15 Юни, 2011 11:45 8 937 53

BMW вади втора и четвърта серия

  • bmw-
  • 1er-
  • 2er-
  • 3er-
  • 4,er-
  • m5

Второто поколение на BMW 1er, което беше представено съвсем наскоро, ще се сдобие с шест (!) различни варианта на каросерията. Тази информация все още не е потвърдена официално, но най-вероятно е вярна, защото се приписва на високопоставен източник от централата в Мюнхен, пожелал анонимност.

Като начало хечбек версията на новата "единичка" ще се предлага в изпълнение с три и пет врати. Няма да бъдат забравени и вариантите купе и кабриолет. Дотук обаче няма нищо ново, защото тези модификации се предлагаха и за предишната генерация на модела.

Според някои източници обаче BMW ще преименува купето и кабриолета на "единичката", които ще се продават като 2-ра серия. Говори се, че и купе версията на баварската "тройка" ще смени своя индекс на 4er. Подобно нещо баварците направиха с купето 6er, което се прави на базата на "петицата".

Сега обаче идва най-интересното и то отново е свързано с новата първа серия. Предполага се, че баварците ще направят още два варианта на база на новата "единица". Единият ще представлява еднообемно возило или иначе казано компактен миниван, който ще конкурира популярния в Европа Volkswagen Golf Plus.

Като последен вариант на новата първа серия на BMW ще се появи и субкомпактен кросоувър, който по своите габарити ще наподобява Suzuki SX4. Според експертите на този етап BMW са отложили разработката на 1er с предно предаване, но не са се отказали от идеята. Предполага се, че BMW с преден задвижващ мост ще има чак през 2018 година.

Междувременно в мрежата се появиха и първите официални фотографии на BMW M5. Екстериорните разлики както обикновено са свързани с нов аеродинамичен пакет, увеличен размер на въздухозаборниците и четири аспухни накрайника. Ясна е и цената на новото M5 - 100 000 евро.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошо

    21 38 Отговор
    И ти я започнаха като VAG.Горките германци, много са зле.

    Коментиран от #4, #5, #37

  • 2 RUMPI

    25 10 Отговор
    А КОЙ КАЗА ЧЕ BMW нямали спортни модели .
    КАКВИ ТОГАВА СА "М" СЕРИИТЕ???

    Коментиран от #27

  • 3 Дошо

    8 37 Отговор
    К'ви БМВ бе на мене да ми дават Нисан ГТР да го настъпам да вдигне 0-300 за 7сек да видят тия смешни германски щаиги.
  • 4 МАЙКА ТИ

    18 2 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    ДОШКЕ !!! НЯМАШ ЛИ С КВО ДА СИ ИГРАЕШ ТА ЧУКАШ ПО КЛАВИАТУРАТА И ПИШЕШ ГЛУПОСТИ ?
    намериси друго занимание
  • 5 Евала

    19 3 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    Братле, всички знаем какъв си капацитет. Всички знаем мотото ти - JAPAN POWER. Но да знаеш, че ако не е EUROPEAN POWER, до сега щеше да същетвува само Тойота. Само в нея няма нищо от Европа (за сега). И като няма какво да кажеш за колите от статията хич не се вясвай тук.

    Коментиран от #6

  • 6 Дошо

    3 4 Отговор

    До коментар #5 от "Евала":

    ма ти кой си та ще ми казваш какво да и какво да не правя бе смешен?

    Коментиран от #9

  • 7 nomer 1

    18 5 Отговор
    евалата "евала" .А ЗА ТЕБЕ ДОШО .....
    СТИГА ВЕЧЕ С ТВОЙТЕ Т... КОМЕНТАРИ .
  • 8 V40

    7 21 Отговор
    Единствената причина БМВ да не е любимата ми марка заедно с Волво е задното задвижване. Ако направят предните колела движещи,стига да имам нужните пари,бих си купил с удоволствие такъв автомобил.

