ФАКТИ.БГ

Porsche не иска да бъде свързана с щампата "made in China"

Поради тази причина компанията няма да строи завод в Китай

Публикувана: 22 Февруари, 2021 13:08
73 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4442
Porsche не иска да бъде свързана с щампата
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.1 от 21 гласа.

Въпреки че в момента Китай е най-големият автомобилен пазар в света, Porsche няма да изгради завод за сглобяване на автомобили в КНР по принципни причини. Факт е обаче, че Porsche е произвела 272 162 автомобила през миналата година, от които 88 968 са отишли ​​в Китай. За сравнение, през същия период са продадени 80 892 Porsche-та в цяла Европа и 57 294 в САЩ.

Въпреки това, както заяви изпълнителният директор на Porsche Оливър Блум пред Financial Times, компанията няма да строи завод в Китай, като посочи и доста интересна причина. Според него, несъмнено локализацията на сглобяване на Porsche-та в Китай би намалила цената на автомобилите, но за Porsche в момента е по-важно да запази германската сглобка и своя имидж.

Блум заявява още, че потребителите оценяват колите от Германия много по-високо от автомобилите, сглобени в Китай. Това състояние на нещата ще остане актуално поне още десет години, така че понастоящем не може да става дума за изграждане на завод в Китай. „Няма смисъл“, казва шефът на Porsche.

Каква ще бъде ситуацията след десет години ще зависи от обема на продажбите и местното законодателство, добави той. Трябва да отбележим обаче, че към днешна дата не всички модели на Porsche се произвеждат в Германия. Cayenne например се произвежда в Словакия, докато Cayman и Boxster се сглобяват във Финландия.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.1 от 21 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Ти да видиш!
1 Отговор
Tesla е продала два пъти повече автомобили за миналата година, а антиелектриците все още се оплакват, че Тесла произвеждала по-малко от останалите. И преди да извадят опорката с цените, ще им кажа, че Тесла са направили по-голям оборот от Porsche, защото и Тесла не продава евтини автомобили, като някои от тях са по-скъпи дори от някои модели на Porsche.

Коментиран от #3, #19


Оценка:
-36 +4

Краставица
2 Отговор
Те нали ги пуснаха на борсата сега ще ги купи някой китаец и са чао.

Оценка:
-12 +9

Рено ентусиаст
3 Отговор

До коментар #1 от "Ти да видиш!":


Тесла има ограничен пазар не е въпроса дали ще се сринат това е ясно въпроса е кога.

Коментиран от #6, #8


Оценка:
-6 +24

БЪЛГАРИЯ
4 Отговор
има и глухи и индвалиди шофьори

Оценка:
-2 +2

Гоуст
5 Отговор
И Пежо се прави в Словакия.Дайте ми една причина да си купя Кайен а не 208 освен снобарската такава?!

Коментиран от #23


Оценка:
-18 +11

Колко да е ограничен пазара
6 Отговор

До коментар #3 от "Рено ентусиаст":


Досега съм слушал през годините, че е 50, 100, 200, 500 хиляди. Според тебе до колко хиляди е ограничен пазара на Тесла? Преди това да ти напомня, че само за cyber truck има над 700 хиляди заявки.

Очевидно е, че не пазара е ограничен, а вашето мислене. То обикновено се разширява около една година след изминалите събития. Поне толкова време ви отнема за да ги разберете и приемете.

И докато останалите автомобилни производители се самоограничават дори в мисленето (Toyota има за цел да произвежда по 500 000 електромобила годишно през 2025 година) Тесла си е поставила за цел 20 милиона продажби през 2030 година. Пак питам колко според теб е ограничението?

Коментиран от #7, #11, #24, #41, #70


Оценка:
-14 +5

Рено ентусиаст
7 Отговор

До коментар #6 от "Колко да е ограничен пазара":


И на кой пазар разчита основно на китайският.А това е нестабилно защото утре китяйците ще направят тяхна марка и ще ги изхвърлят от там и тогава Тесла са чао.

