Last news in Fakti

20 Януари, 2013 09:34 16 580 62

Volkswagen започна зимни тестове на дизеловия хибрид XL1

  • xl1

 

Според високопоставени хора от немската компания Volkswagen, концептуалното возило XL1 предизвиква най-силен интерес от страна на публика и специалисти и има огромни шансове да влезе в серийно производство.
 
Концепцията Volkswagen XL1 представлява двуместен лек автомобил със задно предаване, който според представителите на компанията, ще се превърне в най-икономичното превозно средство от този клас.
 
Колата разполага с иновационен двуцилиндров дизелов двигател с мощност от 50 к.с. Нафтовото агрегатче е с работен обем от едва 0.8 литра, но ще предава въртящия си момент на задната ос заедно с електромотор с мощ 30 коня.
Този хибриден силов тракт ще работи съвместно с добре познатата седемстепенна DSG скоростна кутия. Благодарение на всичко това, както и на изключително ниското тегло, от двуместното автомобилче се очакват феноменални резултати по отношение на разход на гориво.
 
Какви точно ще са те, на този етап не се споменава. Папараци обаче успяха да снимат XL1 по време на зимни тестове при температура от минус 30 градуса по Целзий. Според специалистите това превозно средство ще се появи на пазара в най-скоро време, а прогнозите са за силно достъпен и в ценово отношение автомобил.
 
Поради тази цел интериорът ще е максимално опростен. Още от очакванията за серийната версия са свързани с тезата за напълно закрити задни колела, като това ако бъде направено, ще е с цел подобряване на аеродинамиката.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Симеон Тасев

    1 8 Отговор

    ТЕЯ СМЕШНИЦИ КЪДЕ СА ТРЪГНАЛИ И КОЛИ ДА ПРАВАТ ЗА НИЩО НЕ СТАВАТ БАРУТАРНИЦИТЕ ОТ ФОЛФ ТОЕСТ ГОЛФ ДЕТО БИЛА УЖ ЗДРАВА КОЛА

    Коментиран от #4

  • 2 ГОШУ☺

    0 1 Отговор
    Направо да слагат двигател от Трабант.Поне е изпитана марка.
  • 3 gog

    1 1 Отговор
    mnogopo dobree ot bmv be
  • 4 Специалиста

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "Симеон Тасев":

    Смешниците продават най много качествени автомобили в Европа и америка.Когато БМВ достигнат и половинато от продажбите на фау ве-то могат да се на ричат автомообилостроители.Няма какво да се чудищ - прочети и се информирай.

    Коментиран от #17

  • 5 1234

    1 1 Отговор
    Отново сте години назад .Хората вече го продават и карат но в съседна на вас държава. Иначе сте много здрави ,няма проблеми.
  • 6 Лъв Фландърски

    0 1 Отговор
    Браво на VW. С нетърпение чакам да пуснат електрически автомобил,
  • 7 nikito_blend

    0 1 Отговор
    Хм ... това се очертава да е много икономично. Буди интерес това автомобилче. :
  • 8 Госта

    1 1 Отговор
    „...интериорът ще е максимално опростен.“
    Е колко по-постен може да бъде един интериор питам аз. Те ВАГените са максимално опростени и сега и максимално ненадеждни автомобили. Щели еди какво си да правят. Да бе да, това го чуваме от години. Още си спомням 2008 г. в Ауто Билд колко статии изписаха за дизеловият им хибрид, който харчел 2/100 и щял да обезсмисли Приус. Още го чакаме този хибрид да излезе. Просто тази компания освен чупещи се и тракащи дизели нищо друго не може да направи. Жалка работа, за хорица, които им вярват на лъжите.
  • 9 Симеон Тасев