    Коментиран от #10

  • 9 Евала

    0 4 Отговор

    До коментар #6 от "Дошо":

    Брейййй - "ма ти кой си", каза капацитета. Ма аз съм много смешен както каза ти. Но по-смешен от теб в БГ няма. Даже може и анкета да направим манг-л.
  • 10 TEXAS

    11 5 Отговор

    До коментар #8 от "V40":

    Ти брато не си за сериозна кола, ти си за ПЕЖО или за РЕНО щом предпочиташ предно предаване пред задно.
    Ако BMW започнат да правят коли с предно предаванe аз пък ще трябва да се пренасочвам към MERCEDES, защото то друго не остана.

    Коментиран от #23

  • 11 Няма име !

    6 15 Отговор
    В случая Дошо е прав, и от БМВ почнаха да се разводняват с толкова много модели като Ауди ! Взе да става скучно и досадно, а Дошо е един от малкото със трезво мнение за нещата и вие го плюете , защото не ви изнася какво мисли ! И някакъв балък почна да го пунктира , както преди няколко месеца същото се случи и с баце ЧОЧКО ! Дошо , пожелавам ти да имаш някой ден , ако не НИСАН ГТР , то Хюндай Дженезис ! Гледах му представянето , много е добър - имаш вкус !

    Коментиран от #14, #15, #21

  • 12 Боби

    8 3 Отговор
    Аз пък му пожелавам Hyundai Equus (Дълга база = 5.46 м. - ноу комент)
  • 13 V40

    7 5 Отговор
    Твоите "сериозни коли" мой човек са ми ясни зимата,когато стъпят на сняг и лед - аз обичам често да ходя зимно време в планината,там задното задвижване е опасно за живота,така че коментирам от практическа гледна точка. Но задаваш ли си въпроса защо "друго не остана",както самият ти го казваш?...
  • 14 Муахаха

    0 6 Отговор

    До коментар #11 от "Няма име !":

    Дошо, пак ли ти бе?
  • 15 Дошо

    18 5 Отговор

    До коментар #11 от "Няма име !":

    Благодаря за добрите думи колега!Дай Боже, някой ден да имам толкова пари(а същото желая и на теб, ама де да знам ти може и да имаш, както и да е идеята за добро пожелание вярвам си я схванал :-)), но в близкото бъдеще не си правя планове за толкова скъп автомобил.Честно да ти кажа сега продавам бракмата А4 и бях се навил страшно много на Акорд Купе или Селика.Дори мислех за Лексус ИС200, но......реших да бъда разумен.Колкото и да ми се иска по-сносна кола ще си купя един Сивик7 1.4 90к.с и това ще е.Просто ми се вижда доста тъпо да си дам всички пари за кола при положение, че имам бая по-важни разходи.Къщата си я слагам на първо място пък хубава кола по-нататък.
    Още веднъж благодаря за подкрепата!Хайде със здраве!

    Коментиран от #17, #20

  • 16 ТУРБОМАНИЯ

    9 1 Отговор
    Това второ поколение изглежда по-добре на картинката горе, отколкото реалността му-долу (освен ако не са различни подвидове) ... и другото странно, което забелязвам, че тези уж "мини" коли стават все по-високи и по-големи.... ако продължават така, за да се "върнат в класа на минито" ще трябва след време да направят "0"-ва серия :-D :-D :-D
    НО както и да е, въпроса е, че в тая УЖ ВСЕОБЩА БЕДНОТИЯ никой не прави евтини коли... че на всичкото отгоре и на старо са доста скъпички... ама това са си все дреболии ;-)
    ... казано с други думи - хубавите коли, са като хубавите жени -> други ки "кара", а ти само цъкаш и се чудиш какъв кусур да им намериш *^_^* ;-)
  • 17 Браво

    10 1 Отговор

    До коментар #15 от "Дошо":

    Ей най после се нави да го продаде това Ауди. Дай линк към обявата да му се порадваме.

