Last news in Fakti

3 Юни, 2011 13:05 6 776 63

BMW започна тестове на предното предаване

  • bmw-
  • предно предаване-
  • норберт райтхофер

BMW пристъпи към пътни изпитания на първия си модел с предно предаване. Маскиран прототип на хечбек с пет врати беше засечен от папараци по пътищата на Германия. С появата си на пазара този автомобил ще влезе в пряка битка с Audi A1 и новото поколение на Mercedes-Benz A-Klasse.

Революционният за марката модел е изграден на базата на новия MINI Cooper, чието междуосие по непотвърдена информация ще бъде леко удължено. Очаква се и коренно пренастройване на окачването.

BMW-то с предно предаване ще се екипира с новите бензинови и дизелови двигатели на марката, сред които и 1.5-литровия трицилиндров мотор с мощност 150 к.с. Проектът за баварски автомобил с предно предаване бе одобрен още преди година от шефа на компанията Норберт Райтхофер.

От неговите думи става ясно, че моделът ще бъде позициониран малко под първата серия, а появата му е обусловена от непрекъснато растящото търсене на малки автомобили от премиум сегмент. Очаква се продажбите на колата да започнат в края на 2012 година.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 BMW fan

    3 20 Отговор
    qko bmw s FWD :O i s tes 150 kon4eta tctct woow
  • 2 Дошо

    17 23 Отговор
    Абе то, че А1 е скапано, скапано е, ама това като го гледам май ще още по голяма порнография на автомобил
  • 3 123

    34 4 Отговор
    Жалко много жалко! Докаде стигна света, БМВ да правят кола с предно! Няма вече традиции в автомобилостроенето всичко е подвластно на печалбата!
  • 4 кадет

    25 4 Отговор
    не печалба, а оцеляване. Задното задвижване е подходящо при състезателните коли,но при масовите повече са предимствата на предното окачване.БМВ просто не могат да си позволят да бъдат строго праволинейни. Продажбите са малко- пазарът го изисква.Жалко наистина за марките с традиция...
  • 5 4x4

    5 20 Отговор
    Според мене НЕ СТЕ ПРАВИ! Ей т'ва също е на BMW и е с предно предаване. Тая пила къса много големи реномета в завоите.

    Коментиран от #7

  • 6 еволлюция

    12 19 Отговор
    Първо Ситроен а 70 години по късно вече и БМВ.Светът се развива а баварските дървари копират от където могат.
  • 7 въпрос

    9 19 Отговор

    До коментар #5 от "4x4":

    Това реноме къса ли го в завоите?

    Оооо забравих че МИНИ е любима кола на пеперудки.От БМВ друго не може да се очаква.
    Сравнението май не е уместно :)
  • 8 Nutsmatik

    1 1 Отговор
    www.nutsmatik.com ЗА ВАШЕТО ЗАВЕДЕНИЕ !!!
  • 9 BMW

    17 3 Отговор
    mhm nekak bmw s1s predno ne v1rvi
    drygo e s1s zadnoto ;]
    BMW FOREVER :)
  • 10 ?

    2 7 Отговор
    bmw stava audi.jalko
  • 11 Bayerische Money Waster

    18 4 Отговор
    Поредната сапунерка след некадърните опити на Мерцедес и Ауди.БМВ поизчака малко и реши също да се пробва на територия непозната за тази фирма.Едва ли ще видим нещо различно.
  • 12 Adrian...

    31 9 Отговор
    защо изобщо се опитвате да убиждате една от най-великите марки в автомобилостроенето ? Даже и със Ситроен ми ги сравнявате хаха... пазара ги принуждава да го направят и вече няма да има хора, които казват че аудито е по-добро защото е с предно... хората които искат да си карат задно ще си карат.. Мерцедес отдавна изневериха на задното си предаване с тъпите си А класи... изчакайте да видите какав ще е крайният резултат и тогава плювайте марката.. Ако постигнат резултатите на Мини-тата ще ми е много смешно да гледам наказните аудите и мерцедеси..за не знаещите BMW са произвеждали двигатели за самолети, от там идва и емблемата на марката, която прилича на перка .... да се убиждат марки като Мерцедес, Ауди и BMW е изключително смешно.. и е жалко че повечето от вас си нямате ни най малка представа какво са постигнали тези 3 марки.. особено Мерцедес и BMW... Това е от мен;)

