Last news in Fakti

8 Февруари, 2021 18:20 3 745 70

Volkswagen цели да продаде над 100 хиляди електрически ID.4 до края на годината

  • vw-
  • id.4-
  • volkswagen

Първите доставки започват през следващия месец

Volkswagen цели да продаде над 100 хиляди електрически ID.4 до края на годината  - 1
Снимка: Volkswagen

Volkswagen има за цел да продаде над 100 хиляди електрически автомобила от модела ID.4 само тази година. Вторият изцяло електрически автомобил на марката трябва да се продава най-много в Европа с дял от над 65 процента, а останалите автомобили трябва да достигнат до пазарите в Китай и Америка.

Клаус Целмер, който е директор по продажбите на Volkswagen заяви, че ID.4 трябва да заинтригува още повече хора и да ги привлече към електрическите автомобили. Шефът на Volkswagen се похвали, че до сега са поръчани над 17 хиляди бройки, а първите доставени автомобили трябва да са при клиентите още през следващия месец. Новият електрически модел на марката има за цел да достигне над 500 хиляди годишни продажби до 2025 година. Очаква се това да е най-продаваният от всички електрически модели на марката, поради SUV природата на модела. Цените в Германия започват от 38 450 евро за базовия модел с 52кВч. батерия и пробег от 350км.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хахаха

    5 3 Отговор
    Русия-газ-електричество,яка Триада,а?..
  • 2 Нещо не мога,

    14 6 Отговор
    да разбера, Renault ZOE с батерия 22 kWh изминава 395км, VW с батерия 52 kWh само 350 км.

    Коментиран от #3, #4, #44

  • 3 Хе хе

    11 4 Отговор

    До коментар #2 от "Нещо не мога,":

    Нещо бъркаш! Рено Зои който изминава 395 километра не е с 22 кВч батерия!
  • 4 Хе хе

    10 2 Отговор

    До коментар #2 от "Нещо не мога,":

    Рено Зои също е с 52 кВч и му дават пробег 395 километра!

    Коментиран от #6

  • 5 сектант

    9 4 Отговор
    аз ще избера електрическата дачия

    Коментиран от #16

  • 6 Нещо не мога,

    4 2 Отговор

    До коментар #4 от "Хе хе":

    Обмислям покупка и проспекта е пред мен, утре ще направя запитване до дилъра. Интересно на колко волта работят колите.

    Коментиран от #7, #9, #14

  • 7 Хе хе

    6 0 Отговор

    До коментар #6 от "Нещо не мога,":

    400 Волта!
  • 8 Kurti

    7 0 Отговор
    Всеки продаден ел. автомобил е пирон в петролната мафия.
  • 9 гост

    10 6 Отговор

    До коментар #6 от "Нещо не мога,":

    100 000 продажби за годината в цял свят !!! И още толкова да има от умрелия ID.3 , общо 200 !! От Ауди и Порше общо не могат докара 100 000 , значи целия ВАГ няма и 300 000 продажби , хахах !!! В година , когато Тесла се очаква да удари близо милион !! Добре е , чакаме още "наводняването" на пазара , хахах !!

    Коментиран от #10, #20, #40

  • 10 12345

    10 8 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Скоро на Илончо ще му се наложи да продава в условията на все по-силна конкуренция. И това ще бъде все по-хубаво за нас, купувачите. А гост да не забравя Шкода Енияк. Сигурен съм, че до две години ВАГ ще продава повече електрички от Тесла.

    Коментиран от #11, #12

  • 11 гост

    9 5 Отговор

    До коментар #10 от "12345":

    Браво , браво , ама ти преди четири години си бил сигурен , че след 2 години ВАГ ще продава повече , ама ядец , обратното , всяка година разликата се УВЕЛИЧАВА , хахахах !!! Ама в полза на Тесла !! И ще продължава !!

