Last news in Fakti

12 Юли, 2011 10:52 6 252 52

Дизел-електрически Allroad от Peugeot

  • peugeot-
  • 508-
  • rxh-
  • hybrid4-
  • франкфурт 2011

Комби с повишена проходимост ще бъде гвоздеят в програмата на Peugeot за автосалона във Франкфурт през септември. Моделът ще разполага с хибридна силова установка, съчетаваща дизелов и електрически двигател.

Двулитровият агрегат с вътершно горене ще задвижва предните колела, а 28-киловатовият електромотор - задните. Системата HYbrid4 е идентична с използваната при Peugeot 3008. Сумарната мощност на двата двигателя е 200 к.с., а въртящият момент - 452 Нм.

508 RXH може да се движи само на ток, но французите засега мълчат по въпроса с пробега в такъв режим. Дизел-електрическото Peugeot харчи под 4.2 литра нафта на 100 км и отделя само 109 г въглероден двуокис на километър.

Ппродажбитге на хибридната 508-ица започват през пролетта на 2012-а. От Peugeot обявяват, че смятат да внедрят технологията HYbrid4 и в други свои модели.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 bypas

    10 21 Отговор
    прилича на Audi Q7

    Коментиран от #3, #4, #16

  • 2 Боби

    25 4 Отговор
    Доста добре изглежда Пежакът.
  • 3 QWERTY

    14 6 Отговор

    До коментар #1 от "bypas":

    И кое по-точно???

    Коментиран от #23

  • 4 mercedes fan

    16 9 Отговор

    До коментар #1 от "bypas":

    nishto opshto sas q7
  • 5 Пижо

    5 15 Отговор
    Цветът е невероятно...грозен!
  • 6 Дошо

    4 24 Отговор
    Ba.i groznata pe4ka. Tova ne moje da stupi na ednata guma na GTR-ra. Ako 6te i 1/100 da har4i.

    Коментиран от #8

  • 7 Дошо

    8 2 Отговор
    az sum tup selqnin i ne razbiram ot koli

    Коментиран от #10

  • 8 QWERTY

    6 6 Отговор

    До коментар #6 от "Дошо":

    1.GT-R ne e hibrid
    2.Skoro nqma i sigurno nikoga nqma da izleze kombi versiqta
  • 9 Дошо

    19 7 Отговор
    И никога не пиша на латиница.
    Пежото ще е страхотен автомобил.Мощен, комфортен и икономичен.Ако и надеждността е на ниво какво повече му трябва на човек?Трошките Олроуд на Ауди ще му дишат прахoляка.
  • 10 Дошо

    15 7 Отговор

    До коментар #7 от "Дошо":

    И никога не пиша на латиница.
    Пежото ще е страхотен автомобил.Мощен, комфортен и икономичен.Ако и надеждността е на ниво какво повече му трябва на човек?Трошките Олроуд на Ауди ще му дишат прахoляка.
  • 11 QWERTY

    6 7 Отговор
    3.Do6o zabravih 4e GT-R ne e s povi6ena prohodimost
  • 12 Дошо

    2 3 Отговор
    Аз съм прост комплексар искащ супер GT-R.Ама какво да се прави отивам да прая свирка на жигулата.
  • 13 sashi

    12 5 Отговор
    mnogo krasivo nqma spor
  • 14 W203

    10 7 Отговор
    tova shte e dobro
  • 15 bg

    13 12 Отговор
    K, purvo da si opravqt deskoto oka4vane,4e to po na6te puti6ta edvam vurvqt Pejata,kvo ostava po 4eren put !!!

    Коментиран от #18

  • 16 aha

    4 9 Отговор

    До коментар #1 от "bypas":

    da imat po 4 kolela :D
  • 17 MBP

    8 13 Отговор
    NAISTINA PRILICHA NA AUDI Q7
  • 18 Дошо

    13 6 Отговор

    До коментар #15 от "bg":

    На Ауди не им пречи да си правят олроудите въпреки тотално трошливото окачване.Пежо не вярвам да е по-зле.
  • 19 bai Mitko

    7 10 Отговор
    Otstrani i ot zad prili4a na Audi Q7, bez maitap
  • 20 ---

    5 12 Отговор
    mnogo kopirat fransetata chista Q7-ca,nishto che tq e grozna
  • 21 PEUGEOT 607

    15 10 Отговор
    sas sigurnost shte e po zdravo ot audi q7
  • 22 Deyan

    15 6 Отговор
    Всъщност това е едно много добре изглеждащо Пежо--супер профил, и факта,че е тъй "protensive" като торпедо, ми дава естетическа радост.