    Коментиран от #16

  • 13 Opel

    7 10 Отговор
    BMW се борят за оцеляване и изкарват най-накрая това което искат клиентите от тях - предното предаване, защото вече зимата ще могат да изкачват баири.
  • 14 Wesd

    9 3 Отговор
    kato pitaha bmw predi godini dali 6te pravqt predno te kazaha - "prednoto e suzdanie na dqvola" ... ko staa tuka podqvolite...
  • 15 lubomir v.tarnovo

    3 5 Отговор
    do6o taq pornografiq kakto se izrazi 6te nakasa dosta ot tvoite qponski konservi deto tolkova gi hvali6

    Коментиран от #17

  • 16 Реалност

    14 17 Отговор

    До коментар #12 от "Adrian...":

    Понеже не си в час ще ти кажа че емблемата на БМВ не е перка а са цветовете на Бавария.А БМВ е правило двигатели за самолети защото Мерцедес не е насмогвал.Но така или иначе двигателите на БМВ са давали доста дефекти и не са ги ползвали за изтребители.Месершмит е ползвал двигатели на МЕРЦЕДЕС.
    А в Япония двигателите са правени от Тойота и Мицубиши.
    И между другото двигателите на Мицубиши са били по добри от тези на БМВ.

    И не смесвай постиженията на БМВ с тези на Мерцедес.
    БМВ нищо не е измислило в автомобилостроенето.
    За твое сведение първата кола с предно предване е СИТРОЕН.Активното окачване също е тяхно изобретение.
    Седни малко да почетеш и ще разбереш че тази фирма има много по голям принос от баварските фукльовци които само копират чужди неща.

    Това е историята а днес АУДИ Мерцедес и БМВ нямат нищо общо с това което са били някога.И Ситроен дори стана по здрава кола от тях.А фирми като Лексъс и Инфинити с всеки изминал ден показват че германското лидерство в луксозния клас отдавна е история.
  • 17 ха ха ха

    7 14 Отговор

    До коментар #15 от "lubomir v.tarnovo":

    Не произведено още БМВ което ще победи NISSAN GTR.Така че немските консерви още дълго ще пъплят зад Japan Power.
    По добре баварските смешници да си пооправят качеството , че сервизите са пълни с техните кошове.
  • 18 lubomir v.tarnovo

    1 2 Отговор
    do ha ha ha ne pomnq da sam spomenaval GTR badi sigoren 4e 6te e po-dobro qponskite 6tilki kato izleze dogodina

    Коментиран от #21

  • 19 реалист

    17 0 Отговор
    Че гроздето е високо е ясно.Нормално е добрия производител да се ориентира в търсенето!
  • 20 Баче ви Киро

    3 17 Отговор
    Кво се шашкате толкова колкото повече подобрения толкова по добре не съм фен на БМВ от сега да си кажа но чичо ми имаше една 3-ка 325 М-пакет преди 5-6 години с предно,разбирасе неможе да е заводски така но е било по поръчка такаче БМВ тайно са си произвеждали предно предаване за хора които са искали тази опция ми кво да ви кажа имаси плюсове предното предаване тои ми казваше че му дав 7 на 100 което и до сега се съмнявам че е така но нека "Джаза" да върви айде от мене на здраве и със здраве да си карате колите пичове.
  • 21 ха ха ха

    10 13 Отговор

    До коментар #18 от "lubomir v.tarnovo":

    Ами как да го споменеш такава кола БМВ още 10 години няма да направи.А японците от години са по силни в малкия клас особено с пъти по доброто си качество от немските бараки.
    Догодина ще има да се смеем на баварските експерименти.
    Едно време като пуснаха А класата тя се обърна на теста на лоса , които беше преминат от Трабант.
    Просто не им е мястото там на германските слонове.
  • 22 lubomir v.tarnovo

    14 9 Отговор
    do ha ha ha 6ti go kaja samo vednaj BMW MERCEDES I AUDI tova sa liderite drugite blednqqt pred tqh i kriteriite za edna kola ne sa samo mnogo da vari

