Last news in Fakti

20 Юни, 2011 11:03 16 203 122

Най-бързият автомобил с предно предаване

  • renault-
  • megane-
  • 265 trophy-
  • нюрбургринг

Наточеният френски хечбек Renault Megane 265 Trophy беше представен пред широка публика в началото на юни и за по-малко от месец постави нов рекорд за обиколка на пистата "Нюрбургринг". Постижението от 8.07.97 мин. е по-добро с цели девет секунди от досегашния рекорд, принадлежащ също на Renault, но на версията R26. R.

Новият Megane 265 Trophy е оборудван с форсиран двулитров турбодвигател, заимстван от стандартния Megane RS. След доработката моторът достига мощност от 265 к.с., а максималният въртящ момент е 360 Нм. Освен този агрегат нови са и ефектните 19-цолови джанти, "обути" с гуми Bridgestone Potenza RE050A.

Спортният хечбек Megane 265 Trophy ускорява от 0 до 100 км/ч за шест секунди, което е по-бързо с една десета от постижението на Megane RS. Максималната скорост е повишена със само три километра в час и вече е 253 км/ч. Това обаче не е най-важното.

Благодарение на уникална стабилност в завоите 265 Trophy се превръща в най-бързия автомобил с предно предаване, тестван на "Нюрбургринг". Освен че е доста по-бърз от преките си конкуренти Ford Focus RS (8.26 мин) и предишното поколение на Mazda3 MPS (8.39 мин), френският хечбек изпреварва и доста от по-расовите резачки.

Времето  8.07.97 мин. е по-добро от постиженията на Audi RS4, BMW M6 E63, Porsche Boxster S, Mitsubishi Lancer Evo IX и Mercedes-Benz E63 AMG. От френската компания обявиха, че Megane 265 Trophy ще бъде произведен в 500 екземпляра.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 RS

    39 18 Отговор
    До феновете на Audi RS4, BMW M6 E63, Porsche Boxster S, Mitsubishi Lancer Evo IX и Mercedes-Benz E63 AMG.
    Хайде кажете нещо сега де! Или по-добре не казвайте нищо. Просто замълчете!

    Коментиран от #2, #18

  • 2 Chicho Vi

    14 10 Отговор

    До коментар #1 от "RS":

    Normalno shto se otnasq do BMW-to i Mercedesa... vse pak te sa mnogo tejki koli. No vse pak, bravo )))))

    Коментиран от #10

  • 3 Deo88

    14 13 Отговор
    Какво общо имат БМВ и Мерцедес със Реното ? Реното е с предно , както и заглавието на старията ...

    Коментиран от #7

  • 4 haha

    11 23 Отговор
    Burza ama Rende
  • 5 M POWER

    19 8 Отговор
    Браво, добро е! Харесва ми.
    Део88, Мерцедес с Рено имат бая общо.
  • 6 mm

    31 8 Отговор
    Браво на Рено. Постижението им заслужава внимание и уважение.
  • 7 Евгени

    28 6 Отговор

    До коментар #3 от "Deo88":

    Общото е, че въпреки че реното е с предно прави по-добро постижение от мерцедес и бмв, които ако не знаеш са със задно предаване и принципно такива автомобили се представят по-добре на писта. Прочети целия материал и тогава коментирай.
  • 8 740D

    43 14 Отговор
    Kato izleze novoto OPC 6te vidime kolko e burza

    Коментиран от #11, #13

  • 9 BMW

    7 20 Отговор
    Zaglavieto e "NAI-BURZATA KOLA S PREDNO PREDAVANE"...Ne moga da razzbera za6to avtora na taq statiq namesva BMW,Mercedes i Porsche,a i Mitsubishi-NITO EDNA OT TIQ KOLI NE E S PREDNO PREDAVAME

    Коментиран от #27

  • 10 енчо

    11 13 Отговор

    До коментар #2 от "Chicho Vi":

    Е като са тежки какво ? Реното е 256 коня , а мерцедеса АМГ и БМВ-то М мисля че са бая повече кончета от реното :)
  • 11 bg

    19 10 Отговор

    До коментар #8 от "740D":

    E da vse pak OPC 6te e 300 konq .

    Коментиран от #14

  • 12 Дошо

    35 11 Отговор
    Аааахахаха едно Рено с предно предаване и 265к.с почти настигна ,,суперавтомобила" на Ауди (Р8), който със своето уникално задвижване на 4-те колела и 525к.с дава време 8:04 ахахаха.Виждам, че Реното се е подиграло и с други немски ,,спортисти" жалки немски колички.Даже французите ги направиха за смях вече какво да говорим за японците?
    Сега:
    Имитатора аз поста вече си го пуснах и да пишеш как на тебе да ти дават ГТР да го настъпаш да дига 0-300 за 7 сек е безсмислено та не се хаби.
  • 13 Дошо

    17 10 Отговор

    До коментар #8 от "740D":

    Колега както виждаш само голям двигател не е решение на задачата за пробег на писта
  • 14 ???

    9 14 Отговор

    До коментар #11 от "bg":

    Pri vsi4ki polojeniq Renault-a 6te e po-byrz ot kOfela - 100%

    Коментиран от #17

  • 15 740D

    12 17 Отговор
    E da ma Rendeto sa pusnali nqkakv tuning model i to samo v 500 limitirani broiki,ako i nemcite re6at da postavqt rekordi povqrvai mi 6te uspeqt !

    Коментиран от #29

  • 16 Гошо

    11 23 Отговор
    "Megane 265 Trophy е доста по-бърз от преките си конкуренти Ford Focus RS (8.26 мин) и предишното поколение на Mazda3 MPS (8.39 мин)" Я ГИ ТЕСТВАЙТЕ НА ДРАГ СЪСТЕЗАНИЕ ТЕЗИ ТРИ КОЛИ.МОЩНОСТТА Е НАЙ-ВАЖНОТО НЕЗАВИСИМО ОТ ТЕГЛОТО И АЕРОДИНАМИКАТА.

    Коментиран от #68

  • 17 rs

    14 7 Отговор

    До коментар #14 от "???":

    AHHhahah Rnde-fen !
  • 18 Mao

    15 8 Отговор

    До коментар #1 от "RS":

    Kolega ti neshto mai se obarka za E63 AMG . Za tezi koito sravnqvat tova Renault s E63 AMG , usetete se malko . Kolkoto i da ne im xaresvat na nqkoi nemskite koli , opredeleniq model e prosto masterpiece .

    Коментиран от #19

  • 19 Дошо

    19 10 Отговор

    До коментар #18 от "Mao":

    Ми те хората са ги сравнили и в конкретната дисциплина резултата се вижда.
    Гошо - много се заблуждаваш.
    Я виж какво прави НСХ с М6 и РС4 на 400м или ГТР с РС6 МТМ и Мустанг Шелби Кобра и тогава говори, че мощността е всичко на 400м
    A какво направи една Калибра турбо с Корвет на Божурище май вече не е необходимо да ти обяснявам
  • 20 r

    7 6 Отговор
    bravo na renault za postizenieto,dosta dobre za kola s predno, vupreki 4e takiva avtomobili se pravjat s reklamna cel, za men e po vazno kakvo mogat da postignat obiknovennite avtomobili, praveni za hora kato nas, deto pi6em v toja forum, ina4e eto o6te ne6to interesno ot avtomobil s predno predavane otpredi njakolko godini
    http://fliiby.com/file/377182/mi4nq54n4l.html
  • 21 Megane 2

    15 7 Отговор
    i moita kato porasne 6te stane kato tazi :)
  • 22 Crusible

    41 5 Отговор
    Е нямам какво да си кривим душите! Постижението е мнооого впечатляващо! Посочените Бокстер S и Evo X са си сериозни спортни автомобили (другите са тежки за писта) и е голям комплимент за хората от Рено спорт, че са направили по бърза кола с ПРЕДНО!!! Другото супер впечатляващо, е че са да ли по добро време и от Фокус РС, който също е много сериозна машина! Браво!
  • 23 ken

