Last news in Fakti

7 Февруари, 2013 12:00 16 369 50

Golf CC през 2015 г., Пиех иска 13-а марка

  • volkswagen-
  • vag-
  • фердинанд пиех-
  • golf cc-
  • alfa romeo

Купе с четири врати, за което от известно време се носят упорити слухове, ще попълни гамата на Golf VII след две години. Автомобилът ще има сходни габарити с Jetta, компенсирайки скосената линия на покрива с повече пространство за краката на пътниците отзад. Все още не се знае дали във Волфсбург ще изберат отделен капак на багажника, или пета врата като на хечбек.

Както е известно от преди поне няколко месеца, автомобилът ще бъде построен на модулната платформа MQB и ще се оборудва с най-мощните двигатели от номенклатурата на Golf VII. На по-късен етап ще се появи и хибридна версия.

Междувременно в интервю пред ADAC Motorwelt неуморимият Фердинанд Пиех намеква, че Volkswagen планира да закупи още една марка до 2018 г. Пиех споделя, че след 10 години децата му ще се возят на коли от някой от 13-те бранда в състава на най-големия европейски производител.

В момента в състава на VAG влизат Audi, Bentley, Bugatti, Ducati, Lamborghini, MAN, Porsche, Scania, Seat, Škoda, Volkswagen и Volkswagen Nutzfahrzeuge. На салона в Детройт стана ясно, че немците планират да пуснат нова марка бюджетни автомобили.

Неотдавна Пиех и други високопоставени мениджъри от Волфсбург заявиха интерес към италианската легенда Alfa Romeo. Шефът на FIAT реагира мълниеносно на немските мераци с остра декларация, че марката не се продава. В интервюто си за ADAC Motorwelt самият Фердинанд Пиех описва Alfa като "култов бранд".

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошо

    1 10 Отговор
    На по-късен етап ще се появи и хибридна версия.

    Аха и кога това?2030г ли?Чакаме хибрид от вагените вече сигурно 5-та година ама нямаааа.Слушаме им лъжите как щели да пуснат хибрид с разход по-нисък от хибридите на Тойта ама все ги няма.Плъгин щяха да пускат 100 пъти.Лъжи, лъжи, лъжи.ВАГ е егати жалката, лъжлива, нискотехнологична фирмичка.

    Коментиран от #2

  • 2 Кофти

    1 14 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    1-во - Дукати сте го писали 2-пти и стават само 11?
    2-ро - ФВ вече започнаха да стават не смешни, а жалки с конфекцията си... Една и съща кола в десет размера - като при дрехите...
  • 4 Алфист

    1 7 Отговор
    Имал съм 156-ца. Уникална кола,наистина е култова!!!
  • 5 Shmeker

    5 1 Отговор
    Еми то Алфа Ромео е просто БРАНД. Правилно.
    Няма нищо кой знае колко автентично алфистко в алфите от последните 15 години, а и централата на фирмата в Милано отдавна не съществува...

    Ако VW я купят пак ще си вкарат предното предаване и трошливите алуминиеви носачи, така, че едва ли ще се развие към кой знае колко по-добро. Само частите ще са по-евтини, ще стават от на Голф някои неща :D

    Коментиран от #8, #22

  • 6 ivan

    7 1 Отговор
    Алфите на вид са доста хубави, но качеството им е ужасно, много са чупливи и за сметка на това частите са им доста скъпи. Дано ако ги купят да ги пооправят макар, че и от VW в последно време доста се поизложиха с качеството.
  • 7 "Да VAG нямат хибриди"

    1 2 Отговор
    Хибриди VAG колкото искаш имат в серийно производство от доста време , в частност и VW има хибридни версии на голям брой модели . Вярно разхода не им толкова нисък колкото на Prius , но това се компенсира във времето от куп други неща ( да не говорим двигателите на Тоyota далеч не са толкова икономични колкото си и представяш !
  • 8 Pong

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Shmeker":

    На всички коли се чупят нормално е затова си има резервни части, ти да не искаш да я вземеш колата и 100 хил.км да не и сменяш нищо по окачването, все пак сме в България :)
  • 9 гост

    1 1 Отговор
    до коментар 1 дошо
    Относно това за ваг ,че са "фирмичка" мога само да ти кажа че са най богатата фирма в света и до 2030г нз какво ще карате като ще са изкупили всичко!!!

