След редица снимки и видеа относно новото попълнение в гамата на Porsche, ето че днес най-накрая видяхме и официалната премиера на първото електрическо комби на марката. Porsche Taycan Cross Turismo разполага с по-голям просвет, повече багажно пространство и електрическо задвижване на четирите колела.
Taycan Cross Turismo споделя една и съща предница с обикновения Taycan, като разликите се крият основно в пластмасови елементи в долната част на двете брони, както и в декоративни арки на калниците. Предвидени са също и релси на покрива, които според Porsche издържат до 75 кг багаж. Повдигнатото Porsche получава и три ексклузивни дизайна на джантите, които са в размер от 19 и 20 цола.
Cross Turismo е по-дълъг от обикновения Taycan, купето е удължено след B-колонката, което осигурява повече място за пътниците отзад, а очаквано за комби е нарастнал и обема на багажника.Той вече достига 446 литрa, спрямо 406-те в четиривратото купе. В задницата можем да видим още различни стопове и спойлер над задното стъкло.
Бъдещите клиенти ще имат възможност да избират между четири версии на Taycan Cross Turismo в типичен за Porsche стил. Всички те ще разполагат с 93.4 кВч батерия и задвижване на четирите колела.
Базовото Taycan 4 Cross Turismo разполага с максимална мощност от 476 конски сили и позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 5.1 секунди. Максималната скорост е 220 км/ч., а пробега с едно зареждане е между 389 и 456км в зависимост от стила на шофиране.
Taycan 4S Cross Turismo пристига с 591 конски сили и ускорение до 100 км/ч, отнемащо 4.1 секунди. Максималната скорост тук е с 240 кмч, а пробега е с един до четири километра по-малък.
Taycan Turbo Cross Turismo развива 680 конски сили и се нуждае от 3.3 секунди за спринт до 100км/ч. При него максималната скорост е 250 км/ч., а едно зареждане осигурява от 395 до 452 км пробег.
Най-мощната версия Taycan Turbo S Cross Turismo предлага 761 конски сили и 2.9-секундно ускорение до 100км/ч., като запазва максималните 250 км/ч и изминава от 388 до 419 км с едно включване в контакта.
Благодарение на различни режими, електрическото Porsche осигурява доста добри възможности извън пътя или поне така твърдят от германската марка. Със сигурност за това допринася и по-големият клиренс, който достига до 30 мм повече спрямо стандартния Taycan при различните настройки.
Очаква се продажбите да започнат в началото на лятото, като цената за базовия модел ще около 93 хиляди евро в Германия и това, преди да добавите екстрите.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Шпек
Коментиран от #4
18:15 04.03.2021
2 Рено ентусиаст
Коментиран от #3, #14
18:23 04.03.2021
3 Емил
До коментар #2 от "Рено ентусиаст":
Гроздето е кисело! Купи си рено и не мрънкай! Бих карал с удоволствие, ама друг път! ;)Коментиран от #9
18:31 04.03.2021
4 Емил
До коментар #1 от "Шпек":
Какво да прави човекът - мама го е кръстила кокошко!Коментиран от #7
18:32 04.03.2021
5 S Class
Коментиран от #8
18:36 04.03.2021
6 бечев
19:09 04.03.2021
7 октавиан
До коментар #4 от "Емил":
Галините са били на почит в древен Рим. Ядели са ги доста!19:12 04.03.2021
8 Да де
До коментар #5 от "S Class":
Той и за това, цената му е такава! Базова 93 хиляди евро, без екстрите! При Тесла всичко е включено в цената! Тук цената ще стане двойна!19:17 04.03.2021
9 Рено ентусиаст
До коментар #3 от "Емил":
Е да де друг път за 100 бона да стигаш едвам до Шумен ама пак да не моеш щото за да стигнеш трябва се движиш с 60км. си е за глпяци към които явно спадаш и ти.Коментиран от #10, #12
19:37 04.03.2021
10 Е да
До коментар #9 от "Рено ентусиаст":
Ама ще караш porsche, а не Тесла!Коментиран от #11, #15
21:16 04.03.2021
11 Немска мъка
До коментар #10 от "Е да":
Е да може в допълнение да си лепне и стикер особено т.п21:34 04.03.2021
12 TSLA
До коментар #9 от "Рено ентусиаст":
Виж как знаеш! На Зое R90 най-икономичното му е толкова - малко му е моторчето и при 110 не насмогва с разхода. На Порша и големите коли големият пробег идва с лежерно каране - 120. 90 на магистрала е тегаво. Затова един като жена му му направила стриптийз за 50 лв реагирал така: Мхъм! Евтиното си е евтино....Коментиран от #13
23:26 04.03.2021
13 Рено ентусиаст
До коментар #12 от "TSLA":
Само не разбрах що сравняваш Зои с Порша не схвана лимче Зои има по-голям пробег от струваща мйка ди и баща си немска корубина.00:27 05.03.2021
14 гост
До коментар #2 от "Рено ентусиаст":
Всъщност е мноого интересно как ги сметнаха тия 93 хиляди , като базовия Тайкан почва от 90 000 с един мотор и малката батерия !!!! Май само по рекламните брошурки за наивници ще я има ! Изобщо и не се надявайте на нещо под 150-170 000 !09:54 05.03.2021
15 гост
До коментар #10 от "Е да":
А на теб пък кой ти каза , че трябва да предпочиташ Порше пред Тесла дори на една цена , макар че Поршето е доста по-скъпо ??? Празното ти междуушие ли или еснафския ти "немски" комплекс , хахах ??? 10 годишния Модел С все още продава повече от тоя умрял Тайкан , а само гледай след 2 месеца като излезе Плейд какво става с умрелите Поршета , само ще мечтаят за продажбите на Тесла !!09:59 05.03.2021
16 Пейо Манивелата
13:06 06.03.2021