    Коментиран от #23

  • 23 ха ха ха

    11 18 Отговор

    До коментар #22 от "lubomir v.tarnovo":

    Ауди БМВ и Мерцедес отдавна не са критерии за качество.Особено в класа на малките коли ги няма никакви.До скоро дори не се опитваха да стъпят там.И сега когато се опитват въобще не могат да се доближат до японското и дори вече корейското качество.
    Вземи малко да почетеш и недей да слушаш само глупостите които се говорят из квартала как едно време немците били номер едно.
    Вече свърши тази епоха и има други лидери.
  • 24 :)

    9 17 Отговор
    Mazda3 е автомобилът с най-малко дефекти според последната проверка на TUV и Auto Bild

    -Mazda2 заема второто място

    TUV и немското издание на Auto Bild всяка година публикуват резултата от повече от 7 милиона проверки на 194 различни модели леки автомобили. Тези проверки анализират около 160 различни вероятни технически проблеми по време на експлоатацията им.

    Разбира се състоянието на една използвана кола зависи преди всичко от поддръжката, тоест от собственика. Но изследването е важно с това, че резултатите му еднозначно чертаят ясна картина на надеждността на различните марки и модели, особено при колите, които са сравнително нови (от 2 до 3 години).

    Тази година сред автомобилите на възраст между 2 и 3 години Mazda3 спечели първото място с уникален резултат. Едва 1,2% от тези автомобили са имали някакъв проблем. За този резултат Mazda3 е наградена от TUV с най-високото отличие за качество и надеждност - „Златен плакет”.

    В същата категория Mazda3 е следвана от Mazda2 с резултат едва 1,4%. За сравнение средният процент е 4,8%, а най-лошият резултат е цели 19,7%. Резултатът на класираните на трето място модели е почти двойно по-лош – цели 2,2% от тези автомобили са имали проблеми.
  • 25 lubomir v.tarnovo

    13 4 Отговор
    do ha ha ha li4i si 4e ne si se vozil v dobra kola

    Коментиран от #26

  • 26 ха ха ха

    11 17 Отговор

    До коментар #25 от "lubomir v.tarnovo":

    Возил съм се в много коли ,явно и германците които са дали награда на Мазда са се возили в много.Ти понеже си голям разбирач трябва първо да те питат преди да дават награди.

    Когато се повозиш на Лексъс или Инфинити ще дойдеш да пишеш кой е лидер.До тогава си карай дъртите бараки и вярвай че БМВ е номер едно.
  • 27 dcs

    3 23 Отговор
    kola sus zadno ne e kola!!!
  • 28 lubomir v.tarnovo

    17 7 Отговор
    do ha ha ha 6te karam posleden model bavarka, a ti se radvai na qponskite sapunerki
  • 29 BMW-POWER

    5 17 Отговор
    Ужас!
  • 30 Ники

    26 12 Отговор
    Ей аз съм фен на БМВ и ще си остана такъв,но не обичам много да влизам в конфликти с разни "разбирачи" за това ще го кажа така ! БМВ,Мерцедес и Ауди според мен това са колите,другите са няква заблуда и симулират автомобили....! :)

    Коментиран от #32, #42

  • 31 supra power

    31 2 Отговор
    А УЕ МОМЧЕТА КВО САМО СЕКАРАТЕ И ДРЪНКАТЕ ГЛУПОСТИ
    ТАЯ КОЛА СА Е МИСЛИЛИ 100 ИНЖИНЕРА И ВИЕ СТЕ ТРЪГНАЛИ ДА ИМ ДАВАТЕ АКЪЛ КАК ТВА КАК ОНОВА ЩО С ПРЕДНО ЩО СЪС ЗАДНО ТВА СИ Е ТЯХНА РАБОТА BMW-TO СИ Е BMW AUDI-TO СИЕ AUDI И ТВА Е

    УБЕДИЛ СЪМ СЕ,ЧЕ ЛОША КОЛА НЯМА ... ИМА ЛОШИ ШОФЬОРИ КОИТО НЕ СИ ПОДДЪРЖАТ КОЛИТЕ ТВА Е
  • 32 Audi

    16 3 Отговор

    До коментар #30 от "Ники":

    taka spor nqma
  • 33 FORDAJIA

    8 4 Отговор
    kola s predno e kato jena bez c...- ne 4e ne ti pravi kefa,no...
  • 34 Жоро Бавареца