Коментиран от #10


Оценка:
-3 +7

Ако не можеш да кажеш бройки
8 Отговор

До коментар #3 от "Рено ентусиаст":


Кажи поне кога ще се срине пазара на Tesla според тебе? Тази година? След две години? След 10? След 20 години?

Оценка:
-9 +4

шофер
9 Отговор
Яка германска кола! Кайен, АМГ, М Пакет, ЕрЕс куатрро, ГеТеИ, Онсигния, ЕсТе.... Яко! А щампа Менте ин Чайна/Жапан е никак престижно и не само буди съмнение ами напушва и на смях :)

Коментиран от #12


Оценка:
-5 +8

Дрън-дрън
10 Отговор

До коментар #7 от "Рено ентусиаст":


Китайците имаха собствени марки, при това десетки на брой, още преди Тесла да стъпи там. Въпреки това, само с един единствен модел за миналата година, Тесла беше бестселър на китайския пазар и никой не успя да продаде повече от нея, въпреки че цената е около 50 хиляди долара, а се съревноваваше и с модели от 5000 долара. Нещо да се изходиш и по този въпрос?

Коментиран от #16, #58


Оценка:
-6 +6

Нико
11 Отговор

До коментар #6 от "Колко да е ограничен пазара":


Абсолютно съгласен. Аман от разни "разбирачи". Тесла уж щеше да фалира преди 3 г. сега Илон е най-богатият човек. Този човек обърна света. Всичките велики автомобилостроители последваха някаква си нова фирмичка, която се оказа, че вече диктува тенденциите

Оценка:
-8 +4

Това че ще се сглобява в Германия
12 Отговор

До коментар #9 от "шофер":


Не значи, че 80% от частите няма да са произведени в Китай и на други места по света!

Коментиран от #13


Оценка:
-5 +8

Гоуст
13 Отговор

До коментар #12 от "Това че ще се сглобява в Германия":


Цената на труда е евтина а тя се опееделя от национализма.Ти за ква заплата би работил и искаш ли да ти я намалят ако ти кажат ще ти даваме 300лв месечно ама ще го правиш за благото на Велика България?!

Коментиран от #14, #20


Оценка:
-3 +7

Е именно де!
14 Отговор

До коментар #13 от "Гоуст":


Ще спестят от труд при производството на всички материали, а накрая само ще го сглобят в Германия, за да напишат на крайния продукт made in germany. Представи си каква ще е цената, ако вземат и да произвеждат всички детайли в Германия и да плащат германски заплати.

Коментиран от #15


Оценка:
-4 +4

Гоуст
15 Отговор

До коментар #14 от "Е именно де!":


А как са правили Месершмити Кралски Тигри и Юнкерси за по-малко пари.Ама във всеки завод е бил закачен портет на Фюрера и свастика.Е после малко роби са бачкали ама тва е било накрая кигато не е достигала работна ръка.Ти ше бачкаш ли за 300лв. ако в завода се вее Българдлият флас и има портрет на хан Кубрат.

Коментиран от #17


Оценка:
-0 +4

Рено ентусиаст
16 Отговор

До коментар #10 от "Дрън-дрън":


Такава ТеслА и се готви на Тесла че ти е бедна фантазията.Китайците пускат в същият клас коли и ще стане страшно.Преди нямаха в луксозният клас електрички а само евтини малки коли.

Коментиран от #21, #37


Оценка:
-3 +15

Добре де
17 Отговор

До коментар #15 от "Гоуст":


Не знам с кой спориш, като никой не твърди обратното! Нали и аз казвам, че заплатите в Германия са големи, а в Китай по-ниски. С какво не си съгласен?

Коментиран от #18


Оценка:
-1 +0

Гоуст
18 Отговор

До коментар #17 от "Добре де":


С това че ниската заплата в китай се компенсира с китайски национал социализъм.Нещо което в германия го няма от там идват и разликите в цените.

