Според високопоставени хора от немската компания Volkswagen, концептуалното возило XL1 предизвиква най-силен интерес от страна на публика и специалисти и има огромни шансове да влезе в серийно производство.
Концепцията Volkswagen XL1 представлява двуместен лек автомобил със задно предаване, който според представителите на компанията, ще се превърне в най-икономичното превозно средство от този клас.
Колата разполага с иновационен двуцилиндров дизелов двигател с мощност от 50 к.с. Нафтовото агрегатче е с работен обем от едва 0.8 литра, но ще предава въртящия си момент на задната ос заедно с електромотор с мощ 30 коня.
Този хибриден силов тракт ще работи съвместно с добре познатата седемстепенна DSG скоростна кутия. Благодарение на всичко това, както и на изключително ниското тегло, от двуместното автомобилче се очакват феноменални резултати по отношение на разход на гориво.
Какви точно ще са те, на този етап не се споменава. Папараци обаче успяха да снимат XL1 по време на зимни тестове при температура от минус 30 градуса по Целзий. Според специалистите това превозно средство ще се появи на пазара в най-скоро време, а прогнозите са за силно достъпен и в ценово отношение автомобил.
Поради тази цел интериорът ще е максимално опростен. Още от очакванията за серийната версия са свързани с тезата за напълно закрити задни колела, като това ако бъде направено, ще е с цел подобряване на аеродинамиката.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Симеон Тасев
ТЕЯ СМЕШНИЦИ КЪДЕ СА ТРЪГНАЛИ И КОЛИ ДА ПРАВАТ ЗА НИЩО НЕ СТАВАТ БАРУТАРНИЦИТЕ ОТ ФОЛФ ТОЕСТ ГОЛФ ДЕТО БИЛА УЖ ЗДРАВА КОЛА
Коментиран от #4
09:42 20.01.2013
2 ГОШУ☺
09:51 20.01.2013
3 gog
10:09 20.01.2013
4 Специалиста
До коментар #1 от "Симеон Тасев":
Смешниците продават най много качествени автомобили в Европа и америка.Когато БМВ достигнат и половинато от продажбите на фау ве-то могат да се на ричат автомообилостроители.Няма какво да се чудищ - прочети и се информирай.Коментиран от #17
10:13 20.01.2013
5 1234
10:55 20.01.2013
6 Лъв Фландърски
10:59 20.01.2013
7 nikito_blend
11:02 20.01.2013
8 Госта
Е колко по-постен може да бъде един интериор питам аз. Те ВАГените са максимално опростени и сега и максимално ненадеждни автомобили. Щели еди какво си да правят. Да бе да, това го чуваме от години. Още си спомням 2008 г. в Ауто Билд колко статии изписаха за дизеловият им хибрид, който харчел 2/100 и щял да обезсмисли Приус. Още го чакаме този хибрид да излезе. Просто тази компания освен чупещи се и тракащи дизели нищо друго не може да направи. Жалка работа, за хорица, които им вярват на лъжите.
11:22 20.01.2013
9 Симеон Тасев
Коментиран от #12, #15
11:23 20.01.2013
10 1234
11:24 20.01.2013
11 Гост
11:35 20.01.2013
12 Специалиста
До коментар #9 от "Симеон Тасев":
Много ми е интересно защо говорите против VW само с общи приказки . За постигнатото просто не може да става сравнение. БМВ поостигат новости само в главите на феновете си.През последните 60 години Vw са започнали производство на първите хетчбек, първите ванове и т.н. и т.н.Произвеждат най надеждните и продавани сериини автомобили и най луксозните и скъпи поръчкови суперкари. БМВ се опитват да продават уж луксозни автомобили пък на по- евтини от сегмента и затова не им се получава.11:43 20.01.2013
13 Димитър Стоянов
12:16 20.01.2013
14 ддд
12:52 20.01.2013
15 Георги Станков
До коментар #9 от "Симеон Тасев":
Освен, че изхранват 95% от сервизите кво др са постигнали :D :D :D13:12 20.01.2013
16 гостенин
14:12 20.01.2013
17 Петър
До коментар #4 от "Специалиста":
Ало, аа специалиста, това че продават най-много, не означава, че са качествени. Освен това BMW-хейтърите направо ставате смешни на моменти. Къде ходиш да сравнява VW с BMW? Едното е най-обикновена марка, която прави едни и същи коли под различни марки, а другото е премиум марка. Няма как луксозна марка да постига масовост като далеч по-евтина марка. Ама дай да сравним и Jaguar с VW, по малоумната ти логика те не са никаква автомобилна компания, защото не продават бройки колкото умрелия Golf. Айде цъкайте минуси сега, ама да знаете, че сте просто смешни с омразата си към нещо, което не можете да си позволите. BMW FTW!Коментиран от #18, #24