    1 1 Отговор
    БРЕЙ НЕЗНАЕШ ЧЕ ФОЛЦ ПРАВЕЛИ КОЛИ БРЕЙ МИСЛЕХ ЧЕ СА ПОЧИСТВАЩА ФИРМА В ГЕРМАНИЯ БМВ СА ПОСТИГНАЛИ ТОЛКОВА МНОГО КОЛКОТО ФОЛЦ И СЛЕД 10000 ГОДИНИ НЯМА ДА СТИГНАТ

    Коментиран от #12, #15

  • 10 1234

    1 0 Отговор
    Абе тия с минусите знаете ли за кой дизелов хибрид говоря ,или ще ме попитате колко се продава. И после какво били дали тия немски пръчки на автомобилостроенето - КОНФЕКЦИЯ това са дали.
  • 11 Гост

    0 1 Отговор
    Аве Ташо, ти чувал ли си изобщо колко продадени Костенурки и Голфове има продадени тази марка? И какво са постигнали БМВ освен да се лъзгат безпомощно на сняг? Сподели!
  • 12 Специалиста

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "Симеон Тасев":

    Много ми е интересно защо говорите против VW само с общи приказки . За постигнатото просто не може да става сравнение. БМВ поостигат новости само в главите на феновете си.През последните 60 години Vw са започнали производство на първите хетчбек, първите ванове и т.н. и т.н.Произвеждат най надеждните и продавани сериини автомобили и най луксозните и скъпи поръчкови суперкари. БМВ се опитват да продават уж луксозни автомобили пък на по- евтини от сегмента и затова не им се получава.
  • 13 Димитър Стоянов

    0 1 Отговор
    Симеон Тасев, ходи да учиш бе дете, личи си че си на 13, те само толкова годишните са фенове на БМВ .. шматки.. не могат г..а да си обършат ама киснат в форуми да се правят на разбирачи да си пишат глупостите само ..
  • 14 ддд

    0 0 Отговор
    Фолксваген си правят основно реклама с тези прототипи. Със сигурност няма да е евтино понеже е от алуминий и карбон, батерии и ел. двигател. Само емблемата вдига цената с 10 хиляди лева. Кой би избрал да кара такова тясно и просто МПС,ако може да кара поло с разход 3,5 л , а тази кола със сигурност няма да пада под 2 л., понеже досега не се говори да е плъг-ин хибрид. Смартове с разход от 3/100 има от 15 години и има много втора ръка за 4,5 хл. лева. Фолксваген са като БМВ, много Пи Ар и прототипи,а никакво реално приложение,докато Тойота пуска поредната генерация хибрид на разумна цена и различни модели.
  • 15 Георги Станков

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Симеон Тасев":

    Освен, че изхранват 95% от сервизите кво др са постигнали :D :D :D
  • 16 гостенин

    0 1 Отговор
    Аз все още не съм виждал електро мобил по улиците,обаче съм виждал много такива статии че производство има и къде са тези коли крият ли ги или ги карат само късно вечер?!
  • 17 Петър

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "Специалиста":

    Ало, аа специалиста, това че продават най-много, не означава, че са качествени. Освен това BMW-хейтърите направо ставате смешни на моменти. Къде ходиш да сравнява VW с BMW? Едното е най-обикновена марка, която прави едни и същи коли под различни марки, а другото е премиум марка. Няма как луксозна марка да постига масовост като далеч по-евтина марка. Ама дай да сравним и Jaguar с VW, по малоумната ти логика те не са никаква автомобилна компания, защото не продават бройки колкото умрелия Golf. Айде цъкайте минуси сега, ама да знаете, че сте просто смешни с омразата си към нещо, което не можете да си позволите. BMW FTW!