Коментиран от #22


Оценка:
-0 +3

Хайл
19 Отговор

До коментар #1 от "Ти да видиш!":


От 2 коли са вдигнали на 4 и е вярно че са повишили продажбите 2 пъти...1 кола била made in china другите 3 от Судан🤣🤣🤣🤣🖕🖕🖕🖕

Коментиран от #25


Оценка:
-0 +4

Хайл
20 Отговор

До коментар #13 от "Гоуст":


Ако му го каже мъск и без пари ще работи тоя тлупак🤣

Оценка:
-0 +6

Ти да видиш! Ти да видиш!
21 Отговор

До коментар #16 от "Рено ентусиаст":


А защо си мислиш, че досега китайците не произвеждаха луксозни електромобили с по-висока цена от на Тесла?

Tesla отиде в Китай и ги би в собствената им игра! Точно затова и се вдигнаха акциите. Автоматизацията на производството сваля себестойността на автомобила, което доскоро беше патент само на китайците, заради което цял свят произвеждаше там.

Всички 100-годишни бягат от Европа, а Тесла направи напук фабрика точно в столицата на Германия, за да ги бие и в тяхната игра. Точно затова се възхищавам на Илон Мъск. Защото се забавлява в процеса! Което пък прави мненията ви още по-забавни! Как не виждате очевидното вече пета година и продължавате да говорите едни и същи глупости. Всичко за което говорихте се случи, стогодишните вече имат стотина модела, но точно затова Тесла става все по-силна и по-силна!

И за друго познахте. Че Тесла ще има проблем с парите. Tesla наистина към момента има огромни проблеми с парите. Толкова са много, че не знае какво да ги прави и реши да ги инвестира в биткойни.

И за Volkswagen излязохте прави. Имат милиарди. Милиарди, но заеми. 140 милиарда. Как ще ги коментираш?

Коментиран от #26, #27, #29


Оценка:
-6 +2

А кой те излъга?
22 Отговор

До коментар #18 от "Гоуст":


Имаш ли идея каква е средната и каква е минималната заплата в Китай? Още през 2017 година, задминаха българските, а сега са много по-високи. Фирмите вече не могат да пестят от китайските заплати. Затова много производства се преместиха в Индия и Виетнам.

Оценка:
-2 +4

На теб точно
23 Отговор

До коментар #5 от "Гоуст":


Не ти трябва никаква причина. Щом сравняваш Кайен със 208...

Оценка:
-2 +4

Хайл
24 Отговор

До коментар #6 от "Колко да е ограничен пазара":


Има 700 хиляди заявки и нито една произведена,ама тариката разбра че за 100 $ никой няма да хукне да го съди защото разходите са повече....тлупако защо мъск им дава премиите във вид на акции??? ЩОТО НЯМА ПАРИ И БАЛОНА ТЕСЛА ГЪРМИ В СКОРО ВРЕМЕ

Коментиран от #28


Оценка:
-0 +8

Пак ли функционална неграмотност?
25 Отговор

До коментар #19 от "Хайл":


Пак ли не разбра написаното? Тесла не е произвела два пъти повече от миналата година, а е произвела два пъти повече от Porsche. Ама на тебе ти е простено ти винаги разбираш от третия път какво ти се говори. Не се притеснявай да питаш, ако все още не си разбрал, ще ти обясня още веднъж дано го разбереш.

Оценка:
-5 +2

Вьзхищавай се вьзхищавай се
26 Отговор

До коментар #21 от "Ти да видиш! Ти да видиш!":


А тука след някоя година ша пиеш вода от гьоловете щот разпродадоха сичките мин. Извори САМО НА ДЖУДАСИ....

Оценка:
-3 +4

27
Този коментар е премахнат от модератор.
Няма пари казваш?
28 Отговор

До коментар #24 от "Хайл":


А 20-те милиарда в банката, които няма за какво да изхарчат, да си правят експерименти с купуването на биткойни, за да ги пораздвижат? Дори утре акциите на Тесла да струват 1 долар, тези 20 милиарда няма да станат по-малко, защото са в кеш. С тях могат да построят още десетина фабрики. Все още ли не можеш да направиш разлика между 20 милиарда кеш, 800 милиарда пазарна капитализация за Тесла и 140 милиарда дългове при 90 милиарда пазарна капитализация за Volkswagen , за да прецениш сам кое е е балон или пак трябва да ти се обяснява?