    Стига с тези къси тумбаци "Short Wheel Base"-- като ги видя ми става лошо-- красотата е в пропорциите на "Long Wheel Base" и от сорта!!
  • 23 bypas

    5 12 Отговор

    До коментар #3 от "QWERTY":

    като го погледнеш отсрани фасона прилича на Q7
  • 24 HDI

    13 6 Отговор
    кои сега е номер едно...................пежо си е пежо,верно има няква прилика с Q7 но със сигурност ще е много по добро съотношение ,ЦЕНА КА4ЕСТВО
  • 25 HDI

    12 7 Отговор
    СТРАХОТЕН АВТОМОБИЛ ,СИГУРНО И ОТ ВЪТРЕ ИЗГЛЕЖДА ПРЕКРАСНО
  • 26 HDI

    16 8 Отговор
    ХАЙДЕ ПРИВЪРЖЕНИЦИТЕ НА НЕМСКИТЕ ВАРЕЛИ,ЗАПО4ВАЙТЕ ДА ПЛУЕТЕ,КАКВО 4АКАТЕ ,ИЛИ НЯМАТЕ ДУМИ А.......

    Коментиран от #29

  • 27 Ivo

    13 8 Отговор
    dragi mi priateli kade vidiahte tazi prilika s Q7 ne znam ,moze bi ima prilika s Audi ALLROAD makar 4e i tova sravnenie e smeshno ...ina4e kolata e takav klas (Audi ALL_ROAD) t.e. visoko prohodimo kombi ! A za tezi koito postoianno sravniavat frenski s iaponski,nemski s frenski koli moga da im kaza 4e si gubiat vremeto ,vsiako ka4estvo i komfort si ima svoiata tzena !
  • 28 Morientes

    15 4 Отговор
    Точно това Peugeot 3008 направи фурор в Германия като излезе.. Голям звяр е и съотношението, цена /качество /проходимост/ комфорт му е добра.
  • 29 G klasa

    4 18 Отговор

    До коментар #26 от "HDI":

    varel e frenskiat avtomobil nemskoto e klasi nad iaponski,frenski i koreiski kenefi

    Коментиран от #32

  • 30 4008

    5 19 Отговор
    Поредният 4х4 провал на Пежо
    Но важното е че имат мерак и не се отказват

    Коментиран от #31

  • 31 PEUGEOT 607

    8 3 Отговор

    До коментар #30 от "4008":

    interesno mi e kak razbra che e proval.pokara li go izmina 40000km i ne opravda ochakvaniata li kakvo kaji

    Коментиран от #49

  • 32 mido77

    10 5 Отговор

    До коментар #29 от "G klasa":

    деца стига сте писали само глупости.на вашите като им стигат парите само за голф,това неозначава че немските са наи големите.франсетата знаят много добре какво да травят.и колите им са на доста високо ниво.като ги разбираш толкова кажи ми при вановете ситроен ц4 гранд пикасо-кои немски ван е по добър от него.

    Коментиран от #33

  • 33 G klasa

    3 9 Отговор

    До коментар #32 от "mido77":

    hahaha ti za goliam li se imash mojem dase obzalojim che sam na poveche godini ot teb.a otnosno temata za vrenskite koli shte ti kaja che sa evtini kolici koito niamat nishto obshto s nemskata nadejdnost.

    Коментиран от #35, #36

  • 34 106maniq

    5 1 Отговор
    На снимките можеби прилича на AUDI Q7 но като го видите на живо няма нищо общо с Q7-ца! ;)
  • 35 Петър

    6 0 Отговор

    До коментар #33 от "G klasa":

    Може и на 80 да си, но по нищо не личи- плюеш кола, в която не си се качвал, пишеш на латиница... Карай си G класата, мисли се за мутра и не приказвай като не знаеш. Колата е трепач. И визия вади и добро задвижване, евала!
  • 36 Дошо

    7 1 Отговор

    До коментар #33 от "G klasa":

    Като знам някои представители на немските кошове каква надежданост вадят Пежото сигуно няма нищо общо с тях ахахаха
  • 37 люс

    7 1 Отговор
    200 коня за 4.2 литра на сто километра браво
    много изгодна кола
    1.красива
    2.иновационна
    3.голяма
    4.достатъчно мощна
    5.високо проходима
    6.супер икономична
  • 38 Ogi

    5 1 Отговор
    Няма нищо за чудене - докато другите се туткат, французите са абсолютно винаги с една или с няколко крачки напред. Всички уж внедряват подобни технологии, но французите го правят вече масово. Ето сега показват снимката и напролет колата е на пазара. Че и започват да я налагат в цялата си моделна гама.