14:22 20.01.2013
18 Пешката
До коментар #17 от "Петър":
Смени дилъра брат14:45 20.01.2013
19 prizrak
14:47 20.01.2013
20 SlowMotion
14:49 20.01.2013
21 съдружника
15:29 20.01.2013
22 Стефан Никодимов
http://www.autoexpress.co.uk/car-news/consumer-news/62383/german-cars-among-worst-engine-failures
Надявам се разбирате поне малко от малко английски, за да видите как Audi са на едно от водещите места по сериозни повреди в двигателя. BMW и VW са на 7 и 9 място, правете сметка прехвалените ви немски кошари колко струват . Той 1234 добре каза за хибридния дизел, само дето промитите мозъци на болшинството хора пишещи тука не приемат, че нещо различно от идолизираните им марки, може да е иновативно и добро, а повечето даже няма да разберат за коя точно марка иде реч.
Коментиран от #25, #36
15:44 20.01.2013
23 АдиБас му е мамата
16:41 20.01.2013
24 Специалиста
До коментар #17 от "Петър":
БМВ е премиум марка само за новобогаташите в недоразвитите страни. Първо почетете литература и тогава окачествявайте.БМВ си е най обикновен масов сериен автомобил с малко по добро качество от другите, но с много по висока цена.Именно неоправдано високата цена е причина да се продават толкова малко бройки.За децата може и да изглежда премиум.Видяхте ли каква смехория е х7.Коментиран от #29
16:48 20.01.2013
25 Специлиста
До коментар #22 от "Стефан Никодимов":
Евалла пич, страшен си. Заедно с 123456 вземете и образовайте незнаещите и заблудени Европейци и американци какво да купуват. И ако не ти отърва истината че в белите държави се купува качеството, остава ти само да пишеш глупости и да се излагаш.Коментиран от #31, #35
16:54 20.01.2013
26 Ваг-фен
16:57 20.01.2013
27 riki
16:58 20.01.2013
28 лунатика
но сега вече тотално си затвардих мнението че правят каруци с двигател и тенекии ,още 100 години и пак няма да напраят кола като хората.
17:23 20.01.2013
29 Петър
До коментар #24 от "Специалиста":
Продават се малко бройки? За това ли от луксозните марки BMW е с най-големи продажби и за това VAG ще наливат милиарди, за да успеят да ги настигнат? Премиум означава луксозна, с повече екстри и респективно комфорт. А коментара ти за х7 само показва колко си пристрастен, защото явно изобщо не си погледнал, че фотошопнатата снимка е нечий жалък и неуспешен опит да издължи х5 и силуета дори нямаше нищо общо със снимката с камуфлажа. Ама трябва да хейтваме BMW, нали? Ама какво ли точно се опитвам на теб да обясня, хората с пари на запад карат Мерцедес и БМВ, в Англия се кара изключително много Jaguar, ама ти понеже знаеш повече си карай Голфа и викай новобогаташи на всички останали. А то стана ясно колко ги разбираш нещата след това за минималните продажби на BMW.Коментиран от #33
17:25 20.01.2013
30 Audi A4
17:32 20.01.2013
31 Стефан Никодимов
До коментар #25 от "Специлиста":
Да разбирам, че не разбираш английски или пък си като някой кон с капаци, който въпреки прочетеното си знае своето и набива на едно място до безкрай? То в статията пише, ти си прави изводите.Коментиран от #34
17:43 20.01.2013
32 маняка
18:41 20.01.2013
33 Специалиста
До коментар #29 от "Петър":
Кой ти каза че БМВ е премиум марка.БМВ произвеждат най-обикновенни автомобили с добро качество но на много висока цена и затова продажбите им са малки.Когато бай цървул се качи от москвич на 15 годишно бмв си мисли че е хванал господ за шлифера.18:47 20.01.2013
34 Специалиста
До коментар #31 от "Стефан Никодимов":
Не ми трябва английски за да знам че някой рекламира трошливи коли за да работят автосервизите.Но се иска интелигентност за да отсява човек кой с каква цел води статистика.Ниско интелигентният индивид когато прочете нещо което му се иска да е така, не проверяваа а се доверява сляпо.Това е и секрета на успехите на всички спекуланти.Коментиран от #46
18:54 20.01.2013
35 1234
До коментар #25 от "Специлиста":
Ти за по тъп от тях ли се имаш,аз не. Или сравняваш начина и качеството ни на живот с техния? Именно затова трябва да можеш да видиш това което трябва.Коментиран от #37
19:03 20.01.2013
36 ТАД