Оценка:
-7 +3

Рено ентусиаст
29 Отговор

До коментар #21 от "Ти да видиш! Ти да видиш!":


И що Завода в Германия не е все още построен?

Коментиран от #34, #46


Оценка:
-0 +7

Кой ли е идиота!
30 Отговор

До коментар #27 от "Хайл":


Следващото тримесечие пак ще подсмърчаш, защото само печалбата от тази инвестиция ще е около един милиард, освен въглеродните кредити. Пак ще се редят оправдания, че Тесла не е печелил от производството на електромобили. Само че Тесла ще може да ги продаде съвсем легално с поне един милиард под себестойност, като им свали цените и ги направи конкурентни и пак да е на печалба, а онези 20 милиарда в банката да станат повече. А ти продължавай да си философстваш.

Коментиран от #31


Оценка:
-5 +1

Рено ентусиаст
31 Отговор

До коментар #30 от "Кой ли е идиота!":


Продажбите на Модел Ес и Екс са на минус поне отпреди две години.Разчитат единствено на Китай и няколко щата в Сащ.Модел три в Европа е по-слабо продаван от Рено Зои единствено е продаван в Норвегия по-добре но там пазара е стеснен.Ето затова и твърдя че без Китай срещу които уж се "борят" американските мизерници ще са на икономическото равнище на Тринидат и Тобаго.И се подписвам по думите си!!!

Коментиран от #32


Оценка:
-2 +6

Дрън-дрън
32 Отговор

До коментар #31 от "Рено ентусиаст":


Ако махнеш китайските продажби, Тесла пак ще е продала повече от porsche. А даже не е стъпила на една трета от световните пазари. Тези дни стъпи на пазара в Израел и всичките квоти предвидени за израелския пазар, бяха изкупени за минути. Ако случайно не могат да продадат всичко което са произвели, единственото което ще и се наложи на Тесла е да увеличи пазарното си присъствие и в други региони. Замисли се, че PORSCHE има представителства дори в България, а Тесла досега не е имала представителство в богата държава като Израел.

Коментиран от #33


Оценка:
-4 +2

Рено ентусиаст
33 Отговор

До коментар #32 от "Дрън-дрън":


Може но ако махна китайските продажби Тесла ще е във фалит дори и да е продала маалкомповече от Порше по простата причина че Порше е част от ФВ който компенсира а Тесла няма с какво да компенсира.

Коментиран от #35


Оценка:
-2 +4

Коя дата е при тебе
34 Отговор

До коментар #29 от "Рено ентусиаст":


По моя календар е февруари и до началото на юли, когато се очаква заводът да бъде построен, остават повече от четири месеца. Въпреки това голяма част от сградите вече са построени. Ето ти едно интересно видео в което се говори както дали ще се спазят сроковете и от какво зависи, така и засяга темата по която сме спорили с абсолютно всички антиелектрици, има ли Тесла разрешително за строеж или няма. Във видеото еднозначно се казва, че Тесла няма разрешително за строеж и строи на свой собствен риск с вероятност да разруши всичко построено досега, ако не и бъде издадено разрешително за строеж. Няма как да им го казват в по прав текст.


Оценка:
-2 +2

Пак си в огромна грешка
35 Отговор

До коментар #33 от "Рено ентусиаст":


Единственото което ще стане ако махнеш продажбите в Китай, ще са 5 милиарда повече в сметката на Тесла, спестени от строежите и наличностите на материали в китайския завод. Не забравяй, че печалбата на Тесла не е чак толкова голяма именно заради разширяване на производствените мощности. Все едно да кажеш, че ако махнем завода в Берлин, Тесла ще бъде на загуба? Каква загуба като там всичко е разходи, а приходи няма. Няма да има и тази година, защото ще трябва да се инвестират повече пари за материали, отколкото ще бъде печалбата от производството. Възвръщаемостта ще е след години, но хубавото е че Tesla строи всичко със собствени средства и няма дългове като Фолксваген. Това няма да я дърпа назад ако намалее производството. Докато ако намалее производството на Volkswagen, приходите ще станатпо-малко отколкото разходите за връщането на кредитите, което ще е технически фалит.

