3 Август, 2011 11:32 5 029 29

Ще бъде ли клониран Nissan GT-R?

  • nissan-
  • gt-r-
  • infiniti-
  • карлос гон

Скорошно изказване на Карлос Гон, шеф на алианса Renault Nissan, отново засили слуховете за клониране на топ спортиста Nissan GT-R. Зад идеята за пускане на "атлета" под бранда на Nissan си има ред причини, главните от които са две. Първата е свързана с асоциацията на модела с култовия Skyline, а втората е да бъде подчертана финансово достъпната страна на модела.

Конкуренцията от Toyota обаче пусна своя суперкар под марката Lexus и той също беше добре приет от публиката. По този повод Карлос Гон казва, че не е изключено в бъдеще да се появи клонинг на GT-R с емблемата на Infiniti. Кога и дали ще стане това обаче, шефът на Renault Nissan не пожелава да уточни.

Гон заявява, че в близкосрочните планове на Infiniti не се предвижда подобна стъпка, но при желание тя може да бъде осъществена с лекота, като се използва вече съществуващата база на GT-R. При евентуална поява на "наточено" Infiniti, то ще бъде по-мощно, по-луксозно и естествено по-скъпо от Nissan GT-R.

Уклончивите отговори на Гон по повод на клонирането на GT-R карат специалистите да смятат, че от алианса се страхуват от т.нар. вътрешнокорпоративна конкуренция. На този етап инженерите от Infiniti са заети с разработката на компактен премиум хечбек, който ще се появи на бял свят през 2014 година.

Разработваният в момента автомобил ще влезне в пряка битка с Audi A3, BMW 1er и хибрида Lexus CT 200h. Това означава, че за евентуална поява на GT-R с емблемата на Infiniti може да се говори сериозно най-рано след три години.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 mm

    11 2 Отговор
    Дано да реализират проекта. Концепта на снимката изглежда много интригуващ. Дизайна много радва окото. Имайки предвид и техническите характеристики на ГТ-Р това ще е много солидно Инфинити.
  • 2 Дошо

    12 24 Отговор
    А така се прави.Нещо с доказани възможности служи за база на друго нещо, което ще е също толкова качествено.Не като VAG.Само те могат да сложат окачване от А4 1.6 на А8 Японците такива тъпотии не правят.От по-висок клас на по-малък да ама обратното само великите немски инженери могат да го направят.

    Коментиран от #4, #5, #8

  • 3 stenly

    6 5 Отговор
    ...съгласен съм със предният коментар- БЕЗАПЕЛАЦИОННО
  • 4 Деан

    19 6 Отговор

    До коментар #2 от "Дошо":

    Значи според твоите безмислени твърдения Инфинитито ще е по-нисък клас, така ли? :)

    Коментиран от #7

  • 5 пепи

    18 7 Отговор

    До коментар #2 от "Дошо":

    само къде и японците май почнаха да продават една и съща кола с различни емблеми на различни цени
  • 6 FXX

    6 8 Отговор
    Поредният спортист който ще раздава шутове в немските задни части.Така се правят коли а не като смешниците от БМВ които само се преструват на спортисти.Вече освен италианците и японците правят по добри спортни коли от хансовците.
  • 7 Дошо

    3 2 Отговор

    До коментар #4 от "Деан":

    Не се опитвай да мислиш не ти се отдава
  • 8 Бай Ламбо

    12 14 Отговор

    До коментар #2 от "Дошо":

    Японците започват да правят това, което ВАГ прави от години. Отново закъсняло копиране на европейски идеи. Друг е въпроса дали е правилно или не. Фактът е, че "топлата вода" я измислят европейците, а не жълтурковците

    Коментиран от #10

  • 9 4ipi

    10 0 Отговор
    Нз за вас обаче аз чакам новата Супра.Трявба да се конкурират както едно време. Supra vs GT-R много ми е любопитно и Субаро STI.