До коментар #22 от "Стефан Никодимов":
В статистиките на първо място е марката която плаща тази статистиката, и обикновено марките, които нямат нужда от такава реклама не плащат. Познай кой печели?! И все пак плащащите никога няма да настигнат не-плащащите.И да обясня : хората които четат тези статистики не са много заможни защото не са много интелигентни и за това карат автомобили които се рекламират по този жалък начин. А хората, които са интелигентни обикновено нямат финансови проблеми и карат класни автомобили, които нямат нужда от реклама.
Нарочно не споменавам марки за да не се изкривява казаното!
19:21 20.01.2013
37 Специалист
До коментар #35 от "1234":
Евала пич, ние сме и по умни и по интелигентни ама защо позволяваме да ни управляват из..ди.Коментиран от #39
19:21 20.01.2013
38 БУМЕР КАМОР
Коментиран от #40
19:27 20.01.2013
39 1234
До коментар #37 от "Специалист ":
Радвам се ,че се разбираме.Иначе мога да ги похваля ,че са решили да покажат някакъв по различен дизайн от Волфсбург. Което според мен е положително.19:31 20.01.2013
40 сАдружникъ
До коментар #38 от "БУМЕР КАМОР":
Ти за това ли зимата не работиш и само по форумите драскаш...братчед:)Коментиран от #45
19:36 20.01.2013
41 Специалиста
19:49 20.01.2013
42 Сър Джереми
20:13 20.01.2013
43 Специалиста
20:27 20.01.2013
44 SlowMotion
20:43 20.01.2013
45 БУМЕР КАМОР
До коментар #40 от "сАдружникъ":
kaji be kakvo mrankash21:36 20.01.2013
46 Стефан Никодимов
До коментар #34 от "Специалиста":
А твоята интелигентност къде се корени точно, ако не е тайна? Откъде научаваш кои точно марки продават качествени автомобили в момента, защото примери за това как някоя марка променя качеството на продаваните автомобили има много. Да разбирам, че ти просто си знаеш, че VW правят добри автомобили и това винаги ще си остане така? И как си сигурен, че е така? Ще ти кажа практичните хора какво правят. Прочитат някоя друга статистика, гледат дали се потвърждава информацията от различните източници, а след това питат някой приятел с такава кола има ли проблеми. Всички мои познати с Volkswagen имат проблеми с колата си или са имали. Я горивна помпа, я горене на масло. Особено масло масово го имат 2.5 TDI, ама сигурно пак съм прочел грешно. А сега ми кажи след като най-добрите нямат нужда от реклама, защо им е на VAG придворно списание? Ако не знаеш казва се Auto Bild. Този коментар се отнася и към колегата ти ТАД, според който явно статистиките са направени само да хвърлят прах в очите.Коментиран от #47
22:11 20.01.2013
47 Бай хой
До коментар #46 от "Стефан Никодимов":
Правилно разсъждаваш.След това обаче започваш да хитруваш и да лъжеш.Когато си направят проучванията клиентите най-често си купуват автомобил от фолксваген, това се разбира от продажбите. И на децата ще им стане ясно че проучването е показало че VW са най-надеждни и с най-малко проблеми и затова се е стигнало до милионите продажби.Май на някои трябва да им се обяснява по дълго и очевадното.Коментиран от #48, #49
22:26 20.01.2013
48 Гостенина
До коментар #47 от "Бай хой":
Цитат:„И на децата ще им стане ясно че проучването е показало че VW са най-надеждни и с най-малко проблеми и затова се е стигнало до милионите продажби.“
-----------------------------------------
Целият ти пост е доста м..умен, но това изречение просто кърти. Е няма по-м...умно изказване от това, вЕрвай ми. То бива, то може, ама наистина ВАГ.налните фенове ще се окажете доста зле от към интелект. Специално VW продават предимно в Китай и Германия. Направи си справка с интернет. Има много писано по въпроса. В гЕРМАНИЯ РАЗЛИЧНИТЕ АВТОМОБИЛОСТРОИТЕЛИ СИ ПРЕПРОДАВАТ ФИКТИВНО АВТОМОБИЛИ, ЗА ДА ПОМПАТ ПРОДАЖБИТЕ. Освен това всички държавни институции в Германия са предимно с автомобили VW. Няма конкурси, няма нищо. В Китай не знам как ги купуват тези боклуци, но явно са по-добри от китайските ментета. Та от там им идват продажбите, а не от нещо друго. Ако ми покажеш статистика, класация или някакво официално изследване, което доказва приказките ти ще си взема думите назад, ще ти се извиня публично и ще те черпя в което заведение кажеш с каквото поискаш.