    Коментиран от #18, #19

  • 18 Дошо

    6 6 Отговор

    До коментар #17 от "Браво":

    Ааааа да да, ти за толкова тъп ли ме мислиш?Чакам, някой шаран да клъвне :-)
  • 19 anti vag

    11 7 Отговор

    До коментар #17 от "Браво":

    toi choveka iska dase otarve ot Audito ama niama koi dase izlaje.produkciata na VAG e mnogo iasna na vsichki veche s vsichkite si defekti

    Коментиран от #22, #30

  • 20 lexus

    5 6 Отговор

    До коментар #15 от "Дошо":

    kolega lexusa is200 e dobar izbor no e dosta skap za obslujvane.pojelania za dobra pokupka
  • 21 ?

    7 11 Отговор

    До коментар #11 от "Няма име !":

    da edinstveniat normalen chovek ago pliuiat .BMW mai veche e Audi.balvat mnogo modeli a kachestvo ZERO
  • 22 Дошо

    6 5 Отговор

    До коментар #19 от "anti vag":

    ДА колега хората взеха да се усещат и то си личи по цените на вторичния пазар.За един месец, никой не се е обаждал, а гледам има обяви с над 700 посещения и колите си висят в мобилето.
    Lexus - благодаря за добрите пожелания.Все пак реших да си купя евтин автомобил с ниски данъци и евтино обслужване.95% това ще е Хонада Сивик7 1.4 90к.с
    Поздрави!

    Коментиран от #26, #28

  • 23 Дядо Мраз

    16 1 Отговор

    До коментар #10 от "TEXAS":

    Mercedes също правят коли с предно. И имат спогодба за обмен на компоненти с Рено. Както и БМВ и Пежо. Изобщо нещата вървят натам че всички производители се стремят да правят всякакви автомобили за всякакви хора. Никой не следва определена идеология (като задно предаване или спортен дух), а всеки се мъчи да продава колкото може повече бройки за да оцелее. Което е жалко. И ще става още по-зле.

    Коментиран от #24

  • 24 TEXAS

    6 4 Отговор

    До коментар #23 от "Дядо Мраз":

    Не знам какво са испанските измислици VITO,VIANO, А-класа,VANEO но знам, че НЕ са MERCEDES.
  • 25 BMW FOREVER !

    22 7 Отговор
    Супер яко е това !!!!! Само БМВ !!!!!! : )))) :P
  • 26 BMW FOREVER !

    6 5 Отговор

    До коментар #22 от "Дошо":

    ОоОоОо КОЛКО СИ ПРОСТ !!!!!! (music),(dance) Специален поздрав за тебе пич !!!!! :))))

    Коментиран от #33

  • 27 някой

    9 12 Отговор

    До коментар #2 от "RUMPI":

    Имитация на спортни модели.Погледни например Корвет ZR01 или Вайпър,погледни Порше дори и японците имат какво да покажат на смешниците от БМВ които си мислят че правят спортни коли.
    Фирма която лъже незапознати с действителността наивници.Просто един рекламен балон.
  • 28 Благо

    3 5 Отговор

    До коментар #22 от "Дошо":

    2.2ictdi Дошо, 1.4 ма.ата си трака.

    Коментиран от #29

  • 29 Дошо

    6 5 Отговор

    До коментар #28 от "Благо":

    Здравей, дизеловия мотор за Сивик7 е 1.7 2,2 е на Акорд.
    какво искаш да кажеш с това 1.4 ма.ата си трака?
    Поздрави!
  • 30 Megane

    4 6 Отговор

    До коментар #19 от "anti vag":

    Е чак пък да се отърве? Нали за А4 става въпрос - не са толкова зле, колкото ги описвате бе хора. Имам познати с А4-ки и са доволни. Като изключим малко по-скъпата поддръжка (от на Реното - в моя случай)- си е супер колата

    Коментиран от #32

  • 31 BMW FOREVER !

