Last news in Fakti

3 Февруари, 2021 13:48 2 567 8

Новите пикапи на Volkswagen и Ford ще се произвеждат в Южна Африка

  • ford-
  • ranger-
  • volkswagen-
  • vw-
  • amarok

Ford разширява фабриката си с вложение от над 1 милиард долара

Новите пикапи на Volkswagen и Ford ще се произвеждат в Южна Африка - 1

След като стана ясно, че следващото поколение на пикапите Ford Ranger и Volkswagen Amarok ще се правят на една и съща платформа, не е изненадващо и че двата ще се сглабят в една и съща фабрика, а именно тази на Ford в Южна Африка. Заводът е разположен в градчето Силвертън и дава работа на около 4 000 души в момента, като има капацитет от около 160 хиляди автомобила годишно.

След разширяването на фабриката и инвестирането на над 1 милиард долара, от нея би трябвало да излизат около 200 хиляди автомобила годишно, а работните места - да нарастнат до около 10 хиляди. След като поточната линия във фабриката ще бъде отговорна за производството на два от най-продаваните пикапи в Европа, от Ford оправдават инвестирането на толкова много средства с това, че искат повече произведени бройки, без това да се отразява на качеството на произведените автомобили.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Шекел

    23 5 Отговор
    И да не го произвеждат Амарока няма да е загуба.Голяма чадт от Света дори и не подозира за съществуването на това недоразумение.
  • 2 пилот на Ферари

    12 2 Отговор
    Да разбираме ли че Фолксваген Амарок - всъщност е Форд с друга емблема ?
    Другият ми въпрос е - как стои въпросът с митата ? Защото ако внасяме автомобили от Китай и Русия ще ни скъсат от мита. А от Южна Африка ?
    И каква е далаверата с логистиката?

    Транспортът от Южна Африка заедно с митата ще струва по вече от самия автомобил.

    Коментиран от #3

  • 3 гост

    7 5 Отговор

    До коментар #2 от "пилот на Ферари":

    Продажбите и на двата модела са 90% за Щатите , Африка и Южна Америка , а в Европа са в рамките на един кораб автовоз годишно !!! Рейнджър и Амарок в Щатите са под Ф 150 , което ще рече нещо като малолитражки за бедни , а в Европа се продават под 10 000 броя от модел !! Така че главната цел е НИСКА ЦЕНА ЗА ТРУД !! Която в Южна Африка е по-ниска от Китай , да не говорим за Турция примерно , плюс пълна липса на проблеми с профсъюзи !
  • 4 форд което е докопал е фалирало

    4 3 Отговор
    явно е ред на вагена
  • 5 БАЙ Х@Й ‼

    2 5 Отговор
    Може да шляпате колкото минуси искате, но пак ще го напиша: Крайно време е фирните да направят като във Ф1 ! Да излезе ясно като Мерцедес- Рено , да знае клиента за какво си дава парите ! Румънското Рено си е Дачия, а турските и унгарските Тойота?
  • 6 ТЕрикат

    8 3 Отговор
    Всичко що е ВАГ се чупи и създава постоянни проблеми. Само гледат къде още могат да направят икономии. Икономят от всичко от материалите, от технологиите, от монтажа, от данъците, лъжат където успеят. А сега и изплащат и космическата глоба към САЩ, пак заради лъжите.
  • 7 onq s konq

    3 1 Отговор
    Я брее ти да видиш, завода на WV вместо в Турция в ЮАР.
  • 8 Буха ха

    3 4 Отговор
    Дано не са чак такива боклуци като сегашните.