Наточеният френски хечбек Renault Megane 265 Trophy беше представен пред широка публика в началото на юни и за по-малко от месец постави нов рекорд за обиколка на пистата "Нюрбургринг". Постижението от 8.07.97 мин. е по-добро с цели девет секунди от досегашния рекорд, принадлежащ също на Renault, но на версията R26. R.
Новият Megane 265 Trophy е оборудван с форсиран двулитров турбодвигател, заимстван от стандартния Megane RS. След доработката моторът достига мощност от 265 к.с., а максималният въртящ момент е 360 Нм. Освен този агрегат нови са и ефектните 19-цолови джанти, "обути" с гуми Bridgestone Potenza RE050A.
Спортният хечбек Megane 265 Trophy ускорява от 0 до 100 км/ч за шест секунди, което е по-бързо с една десета от постижението на Megane RS. Максималната скорост е повишена със само три километра в час и вече е 253 км/ч. Това обаче не е най-важното.
Благодарение на уникална стабилност в завоите 265 Trophy се превръща в най-бързия автомобил с предно предаване, тестван на "Нюрбургринг". Освен че е доста по-бърз от преките си конкуренти Ford Focus RS (8.26 мин) и предишното поколение на Mazda3 MPS (8.39 мин), френският хечбек изпреварва и доста от по-расовите резачки.
Времето 8.07.97 мин. е по-добро от постиженията на Audi RS4, BMW M6 E63, Porsche Boxster S, Mitsubishi Lancer Evo IX и Mercedes-Benz E63 AMG. От френската компания обявиха, че Megane 265 Trophy ще бъде произведен в 500 екземпляра.
20 Юни, 2011 11:03 16 203 122
Най-бързият автомобил с предно предаване
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 RS
Хайде кажете нещо сега де! Или по-добре не казвайте нищо. Просто замълчете!
Коментиран от #2, #18
16:03 08.09.2011
2 Chicho Vi
До коментар #1 от "RS":
Normalno shto se otnasq do BMW-to i Mercedesa... vse pak te sa mnogo tejki koli. No vse pak, bravo )))))Коментиран от #10
16:03 08.09.2011
3 Deo88
Коментиран от #7
16:03 08.09.2011
4 haha
16:03 08.09.2011
5 M POWER
Део88, Мерцедес с Рено имат бая общо.
16:03 08.09.2011
6 mm
16:03 08.09.2011
7 Евгени
До коментар #3 от "Deo88":
Общото е, че въпреки че реното е с предно прави по-добро постижение от мерцедес и бмв, които ако не знаеш са със задно предаване и принципно такива автомобили се представят по-добре на писта. Прочети целия материал и тогава коментирай.16:03 08.09.2011
8 740D
Коментиран от #11, #13
16:03 08.09.2011
9 BMW
Коментиран от #27
16:03 08.09.2011
10 енчо
До коментар #2 от "Chicho Vi":
Е като са тежки какво ? Реното е 256 коня , а мерцедеса АМГ и БМВ-то М мисля че са бая повече кончета от реното :)16:03 08.09.2011
11 bg
До коментар #8 от "740D":
E da vse pak OPC 6te e 300 konq .Коментиран от #14
16:03 08.09.2011
12 Дошо
Сега:
Имитатора аз поста вече си го пуснах и да пишеш как на тебе да ти дават ГТР да го настъпаш да дига 0-300 за 7 сек е безсмислено та не се хаби.
16:03 08.09.2011
13 Дошо
До коментар #8 от "740D":
Колега както виждаш само голям двигател не е решение на задачата за пробег на писта16:03 08.09.2011
14 ???
До коментар #11 от "bg":
Pri vsi4ki polojeniq Renault-a 6te e po-byrz ot kOfela - 100%Коментиран от #17
16:03 08.09.2011
15 740D
Коментиран от #29
16:03 08.09.2011
16 Гошо
Коментиран от #68
16:03 08.09.2011
17 rs
До коментар #14 от "???":
AHHhahah Rnde-fen !16:03 08.09.2011
18 Mao
До коментар #1 от "RS":
Kolega ti neshto mai se obarka za E63 AMG . Za tezi koito sravnqvat tova Renault s E63 AMG , usetete se malko . Kolkoto i da ne im xaresvat na nqkoi nemskite koli , opredeleniq model e prosto masterpiece .Коментиран от #19
16:03 08.09.2011
19 Дошо
До коментар #18 от "Mao":
Ми те хората са ги сравнили и в конкретната дисциплина резултата се вижда.Гошо - много се заблуждаваш.
