6 Юли, 2011 12:48 9 039 107

Nissan възражда Datsun

  • nissan-
  • datsun-
  • kwaishinsha

Nissan планира да върне в портфолиото си от брандове Datsun. Японците прекратиха производството на автомобили с тази марка през 1983 г. Емблемата на Datsun носят легендарни модели като пикапа 720, седана 510 и цялата спортна линия Z.

Според агенцията Nikkei ръководството на Nissan разглежда възможността да използва старото име за ново семейство бюджетни автомобили с цена под $5 000, предназначени специално за експанзия в развиващите се страни и пазари като Китай и Индия.

Datsun е един от най-старите автопроизводители в Япония. Предшественикът му Kwaishinsha Motor Car Works е основан на 1 юли 1911 г. от Ден, Аояма и Такеучи в Токио. Проектът за първата им лека кола получава името DAT по инициалите на фамилиите на тримата създатели на компанията.

През 1933 г. фирмата започва да продава автомобилите си под името Datsun. В края на 70-те японците решават да го заменят напълно с Nissan заради негативните асоциации, които предизвиква старото название на американския пазар. По време на Втората световна война Datsun произвежда бойни самолети.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Боби

    34 8 Отговор
    Евала. Нисан са много силни.
  • 2 Дошо

    28 10 Отговор
    Айде user напиши сега, че 1911 е била преди 40г.

    Коментиран от #12

  • 3 Име:

    38 8 Отговор
    NISSAN са супер фирма. Жалко е че преди 1990г нисаните в БГ са били изключителна рядкост. И за това хората си мислят че едва ли не японците правят коли от 10г насам. Доста страхотни коли не са идвали от япония насам. Друго щеше да им е мнението ако се интересуваха повече от японските коли. Но БГ е държавата на хейтърите. Тука мразим всичко без дори да сме го видели. Браво на нисан.
  • 4 ---

    16 6 Отговор
    MARTINI xaxaaxaxaxxa
  • 5 Боби

    31 4 Отговор
    Точно туй се опитвам и аз да им обясня, но те си мислят, че това, което се среща по нашите улици е всичко.
  • 6 Дошо

    8 27 Отговор
    Е на тая бегачка,ако и бодна един двигател от Нисанг ГТР ще ви права спрели всички с немските кошници трошливи

    Коментиран от #8

  • 7 maksito

    12 4 Отговор
    Dano da iskarat novi modeli.
  • 8 Дошо

    8 23 Отговор

    До коментар #6 от "Дошо":

    А и забравих да кажа, че като я настъпам ама да ми я дават де и тогава да дигна 300 за 7 секунди ама преди това 100 за 3секунди
  • 9 Боби

    20 12 Отговор
    Ускорението 0 - 300 е 17 секунди, недей да си съчиняваш.
  • 10 Боби

    15 6 Отговор
    Що цъкате минуси, бе, така е!
  • 11 STFU ;]

    17 4 Отговор
    остави ги ... той тоя вярващия си Дошо им проми мозъците... БГ все пак..
  • 12 user

    7 31 Отговор

    До коментар #2 от "Дошо":

    Не е преди 40 год. - а ти защо не си купиш нещо от 1918 като това на снимката ? Просто са копирали Форд - ама едно към едно - и двигател, и трансмисия и окачване - абе всичко, само емблемата е различна, то поне да беше по-сложна - явно и това ги е затруднило ха ха. А ти защо не си купиш днес японски автомобил, без Немски технологии в него ? "Дреболиите" като двигателят с вътрешно горене, скоростната кутия, гумите, акумулатора, радиатора, окачването, амортисьорите ... и всико останало са изобретени от ... Европейци или Американци ! А японците са изобретили в това МПС ... кое точно, че не се сещам ? Кражбата на идеи и липса на креативност водят до създаването на посредствени и безлични МПС-та като тези на снимките - просто евтини копия на оригинали ! Но затова се иска мозък и мислене, а на жълтите фенове им се отдава само повтарянето и копирането!

    Коментиран от #14, #15, #19, #23

  • 13 Дошо

    19 2 Отговор
    Абе колкото и да ти се повтаря едно и също няма да го разбереш.Като руснак е измислил радиото сега Русия ли прави най-добрите радиа?Като Николо Тесла(сърбин) е измислил телефона(той е, просто продва патента си в състояние на крайна липса на средства и така той попада у ,,откривателя му") та сега Сърбия ли прави най-добрите телефони?
    E такава е сбърканата ти логика.

    Коментиран от #103

  • 14 Име:

    32 1 Отговор

    До коментар #12 от "user":

    Ти виждаш ли се какви глупости пишеш? Япония е най-големият производител и износител на автомобили. Цял свят кара японски автомобили. Само тука мозъчето ти не го побира как са толкова добри. Вземи чети интересувай се, защото много губиш от това че не си информиран за японското автомобилостроене. Аз цял живот японски коли ще карам.