    12 13 Отговор
    Ей аз не мога да разбера какво им е на БМВ - Тата,та сте седнали да опреквате тука ???? Не разбирате ли,че БМВ са най - добрите автомобили,кви японски каруци,кви 5 лева....
  • 32 Дошо

    11 4 Отговор

    До коментар #30 от "Megane":

    То пред хората и аз съм доволен.Как да кажа, че 40000км са ми стрували 4000лв ремонти?
  • 33 Дошо

    2 1 Отговор

    До коментар #26 от "BMW FOREVER !":

    Мерси ПИЧ поздравявам те и аз с тая песен .i.
  • 34 Mario

    8 27 Отговор
    Само тези числа не бяха правили до сега :D:D:D Вече БМВ са ми много смешни.Всички цифри изредиха да вземат да си правят 3-ка ,5-ца, 7-ца , Х5-ца и да възродят 8-цата и това е.Какви простотии правят?
  • 35 Georgiev

    9 1 Отговор
    От 2-ра не, но от 4-та серия очаквам нещо хубаво :)
  • 36 4x4

    24 2 Отговор
    Ето го и М5 сниман от грузинеца Изодзадзе!
  • 37 user

    12 12 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    Ха ха - германците били зле - япоските си привикаха 30 млн. коли с дефекти и стотици жертви по пътищата - дошко му се вижда, че германците са зле ха ха Като е високо гроздето е кисело! Германците продават скъпо автомобилите си и намират много повече заможни клиенти в Европа от японските щайги - не мисля, че нова е признак, че са зле. Разширяват гамата, за да увеличат продажбите и да намалят цените - това за жълтурите е непостижимо, те имат по 3-4 модела и са щастливи, че ги купуват заради ниската цена. БМВ ще направят модели от 1 до 10 ако трябва - защото искат да зарадват клиентите си със всякакъв клас автомобил ! японците могат да произвеждат само нисък клас коли - евтини, некачествени, без иновации и изисквания за сигурност - те сериозни модели нямат, няма и да имат, защото клиентите с възможности имат и умствен потенциал - никога не биха инвестирали в евтина и дефектна японска кошница. БМВ не са задължителни за купуване - ако не ви харесват - не ги купувайте, но ако можехте да си ги позволите .... ха ха

    Коментиран от #40, #46

  • 38 520 zender

    9 1 Отговор
    Тези нови номерации не са ми по вкуса-това тройка купе да се нарича четворка.Аз съм традиционалист-нека има 3 5 6 и 7ма серия

    Коментиран от #43

  • 39 520 zender

    5 2 Отговор
    Тъкмо си мислех че пред БМВ има светло бъдеще след като КРИС БЕНГЪЛ си замина но тази нова номерация ще разводни моделите

    Коментиран от #50

  • 40 one

    6 1 Отговор

    До коментар #37 от "user":

    По глупав коментар не съм чел.Рядко се срещат толкова заблудени хора като теб.
  • 41 Иван

    6 9 Отговор
    Само Опел!

    Коментиран от #42

  • 42 МАЗДА

    3 1 Отговор

    До коментар #41 от "Иван":

    YESSSSSSSSSSSSS
  • 43 ШЕФ НА БМВ

    1 4 Отговор

    До коментар #38 от "520 zender":

    Доообре, ще те послушам. Я кажи докато съм тук, какво друго желаеш?
  • 44 SVADA

    5 1 Отговор
    Абе не можеш да кажеш, че не е хубаво, ама много много ме дразни това екстериорно еднообразие, уж различни серии пък сякаш се различават само по размерите и по нищо друго.
  • 45 ilcho

    7 9 Отговор
    BMW e kolata e : }}}
  • 46 lexus

    1 1 Отговор

    До коментар #37 от "user":

    pak li si prepil?ne se izlagai poveche.pokrii si glavata s pepel
  • 47 Hitvirus Amg