Коментиран от #50
23:00 20.01.2013
49 Стефан Никодимов
До коментар #47 от "Бай хой":
Няма какво да лъжа. От това, което съм чувал от познати с Volkswagen, единият беше Passat V, другият Golf V, не искам да имам собствен опит от тях. Като гледам пишещите тук, повечето биха си купили Volkswagen, защото са 'немско качество', нито знаят какви проблеми имат, нито нищо. Те са решили, че са добри и до там, няма как да променят мнението си. Болшинството хора са така, включително в Германия, която е най-големия пазар на нови автомобили в Европа. В Англия нов Голф се среща много, много рядко, щом ще гледаме западните държави, значи всички трябва да започнем масово да си купуваме Mini. Най-масовата премиум марка тук е Jaguar, от по-евтините Vauxhall преобладава. Сега и за тях ли ще кажем, че са глупави и трябва моментално да минат към продукцията на VAG? Всеки има своята истина, просто аз съм човек, който залага на малко различни решения и не винаги грешни. Моят опит от френската продукция е много добър, определено бих повторил, ако имах парите за това бих си взел Jaguar, а ако имах наистина много пари нещо от сорта на Morgan. Просто не обичам да ходя по мнозинството и това, че Volkswagen са масови, поне в моите очи не прави някой продукт качествен.Коментиран от #51, #52, #53
23:07 20.01.2013
50 Специалиста
До коментар #48 от "Гостенина":
Това че обиждаш показва колко ти е умствения багаж.Който може го може.Всеки иска да продава в Китай, САЩ и Германия, но не всеки може.Няма как да знаеш и разбираш повече от световните брокери.23:10 20.01.2013
51 Денис Родман
До коментар #49 от "Стефан Никодимов":
Виж сега, много хора сме били и сме в Англия и Европа, и къде ли не още. Това, че масово се кара Воксъл/Опел демек, защото е евтин, не значи, че е добър. Просто е евтин. От друга страна, немските автомобили не са дотолкова почитани в ЮК, специално Фолксваген, което пък не означава, че са много по-зле от типично британските марки. Въпрос на предпочитания. За последно като бях, то бяха едни Ягуари, едни Талботи, ЕмДжи-та, БМВ-та, по-рядко френски машини. Карах Ягуар Ес-тайп с 3л. В6 двигател, 231 к.с., ми не е лош, никак даже. За французойките - едни течове на масло, едни проблеми със спирачките, за Мегана говоря специално, даже се бях навил Пежо 407 да си взема, приятно на вид, но разбрах за пожари с тях, заради електрическата система. Не бих отказал един Еос, да кажем или Фетън, добра визия и почти нови. Това е, новото е ново, старата щайга и да е в състояние да изкара 2 млн. мили, то тя ще и морално, и чисто физически остаряла.01:44 21.01.2013
52 Бай хой
До коментар #49 от "Стефан Никодимов":
Огледайте се наоколо и приемете истината ако не съвсем късно за вас.Не питай двама, милиони си купуват фолксваген не защото са по прости от хитруляците.Който има по малко пари което не е обидно в наше време си купува опел и ли форд.Който може да си го позволи VW. Който пък има още повече пари - пожелавам го на всеки, си купува БМВ или Мерцедес.Като цена .качество VW са недостижими.Коментиран от #55
10:00 21.01.2013
53 Бай хой
До коментар #49 от "Стефан Никодимов":
Май сбърках че те коментирам.Извинявай но не бях ти прочел коментара до край.Под достойнството ми е да се занимавам с човек който сравнява Голф с Ягуар.Мислех че споря със сериозен човек.10:05 21.01.2013
