83 noname

    4 1 Отговор

    До коментар #82 от "Italfest-до коментар 81-Нонейм-без именния гл":

    Стотици,всякакви,ВЕ.
    И се научи да пишеш поне що-годе грамотно,преди да скачаш като попарен.Отдавна не съм фен на никакви марки и коли,но който е фен на италианските,това е показателно,колко е на 'вие' с техниката... Остави другите глупости,а примера за В образния мотор,който даде,Франческо, е също толкова логичен,колкото да кажеш,че Гонзо е по-добър от Меси,понеже играе по-отдавна.
  • 84 Дошо

    7 0 Отговор

    До коментар #54 от "USA":

    Ми защото ако, някой ми беше казал, че А6 е същото като А4 ама малко удължена база нямаше да му повярвам, но като се попрочете нещо оттук, оттам и става ясно кое е истината.Какво да ти говоря за недоумението ми как гениалните немски инженери са качили върху окачването на А4 великан като А8 и то с мотори 4.2 и дори 6.0.първоначално не ми се вярваше ама постепенно разбрах какви конструкторски недоразумения са тези коли.
  • 85 Дошо

    1 2 Отговор

    До коментар #77 от "Japan":

    Баце клипа е супер!Самата истина!
    JAPAN POWER!
  • 86 benz

    3 4 Отговор

    До коментар #81 от "noname":

    neznam dali si vijdal klapan a i dasi vijdal ne te pravi goliam razbirach.kogato si pokaral sobstveni pone 2 mercedesa ili bmta i si minal s avtomobil ot tezi marki po 100000km togava obianiavai i davai mnenie.DA iaponskoto e zdravo no priznai che i tehnoto kachestvo padna v poslednite godini i se dobliji do evropeiskoto.NO iaponskoto e s bled dizain i vatre i van skromna kolica i mnogo ama mnogo skuchna.kogato si kupish rasova mashina ot dvata nai veliki koncerna Mercedes i BMW togava govori.
  • 87 G klasa

    2 1 Отговор
    www.vbox7.com/play:8c8f521d
  • 88 f******off

    2 1 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=ICsrADnWFKU какво има под капака на бмв-то ............опа изменада хаахаххаххаххахахахаххахахаххахахха

    Коментиран от #89

  • 89 ?

    1 0 Отговор

    До коментар #88 от "f******off":

    xaxaxa kak sase izgavrili s BMW.
  • 90 C32AMG

    2 3 Отговор

    До коментар #81 от "noname":

    kak moje da haresvash posnoto iaponsko proizvodstvo a das pliuesh nemskite giganti MERCEDES i BMW.kogato si karam mercedesa se kefia iako na stabilen masiven avtomobil.iaponskite prahosmokachki gi iam oshte na tabelata Magistrala.
  • 91 mtlb

    1 1 Отговор

    До коментар #81 от "noname":

    Браво,много правилно казано,на фанатизираните фенове на НИЕМСКОТО.
  • 92 donbaro75

    0 1 Отговор
    Do komentar 76-nali si fen na italianskoto ot kude znaesch tolkova neschta za bmw e34,sus sigurnost si ial perdaxa na starta.

    Коментиран от #93

  • 93 Дошо

    3 1 Отговор

    До коментар #92 от "donbaro75":

    Ахахахаа ял пердаха на старта вика, абе ти добре ли си?Тоя мъртвец може да вземе старта на, някоя Лада или друго под 90коня.Всички останали коли го правят смешен даже и нафтовите печки.То по-смехотворен двигател от 6 цилиндровия астматик на БМВ няма.
  • 94 Деян

    2 3 Отговор
    До noname. От италянските неставало нощо-- наистина‽ Това кашмерно исказване не ти дава много кредит, на ли? Карал съм такава с 115 коня, няколко години без да и правя никакъв ремонт, и познаи, летеше и звучеше като самолет. Да не кажа голяма дума ама седалките на тази машина все още не са надминати като естетика от японските и (и не само)конкуренти в класа.
    Skayline и прочие си имат съответните европейски аналози, и докато не си ги карал и сравнил обективно, биготизми kaто "най-добрите и чупят всичко." ще звучат голо и необосновано.
  • 95 Деян

    9 3 Отговор
    I think it is self-explanatory.
  • 96 Japan

    3 1 Отговор
    Карам Нисан Примера 1.6 и до сега на Фиат и алфа-ромео не съм се давал. Разбира се ако са 1.6!1.8 ми дава зор но резултата е все същия :) Виж цени на италиански и японски автомобили :) италиански автомобил бих си взел, ако ще ставам монтьор, и да се упражнявам на него (rofl)
  • 97 Mao

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "user":

    Ne iskam da te postavq v trudno polojenie , no qvno si nqmash predstava ot Supra shtom kazvash che nqmat shans i tn . Osven ako karash Bugatti Veyron ili neshto podobno . Nai prostoto koeto mojesh da napravish po vaprosa e da razgledash v internet , youtube ili google da videsh kakvi koli ot tozi model i pak da kajesh tova koeto kaza predi tova . Ako iskash da usetish kak supra kasa nared trqbva da se razxodesh do USA , kadeto xorata imat savsem drugi ikonomicheski vazmojnosti i mogat da si pozvolqt da dadat ot porqdaka na 60-100k $ da si napravqt kolata , neshto koeto v BG malko xora bixa mogli da si pozvolqt . Samo togava shte razberesh istinskite vazmojnosti na Supra . P.s vinagi sam predpochital Evropeiskite koli zaradi design(!) . I ne zabravqi , No hard feelings .