    Коментиран от #23

  • 12 Volkswagen няма шансове

    8 4 Отговор

    До коментар #10 от "12345":

    По-скоро никой производител, дори и Volkswagen нямат шансове да продават повече електромобили от Тесла след две години, защото от Тесла са договорили големи количества батерии от доставчиците на всички 100-годишни, като доставките за Тесла са с предимство, а за другите каквото остане. Нещо като с доставките на чипове в момента.

    Освен това, Tesla строи три нови фабрики за собствено производство на батерии от новият тип. Само фабриката в Берлин по проект има капацитет колкото е било световното производство на батерии през 2018 година.

    Коментиран от #17

  • 13 От Volkswagen да не забравят модел У

    11 5 Отговор
    Производството му започва от юли месец в Берлин и ще е на подобна цена, но ще предлага доста повече от Фолксваген.

    Предвид отливането на цялата задна част на купето, вместо използването на 300 робота, които да заварят една към друга 70 ламаринени части и собственото производство на батерии, цената може да е дори по-ниска, а качеството по-високо.

    Коментиран от #26

  • 14 Гоуст

    5 0 Отговор

    До коментар #6 от "Нещо не мога,":

    Старото Рено Зои от 2012 е с 22 квтч ама и неговият пробег е 200 км ане 395.
  • 15 Гост

    2 8 Отговор
    През 2019 ФВ е продала под 75000 изцяло електрически коли. През 2020 е продала 117000, ръст 158%. През 2021 гони 500000 електрически, което ще е ръст от 400%, спрямо предишната година. Ето така се правят ръстове, тесладжийчета.

    Коментиран от #18

  • 16 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "сектант":

    Викаш, като ще е гарга, да е рошава.
  • 17 12345

    3 4 Отговор

    До коментар #12 от "Volkswagen няма шансове":

    Tesla може да увеличава производствения си капацитет, но това не означава че ще продава повече. Продажби и производство са две различни неща. Тенденцията е очеадна, колкото и да не се харесва на феновете на марката. За справка виж продажбите на нови автомобили в Швеция, Нидерландия и др. за 2020 г.

    Коментиран от #19, #30

  • 18 Дрън-дрън та пляс

    4 1 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    Я пак си помисли. За Volkswagen ли говориш или за Volkswagen group? Защото разликата е от земята до небето.

    И нещо много рязко обърнахте плочата. Нали през 2020 цитирахте проучвания, че през 2030 година само 20% от продажбите на Volkswagen ще са на електрически автомобили? Сега изведнъж го преместили този срок за 2021 година? Сещаш ли се какви ще са плановете за догодина и колко бързо ще стане прехода към електромобили?

    Коментиран от #21

  • 19 Ами гледам

    6 3 Отговор

    До коментар #17 от "12345":

    Например виждам, че стогодишните увеличават продажбите си на електромобили, но не взимат от пазарния дял на Тесла, а канибализират собствените си продажби на ДВГ.

    От друга страна, Тесла взима от пазарния им дял, защото нейните продажби се увеличават, а продажбите на стогодишните намаляват на годишна база.
    "Тенденцията е очеадна, колкото и да не се харесва на феновете на марката. "
  • 20 Гост

    2 8 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Тесладжийте не можете да сравните две прости числа. През 2018 Тесла е продала 350000 коли, а ФВ е продал 7 пъти по-малко, около 50000, чисто електрически коли. През 2020 това съотношение намалява почти двойно до 4:1. С тези темпове след две години ще се изравни на 1:1, а до заветната ти 2025 ще е 1:2 в полза на ФВ.