    Коментиран от #17

  • 15 Wesd

    15 3 Отговор

    До коментар #12 от "user":

    Има много истина в това - прочетете малко история - много коли , както и първата със скоростен лост и 3 педала, е била правена от много производители - японците не са крали нищо през началото на 20 век - купили са правото да произвеждат дадена кола и за това може да се види че една и съща кола в Германия се произвежда от BMW , в америка е форд а в япония датсун - няма да кажеш че Египтяните са откраднали Ладата от руснаците а те, от италианците. Същото е и с Дачията - в румъния е логан в русия е лада в япония е нисан...
  • 16 biv6 fen na bmw

    3 6 Отговор
    ne me interesuva kvo e avtomobilostroeneto v qponiq a i ne vaznamerqvam da karam qponski koli.na koito mu haresvat da si gi kara sas zdrave apa ako kara v amerika osobeno lexus sigorno si misli 4e e bog.4udesno razvitie samo 4e ne sme v amerika i maniqta im za rabota a sme v balgariq taka 4ee...............po dobre da ne govorime........
  • 17 Evolution

    2 4 Отговор

    До коментар #14 от "Име:":

    От тези 7 производителя мислиш ли че всички са с качествени коли?! От лични наблюдения най-добрите са - Митсубиши, Хонда, Тойота, Субару и Мазда... :
    )

    Коментиран от #18

  • 18 Име:

    10 0 Отговор

    До коментар #17 от "Evolution":

    Такава снимка намерих просто. Тойота са най-големи. Хонда и нисан също са много силни но най-качествени и най-скъпи от тях са Субару. Всяка марка има и добри и лоши модели. Най-много се интересувам от субарута и хонди и от тях разбирам най-много в сравнение с другите като нисан, митсубиши и мазда. Всеки си има вкус.
  • 19 345

    11 1 Отговор

    До коментар #12 от "user":

    КАКВА ЛИПСА НА КРЕАТИВНОСТ,КАКВА КРАЖБА НА ИДЕИ И КАКВИ ЯПОНСКИ АВТОМОБИЛИ С НЕМСКИ ТЕХНОЛОГИИ В ТЯХ ДЪРДОРИШ БЕ БЪЛГАРЧЕ ОБЪРКАНО??? НЕМСКИТЕ КОЛИ И ВСИЧКИ КОЛИ,ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА ВСЯКАКВИ ДРУГИ ТЕХНОЛОГИИ ПОЛЗВАТ ЯПОНСКИ РАЗРАБОТКИ В ЕЛЕКТРОНИКАТА,ПРОМЕНЛИВАТА ГАЗОРАЗПРЕДЕЛИТЕЛНА ФАЗА И РЕДИЦА ДРУГИ НЕЩА,АЙДЕ СПРИ СЕ ЧЕ ДРАЗНИШ НЕИМОВЕРНО !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 20 deutsche autos

    2 12 Отговор
    Цял свят кара японски автомобили, защото са евтини и достъпни. Я ми кажете колко човека могат да си позволят чисто ново БМВ,Ауди или Мерцедес за 200 000 лева. Много ясно, че не са карани колкото японските автомобили. Какво ми говорите за американците, които смятат, че най-добрата кола е Тойота Приус. Немците са измислили първата кола. Немците са измислили двигателя, дори и ванкеловия. По това време японците не са виждали каруца, камо ли кола. Сега ми кажете, че японците не крали технология.

    Коментиран от #21

  • 21 несъгласен

    10 1 Отговор

    До коментар #20 от "deutsche autos":

    Я ми кажи кой първи въведе променливи фази на газоразпределение в ДВГ?
    А според твоите тълкувания немците не трябва да ползват електричество защото не са го измислили те.Явно и те крадат технологии.
    А китайците като са измислили барута сега защо го ползват и други а?

    Смешното е че въпреки че германците са били първи в автомобилостроенето сега са я докарали до там че японците правят по качествени коли от тях.
    А това че искат 200 000 лева за колите си е още по нагло след като от ден на ден правят все по долнокачествени продукти.
    Така че не се чуди как все повече хора се отказват от прехвалените им коли.
  • 22 Stoyan

    0 6 Отговор
    Ей, излезе късмета на Дошо.
    Нов Нисан за 5000лв.
    Само трябва да скокне до Китай или Индия за покупка.
    И после до 300 за 7.

    Дошо -> http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%8A%D1%80_%D0%91%D0%B5%D0%BB
    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%84%D0%BE%D0%BD
  • 23 S

    14 0 Отговор

    До коментар #12 от "user":

    Глей са - ща шашна!Ще ти отговарям само в твоя ред на мисли, защото явно неразбираш от друго. Комън рейла е изобретен от немец. Хвала нему! Обаче, разбираш ли, немците неискат да влагат пари в тая нова система за директно впръскване на гориво щото са новатори и винаги ползват иновативни решения във всичко. Нали? Супер. Японци купуват патента и правят първия успешен опит за комън рейл в автомобил, серийно производство. Немците вече виждат направеното, виждат прогреса на дизеловите автомобили и започват производство. Честито. Ванкеловия двигател! Немец го изобретява. Японци виждат бъдеще в него и го модернизират. Правят нестабилното немско творение да държи (и печели) 24 часа на Лю Ман. Кеф а? Сега, ако си чул, ауди ще слагат ванкел в А1 или А2 (не помня). Е браво, сетиха се! Улавяш ли парадокса за плагиатството ? Кой купува патент и модернизира и кой взима на готово. Поне един път вземи та отговори. Ама аз знам какво ще напишеш "жълти","евтини","пластмасови","безлични". Яките аргументи браааат.
  • 24 Име:

    2 0 Отговор
    няма смисъл да се занимаваме с "усера" той сигурно е на 14-15 като му гледам логиката и разсъжденията