    Коментиран от #18, #24

  • 18 Пешката

    0 1 Отговор

    До коментар #17 от "Петър":

    Смени дилъра брат
  • 19 prizrak

    1 0 Отговор
    Макар че сега съм на път да купя Туарег 2005 защото съчетава лукса на автомобил с висока проходимост 4x4,това ИЗРОДЧЕ на снимката е позор за VAG. Незнам кой болен мозък е решил че с тази гротеска ще може да направи добра реклама на VW. Наистина понякога стават жалки в опита си да се направят на интересни.
  • 20 SlowMotion

    0 0 Отговор
    Що се бълвате глупости към марки освен тва което притежавате, или мечтаете да притежавате ... Аз съм собственик и на VW и на BMW ... Тука който казва БМВ са добри коли - да светлинни години пред VW в отношение на поведение на пътя , комфорт и т/н.ОБАЧЕ кой каквото иска да говори аз съм имал 3 бмв-та и баща ми кара сравнително ново такова , смея да твърдя че страдат от хиляди т.н. детски болести, направо са смешни от към качество на каквото се сетите , може би при по новите вече проблема с интериора не е толкова голям но ходова част и мотори са страшо крехки и чупливи.Наблюдението ми над VW е само с модела Голф от 2 до 4 ( в момента карам 4 )Еми какво да ви кажа двойката и тройката освен консумативи друго не са имали нужда за 10~ години , четворката ми е 1.8Т и се усеща спад в качеството но нищо общо с БМВ ... Може би е така заради дупките и менте частите и какво ли не в България но не смейте да спорите кой е по-голям щото кирливите ризи и на двете са страшно много !И глупостите с премиум сегмента отдавна не съществуват спрете да живеете в 80-те и 90-те !
  • 21 съдружника

    1 0 Отговор
    Имам БмВ ...може да е 1о годишно Е46 ама мноо върви:)))Като го спирам пред баровете ме мислят за гъзар,стаклата са ми леко затъмнени ама тъкмо Адидаса ше ми изглежда марков а не от сергия купуван.Казах на газаджията да сложи на скрито зареждачката за гас,нали съм пачка уж карам на бензин.То не М-ка....ама аз сложих лепенка М-поуер мноо добре изглежда.Само 2 пъти е прегрявало ама ...иначе е мноо здраво .дифа взе да ми вие ...ама мене тва не ме плаши сложих от онези вълшебните добавки дето "оправят"короната и пиниона и пак съм самолет:)))Уж имах кихалки на моито БМВ ама пласмасовите колектори се пръснаха,и аз не знам защо.Кво като водната помпа и тя е пластмасова ...нека тъкмо няма да ръждяса!Следващата ми кола пак ще е БМв ...ама нека първо тази да изплатя:))))
  • 22 Стефан Никодимов

    0 0 Отговор
    Айде като толкова много говорите само, прочетете една друга статия и пак си помислете колко са добри прехвалените ви ВАГ*ни:
    http://www.autoexpress.co.uk/car-news/consumer-news/62383/german-cars-among-worst-engine-failures
    Надявам се разбирате поне малко от малко английски, за да видите как Audi са на едно от водещите места по сериозни повреди в двигателя. BMW и VW са на 7 и 9 място, правете сметка прехвалените ви немски кошари колко струват . Той 1234 добре каза за хибридния дизел, само дето промитите мозъци на болшинството хора пишещи тука не приемат, че нещо различно от идолизираните им марки, може да е иновативно и добро, а повечето даже няма да разберат за коя точно марка иде реч.

    Коментиран от #25, #36

  • 23 АдиБас му е мамата

    0 0 Отговор
    Омразата към всичко, свързано с марката БМВ тук е всеизвестна. И аз съм на е46, не виждам проблем с автомобила. Шофирам го изцяло на газ, защото разходите по експлоатацията спадат съществено. И моите стъкла са тъмни, означенията за автомобил на газ са видими ясно. Двеста пъти до момента ми предлагат да го купят и май-май за другите е по-важно, че това е БМВ, отколкото за мен - от самото начало беше "Ама това е БМВ!". Водната помпа да ви е проблема или детските болести на модела - ако не ви се харесва, че са пластмасови, вземете си стоманени, тунинг и доработка на известно студио. Ах, сетих се, че мнозина нямат толкова пари, дори за 10-годишно е46, камо ли за доработена водна помпа! Както и да е, карайте каквото имате и не свързвайте евтин бюджетен модел с луксозна машина като Мазерати или Майбах, примерно, тогава говорете за маркови АдиБаси, защото в противен случай сте ясни - само завиждате!
  • 24 Специалиста