Я виж какво прави НСХ с М6 и РС4 на 400м или ГТР с РС6 МТМ и Мустанг Шелби Кобра и тогава говори, че мощността е всичко на 400м
A какво направи една Калибра турбо с Корвет на Божурище май вече не е необходимо да ти обяснявам
16:03 08.09.2011
20 r
http://fliiby.com/file/377182/mi4nq54n4l.html
16:03 08.09.2011
21 Megane 2
16:03 08.09.2011
22 Crusible
16:03 08.09.2011
23 ken
16:03 08.09.2011
24 Уилиямс
16:03 08.09.2011
25 Ogi
16:03 08.09.2011
26 520 zender
16:03 08.09.2011
27 aha
До коментар #9 от "BMW":
namesva gi za da si pravqt smetkata horata/ako o6te nqkoi moje da misli v BG/ za kakvo si davat parite!Nqkvi izmisleni biznesmeni skrandzi im da vdigat zaplati a har4at milioni za jeleza-aman ot kompleksar6tina v BG !16:03 08.09.2011
28 nmz
16:03 08.09.2011
29 Петър
До коментар #15 от "740D":
Немците дават всичко от себе си, за да постигат рекорди, най-малкото всички AMG, M, RS и прочее автомобили са конструирани да бъдат максимално бързи и наточени и да поставят добри времена и на писти. И да се омаловажава постижението на Рено Спорт в случая е детска проява на разни хейтъри...16:03 08.09.2011
30 potainiq
Коментиран от #32
16:03 08.09.2011
31 Лада1300
16:03 08.09.2011
32 Дошо
До коментар #30 от "potainiq":
Е това е, показват му хората реален резултат ама той не неможе.....то всички са като тебе в застой та да не може.Определението велик отправено по отношение на най-големия германски чиреп Ауди пък изопщо няма да го коментирам.Като пораснеш ако поумнееш ще разбереш много истини за великите немски автомобили.Коментиран от #44
16:03 08.09.2011
33 Име:
И съм сигурен че Honda Civic fd2 type R или mugen RR ще бъде по-бърза, доста по-бърза...
16:03 08.09.2011
34 Volvo - До Дошо GT-R
16:03 08.09.2011
35 ???
Коментиран от #36
16:03 08.09.2011
36 рарк
До коментар #35 от "???":
Я ТИХО БЕ БМВ МАНЯК.. f**CK BMW!!!16:03 08.09.2011
37 голф
16:03 08.09.2011
38 Morientes
16:03 08.09.2011
39 deutsche autos
16:03 08.09.2011
40 Иван
16:03 08.09.2011
41 До Дошо
Колега много злобно коментарче.
"Реното се било подиграло с доста немски спортисти.....а,хахаха".
10 "Ла.на" да ми давате не го заменям за никое RS4,Evo,M6 или AMG.
А и една кола не е само някакъв резултат даден на писта.
Има и доста други показатели,който Рено никога няма да притежава,като качество на изработка,материали на изработка,дизайн и др.
Затова колата "сейфати кара" на Формула 1 е Мерцедес АМГ,а не Меган и затова Ауди от 12години 10 поред е носител на 24 часа на Льо Ман и затова митсубиши ЕВО с Тони Макинен беше многократен ВРС рали шампион.
Рено ще си останат с този рекорд на немска писта за сега...
Коментиран от #56, #63
16:03 08.09.2011
42 megane
16:03 08.09.2011
43 Ogi до 41 и други
Коментиран от #45, #48
16:03 08.09.2011
44 user
До коментар #32 от "Дошо":
А истините за немските автомобили, които аз като пораснал съм разбрал е, че са най-качествените, най-луксозните, най-надеждните и най-мощните в света. Истините, които обаче на теб като тинейджърче ти предстоят да разбереш, е че няма безплатни обяди - няма как японските кошници да са по-евтини и в същото време по-качествени от немските лимузини ! Няма как да ги докарат от другият край на света и да са по-евтини и по-качествени ! Няма как да се произвеждат от евтини и нискокачествени материали и да са по-здрави ! Няма как да се краде от останалите автопроизводители и да се създава висококачествена продукция ! Разбира се е удобно на хора като теб да се заблуждават, че хем е евтино, хем качествено16:03 08.09.2011
45 Morientes
До коментар #43 от "Ogi до 41 и други":
Ами мълчат щото са гузни и ги е срам.. Рено мачка в Ф1 с всичките си двигатели.. Предното състезание на първите 4 места, 3 Редбула и eдно класическо Рено.. Какво стана с разните му там Ферарита, Мерцедесир БМВ-тар ала бала.. Нещо слабички двигателчета а ?? Нали знаете че там са висшите технологии, най доброто от инженерната мисъл.. Нали също знаете, че всички разработки от Ф1 после рано или късно отиват в серийното производство...16:03 08.09.2011
46 user
"Renault отново е на последното място в проучването, като най-притеснителното за собствениците му са високите разходи по поддръжката, проблеми в електрическата инсталация и високият разход на гориво". Това не се коментира - това са факти, също като фактите от пистата - да, направили са бързо рено за пистата - а в живота ? Колко ремонти е минало за да напарви тази обиколка ? Колко общо има това на пистата с тези по улиците ? За някои индивиди цифричките са по-важни от действителността - наричат се тинейджъри - Нинтендото и дотук !