Коментиран от #36


Оценка:
-2 +1

Рено ентусиаст
36 Отговор

До коментар #35 от "Пак си в огромна грешка":


Няма как да е същото.Завода в Германия го няма а в Китай произвежда освен за китяйският пазар който е най големият за Тесла и за останалият Свят.Теслите дето се продават в Норвегия са китайски произведени с китайски въглища и идващи с дизелови кинтейнеровози за каква екология говорим изобщо.Ето в това се състои глупостта на Тесла

Коментиран от #38, #39


Оценка:
-0 +4

европееца
37 Отговор

До коментар #16 от "Рено ентусиаст":


Китайците може да пуснат и 100 модела,но повечето патенти се държат от Тесла и хитрите китайчета ще трябва да си плащат. Боли ги оная работа Тесла,че жълтурите ще пускат нещо си,нали ще си взимат пари от патентите!

Коментиран от #56


Оценка:
-3 +2

Дрън-дрън
38 Отговор

До коментар #36 от "Рено ентусиаст":


Да не мислиш, че печалбите от произведените автомобили в Китай, са повече отколкото пари са вложили в новоизградения завод за Тесла модел У, който строиха през цялата 2020 година, оборудваха го с машини, заредиха материали за да почнат производството на модел У, произведоха няколко хиляди броя, плащаха заплати, но не продадоха нищо дори за един долар от този завод. Ако си мислиш че печалбата от продажбите на всичките произведени в Китай автомобили са покрили всички тези разходи, значи си абсолютен наивник! То ако беше така, Тесла ще печели десетки милиарди годишно, а това очевидно не е така. И опорката, че трябва да махаш някои производства очевидно няма никакъв логически смисъл, при положение, че в бъдеще ще трябва да добавяш производства. Печалбите ще се появят, когато Тесла спре да инвестира в нови заводи, което слава богу, няма да е през следващите десетина години!

Коментиран от #42


Оценка:
-4 +1

май май
39 Отговор

До коментар #36 от "Рено ентусиаст":


Така като ти гледа коментарите и правописа май,май си каскет. Гледай си там Сибир и мизерията и остави останалия Свят сам да се оправя.

Коментиран от #43


Оценка:
-4 +1

патриота
40 Отговор
Никой не иска да бъде свързан с китайското производство.Китай стана синоним на лоша и неприцизна работа.Така беше преди години с Турция,не,че нещо се е променило с Турция.

Оценка:
-1 +3

Turbo
41 Отговор

До коментар #6 от "Колко да е ограничен пазара":


700 000 заявки за това грозното нещо?Сигурно от съюза на слепите са ги поръчали хахахахаха

Оценка:
-0 +4

Рено ентусиаст
42 Отговор

До коментар #38 от "Дрън-дрън":


Хм значи американското правителсвто ги подпомага в такъв случай.

Коментиран от #45


Оценка:
-1 +5

Рено ентусиаст
43 Отговор

До коментар #39 от "май май":


Сибир е супер разнообразие от животински видеве флора и фауна плюс всякакви полезни изкопаеми.Е вие си имате бушмени на Запад халал да са ви.Хахааха

Коментиран от #44


Оценка:
-0 +6

Хайл
44 Отговор

До коментар #43 от "Рено ентусиаст":


Що се мъчиш да му обясняваш,като от факти му се подиграват със разни статийки а той цитира в транс и захлас...виж че нищо РЕАЛНО не може да каже.тук сме да му се подиграваме и гледаме сеира

Коментиран от #54


Оценка:
-1 +4

Ти май от дума не схващаш
45 Отговор

До коментар #42 от "Рено ентусиаст":


Всички останали имат дългове, само Тесла има 20 милиарда в банката в кеш и не и трябват никакви заеми или някой да ги финансира. Имат си достатъчно пари да построят още 10 завода без да изтеглят и долар кредит. единствения проблем на Тесла с парите е че в момента не знаят какво да ги правят, дори инвестираха милиард и половина в биткойни.