    0 1 Отговор

    До коментар #17 от "Петър":

    БМВ е премиум марка само за новобогаташите в недоразвитите страни. Първо почетете литература и тогава окачествявайте.БМВ си е най обикновен масов сериен автомобил с малко по добро качество от другите, но с много по висока цена.Именно неоправдано високата цена е причина да се продават толкова малко бройки.За децата може и да изглежда премиум.Видяхте ли каква смехория е х7.

    Коментиран от #29

  • 25 Специлиста

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "Стефан Никодимов":

    Евалла пич, страшен си. Заедно с 123456 вземете и образовайте незнаещите и заблудени Европейци и американци какво да купуват. И ако не ти отърва истината че в белите държави се купува качеството, остава ти само да пишеш глупости и да се излагаш.

    Коментиран от #31, #35

  • 26 Ваг-фен

    0 0 Отговор
    Аз не съм видял автомобил без детски болести. Тойота и Дженеръл Мотърс колко машини изтегляха заради скрити повреди в последните 5 години, а? Хванали сте се за старо БМВ е46, пък то със задно през зимата било ужасяващо, Мерцедесите също били "летни", ФауВе за нищо не ставали, изобщо не остана нищо добро на пазара, освен японките, да кажем. А защо и тях ги изтегляха?! Сляпата Ви ярост към тази и друга марка е смешна, защото гроздето ви е височко и не го достигате. Как Бугати Вейрон да е добър автомобил, като Грую Сига...нина не може да си го купи, то Нисан ГТР ще му вземе здравето, ако го "гепне" в градски условия! Проблемът е там, че това са си теоретични постановки, които в кръчмата пред блока, заседнали пред шопската, ракията и компа са си бърсане на зад.ик, какво би се случило след епичен двубой на два такива "звяра". Мразете БМВ, на хората, които биха си го купили, просто не им пука!
  • 27 riki

    1 0 Отговор
    Добре че са wv и audi защото щяха да фалират 90 процента от магазините за авточасти
  • 28 лунатика

    1 0 Отговор
    vw още от самото си начало са правили коли за простелюдието като гледам до сега още не са напраили читава кола освен един "фаетон"
    но сега вече тотално си затвардих мнението че правят каруци с двигател и тенекии ,още 100 години и пак няма да напраят кола като хората.
  • 29 Петър

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Специалиста":

    Продават се малко бройки? За това ли от луксозните марки BMW е с най-големи продажби и за това VAG ще наливат милиарди, за да успеят да ги настигнат? Премиум означава луксозна, с повече екстри и респективно комфорт. А коментара ти за х7 само показва колко си пристрастен, защото явно изобщо не си погледнал, че фотошопнатата снимка е нечий жалък и неуспешен опит да издължи х5 и силуета дори нямаше нищо общо със снимката с камуфлажа. Ама трябва да хейтваме BMW, нали? Ама какво ли точно се опитвам на теб да обясня, хората с пари на запад карат Мерцедес и БМВ, в Англия се кара изключително много Jaguar, ама ти понеже знаеш повече си карай Голфа и викай новобогаташи на всички останали. А то стана ясно колко ги разбираш нещата след това за минималните продажби на BMW.

    Коментиран от #33

  • 30 Audi A4

    0 0 Отговор
    Симеон Тасев:Не ме карай да ти разказвам Vw колко са постигнали,че ставаш смешен :) И дай да видим какво превозно средство освем велосипед имаш или ако изобщо имаш някакво !
  • 31 Стефан Никодимов

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Специлиста":

    Да разбирам, че не разбираш английски или пък си като някой кон с капаци, който въпреки прочетеното си знае своето и набива на едно място до безкрай? То в статията пише, ти си прави изводите.