    3 26 Отговор
    Това с мерцедеса и др коли неми се вярва
  • 24 Уилиямс

    16 5 Отговор
    Няма какво да си кривим душите - Рено са много силна фирма. Само с това, че произвеждат едни от най-често употребяваните камиони говори много. Правят бюджетни коли с които си допълват печалбите. И за всички, които казват, немците - незнам си какво, или европейците - незнам си що - вземете се успокойте. Ако не беше Рено щеше да има ГТР, ама нанай си. Пък и камо ли накой от нас тук предървени фенове ще си купи една от 500-те бройки, които най-вероятно вече са почти продадени. И това, че е с незнам си колко секунди или стотни по-бърза или по-бавна - явно е много важно. Цял свят си купува колите по този критерий.
  • 25 Ogi

    16 4 Отговор
    Спортната програма на Рено винаги е правила най-доброто за прилични пари. Не е прав колегата по-долу, че са пуснали просто някакъв тунинг. Това не е тунинг, а както пише - доработка двигател от предишния модел.Рено - Спорт винаги са правили резачки на базата на актуалните си модели, които веднага влизат в продажба и можеш да видиш на улицата.
  • 26 520 zender

    22 5 Отговор
    Браво-супер бегачка.
  • 27 aha

    8 5 Отговор

    До коментар #9 от "BMW":

    namesva gi za da si pravqt smetkata horata/ako o6te nqkoi moje da misli v BG/ za kakvo si davat parite!Nqkvi izmisleni biznesmeni skrandzi im da vdigat zaplati a har4at milioni za jeleza-aman ot kompleksar6tina v BG !
  • 28 nmz

    5 6 Отговор
    mnogo dobra se pak stava duma za predno hora
  • 29 Петър

    19 4 Отговор

    До коментар #15 от "740D":

    Немците дават всичко от себе си, за да постигат рекорди, най-малкото всички AMG, M, RS и прочее автомобили са конструирани да бъдат максимално бързи и наточени и да поставят добри времена и на писти. И да се омаловажава постижението на Рено Спорт в случая е детска проява на разни хейтъри...
  • 30 potainiq

    8 22 Отговор
    Никога едно Рено не може да бъде по-добро от великите немски автомобили Мерцедес,БМВ,Ауди и Порше!!!

    Коментиран от #32

  • 31 Лада1300

    8 18 Отговор
    Някак си не мога да възприема чак такива преимуществени разлики в този автомобил - да не се окаже в последствие че има "технически грешки" в резултатите. И понеже съм карал истинско RS4 което стоково си подкарва със 100 за 4,5 сек а на завоите е цар дори и със 150 просто ми мирише, че франсетата са дали някой друго евро за похвалната статия.
  • 32 Дошо

    10 6 Отговор

    До коментар #30 от "potainiq":

    Е това е, показват му хората реален резултат ама той не неможе.....то всички са като тебе в застой та да не може.Определението велик отправено по отношение на най-големия германски чиреп Ауди пък изопщо няма да го коментирам.Като пораснеш ако поумнееш ще разбереш много истини за великите немски автомобили.

    Коментиран от #44

  • 33 Име:

    7 9 Отговор
    Алфа Ромео 147 GTA 3.7 Autodelta e 328к.с на предната ос. Та най-бързата кола с предно предаване е силно казано. Най-бързата кола с предно предаване на Нордшлайфе е друго нещо..
    И съм сигурен че Honda Civic fd2 type R или mugen RR ще бъде по-бърза, доста по-бърза...
  • 34 Volvo - До Дошо GT-R

    7 7 Отговор
    Дошо - ако Нисанчето вдигне 300 за 7 секунди може да му се отлепи задната броня бе човек ;))) я малко по-сериозно за автомобилостроенето!
  • 35 ???

    6 18 Отговор
    Kvo mu se radvate na tva taxi ?

    Коментиран от #36

  • 36 рарк

    13 5 Отговор

    До коментар #35 от "???":

    Я ТИХО БЕ БМВ МАНЯК.. f**CK BMW!!!
  • 37 голф

    11 8 Отговор
    с гоуфу 6а го разпора сва ренде ба.хахахахахахахахахахаха
  • 38 Morientes

    5 4 Отговор
    Любимият ми мотор.. Знаех си че няма да ме издъни..
  • 39 deutsche autos

    3 6 Отговор
    Френска кола, ама я тестват на немска писта.
  • 40 Иван

    6 14 Отговор
    Нищо против "франсетата",ама да стравнявам Ла.но Меган с Ауди RS или МБ Е63 AMG,айде няма нужда ;)
  • 41 До Дошо

    6 15 Отговор
    До Дошо-кометнар номер 12.
    Колега много злобно коментарче.
    "Реното се било подиграло с доста немски спортисти.....а,хахаха".
    10 "Ла.на" да ми давате не го заменям за никое RS4,Evo,M6 или AMG.
    А и една кола не е само някакъв резултат даден на писта.
    Има и доста други показатели,който Рено никога няма да притежава,като качество на изработка,материали на изработка,дизайн и др.
    Затова колата "сейфати кара" на Формула 1 е Мерцедес АМГ,а не Меган и затова Ауди от 12години 10 поред е носител на 24 часа на Льо Ман и затова митсубиши ЕВО с Тони Макинен беше многократен ВРС рали шампион.
    Рено ще си останат с този рекорд на немска писта за сега...

    Коментиран от #56, #63

  • 42 megane

    7 7 Отговор
    koi go sravnqva be pi4. prosto pravi po burzi obikolki, ne se kompleksirai izli6no.
  • 43 Ogi до 41 и други

    9 7 Отговор
    Абе, не знам с кой рекорд ще си останат Рена, ама къдета стъпят, там мачкат. За Формула-1 ясно, що мълчите? Ами докато бяха с Рено-5 Турбо в световния рали шампионат, пак газеха яко. Сега там не участват, защото първо колегите от Пежо, а после от Ситроен си вършат перфектно работата. Ама и успехите на Ситроен са нищо - 8 световни титли поред.Пък най-малко за тоя резултат може да има съмнения. Той не е даден от производителя, а е ИЗМЕРЕН на пистата. И то немска, за да няма хър-мър. Ама като няма аргументи, вижте ги по-долу как се пънат като магарета на мост - гледа животното, ама вика: Такова животно нема!

    Коментиран от #45, #48

  • 44 user

    8 14 Отговор

    До коментар #32 от "Дошо":

    А истините за немските автомобили, които аз като пораснал съм разбрал е, че са най-качествените, най-луксозните, най-надеждните и най-мощните в света. Истините, които обаче на теб като тинейджърче ти предстоят да разбереш, е че няма безплатни обяди - няма как японските кошници да са по-евтини и в същото време по-качествени от немските лимузини ! Няма как да ги докарат от другият край на света и да са по-евтини и по-качествени ! Няма как да се произвеждат от евтини и нискокачествени материали и да са по-здрави ! Няма как да се краде от останалите автопроизводители и да се създава висококачествена продукция ! Разбира се е удобно на хора като теб да се заблуждават, че хем е евтино, хем качествено
  • 45 Morientes

    9 8 Отговор

    До коментар #43 от "Ogi до 41 и други":

    Ами мълчат щото са гузни и ги е срам.. Рено мачка в Ф1 с всичките си двигатели.. Предното състезание на първите 4 места, 3 Редбула и eдно класическо Рено.. Какво стана с разните му там Ферарита, Мерцедесир БМВ-тар ала бала.. Нещо слабички двигателчета а ?? Нали знаете че там са висшите технологии, най доброто от инженерната мисъл.. Нали също знаете, че всички разработки от Ф1 после рано или късно отиват в серийното производство...
  • 46 user

    8 15 Отговор
    За феновете на рено - данните от Adac за задоволеността на клиентите от автомобилите си за миналата година :
    "Renault отново е на последното място в проучването, като най-притеснителното за собствениците му са високите разходи по поддръжката, проблеми в електрическата инсталация и високият разход на гориво". Това не се коментира - това са факти, също като фактите от пистата - да, направили са бързо рено за пистата - а в живота ? Колко ремонти е минало за да напарви тази обиколка ? Колко общо има това на пистата с тези по улиците ? За някои индивиди цифричките са по-важни от действителността - наричат се тинейджъри - Нинтендото и дотук !