Коментиран от #47


Оценка:
-3 +0

Коя дата е при тебе
46 Отговор

До коментар #29 от "Рено ентусиаст":


По моя календар е февруари и до началото на юли, когато се очаква заводът да бъде построен, остават повече от четири месеца. Въпреки това голяма част от сградите вече са построени. Ето ти едно интересно видео в което се говори както дали ще се спазят сроковете и от какво зависи, така и засяга темата по която сме спорили с абсолютно всички антиелектрици, има ли Тесла разрешително за строеж или няма. Във видеото еднозначно се казва, че Тесла няма разрешително за строеж и строи на свой собствен риск с вероятност да разруши всичко построено досега, ако не и бъде издадено разрешително за строеж. Няма как да им го казват в по прав текст.

Коментиран от #48


Оценка:
-2 +1

Рено Ентузиаст
47 Отговор

До коментар #45 от "Ти май от дума не схващаш":


Е откъде са им дояли пършонаюалните иншестиции.Не мо казшай юе шсиюко тоша са пари на Мъск от Пей Пал

Коментиран от #50


Оценка:
-1 +2

Рено Ентузиаст
48 Отговор

До коментар #46 от "Коя дата е при тебе":


Е ми що не са си изшадили и що са им разреяили да строчт нчма логика.

Оценка:
-0 +1

ПЕНКО
49 Отговор
ПОРШЕ --ВЕЧЕ СИ Е САМО ЕДНО --ПИРЧЕ !!! НЯКОИ МАРКИ- СА КЪДЕ -КЪДЕ -ПО -НАПРЕД В КИТАЙ И ПО -СВЕТА !!! БОГАТИТЕ КИТАЙЦИ СА ЗА " БМВ -СУПЕР" -- И СРЕДНИТЕ КИТАЙЦИ -СЪЩО !!!!!!!!

Оценка:
-0 +0

Дълга и широка
50 Отговор

До коментар #47 от "Рено Ентузиаст":


Ако искаш да четеш за началото, има достатъчно писано. Само ще ти кажа че Mercedes са помогнали в инфарктен момент като са налели 100 милиона, срещу 10 процента от акциите. После са ги продали с печалба около половин милиард. По ирония на съдбата, сега тези 10% от Тесла струват два пъти повече отколкото цялата пазарна капитализация на daimler. Днес Тесла може да ги купи само с 5% от пазарната си капитализация.

Tesla има един единствен заем от държавата, който е взела наравно с всички производители по време на кризата. още тогава Тесла е била първата която е върнала заема, а general motors все още не го е върнал.

И си погледни поста. Говориш за сегашно време в него, а после ме питаш за някакви отминали събития от преди 15 години. Към момента Тесла си се справя абсолютно сама финансово, докато всички останали задлъжняха покрай коронавируса.

Коментиран от #52


Оценка:
-3 +0

51
Този коментар е премахнат от модератор.
Рено Ентусиаст
52 Отговор

До коментар #50 от "Дълга и широка":


Заради Китай.НЯма ли го Китай са аут.

Коментиран от #53


Оценка:
-0 +3

Какъв Китай бе
53 Отговор

До коментар #52 от "Рено Ентусиаст":


Каква част от тези 20 милиарда в банката са дошли от Китай? Как да ти се обясни че засега в Китай само са инвестирали едни милиарди, за които ще трябва да работят поне пет години за да си ги върнат, ако разчитат на печалбите от продадените китайски автомобили и то само ако спрат да инвестират нови милиарди в Китай. Но това няма да се случи, защото са предвидили още няколко милиарда за инвестиция в Китай. Ще строят заводи за батерии. Китай засега е една черна дупка за пари където само влагат и ще очакват печалби но в бъдеще.