Коментиран от #49, #80
16:03 08.09.2011
47 s
16:03 08.09.2011
48 рено
До коментар #43 от "Ogi до 41 и други":
Колега не знам само защо намеси Ситроен и Пежо? Ситроен и Пежо са едно, а Рено е нещо съжсем различно.16:03 08.09.2011
49 s
До коментар #46 от "user":
Еха! Ма ти факти ли вадиш? :) (игнорирай правописните грешки - още съм на работа и ползвам онлайн кирилизатор) За писти и продължителност да си говорим? Мазда 787Б е единственият двигател които е можел да изкара още 24 часа на луи man. Никoй друг не е можел. Ти сега си отвори википедиата и си потърси за ауди колко им държат двигателите на луи man :P целувки!16:03 08.09.2011
50 Тошо
Колегата ясно е писал името си - ИВАН.
Никъде не пише Петкан,Драган и прочее,моля не се подигравай!
Научи се да пишеш на кирилица.
А ти да не би да имаш АМГ в гаража,а?
Май комплексираният и единствиният дето пише на латиница тук си ТИ.
16:03 08.09.2011
51 biv6 fen na bmw
Коментиран от #52
16:03 08.09.2011
52 s
До коментар #51 от "biv6 fen na bmw":
Ха-ха. Ти май не само си бивш фен на БМВ , ами си и бивш фен на грамотността! Ха-ха. Не се сдържах :)16:03 08.09.2011
53 Megane
Лично аз си продължавам да се карам "ла.но меган", както се изрази някой преди мен - вероятно гоУф-аджия - да е жив и здрав! А и все пак важно е всеки да се кефи на това, което кара - няма смисъл да мечтаем за AMG, RS4 или GTR-а на Дошо - живейте малко в реалността, та какви коли всъщност карате всички вие?!
16:03 08.09.2011
54 Nick
16:03 08.09.2011
55 Spyker
Коментиран от #60
16:03 08.09.2011
56 docenta
До коментар #41 от "До Дошо":
Абе браточка кви ги дрънкаш,Рено от няколко години са НОМЕР1 в ХАЙ-КЛАСА на автомобилните състезанияF1,където BMW дори и немогат да го сънуват.Последните 10 години ПЕЖО и СИТРОЕН обират ВСИЧКИ ТИТЛИ в СВЕТОВНИЯ РАЛИ ШАМПИОНАТ WRC,тази година СИТРОЕН ПАК ЩЕ СА ШАМПИОНИ,субару и форд им дишат праха постоянно.Мналата година ПЕЖО СПЕЧЕЛИХА ТРОЙНА ПОБЕДА В льо ман,ТАЗИ година завършиха три автомобила на финала с уникално малка разлика от първия,защото ЛЬО МАН е СЪСТЕЗАНИЕ ЗА ИЗДРЪЖЛИВОСТ,на ауди финишира една кола и какво от това.ЧУКНИ САЙТА fastestlap.com и прочети там има всякакви тестове на много марки.RCZ na PEUGEOT унижи съпонерката ТТ на ауди пак на Нюрборринг.16:03 08.09.2011
57 trophy
16:03 08.09.2011
58 deutsche autos
Коментиран от #65, #75
16:03 08.09.2011
59 Megane
Коментиран от #61
16:03 08.09.2011
60 Mercedes-Benz
До коментар #55 от "Spyker":
Най-накрая един компетентен коментар,браво колега! Хората са казали - повече от 190 коня на предно не става,защото има обратен ефект,в завои с недозавиването предницата започва да дърпа напред и излиташ в канавката,иначе казано ''ефекта на чука''. Но нали франсетата са си сектанти с тва тъпо предно предаване... За французина ако колата не е с мижав 4 цилиндров двигател,ръчни скорости и предно предаване,не е кола,такива са и другите им последователи долу като ги чета горките как се пенят заради някво си постижение. Пичове тва ренде ще го пуснат само в 500 бройки и какво от това,хората в Италия и Германия правят резачки от десетилетия,които са се доказали в цял свят и са мечтата на всяко едно момче,която му седи на плакат на стената. Досега не съм чувал за млад човек да мечтае за Ситроен,Пежо или Рено,за сметка на тва същите тия 3 марки се карат от хора на възраст 35-60 години. Разбира се това не е упрек,всеки според възможностите си,сигурен съм че сред тях има такива които мечтаят за нещо по-добро,аз визирам ''сектантите'' като тия по-долу,които са се захласнали по френското като,че ли французите правят най-добрите коли в света... И все пак като фен на Мерцедес,малко ме съмнява да бие коли като Audi RS4, BMW M6 E63, Porsche Boxster S, Mitsubishi Lancer Evo IX и Mercedes-Benz E63 AMG,ама айде халал да им е щом автора го е написал,не ми се изпада в спорове,нека се радват милите! Сигурно тва постижение ще го рецитират в следващите 30-40 години,както сега като стане дума за иновации като папагалчета повтарят за окачването на Ситроен и завиващите им фарове,щото само тва имат. Не ми се спори с никой,живи и здрави,карайте си френските .... щом ви харесват,само недейте да си мислите,че са най-доброто,защото не са!!! ;)Коментиран от #70
16:03 08.09.2011
61 Mercedes-Benz
До коментар #59 от "Megane":
Аз като фен на немските автомобили ти казвам браво за коментара,де да можеше и другите фенове на френско,японско и всякакво да са като теб,но не са.Както виждаш когато се появи статия за немски автомобил Дошо и компания налазват и започват с плюенето. Аз нямам против реното или нещо такова,имам против такива като Ogi и т.н. в случая каквото повикало такова се обадило!Коментиран от #62
16:03 08.09.2011
62 Megane
До коментар #61 от "Mercedes-Benz":
абе - българска му работа - нали знаеш ;) то затова цялата ни държава е на това положение.А относно предпочитанията ти - хех , че кой не би искал да си кара AMG-то? Но това е реалността - всеки с възможностите си. Пак казвам: важно е колата да ти доставя удоволствие, според цената си де! Успех
16:03 08.09.2011
63 Петър
До коментар #41 от "До Дошо":
"сейфАти кара" на F1 е Мерцедес АМГ, само че той е със задно, а тук говорим за кола със предно постигнала изключително добър резултат (по-добър от този на RS, Evo, M6, E63 AMG и още). Не става дума каква е емблемата, нито от коя страна е. Просто Меган-а явно е много добър. А това, че казваш, че да ти дават 10 рена не би ги заменил за някое от тези, които то бие, ми... никой не би ти дал ей така, а както говориш нямаш някое от останалите, така че коментара ти е ненужен. А да казваш, че Рено Меган няма дизайн е смешно. Меган-а, особено двувратия изглежда страхотно, несериозно и твърде пристрастно гледаш на колите от различните марки, щом твърдиш това.16:03 08.09.2011
64 ???