    Коментиран от #49, #80

  • 47 s

    9 3 Отговор
    юзера имам чуството, че някой му е продал счупен японски автомобил за много пари или го някакви сивици 1.6 "асматици" бият модерната му немска машина Ауди Б5 1.8Т от далечната 1995 година та такива катефорични мнения има... Или някои взима жена му от работа с хюндай? Незнам... той ше каже. Без грубости де :) Иначе този, последния межан е изклуйцхително красив автомобил. Сигурно и бърз. Като ходихме да ги гледаме в рено в младост единственото нещо което не ми хареса беше , че за ел. седалка (нали като екстра) трябва да се доплати 2 000 лева.
  • 48 рено

    6 1 Отговор

    До коментар #43 от "Ogi до 41 и други":

    Колега не знам само защо намеси Ситроен и Пежо? Ситроен и Пежо са едно, а Рено е нещо съжсем различно.
  • 49 s

    8 5 Отговор

    До коментар #46 от "user":

    Еха! Ма ти факти ли вадиш? :) (игнорирай правописните грешки - още съм на работа и ползвам онлайн кирилизатор) За писти и продължителност да си говорим? Мазда 787Б е единственият двигател които е можел да изкара още 24 часа на луи man. Никoй друг не е можел. Ти сега си отвори википедиата и си потърси за ауди колко им държат двигателите на луи man :P целувки!
  • 50 Тошо

    9 2 Отговор
    До megane коментар 42.
    Колегата ясно е писал името си - ИВАН.
    Никъде не пише Петкан,Драган и прочее,моля не се подигравай!
    Научи се да пишеш на кирилица.
    А ти да не би да имаш АМГ в гаража,а?
    Май комплексираният и единствиният дето пише на латиница тук си ТИ.
  • 51 biv6 fen na bmw

    3 10 Отговор
    ne moga da razbera horata koito sravnqvat evropeiskite koli i isto4nite .(aziatskite)istogut nikoga ne e pravil koli tam sa to4no bu6meni si4ko kopirano i tva e ot godini.koi prai koli rusnacite ili indiicite ili kitaicite buuuxaxaxaxax.ili qponcite buhahhahahaaha.nikoi si4ki sa fane ediniq odari drugiq.ne moga da razbera i drugo za6to edno ne6to trqbva da e novo za da e hubavo.istinata e 4e sa hubavi po skupi4kite ne6ta ot novite.drugoto bukluk i vikat ei ama e novo.ob6to zeto tva e.istinat...........buxaxaxaxaxaxaxax.

    Коментиран от #52

  • 52 s

    3 3 Отговор

    До коментар #51 от "biv6 fen na bmw":

    Ха-ха. Ти май не само си бивш фен на БМВ , ами си и бивш фен на грамотността! Ха-ха. Не се сдържах :)
  • 53 Megane

    11 2 Отговор
    Абе колеги, пристрастен съм към Рено , карам кола от тази марка (игнорирам злобните коментари - навсякъде има такива хора), но все пак да "бие" Mercedes-Benz E63 AMG - незнам? А и по принцип повечето изброени модели в статията са си все корави машини - нещо не ми се връзва.
    Лично аз си продължавам да се карам "ла.но меган", както се изрази някой преди мен - вероятно гоУф-аджия - да е жив и здрав! А и все пак важно е всеки да се кефи на това, което кара - няма смисъл да мечтаем за AMG, RS4 или GTR-а на Дошо - живейте малко в реалността, та какви коли всъщност карате всички вие?!
  • 54 Nick

    3 9 Отговор
    ОК Рено.Айде да го сравним с Porshe sys negovite kilogrami 911 gt3 rs 4.0 teji samo 1360 kg sre6tu 1348kg ot Porshe.Porsheto sy6to e limitirana seriq samo 600 broiki.Nali bilo mnogo po dobro renoto ot porshe audi i mercedes aide sravnete go sys kola na negovite kilogrami i sy6to da e limitirana seriq.Renault sa se napynali super mnogo za da go napravqt i im svalqm 6apka ama ne mojete da sravnite porshe audi i mercedes sys RENAULT prosto ne e ot tqhniq klas
  • 55 Spyker

    5 7 Отговор
    Направих си труда да изгледам цялото видео и за пореден път се обеждавам че спортен автомобил с предно предаване НЯМА. Тук не е проблема толкова в това че колата е Рено а в предното и ужасното недозавиване. Обърнете внимание как на всеки завой гумите свирят звеерски и как пилота навива страшно много волана и това е защото предницата просто изтърва. На няколко места човека в опитите си да извади още някоя десета толкова нави волана че колата започна да поднася. Просто такъв тип кола не може да се кара прецинзо в такива условия трябва да имаш задно или поне двойно задвижване. Не случайно GOLF GTI и Audi S3 са със quattro. Иначе става същото като в клипа. И това ако е удоволстие от шофирането да се бориш нон стоп с предницата която не иска да завие.

    Коментиран от #60

  • 56 docenta

    10 2 Отговор

    До коментар #41 от "До Дошо":

    Абе браточка кви ги дрънкаш,Рено от няколко години са НОМЕР1 в ХАЙ-КЛАСА на автомобилните състезанияF1,където BMW дори и немогат да го сънуват.Последните 10 години ПЕЖО и СИТРОЕН обират ВСИЧКИ ТИТЛИ в СВЕТОВНИЯ РАЛИ ШАМПИОНАТ WRC,тази година СИТРОЕН ПАК ЩЕ СА ШАМПИОНИ,субару и форд им дишат праха постоянно.Мналата година ПЕЖО СПЕЧЕЛИХА ТРОЙНА ПОБЕДА В льо ман,ТАЗИ година завършиха три автомобила на финала с уникално малка разлика от първия,защото ЛЬО МАН е СЪСТЕЗАНИЕ ЗА ИЗДРЪЖЛИВОСТ,на ауди финишира една кола и какво от това.ЧУКНИ САЙТА fastestlap.com и прочети там има всякакви тестове на много марки.RCZ na PEUGEOT унижи съпонерката ТТ на ауди пак на Нюрборринг.
  • 57 trophy

    5 5 Отговор
    EI "user" ti si heityr kaji ti kakvo kara6 be ...............
  • 58 deutsche autos

    2 13 Отговор
    И собствениците на ситроен, пежо и рено какво карат ? Мерцедес и БМВ.

    Коментиран от #65, #75

  • 59 Megane

    12 2 Отговор
    ... не е задължително. Стига сте плюли бе хора, отнасяйте се с другите така, както очаквате да се държат с Вас и те! Не съм плюл по никоя немска марка, не мисля и че са лоши коли - въобще дори. Доказали са се през годините - вярно е. Но не виждам лошо и автомобил от друга държава да покаже резултати - какво толкова Ви дразни?! Не забравяйте , че за всеки влак си има пътници. Има и други коли, освен немски!

    Коментиран от #61

  • 60 Mercedes-Benz

    3 8 Отговор

    До коментар #55 от "Spyker":

    Най-накрая един компетентен коментар,браво колега! Хората са казали - повече от 190 коня на предно не става,защото има обратен ефект,в завои с недозавиването предницата започва да дърпа напред и излиташ в канавката,иначе казано ''ефекта на чука''. Но нали франсетата са си сектанти с тва тъпо предно предаване... За французина ако колата не е с мижав 4 цилиндров двигател,ръчни скорости и предно предаване,не е кола,такива са и другите им последователи долу като ги чета горките как се пенят заради някво си постижение. Пичове тва ренде ще го пуснат само в 500 бройки и какво от това,хората в Италия и Германия правят резачки от десетилетия,които са се доказали в цял свят и са мечтата на всяко едно момче,която му седи на плакат на стената. Досега не съм чувал за млад човек да мечтае за Ситроен,Пежо или Рено,за сметка на тва същите тия 3 марки се карат от хора на възраст 35-60 години. Разбира се това не е упрек,всеки според възможностите си,сигурен съм че сред тях има такива които мечтаят за нещо по-добро,аз визирам ''сектантите'' като тия по-долу,които са се захласнали по френското като,че ли французите правят най-добрите коли в света... И все пак като фен на Мерцедес,малко ме съмнява да бие коли като Audi RS4, BMW M6 E63, Porsche Boxster S, Mitsubishi Lancer Evo IX и Mercedes-Benz E63 AMG,ама айде халал да им е щом автора го е написал,не ми се изпада в спорове,нека се радват милите! Сигурно тва постижение ще го рецитират в следващите 30-40 години,както сега като стане дума за иновации като папагалчета повтарят за окачването на Ситроен и завиващите им фарове,щото само тва имат. Не ми се спори с никой,живи и здрави,карайте си френските .... щом ви харесват,само недейте да си мислите,че са най-доброто,защото не са!!! ;)

    Коментиран от #70

  • 61 Mercedes-Benz

    4 3 Отговор

    До коментар #59 от "Megane":

    Аз като фен на немските автомобили ти казвам браво за коментара,де да можеше и другите фенове на френско,японско и всякакво да са като теб,но не са.Както виждаш когато се появи статия за немски автомобил Дошо и компания налазват и започват с плюенето. Аз нямам против реното или нещо такова,имам против такива като Ogi и т.н. в случая каквото повикало такова се обадило!