Точно както Берлин в момента е една черна дупка за пари.

В Тексас има още една черна дупка която гълта милиарди.

В момента хвърлят едни милиарди в Индонезия за мина, преработвателно предприятие за никел и завод за произвеждане на батерии.

Очаква се да хвърлят едни милиарди и в Индия за нов завод за електромобили.

Както виждаш навсякъде харчат едни милиарди, без да взимат заем от никъде. Всичко това се строи със собствени средства и въпреки това имат печалба и Кеш. Представи си когато всички тези заводи заработят и започнат да носят печалби, а Тесла вече няма накъде да се разраства и не влага повече милиарди за нови заводи.

Коментиран от #55


Оценка:
-1 +0

Ами продължавайте да се подигравате
54 Отговор

До коментар #44 от "Хайл":


Инвестицията на Tesla в биткойн вече е донесла по-голяма печалба на компанията, отколкото са постъпленията от продажбата на коли за цялата 2020 г., пише Times of London.

В петък най-популярната криптовалута премина границата от 55 000 долара, а през уикенда сделки бяха сключени и на нива от над 58 000 долара, което повиши пазарната капитализация на биткойна до над 1 трилион долара.

Това означава, че ако Tesla все още притежава изцяло инвестицията си от 1.5 млрд. долара, то най-скъпата автомобилна компания вече има печалба от 930 млн. долара от края на януари насам.

Това е с около 30% над реализираните 721 млн. долара приход от продажбата на електрически автомобили за цялата 2020 г.

Оценка:
-1 +0

Рено Ентусиаст
55 Отговор

До коментар #53 от "Какъв Китай бе":


Именно ако не работи не могат да ги върнат следователно ще ги загубят.

Коментиран от #57


Оценка:
-1 +1

Каскетчик
56 Отговор

До коментар #37 от "европееца":


Те щото досега Китай все патенти са плащали?

Оценка:
-1 +2

Абе ти Едиот ли си
57 Отговор

До коментар #55 от "Рено Ентусиаст":


Как ще ги изгуби догодина, като вече ги е изхарчил миналата година? Тези пари вече са били в графа загуби, и тази година не могат да му донесат нови, за разлика от 100-годишните, които тази година теглят едни 40 милиарда заеми (единия от заемите на Volkswagen за 2020 година) , оправят си временно положението, а вноските ще им се пишат разходи през следващите години. Но и за тези вноски ще изтеглят едни други заеми и така на хартия ще имат доста печалба, а дълговете никой не ги брои! 140 милиарда дълг е повече от дългът на половината държави по света. Нашият държавен дълг е само някакъв процент от дълга на Volkswagen.

Тесла на практика няма дългове! И да имаше, щеше да ги плати с един замах. Само за седмица събраха 7 милиарда долара. По-точно ги събраха седмица след като го обявиха, но ги събраха за няколко часа от продажба на нови акции.

Коментиран от #59, #60, #66


Оценка:
-2 +1

дада
58 Отговор

До коментар #10 от "Дрън-дрън":


лъжеш че тесла е продала най много елколи в китай за 2020г в нета пише че е на второ место.

Коментиран от #62


Оценка:
-0 +1

дада
59 Отговор

До коментар #57 от "Абе ти Едиот ли си":


ми като има толкова пари що не си е изплатила дълга към панасоник за само от около 2 милиарда

Коментиран от #63


Оценка:
-0 +3

Рено ентусиаст
60 Отговор

До коментар #57 от "Абе ти Едиот ли си":


Може в кратковрочен план Тесла да изглежда добре но в дългосрочен нещата не са съвсем ясни.

Коментиран от #64


Оценка:
-0 +2

дада
61 Отговор
откога пазарната капитализация на фирмата има отношение за качеството на колата прост пример тесла имат по голяма от бугати ама дали колите им са по добри а и откога колата на тесла е по добра от порше.