    Коментиран от #26

  • 25 520 zender

    1 3 Отговор
    S-Във бензиновите двигатели може би са по-добри японците-незнам,но смея да твърдя че при дизелите няма за сега кой да смачка немците-535д-306кс,бенц-2.1-204кс-дизел

    Коментиран от #28, #31, #46

  • 26 S

    4 8 Отговор

    До коментар #24 от "Име:":

    Според мен е подставено лице. Прави хранилка между феновете(сектантите). Подставено лице на сайта за повече рейтинг? коментари? импресии? Или пък наистина е доста начетен :) Както си и личи :P
  • 27 donbaro75

    0 4 Отговор
    DO KOMENTAR 23 -Abe pich ti dane si iaponski injiner za proizvodzvo na dizelovi dvigateli.koga stana injiner i spez po dizeli.Firmata BOSCH e tazi koiato vnedri common rail pri dizelite-da te osvedomia be pich.

    Коментиран от #30

  • 28 S

    4 0 Отговор

    До коментар #25 от "520 zender":

    А! Аз изобщо не говоря кой в кое е по-добър. Аз принципно съм фен на японските, ама яко заглеждам немските. Разказвах му, на юзера, една приказка само. :)
  • 29 4x4

    15 0 Отговор
    Супер!!! Дано да върнат легендата 260 (с мотор от Г-ТР хе..хе....)!!!
  • 30 S

    3 0 Отговор

    До коментар #27 от "donbaro75":

    ДЕНСО (DENSO)е първия производител на работеща система за впръскване на дизелово гориво под голямо налягане. Провери си фактите.
  • 31 NSX

    9 0 Отговор

    До коментар #25 от "520 zender":

    Японците не карат дизели в Япония това е политика.Ето за това не инвестират в разработки на големи дизели за коли.
    Разработките им са най вече в класа около 1,7 2,2 литра.И там двигателите им са перфектни.
    А относно бензиновите им мотори БМВ може само да завижда на Хонда за здравите , мощни и икономични двигатели.
    Германците залитат по безсмислено големи 8 и 12 цилиндрови мотори а японците наблягат на екология.Не случайно първите хибриди и вдородни автомобили в масово производство са японски.

    Коментиран от #33

  • 32 Име:

    4 0 Отговор
    Много са ретро класиките, които трябва да се върнат такива каквито бяха само че с нови технологий. Римейковете им просто не са същити. Това разбира се няма как да стане. Иначе много бих искал отново Fiat Dino 2400, Alfa GTA Autodelta, toyota AE86 и т.н и т.н
    До 4х4 и отзад е красив!
  • 33 Име:

    3 0 Отговор

    До коментар #31 от "NSX":

    аааа има си и много добри дизели. 2.4 TD на Тойота който слагат на лендкруизера. 3.3 на Нисан Патрол и 2.8ТД. 3цилиндровия 1.0ТД на дайхатсу шарад и още много много , но наистина огромната част са бензинови.
  • 34 520 zender

    0 2 Отговор
    NSX-Прав си но какво значи залитане-да ти кажа честно аткакто нямам кола се замислям за 8цилиндрово бмв-всъщност което се търси него го произвеждат-ами щатите-те едва ли търсят 316i

    Коментиран от #36

  • 35 520 zender

    0 3 Отговор
    повтарям за кой ли път- 535д-3000куб см-306кс-каскадно-6 цилиндъра-връх на дизеловото автомобилостроене..за сега японците не могат да извадят по добър мотор, и все пак инфото ми може и да е остаряло вече..

    Коментиран от #37

  • 36 NSX

    9 4 Отговор

    До коментар #34 от "520 zender":

    Даже и БМВ вече се отказват от тези безсмислици.Обърни внимания че дори Формула 1 отва към шестаци.Няма смисъл от големи мотори с големи загуби от триене.Погледни например Нисан.Със своя 6 цилиндров мотор ГТР дава резултати по добри от тези на 8 10 цилиндрови такива.
    Хонда от много години правят само 4 и 6 цилиндрови мотори.
    Някога NSX със своя 3 литров атмосферен мотор дава по добри резултати от осмаците на БМВ и Мерцедес при това с доста по нисък разход.
    Да не говорим че скоро ел моторите ще изместят остарелите вече ДВГ.
  • 37 NSX

    5 2 Отговор

    До коментар #35 от "520 zender":

    Японците нямат за цел да го правят а ти напомням че Опел направи такъв двигател преди БМВ така че баварците отново копираха.И двата компресора не са за мощност а за по добра реакция при ускорение особено от ниски обороти.
    при турбодизелите всичко е въпрос колко ще надуеш компресора.Опел вадят повече мощност от единица обем от БМВ.А и двигателите на БМВ не се славят с особена здравина.
  • 38 520 zender

    0 3 Отговор
    NSX-Човече не споменавай ел мотори-става ми лошо като се замисля че все пак това е бъдещето-а за 8 10 12цилиндровите мотори кажи на американците че са безмислени и сигурно ще искат да те удушат.Шегувам се-поздрави..

    Коментиран от #40

  • 39 S

    4 0 Отговор
    До 520 zender и NSX. Има нещо такова за опелите. Новата корса е едва 1.3 дизел и е почти 100 коня + старт/стоп системата е много икономична. Пък и си е 95 коня. Завидно.