    Коментиран от #12, #13, #20

  • 10 мм

    1 1 Отговор
    Отново липса на каквато и да е идентичност. Голф купе, а какво става с джетата, какви ще са разликите ??? Както каза колега в по-долен коментар при ВАГ разликата е в размера, вадите ролетката и си определяте модела на колата.
  • 11 alfa

    1 2 Отговор
    Тия спекулации на Вагените ,че ще купят алфа са отдавна, но само с мерака ще си останот. Ако ВАГ купи алфа, повече никаква алфа няма да купят мнаго хора, никой не иска да кара голфове и пасати в друга черупка
  • 12 Дошо

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    2030 ще караме хибриди, ел. автомобили и такива с водородно задвижване, което нискотехнологичната фирмичка ВАГ не притежава.

    Коментиран от #15

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 До Дошо

    1 2 Отговор
    Познавам човек, който работи в университет в Германия и разработва посочените от теб технологии за ВАГ съвместно със Сименс и още няколко химични завода. Не съм запознат точно какво прави, а и няма как да съм запознат. Това са корпоративни тайни.
    Най-малкото забравяш Audi e-tron, което е в класа на SLS AMG Electric Drive, но VAG имат и Audi A2 Electric Concept, което е по-добрият вариант от The Smart Fortwo electric drive.

    Коментиран от #16, #24

  • 15 Шодо

    1 4 Отговор

    До коментар #12 от "Дошо":

    2030 ще караш ти момче метлата на Баба Яга яхваш я и почваш- тъгадък тъгадък прруу стой на място. Да знаеш на теб много ще ти отива ! Я го виж ти него хибрид щял да кара, то това да не е за всеки..
  • 16 мдаа

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "До Дошо":

    Навсякъде по света се работи в тая насока, но реално имат само прототипи на които непрекъснато им отлагат производството, докато други произвеждат серийно и то не от вчера! За R8 Е-tron след като се надуваха колко ще произведат до 2012 г. по последна информация производството му е отложено за неопределено време, което според някои означава, че няма да го бъде никога! Защото са много "напред" в електричките Мерцедес се увърта около Тесла и подписа договор с тях за разработката на електр. А-класа, а правителството им толкова време шикалкави директните субсидии при покупка на електромобил – за да не вземат позиции на техния пазар френски, щатски и други електромобили……
  • 17 kkk5

    1 0 Отговор
    А какво е казал шефа на фиат относно офертата цитирам- Само през трупа ми....Щом имат излишни пари по-добре немците да си оправят моделите които имат...например Сеат нали се оплакаха че нямал продажби-край на цитата.
    Е май и да имаш пари не е достатъчно ако си алчна и пресметлива шваба
  • 18 Пешо

    1 1 Отговор
    Дано Фиат да продадат АлфаРомео .
    Без това са в фалит и ако не дойдат пари от някъде няма да съществува Фиат .
    Може да са им грозни и чупливи колите, но трябва да има реална конкуренция .
    Без конкуренция на пазара , цените ще скочат на новите и старите коли.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 М_SUX

    1 2 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Браво, браво.... много ли искаш всички да карат едно и също и на пазара да има само ВАГЕНИ? - Да нямаш никакъв избор, не знам, но когато дойде момента ще подкрепя всяка друга фирма, но не и ВАГ. Бива да нямаш вкус, бива да нямаш акъл ама ти минаваш всички граници. Силно се надявам един ден Vw да фалират, а на теб ти препоръчвам едно голфче.
  • 21 Шпер