    Коментиран от #62

  • 62 Megane

    7 3 Отговор

    До коментар #61 от "Mercedes-Benz":

    абе - българска му работа - нали знаеш ;) то затова цялата ни държава е на това положение.
    А относно предпочитанията ти - хех , че кой не би искал да си кара AMG-то? Но това е реалността - всеки с възможностите си. Пак казвам: важно е колата да ти доставя удоволствие, според цената си де! Успех
  • 63 Петър

    8 4 Отговор

    До коментар #41 от "До Дошо":

    "сейфАти кара" на F1 е Мерцедес АМГ, само че той е със задно, а тук говорим за кола със предно постигнала изключително добър резултат (по-добър от този на RS, Evo, M6, E63 AMG и още). Не става дума каква е емблемата, нито от коя страна е. Просто Меган-а явно е много добър. А това, че казваш, че да ти дават 10 рена не би ги заменил за някое от тези, които то бие, ми... никой не би ти дал ей така, а както говориш нямаш някое от останалите, така че коментара ти е ненужен. А да казваш, че Рено Меган няма дизайн е смешно. Меган-а, особено двувратия изглежда страхотно, несериозно и твърде пристрастно гледаш на колите от различните марки, щом твърдиш това.
  • 64 ???

    8 15 Отговор
    Of nerazbrahte li 4e tva e kenef napunat do predel da hfane nekvo vreme na pistata i do tam.Rende e vse pak !!!

    Коментиран от #69

  • 65 Петър

    9 3 Отговор

    До коментар #58 от "deutsche autos":

    Собствениците на компаниите Пежо, Ситроен и Рено си имат какво да карат. Не знам дали си се интересувал, явно не си, но PSA Peugeot Citroen имат такива разработки и прототипи, които собственика може да кара и да се кефи повече от Бенц и БМВ. Рено явно също имат някои попадения, както този Меган. Не знам дали си наясно, но прототипите, които никога не стигат до масовия потребител са в пъти по-добри от това, което се предоставя на клиентите (не броим супер- и хиперкари). Така че не бъди сигурен, че собствениците на френските марки карат немски коли ;)
  • 66 Киката

    8 8 Отговор
    Така си се карата и ругаете.
    Постижението на рено си го бива.
    Едно време и клио улилямс ги миеше на ГТИ и АЗ.
    А сравнението с БМВ или МБ,Ауди са просто несравними.
    Те са друг ценови клас просто.
    Останете си със здраве и не обръщайте сравненията на автора.
  • 67 Jaks86

    3 8 Отговор
    Ми май тва е няква тъпотия,най бързата с предно брей,даже фиат купето е по бързо мисла че развиваше от о-100 за 6,5 секунди

    Коментиран от #86

  • 68 Петър

    4 0 Отговор

    До коментар #16 от "Гошо":

    А ти на колко годинки си моето момче ??????????
  • 69 Megane

    5 3 Отговор

    До коментар #64 от "???":

    Може и "кенеф" да е - ти какво караш?
  • 70 rally

    10 3 Отговор

    До коментар #60 от "Mercedes-Benz":

    Защо да не ги бие.Времето на пистата го показва.Между другото французите доста ги бива в правенето на спортни коли.Не забравяйте че първата турбо кола е френска и французите са печелили доста състезания.Обратния пример е БМВ.Фирма която не печели състезания но прави серийни коли с претенции за спортни.Всичко е въпрос на имидж.
  • 71 W203

    4 10 Отговор
    rendaka moje da e bars no po bars ot e63AMG i BMW M6 niama kak da e
  • 72 ???

    3 10 Отговор
    Za taxi stava pone na cvqt sa go dokarali ....Rende Megdan
  • 73 Nick

    3 11 Отговор
    ОК Рено.Айде да го сравним с Porshe sys negovite kilogrami 911 gt3 rs 4.0 teji samo 1360 kg sre6tu 1348kg ot Porshe.Porsheto sy6to e limitirana seriq samo 600 broiki.Nali bilo mnogo po dobro renoto ot porshe audi i mercedes aide sravnete go sys kola na negovite kilogrami i sy6to da e limitirana seriq.Renault sa se napynali super mnogo za da go napravqt i im svalqm 6apka ama ne mojete da sravnite porshe audi i mercedes sys RENAULT prosto ne e ot tqhniq klas
  • 74 rally

    13 2 Отговор
    Поздрав за всички които помнят времената на ГРУПА "B" в рали шампионата.
  • 75 docenta

    2 3 Отговор

    До коментар #58 от "deutsche autos":

    Ти да не ги познаваш лично ,че знаеш какво карат
  • 76 rally

    14 1 Отговор
    Не виждам за какво спорите.Хората от Рено са направили кола с която са дали по добро време изброените по горе коли.Това не е повод за дискусия дали Рено било луксозно и ли не знам какво още.Такива примери има много един от тях е Нисан ГТР.Кола която накара много фирми с претенции за лидерство да се замислят.
    Това е смисълът на такива проекти , да покажат че когато пожелаят дори фирми които уж не са известни могат да направят по бързи коли от своите именити конкуренти.

    Между другото Рено го направи много пъти във Формула 1.
    Всички помни времената на Уилямс. Помним и как Рено разплакваше редовно БМВ една фирма която уж е лидер в технологиите или поне така твърди.
  • 77 доцента

    8 2 Отговор
    В статията пише;най-бързия автомобил с предно предаване на нюрборинг;Предишния рекорд пак е на РЕНО с сериен автомобил,пак Е МЕГАН.ИЗВОДА Е:МЕГАН е НАЙ-БЪРЗИЯ сериен АВТОМОБИЛ с ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ на ТАЗИ ПИСТА.Какво толкова чудно има та се обиждате и карате.КОГАТО ФАКТИТЕ ГОВОРЯТ....
  • 78 Име:

    15 4 Отговор
    А бе дезинформиран агресор. Мисленето не ти се отдава. Японските коли са в пъти по-добри по здрави и по-качествени и по-бързи от немските кочини. Хонда имат толкова спортни модела, които БМВ не са и санували, но имат и луксозни седани, които не отстъпват по нищо на прехвалените безумно скъпи ауди. Лексусите по-нищо не отстъпват на МЕРЦЕДЕС. Тойота е създала най-добрите 4х4 автомобили признати по цял свят. Субару имат най-добрата 4х4 система слагана на лек автомобил още от 1972 година, а именно simetrical AWD. Куатро и синхро не могат да и стъпят на малкия пръст (причините са много, но вие леко не сте запознати с японските производители) Япония е малък остров, който е най-големия производител на автомобили в СВЕТА. Мазда, Нисан, Тойота, Субару, Хонда, Митсубиши, Дайхатсу, Исузу, Лексус и Инфинити. Японските коли са признати по цял свят. Най-бързите коли (извън суперкарите) са японските. Това че не знаете и не гледате японски състезания и авто предавания и си мислите о тфа япония е до китай значи не става. ЖЕСТОКО сте заблудени. Ще ви дам примери БМВ М6 мъртвееец за много пари, по-стари коли го правят смешно NSX, Aston Martin V8 Vantage (който изглежда в пъти по-добре от грозотията сътворена от БМВ) Обаче като чуете БМВ и лелей нема по-добро. От другата страна са аудифеновете, които твърдят че има спортни аудита . Ауди и спорт е било само 80те години когато излиза първото куатро, което печели поради причината че е единствената кола с 4х4 в СРШ. Последвалите Пежо 205 т16 и Ланча s4 му наритват грозния задник. Ауди r8 e абсолютна смешка набедена за суперкола. Може ли NSX 91година с 3.0 литра мотор със само 280к.с да е по-бързо от десетина години по-късно произведено хипер ауди с куатро задвижване и огромен мотор?!?!? На същата тая прословута писта Нюрбургринг Нордшлайфе. Последния истински мерцедес беше произведен началото на 90те от тогава насам качеството далече не е същото чувал съм какви ли не беди от собственици на нови мерцедеси, а видях веднъж как обявяват скромната сума от 12 000 лв за смяна на счупена скоростна кутия на някъф МБ джип нз точно кой модел. На горкия собственик му стана лошо и ми каза че той колата е взел за 60 и няколко хиляди а скоростите му струват 12.
    Да се върнеме на спортните аудита с мотор монтиран височко и силноооо напред ("някъде пред фаровете" Дж. Кларксън "Това ауди тежи повече от луната") ( Дж. Кларсън седейки в Алфа 166 и разминавайки се с ауди " YOU BOUGHT THE WRONG CAR") Мдаа хубави лъскави аудита с дизайн непроменен от 2000година. Страхотни гъзарски коли. С много модели всичките еднакви. VW въобще няма и да ги коментирам с НЕВЕРОЯТНО БЪРЗИЯ VR6 мотор 2.8 литра 174 к.с АХАХАХХАХАХХАХА Хонда от 1.6 вадят толкова бе, а интегра type R e 1.8 200к.с. Ама това е нищо защото по-бързо от астра GSI 2.0l 150 ks няма просто няма. (единствено някоя супер "красива" калибра може да е по-бърза от астра гси. И наскоро разбрах че все още не е произведен по-добър мотор от c20xe.
    Porsche e единствената немска марка която си заслужава уважението. Моделите на Ферари винаги са били по-бързи, но Порше ги превъзхожда по това, че става за всекидневна употреба. Е разбира се не говоря за първите 911-ки които притежават ефекта на махалото.
    И да може да са по-евтини японските коли и едновременно с това да са по-качествени. Усер ли си къв си гледай малко повече предавания и чети малко повече за колите преди да говориш небивалите глупости. Както ти можеш да плюеш по японското аз мога да плюя много ама много повече по немското. Понеже много ме изнервят клиширани хора, които мразят нещо без да го познават ти пожелавам цял живот само немски коли да караш и ти пожелавам още никога да не се докоснеш до японска кола и никога да не разбереш качествата и бързината, здравината и надеждността на японските коли. Карай си сивите недозавиващи аудита и мечтай за "красиви" БМВ-та и черни Мерцедеси с 7, не 8 а бе направо 16 литрови мотори. Може да не ти се иска но френското автомобилостроене може и е постигало отлични резултати. И да италиянците все още правят по-красиви коли от немските. Нали се сещаш че "Тойота може да купи МБ и БМВ и да ги накара да правят детски колички" както беше написал някой в една от тия дискусий. Така че имай уважение към феновете на японските, италианските, френските и английските коли.

    Коментиран от #81, #82, #87, #96

  • 79 Jaks86

    2 9 Отговор
    Благодарение на уникална стабилност в завоите 265 Trophy се превръща в най-бързия автомобил с предно предаване, тестван на "Нюрбургринг". брей брей пълна измислица !!!

    Коментиран от #83

  • 80 ха ха ха

    12 1 Отговор

    До коментар #46 от "user":

    Ей има ли статия в която няма да се изцепиш.Преди пишеше за японците сега за Рено.
    Ами да ти кажа в статистиките за качество Ауди е по надолу и от Рено.Можеш да го споменаваш редовно в несвързаните си брътвежи.Вземи се образовай малко
  • 81 TOYOTA

    10 3 Отговор

    До коментар #78 от "Име:":

    Евала как не те домързя да изпишеш толкова :)))
    карам корола 1.6 моторче 110 парленца които зборват доста големи немци :))) с уж расови жребчета верно малко е грозна :):Д:Д:Д ама е здрав и качествен автомобил.
    Японец и Италианец в спорта нямат догонване :)
  • 82 Antonio

    2 8 Отговор

    До коментар #78 от "Име:":

    Chovek pishesh mnogo, no povecheto sa ti gluposti. Qvno ne si zapoznat s rally istoriqta ot 80-te godini, tui kato Audi Quattro S1 e 2.2 petak s 550 konq, a Peugeoto i Lanciata (koqto sushto e AWD) ne stigat dori 500 (480 i 450).

    Коментиран от #84, #97

  • 83 доцента

    7 2 Отговор

    До коментар #79 от "Jaks86":

    http://www.youtube.com/watch?v=voY2Eu4JzWw ГЛЕДАЙТЕ ФИЛМА И ТОГАВА ГОВОРЕТЕ и имайте предвид че това е серййния МЕГАН RS а не ОЩЕ ПО НАТОЧЕНОТО РЕНО ТРОФИ ОТ СТАТИЯТА ПРЕДАВАНЕТО Е пета предавка и ТАМ ЛИ ЛЪЖАТ,ПРОСТО КОЛАТА Е ПО БЪРЗА ОТ ДРУГИТЕ.,Накрая се вижда че не отстъпва дори на поршето и дори РЕНОТО дърпа на старта>RENAULT са направили страхотен автомобил,по добър от прехвалените марки,ПРОСТО ГО ПРЕГЛЪТНЕТЕ И НЕ ЗАВИЖДАЙТЕ
  • 84 HF Integrale

    8 2 Отговор

    До коментар #82 от "Antonio":

    Истината е че Ауди едвам удържа един сезон и после го наритаха и Ауди се оттегли.Все пак при конкурент като Делта Интеграле немските дървета не вървят.
  • 85 biv6 fen na bmw

    2 9 Отговор
    do kometar 78:purvo ti nikoga ne si imal subaru za da mi govori6 i da sravnqva6.vtoro poddrujkata na takuv tip avtomobil subaru e se edno poddurjam tri s klasi taka 4e nema da se 4uda nogo koe da zema.tretotaq glupost kade q kazva6 4e toyota 6te kupi mercedes i bmw ne q kazvai nikade 6toto nema da ti se smeqt a napravo te sudat za kleveta.te i bez tva ne varveha qponskite ko6ari a sa i sled tiq betstviq tam nali se se6ta6 kolko sa nazad.si4ki pomo6ti koito otivaha za tam sa ot germaniq i franciq .taka 4e tiq drebnite da ne govorat za ikonomika i koli.videhme im ka4estvoto i na kolite i na atomnite im cetrali i si4ko.nemskite centrali pone izdurjat po 40 godini i ne garmat.tva e ka4estvo i tehni4eska misal.a u qponiq kvo centrala na 10 godini booom taka 4e bate tiq mojej da gi govori6 na priqtelkite ti u kafeto a ne na hora koito sa bili tam.ti ne si bil nali as sam bil

    Коментиран от #88, #89, #103

  • 86 docenta

    4 3 Отговор

    До коментар #67 от "Jaks86":

    Какво значи мисля че фиат купе е по бърза вдигала 100 за 6,5.МИ ти четеш ли бе че в статиата пише РЕНО МЕГАН достига до 100км за 6,1сек.В СЛУЧАЯ ускорение 6,1 сек до 100км е по добре от 6,5сек до 100км.МИСЛИ ПРЕДИ ДА ПИШЕШ детинщини
  • 87 роро

    1 8 Отговор

    До коментар #78 от "Име:":

    Много си прав...нека четат беемвистите и голфаджиите...никоя от еврокарите не може да се опъне на японското автомобилостроене....а клипа с това ренде...мани мани...франция и коли..калба..