    5 5 Отговор
    bmw e ot haresvanite ot men marki no zashto zapochvat da zaprilichvat na audi s poiavata niakakvi smeshni serii neznam.abe mercedes si e mercedes.
  • 48 520 zender

    9 1 Отговор
    Шеф на бмв-Най вероятно не си шеф и на себе си и сигурно си независим щото от теб нищо не зависи.Аз само изразявах мнение-ти що не каза твоето.Факт е че много бмв фенове не одобряват нито 5ер хечбека нито новите простотии дето са ги подготвили.
  • 49 520 zender

    5 3 Отговор
    Лично моето схващане е че и преди имаше лигави бмв-например скапания компакт,но спрямо мъжкарските модели бяха нищожен процент.Под мъжкарски разбирам всичко над 2000куб см и 6 цил и 150кс

    Коментиран от #51

  • 50 4х4

    10 2 Отговор

    До коментар #39 от "520 zender":

    Всъщност сега се появяват плодовете от истинския труд на Бенгъл! Хойдонк е негов ученик и само продължава неговата работа. Проектите, които виждаме на последък са всъщност разработвани последните 4-5 години точно в зенита на работата на Бенгъл.

    Съгласен съм, че неговата работа е 50/50 (харесваш/не харесваш). За 5er (Е60) може би си прав. Това обаче е само докато не видиш всички корейски, японски или други коли движеши се из Америка с изпъкнали фарове и мигачи и ръбести форми. Е60 е създаден за да завземе позиции на Американския пазар, което и успя да направи. BMW никога не са продавали повече автомобили в най-силния сегмент в Америка от Е60.

    Освен това заслугата за дизайна на Е60 не е на Бенгъл. Истинския дизайнер на Е60 е италианеца Давиде Арканджели (човека създал peugeot 406 coupe). За съжаление той умира през 2004г. и Бенгъл довършва интериора и слага задницата на капака. А дизайнерът на BMW E60 M5 е германецът Улф Вайдхасе. Повече може да се прочете на (http://www.bmwism.com/bmws_designers.htm).

    И аз съм на мнение, че човекът създал най-грозния автомобил на планетата Fiat Multipla няма право да бъде главен дизайнер на BMW. Трябва да признаем обаче, че по негово време продажбите на BMW нарастват значително (особено на Американския пазар), като BMW минава без особени сътресения (освен излизането от F1) автомобилната криза от 2008-2010г.

    Иначе аз лично поддържам навлизането в масовия сегмент. Горната част е вече доста заета и претрупана и растеж може да има само в долните сегменти. Трябва да приемем и даунсайзингът като единствена алтернатива за спазване на високите екологични изисквания. На там е бъдещето, ще свикваме а BMW ще остане лидер в много сегменти.
  • 51 Дошо

    8 4 Отговор

    До коментар #49 от "520 zender":

    Ми то 2000куб.см 6 цил 150 к.с е НАЙ-УМРЕЛИЯ мотор на света бе колега.
  • 52 POIU

    7 4 Отговор
    Имах 5-ца,2004г,дизел,чисто нова.Карах е,2г и не издържах повече,смених е.Аз съм човек с пари но това ,което дадох по колата за ремонти,които уж не ги покрива гаранцията и на мен ми дойде в повече.А да не говоря за отношението на хората от магазина и сервиза,сякаш те на мен ми бяхя клиенти и аз трябваше да съм зависим от тях,надути и нагли.Отделно колата не ме удовлетвори и като комфорт и ,като мощност.Преди нея имах предния модел и бях много по-доволен.Сега съм на мерцедес Е-класа,няма място за сравнение.BMW са наистина много прехвалена марка,за съжаление.
  • 53 do do6o

    1 2 Отговор
    DO6O NADALI E PO UMRQL DVIGATEL NA SVETA OT KOITO I DA E QPONSKI KLOZET