    Коментиран от #41

  • 40 NSX

    5 1 Отговор

    До коментар #38 от "520 zender":

    Щат не щат като им стане скъп бензина няма къде да ходят.
    А защо ти става лошо от ел мотори?Те са по мощни от всякакво ДВГ и са по леки.Освен това при спиране връщат обратно енергията.Освен товаизбягваш сложните и скъпи скоростни кутии.Въобще ако не са нефтените интереси отдавна щяха да са навлезли.
  • 41 NSX

    6 0 Отговор

    До коментар #39 от "S":

    Opel Vectra 1.9 cdti 211 hp. Който иска да смята и тов е първия дизелов автомобил с каскадно пълнене.Първия бензинов с какскадно такова е Порше.Иначе този принцип се ползва отдавна в големите корабни двигатели.
  • 42 520 zender

    1 2 Отговор
    NSX-Е стига вече-точно пък опел и дизел-две несъвместими неща.....

    Коментиран от #45

  • 43 520 zender

    1 1 Отговор
    cdti мисля че не е опелска разработка-в близкото минало опел взимаше дизлаци и от фиат-сега не съм се интересувал.но това със 211кс е забележеително-бмв320д-184кс без каскадно.

    Коментиран от #47, #49

  • 44 иван

    2 0 Отговор
    ама чакаи малко сега,даи да се разберем,повечето коне за теб означават по сполучлив двигател ли?
  • 45 NSX

    4 1 Отговор

    До коментар #42 от "520 zender":

    Защо говориш така? Фактите са си факти и това е признато Опел пуска първи двигател с тези параметри.
    При атмосферните бензинови мотори Хонда прави от 2000 см3 240 коня.При това двигателят и колата са много надеждни.

    Въобще БМВ освен имидж и реклама не може да се похвали с въвеждането на кой знае какви новости.Просто разчитат на големи и мощни мотори за да покажат уж колко са спортни.
    Ако помислиш обаче ще се сетиш че в спортна не са много добри.
  • 46 иван

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "520 zender":

    ама чакаи малко сега,даи да се разберем,повечето коне за теб означават по сполучлив двигател ли?
  • 47 NSX

    3 1 Отговор

    До коментар #43 от "520 zender":

    Рюселсхайм. С революционната си технология TWINTURBO, Opel прави поредната голяма крачка в прогреса на съвременните дизелови двигатели за леки автомобили. Инженерите на Opel за първи път прилагат успешно двустепенна система за принудително пълнене на дизелов двигател с помощта на турбокомпресори в сериен автомобил, който не губи нищо от своята практичност и икономичност при всекидневна употреба. Демонстрираната на автосалона в Есен през ноември 2003 г. и сега на Женевския автосалон студия Opel Vectra OPC се задвижва от 1,9-литров двигател CDTI-TWINTURBO с мощност 156 кВт (212 к.с.). Произтичащата от тези данни специфична мощност от 82 кВт (112 к.с.) на литър работен обем е абсолютен световен рекорд при серийните автомобили, задвижвани от турбодизелов двигател. Динамичният 1.9 CDTI-TWINTURBO-агрегат предоставя на разположение максималния си въртящ момент от 400 Нм още при 1 400 мин-1, изпълнява изискванията на еконормата Euro 4 и се отличава със среден разход (измерен по комбинирания евроцикъл) от едва 6,0 литра дизелово гориво на 100 километра пробег.
  • 48 520 zender

    2 2 Отговор
    NSX-Бъди поне малко толерантен-аз се съгласявам със всичко казано от теб-разбирач си и не споря.Е какво- М3 също е без турбо и има предостатъчна мощност-носи на тунинг толкова много колкото и култовата хонда ес 2000

    Коментиран от #51

  • 49 NSX

    3 0 Отговор

    До коментар #43 от "520 zender":

    Opel вземаше дизели от Исузу и при това бяха много добри.
    Хонда вземаше за Сивик 2001 същия мотор за да не прави скъпи разработки.По късно през 2004 разработи свой дизел.
  • 50 520 zender

    2 0 Отговор
    Това е вярно и не го оспорвам-но съм карал дизел на опел и то немски-не бях очарован а изнервен..
  • 51 NSX

    4 1 Отговор

    До коментар #48 от "520 zender":

    Защо не съм толерантен според теб.Всичко което ти казах са факти.Тази Хонда S2000 е серийно произведена без тунинг с този мотор.Ако говорим за тунинг на М серия скоро имаше материал за това как холандски майстор на състезателни автомобили маха мотора на 6 цилиндрово М3 защото понася надежден форсаж до около 400 коня и го заменя с такъв от Скайлайн който понася спокойно 600 коня.
    Не се подвеждай по това че БМВ правят двигатели с много кубици и голяма мощност.Това съвсем не значи че са по добри от други производители които не го правят.
  • 52 520 zender

    1 1 Отговор
    Стига ве пич -ти ще ме съсипеш-ако не бях толкова луд по бмв сигурно щеше да ме откажеш от тази марка.Междодругото не си ли виждал в ютуб тунинговани М3-700КС 800КС и нагоре-същото важи и за супра и ес 2000

    Коментиран от #54

  • 53 520 zender

    1 1 Отговор
    Междодругото сега скивам в мобилето че се продава вектра сдти 150кс модел 2006г.Ако говорим за тунинг АЛПИНА извади преди години 200кс от 2литра обем..
  • 54 NSX

    2 1 Отговор

    До коментар #52 от "520 zender":

    Човек говоря ти за надеждност.Тези коли за които говориш вдигат такава мощност за няколко минути най много.Човека в клипа говореше да може да направи състезание с такава кола.