    Коментиран от #98

  • 88 Bayrerische Money Waster

    12 2 Отговор

    До коментар #85 от "biv6 fen na bmw":

    Коя немска централа е била подложена на 9 та степен по Рихтер?Ако такова нещо се случи там няма да остане нищо от Германия.Недей да говориш глупости.И щеше да знаеш че централата е американска.
    А точно за качество недей да говориш защото по качествени от японските продукти трудно ще намериш.Японското е символ на качество а германците през последните години така се дънят че скоро и китайците може да ги задминат.

    Вземи почети малко стига си слушал приказки от 1001 нощ .
  • 89 Име:

    8 1 Отговор

    До коментар #85 от "biv6 fen na bmw":

    Ти ли ще ми кажеш каква кола да карам и да поддържам а? 3 с класи чуваш ли се бе? И си спомням че точно такова изказване имаше и много ми хареса за това съм го и запомнил. Немските централи не ги удрят цунамита и не понасят земетресения като в япония. А изобщо виждал ли си разликата в стоителството в Япония и това в Германия. Нямаш си представа колко по-напред са в всяко едно отношение. А субару имам да 93 година е да на 188000км и да не е сменяна нито една част по него освен (гуми, ремъци и ролки и масла). Да ти кажа ли още какво може старото ми субару а ? Да една тойота лендкруйзер 2.4 тд прекосявайки 1 река заля двигателя и направи воден удар. Та субаруто ми я изтегли с стоманено въже. 2тона е тойота празна сметни колко тежи с 4ма човека вътре и пълен резервоар и още 20 кила нафта в багажника. Първа бавна скорост и вън от реката нагоре по байра..... А може ли да те попитам защо си бивш фен на БМВ????

    Коментиран от #99

  • 90 Fairing decal of the Japanese character 隼, pe

    15 2 Отговор
    Типично за този сайт,излиза статия за автомобил който не е немски,разбирасе веднага започват да се плюят фактите(незнам какво е странното наточено Рено да бие тежко Бмв или Мерцедес
    който имат аеродинамика да тухла четворка).Дежурните индивиди
    веднага започват да ни убеждават че само немците правят коли
    "лимузини за богати хора"(В такъв случей 80% от българите са богати).Ако си на друго мнение и харесващ-япоснки,френски,италиянски или други коли,започват да ти обясняват какъв си идиот,цтцтцт!
    И аз не съм почитател на Рено ,но за тази кола какво може да се каже,освен че е супер.
  • 91 Име:

    12 1 Отговор
    Точно така! Поздравявам те с най-красивото рено в спорта и изобщо една от най-красивите рали легенди.....
  • 92 Deutschland caput

    13 1 Отговор
    Цифрите говорят немците мълчат.
    Отново една фирма с уж лоши коли поставя на колене германските фукльовци.
  • 93 Jaks86

    2 5 Отговор
    еи Доцента ти може и да си пенсионер а аз да пиша детинщини,но тва няма да направи Рендето най бързата кола с предно тва е няква проста реклама ,има доста японки и европейски коли с предно с по добри показатели !! Може сам да провериш в нета стига да знаеш как се работи с компютър
  • 94 Емил Вълков

    8 2 Отговор
    Нека всички когато пътуват се загледат кои са най-честите клиенти на пътна помощ (само немски коли) и тогава да коментират! В Рено отдавна правят автомобили, и ще правят много след като корейците изкупят немските марки за да ги спасят от фалит...

    Коментиран от #102

  • 95 Renault Clio 16v

    5 3 Отговор
    То имаше години, през които Renault бяха номер 1 и във Formula 1, ама колите им пак бяха ужасни. Спор няма, че от Renault знаят как да правят автомобили, както и двигатели, когато поискат, но явно долнопробното качество им носи повече пари и наблягат на него. Преди години имах Renault Clio I, 1.8 16v. Автомобилът беше на 132000 км., нов внос, ориг. боя (без преден капак), никога не беше удрян, в ориг. вид. Първо изкипя охладителната система (тя просто е подигравка), при всяко излизане се късаше някой тампон на ауспуха (винаги носех по 1-2 в джоба). После се скъса тръбата на ауспуха (добре, че се зачекна в задния мост. Иначе щеше да излети със задната броня на магистралата). После изби помпата на хидравликата на волана върху предния капак, после се разхлопа предницата (без да съм паднал и в една дупка). Да не говорим за карето на кормилния прът. То имаше 1/4 оборот луфт още като го закупих. Един ден отказа прозорецът на щофьорската врата и се наложи да сваля тапицерията. Явно тя е носещата част от вратата - като свалях и качвах стъклото, цялата врата се усукваше без нея. Ламарината свършва точно където започва тапицерията и служи само да не вали в колата. Калникът при капачката на резервоара имаше малка ръжда. За 1500 км и 1 зима в БГ направо изгни. Аз поне нямах проблеми с лагерите на кутията, защото моето беше на малко КМ и семеринга на избирача не течеше. Беше много симпатична малка количка и вървеше приятно до 160 км, но толкова проблемен автомобил никога не съм имал.

    Коментиран от #110

  • 96 indieca

    8 1 Отговор

    До коментар #78 от "Име:":

    Евалата !! на 100% съгласен, ако беше до мене щях да те черпя хаха :D И за френските, и за италианските и за всички ...
  • 97 indieca

    5 3 Отговор

    До коментар #82 от "Antonio":

    Абе кво се захващаш за некви дреболии, а и ланча определено са МНОГО по-спортни автомобили от ауди. Ауди е луксозната марка на VAG, VW-бюджетната, Порше-спортната И ТЕ ТАКА :)
  • 98 indieca

    9 1 Отговор

    До коментар #87 от "роро":

    Абе попо ФРАНЦИЯ И КОЛИ ВИКА МОМЧЕТО абе по-запалени фенове на моторните спортове от французите НЯМА той вика франция и коли Е МНОГО СИ КОМПЕТЕНТЕН напомни ми да ти отвора един компот. По принцип не пиша мн коментари ама мн нафукани рейсъри..
  • 99 Ц Ц Ц

    3 10 Отговор

    До коментар #89 от "Име:":

    Колега, а защо като японеца е толкова напред с материала и знае, че се намира на остров, и има цунамита и земетресения и знае, че е предизвикал преди време еко катастрофа отново строи атомна електроцентрала и то на брега на океана. За това не се изисква кой знае каква гениална мисъл. И твоето Субаро много малко е карано 188 000 км за 18 годишна кола. Едната ми кола е Гоуф, и както неведнъж съм казвал хич не е бърз, даже е най-бавната кола на света. Та той мъртвеца е на около 480 000 км и е 96 г. И само аз на година и навивам около 35000 км, и до сега имам няколко курса с по около един тон товар вътре в нея. Комби е и хваща много. И ми се подиграват много такова като теб, че съм гоуфаджия, че съм мнооого бавен, но не знаят, че средния ми разход е около 5,2 литра нафта на 100 км. И не знаят, че и освен маслото и филтри вече 3 години не съм сменял нищо, дори и ремъци. А като се кача в другата кола става интересно. Всеки гледа и се чуди, бсе пак в БГ има около 25 такива. ЗА какво Субару говориш? Много ги харесвах докато не започнах да обикалям насам натам. В Европа е пълно със субару по моргите. Не са копирали добре двигателя. Дори докарахме едно ей такова

    http://bgtop10.net/%D1%82%D0%BE%D0%BF-10-%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%B0%D0%B9-%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8-%D0%B2-%D1%81%D0%B0%D1%89

    (на последната снимка), за без пари, защото му се самозапалил компа, докарахме го от морга и го "стегнахме" и го продадохме на някой, който остана много доволен, че има Субаро на малко милометри и е нов внос. И като Японците са толкова големи, защо Нисан опре до Рено, Хонда до англичани, а Мазда до Форд. Цялата истина е, че всеки от нас си хвали кравата и затова толкова хулене един между друг. Не с лошо. Изредил си много добри японски модели, пропуснал си Супрата, на която съм страшен фен, но без да си кривим душата - вярваш ли че има японска бегачка, която да е във фабрично състочние след примерно 5 годишна експлоатация? Съмнявам се, че в цял свят няма и 10% супри в стоково състояние. КАкто след 10 години няма да има и 5% ГТР в стоково състояние. Написал си, че направили ВР6 и е 174 коня. Тошва е така но за Щатите, а Европеиския ВР6 е 190 и след 18 - 19 годишна употреба шсе още върви в стоково състояние. Пожелавам ти да покараш малко такъв мотор да разбереш какво е. Много повече радва от Прелюд, който е 220 коня. Пък след това може пак да ги сравниш с Хонда 1.6. А за еднаквите модели, каква е разликата м/у Мазда 3 и 6. А понеже всички знаем, че японците варвят с около 5 години назад, аз ти казвам, че до 5 години ще има не само Мазда 2, 3, 5 и 6, а ще има и 1 и 4 и 7 и 8 и 9. И Тойота няма да продава Корола, само като седан и ван , а също така и като джип и бус и суперкар. Тъй както ти не виждаш промяна в Ауди от 10 години, тъй аз не виждам в Тойота при последните им модели. Освен малко по-дръпнатите фарове. Жив и здрав и всичко добро.