    5 7 Отговор
    до Adrian пич да ти кажа хубаво си написал коментара за БМВ обаче има една подробност, която не знаеш за БМВ обаче. Емблемата идва от баварския флаг, който е бил на синьо бели ромбоиди, а не перка на самолет. Това е исторически факт. БМВ първо са произвеждали двигатели за самолети след това са започнали с мотори за немската армия и после започват да се отправят към автомобилостроенето. И още един факт БМВ е най-голямата компания за производство на автомобили от десетилетия. Има най-много продажби, а и заводът й е най-големия в цяла Европа, като има и заводи в САЩ . БМВ притежават Ролс Ройс и Мини, прозивели са двигател и за Макларън Ф1 и за много други супер автомобили.

    Коментиран от #38, #39, #45

  • 35 mitko

    5 3 Отговор
    samo date svetna,che za POSLEDNITE nqkolko godini TOYOTA ima nai mnogo prodajbi v cql svqt!!!
  • 36 пм

    1 7 Отговор
    Ако и Мерцедес въведат предното предаване,наистина ще ударят всичко живо в земята,на явно и БМВ го знаят и просто са се ориентирали.

    Коментиран от #37

  • 37 supra power

    1 1 Отговор

    До коментар #36 от "пм":

    Mercedes ще патентова новата си платформа с предно предаване
    Mercedes планира тотална революция в сегмента на малките луксозни автомобили с появата на новата B-класа догодина.

    Някои може да очакват новият модел на Mercedes да е просто луксозен автомобил с размерите на VW Golf и евентуално хибридно задвижване, но от Щутгард подготвят много по-голяма изненада за догодина, информира Autocar. Йорд Пригл, който ръководи развойната дейност по A и B-класата, както и моделите на smart, обяснява че новата платформа с предно предаване (MFA) е толкова революционна, че трябва да бъде патентованата преди компанията да обяви подробности за нея.

    „Ще започнем с B-класата. MFA платформата съдържа някои идеи, които се нуждаят от патентоване, но и ще ни позволят да произвеждаме както директен наследник на B-класата с висок профил и позиция на седене, така и автомобил от ранга на Audi A3“, обяснява Пригл.

    „MFA ни дава също нужното пространство, за да оборудваме автомобила с батерии или горивна клетка, или резервоари за водород, за природен газ и т.н. Позволява ни да сглобяваме както класически автомобил с ДВГ, така и задвижван изцяло от електричество модел и то при най-различни варианти на каросерията“.

    Според някои източници премиерата на MFA е планирана за 29 януари, което съвпада с датата, на която Карл Бенц патентова своя „Моторваген“ през 1886 г.

    Според ръководството на компанията втората генерация на B-класата ще е „първият автомобил, който ще маркира една нова страница“ от историята на автомобилното производство. Тя ще бъде ориентирана към „лоялните клиенти“, които предпочитат високата позиция на седене, обяснява Гордън Вагенер, главен дизайнер на Mercedes. „A-класата е съвсем различна, изцяло революционна, ще бъде еталон в компактния клас. Тя определено очертава това, което представлява марката Mercedes“, допълва Вагенер.

    ЕТО ТИ ОТГОВОР НА ВЪПРОСА БРАТО :)))
  • 38 история

    9 4 Отговор

    До коментар #34 от "Жоро Бавареца":

