Второто поколение на BMW 1er, което беше представено съвсем наскоро, ще се сдобие с шест (!) различни варианта на каросерията. Тази информация все още не е потвърдена официално, но най-вероятно е вярна, защото се приписва на високопоставен източник от централата в Мюнхен, пожелал анонимност.
Като начало хечбек версията на новата "единичка" ще се предлага в изпълнение с три и пет врати. Няма да бъдат забравени и вариантите купе и кабриолет. Дотук обаче няма нищо ново, защото тези модификации се предлагаха и за предишната генерация на модела.
Според някои източници обаче BMW ще преименува купето и кабриолета на "единичката", които ще се продават като 2-ра серия. Говори се, че и купе версията на баварската "тройка" ще смени своя индекс на 4er. Подобно нещо баварците направиха с купето 6er, което се прави на базата на "петицата".
Сега обаче идва най-интересното и то отново е свързано с новата първа серия. Предполага се, че баварците ще направят още два варианта на база на новата "единица". Единият ще представлява еднообемно возило или иначе казано компактен миниван, който ще конкурира популярния в Европа Volkswagen Golf Plus.
Като последен вариант на новата първа серия на BMW ще се появи и субкомпактен кросоувър, който по своите габарити ще наподобява Suzuki SX4. Според експертите на този етап BMW са отложили разработката на 1er с предно предаване, но не са се отказали от идеята. Предполага се, че BMW с преден задвижващ мост ще има чак през 2018 година.
Междувременно в мрежата се появиха и първите официални фотографии на BMW M5. Екстериорните разлики както обикновено са свързани с нов аеродинамичен пакет, увеличен размер на въздухозаборниците и четири аспухни накрайника. Ясна е и цената на новото M5 - 100 000 евро.
15 Юни, 2011 11:45 8 937 53
BMW вади втора и четвърта серия
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошо
Коментиран от #4, #5, #37
16:03 08.09.2011
2 RUMPI
КАКВИ ТОГАВА СА "М" СЕРИИТЕ???
Коментиран от #27
16:03 08.09.2011
3 Дошо
16:03 08.09.2011
4 МАЙКА ТИ
До коментар #1 от "Дошо":
ДОШКЕ !!! НЯМАШ ЛИ С КВО ДА СИ ИГРАЕШ ТА ЧУКАШ ПО КЛАВИАТУРАТА И ПИШЕШ ГЛУПОСТИ ?намериси друго занимание
16:03 08.09.2011
5 Евала
До коментар #1 от "Дошо":
Братле, всички знаем какъв си капацитет. Всички знаем мотото ти - JAPAN POWER. Но да знаеш, че ако не е EUROPEAN POWER, до сега щеше да същетвува само Тойота. Само в нея няма нищо от Европа (за сега). И като няма какво да кажеш за колите от статията хич не се вясвай тук.Коментиран от #6
16:03 08.09.2011
6 Дошо
До коментар #5 от "Евала":
ма ти кой си та ще ми казваш какво да и какво да не правя бе смешен?Коментиран от #9
16:03 08.09.2011
7 nomer 1
СТИГА ВЕЧЕ С ТВОЙТЕ Т... КОМЕНТАРИ .
16:03 08.09.2011
8 V40
Коментиран от #10
16:03 08.09.2011
9 Евала
До коментар #6 от "Дошо":
Брейййй - "ма ти кой си", каза капацитета. Ма аз съм много смешен както каза ти. Но по-смешен от теб в БГ няма. Даже може и анкета да направим манг-л.16:03 08.09.2011
10 TEXAS
До коментар #8 от "V40":
Ти брато не си за сериозна кола, ти си за ПЕЖО или за РЕНО щом предпочиташ предно предаване пред задно.Ако BMW започнат да правят коли с предно предаванe аз пък ще трябва да се пренасочвам към MERCEDES, защото то друго не остана.
Коментиран от #23
16:03 08.09.2011
11 Няма име !
Коментиран от #14, #15, #21
16:03 08.09.2011
12 Боби
16:03 08.09.2011
13 V40
16:03 08.09.2011
14 Муахаха
До коментар #11 от "Няма име !":
Дошо, пак ли ти бе?16:03 08.09.2011
15 Дошо
До коментар #11 от "Няма име !":
Благодаря за добрите думи колега!Дай Боже, някой ден да имам толкова пари(а същото желая и на теб, ама де да знам ти може и да имаш, както и да е идеята за добро пожелание вярвам си я схванал :-)), но в близкото бъдеще не си правя планове за толкова скъп автомобил.Честно да ти кажа сега продавам бракмата А4 и бях се навил страшно много на Акорд Купе или Селика.Дори мислех за Лексус ИС200, но......реших да бъда разумен.Колкото и да ми се иска по-сносна кола ще си купя един Сивик7 1.4 90к.с и това ще е.Просто ми се вижда доста тъпо да си дам всички пари за кола при положение, че имам бая по-важни разходи.Къщата си я слагам на първо място пък хубава кола по-нататък.Още веднъж благодаря за подкрепата!Хайде със здраве!