Коментиран от #69
16:03 08.09.2011
65 Петър
До коментар #58 от "deutsche autos":
Собствениците на компаниите Пежо, Ситроен и Рено си имат какво да карат. Не знам дали си се интересувал, явно не си, но PSA Peugeot Citroen имат такива разработки и прототипи, които собственика може да кара и да се кефи повече от Бенц и БМВ. Рено явно също имат някои попадения, както този Меган. Не знам дали си наясно, но прототипите, които никога не стигат до масовия потребител са в пъти по-добри от това, което се предоставя на клиентите (не броим супер- и хиперкари). Така че не бъди сигурен, че собствениците на френските марки карат немски коли ;)16:03 08.09.2011
66 Киката
Постижението на рено си го бива.
Едно време и клио улилямс ги миеше на ГТИ и АЗ.
А сравнението с БМВ или МБ,Ауди са просто несравними.
Те са друг ценови клас просто.
Останете си със здраве и не обръщайте сравненията на автора.
16:03 08.09.2011
67 Jaks86
Коментиран от #86
16:03 08.09.2011
68 Петър
До коментар #16 от "Гошо":
А ти на колко годинки си моето момче ??????????16:03 08.09.2011
69 Megane
До коментар #64 от "???":
Може и "кенеф" да е - ти какво караш?16:03 08.09.2011
70 rally
До коментар #60 от "Mercedes-Benz":
Защо да не ги бие.Времето на пистата го показва.Между другото французите доста ги бива в правенето на спортни коли.Не забравяйте че първата турбо кола е френска и французите са печелили доста състезания.Обратния пример е БМВ.Фирма която не печели състезания но прави серийни коли с претенции за спортни.Всичко е въпрос на имидж.16:03 08.09.2011
71 W203
16:03 08.09.2011
72 ???
16:03 08.09.2011
73 Nick
16:03 08.09.2011
74 rally
16:03 08.09.2011
75 docenta
До коментар #58 от "deutsche autos":
Ти да не ги познаваш лично ,че знаеш какво карат16:03 08.09.2011
76 rally
Това е смисълът на такива проекти , да покажат че когато пожелаят дори фирми които уж не са известни могат да направят по бързи коли от своите именити конкуренти.
Между другото Рено го направи много пъти във Формула 1.
Всички помни времената на Уилямс. Помним и как Рено разплакваше редовно БМВ една фирма която уж е лидер в технологиите или поне така твърди.
16:03 08.09.2011
77 доцента
16:03 08.09.2011
78 Име:
Да се върнеме на спортните аудита с мотор монтиран височко и силноооо напред ("някъде пред фаровете" Дж. Кларксън "Това ауди тежи повече от луната") ( Дж. Кларсън седейки в Алфа 166 и разминавайки се с ауди " YOU BOUGHT THE WRONG CAR") Мдаа хубави лъскави аудита с дизайн непроменен от 2000година. Страхотни гъзарски коли. С много модели всичките еднакви. VW въобще няма и да ги коментирам с НЕВЕРОЯТНО БЪРЗИЯ VR6 мотор 2.8 литра 174 к.с АХАХАХХАХАХХАХА Хонда от 1.6 вадят толкова бе, а интегра type R e 1.8 200к.с. Ама това е нищо защото по-бързо от астра GSI 2.0l 150 ks няма просто няма. (единствено някоя супер "красива" калибра може да е по-бърза от астра гси. И наскоро разбрах че все още не е произведен по-добър мотор от c20xe.
Porsche e единствената немска марка която си заслужава уважението. Моделите на Ферари винаги са били по-бързи, но Порше ги превъзхожда по това, че става за всекидневна употреба. Е разбира се не говоря за първите 911-ки които притежават ефекта на махалото.