    Това за флага му го написаха вече в коментар 16.И другото също е вярно.Мерцедес произвежда най високотехнологичните двигатели за изтребителите Месершмит а БМВ допълва с двигатели за селскостопански и транспортни самолети.Както винаги БМВ е догонваща фирма и разчита на кражби на технологии от другите.Винаги в сянката на големия брат Мерцедес.
    И още нещо БМВ никога не е била най голямата компания за производство на автомобили.Не знам защо твърдиш такива неща.
    И една малка подробност която от рекламният отдел пропускат да ви кажат.
    Когато Макларън Ф1 започва да се разработва Рон Денис иска от Хонда да му направят двигател понеже точно в онези времена Хонда прави най добрите двигатели във Формула 1.Нещо което БМВ никога не успява да направи.От Хонда отказват да разработват двигател поради нерентабилност.
    БМВ се съгласяват за да си направят реклама въпреки че са на загуба от проекта.Хонда няма нужда от реклама тъй като е 5 пъти шампион с Ален Прост и Аиртон Сена.С отборите на Уилямс,Макларън и Лотус Хонда изритва БМВ от формулата и дори Ферари не може да и се противопостави.
    За Рали шампионата няма да ви говоря , там БМВ не е помирисвало победа.
    Толкова за тази прехвалена фирма която нищо не е измислила като иновация по време на 70 годишното си съществуване.
    В наши дни отново има и по бързи и по комфортни и по здрави коли от БМВ.Единсвеното място където БМВ води е при хората с комплекси желаещи да се покажат.
    Това е тъжната истина колкото и да не ви харесва.
  • 39 Max

    5 4 Отговор

    До коментар #34 от "Жоро Бавареца":

    Най-много продажби има ВАГ, да напомним ли че те държат Вентли, Бугати, Ламборгини както и част от Порше, Скания а пък за другите дребни марки да не говорим, а и заводите им в Залцгитер и Полковице Полша са най-големите заводи за двигатели в Европа. Като фирмен ресурс БМВ има още много какво да учат
  • 40 BOBI

    2 7 Отговор
    SAMO 4OVEK KOITO NE RAZBIRA OT KOLI MOJE DA SRAVNQVA BMW I MERCEDES S QPONSKITE KO6OVE SUZDADENI OT PLASMASA QPONSKITE BOKLUCI NIKOGA NQMA DA BUDAT PO ZDRAVI OT BMW I MERCEDES NIKOGA DOKATO IMA KOLI !!!

    Коментиран от #41

  • 41 :)))

    6 2 Отговор

    До коментар #40 от "BOBI":

    Това може само да си го повтаряш.Отдавна японските коли са по здрави от немските.Като не си карал нова японска кола недей да говориш глупости.
    А що се отнася до грозни пластмаси качи се в една X3 и ще видиш за какво става дума.Даже и китайците имат по хубави пластмаси.
  • 42 ND

    2 2 Отговор

    До коментар #30 от "Ники":

    Всеки има право на заблуди.Може някой ден да те повозят на нещо друго и да разбереш колко грешиш.
  • 43 BOBI

    3 6 Отговор
    LI4I SI KOLKO STE ZABLUDENI KAK 6TE SRAVNITE PREMIUM MARKI KATO BMW I MERCEDES S QPONSKI 4UPLIVI KA6ONI PRAV E USER QPONSKOTO E GOLQM PROVAL AKO NE SA EVROPEICITE DO SA NQMA6E DA IMA QPONSKI KO4OVE
  • 44 ReDbuLL

    1 1 Отговор
    Евала на който сравнява обикновенно мини с рали ситроен.. :)) а по темата.. Много ми е странно БМВ с предно предаване.. чак немога да го повярвам..
  • 45 345

    8 6 Отговор

    До коментар #34 от "Жоро Бавареца":

    Само да ти кажа,че най-големия производител на автомобили не в пследните години само,а от десетилетия е Тойота; Най-големия производител на двигатели с вътрешно горене (и все признат и официално в статистиката за най-КАЧЕСТВЕНИ и с НАЙ-МАЛКО дефекти е Хонда),след това са американските компании,начело с Дженеръл Мотърс,а от европейските начело е Фолкс,най-вече заради старите времена.Аман от фанатизирани баваристи,които иначе и хал-хабер си нямат какво ги говорят.

    И само да вметна за Макл;арън Ф1,който във всеки спор е в устата на поклонниците (не феновете,БМВ има поклонници,както пред Аллах): Макларън Ф1 е с двигател на БМВ,като КОМПРОМИСНО решение и думата "компромисно" не я казвам аз и вие,а я казва главния инженер,който не е Рон Денис.Целия Макларън е създаден,като са КОПИРАЛИ (това е цитат) от Хонда ЕнЕсЕкс,която е сочена ЕДИНОДУШНО за най-добрия спортен автомобил в историята на човечеството,най-вече от пилоти,инженери,рали състезатели и топ-механо-фирми в целия свят,това е НАПИСАН И ДОКУМЕНТИРАН ФАКТ,факт,Ф А К Т,баваристи!!!!!!!!!!!!!!!!