Коментиран от #17, #20
16:03 08.09.2011
16 ТУРБОМАНИЯ
НО както и да е, въпроса е, че в тая УЖ ВСЕОБЩА БЕДНОТИЯ никой не прави евтини коли... че на всичкото отгоре и на старо са доста скъпички... ама това са си все дреболии ;-)
... казано с други думи - хубавите коли, са като хубавите жени -> други ки "кара", а ти само цъкаш и се чудиш какъв кусур да им намериш *^_^* ;-)
16:03 08.09.2011
17 Браво
До коментар #15 от "Дошо":
Ей най после се нави да го продаде това Ауди. Дай линк към обявата да му се порадваме.Коментиран от #18, #19
16:03 08.09.2011
18 Дошо
До коментар #17 от "Браво":
Ааааа да да, ти за толкова тъп ли ме мислиш?Чакам, някой шаран да клъвне :-)16:03 08.09.2011
19 anti vag
До коментар #17 от "Браво":
toi choveka iska dase otarve ot Audito ama niama koi dase izlaje.produkciata na VAG e mnogo iasna na vsichki veche s vsichkite si defektiКоментиран от #22, #30
16:03 08.09.2011
20 lexus
До коментар #15 от "Дошо":
kolega lexusa is200 e dobar izbor no e dosta skap za obslujvane.pojelania za dobra pokupka16:03 08.09.2011
21 ?
До коментар #11 от "Няма име !":
da edinstveniat normalen chovek ago pliuiat .BMW mai veche e Audi.balvat mnogo modeli a kachestvo ZERO16:03 08.09.2011
22 Дошо
До коментар #19 от "anti vag":
ДА колега хората взеха да се усещат и то си личи по цените на вторичния пазар.За един месец, никой не се е обаждал, а гледам има обяви с над 700 посещения и колите си висят в мобилето.Lexus - благодаря за добрите пожелания.Все пак реших да си купя евтин автомобил с ниски данъци и евтино обслужване.95% това ще е Хонада Сивик7 1.4 90к.с
Поздрави!
Коментиран от #26, #28
16:03 08.09.2011
23 Дядо Мраз
До коментар #10 от "TEXAS":
Mercedes също правят коли с предно. И имат спогодба за обмен на компоненти с Рено. Както и БМВ и Пежо. Изобщо нещата вървят натам че всички производители се стремят да правят всякакви автомобили за всякакви хора. Никой не следва определена идеология (като задно предаване или спортен дух), а всеки се мъчи да продава колкото може повече бройки за да оцелее. Което е жалко. И ще става още по-зле.Коментиран от #24
16:03 08.09.2011
24 TEXAS
До коментар #23 от "Дядо Мраз":
Не знам какво са испанските измислици VITO,VIANO, А-класа,VANEO но знам, че НЕ са MERCEDES.16:03 08.09.2011
25 BMW FOREVER !
16:03 08.09.2011
26 BMW FOREVER !
До коментар #22 от "Дошо":
ОоОоОо КОЛКО СИ ПРОСТ !!!!!! (music),(dance) Специален поздрав за тебе пич !!!!! :))))Коментиран от #33
16:03 08.09.2011
27 някой
До коментар #2 от "RUMPI":
Имитация на спортни модели.Погледни например Корвет ZR01 или Вайпър,погледни Порше дори и японците имат какво да покажат на смешниците от БМВ които си мислят че правят спортни коли.Фирма която лъже незапознати с действителността наивници.Просто един рекламен балон.
16:03 08.09.2011
28 Благо
До коментар #22 от "Дошо":
2.2ictdi Дошо, 1.4 ма.ата си трака.Коментиран от #29
16:03 08.09.2011
29 Дошо
До коментар #28 от "Благо":
Здравей, дизеловия мотор за Сивик7 е 1.7 2,2 е на Акорд.какво искаш да кажеш с това 1.4 ма.ата си трака?
Поздрави!