    Разбирам че си привързан към марката но пробвай някой път нещо друго.Знам че е трудно да намериш Скайлайн или поне Субару STI но може да останеш доста учуден.

    Коментиран от #62

  • 55 520 zender

    1 2 Отговор
    Виж сега-семеен съм -не съм за скайлайн-по ще ми приляга някой седан или комби-сти или там..ево по ще ми прилича,но разбери ме бмв ми е на сърце макар че в момента ползвам авенсиса на брат ми..
  • 56 345

    9 2 Отговор
    Най-накрая видях един,който знае какво и защо говори и това е NSX.
    Единствената ми забележка е,че... всъщност дизела на Хонда,когато излезе,изби всичко и години беше сочен за най-добрия и то официално,но не в Автобилд,а навсякъде другаде.
    И нека не си говорим кой какво копира,за да не зададем простичкия въпрос "а БМВ какво измисли",или кои са те в състезанията.
    И още нещо - МБ и БМВ не са добри,а БЯХА добри коли до преди вече 18 години.Последните 10 особено са много зле,а последните 5 са на дъното.Относно спортни автомобили и агрегати,японските са били винаги над тях,може би с изключение периода преди 30+ години,като пак е спорно и то доста спорно в повечето модели.В ден днешен,казвам го с чиста съвест и не съм го прочел от картинки в нета - няма немска кола,която да бие аналога си от Япония.Визирам АНАЛОГА,е не някой да ми сравнява Сивик или Корола с С Клас и то по комфорт (Последните 2 С класи са КОШМАРНИ коли и за това ми повярвайте,такива трошки не знам дали има.)
  • 57 520 zender

    1 2 Отговор
    345-Обясни ми защо на старо един авенсис от 2001ва година струва около 5000 а един голф пд например и то със две врати струва повече-е не са един клас ама примера ми става още по-впечатляващ.Тоест ако няма кой да ги даде никой няма иска по 6-9000 за голф хечбек пд..брат ми си взе в същото време авенсис за 4800 тди 110кс

    Коментиран от #59, #60

  • 58 345

    4 0 Отговор
    ..и не искам никой да засегна,нека всеки си кара каквото му прави удоволствие,лошо няма,но нека гледаме фактите хора,а фактите от 20 години не водят към Берлин.Аз много харесвам немските стоки,но просто има доста по-добри от тях и то не само в колите,това е чист факт,а не наши приказки.Просто в БГ нещата се осъзнават с едни 30 години и повече след света,явно сме си такива,знам ли..
  • 59 345

    4 1 Отговор

    До коментар #57 от "520 zender":

    Прав си,така е по принцип.Аз имам много обяснения и според мен едното е вярно,но това си е мое мнение и не искам да го напиша,защото ще засегна българите като народ,но нека кажем - просто комбинация от фактори.Голфовете не са лоши коли,нищо,че тук имат лош имидж.Ще ти дам един друг пример,за да ме разбереш и не искам да те засегна,тъй като си фен на марката - БМВ 320 е39 (или каквото беше там) струва с едни близо 50% повече от аналоговия Прелюд/Акорд,а и двете са класи над него като автомобили,да не говорим като двигатели,разход,здравина и т.н.,но може би заради телевизорчето,кожата вътре и легендите,които народа слуша,се хвърля на петицата.Знам ли...

    Коментиран от #61

  • 60 NSX

    5 1 Отговор

    До коментар #57 от "520 zender":

    Влез в mobile.de и провери цената на Хонда Акорд да кажем 2006.Провери и цената на Фолксваген Пасат кола от същия клас.Може да се учудиш че германците оценяват хондата поне колкото фолксвагена.
    В България хората страдат от предразсъдъци и за това някои цени са ненормални.
    Между другото според мен Акорд е по добър избор от Авенсис.
    Хонда някак си успява да се отличи от останалите японски фирми.Пробвай Акорд може да се учудиш колко е удобен.За другото няма да ти говоря това е кола сглобена изцяло в Япония така че за качеството нямаш грижи.
  • 61 NSX

    3 1 Отговор

    До коментар #59 от "345":

    Не забравяй че БМВ е по скъпо при купуването му така че е нормално и след еднакво време да остава малко по скъпо.
    Но ако сравниш цените на Акорд 2006 и БМВ 320 ще видиш че разликата вече не е толкова осезаема.
  • 62 M_SUX

    2 8 Отговор

    До коментар #54 от "NSX":

    Не мога да разбера какво обесняваш.... когато човек е решил да си купи лимузина .. ако ще да се скинеш да хвалиш японците... човек пак ще си вземе германската лимузина или седан ... човек ти не можеш ли да разбереш, че японските коли не са красиви ... тия които са красиви се броят на пръсти и струват бая.... до 30 хиляди... колко япнски има красиви Тойота Селика... РХ-8 .. дори стандартния лансер за 30 хиляди е грозен... докато Евото е уникално макар, че дизайна им се сходен... за хондите не говоря.. не мисля, че можеш да им кажеш, че са красиви...
    Това ти го казвам, аз който мисля да си взема Тойота защото има добра лизинг оферта.. просто малко са красивите японци.... човек когато има пари иска да си вземе нещо красиво.. луксозно..легантно... и си взима Мерцедес или бмв или Ауди... и не му дреме много дали ще влиза в сервиза от време на време... нормално обаче когато няма пари да гледа да си вземе това което не се чупи,харчи малко и е здраво(японското)... Ако всички имахме много пари ... не мисля, че щеше да има много японци по пътищата