    това са Ф А К Т И !!!!!

    Забравих - японските изтребители не са Тойота и Муцибиши,а Субару и Муцубиши,като името "Хаябуса" като пистовия мотор,е всъщност името на техен изтребител 'Субару",който е бил по-бърз от най-бързите Месершмити тогава.

    Ф А К Т И,баваристи, Ф А К Т И !

    не спирам да се смея с писанията на българския народ,айде със здраве :Д

    Коментиран от #46, #53

  • 46 ^^^|||^^^

    3 6 Отговор

    До коментар #45 от "345":

    Напълно съгласен !!!
    Най ми харесаха думите за Субару, от 4х4 колите няма по-големи чукове от тях, ни куатро, ни x-drive ни 4motion или други подобия... :)
  • 47 345

    12 5 Отговор
    За Субару като стана дума - ДА,Субару е с най-добрата система 4х4,симетрично разположено аксиално предаване на движението,което е безумно просто и безумно гениално,по-добро е в пъти от всеизвестното и обожествявано в нашата умна и скъпа родина,за което има стотици статии и клипове в нета,потърсете,немски фенове.Не го казвам аз,казват го топ-инженери и механици от цял свят и го има нагледно с филми,тестове и прмери.В Канада наричат Субару "Кралицата",защото само то издържа на техните условия и върви навсякъде и не дефектира.
    И като стана дума за Х на БМВ,тяхното 4х4 - ако питате кое е сочено за най-лошото и несполучливо,ето това е отговора...
    Германия е страхотен народ,стоките им са качествени,аз обичам немските стоки,не оставайте с грешно впечатление.Но относно колите им... да,много са хубави,така е,ПОЧТИ колкото японските,момчета.Казвам го от мнооооого богат опит,някога,много отдавна,аз също мислех като повечето хора,нащракали минуси на мненията под мен,които им казват ИСТИНАТА и ФАКТИТЕ
  • 48 345

    7 2 Отговор
    И само още нещо - не плюйте Ситроен,що се отнася до автомобилна история,защото тази марка е дала толкова на автомобилостроенето (включително пътните знаци ги има заради Ситроен,проверете,не ми се пише),колкото Мерцедес,нежели пък БМВ,не могат да дадат за още 1000 години.
    Ф А К Т
  • 49 vag

    3 5 Отговор
    bmw forever
  • 50 социалния

    16 6 Отговор
    Те може да имат най-много продажби, ама сумата от продажбите не е равна на най-добрия продавач в премиум сегмента BMW! Кога най-накрая ще вземете да прочетете из основи историята и да обърнете внимание на фактологията на автомобилостроенето в Европа - не да спорите само коя била по-бърза или там щурите критерии с които мерите коя фирма е по по най!

    1. БМВ е най - богата автомобилна компания в Германия, общата капитализация на БМВ възлиза на 28 млр. долара, докато Мерцедес е оценена на 17 млр.

    2. БМВ произвежда само леки автомобили (включвам и сув сегмента), мотоциклети, велосипеди и самолетни двигатели! Мерцедес произвежда всичко което се сетите включително пръскачки с 20 метрови щанги за селското стопанство и пак не може да догони БМВ.

    3. БМВ е фамилна компания и се управлява от 4 човека, а Мерцедес от алчен борд на директори които съсипват компанията и добре, че лежат на старите лаври за да лапат. Не съм чувал досега БМВ да е била близо до фалит, докато за Мерцедес това не може да се каже - фалита е тропал на вратата му доста пъти.

    3. Само една автомобилна компания е включена от 6 години в най-известния борсов индекс за устойчивост Даун Джоунс и това е БМВ.

    4. БМВ и Мерцедес работят съвместно (по близо от колкото може да си представите)от доста време насам и предполагам, не сте много наясно с подробностите относно това, а аз няма да Ви въвеждам, че да не Ви разочаровам допълнително с още факти!