    Коментиран от #34

  • 32 маняка

    0 0 Отговор
    Най-добрите !
  • 33 Специалиста

    0 1 Отговор

    До коментар #29 от "Петър":

    Кой ти каза че БМВ е премиум марка.БМВ произвеждат най-обикновенни автомобили с добро качество но на много висока цена и затова продажбите им са малки.Когато бай цървул се качи от москвич на 15 годишно бмв си мисли че е хванал господ за шлифера.
  • 34 Специалиста

    0 1 Отговор

    До коментар #31 от "Стефан Никодимов":

    Не ми трябва английски за да знам че някой рекламира трошливи коли за да работят автосервизите.Но се иска интелигентност за да отсява човек кой с каква цел води статистика.Ниско интелигентният индивид когато прочете нещо което му се иска да е така, не проверяваа а се доверява сляпо.Това е и секрета на успехите на всички спекуланти.

    Коментиран от #46

  • 35 1234

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "Специлиста":

    Ти за по тъп от тях ли се имаш,аз не. Или сравняваш начина и качеството ни на живот с техния? Именно затова трябва да можеш да видиш това което трябва.

    Коментиран от #37

  • 36 ТАД

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "Стефан Никодимов":

    В статистиките на първо място е марката която плаща тази статистиката, и обикновено марките, които нямат нужда от такава реклама не плащат. Познай кой печели?! И все пак плащащите никога няма да настигнат не-плащащите.
    И да обясня : хората които четат тези статистики не са много заможни защото не са много интелигентни и за това карат автомобили които се рекламират по този жалък начин. А хората, които са интелигентни обикновено нямат финансови проблеми и карат класни автомобили, които нямат нужда от реклама.
    Нарочно не споменавам марки за да не се изкривява казаното!
  • 37 Специалист

    0 1 Отговор

    До коментар #35 от "1234":

    Евала пич, ние сме и по умни и по интелигентни ама защо позволяваме да ни управляват из..ди.

    Коментиран от #39

  • 38 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор
    ciganin i dizel na VAG zimata ne rabotiat

    Коментиран от #40

  • 39 1234

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Специалист ":

    Радвам се ,че се разбираме.Иначе мога да ги похваля ,че са решили да покажат някакъв по различен дизайн от Волфсбург. Което според мен е положително.
  • 40 сАдружникъ

    0 1 Отговор

    До коментар #38 от "БУМЕР КАМОР":

    Ти за това ли зимата не работиш и само по форумите драскаш...братчед:)

    Коментиран от #45

  • 41 Специалиста

    0 1 Отговор
    Знам че тайно обичате VW, иначе защо ще си мерите пиш.етата тук.Когато някой иска да се докаже се примъква към великите и почват едни нескопосани опити за доказване.Споко ние ви разбираме и ви съчувстваме.
  • 42 Сър Джереми

    0 0 Отговор
    Нима?!! Вие ли?! Колко сте в едно тяло, ако сте повече от един, нема да се комплексираш, ама бегом до 4-ти км., явно си клиничен случай, не такъв с леки отклонения, като за този форум! Чупели се колите, за да отварят работа на сервизите, нескопосано се били доказвали останалите... Абе, ако ти продаваше автомобили, вечни ли щеше да ги правиш? А кой ще произвежда части за тях и изобщо, от какво ще печелиш и ще се издържаш? Аудитата били трошливи, БМВ-тата били масови и нескопосани...Хайде карай ново Ауди точно три години и го продай, да те видим колко ремонта ще имаш, а? Нали затова ги правят, да са актуални към определен момент, не да се радваш на 30-годишен Мустанг, например...Купи си или накарай някого да ти подари БМВ 7-ма серия от 2011 и да видим евтино ли е или чупи ли се...
  • 43 Специалиста