И да може да са по-евтини японските коли и едновременно с това да са по-качествени. Усер ли си къв си гледай малко повече предавания и чети малко повече за колите преди да говориш небивалите глупости. Както ти можеш да плюеш по японското аз мога да плюя много ама много повече по немското. Понеже много ме изнервят клиширани хора, които мразят нещо без да го познават ти пожелавам цял живот само немски коли да караш и ти пожелавам още никога да не се докоснеш до японска кола и никога да не разбереш качествата и бързината, здравината и надеждността на японските коли. Карай си сивите недозавиващи аудита и мечтай за "красиви" БМВ-та и черни Мерцедеси с 7, не 8 а бе направо 16 литрови мотори. Може да не ти се иска но френското автомобилостроене може и е постигало отлични резултати. И да италиянците все още правят по-красиви коли от немските. Нали се сещаш че "Тойота може да купи МБ и БМВ и да ги накара да правят детски колички" както беше написал някой в една от тия дискусий. Така че имай уважение към феновете на японските, италианските, френските и английските коли.
Коментиран от #81, #82, #87, #96
16:03 08.09.2011
79 Jaks86
Коментиран от #83
16:03 08.09.2011
80 ха ха ха
До коментар #46 от "user":
Ей има ли статия в която няма да се изцепиш.Преди пишеше за японците сега за Рено.Ами да ти кажа в статистиките за качество Ауди е по надолу и от Рено.Можеш да го споменаваш редовно в несвързаните си брътвежи.Вземи се образовай малко
16:03 08.09.2011
81 TOYOTA
До коментар #78 от "Име:":
Евала как не те домързя да изпишеш толкова :)))карам корола 1.6 моторче 110 парленца които зборват доста големи немци :))) с уж расови жребчета верно малко е грозна :):Д:Д:Д ама е здрав и качествен автомобил.
Японец и Италианец в спорта нямат догонване :)
16:03 08.09.2011
82 Antonio
До коментар #78 от "Име:":
Chovek pishesh mnogo, no povecheto sa ti gluposti. Qvno ne si zapoznat s rally istoriqta ot 80-te godini, tui kato Audi Quattro S1 e 2.2 petak s 550 konq, a Peugeoto i Lanciata (koqto sushto e AWD) ne stigat dori 500 (480 i 450).Коментиран от #84, #97
16:03 08.09.2011
83 доцента
До коментар #79 от "Jaks86":
http://www.youtube.com/watch?v=voY2Eu4JzWw ГЛЕДАЙТЕ ФИЛМА И ТОГАВА ГОВОРЕТЕ и имайте предвид че това е серййния МЕГАН RS а не ОЩЕ ПО НАТОЧЕНОТО РЕНО ТРОФИ ОТ СТАТИЯТА ПРЕДАВАНЕТО Е пета предавка и ТАМ ЛИ ЛЪЖАТ,ПРОСТО КОЛАТА Е ПО БЪРЗА ОТ ДРУГИТЕ.,Накрая се вижда че не отстъпва дори на поршето и дори РЕНОТО дърпа на старта>RENAULT са направили страхотен автомобил,по добър от прехвалените марки,ПРОСТО ГО ПРЕГЛЪТНЕТЕ И НЕ ЗАВИЖДАЙТЕ16:03 08.09.2011
84 HF Integrale
До коментар #82 от "Antonio":
Истината е че Ауди едвам удържа един сезон и после го наритаха и Ауди се оттегли.Все пак при конкурент като Делта Интеграле немските дървета не вървят.16:03 08.09.2011
85 biv6 fen na bmw
Коментиран от #88, #89, #103
16:03 08.09.2011
86 docenta
До коментар #67 от "Jaks86":
Какво значи мисля че фиат купе е по бърза вдигала 100 за 6,5.МИ ти четеш ли бе че в статиата пише РЕНО МЕГАН достига до 100км за 6,1сек.В СЛУЧАЯ ускорение 6,1 сек до 100км е по добре от 6,5сек до 100км.МИСЛИ ПРЕДИ ДА ПИШЕШ детинщини16:03 08.09.2011
87 роро
До коментар #78 от "Име:":
Много си прав...нека четат беемвистите и голфаджиите...никоя от еврокарите не може да се опъне на японското автомобилостроене....а клипа с това ренде...мани мани...франция и коли..калба..Коментиран от #98
16:03 08.09.2011
88 Bayrerische Money Waster
До коментар #85 от "biv6 fen na bmw":
Коя немска централа е била подложена на 9 та степен по Рихтер?Ако такова нещо се случи там няма да остане нищо от Германия.Недей да говориш глупости.И щеше да знаеш че централата е американска.А точно за качество недей да говориш защото по качествени от японските продукти трудно ще намериш.Японското е символ на качество а германците през последните години така се дънят че скоро и китайците може да ги задминат.
Вземи почети малко стига си слушал приказки от 1001 нощ .