    Коментиран от #22

  • 21 Гост

    2 3 Отговор

    До коментар #18 от "Дрън-дрън та пляс":

    Не те знам кой какво ти е цитирал , разправяй се с него. Аз цитирам факти. Груп не груп, това са автомобили на фирмата. И стойността на Тесла на борсата е на груп, както и отчитаните печалби на Мъск са от всичките му фирми, ама вие ги броите за едно. Аре ляв мигач.
  • 22 Бъди конкретен

    3 1 Отговор

    До коментар #20 от "Гост":

    За Volkswagen ли говориш или за Volkswagen group, че определено месиш цифрите както ти е угодно. Я кажи цифрите за Volkswagen group за 2020 година, да видим до 500 000 през 2021 колко процента ще е увеличението?

    Коментиран от #24

  • 23 Гост

    1 10 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Можеш ли да смяташ, тесльо? Разликата през 2018 е била 7:1, а през 2020 е 4:1. Германеца е все по-близо, а дори не е набрал скорост, докато афрото няма какво повече да предложи.

    Коментиран от #25

  • 24 Гост

    0 2 Отговор

    До коментар #22 от "Бъди конкретен":

    Отговорих ти в коментар 21, чети преди да пишеш.
  • 25 Дай продажбите за 2020

    4 1 Отговор

    До коментар #23 от "Гост":

    Стига си правил бакалски сметки без кръчмар!

    Коментиран от #27

  • 26 Гост

    2 5 Отговор

    До коментар #13 от "От Volkswagen да не забравят модел У":

    Само тока на кокилата си няма да плати с тоя модел У.
  • 27 Гост

    3 2 Отговор

    До коментар #25 от "Дай продажбите за 2020":

    Намери си ги бе, нехадърник. Аз не съм ти секретарка.

    Коментиран от #28

  • 28 Ясно

    6 1 Отговор

    До коментар #27 от "Гост":

    В момента си измисли едни цифри и започна да смяташ с тях. че те са още има 5000% ръст на продажбите. Ако не вярваш намери си цифрите аз да не съм ти секретарка!

    Аз цифрите ги знам, за да те питам Volkswagen group са продали 227 394 електромобила за 2020 година, както по никоя математика няма как До половин милион продажби увеличението да е 400%. Просто НЕ вървиш с лъжите тук.

    Коментиран от #29

  • 29 Гост

    2 3 Отговор

    До коментар #28 от "Ясно":

    Цифрите са от нета и всеки може сам да си ги намери и да види, че не лъжа. Друг е въпроса, че ти отделяш само някой модели на ФВ и изключваш други модели на фирмата. Нагаждаш си нещата както ти дойде. Почнаха майсторите на коли да догонват гуруто ви по продажби, дори в неговия сектор и вече надавате вой до небето. Голяма рана ви се отвори май. Тати да не ти е купил акции в Тесла? Няма страшно. И тази година ще имаш за море в Гърция.

    Коментиран от #31

  • 30 Забравяш нещо

    3 2 Отговор

    До коментар #17 от "12345":

    Към момента единствения продаваем модел в Европа е Тесла модел 3, който е седан, а модата на седаните отмина. Засега не се продава Тесла модел У, но това ще е по продаваем модел, докато не започнат производството на автомобила за 25000 евро през 2022 година, което е най-продавания автомобил в Европа.

    Тоест с всеки излезнал модел продажбите само ще растат. Както в Европа, така и в Щатите, когато излезе пикапа, защото там пикапите са най-продавани.

    Коментиран от #32

  • 31 Цифрите са за Volkswagen group

    2 1 Отговор

    До коментар #29 от "Гост":

    Нищо не съм отделил. И как точно хем съм отделил хем съм дал по-голяма цифра от тебе? Математиката явно ти е съвсем чужда. Как така от твоите 117000 извадих някакви модели и получих 227 394?

    Май ти си вадил модели. Както виждаш твоята цифра е закръглена, а моята точна.

    Ако искаш заедно с плъгин хибридите, цифрата е 421 591 броя. Както виждаш съм изключително конкретен и съм намерил цифрите, а не съм ги измислил като тебе!

    Та коя от тези продажби ще увеличат с 400% казваш, за да достигнат 500 000 през 2021?

