Last news in Fakti

11 Юни, 2021 09:30 5 531 12

Новият „бус“ на Volkswagen дебютира с хибридно задвижване и платформа от Golf

  • volkswagen-
  • multivan-
  • t7

Multivan T7 предлага доста повече в сравнение с предходния модел

Новият „бус“ на Volkswagen дебютира с хибридно задвижване и платформа от Golf - 1
Снимки: Volkswagen

През изминалата вечер от Volkswagen представиха седмото поколение на своя пътнически бус Multivan T7, като той вече е построен на новата MQB платформа, която можем да намерим при редица модели на VW Group, включително и Golf. Освен това предлага нови технологии и хибридно задвижване.

Новият „бус“ на Volkswagen дебютира с хибридно задвижване и платформа от Golf

Външният вид на Multivan е доста променен в сравнение с предшественика му, като това е най-видимо в задната част, където можем да открием нови светлини с LED технология, както и промени по цялостната форма на задницата, която съчетава доста нови линии.

Новият „бус“ на Volkswagen дебютира с хибридно задвижване и платформа от Golf

Страничната част е типична за този клас превозни средства, като можем да видим, че от Volkswagen са се постарали да разчупят линиите с някои промени при прозорците. Предницата е подобна на тази при предходния модел, като можем да отличим нов дизайн на фаровете, заедно с решетката, които също разполагат с LED светлини, а долната част на бронята е идентична с тази на новото Caddy.

Новият „бус“ на Volkswagen дебютира с хибридно задвижване и платформа от Golf

В интериора модернизацията е засегнала главно таблото пред шофьора и пасажера, като можем да открием конфигурацията с два дисплея, подобна на тази при Golf, Caddy и останалите модели на марката, а при по-ниските нива на оборудване дигиталният километраж е заменен с класически аналогов такъв. Седалките са с 25% по-леки от преди, като тези на втория ред могат да се въртят на 180 градуса, а тези на третия вече са отделни кресла. Новият превключвател за скорости и електрическата ръчна също освобождават доста място в предната част.

Новият „бус“ на Volkswagen дебютира с хибридно задвижване и платформа от Golf


Поставете оценка:
Оценка 3 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 47846884

    9 7 Отговор
    Платформа от голф предполагам от 8 щото по-нов няма. А голф 8 е на платформата на голф 7 заради съкращаване на разходи заради дизел гейта. Демек набутват ни нов голф уж за нов на същата платформа редно е да се каже фейслифт на 7. А сега искат и бус да ни пробитата на същата MQB платформа която е пт 2010-2011 на пазара. И я ползват всички шкодички и сеатчета леон. Много изнагляха. От тази гледна точка точно не уважам ваг и вече не ги копувам от скоро като гледам за следващито десетилетие какви коли пе се карат и обслужват в семейството. Подмених семейните автомобили на родителите ми и на родителите на жена ми включително с друг производител. За периода 2020-2030 за чен ваг няма да съществува. Ако продължават с такива евтини икономии ще им удължа санкциите както казваше есин велик откачен юс президент с ръждясала коса.

    Коментиран от #3, #9, #11

  • 2 какъв

    6 1 Отговор
    ,,бус,, е тоя ван. глупости с нискокачествени материали и висока цена. бус на платформата на голф - супер направо кърти простотията
  • 3 Последния Софиянец

    8 6 Отговор

    До коментар #1 от "47846884":

    Ти нЕмаш 3х5лв в джоба , тръгнал да се кахъри за VW . Седи си на село и си гледай арпаджика !

    Коментиран от #5

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 абе

    5 2 Отговор

    До коментар #3 от "Последния Софиянец":

    трънчо ти като имаш повече от 3по5 кинта какво изказване направи. глей си там ресторантите. човека мн добре е написал всичко и е логично и реално. ти кажи ко ше прайм на протестите и с ресторантите. остави хората със знания в автомобилната индустрия да не ти казват как и на кого да си продаваш кебапчетата и какво да слагаш в тях. ай моля недей да знаеш и да разбираш от всичко. пр. ден и моите уважения
  • 6 CuPeHe

    7 2 Отговор

    До коментар #4 от "ЧАО СЕЛЯНИ":

    Гражданино водач, сажди има и ще има. Монтирам катализатореца - минавам за стикер - свалям го и слагам резонатора. И пак ще ми гледаж димялника, че и ще го чуваш и намирисваш повече!

    Поздрави от село София

    Коментиран от #7

  • 7 Меркантилност

    2 5 Отговор

    До коментар #6 от "CuPeHe":

    няма да ти мине номера, селтакис - ако ти е стар кенефа и е под някоя си еко категория защото и годинките имат значение - няма да стъпиш на раковска повече с немската ти конфекция

    Коментиран от #8

  • 8 хахахах

    8 1 Отговор

    До коментар #7 от "Меркантилност":

    то па на Раковска все едни интелигентиииии майко мила. ай нема нужда обръснати гейчета с гелосано пусната брадичка и с катран в косицата.
  • 9 Random

    4 2 Отговор

    До коментар #1 от "47846884":

    Мда, и с каква марка ги смени? Рено където ползват платформа пак от 2013? Пежо? Че те пак от 2013 не са сменяли платформата си. Опел? Инсигния? Платформа от 2008. Астра? 2012.

    Коментиран от #10

  • 10 47846884

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "Random":

    Не е пежо, нито рено. Няма да казвам за да не създам спор на тема марки. Не е и ГМ макар че опел вече не е ГМ.
  • 11 1979

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "47846884":

    Пич, а на колко години е платформата на дачиите с които си наказал цялата фамилия? Като изключим последното Сандеро всичките ти коли са на платформата на второто клио от 1998г. И гледай да не разберат родата, че туко виж те сменили с градинско джудже.

    Коментиран от #12

  • 12 47846884

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "1979":

    Нв стм купил дачии бе човек, не е ваг не е форд не е френско не в опел не е италианско не е и японско не е и дачия. Няма да си кача семейството в дачия. Нищо против марката нямам. Имам против фв че продава стари платформи като всички останали но на много висока цена.