    5. Кой има най-много приза получава на годината - май не е Хонда макар те да са втори. Мерцедес има мисля 6 или 7 първи места и то в категория в която БМВ не взема участие!

    6. Кой произвежда най-екологичните автомобили в Европа и кой получава най-голямото субсидиране заради постигнати най-добри резултати в тая област? БМВ!

    7. Не съм келеменце като повече от "компетентните" тук и винаги предпочитам да говоря само с общоизвестни факти!

    8. Имал съм и продължавам да притежавам няколко представителя от М сериите на БМВ. Също така съм имал и поддържал всякакви марки и модели стари и нови таратайки.
    Това не звучи като някакво високомерие, щото не съм нещо повече от Вас!
  • 51 345

    5 1 Отговор
    А най-смешното,т.е. типично българското е,че някакви хора са нащракали минуси под долнте ми две мнения :)))) Нащракали са минуси на факти,които дори не са мои мисли,а чиста ФАКТОЛОГИЧНА статистика,съвсем официална - чисти факти :)
    Ще си позволя да цитирам Алеко Константинов,който далеч по-добре от мен и малкото умни писали тук мнения хора,е описал българина в една книга,"Бай Ганьо" се казва:" Булгаааар,булгааааар" :)))))
    Да сте живи и здрави :))
  • 52 520 zender

    1 1 Отговор
    345-пич-въобще не ми пука коя е наи добрата марка-откакто имам бмв ,другите коли около мен са ми безразлични-щото съм фанатизиран и зомбиран бмв-вист
  • 53 user

    0 2 Отговор

    До коментар #45 от "345":

    Колега, над 19,2 млн. дефектни автомобила и стотици жертви по пътищата заради тях - това също е приноса на тойота към автомобилостроенето ! Въпроса не е в количеството (маргарина се продава повече, но е е по-добър от маслото), а в качеството - а в това отношение БМВ поне в момента е гордостта на Германското автомобилостроене ! А Бай-Ганьовците обичат да се идентифицират с определена марка и да се изживяват като нейни акционери - затова са ти минусите, ти си героят на Алеко, който се опитва да си натрапи мнението с измислени факти - защото почти всички цитирани от теб не са верни ! Защото фактите са - автомобилът в днешният му вид е създаден от Германци и Американци - и двигателя и шасито и всичко смислено в него са създадени от Германци и Американци - останалите просто копират и го правят по-евтино ! Досега няма случай копието да е по-добро от оригинала - може да заблуди неграмотният индивид, но за специалистите е смешно ! А статията е за БМВ - коментирай тях, не пластмасовите японски щайги - проблема е, че единствените новини за японското автомобилостроене в последно време са свързани с отзоваването на дефектни коли и това не ти се коментира !

    Коментиран от #58

  • 54 Alex

    2 0 Отговор
    ... излиза им пена на устата на феновете на БМВ - а "общоизвестните факти" както обикновено са всъщност ОБЩИ приказки

    Данни за производители 2010:
    VAG - 7.2 млн автомобила
    Renault-Nissan - 7.2 млн автомобила
    PSA Peugeot Citroen - 3.6 млн автомобила
    ...

    БМВ(+Мини и Ролс) - 1,46 млн автомобила
    Мерцедес 1,25 млн автомобила
    Ауди - 1,1млн автомобила

    Извода е какъв - трябват им повече продажби - а къде са те - при малките градски и копмактни автомобили с предно - защо с предно - ами защото са лесно управяеми - жена ми не и трябва задно и баланс 50/50 между двете оси - тя дрифтове не прави - трябва и сигурност и пространство да вози децата, да паркира лесно но и да може да събира пазара и количката на детето. Другото е първенющина.

    Коментиран от #55

  • 55 4x4

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "Alex":

    У голема си заблуда братчка. Единственото предимство на предното предаване е че е пъти по евтино за изработка (скорости, мотор, диф в един агрегат).

    Другото за продажбите го разправяй по квартални запои! И днес BMW е са най-голяма пазарна капитализация в сравнение с любимите ти марки. Ще се радвам да ми напишеш когато наистина се наместят в масовия пазар!
  • 56 MAZDA

    2 0 Отговор
    Абе хора, какво му е на предното окачване? Според мен при нормалните шосейни автомобили, то е по- добро от задното. Няколко пъти съм бил свидетел как автомобили на БМВ(и не само) се въртят, като пумпали на асфалта.Последното такова "танцуващо" БМВ, направи ужасна катастрофа на бул. Черни Връх,гр.София.