    Коментиран от #59

  • 32 дада

    3 0 Отговор

    До коментар #30 от "Забравяш нещо":

    само да попитам в коя година живееш че през 2022г е най продавания автомобил. и ако си в 2023 моля те да ми напишеш някой мачове да заложа да изкарам някой лев

    Коментиран от #33

  • 33 Тенденция брат

    2 2 Отговор

    До коментар #32 от "дада":

    От години най-продаваните автомобили са в сегмента на golf, в който ще е и моделът на Тесла за 25000 евро който започва производство през 2022.


    Можеш с 100% да заложиш, че това ще е най-продаваният автомобил на Тесла в Европа. Или мислиш че ще е някой друг? Кой? Tesla roadster? Тесла модел Х? Тесла модел S plaid? Готов ли си да се обзаложим?

    Коментиран от #34, #60

  • 34 дада

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "Тенденция брат":

    то и тенденцията беше бойнг474 за последната година да е най продавания самолет но не стана така всичко се случва. щото написа че през 2022 е най продавания а не че ще е най продавания.Има малка разлика според мен поне, а сигурен ли за цената щото има залози колко ще струва теслата да заложа 5 долара че момента наградата е 6000 долара и расте.

    Коментиран от #35

  • 35 Въпрос на семантика

    2 1 Отговор

    До коментар #34 от "дада":

    Всъщност написах, че през 2022, Tesla ще започне продажби в най-продавания ДНЕС сегмент в Европа.

    Като изключим семантиката, математиката показва, че Тесла ще взима пазарен дял от 100 годишните, а не обратното.
  • 36 е - Гоуф

    2 0 Отговор
    Сервизите в Перник вече предлагат поставяне на газова уредба и за този модел.
  • 37 Иванкин

    3 1 Отговор
    Тези електрокари, като цяло са на прехода между първо и второ поколение. Ако ги съпоставяме с развитието на ДВГ автомобилите това е както през 50-те години на миналия век.
    Да, бъдещетето не е на ДВГ автомобилите, но в тези има още доста неща да се развиват, преди да станат с тегло от 1200 кг и с едно 10 минутно зареждане да минават около 1000 км и цената им да е около 20 000 евро.

    Коментиран от #38, #39

  • 38 Изкара критерии!

    2 1 Отговор

    До коментар #37 от "Иванкин":

    То пък сега автомобилите масово са по 1200 кг, особено така модерните в наши дни SUV, които са около два тона. Същите тези, само в мечтите си могат да минат 800 км с едно зареждане, а в градско се молят за 4-500. За цена от 20000 евро на такива, само може да мечтаеш. Както виждаш, сегмента с най-големия ръст в продажбите въобще не се вписва в твоите критерии, дори когато става въпрос за бензин и дизел.

    Коментиран от #41, #61

  • 39 Пешо

    8 1 Отговор

    До коментар #37 от "Иванкин":

    Истината е, че от година на година, и техническите и икономическите предимства на бензиновите автомобили в сравнение с електрическите се топят.
  • 40 123

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Сега.., доста негра*мотно се изявяваш. Първо се чете и после се пише. За миналата година Тесла са продали 400 000 автомобила от всичките си модели. ФВ иска да продаде 100 000 само от един модел ID4. ФВ групата има още една камара електрически автомобили - Ъп - ако си от София си видял, че е пълно с тях, дори в нашата държава, която няма субсидии. Има еГолф. И това е само едната марка. Има електрическа Ауди, Порше и т.н. А най-големия потенциал е в Шкода, които вече продадоха доста ел. Ситигоу - дори в БГ има доста. А си представи какви ще се пордажбите на Енияк - който е по-голям от ID4 и на по-добра цена. Освен това Тесла до сега се състезаваше със себе си. Сега ще има конкуренция - тоест ако се задържи изобщо на сегашните си продажби, то ще е късмет и фактора - естествено нарастване на пазара на ел. автомобили.