16:03 08.09.2011
30 Megane
До коментар #19 от "anti vag":
Е чак пък да се отърве? Нали за А4 става въпрос - не са толкова зле, колкото ги описвате бе хора. Имам познати с А4-ки и са доволни. Като изключим малко по-скъпата поддръжка (от на Реното - в моя случай)- си е супер колатаКоментиран от #32
16:03 08.09.2011
31 BMW FOREVER !
16:03 08.09.2011
32 Дошо
До коментар #30 от "Megane":
То пред хората и аз съм доволен.Как да кажа, че 40000км са ми стрували 4000лв ремонти?16:03 08.09.2011
33 Дошо
До коментар #26 от "BMW FOREVER !":
Мерси ПИЧ поздравявам те и аз с тая песен .i.16:03 08.09.2011
34 Mario
16:03 08.09.2011
35 Georgiev
16:03 08.09.2011
36 4x4
16:03 08.09.2011
37 user
До коментар #1 от "Дошо":
Ха ха - германците били зле - япоските си привикаха 30 млн. коли с дефекти и стотици жертви по пътищата - дошко му се вижда, че германците са зле ха ха Като е високо гроздето е кисело! Германците продават скъпо автомобилите си и намират много повече заможни клиенти в Европа от японските щайги - не мисля, че нова е признак, че са зле. Разширяват гамата, за да увеличат продажбите и да намалят цените - това за жълтурите е непостижимо, те имат по 3-4 модела и са щастливи, че ги купуват заради ниската цена. БМВ ще направят модели от 1 до 10 ако трябва - защото искат да зарадват клиентите си със всякакъв клас автомобил ! японците могат да произвеждат само нисък клас коли - евтини, некачествени, без иновации и изисквания за сигурност - те сериозни модели нямат, няма и да имат, защото клиентите с възможности имат и умствен потенциал - никога не биха инвестирали в евтина и дефектна японска кошница. БМВ не са задължителни за купуване - ако не ви харесват - не ги купувайте, но ако можехте да си ги позволите .... ха хаКоментиран от #40, #46
16:03 08.09.2011
38 520 zender
Коментиран от #43
16:03 08.09.2011
39 520 zender
Коментиран от #50
16:03 08.09.2011
40 one
До коментар #37 от "user":
По глупав коментар не съм чел.Рядко се срещат толкова заблудени хора като теб.16:03 08.09.2011
41 Иван
Коментиран от #42
16:03 08.09.2011
42 МАЗДА
До коментар #41 от "Иван":
YESSSSSSSSSSSSS16:03 08.09.2011
43 ШЕФ НА БМВ
До коментар #38 от "520 zender":
Доообре, ще те послушам. Я кажи докато съм тук, какво друго желаеш?16:03 08.09.2011
44 SVADA
16:03 08.09.2011
45 ilcho
16:03 08.09.2011
46 lexus
До коментар #37 от "user":
pak li si prepil?ne se izlagai poveche.pokrii si glavata s pepel16:03 08.09.2011
47 Hitvirus Amg
16:03 08.09.2011
48 520 zender
16:03 08.09.2011
49 520 zender
Коментиран от #51
16:03 08.09.2011
50 4х4
До коментар #39 от "520 zender":
Всъщност сега се появяват плодовете от истинския труд на Бенгъл! Хойдонк е негов ученик и само продължава неговата работа. Проектите, които виждаме на последък са всъщност разработвани последните 4-5 години точно в зенита на работата на Бенгъл.Съгласен съм, че неговата работа е 50/50 (харесваш/не харесваш). За 5er (Е60) може би си прав. Това обаче е само докато не видиш всички корейски, японски или други коли движеши се из Америка с изпъкнали фарове и мигачи и ръбести форми. Е60 е създаден за да завземе позиции на Американския пазар, което и успя да направи. BMW никога не са продавали повече автомобили в най-силния сегмент в Америка от Е60.
Освен това заслугата за дизайна на Е60 не е на Бенгъл. Истинския дизайнер на Е60 е италианеца Давиде Арканджели (човека създал peugeot 406 coupe). За съжаление той умира през 2004г. и Бенгъл довършва интериора и слага задницата на капака. А дизайнерът на BMW E60 M5 е германецът Улф Вайдхасе. Повече може да се прочете на (http://www.bmwism.com/bmws_designers.htm).
И аз съм на мнение, че човекът създал най-грозния автомобил на планетата Fiat Multipla няма право да бъде главен дизайнер на BMW. Трябва да признаем обаче, че по негово време продажбите на BMW нарастват значително (особено на Американския пазар), като BMW минава без особени сътресения (освен излизането от F1) автомобилната криза от 2008-2010г.
Иначе аз лично поддържам навлизането в масовия сегмент. Горната част е вече доста заета и претрупана и растеж може да има само в долните сегменти. Трябва да приемем и даунсайзингът като единствена алтернатива за спазване на високите екологични изисквания. На там е бъдещето, ще свикваме а BMW ще остане лидер в много сегменти.
16:03 08.09.2011
51 Дошо
До коментар #49 от "520 zender":
Ми то 2000куб.см 6 цил 150 к.с е НАЙ-УМРЕЛИЯ мотор на света бе колега.16:03 08.09.2011
52 POIU
16:03 08.09.2011
53 do do6o
16:03 08.09.2011