    0 0 Отговор
    Ние сме добре ама от време на време имаме разногласия.Уверявам та че това в една глава си е сериозен проблем.Все пак сме напред с материала защото вие не че нямате проблем, ми не сте го осъзнали.На 4ти километър са именно такива. Никой не си признава че е нормален.Чупят се и нови автомобили.Авария и повреда може да застигне всеки и с всякаква машина.Иначе хитруляци дал господ.
  • 44 SlowMotion

    0 0 Отговор
    Нещо не разбирам що се опитвате се да сравнявате и да плюете , тва да сравняваш VW с BMW е като да сравняваш къси гащи с тениска ... Що не се запитате себе си , аз що мраза VW или БМВ или Тойота , отговора в 99.9% от случайте е или щот не съм имал такава или щото съм си зел 15 годишна такава на 400хил. км. .и тя се беше с проблеми ... Бъдете съвремени хора бе мислете като нормален човек ! кола се произвежда с максимален експлатационен срок МАКСИМУМ 10 години , проумейте го ! След което поддръжката и се счита за неоправдано вложение ! Ма от пишещите тука дали и 1 има който да си позволи нова кола ... ми да за тва ше се плюе от чиста завист ....
  • 45 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор

    До коментар #40 от "сАдружникъ":

    kaji be kakvo mrankash
  • 46 Стефан Никодимов

    0 1 Отговор

    До коментар #34 от "Специалиста":

    А твоята интелигентност къде се корени точно, ако не е тайна? Откъде научаваш кои точно марки продават качествени автомобили в момента, защото примери за това как някоя марка променя качеството на продаваните автомобили има много. Да разбирам, че ти просто си знаеш, че VW правят добри автомобили и това винаги ще си остане така? И как си сигурен, че е така? Ще ти кажа практичните хора какво правят. Прочитат някоя друга статистика, гледат дали се потвърждава информацията от различните източници, а след това питат някой приятел с такава кола има ли проблеми. Всички мои познати с Volkswagen имат проблеми с колата си или са имали. Я горивна помпа, я горене на масло. Особено масло масово го имат 2.5 TDI, ама сигурно пак съм прочел грешно. А сега ми кажи след като най-добрите нямат нужда от реклама, защо им е на VAG придворно списание? Ако не знаеш казва се Auto Bild. Този коментар се отнася и към колегата ти ТАД, според който явно статистиките са направени само да хвърлят прах в очите.

    Коментиран от #47

  • 47 Бай хой

    1 1 Отговор

    До коментар #46 от "Стефан Никодимов":

    Правилно разсъждаваш.След това обаче започваш да хитруваш и да лъжеш.Когато си направят проучванията клиентите най-често си купуват автомобил от фолксваген, това се разбира от продажбите. И на децата ще им стане ясно че проучването е показало че VW са най-надеждни и с най-малко проблеми и затова се е стигнало до милионите продажби.Май на някои трябва да им се обяснява по дълго и очевадното.

    Коментиран от #48, #49

  • 48 Гостенина

    1 1 Отговор

    До коментар #47 от "Бай хой":

    Цитат:
    „И на децата ще им стане ясно че проучването е показало че VW са най-надеждни и с най-малко проблеми и затова се е стигнало до милионите продажби.“
    -----------------------------------------
    Целият ти пост е доста м..умен, но това изречение просто кърти. Е няма по-м...умно изказване от това, вЕрвай ми. То бива, то може, ама наистина ВАГ.налните фенове ще се окажете доста зле от към интелект. Специално VW продават предимно в Китай и Германия. Направи си справка с интернет. Има много писано по въпроса. В гЕРМАНИЯ РАЗЛИЧНИТЕ АВТОМОБИЛОСТРОИТЕЛИ СИ ПРЕПРОДАВАТ ФИКТИВНО АВТОМОБИЛИ, ЗА ДА ПОМПАТ ПРОДАЖБИТЕ. Освен това всички държавни институции в Германия са предимно с автомобили VW. Няма конкурси, няма нищо. В Китай не знам как ги купуват тези боклуци, но явно са по-добри от китайските ментета. Та от там им идват продажбите, а не от нещо друго. Ако ми покажеш статистика, класация или някакво официално изследване, което доказва приказките ти ще си взема думите назад, ще ти се извиня публично и ще те черпя в което заведение кажеш с каквото поискаш.