    Коментиран от #42

  • 41 Иванкин

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Изкара критерии!":

    Говоря за Голфовият клас. Корола, Фокус, Меган, 308, А3, Октавия, Астра и т.н. Дори СУВ например като Кашкай, Каптур, 2008, Дъстър, СХ-3 са също с такива параметри.

    Коментиран от #43

  • 42 За всичко си прав, но не за последното

    1 0 Отговор

    До коментар #40 от "123":

    Продажбите на електромобили на всички марки и модели за в бъдеще само ще се увеличават с което съм абсолютно съгласен. Обаче бъркаш, че продажбите на Тесла няма да се увеличават. Какво точно ще ги спре?
  • 43 Ти да видиш!

    2 2 Отговор

    До коментар #41 от "Иванкин":

    И кой SUV от изброените тежи 1200 кг и изминава 1000 км градско с едно зареждане?

    И какво значение има дали ще заредиш два пъти или три пъти за месеца? Кой си купува автомобил по това колко тежи?

    Коментиран от #46, #62

  • 44 гост

    2 5 Отговор

    До коментар #2 от "Нещо не мога,":

    ФВ не е ефективен като разход, нито ауди, също като ягуар, харчат много. Това се свежда до тегло и електроника, охлаждане и типове на двигателя. Вижте продажбите на тези електрички, защото Ауди и Даймлер спряха поточните си линии, вероятно защото продават по 200броя месечно. ФВ продаде повече ИД, но това е защото няма друга алтернатива в Европа, дойде ли Тесла сглобена в Берлин, без мита, такси и транспорт, тогава надали някой ще купи повече от няколко бройки.
  • 45 12345

    5 2 Отговор
    Бъдещето принадлежи на този производител, който успее да предложи добро качество на добра цена. Тесла засега предлага лошо качество на висока цена, но понеже почти нямаше конкуренция, а имаше добри държавни субсидии, бележеше сериозен ръст в продажбите си всяка година. Картинката обаче запична да става все по-цветна, т.е предлагат се все по-качествени автомобили от познати производители и на все по-добра цена. Ако Тесла не подобри качеството и не намали цените си /те мисля че бяха повишени наскоро / ще започне да губи пазарен дял.

    Коментиран от #47

  • 46 Иванкин

    4 1 Отговор

    До коментар #43 от "Ти да видиш!":

    Никой не говори за градски 1000 км. Но с моята 508 2.0 дизел 163 коня с тегло 1350 кг закупен 2012 г за малко над 40 000 лв, изминавам 1000 км до Виена с един резервуар, зареден в Младост, влизам във Виена, излизам от нея и още не ми е светнала резервата.
    Не съм летял по магистралите, а съм карал съвсем спокойно 110 - 130 км. Кой електрически го може това ?
    И аз бих си купил електричка с подобни параметри, но ... все още не се задава на хоризонта. С Хюндай Кона електричеството свърши преди Белград и настана драма.

    Коментиран от #48

  • 47 Едното няма нищо общо с другото

    3 1 Отговор

    До коментар #45 от "12345":

    Това че Тесла ще губи пазарен дял е ясно, но това въобще не значи, че ще продава по-малко! Не мислиш ли че е по-добре да имаш само 20% пазарен дял от 60 милиона продажби на електромобили, отколкото да имаш 30% от 1,5 милиона продажби?

    Коментиран от #63

  • 48 Колко литра ти е резервУара?

    2 1 Отговор

    До коментар #46 от "Иванкин":

    За колко часа стигаш до Виена и колко пъти спираш по пътя? За колко време спираш?