    Коментиран от #100, #101, #106, #113

  • 100 anti vag

    8 6 Отговор

    До коментар #99 от "Ц Ц Ц":

    tia vagonetki na VAG gi hvali niakade drugade.Audi e nai troshlivata kola koiato sam karal.prosto produkciata na VAG moje date skasa za mesec finansovo.
  • 101 taraleja

    8 5 Отговор

    До коментар #99 от "Ц Ц Ц":

    VAG e vazmojno nai loshiat izbor.kakvo gi hvalite tia gofcheta be.produkciata na VAG ima postoianni problemi s skorosti,garnitura na glava,radiatorche na parnoto,opori na amortisiorite postoianno se smeniavat ,ako e audi celi nosachi se smeniat dva pati v godinata.are nemigi hvali tia troshliaci.
  • 102 W203

    1 0 Отговор

    До коментар #94 от "Емил Вълков":

    ti imash problem.opitai s medikamenti.
  • 103 morgajia

    5 10 Отговор

    До коментар #85 от "biv6 fen na bmw":

    priatelio ne hvali subaru che fenovete na tazi marka mi iskupihte motorite v morgata.sega imate veche apetit kam skorostni kutii.neznam ili tazi marka e nai trosheshtata se ili nemojete dagi karate.fakt e obache che prodavam ne chasti za motori a celi motori kato topal hliab.iavno subaru e dosta troshliva marka.

    Коментиран от #107

  • 104 VOLVO C70 T5R

    2 7 Отговор
    SUBARU- i nai golemite greshnici ne zaslujavat tiq adski maki! Nikoga pove4e aziatki daraci! Ne vi karam da me komentirate i ne mi obqsnqvaite za Hyunday i za taksitata kolko sa zdravi, 6toto mnogo moga da vi govorq na taq tema ! Istinskite avtomobili vinagi sa bili na stariq kontinent ta ako 6te i Dacia Logan da bade ! Kolkoto do Renoto ot klipa-kraino vreme beshe da izleznat ot kalapa na semeinite mnogofunkcionalni sredstva za pridvijvane i hubavata novina e 4e sa se spravili super spored men !!!
  • 105 VOLVO C70 T5R

    3 8 Отговор
    Kolega, az imam patna pomosht ne mi obqsnqvai koi sa nai 4esto sre6tanite koli 6toto si v mnogo seriozna greshka !!! Nemskite koli sa parvi v klasaciqta na patna pomosht ama se vozqt samo za parva registraciq do kat !!!!!Kolko nisan4eta i hondi4ki sme prevlekli sas skasani poluoski i izroneni kareta i problemi sled dajd bedna ti e fantaziq !!!
  • 106 някой

    17 1 Отговор

    До коментар #99 от "Ц Ц Ц":

    Има японска бегачка която след 5 години е в същото състояние.Нарича се Honda NSX.А това кой след кого върви е спорен въпрос.
    Само ще ти кажа че когато излезе NSX през далечната 1990 беше с технологии включително и променливи фази на газоразпределение които германците въведоха години по късно.
    Тази Хонда все още се води за най здравия спортен автомобил правен някога.

    Не слагайте всичко под общ знаменател Тойота,Хонда ,Нисан Мицубиши са фирми със съвсем различен подход и политика.Съответно и колите им са различни.Тойота и Хонда са последните изцяло японски фирми другите са с чуждестранно участие и съответно това се отразява.

    Що се отнася до кой колко коли извозва с пътна помощ си има статистики за надеждност на колите и определено германските не са лидери по надеждност нито в Америка нито в Европа.
    Дори миналата година германците признаха Хюндай за кола с по малко дефекти и проблеми от немските.
    Така че какво да коментираме.
  • 107 Скрап

    9 0 Отговор

    До коментар #103 от "morgajia":

    На моята морга най много вървят скоростни кутии и окачвания за Ауди.На БМВ наблягат на мотори и електроника а при Фолксваген се купува всичко.Мога да слагам и яки надценки защото в магазина немските части са много скъпи.Определено немските коли ми издържат бизнеса.

    Коментиран от #108

  • 108 Biser

    3 0 Отговор

    До коментар #107 от "Скрап":

    Pi4 imash li skorosti za subaru outback 2,5 boxer 2002godina i kvi pari4ki sa?
  • 109 Ogi до 95 Рено Клио 16V

    3 0 Отговор
    Клиото ти е било на 132 000 км., ама в некой друг живот. Ти не знаеш ли че това е любимият диапазон в километража на всички автоджамбази, бе човек? пробутали са ти Клио на 500 000 км. и ти искаш да няма износени части. Аз пък съм чувал само добри неща за Клио и познавам хора, които не могат да се нахвалят от здравина и икономичност. И сега е най-продаваното в Европа в класа си наред с Поло.
  • 110 VOLVO C70 T5R

    5 0 Отговор

    До коментар #95 от "Renault Clio 16v":

    Bratle i niq sme vijdali CLIO i 1,8 16v i BACARA i Williams i Energy i povqrvai 4e ako naistina ti e dalo takiva defekti vop6te nee na tiq kilometri za koito spomenavash! A nai veroqtno e obikolilo sveta 15 pati na mrasna gaz! Takova klio korano leko o6te ne sam vijdal ! Ne kazvam 4e sa super zdravi no ne sa za podcenqvane, vapreki 4e ot frenskite koli spored men reno sa nai slabi i sa dosta sled citroen i peugeot !!!
  • 111 hienata - До коментар [#84] от HF Integrale

    3 1 Отговор
    Колега истините имат странен начин да се извъртат и променят. Легендарното Ауди куатро печели 4 шампионата (2 при конструкторите и 2 при пилотите) в група Б, след което FIA въвежда ограничения и основава WRC шампионата.Офицялно мощноста е 450к.с,но истинската е над 600к.с (през 1985г)при собствена маса под 1100кг. 0-100 за 3.1s имало е ABS и самоблокиращ диференциал (иновации изпреварили с години конкурентите).Колкото до Реното страхотно е и много се радвам за постижението му.Това да завъртиш по-бърза обиколка от доста по-мощни коли заслужава адмирации.И аз гледах предаването в което Рено RS победи Фокус RS и СирокоR (и двете са по-мощни с около 50 к.с.)
  • 112 Име:

    8 0 Отговор
    Субаруто е импреза първа генерация. Та японците още от 80те години са правели страхотни коли, които обаче за жалост рядко са стигали до тук. Освен джиповете Сузуки самурай, Тойота Ландкруйзер и Нисан Патрол, които всъщност са пръснати из целия свят по много много бройки от всяка. И 3те са нечовешки издръжливи машини, които са били по-евтини от конкурентите им когато са били нови и през цялото време са били лесни и евтини за подръжка. Суприте в стоково състояние ги притежават примерно любители на марката , а повечето се карат от младежи, които искат да са бързи и за това всички са с модификаций. Та ако тунингът им е грамотно направен си издържат доста като този нисан GT-R 33 с 1000к.с (не съм фен на нисан, но им признавам постиженията) в клипчето по-долу. Старата тойота АЕ86 е може би една от най-вълнуващите и бързи коли с 1.6 мотори. В япония тия тойоти са ужасно много както тука е пълно с голфове там е така с тия тойотки и за японците hachiroku си е религия. Но най-силните години на японците според мене са 90те когато Тойота селика турбо мачка в WRC после митсубиши лансер взимат 4 поредни титли, после и субару. Именно през 90те години са произведени NSX, Supra,и GTR r32, r33, и r34. Именно през тия години са произведени civic eg6 , mazda rx8, mazda miata, honda s2000, honda integra type R, prelude , impreza, mitsubishi lancer, eclipse, 3000GT мисля че беше, celica (там 5та 6та и 7ма генерация ) Все страхотни бегачки и коли с уникален дизайн. Докато в същото време правят и коли за нормалните семейства като тази тойота корола ето линк http://www.youtube.com/watch?v=vrU9xI8d8DI
    Винаги ще съм им фен и за винаги смятам да карам само японски коли (Въпреки че колата мечта ми е fiat 850 sport от 1969 година (за мен този фиат има специална стойност).
    Твоят голф и по-принцип повечето голфове са прилично здрави коли поради причината че са прости. Когато колата е просто устроена то няма какво толкова да и се чупи. Също като старите джипове, старите американски коли които до днес ги карат тия шлепове, че ако щеш и ладите, трабантите и москвичите . Карай си със здраве голфа още толко километри да изкараш с него. И не мразете японските коли просто бъдете по смирени като самите японци. С омраза до никъде не се стига.

    Коментиран от #114

  • 113 Име:

    4 0 Отговор

    До коментар #99 от "Ц Ц Ц":

    долния коментар беше отговор до тебе но нещо не излезна :)
  • 114 Ц Ц Ц

    7 1 Отговор

    До коментар #112 от "Име:":

    Тук малко си приличаме колега. Аз се мъча да кажа на едните фенове да са по-смирени, а ти на другите да са по-смирени. Тойотата АЕ86 една от първите спортни коли, дори може би първата, която съм карал. И наистина наисттина, няма да я забравя. Откакто я карах мина много време, но и сега от време на време проверявам дали се продават подзобни в Мобиле. Колата беше със задна предавка и вътре имаше мнооого крушки. Жалко, че се задържа при мен само за около месец. Аз не мразя японските коли, имам много приятели с такива, като един от тях за около 3-4 часа сменя двигятеля на Сивик 92 година абсолютно сам. За мен той е бога на Сивик до 99 г. Но това е една др тема. Но влизат разни хора и започват само да плюят. Дали статията е за Рено или Пежо или Гоуфу, те само си плюят и не е редно. И лошото е, че ад се дразня и започвам да пиша коментари тук, където няма кой да ги види. Това не е истински форум според мен. Всеки пише под каквото и име да е и само се хули. Имам регистрация във форума на Хонда и на VW и там не е така. Там има колегиалност и мн рядко се случва някой да не зачете мнението на др. за разлика от тук. Но това е според мен. А за Голфа ми - той си върви. От към екстри - нама нито една (само фарове - майтап), но страста ми е другата кола 92 г., която купих преди време и при др условия, която за жалост няма как да поддържам на това ниво от съществуването си.
  • 115 Ogi

    0 0 Отговор
    Team Peugeot Total ще участва на състезанието за издръжливост "6-те часа на Имола" този уикенд, съобщиха от пресцентъра на Peugeot. Една от легендарните писти на F1 приема тази година манш от ILMC. Peugeot и всички негови конкуренти ще излязат за първи път на трасето. Два автомобила Peugeot 908 ще се опитат да запазят първото място в шампионата на конструкторите: Себастиан Бурде и Антъни Дейвидсън (n° 7), Франк Монтани и Стефан Саразен (n° 8).
    След 79-то издание на 24 Часа на Льо Ман, което ще остане в историята с разликата от 13’’854 между първите две коли, Шампионатът за Издръжливост предлага вълнуващ и уникален спектакъл, който предизвиква невероятен интерес у публиката, както сочат резултатите на Web TV Peugeot Sport за Льо Ман : близо един милион посещения на сайта www.peugeot-sport.com. Състезанието в Имола също ще бъде предавано директно.
    Сезонът ILMC продължава в Имола с 6-часово изпитание. В спринта, от който се очакват много изненади, ще участват две коли на Peugeot, „От началото на сезона всички състезания бяха много оспорвани“, казва Оливие Кенел, директор на Peugeot Sport. „Както видяхме в Льо Ман, трябва да се атакува през цялото време. В Себринг, след 12 часа първите трима финишираха в рамките на 44 секунди. В Спа спечелихме първите две места след невероятна атака ; двете ни коли бяха с разлика от около 40 секунди на финала. В Имола отново очакваме изключително бързо темпо през всичките 6 часа. Затова се спряхме на пилоти-спринтьори. Себастиан Бурде и Антъни Дейвидсън са в един екипаж за първи път с 908 n° 7, а n° 8 ще бъде поверен на Франк Монтани и Стефан Саразен.“
    Едно от предизвикателствата този уикенд ще бъде да се намерят най-добрите реглажи за тази едновременно бърза и технична писта. „Винаги е интересно да проучваш нови трасета“, обяснява Бруно Фамен, технически директор на Peugeot Sport. „Имола е писта, където се очакват високи скорости, с комбинация от бързи завои и бавни отсечки. От техническа гледна точка, това е напълно различно от Льо Ман, Себринг и Спа. Пристигаме с реглажи, които са определени благодарение на събраната от нас информация и симулациите, които сме направили. Надяваме се, че трите тестови сеанса ще ни дадат възможност да ги потвърдим. Освен това, трябва повече от всякога да се съобразяваме с трафика : 50 коли на писта дълга 5 км могат наистина да бъдат проблем“.
    С една победа и едно трето място в Себринг, първо и второ място в Спа и второ и трето в Льо Ман, където точките се удвояват, Peugeot води в класацията на конструкторите. Първата цел на Марката ще бъде да затвърди тази позиция и, ако е възможно, да постигне 3-та победа
  • 116 Renault Clio 1.8 16v

    0 0 Отговор
    Към Ogi и Volvo C70 T5R
    Мерси много, че ми отворихте очите за километражите, защото тук всички останали сме фармацевти.
    Откъде дойде този R на Volvo C70 T5?
  • 117 maksito

    0 2 Отговор
    Praqt se na golemi b1rzaci.Xa xa xa . . .
  • 118 до уилямс

    0 0 Отговор
    абе ..чуваш ли се какви ги плещиш..."ако не беше рено щеше да има гтр нанай си"...гтр се прави много преди рено и нисан да се обединят а и последния гтр няма нищо общо с рено, японците си го разработват абсолютно сами
  • 119 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 120 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 121 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 122 Setkanaoknobib

    0 0 Отговор
    Имеется сетка с более мелкими ячейками, мы рекомендуем ее аллергикам для защиты от цветочной пыльцы. Рулонные шторы с сеткой от насекомых Рулонная штора с сеткой от насекомых находится внутри кассеты и движется между специально установленными боковыми планками. Рулонная штора с сеткой от насекомых подходит для всех окон и устанавливается с внутренней или внешней стороны в зависимости от того, куда открывается окно. Пружинный механизм рулонной шторы с сеткой от насекомых дополнен замедлителем, обеспечивающим плавное движение шторы сверху вниз. Она также может защищать от пуха и посторонней пыли москитная сетка от комаров в Москве дешево. Рулонная штора с сеткой от насекомых хорошо подходит и для наклонных окон. Дверь с сеткой от насекомых Самозакрывающаяся дверь с пружинными петлями и магнитным запором рекомендуется для тех мест, где необходимо автоматическое закрывание двери. Для открывания двери в центре и снизу имеются более широкие дополнительные профили. Читать еще: купить сетку от мух в Москве недорого.

    keywords: сетка от насекомых, сетка от купить, купить сетку от комаров, сетка от насекомых на окна, сетка от мух, сетка от комаров, сетка на окно от комаров, пластиковая сетка от комаров, сетка на пластиковое окно от комаров, сетка от комаров на дверь, москитная сетка от комаров, сетки от ос, купить сетки от ос, сетка от пчел