    Коментиран от #50

  • 49 Стефан Никодимов

    0 1 Отговор

    До коментар #47 от "Бай хой":

    Няма какво да лъжа. От това, което съм чувал от познати с Volkswagen, единият беше Passat V, другият Golf V, не искам да имам собствен опит от тях. Като гледам пишещите тук, повечето биха си купили Volkswagen, защото са 'немско качество', нито знаят какви проблеми имат, нито нищо. Те са решили, че са добри и до там, няма как да променят мнението си. Болшинството хора са така, включително в Германия, която е най-големия пазар на нови автомобили в Европа. В Англия нов Голф се среща много, много рядко, щом ще гледаме западните държави, значи всички трябва да започнем масово да си купуваме Mini. Най-масовата премиум марка тук е Jaguar, от по-евтините Vauxhall преобладава. Сега и за тях ли ще кажем, че са глупави и трябва моментално да минат към продукцията на VAG? Всеки има своята истина, просто аз съм човек, който залага на малко различни решения и не винаги грешни. Моят опит от френската продукция е много добър, определено бих повторил, ако имах парите за това бих си взел Jaguar, а ако имах наистина много пари нещо от сорта на Morgan. Просто не обичам да ходя по мнозинството и това, че Volkswagen са масови, поне в моите очи не прави някой продукт качествен.

    Коментиран от #51, #52, #53

  • 50 Специалиста

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "Гостенина":

    Това че обиждаш показва колко ти е умствения багаж.Който може го може.Всеки иска да продава в Китай, САЩ и Германия, но не всеки може.Няма как да знаеш и разбираш повече от световните брокери.
  • 51 Денис Родман

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "Стефан Никодимов":

    Виж сега, много хора сме били и сме в Англия и Европа, и къде ли не още. Това, че масово се кара Воксъл/Опел демек, защото е евтин, не значи, че е добър. Просто е евтин. От друга страна, немските автомобили не са дотолкова почитани в ЮК, специално Фолксваген, което пък не означава, че са много по-зле от типично британските марки. Въпрос на предпочитания. За последно като бях, то бяха едни Ягуари, едни Талботи, ЕмДжи-та, БМВ-та, по-рядко френски машини. Карах Ягуар Ес-тайп с 3л. В6 двигател, 231 к.с., ми не е лош, никак даже. За французойките - едни течове на масло, едни проблеми със спирачките, за Мегана говоря специално, даже се бях навил Пежо 407 да си взема, приятно на вид, но разбрах за пожари с тях, заради електрическата система. Не бих отказал един Еос, да кажем или Фетън, добра визия и почти нови. Това е, новото е ново, старата щайга и да е в състояние да изкара 2 млн. мили, то тя ще и морално, и чисто физически остаряла.
  • 52 Бай хой

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "Стефан Никодимов":

    Огледайте се наоколо и приемете истината ако не съвсем късно за вас.Не питай двама, милиони си купуват фолксваген не защото са по прости от хитруляците.Който има по малко пари което не е обидно в наше време си купува опел и ли форд.Който може да си го позволи VW. Който пък има още повече пари - пожелавам го на всеки, си купува БМВ или Мерцедес.Като цена .качество VW са недостижими.

    Коментиран от #55

  • 53 Бай хой

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "Стефан Никодимов":

    Май сбърках че те коментирам.Извинявай но не бях ти прочел коментара до край.Под достойнството ми е да се занимавам с човек който сравнява Голф с Ягуар.Мислех че споря със сериозен човек.
  • 54 --------

    0 1 Отговор
    В друга статия четох,че разхода на "грозничето" от снимката е 1/100км. Резервоара му е 10л, а цената 6-8 хил. евро /за Германия/ Отделно самите батерии имат свой/самостоятелен/пробег.Сметка без кръчмар показва,че двама души ще пътуват от София до Бургас за около 20лв.Не е лошо за цървул като мен.Може и да се доверя на този "народен автомобил" .
  • 55 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #52 от "Бай хой ":

    Вярно е.Няма толкова скъпи и надценени боклуци като ВАГените.