    Коментиран от #65, #66

  • 63 Име:

    12 0 Отговор
    Лошото е че за вътрешния пазар в япония колите са в пъти по-добри. Точно това е JDM Japan Domestic Market. И точно за това в САЩ има толкова много import tuner-и , които внасят JDM части за тунинг на моделите които са предназначени за пазара в САЩ. Най-бързите серий на моделите си остават в Япония. Само 1 пример: Някой да е виждал Subaru STI spec C?- НЕ. До Европа достигат само STi, spec C си остават в Япония. Доста добри серий се правят за англия , но дори те си остават по-слаби от тези за японския пазар. Друг пример: Виждали ли сте Хонда тунингована от Spoon Sports? , защото има доста хонди с части Mugen , но това е само благодарение на ентусиасти, които си поръчват частите от Япония. Мисълта ми беше, че е жалко че не се докопваме до върховните творения на японците. Японските коли в Европа са доста и са доста добри, но тези в Япония са още по-добри представете си за какво става въпрос.
  • 64 NSX

    5 1 Отговор
    Ето клипа в който човека обяснява защо и как тунингова БМВ3.
  • 65 Име:

    13 0 Отговор

    До коментар #62 от "M_SUX":

    Нима твърдиш че голф 2 е по-хубав от хонда CRX (от едни години са), че голф 3 е по-хубав от civic eg6 ? Интегра тайп R e грозна така ли? Honda CR-z за мен пък е най-красивия хетчбек от няколко години насам. S2000 също ли е грозна,Nissan 350z и той ли е грозен? Subaru Legacy? Subaru Outback? Изобщо не са грозни да знаеш. audi allroad не е нито по-красиво нито по-проходимо от това долу:
  • 66 NSX

    8 0 Отговор

    До коментар #62 от "M_SUX":

    Тук за лимузини не сме говорили.А като говорим за красота не мисля че БМВ 3 или Ц класа са по красиви от Лексус или от Хонда Акорд.Да Авенсис наистина не е особено красив но Мазда 6 е една доста привлекателна кола.
    Що се отнася до високия клас ако ще говорим за много пари винаги бих си купил Мазерати или Ферари с които наистина ще съм елегантен и забележим сред немската грубост в дизайна.
  • 67 345

    7 0 Отговор
    Красота?За мен лично,такива красиви серийни коли като автомобилите на Хонда няма.Просто няма - а СиАрЕкс е автомобил,ненадминат и до ден днешен,включително динамика,мощност,баланс и здравина.Субару са просто брилянтни автомобили,а Ауди с тяхното Куатро,в интерес на истината на пръста не може да им стъпи

    Коментиран от #69

  • 68 NSX

    13 0 Отговор
    Не бих казал че това изглежда зле.

    Коментиран от #71

  • 69 Име:

    10 0 Отговор

    До коментар #67 от "345":

    Знам за какво говориш защото карам субару. То и няма ауди с бързи и бавни скорости, а това е гооооолям кеф, супер екстра. Субаруто, което карам е доста старо от 93-та но има с-ма за потегляне при наклон (механична) също една страхотна екстра. Тойота я вкараха чак сега след като подписаха с Субару за съвместно сътрудничество и последния Ladncruiser стана просто ЛУНОХОД.
  • 70 NSX

    6 0 Отговор
    И това.
  • 71 Име:

    3 0 Отговор

    До коментар #68 от "NSX":

    Голям фен на Хонда съм, но не знаех за този модел акорд. Благодаря, че ми я показа. А бе тия днешните фотографи направо ми писна от тях. Навсякъде показват снимки от изложения и така нататък и снимки на някфи коли в супер малки детайли. Снимал ми веждата на калника. Е как да се добие представа за визията на колата. Много повече харесвам снимки от далеч, за да се види цялата линия, а не някфи детайли, въпреки че така разбираш какво е качеството на изработка, но все пак първото впечатление трябва да прави линията на колата не десния й мигач.

    Коментиран от #74

  • 72 Име:

    5 0 Отговор
    Spoon CR-Z ,поне според мен, изглежда по-добре от този, който си пуснал, защото ги няма тия прагове и допълнителни неща на броните. Тоест стоков CR-z с други джанти и капак, окачване,спирачки,ауспух, волан и седалки. Промените по външния дизайн не трябва да са драстични, защото все пак тунинг маняците само в отделни случай са по-добри от дизайнерите създали модела. Аз лично харесвам изчистен тунинг като JDM тунинга, хубави джанти, малко по-ниско ок. и карб капак (не винаги)
  • 73 Име:

    8 0 Отговор
    ...........
  • 74 NSX

    7 0 Отговор

    До коментар #71 от "Име:":

    Това е европейският Акорд от средата на 2008.Много добра кола с двигатели леко модифицирани от доказалите се като супер здрави и икономични от предходния модел.Аз лично имах такъв модел 2006.Много здрава кола и рекорда ми за разход е 5,2 на сто с 2 литров бензинов мотор 155 коня.
    Сега се колебая дали да взема този от снимката или Ледженд.
    Хонда правят наистина добри коли и винаги са държали на качество и удовлетвореност на клиентите.
  • 75 NSX