16:03 08.09.2011
89 Име:
До коментар #85 от "biv6 fen na bmw":
Ти ли ще ми кажеш каква кола да карам и да поддържам а? 3 с класи чуваш ли се бе? И си спомням че точно такова изказване имаше и много ми хареса за това съм го и запомнил. Немските централи не ги удрят цунамита и не понасят земетресения като в япония. А изобщо виждал ли си разликата в стоителството в Япония и това в Германия. Нямаш си представа колко по-напред са в всяко едно отношение. А субару имам да 93 година е да на 188000км и да не е сменяна нито една част по него освен (гуми, ремъци и ролки и масла). Да ти кажа ли още какво може старото ми субару а ? Да една тойота лендкруйзер 2.4 тд прекосявайки 1 река заля двигателя и направи воден удар. Та субаруто ми я изтегли с стоманено въже. 2тона е тойота празна сметни колко тежи с 4ма човека вътре и пълен резервоар и още 20 кила нафта в багажника. Първа бавна скорост и вън от реката нагоре по байра..... А може ли да те попитам защо си бивш фен на БМВ????Коментиран от #99
16:03 08.09.2011
90 Fairing decal of the Japanese character 隼, pe
който имат аеродинамика да тухла четворка).Дежурните индивиди
веднага започват да ни убеждават че само немците правят коли
"лимузини за богати хора"(В такъв случей 80% от българите са богати).Ако си на друго мнение и харесващ-япоснки,френски,италиянски или други коли,започват да ти обясняват какъв си идиот,цтцтцт!
И аз не съм почитател на Рено ,но за тази кола какво може да се каже,освен че е супер.
16:03 08.09.2011
91 Име:
16:03 08.09.2011
92 Deutschland caput
Отново една фирма с уж лоши коли поставя на колене германските фукльовци.
16:03 08.09.2011
93 Jaks86
16:03 08.09.2011
94 Емил Вълков
Коментиран от #102
16:03 08.09.2011
95 Renault Clio 16v
Коментиран от #110
16:03 08.09.2011
96 indieca
До коментар #78 от "Име:":
Евалата !! на 100% съгласен, ако беше до мене щях да те черпя хаха :D И за френските, и за италианските и за всички ...16:03 08.09.2011
97 indieca
До коментар #82 от "Antonio":
Абе кво се захващаш за некви дреболии, а и ланча определено са МНОГО по-спортни автомобили от ауди. Ауди е луксозната марка на VAG, VW-бюджетната, Порше-спортната И ТЕ ТАКА :)16:03 08.09.2011
98 indieca
До коментар #87 от "роро":
Абе попо ФРАНЦИЯ И КОЛИ ВИКА МОМЧЕТО абе по-запалени фенове на моторните спортове от французите НЯМА той вика франция и коли Е МНОГО СИ КОМПЕТЕНТЕН напомни ми да ти отвора един компот. По принцип не пиша мн коментари ама мн нафукани рейсъри..16:03 08.09.2011
99 Ц Ц Ц
До коментар #89 от "Име:":
Колега, а защо като японеца е толкова напред с материала и знае, че се намира на остров, и има цунамита и земетресения и знае, че е предизвикал преди време еко катастрофа отново строи атомна електроцентрала и то на брега на океана. За това не се изисква кой знае каква гениална мисъл. И твоето Субаро много малко е карано 188 000 км за 18 годишна кола. Едната ми кола е Гоуф, и както неведнъж съм казвал хич не е бърз, даже е най-бавната кола на света. Та той мъртвеца е на около 480 000 км и е 96 г. И само аз на година и навивам около 35000 км, и до сега имам няколко курса с по около един тон товар вътре в нея. Комби е и хваща много. И ми се подиграват много такова като теб, че съм гоуфаджия, че съм мнооого бавен, но не знаят, че средния ми разход е около 5,2 литра нафта на 100 км. И не знаят, че и освен маслото и филтри вече 3 години не съм сменял нищо, дори и ремъци. А като се кача в другата кола става интересно. Всеки гледа и се чуди, бсе пак в БГ има около 25 такива. ЗА какво Субару говориш? Много ги харесвах докато не започнах да обикалям насам натам. В Европа е пълно със субару по моргите. Не са копирали добре двигателя. Дори докарахме едно ей таковаhttp://bgtop10.net/%D1%82%D0%BE%D0%BF-10-%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%B0%D0%B9-%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8-%D0%B2-%D1%81%D0%B0%D1%89
(на последната снимка), за без пари, защото му се самозапалил компа, докарахме го от морга и го "стегнахме" и го продадохме на някой, който остана много доволен, че има Субаро на малко милометри и е нов внос. И като Японците са толкова големи, защо Нисан опре до Рено, Хонда до англичани, а Мазда до Форд. Цялата истина е, че всеки от нас си хвали кравата и затова толкова хулене един между друг. Не с лошо. Изредил си много добри японски модели, пропуснал си Супрата, на която съм страшен фен, но без да си кривим душата - вярваш ли че има японска бегачка, която да е във фабрично състочние след примерно 5 годишна експлоатация? Съмнявам се, че в цял свят няма и 10% супри в стоково състояние. КАкто след 10 години няма да има и 5% ГТР в стоково състояние. Написал си, че направили ВР6 и е 174 коня. Тошва е така но за Щатите, а Европеиския ВР6 е 190 и след 18 - 19 годишна употреба шсе още върви в стоково състояние. Пожелавам ти да покараш малко такъв мотор да разбереш какво е. Много повече радва от Прелюд, който е 220 коня. Пък след това може пак да ги сравниш с Хонда 1.6. А за еднаквите модели, каква е разликата м/у Мазда 3 и 6. А понеже всички знаем, че японците варвят с около 5 години назад, аз ти казвам, че до 5 години ще има не само Мазда 2, 3, 5 и 6, а ще има и 1 и 4 и 7 и 8 и 9. И Тойота няма да продава Корола, само като седан и ван , а също така и като джип и бус и суперкар. Тъй както ти не виждаш промяна в Ауди от 10 години, тъй аз не виждам в Тойота при последните им модели. Освен малко по-дръпнатите фарове. Жив и здрав и всичко добро.