    Коментиран от #49

  • 49 Иванкин

    2 1 Отговор

    До коментар #48 от "Колко литра ти е резервУара?":

    Престоят на границата между Унгария и Сърбия е най-дълъг. Обикновенно 2 - 4 часа, понякога и над 6 часа. Като тръгна от София спирам поне 2 пъти на ОМВита преди Белгард, за по 5 минутки, WC + кафе или кола. Един път след Белград, преди Нови Сад, пак 5 минутки.
    Спирам преди Будапеща на бензиностанция за 5 минути. След това спирам още веднъж преди Виена за 5 минути. Резервуара е 70 литра, но не доливам. Сипвам чак като отмина Виена с австрийска нафта и колата полита. Грубо шофирането е 10 часа, по час за 100 км. Престоя на границата е нещо, което не зависи от мен. Поне 14 часа ми трябват, но аз не съм от тези дето бримчат през цялото време със 140 км/ч

    Коментиран от #50, #51

  • 50 Дрън-дрън

    1 1 Отговор

    До коментар #49 от "Иванкин":

    Следващия път засечи, да видиш че не са пет минути на спиране. Поне 10 минути са ти от слизането от автомобила до тръгването. Обаче нека са по пет минути. Проблемът В случая няма да ти е времето за зареждане, а само липсата на зарядни станции на местата на които спираш.

    Дори само тези пет пъти по пет минути, ще ти стигнат за зареждане, за да стигнеш до Виена. в най-лошия случай просто ще трябва да увеличиш престоя на бензиностанциите до 10 минути, колкото всъщност ти е спирането в реалността. Тези 25 допълнителни минути не вярвам да те объркат.

    Както виждаш, за десет минути се зареждат 200 + километра. Пет спирания ще ти заредят 1000 км, а ти ще си тръгнал с заредени 500 км.

    Хубавото на тока е, че няма австрийски, няма български. Електромобила винаги си лети, независимо дали ще го заредиш на 60 стотинки за киловатчас на бърза зарядна станция или безплатно на по-бавна зарядна станция на някой хипермаркет.

    Коментиран от #64

  • 51 Илън Мъск

    2 2 Отговор

    До коментар #49 от "Иванкин":

    Аре стига глупости с тез 5 минутки тук и там.Навит ли си по 5 бона на масата, че престоя ти е повече от 5 мин.Много ти е удобно да лъжеш че спираш, тоалетна, кафе, излизаш и всичко това за 5мин. Тесла се зарежда за 30 мин. до 80% Така, че ще слезна, тоалетна + измиване + кафе + плащане 10 мин. 1-2 фаса + кафето още 15-20мин. И газ със заредена батерия която няма да зареждам докато пристигна.

    Коментиран от #52, #65

  • 52 Гост

    2 3 Отговор

    До коментар #51 от "Илън Мъск":

    Много интересно как винаги изхождаш и смяташ от позицията, че когато спреш на дадено място винаги има свободна зарядна станция и ти си включваш колата и след 30 минути си готов. А какво правим ако спреш с празната батерия и на мястото има 5 станции, а преди теб още 10 ел. автомобила, тогава колко фасчета ще трябва да изпушиш?

    Коментиран от #53

  • 53 Пак търсиш под вола теле

    1 2 Отговор

    До коментар #52 от "Гост":

    И в крайна сметка, пак стигаме до извода, липсата на зарядни станции е по-голям проблем отколкото самият електромобил, който практически се зарежда достатъчно бързо, въпреки че на теория се зарежда по-бавно от резервоара. Много по-бавно.

    Коментиран от #54, #58

  • 54 Илън Мъск

    0 3 Отговор

    До коментар #53 от "Пак търсиш под вола теле":

    Ти търсеш под вола теле.Зарядни има, е да на къра или на село няма.Както си правиш сметката къде да си сложеш гориво, така и ще си е правиш за електричката къде ще е боднеш.Тези коли не ги карат скъсаняци така че може и да поспи човек в някое хотелче докато си бодне колата да му се зарежда.

