Chevrolet отбелязва 50-ата годишнина на Corvette със седмо поколение на култовия модел, което закономерно се превърна в звездата на Детройтския автосалон. Новата генерация на щатския спортяга може да се похвали с изцяло променен дизайн и механика.
Седмият Corvette дебютира с 6.2-литров V8 с директно впръскване на горивото и променливи фази на газоразпределението. Двигателят развива 450 к.с. и 610 Нм. Този базов мотор тепърва ще бъде допълван от по-амбициозни версии с мощност от 500 до 700 к.с. Купувачите ще могат да избират между 6-скоростен автоматик и ръчна кутия с необичайните 7 предавки.
Новото поколение на Corvette с право може да бъде определен като един от най-агресивните автомобили в историята на GM. Интериорът също изглежда добре. Освен големия дисплей впечатление прави кръглият контролер зад скоростния лост, с чиято помощ се променят работните режими на окачването и двигателя.
Продажбите на модела стартират наесен. В Щатите базовата версия ще струва около $50 000. Моделът надали ще се продава в Европа. Тук дори значително по-евтиното Camaro трудно намира клиенти.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Адам Смит
10:06 14.01.2013
2 а3
10:12 14.01.2013
3 Румен Янев
10:19 14.01.2013
4 Jack Reacher
10:21 14.01.2013
5 анастас анастасов
10:27 14.01.2013
6 браво
10:30 14.01.2013
7 Julio
10:58 14.01.2013
8 John Doe
11:02 14.01.2013
9 мм
11:22 14.01.2013
10 Кофти
11:24 14.01.2013
11 Кофти
http://gomotors.net/Ferrari/Ferrari-599-GTB.html#.UPPQIPI56bg
http://laffonte.deviantart.com/art/Ferrari-F12-Berlinetta-326786461
11:31 14.01.2013
12 Име:
12:37 14.01.2013
13 Димитър Стоянов
12:37 14.01.2013
14 Име:
12:43 14.01.2013
15 Име:
Коментиран от #19
12:45 14.01.2013
16 Vasko
13:06 14.01.2013
17 Турбото
13:16 14.01.2013
18 Vermont
13:42 14.01.2013
19 520 zender
До коментар #15 от "Име:":
Наистина пропорциите не с много правилни но мен лично ме изумява нещо друго.Зная че обичаш атмосферките но истината е че един двигател в момента е модерен ако е турбиниран.Най-малкото е това че ще е по-полезен:по-малко замърсява защото не се налага да стига до 8-9 000 оборота,има тяга в почти целия работен диапазон и ако не се надува много харчи по-малко.Но не!Американците си обичат големите атмосферки и това е.Коментиран от #20, #22
14:31 14.01.2013
20 Име:
До коментар #19 от "520 zender":
Американците са фенове на механичните компресори, щото двигателите им са големи. Пък и няма турбо лаг. Като цяло двигателите им не се кой знае колко технологични и не достигат 8к или камо ли 9к оборота в минута. Най-малкото за това се иска висока компресия и високооктанов бензин. А те мисля че са на по-ниско октаново число от нас.15:17 14.01.2013
21 Борис Маринов
15:30 14.01.2013
22 Aha
До коментар #19 от "520 zender":
Искам да те питам - Ти нали беше от Плевен? Онази вечер минах край хотел Балкан. Малко по-нагоре по булеварда по посока Русе, откъм страната на хотела има едно ЗАХВЪРЛЕНО Митсубиши 3000 ГТ. Или на мен така ми си стори? Неможах да го видя добре, защото беше тъмно, а и колата беше супер омизерена. Пък и минах бързо, докато го огледам и заминах. И четирите гуми спаднати до джанти. Мисля, че беше с английска рег. Само ми не е ясно - как може такава излагация???А по темата. Мен всички Курвети ме кефят. Но на този задницата нещо не ми се нрави. Имал съм допир с един ей такъв:
http://www.youtube.com/watch?v=pT-giN4192M
Човека си го взел и си го реставрира сам. Беше свален мотора. И като цяло, като се запознах с човека, вече беше приключил с реставрацията на купето. А гаража му - дет се вика - аптека. Има страхотен дизайн за времето си.
Коментиран от #23
15:36 14.01.2013
23 520 зендер
До коментар #22 от "Aha":
Не съм от Плевен бе човек.По темата.Аз харесвам Корветите.Най ми се нравят тия през 80-те години.15:57 14.01.2013
24 @@@@@@@
17:37 14.01.2013
25 Anonymous.
22:32 14.01.2013
26 Специалиста
12:55 15.01.2013
27 vess
20:09 15.01.2013
28 330и
00:44 16.01.2013