Коментиран от #100, #101, #106, #113
16:03 08.09.2011
100 anti vag
До коментар #99 от "Ц Ц Ц":
tia vagonetki na VAG gi hvali niakade drugade.Audi e nai troshlivata kola koiato sam karal.prosto produkciata na VAG moje date skasa za mesec finansovo.16:03 08.09.2011
101 taraleja
До коментар #99 от "Ц Ц Ц":
VAG e vazmojno nai loshiat izbor.kakvo gi hvalite tia gofcheta be.produkciata na VAG ima postoianni problemi s skorosti,garnitura na glava,radiatorche na parnoto,opori na amortisiorite postoianno se smeniavat ,ako e audi celi nosachi se smeniat dva pati v godinata.are nemigi hvali tia troshliaci.16:03 08.09.2011
102 W203
До коментар #94 от "Емил Вълков":
ti imash problem.opitai s medikamenti.16:03 08.09.2011
103 morgajia
До коментар #85 от "biv6 fen na bmw":
priatelio ne hvali subaru che fenovete na tazi marka mi iskupihte motorite v morgata.sega imate veche apetit kam skorostni kutii.neznam ili tazi marka e nai trosheshtata se ili nemojete dagi karate.fakt e obache che prodavam ne chasti za motori a celi motori kato topal hliab.iavno subaru e dosta troshliva marka.Коментиран от #107
16:03 08.09.2011
104 VOLVO C70 T5R
16:03 08.09.2011
105 VOLVO C70 T5R
16:03 08.09.2011
106 някой
До коментар #99 от "Ц Ц Ц":
Има японска бегачка която след 5 години е в същото състояние.Нарича се Honda NSX.А това кой след кого върви е спорен въпрос.Само ще ти кажа че когато излезе NSX през далечната 1990 беше с технологии включително и променливи фази на газоразпределение които германците въведоха години по късно.
Тази Хонда все още се води за най здравия спортен автомобил правен някога.
Не слагайте всичко под общ знаменател Тойота,Хонда ,Нисан Мицубиши са фирми със съвсем различен подход и политика.Съответно и колите им са различни.Тойота и Хонда са последните изцяло японски фирми другите са с чуждестранно участие и съответно това се отразява.
Що се отнася до кой колко коли извозва с пътна помощ си има статистики за надеждност на колите и определено германските не са лидери по надеждност нито в Америка нито в Европа.
Дори миналата година германците признаха Хюндай за кола с по малко дефекти и проблеми от немските.
Така че какво да коментираме.
16:03 08.09.2011
107 Скрап
До коментар #103 от "morgajia":
На моята морга най много вървят скоростни кутии и окачвания за Ауди.На БМВ наблягат на мотори и електроника а при Фолксваген се купува всичко.Мога да слагам и яки надценки защото в магазина немските части са много скъпи.Определено немските коли ми издържат бизнеса.Коментиран от #108
16:03 08.09.2011
108 Biser
До коментар #107 от "Скрап":
Pi4 imash li skorosti za subaru outback 2,5 boxer 2002godina i kvi pari4ki sa?16:03 08.09.2011
109 Ogi до 95 Рено Клио 16V
16:03 08.09.2011
110 VOLVO C70 T5R
До коментар #95 от "Renault Clio 16v":
Bratle i niq sme vijdali CLIO i 1,8 16v i BACARA i Williams i Energy i povqrvai 4e ako naistina ti e dalo takiva defekti vop6te nee na tiq kilometri za koito spomenavash! A nai veroqtno e obikolilo sveta 15 pati na mrasna gaz! Takova klio korano leko o6te ne sam vijdal ! Ne kazvam 4e sa super zdravi no ne sa za podcenqvane, vapreki 4e ot frenskite koli spored men reno sa nai slabi i sa dosta sled citroen i peugeot !!!16:03 08.09.2011
111 hienata - До коментар [#84] от HF Integrale
16:03 08.09.2011
112 Име:
Винаги ще съм им фен и за винаги смятам да карам само японски коли (Въпреки че колата мечта ми е fiat 850 sport от 1969 година (за мен този фиат има специална стойност).
Твоят голф и по-принцип повечето голфове са прилично здрави коли поради причината че са прости. Когато колата е просто устроена то няма какво толкова да и се чупи. Също като старите джипове, старите американски коли които до днес ги карат тия шлепове, че ако щеш и ладите, трабантите и москвичите . Карай си със здраве голфа още толко километри да изкараш с него. И не мразете японските коли просто бъдете по смирени като самите японци. С омраза до никъде не се стига.