    8 0 Отговор
    Виж това.
  • 76 M_SUX

    2 7 Отговор
    Cr-z хич даже не го смятам за сериозна кола;)... субарутата са бая грознички, а аутбака е мега грозен само новото субару седан СТИАЙ е готино... от тия коли дето показахте, да приемем, че хонда акорд е най-хубавата... (макар, че с тази дебела задница която прилича на старата 5ца е много грозна) нека направим една съпоставка с 3те марки дето споменах... ТОВА Е АКОРДА
  • 77 М_SUX

    3 8 Отговор
    Я сега направи сравнението с
  • 78 M_SUX

    3 6 Отговор
    или ето това

    Коментиран от #80

  • 79 М_SUX

    3 9 Отговор
    или ето това......... не, че съм фен толкова на ауди или бмв.. просто "красотата" на тоя акорд е смешно да я коментираме... при положение, че това са коли около 100 хиляди не сме намесили тежката артилерия... НЕ, казвам, че японците нямат красиви модели но от марка са по един Примерно Мицубиши ево е много красиво... от нисан ГТР-а е красив.... това новото 370З е пълна смехурия с тия грозни фарове и стопове... Тойота в момента нямат красив модел... Субару новата импреза sti седан е много готина... Хонда нямат красив модел.. има 3-4 красиви японски...

    Коментиран от #83

  • 80 Боби

    6 0 Отговор

    До коментар #78 от "M_SUX":

    Точно пък Ауди петица прилича на осъвременена 20-годишна Мазда MX-6, Хонда, Тойота Селика. Абсолютно нищо ново няма в тая кола. иначе за едно от малкото красиви БМВ-та /за мен/ съм съгласен, а за Мерцедес-Бенц няма какво да говорим. Но те ти постват коли от среден клас, а ти се хвърляш с луксозните. Да не ти пусна Лексъс LFA и други подобни. Немците трябва да се научите да сравнявате клас със клас.

    Коментиран от #84

  • 81 тадд

    1 0 Отговор
    навремето казвахме "Боя,кола не кара!",толкова ли се изкилиферчиха нещата,не знам.Фактора "милион" в клм.,май вече не играе.Всеки ден ме кефят едни лъскави коли,около десетина,на пиацата за таксита с по 2-3 милиона в 'досиетата' си.Годишно въртят по около 400-450 хиляди,лесно се смята стажа им.Няма да спомена марката,за да не излезе безплатна реклама;)
  • 82 Боби

    0 2 Отговор
    Ето Ви малко истински коли:

    http://www.youtube.com/watch?v=SJkWNUfbF00&feature=player_embedded#at=309
  • 83 Име:

    6 0 Отговор

    До коментар #79 от "М_SUX":

    На изложението тази година когато видях nissan 370z съм седял около него 15-20 минути и не исках да си тръгвам. Беше зашеметяващ, абсолютно зашеметяващ. А ти го наричаш смехория. Изобщо не мога да се съглася. 370з е една страхотна кола.

    Коментиран от #86

  • 84 М_SUX

    1 2 Отговор

    До коментар #80 от "Боби":

    Е добре де няма значение... тоя акорд е мега грозен спрямо тези коли които ги показах.. тогава какво говорим за красотата на японските коли.... и ако забелязваш казах, че има 3-4 красиви японки... ама проблема е, че само при бенц има 4-5 модела които са красиви ... толкова и при бмв и при ауди... докато при японците, от марка направят 1 готин и 10 смрадливи... не ме интересува ауди от къде са крали дизайн дори не съм им фен пък и са бракми, но просто ако имам пари сърце не ми дава да си взема японско.. казвам го като човек който скоро може да кара японка.....? няма какво да сравняваме клас с клас... пускам ги в различни класове защото така ми е паднало.... ако направим стена с красивите германски коли и красивите японски сигурно ще е около 20 на 4-5 което е огромна разлика

    Коментиран от #87

  • 85 да бе

    0 0 Отговор
    Точно пък това ако наричаш красиво и елегантно..........

    Коментиран от #89

  • 86 M_SUX

    1 1 Отговор

    До коментар #83 от "Име:":

    И аз се качвах... ама бива ли да сложат такива грозни фарове, че и отзад ги повторили.... иначе е готина и вътре е хубава ама това на.ира всичко... не ми е сериозна с тази визия отпред и отзад... като старата Е класа ... колкото и хубаво да я направят вътре колкото и хубава да беше отзад... отпред като ме погледне и ми става лошо.... а къде е проблема ... само едни фарове ;;;) надявам се да ме разбереш
  • 87 italdesign

    2 1 Отговор

    До коментар #84 от "М_SUX":

    Този Мерцедес който си пуснал на живо изглежда груб и недодялан.Така че твоите представи за красота не са много важни.W210 например е една от най грозните коли въобще.А ако сравниш новата C класа с онзи Акорд от снимката ще видиш че мегагрозната кола е Мерцедес.