Коментиран от #65


Оценка:
-0 +1

Дай цифрите де
62 Отговор

До коментар #58 от "дада":


Кой продаде повече и колко продаде за 2020 година?

Хайде поне като ще си измисляте, давайте и по някоя цифра за "доказателство"!

Оценка:
-1 +0

Ти да видиш!
63 Отговор

До коментар #59 от "дада":


Пак ли си чел някоя новина от 2017? Или от 2018-та? Я си погледни календара и виж датата на новината която четеш!

Оценка:
-1 +0

Ти да видиш!
64 Отговор

До коментар #60 от "Рено ентусиаст":


Това го слушаме от поне 10 години. Ако те питам защо ще изкараш опорка, че другите ще изкарат електрически модели, нали? Тази опорка отдавна остаря. Всички изкараха по повече модели от Тесла и все още Тесла е лидер в продажбите и продължава да си увеличава преднината.

Коментиран от #68


Оценка:
-3 +0

Има общо
65 Отговор

До коментар #61 от "дада":


Скоро Тесла ще купи bugatti, ей така за идеята.

Оценка:
-2 +0

Ха ха ха
66 Отговор

До коментар #57 от "Абе ти Едиот ли си":


Грешна информация. Дълговете не са 140 милиарда

Общите задължения на Volkswagen AG за тримесечието, приключващо на 30 септември 2020 г., са $ 442.849млрд. , което е 7.59% увеличение спрямо предходната година.
Общите задължения на Volkswagen AG за 2019 г. са $ 408,15 млрд., Което е 1,4% увеличение спрямо 2018 г.
Общите задължения на Volkswagen AG за 2018 г. са били 402,501 млрд. Долара , което е увеличение с 13,99% спрямо 2017 г.
Общите задължения на Volkswagen AG за 2017 г. са $ 353,102 млрд., Което е 2,32% увеличение спрямо 2016 г.

Коментиран от #67


Оценка:
-2 +1

Дизела
67 Отговор

До коментар #66 от "Ха ха ха":


Никой не се интересува от пазарната капитализация на Тесла,с каква мощност била и за колко ускорявала,тесльо.Тесла със зор пласираха 500 000.Тойота и Фолксваген са с по 10 милиона коли годишно и са с отлично качество.

Коментиран от #71


Оценка:
-0 +1

Рено ентусиаст
68 Отговор

До коментар #64 от "Ти да видиш!":


Лидер в продажбите в Европа е Рено Зоуи следвано от ФВ ид3.Пяк казвам че Тесла разчита на Китай и Калифорния без Китай са аут.Ама няма кой да чете.

Коментиран от #69


Оценка:
-1 +2

Изпечен лъжец си!
69 Отговор

До коментар #68 от "Рено ентусиаст":


Колко са продажбите на Тесла модел 3 и Фолксваген ID3 в Европа за 2020, след като Зоуи е лидер, а ID3 втори?

Лъжеш като разпран! Никой не ти вярва вече!

Оценка:
-1 +1

Физик
70 Отговор

До коментар #6 от "Колко да е ограничен пазара":


Пазара на Тесла е фактически безграничен . Доказва го не кой да е а великия Айнщайн ! Всички знаят мисълта му : "Само две неща са безкрайни − Вселената и човешката глупост. За първото не съм сигурен".

Оценка:
-1 +2

И ти лъжеш
71 Отговор

До коментар #67 от "Дизела":


Фолксваген са продали 5,328,000 леки автомобили през 2020.

През 2019 са били 6,279,000 тоест 20% повече

Докато Тесла продаде 36% повече, но през 2020. Следиш ли тренда? На едните продажбите вървят нагоре, а на другите надолу. Остава единствено въпросът, кога ще се срещнат и разминат?

Оценка:
-3 +1

Доцента
72 Отговор
Браво.

Оценка:
-0 +2

Julio
73 Отговор
Никога не съм харесал ни едно Порше но не мога да не ги уважавам след подобно изказване... Чайна е работилница за боклуци и такава ще си остане...

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5