    Коментиран от #50

  • 39 G klasa

    3 0 Отговор
    Ne mi viarvate che sum goliam a?Imam G klasa naistina.Zalepil sum ia tochno nad legloto v detskata si staia.V neia imam nakicheni oshte plakati na mnogo koli.Niakoi tuk me obviniavat che sum pisal sus 100 nika i iskam da kaja che ne e viarno - okolo 60-70 sa sega.A za tova che kazvate che sum psuval mnogo sushto ne e vqrno.E seshtam za edni 3-4000 puti ama za drugi neznam.Vie ako znaete kajete.

    Коментиран от #40

  • 40 G klasa

    2 2 Отговор

    До коментар #39 от "G klasa":

    hlape izberisi niakoi drusg s koito dase pravish na interesen che shte stane plachka.

    Коментиран от #46

  • 41 G klasa do Dosho

    6 5 Отговор
    ako vizirash omraznata za teb a i za mnogo drugi hora VAG peugeot opredeleno e po dobriat izbor.

    Коментиран от #43

  • 42 G klasa do polzvashtiat nikat mi

    2 3 Отговор
    mejdo drugoto zashto si hrabar pred kompa ana na ulicata takiva kato teb ste s navedeni glavi.az shte ti kaja zashto zashtoto si kompleksiran ot mizerniat si nachin na jivot,vsiaka vecher kato slezesh ot staroto golfche i vlezesh v panelniat si apartament i zavarish 80kg si jenica proklinash vsichki koito praviat pari a ti na sutrinta tragvash kam rabotnoto si miasto i se nadiavash zaplatkata ti da narasne do 600lv i da saberesh pari za golf4 zashtoto tvoeto golfche 3 veche se predava.adio i dane pribegnesh kam s......stvo
  • 43 Дошо

    6 2 Отговор

    До коментар #41 от "G klasa do Dosho":

    От ВАГ 100% е по-добрия избор

    Коментиран от #44

  • 44 G klasa

    5 7 Отговор

    До коментар #43 от "Дошо":

    da napalno si prav.
  • 45 opo

    6 2 Отговор
    Определено предпочитам това Пежо,отколкото Q-7,като имам предвид,че франсетата превъзхождат в пъти Аудито по комфорт и качество.Карал съм и двете марки,затова си позволявам да коментирам.
  • 46 anti vag

    3 0 Отговор

    До коментар #40 от "G klasa":

    Auuu kolko si strahovit...istisnki g(n)usar:)
  • 47 Модератор

    0 0 Отговор
    Този коментар е премахнат от модератор.
  • 48 Gosho

    6 0 Отговор
    Дошо е цар !! Дошо искам да се кандидатираш за АНТИ-ВАГ президент във сайта !! ИМаш моя глас :))
  • 49 4008

    0 6 Отговор

    До коментар #31 от "PEUGEOT 607":

    Ами покажи ми един успех на Пежо в 4x4 сегмент аи аз ще ти кажа защо мисля че е провал
  • 50 4008

    1 7 Отговор

    До коментар #38 от "Ogi":

    Колко да са напред Пежо, крачка или две... не знам
    Но тов ачудо излиза 10 години след Ауди Allroad.
    Та пак се чудя колко ли са напред тия французи, колко ли
  • 51 Ogi

    8 0 Отговор
    Напред са, изобщо не се съмнявай. В случая напредъкът е не толкова в задвижването и окачването. Те са най-малкият проблем точно пък за Пежо-Ситроен, които от години газят всичко наред в световния рали шампионат, а и в рали Дакар. Големият плюс е в дизел-хибридното задвижване, хората го въвеждат в масовите модели на 200 коня свалят разхода на 4 литра нафта.
  • 52 venco

    1 0 Отговор
    в "Top Gear" го оприличават на Volvo, и им хареса за семейна кола, не била динамична, но пък е иконимична ;-)