ФАКТИ.БГ

Новите пикапи на Volkswagen и Ford ще се произвеждат в Южна Африка

Ford разширява фабриката си с вложение от над 1 милиард долара

Публикувана: 3 Февруари, 2021 13:48
8 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1871
Новите пикапи на Volkswagen и Ford ще се произвеждат в Южна Африка
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4 от 3 гласа.

След като стана ясно, че следващото поколение на пикапите Ford Ranger и Volkswagen Amarok ще се правят на една и съща платформа, не е изненадващо и че двата ще се сглабят в една и съща фабрика, а именно тази на Ford в Южна Африка. Заводът е разположен в градчето Силвертън и дава работа на около 4 000 души в момента, като има капацитет от около 160 хиляди автомобила годишно.

След разширяването на фабриката и инвестирането на над 1 милиард долара, от нея би трябвало да излизат около 200 хиляди автомобила годишно, а работните места - да нарастнат до около 10 хиляди. След като поточната линия във фабриката ще бъде отговорна за производството на два от най-продаваните пикапи в Европа, от Ford оправдават инвестирането на толкова много средства с това, че искат повече произведени бройки, без това да се отразява на качеството на произведените автомобили.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4 от 3 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Шекел
1 Отговор
И да не го произвеждат Амарока няма да е загуба.Голяма чадт от Света дори и не подозира за съществуването на това недоразумение.

Оценка:
-4 +23

пилот на Ферари
2 Отговор
Да разбираме ли че Фолксваген Амарок - всъщност е Форд с друга емблема ?
Другият ми въпрос е - как стои въпросът с митата ? Защото ако внасяме автомобили от Китай и Русия ще ни скъсат от мита. А от Южна Африка ?
И каква е далаверата с логистиката?

Транспортът от Южна Африка заедно с митата ще струва по вече от самия автомобил.

Коментиран от #3


Оценка:
-1 +12

гост
3 Отговор

До коментар #2 от "пилот на Ферари":


Продажбите и на двата модела са 90% за Щатите , Африка и Южна Америка , а в Европа са в рамките на един кораб автовоз годишно !!! Рейнджър и Амарок в Щатите са под Ф 150 , което ще рече нещо като малолитражки за бедни , а в Европа се продават под 10 000 броя от модел !! Така че главната цел е НИСКА ЦЕНА ЗА ТРУД !! Която в Южна Африка е по-ниска от Китай , да не говорим за Турция примерно , плюс пълна липса на проблеми с профсъюзи !

Оценка:
-4 +7

форд което е докопал е фалирало
4 Отговор
явно е ред на вагена

Оценка:
-2 +4

БАЙ Х@Й ‼
5 Отговор
Може да шляпате колкото минуси искате, но пак ще го напиша: Крайно време е фирните да направят като във Ф1 ! Да излезе ясно като Мерцедес- Рено , да знае клиента за какво си дава парите ! Румънското Рено си е Дачия, а турските и унгарските Тойота?

Оценка:
-4 +2

ТЕрикат
6 Отговор
Всичко що е ВАГ се чупи и създава постоянни проблеми. Само гледат къде още могат да направят икономии. Икономят от всичко от материалите, от технологиите, от монтажа, от данъците, лъжат където успеят. А сега и изплащат и космическата глоба към САЩ, пак заради лъжите.

Оценка:
-2 +8

onq s konq
7 Отговор
Я брее ти да видиш, завода на WV вместо в Турция в ЮАР.

Оценка:
-0 +3

Буха ха
8 Отговор
Дано не са чак такива боклуци като сегашните.

Оценка:
-3 +3

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Константин Тренчев
Лидерът на КТ "Подкрепа" коментира скандала с досиетата на митрополитите от Светия синод и как Българската православна църква да се изправи от този тежък удар:
Истината е единственият шанс да се оздрави тази вековна и безкрайно необходима на хората институция."

Още бисери
ТОП 5