    Коментиран от #90

  • 88 Боби

    0 0 Отговор
    Пуснах Ви клипче от оня ден, от Гудууд 2011, да видите истински красиви и редки коли. Има дори Citroen GT!
  • 89 M_SUX

    1 3 Отговор

    До коментар #85 от "да бе":

    да ве оная грозотия акорда е по-готин от Е класа купе ;) разгледай пак снимките които съм постнал
  • 90 М_SUX

    1 3 Отговор

    До коментар #87 от "italdesign":

    1 път отивах на зъболекар и точно там беше паркирано сигурно около 5 минути седях и я гледах Е Cupe .. седана и на мен не ми харесва, но прави разлика.... просто ти казвам пич... за мене японските са здрави и всичко друго, но не и красиви сам можеш да погледнеш акорда който се счита за красив.... и да погледнеш Е купе... жалкото е, че може би след месец ще карам тойота корола която не е много красива... но ако имам пари един ден ще карам Мерцедес... аз и сега карам мерцедес, но след 2 катастрофи и 3 години май ме напуска бавно

    Коментиран от #91

  • 91 italdesign

    3 0 Отговор

    До коментар #90 от "М_SUX":

    Ето ти дизайнерски японски автомобил.Това е елегантност за разлика от грубите форми на Мерцедес.И не е уместно да сравняваш луксозно купе със седан от средния клас.Ако взема да ти вадя снимки на дизайнерски коли ще видиш какви нещастници са Мерцедес и останалите германци.Германците никога не са били сила в дизайна.Напоследък взеха да се издънват и в качеството така че в момента се държат на един имидж от преди 30 и повече години.
  • 92 italdesign

    2 1 Отговор
    ето

    Коментиран от #93

  • 93 Име:

    3 1 Отговор

    До коментар #92 от "italdesign":

    italdesign правят дизайна на голф 1 !!! който си остава най-хубавия до сега
  • 94 italdesign

    1 1 Отговор
    Ето и още

    Коментиран от #95

  • 95 М_SUX

    1 2 Отговор

    До коментар #94 от "italdesign":

    Ахаха пича ми показва концепти.... дано ги видим някой ден из улиците, а не само като концепти;)
  • 96 М_SUX

    1 3 Отговор
    Само едно ще ти кажа карай си акорда и си мисли, че караш красив автомобил, но истината е, че не се различава от обикновените коли

    Коментиран от #97

  • 97 italdesign

    4 0 Отговор

    До коментар #96 от "М_SUX":

    Нещата са много прости.Ако искам здрава кола която да ми върши работа и изглежда добре ще си взема Акорд.Ако искам наистина красива кола която да се отличава от немската "премиум" масовка италианското е правилния избор.
    И в двата случая германците не вървят.
  • 98 italdesign

    4 1 Отговор
    Гледай дизайн и не ми давай за пример германските дървари на които половината им коли са с италиански дизайн.
  • 99 М_SUX

    1 0 Отговор
    признавам ги итал, ама колко ферарита и ламборгинита виждаш ... докато тези коли който показвам се намират из улиците на софия ;).. и призна, че акорд и компания са за да ти свършат работа... затова ще си взема корола 270 лева на месец и хачи около 3 пъти по малко от моя мерцедес... разхода ще покрива вноските... но въпреки това ми е безлична королата
  • 100 M_SUX

    2 3 Отговор
    а ве брато ... показваш коли който не съществуват.. това са концепти.... пиши тойота.бг и ще видиш реалните грозили.... кво ми показваш коли от дъвки турбо... покажи ми и шинари от мазда .... ама като цъкнеш да си купиш кола виждаш пак старите грозили ... трябва да знаеш какво значи концепт..спри да ги пращаш това не са реални коли не се продават ... просто ги правят за да покажат как ще бъде дизайна в бъдещето...

    Коментиран от #102

  • 101 razbirko

    4 0 Отговор
    Та...за Датсуна, между другото. Някой да има Шери "81-ва за продаване. Реставрирам си моя и ми трябват части.
  • 102 Боби

    1 0 Отговор

    До коментар #100 от "M_SUX":

    А я виж www.lexus-bulgaria.bg, понеже спомена Тойота.
  • 103 graver

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "Дошо":

    Идеята ти е правилна относно това дали след като си измислил нещо си най- добрият в направата му след време.
    ОБАЧЕ....
    Ако под руснак имаш в предвид Александър Попов който конструира първия радиоприемник, то той не е откривателя му и реално и до ден днешен не се зане кой е.
    Относно телефона пък, ами измислен е от Алкасандър Бел, а Никола Тесла няма нищо общо с него.

    От това което си написал единственото вярно е, че Тесла е сърбин, само че той е етнически сърбин който дори не е живял в Сърбия.

    Коментиран от #104

  • 104 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #103 от "graver":

    Ами колега аз съм чел, че Тесла пръв прави телефон но патента си продава на някой си пък той го продава на Бел.Според официалните източници е както казваш ти, но последно време ...нали знаеш постоянно изникват разни нови информации и вече човек се чуди кое е истина.
  • 105 вдъховен от user

    0 1 Отговор
    нямащи нищо общо с расовото свръх-качествено и нечупливо Германско БМВ и Ауди, пословично със своята епична здравина, произведено от гениални немски инженери - нобелови лауреати, първенци по иновации, чиито чертежи жълтите само преснимат на корейските си ксерокси.
  • 106 сертифициран от юзър

    1 1 Отговор
    Ето я истината за японските бамбукови кошници:
    http://bgjokes.com/gotini-istorii/istoria/221/drevnata-stolica-qponiq-systoq-prezentaciq-avtomobil/

    Коментиран от #107

  • 107 Ха ха ха

    0 0 Отговор

    До коментар #106 от "сертифициран от юзър":

    Истината е че гениалните германски инженери още се чудят как да направят кола като Nissan GTR . Явно са им развалени германските ксерокси.