Last news in Fakti

12 Юни, 2021 10:30 5 298 12

Ето как ще изглежда базовият VW Transporter T7

  • volkswagen-
  • transporter-
  • t7-
  • multivan

Товарната версия на буса също ще получи подобни обновления

Ето как ще изглежда базовият VW Transporter T7 - 1

През изминалите дни от Volkswagen показаха новото поколение на своя пътнически бус Multivan, който вече предлага доста нови технологии и хибридно задвижване. Въпреки това, товарната му версия остава една от най-ползваните в световен мащаб и при нея не се търсят толкова екстри и технологии, а по-скоро практичност и ниска цена.

Именно за това решихме да ви покажем как най-вероятно ще изглежда базовата версия на буса, когато тя влезе в производство. За да се намалят разходите до минималния праг, най-вероятно ще видим брони, които не са в цвета на купето, като същото се отнася за праговете, дръжките на вратите и огледалата. Красивите фарове с LED технология също ще бъдат заменени с по-обикновени рефлекторни такива, а джантите ще намалят размера си, като вместо алуминиеви, те ще са железни.

Както споменахме и по-рано, макар тези промени да се отразяват драстично на визията и технологиите на колата, най-вероятно ще са предпочитани от повечето компании за служебни автомобили. Очакваме също така и промени в интериора, където дигиталният километраж да бъде заменен с класически аналогов такъв, а дисплеят в средната част на таблото да намали размерите си, подобно на този при новото Caddy.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 налюдател

    12 0 Отговор
    както всички до сега
  • 2 Транспортер

    21 3 Отговор
    е най калпавия бус.Скъпа поддръжка,безброй дефекти(сред които и ръжда) и необосновано висока цена са характерни за модела.

    Коментиран от #4

  • 3 шофер

    2 13 Отговор
    Яка германска кола. Присто перфектен. Нищо общо със станиолените източни лагерници.

    Коментиран от #5

  • 4 Прав си

    12 0 Отговор

    До коментар #2 от "Транспортер":

    за поддръжката защото в много случаи дори за леки ремонти се налага ваденето да двигателя но явно от VW са проектирали модела така,че да печелят и сервизите им.
  • 5 Почти позна

    7 0 Отговор

    До коментар #3 от "шофер":

    Германска кола ама с китайски части а таблата и кабелните снопове са събирани в Божурище така,че качеството му е прИсто перфектно.
  • 6 рено ентусиаст🇫🇷

    8 3 Отговор
    Няма шанс срещу френската Света троица в товарният сектор : Мастер Джъмпер Експерт

    Коментиран от #7

  • 7 Френските

    3 5 Отговор

    До коментар #6 от "рено ентусиаст🇫🇷":

    бусове също са трошляци но поне частите им са по евтини.Форд Транзит е здрав и надежден но понякога има проблеми с качеството на сглобката(особено турските).

    Коментиран от #8

  • 8 VikiLexus

    8 0 Отговор

    До коментар #7 от "Френските":

    Всички бусове и баничарки на Форд Европа се произвеждат в град Коджаели - Северен Анадол! В Бристол са десняците вкл. за Кипър и ЮАР. Та така - за Евро съюза всички Форд Транзит и Кънект са 100% турски!

    Коментиран от #9

  • 9 Komapak

    1 5 Отговор

    До коментар #8 от "VikiLexus":

    Което не ги прави лоши превозни средства. Карал съм и Форд и VW служебни. Недвусмислено избирам Форд.
  • 10 Онзи от някъде си

    1 0 Отговор
    А Хюндай,какво мислите
  • 11 Никога повече

    3 0 Отговор
    WV купих три за фирмата нови и от тогава ми побеля косата. Преди това се напатих и от френски боклуци. Но народната кола бие всички по ранни дефекти. Сединител серво управление. Проблеми по турбо пътищата. Постоянно горене на крушки на фарове. СКЪПА СМЯНА на масло.
  • 12 Прецакан

    1 1 Отговор
    Да немски машини доволен съм но има едно голямо но 5г.или 150000км.си длъжен да ходиш в техен сервиз,и като изтече гаранцията,отидох в друг не зависим сервиз и открихме че нито маслата нито филтрите са сменени и които са сменени са от най евтините които са на бг пазара последното обслужване в порше ми струваше 3.780.00лв.така че купувайте коли от тях но забравете за гаранцията и си го обслужвайте на друго мясно.