    Коментиран от #22

  • 10 Дошо

    10 9 Отговор

    До коментар #8 от "Бай Ламбо":

    Те японците също го правят не от сега.Тойота примерно имат пикап, който носи един тон.Ленд крузър са направили на неговата база.Ама Ленд Кръзъра как ще му качиш един тон?Схващаш ли разликата?Същото е и с Рав4 и Селика.На Селиката окачването е от Равката не обратното.Сеш се?Ама гениалните инженери на ВАГ са сложили окачване, което на А4 се троши на поразия и му викат кашкавалено, обаче това не им пречи със същото да е и А8 и то с мотор 6.0.Пробутват си боклуците замаскирани като премиум автомобил с е...ати надутите цени и в същото време слагат на Порше дизелови двигатели от същите си ярмомелки с цел да му свалят цената.
    Е това е разликата хитрите германци ти продават Фолксваген под тенекиите на Ауди и Ауди под тенекиите на Порше.ДАже бъдещия роудстър на Фолксваген ще е и бъдещото Порше Бокстер с двойна цена естествено.
    Ето това е разликата.Това Инфинити ще е машина мачкаща всичко наред.И след 3 години да го пуснат пак ще си е високотехнологична машина не посредствена колица с камуфлаж на скъпа марка.

    Коментиран от #11

  • 11 Ц Ц Ц

    8 9 Отговор

    До коментар #10 от "Дошо":

    Брейййй. Колко си умен. Тойота имали пикап да носи един тон. В Голф 3 комби се товари по един тон. Направен е на базата на Транспортер. или по твоите сметки Транспортера е направени на базата на голфа. И това с окачването на А8 и А4, кой те метна на туфите, някой гениален форумен търговец може би. И да А4 е направена много здраво, пак казвам много здраво. Но не за теб и не сега. На А4 от 1998 година окачването не е сменяно и е докарано в БГ в оригиналното си състояние. И след това А4 е подкарано от някой много богат човек по перфектните улици в БГ. И изведнъж месечното богатство от 400 лв. доход се стопи изведнъж и БГ тариката ревна до небето. Е да. Така е и много боли. После по 2 пъти в годината - нова предница. Ама малко ви е бе. 5 - 6 пъти в годината правете ремонти. Това е проблем на вас, тарикатите с доход от 400 лв. и на родината която прибира парите ни и не прави нищо. По цял ден може да дежуриш в подобни сайтове и само да хулиш. И това е твой проблем. Но никой няма да ти помогне. Просто господин Немец не би си мръднал и нокътя на кутрето на кръка за такива потенциални купувачи като теб (примерно). Човека прави колите си за хора с ПАРИ. ОТ къде той да предположи, че в страна в ЕС в центъра на столицата се движат цигани с коне и каруци и че може да има инфраструктурата в това състояние? Той прави колите си много здрави, издържащи безброй критерии освен два. Единия е пътя в БГ, а втория е - гаражния майстор бате Пешо (може би и Дошо). А това колко са велики японците точно от Нисан и Инфинити, да много са добри. Направиха ГТР - супер кола, инфинити много радват също. Но от известно време не японци правят тези коли а французи, а от японци се сглабят. Французи направиха ГТР ( направиха супер реклама), съживиха умиращата фирма Нисан и сега хората печелят. За разлика от нас, които само плюем. а Инфинитито на снимката много радва окото. Евала. Малко ми напотня ТВР Тускан.

    Коментиран от #15, #17

  • 12 Тод

    8 4 Отговор
    "Ама гениалните инженери на ВАГ са сложили окачване, което на А4 се троши на поразия и му викат кашкавалено, обаче това не им пречи със същото да е и А8 и то с мотор 6.0.Пробутват си боклуците замаскирани като премиум автомобил с е...ати надутите цени"

    Защо не се отървеш от тая А4-ка, че си като развален грамофон, едно и също мелиш... слаби носачи, турбини, 2.7TDI мотора, форума на Ауди, офроуд форума, един комшия си взе (па после го продаде), 4000лв. разноски, 3 комплекта носачи съм сменил от както я имам... За чисто нови неизлезли още Аудита казваш какви боклуци са. Това че си си поддържал колата от както си си я купил и разноските ти по нея са солени, не те прави компетентен да сравняваш нови Аудита с Японският им еквивалент. Ти си си купил кола 2-ра употреба и компетентно се изказваш коя марка коли се троши и кои са здрави. Направи бартер за Мазда 6, Галант, Легаси, Примера, Акорд, Авенсис щом тая не ти е по джоба и гледай позитивно на нещата, радвай се на живота и ни дръж в течение за техните проблеми. Четеш, интересуваш се, преглеждаш форуми това е хубаво, но да обвиняваш инжинерите на ВАГ за твоите неволи е достойно за присмех.