    Коментиран от #66

  • 55 Иванкин

    2 0 Отговор
    Остава да си намера и чисто нова електричка за 40 000 лв от класа на 508, която да може да изминава 500+ км с един заряд. Готов съм и престоят ми да е 30 минути на спиране.
    Но проблема е че няма инфраструктура. Чак в Австрия има такава, че може да бъде наречена някаква. В Бг, в Сърбия и в Унгария, извънграда е направо никаква. Още много време трябва, за да може с електричка да се пътува спокойно извънграда.

    Коментиран от #56

  • 56 Тук вече съм съгласен

    1 1 Отговор

    До коментар #55 от "Иванкин":

    За инфраструктурата си прав. Цената е спорен недостатък за човек който пътува много километри годишно. При електромобилите разхода на километър е много по-нисък. По-високата цена на електромобилите, въпреки всеобщото мнение, не е оправдана именно за градско шофиране, където се въртят малко километри.

    Ако ходиш всяка седмица до Виена, годишно само за гориво ще даваш по 25 000 лв. С електромобил ще са по-малко от половината дори да включим скъпото бързо зареждане.

    Коментиран от #67, #68

  • 57 Христов

    0 0 Отговор
    На кого ще ги продаде тези 100 хиляди каляски, на бежанците?
  • 58 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #53 от "Пак търсиш под вола теле":

    Неможе да наредиш зарядки до зарядки, умен. Няма да остане място за хората от тия жици и контакти.
  • 59 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Цифрите са за Volkswagen group":

    Догодина ще ти покажа. Ама пак няма да си затвориш устата. Всяка година ви разбиват числата, ама пак много знаете. Той света си се върти въпреки вашите приказки.
  • 60 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Тенденция брат":

    Тенденцията преди две години беше една, сега е друга. Преди две години пазарът на имоти се качваше постоянно. Сега е в застои и следва спад. Балоните ще се спукат много скоро.
  • 61 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "Изкара критерии!":

    Искам 4 врат седан с 5 места, с тегло 1350 кг, с 400 литра багажен обем, който да струва около 20 бона, да ми харчи 10 лв на 100 км и да изминава 1200 км навън с едно зареждане. Препоръчай ми електрическа кола, която да отговаря на тези критерии, моля!
  • 62 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "Ти да видиш!":

    Аз си купувам автомобил по това колко тежи. Проблем?
  • 63 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #47 от "Едното няма нищо общо с другото":

    И от какво ще печели Тесла, щом останалите марки продават все повече електрически и все по-малко бензинови коли? Когато намалеят бензиновите коли, на кого ще продава квоти Тесла? А и конкуренцията ще е по-жестока и от колите й няма да изкарва толкова пари. Така и не разбрахте, че Тесла съществува главно заради колите с ДВГ. Тя е като паразит, който живее от приемника си. Умрат ли ДВГ, Тесла ще спре да продава квоти и ще разчита само на печалби от продажба на електромобили. Ама там никак не се справя.
  • 64 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #50 от "Дрън-дрън":

    Ай стига си си смукал от пръстите минутки и секунди, че ставаш смешен. И аз спирам на бензиностанция да пусна една вода и тръгвам. Понякога няма и 5 минути от слизане до качване. Престани с глупавите мантри за зарядки навсякъде. Още малко и на главата си ще искаш да ти сложат зарядка. Огледай се какъв гъч е по главните улици, как са наспирали кола до кола. Ела ми кажи, щом сега не намираш къде да паркираш, как очакваш да намериш свободно място със зарядка, когато всички сме на електромобили? Дори не си карал, че да знаеш какви са проблемите на шофьорите, ама си тръгнал тука да сънуваш филми.
  • 65 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #51 от "Илън Мъск":

    Ти си губи целия ден на бензиностанция, ако искаш. Хората пътуват по работа и нямат време да се размотават, че да чакат батерията да заредяла. И ако си мислиш, че ще зареждаш на бърза зарядна всеки път, като пътуваш някъде, имаш да вземаш. Само след една година на бързи заряждания и си поръчвай нова батерия. Много лесни ви се виждат нещата и точно на това ви невежество и податливост разчитат хиените. Такива шарани като вас най много обичат.
  • 66 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #54 от "Илън Мъск":