54 --------
10:25 21.01.2013
55 Дошо
До коментар #52 от "Бай хой ":
Вярно е.Няма толкова скъпи и надценени боклуци като ВАГените.Коментиран от #57
10:36 21.01.2013
56 бат' Ицо
То бива човек да е некомпетентен, но на всичкото отгоре пък и арогантен и нафукан, такъв чак не бях виждал... Виж какво, голобрадко, тоя свят не сме го измислили ние с теб и хората В ЦЕЛИЯ СВЯТ ясно и точно са направили безпристрастната констатация, че по отношение цена към качество, ФОЛКСВАГЕН са ненадминати.. И това продължава 50-60 години, та чак до наши дни, и ще бъде! Нямало статистики, доказващи предимствата на VW... Ами точно обратното е, бе - чети малко повече и се образовай, та да несе излагаш по този смешен начин. Що се отнася до смелите ти залози, ако се хванем на бас, доста бира ще изпия, а и няма да ти стигнат парите!!!!!!
10:59 21.01.2013
57 Бай хой
До коментар #55 от "Дошо":
Дошо, дошо ще доживееш ли някога някой да надцени и японските еднодневки.Ама май балъците се изчерпаха.Коментиран от #58
11:01 21.01.2013
58 Стефан Никодимов
До коментар #57 от "Бай хой":
Ясно, а на мен ми е под достойнството да споря с някой, който е толкова болно фанатизиран фен на ВАГ. Явно не знаеш, че до миналата година, когато се случи аварията във Фукушима, Тойота държаха първото място по продажби в целия свят и след това паднаха на 3то и не защото поръчките спряха, а защото заводите не можеха да произвеждат коли, заради бедствието. Японците са се доказали, че произвеждат къде по-качествени коли и за това и бяха на чело по продажби, а не като прехвалените VW, които карат на стари лаври. Балъците, за жалост, не са се изчерпали и продължават да купуват ВАГ продукция, а ти трябва да се научиш да четеш, а не да преглеждаш отгоре отгоре, защото никога не бих принизил Jaguar толкова, че да ги сравня с Голфу.Коментиран от #59
12:27 21.01.2013
59 Бай хой
До коментар #58 от "Стефан Никодимов":
Стефчо, Стефчооо тойота се прави на много места по света.Например-Австралия,Китай,Индия,Сащ,Европа,ЮАР и др. В Япония се намират на 200км. от Фукушима.Лошо е да се занимаваш с лъжи.Какви стари лаври като статистиките са от сега.А ве забелязах че обичаш да послъгваш да не би да си от ония дето по етност са си лъжци.Коментиран от #60, #61
14:38 21.01.2013
60 Лъчо
До коментар #59 от "Бай хой":
Тойотите и в ТрУция се прозвеждат,аз имах "щастието" да се запозная с турска корола направо е куче влачи диря носи. Та беше ми думата че Мицубиши,Хонда,Тойота, и т.н.кито са "Made in Japan"са много по качествени от тези които се правят в извън Япония. Знам че не откриам Америка но си е така.16:38 21.01.2013
61 Стефан Никодимов
До коментар #59 от "Бай хой":
Ако искам и смесица между циганин, пакистанец и китаец ще съм, теб какво те бърка? Освен това в коментара ми не виждам лъжа, цялото производство в този район в Япония, което никак не е малко на брой, се прекратява, времето от поръчката в представителството до доставката се беше увеличило с до три месеца на места. Няма как иначе да падне от първо до трето място в една година, при положение, че продължават да правят автомобили в класи над ВАГ. Ама изчакай 1-2 години и сам ще видиш дали пак няма да са на първото място.18:09 21.01.2013
62 фау ве поло
А как са отворили вратите в тоя студ :)
22:40 21.01.2013