    По темата Инфинитито е супер, Nissan GTR също.

    Коментиран от #14

  • 13 S

    4 0 Отговор
    Mnogo malko prilicha na TVR Sagaris. Purvata mi asociaciq kato go vidqh tova infiniti. Chakame parametri :D
  • 14 Дошо

    5 0 Отговор

    До коментар #12 от "Тод":

    Ми преди известно време ми писна от бракмата и съм я пуснал за подан ама още никой не проявява интерес

    Коментиран от #20

  • 15 Дошо

    5 1 Отговор

    До коментар #11 от "Ц Ц Ц":

    То форумния търговец си го казва това нещо пък и аз съм виждал доста зверски ударено А8 та съм му видял и носачите.
    А4 била направена здраво?Защо ВСИЧКИ казват, че е най-трошливото Ауди?Б5 вече е ясно и на хора дето не го притежават.На Голфа като му качиш един тон и при опит за потегляне все някъде ще издъни нещо.Не 100 ами 1000% съм сигурен.
    Абе мразя ВАГ това е.Като продам колата обещавам рядко да пиша тука :-)

    Коментиран от #16, #23

  • 16 Ц Ц Ц

    7 4 Отговор

    До коментар #15 от "Дошо":

    Голфа е на много добър мой приятел и 3 пъти сме карали на по 200 км. разстояние по 600 кг товар, а единия път бяха точно 950 без нас двамата. Но на теб няма какво да ти се обяснявам. Ти си просто едно радио, което по цал ден само се оплаква. И какво е това нещо да обичаш и мразиш коли? "Мразя ВАГ".Побъркан свят. Мразим и обичаме предмети за по 2500 лв. с теглича барабар. Била най-трошливото Ауди. Е да ама в БГ го знаем това, не и в "белите държави". Там не са чували такова нещо. Там знаят, че е кола, която вози хубаво и че за класа си е пъргава, особено ако е 1,8 турбо. Само ние тук знаем, че не е здрава и точно затова не я купуваме. Е все пак има балъци, които си купуват такава.
  • 17 жоро

    6 0 Отговор

    До коментар #11 от "Ц Ц Ц":

    Голф 3 комби, товари по 1 тон :))))))))))))), смях, смях, ами то и москвич преправен на пикат да носи цистерна 1 тон, и да дърпа ремарке, но това не означава, че е конструиран за тази цел.

    Коментиран от #18

  • 18 Ц Ц Ц

    1 2 Отговор

    До коментар #17 от "жоро":

    Не съм казал, че е конструиран за тази цел. Просто дадох пример с колата на моя човек. Колата нито е преправяна, нито е рязана и т. н. Дадох примера, защото сме го малтретирали с него 3 пъти по този начин, а той самия не зная колко допълнително.
  • 19 biv6 fen na bmw

    0 2 Отговор
    e tva da go kara6 da mi kaj6 4e kara6 hubava qposka kola ma da govorime za nekvi mazdi na 45godini e sme6no.......ama qko sme6no....qko..
  • 20 Maurice

    1 3 Отговор

    До коментар #14 от "Дошо":

    Доше,как ще го продадеш,като вече няма човек който да не се страхува да попадне случайно на теб и твоето Ауди.Аз ако видя обява на Б5 за 1000 лв,ще си помисля че си ти и ще се откажа дори от такава оферта!!По-добре спри да го кълнеш,ами кажи нещо хубаво за него.Например колко пъти си разминавал БМВ 320и на магистралата! Нещо от този род :)

    Коментиран от #21

  • 21 4x4

    0 4 Отговор

    До коментар #20 от "Maurice":

    Бухаахахахахаааааа... как е разминал 320и на магистралата! Шъ съ катурна от смех...

    Коментиран от #25

  • 22 Japan Power

    7 0 Отговор

    До коментар #9 от "4ipi":

    Ти очаквай новия NSX това винаги е била най добрата японска спортна кола.От нея е вдъхновен конструктора на МакларънF1.
    Що се отнася до здравина просто гледайте това и не ми говорете за кашаквалени аудита и фолксвагени.
  • 23 някой

    7 1 Отговор

    До коментар #15 от "Дошо":

    Дошо вземай Хонда и не се мъчи повече с тези немски таралясници.Ще забравиш за правене на окачване,проблеми с електроника и ще пестиш от бензин.Какво повече му трябва на човек.