Коментиран от #114
16:03 08.09.2011
113 Име:
До коментар #99 от "Ц Ц Ц":
долния коментар беше отговор до тебе но нещо не излезна :)16:03 08.09.2011
114 Ц Ц Ц
До коментар #112 от "Име:":
Тук малко си приличаме колега. Аз се мъча да кажа на едните фенове да са по-смирени, а ти на другите да са по-смирени. Тойотата АЕ86 една от първите спортни коли, дори може би първата, която съм карал. И наистина наисттина, няма да я забравя. Откакто я карах мина много време, но и сега от време на време проверявам дали се продават подзобни в Мобиле. Колата беше със задна предавка и вътре имаше мнооого крушки. Жалко, че се задържа при мен само за около месец. Аз не мразя японските коли, имам много приятели с такива, като един от тях за около 3-4 часа сменя двигятеля на Сивик 92 година абсолютно сам. За мен той е бога на Сивик до 99 г. Но това е една др тема. Но влизат разни хора и започват само да плюят. Дали статията е за Рено или Пежо или Гоуфу, те само си плюят и не е редно. И лошото е, че ад се дразня и започвам да пиша коментари тук, където няма кой да ги види. Това не е истински форум според мен. Всеки пише под каквото и име да е и само се хули. Имам регистрация във форума на Хонда и на VW и там не е така. Там има колегиалност и мн рядко се случва някой да не зачете мнението на др. за разлика от тук. Но това е според мен. А за Голфа ми - той си върви. От към екстри - нама нито една (само фарове - майтап), но страста ми е другата кола 92 г., която купих преди време и при др условия, която за жалост няма как да поддържам на това ниво от съществуването си.16:03 08.09.2011
115 Ogi
След 79-то издание на 24 Часа на Льо Ман, което ще остане в историята с разликата от 13’’854 между първите две коли, Шампионатът за Издръжливост предлага вълнуващ и уникален спектакъл, който предизвиква невероятен интерес у публиката, както сочат резултатите на Web TV Peugeot Sport за Льо Ман : близо един милион посещения на сайта www.peugeot-sport.com. Състезанието в Имола също ще бъде предавано директно.
Сезонът ILMC продължава в Имола с 6-часово изпитание. В спринта, от който се очакват много изненади, ще участват две коли на Peugeot, „От началото на сезона всички състезания бяха много оспорвани“, казва Оливие Кенел, директор на Peugeot Sport. „Както видяхме в Льо Ман, трябва да се атакува през цялото време. В Себринг, след 12 часа първите трима финишираха в рамките на 44 секунди. В Спа спечелихме първите две места след невероятна атака ; двете ни коли бяха с разлика от около 40 секунди на финала. В Имола отново очакваме изключително бързо темпо през всичките 6 часа. Затова се спряхме на пилоти-спринтьори. Себастиан Бурде и Антъни Дейвидсън са в един екипаж за първи път с 908 n° 7, а n° 8 ще бъде поверен на Франк Монтани и Стефан Саразен.“
Едно от предизвикателствата този уикенд ще бъде да се намерят най-добрите реглажи за тази едновременно бърза и технична писта. „Винаги е интересно да проучваш нови трасета“, обяснява Бруно Фамен, технически директор на Peugeot Sport. „Имола е писта, където се очакват високи скорости, с комбинация от бързи завои и бавни отсечки. От техническа гледна точка, това е напълно различно от Льо Ман, Себринг и Спа. Пристигаме с реглажи, които са определени благодарение на събраната от нас информация и симулациите, които сме направили. Надяваме се, че трите тестови сеанса ще ни дадат възможност да ги потвърдим. Освен това, трябва повече от всякога да се съобразяваме с трафика : 50 коли на писта дълга 5 км могат наистина да бъдат проблем“.
С една победа и едно трето място в Себринг, първо и второ място в Спа и второ и трето в Льо Ман, където точките се удвояват, Peugeot води в класацията на конструкторите. Първата цел на Марката ще бъде да затвърди тази позиция и, ако е възможно, да постигне 3-та победа
16:03 08.09.2011
116 Renault Clio 1.8 16v
Мерси много, че ми отворихте очите за километражите, защото тук всички останали сме фармацевти.
Откъде дойде този R на Volvo C70 T5?
16:03 08.09.2011
117 maksito
16:03 08.09.2011
118 до уилямс
22:36 18.04.2012
119 Този коментар е премахнат от модератор.
120 Този коментар е премахнат от модератор.
121 Този коментар е премахнат от модератор.
122 Setkanaoknobib
keywords: сетка от насекомых, сетка от купить, купить сетку от комаров, сетка от насекомых на окна, сетка от мух, сетка от комаров, сетка на окно от комаров, пластиковая сетка от комаров, сетка на пластиковое окно от комаров, сетка от комаров на дверь, москитная сетка от комаров, сетки от ос, купить сетки от ос, сетка от пчел
18:23 08.06.2018