    Тръгвате от София до Виена, както е казал човека. Той ще е там поне два дни преди теб. Ти спи по хотелчета, докато ти зарежда Теслата. Той ще напълни резервоара за 5 мин и продължава. И накрая си прибави и цената на хотелчето към разходите за път. Той зa 1000 km ще е изгорил 50 л нафта за 90 лв. А ти ще си изгорил 50 квтч за 11 лв + още 100 лв за спане по хотели, докато ти се заредяла Теслата. хахахахахахах И докато стигнеш, човека с ДВГ ще се е върнал отдавна. хахахахах
  • 67 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #56 от "Тук вече съм съгласен":

    И тука грешиш. Димов беше сметнал преди време, че неговата кола му излиза по 25 стотинки на километър. Това включва цената й, разходите й през годините, и накрая приспада цената на която я продаде. Хайде сметни така за една Тесла, да видим колко излиза на км. При цена от 100000 лв почваме. На година правиш по 10000 км , които са ти средно по 20 квтч на 100 км. Не ми ги слагай по 15, защото този разход е само при 70 км/ч, а така никой не кара. И така, при нощна енергия излиза, че на 100 км Теслата ще ти харчи 2,20 лв. За 10000 км на година ще са 220 лв разход. За 10 години собственост преди да си я продал, ще си изхарчил 2200 лв само за ток, и то ако не му вдигнат цената и зареждаш само и единствено на нощна. Дали? Застраховките ти за 10 години ще са 3000 лв. Винетките ти ще са още 1000 лв. Технически прегледи още 400 лв. Да слагам ли смяна на накладки и някой друг ремонт? Хайде да ти ги спястя, понеже според вас Теслата нямала нужда от консумативи и ще е вечна. До тук имаш 107000 лв разход и за 10 години ще си минал около 100000 км. Това ти дава разход от 1,07 лв/км. ХА!!!!!!!! Честито, моя. Това е 4 пъти по-скъпо от обикновена кола. Биеш по разноски дори цената на такситата. хахахахахахахах
  • 68 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #56 от "Тук вече съм съгласен":

    Извинявай. Не съм, приспаднал продажната цена, на която ще се отървеш от мискера си. Да кажем, че след 10 години ще успееш да я бутнеш на някой нещастник за 50 бона, дори с полу скапаната батерия. Това прави 57000 лв разходи по Теслата ти, и 57 ст на км разход. Пак е двойно на една обикновена кола. Толкова са ви сметките и за екологичност.

    Коментиран от #69, #70

  • 69 Пак не разбрал?

    0 1 Отговор

    До коментар #68 от "Гост":

    Хайде Сега сметни за ежеседмично ходене до Виена, че нещо пак се оака с градско каране, за което казах че няма никакъв смисъл от електромобили. Електромобилите излизат изгодно точно за дълги пътувания.
    Човекът пълни по един резервоар 70л. на отиване и един на връщане. Ето ти цените във Виена за днес.

    СРЕДНИ ЦЕНИ ДНЕС
    Гориво Средна цена
    Super 95 1,250 €
    Diesel 1,197 €
    ERDGAS 1,088 €
    MaxxMotion Super 100 1,442 €
    MaxxMotion Diesel 1,391 €


    Какво точно ще заредиш за 90 лв?
  • 70 Хайде смятай

    1 1 Отговор

    До коментар #68 от "Гост":

    70 литра от Марешки по 1,7 = 120лв. И още един резервоар във Виена за 160 лв най-евтината нафта, отиват по 280 лв на седмица. Над 150 хиляди лв само за гориво и то ако цените се задържат толкова ниски. Ако върнем 10 години назад, когато цените на горивото бяха по-високи, колко щеше да струва?