    Коментиран от #24

  • 24 Дошо

    6 0 Отговор

    До коментар #23 от "някой":

    Аз точно това искам на този етап и мисля Хондата ще ми го предложи на високо ниво.
  • 25 Дошо

    9 1 Отговор

    До коментар #21 от "4x4":

    Буахахаха ще ти кажа аз.Аудито може да е всичко ама в динамиката трупясалото БМВ е бая по-назад.Тоя прословут 6цилиндров редови мотор на БМВ е най-невървящия 6 цилиндров мотор в света.1.8Т го скъсва навсякъде.И на старт и на доускорение.Астмата го мъчи, а разни реисъри си мислят, че карат бърза кола.В 520 вече трагедията е пълна, там Сеат 1.9тди го подиграва ама якооооо.При положение, че толкова ненавиждам ВАГ мога да кажа, че астматиците на БМВ са гола вода.Веднъж един с 320Д од 2006 година и той си мислеше, че кара няк'ва бърза кола ама да не ти разправям как го отнесе.Изобщо дума неможе да става за сравнение м/у 1.8Т и 2.0 на БМВ.Аудито ускорява още от ниските обороти и при високите обороти на високите скорости също се държи отлично а мноу якия баварец е труп на пътя.Сравнението е смешно.
    Аудито е трошка ама и БМВ-то не е кой знае какво.Е46 е трагично също.Сматай, че познат с пари се отказа да се разправя с Е46 320 за една година само.Ахахаха абе къде сте тръгнали да ми говорите за баварската немощ бе деца?Тия имат една М серия за реклама и това е.

    Коментиран от #26, #27

  • 26 F1

    7 2 Отговор

    До коментар #25 от "Дошо":

    Какво им говориш ,БМВ е само една реклама.Отидоха във Формула1 великите спортисти и какво?Едно голямо НИЩОООО.
    Освен за фукане колите им не стават за друго.Сигурно която и фирма да хванеш има повече успехи в спорта от великите уж баварци.
  • 27 4x4

    0 4 Отговор

    До коментар #25 от "Дошо":

    Доше кефа ти се на коментарите, щот много пъти говориш умни работи. От мотори обаче не разбираш. 1,8Т до 2000-2300об./мин е напълно умрял. Турбо дупката му е епична. Освен това ВАГ-ните винаги са по-тежки от баварците. Можеш да сравняваш модел по модел. За улични гонки на 20г. кошници боло то от Мюнхен или Инголщат е глупаво да говорим. Добре обслужван заводски атмосферен двигател винаги ще сдуха заводски турбиниран, дори и днес със модерните технологии. Жалко че времето им отминава времето заради даунсайзинга и не'кви работи като вредни емисии. Дизелите не може да не са турбинирани (иначе е умрял кон), а баварците винаги са побеждавали ВАГ в моторостроенето. Моторите на баварците са по-мощни, по-икономични и по-динамични. Казват го самите гермаци!

    Коментиран от #29

  • 28 the driver

    4 0 Отговор
    "Добре обслужван заводски атмосферен двигател винаги ще сдуха заводски турбиниран"

    Това изказване е доста прибързано.Най малкото би ли уточнил какви двигатели сравняваш.Заводски 2 литров с турбо и атмосферен може би?А онова с двигателите на баварците дето били по мощни и по икономични за Фолксваген ли се отнася и за всички двигатели ли или само за определени?
    Лично аз си задавам въпроса след като баварците са толкова добри защо не можаха да го покажат нито във Формула1 ,нито в Париж Дакар нито в 24 часа на Льо Ман.На серийна кола да добавиш още 10 коня като изстискаш двигателя не е голямо геройство , но явно баварците само там могат да се изявят.
    Просто им е добра рекламата и опаковката това трябва да им се признае.
  • 29 Дошо

    2 0 Отговор

    До коментар #27 от "4x4":

    Аз мисля, че не си прав.При атмосферния мотор максимума на мощността прилича повече на един пик и после пада рязко надалу докато при турбото кривата е по-плавна в спада след максимума.И за въртящия момент се отнася същото.