    Коментиран от #57

  • 56 бат' Ицо

    0 0 Отговор
    До номер 48
    То бива човек да е некомпетентен, но на всичкото отгоре пък и арогантен и нафукан, такъв чак не бях виждал... Виж какво, голобрадко, тоя свят не сме го измислили ние с теб и хората В ЦЕЛИЯ СВЯТ ясно и точно са направили безпристрастната констатация, че по отношение цена към качество, ФОЛКСВАГЕН са ненадминати.. И това продължава 50-60 години, та чак до наши дни, и ще бъде! Нямало статистики, доказващи предимствата на VW... Ами точно обратното е, бе - чети малко повече и се образовай, та да несе излагаш по този смешен начин. Що се отнася до смелите ти залози, ако се хванем на бас, доста бира ще изпия, а и няма да ти стигнат парите!!!!!!
  • 57 Бай хой

    0 1 Отговор

    До коментар #55 от "Дошо":

    Дошо, дошо ще доживееш ли някога някой да надцени и японските еднодневки.Ама май балъците се изчерпаха.

    Коментиран от #58

  • 58 Стефан Никодимов

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "Бай хой":

    Ясно, а на мен ми е под достойнството да споря с някой, който е толкова болно фанатизиран фен на ВАГ. Явно не знаеш, че до миналата година, когато се случи аварията във Фукушима, Тойота държаха първото място по продажби в целия свят и след това паднаха на 3то и не защото поръчките спряха, а защото заводите не можеха да произвеждат коли, заради бедствието. Японците са се доказали, че произвеждат къде по-качествени коли и за това и бяха на чело по продажби, а не като прехвалените VW, които карат на стари лаври. Балъците, за жалост, не са се изчерпали и продължават да купуват ВАГ продукция, а ти трябва да се научиш да четеш, а не да преглеждаш отгоре отгоре, защото никога не бих принизил Jaguar толкова, че да ги сравня с Голфу.

    Коментиран от #59

  • 59 Бай хой

    0 1 Отговор

    До коментар #58 от "Стефан Никодимов":

    Стефчо, Стефчооо тойота се прави на много места по света.Например-Австралия,Китай,Индия,Сащ,Европа,ЮАР и др. В Япония се намират на 200км. от Фукушима.Лошо е да се занимаваш с лъжи.Какви стари лаври като статистиките са от сега.А ве забелязах че обичаш да послъгваш да не би да си от ония дето по етност са си лъжци.

    Коментиран от #60, #61

  • 60 Лъчо

    0 1 Отговор

    До коментар #59 от "Бай хой":

    Тойотите и в ТрУция се прозвеждат,аз имах "щастието" да се запозная с турска корола направо е куче влачи диря носи. Та беше ми думата че Мицубиши,Хонда,Тойота, и т.н.кито са "Made in Japan"са много по качествени от тези които се правят в извън Япония. Знам че не откриам Америка но си е така.
  • 61 Стефан Никодимов

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "Бай хой":

    Ако искам и смесица между циганин, пакистанец и китаец ще съм, теб какво те бърка? Освен това в коментара ми не виждам лъжа, цялото производство в този район в Япония, което никак не е малко на брой, се прекратява, времето от поръчката в представителството до доставката се беше увеличило с до три месеца на места. Няма как иначе да падне от първо до трето място в една година, при положение, че продължават да правят автомобили в класи над ВАГ. Ама изчакай 1-2 години и сам ще видиш дали пак няма да са на първото място.
  • 62 фау ве поло

    0 0 Отговор
    ХА ХА
    А как са отворили вратите в тоя студ :)