    Коментиран от #57

  • 57 MAZDA

    0 0 Отговор

    До коментар #56 от "MAZDA":

    :) Демек предно предаване, а не окачване!
  • 58 някой

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "user":

    Ще те помоля да кажеш какъв е източника ти на информация за стотиците жертви на Тойота и каква точно е причината и дали е носпоримо доказано естествено.
    Защото въпреки стотиците жертви за които пишеш Тойота отново продава най много и е фирмата с най голяма цена в автомобилостроенето.

    А между другото френски и италиански фирми имат много по голям принос с иновации отколкото БМВ да кежем.Така че дасе говорят общи приказки не е много уместно.
  • 59 Reality

    2 0 Отговор
    Спокойно така е в България."От Витоша по високо нема и от Искъро по глибоко нема"
    Какво да им обясняваш на надъхани баварски фенове кой е Аиртон Сена и колко пъти е побеждавал с двигатели на Хонда а баварците са били в миша дупка.Как е разработвана Honda NSX кола изпреварила времето си и призната от всички авторитети.Двигателят на NSX e първия сериен двигател с променливи фази на газоразпределение.Не напразно Макларън искат от Хонда да направи двигател за колата им.
    Какво да им обясняваш за най големия производител на двигатели Хонда.Само човек който е виждал и ползвал такъв двигател знае за какво високо качество говорим.
    Можеш да им кажеш и от коя година Субару слага 4х4 на всичките си автомобили.
    А за системата SH AWD могат да си прочетат Honda я ползва от 2004 и това е революционна 4х4 система .Едва сега германците се опитват да правят нещо такова.
    А за Ситроен ,Фиат и още много други презрени от Бай Ганьо фирми можем да говорим много.Само ще спомена за активното окачване,предното предаване,завиващите фарове.Кога германците въведоха в колите си активното окачване?Отговорете ми разбирачи.
    БМВ печелело награди.....Печели а после е на едно от челните места по дефекти.Не е само въпроса да направи един мотор за конкурс а и после този мотор да е надежден и цялата кола да не дава всевъзможни дефекти.

    И стига сте плюли по японски или други коли.Колко от вас са карали Лексус ,Инфинити или Хонда произведени след 2005 че говорят за пластмаси и ниско качество.
    Тези които са опитали знаят че тези автомобили с нищо не отстъпват на германските си аналози.
    А другите са просто лаладжии които си мразят по принцип и слушат градски легенди за немско превъзходство.
  • 60 reality

    2 0 Отговор
    VTEC (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) is a valvetrain system developed by Honda to improve the volumetric efficiency of a four-stroke internal combustion engine. This system uses two camshaft profiles and electronically selects between the profiles. It was invented by Honda R&D engineer Ikuo Kajitani[1], and was the first system of its kind. Different types of variable valve timing and lift control systems have also been produced by other manufacturers (MIVEC from Mitsubishi, AVCS from Subaru, VVTL-i from Toyota, VarioCam Plus from Porsche, VVEL from Nissan, ....)

    Ето един пример за това как японците правят нещо а германците го копират.

    Коментиран от #61

  • 61 4х4

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "reality":

    Отново неподготвени вманиачени на тема Японско!?!

    Порше е фирмата поискала за пръв път патент за технология за регулиране на отварянето на клапаните при ДВГ още през 1958г. Фиат обаче е фирмата която за пръв път патентова работеща такава през 1960г. Иначе подобни системи са познати още от 1920г. като за пръв път са ползвани в парни двигатели и самолетни двигатели в Америка.

    Има ли нужда да споменавам какво са произвеждали/копирали Японците през 1958г.?
  • 62 Танк

    1 0 Отговор
    ХАХАХХАХАХХАХА, ВВЕЛИКАТА "ПРЕМИУМ" МАРКА ПРИБЕГНА ДО ПРЕДНОТО!
  • 63 gi

    0 0 Отговор
    golqm smqx :))))