През изминалата вечер от Volkswagen представиха седмото поколение на своя пътнически бус Multivan T7, като той вече е построен на новата MQB платформа, която можем да намерим при редица модели на VW Group, включително и Golf. Освен това предлага нови технологии и хибридно задвижване.
Външният вид на Multivan е доста променен в сравнение с предшественика му, като това е най-видимо в задната част, където можем да открием нови светлини с LED технология, както и промени по цялостната форма на задницата, която съчетава доста нови линии.
Страничната част е типична за този клас превозни средства, като можем да видим, че от Volkswagen са се постарали да разчупят линиите с някои промени при прозорците. Предницата е подобна на тази при предходния модел, като можем да отличим нов дизайн на фаровете, заедно с решетката, които също разполагат с LED светлини, а долната част на бронята е идентична с тази на новото Caddy.
В интериора модернизацията е засегнала главно таблото пред шофьора и пасажера, като можем да открием конфигурацията с два дисплея, подобна на тази при Golf, Caddy и останалите модели на марката, а при по-ниските нива на оборудване дигиталният километраж е заменен с класически аналогов такъв. Седалките са с 25% по-леки от преди, като тези на втория ред могат да се въртят на 180 градуса, а тези на третия вече са отделни кресла. Новият превключвател за скорости и електрическата ръчна също освобождават доста място в предната част.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 47846884
Коментиран от #3, #9, #11
10:16 11.06.2021
2 какъв
10:17 11.06.2021
3 Последния Софиянец
До коментар #1 от "47846884":
Ти нЕмаш 3х5лв в джоба , тръгнал да се кахъри за VW . Седи си на село и си гледай арпаджика !Коментиран от #5
10:51 11.06.2021
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 абе
До коментар #3 от "Последния Софиянец":
трънчо ти като имаш повече от 3по5 кинта какво изказване направи. глей си там ресторантите. човека мн добре е написал всичко и е логично и реално. ти кажи ко ше прайм на протестите и с ресторантите. остави хората със знания в автомобилната индустрия да не ти казват как и на кого да си продаваш кебапчетата и какво да слагаш в тях. ай моля недей да знаеш и да разбираш от всичко. пр. ден и моите уважения11:05 11.06.2021
6 CuPeHe
До коментар #4 от "ЧАО СЕЛЯНИ":
Гражданино водач, сажди има и ще има. Монтирам катализатореца - минавам за стикер - свалям го и слагам резонатора. И пак ще ми гледаж димялника, че и ще го чуваш и намирисваш повече!Поздрави от село София
Коментиран от #7
11:06 11.06.2021
7 Меркантилност
До коментар #6 от "CuPeHe":
няма да ти мине номера, селтакис - ако ти е стар кенефа и е под някоя си еко категория защото и годинките имат значение - няма да стъпиш на раковска повече с немската ти конфекцияКоментиран от #8
11:13 11.06.2021
8 хахахах
До коментар #7 от "Меркантилност":
то па на Раковска все едни интелигентиииии майко мила. ай нема нужда обръснати гейчета с гелосано пусната брадичка и с катран в косицата.11:18 11.06.2021
9 Random
До коментар #1 от "47846884":
Мда, и с каква марка ги смени? Рено където ползват платформа пак от 2013? Пежо? Че те пак от 2013 не са сменяли платформата си. Опел? Инсигния? Платформа от 2008. Астра? 2012.Коментиран от #10
12:56 11.06.2021
10 47846884
До коментар #9 от "Random":
Не е пежо, нито рено. Няма да казвам за да не създам спор на тема марки. Не е и ГМ макар че опел вече не е ГМ.15:18 11.06.2021
11 1979
До коментар #1 от "47846884":
Пич, а на колко години е платформата на дачиите с които си наказал цялата фамилия? Като изключим последното Сандеро всичките ти коли са на платформата на второто клио от 1998г. И гледай да не разберат родата, че туко виж те сменили с градинско джудже.Коментиран от #12
05:20 12.06.2021
12 47846884
До коментар #11 от "1979":
Нв стм купил дачии бе човек, не е ваг не е форд не е френско не в опел не е италианско не е и японско не е и дачия. Няма да си кача семейството в дачия. Нищо против марката нямам. Имам против фв че продава стари платформи като всички останали но на много висока цена.07:51 12.06.2021