    0 0 Отговор
    Alfa като "култов бранд".Alfa като "култов бранд".Alfa като "култов бранд".Alfa като "култов бранд".Alfa като "култов бранд".Alfa като "култов бранд".Alfa като "култов бранд".Alfa като "култов бранд".Alfa като "култов бранд".Alfa като "култов бранд".Alfa като "култов бранд".Alfa като "култов бранд".Alfa като "култов бранд".Alfa като "култов бранд".Alfa като "култов бранд".Alfa като "култов бранд".Alfa като "култов бранд".Alfa като "култов бранд".Alfa като "култов бранд".Alfa като "култов бранд".Alfa като "култов бранд".Alfa като "култов бранд".

    Коментиран от #40

  • 22 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Shmeker":

    Те, понеже, сега са им много здрави носачите на Алфите, пък са и евтини.

    Коментиран от #34

  • 23 Mupo

    1 0 Отговор
    Не знам какво се пените за това че немците нямат електрически коли.
    Колко от вас карат приус като е много хубава? На този етап все още са като соларните панели, няма сметка да си ги вземеш и ползваш за себе си. Някой трябва да дотира, да спонсорира иначе не излиза сметката. Няма нищо извънземно в тази технология проблема са скъпите батерии. Като няма дотации за разлика от Америка където главно се купува въпросния приус няма кой да купува и за какво тогава да се произвежда? Или искате да да стане като с тока да вдигнат цената на тока, че да спонсорират зелената енергия за ваша сметка? Комплект батерии за 150 км в малолитражка струва 17000 Е и изкарва 100 000 км. преди да се наложи смяна. 100 000 км при разход 5 на 100 означава 5000 литра гориво по 3 лева прави 15 000 лева. За какво да ги правят немците ми кажете, кой ще ги купи? Аз ли? Вие ли?
  • 24 Дошо

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "До Дошо":

    Ама ти не разбра ли? Е-трон НЯМА да има, електрическо А2 НЯМА да има.ВАГените имитират дейност и обявяват постоянно какво ЩЕ направят след няколко години.Минават няколко години и обявяват, че закриват проекта, но Ще направят еди какво си след няколко години и така.Накрая пак дизел и то калпав.
  • 25 Димитър Стойков

    1 1 Отговор
    Обичат немчетата италианските имена. Първо Ламборгини, после компанията създадена от Еторе Бугати и Дукати, а сега и за Алфа са се размечтали. Комерсиални евреи правещи грозни, бездушни коли за масите са немците. Жалко, че народа, като цяло е кух и няма вкус.

    Коментиран от #32

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 алигатор

    1 0 Отговор
    vag sajiviha dosta marki kato primer davam skoda seat no i pree.aha mn drugi tova e li4no moe mnenie
  • 28 Дедо Поп

    0 1 Отговор
    hey vie nerazbraxte li,4e do 10-godini 6te ima samo germanski avtomobili,amerikanski i kitaiski+indiiski takiva,eto daje sega se razbirat bujeta za dogodina na evropeiskiqt sauz da bade 3000miliarda evro,koeto 6te re4e 3biliona evro a vie mi govorite za italianski lireti,japonski jeni,nqkakvi si tam komunisti4eski 4ervonzi i vietnamski dongi,e.i y4i e.i y4i

    Коментиран от #30

  • 29 гошомадафака

    0 0 Отговор
    бе те фият изкупиха традиционите марки на най-развитата страна в света,а именно америка(купиха краислер),ше тръгнат те да продават алфа :) е*ати шегата хахахахах
  • 30 до Дедо Поп

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Дедо Поп":

    Оо колко си прост
  • 31 draivermen

    1 3 Отговор
    тия жабари от АЛФА вместо да им целунат рька се прават на велики....че кои още ги купува тия АЛФИ..имам познат на които ако му дам 1500 лева и ще ме разцелува че го оттьрвавам от АЛФА 156 99 ГОДИНА.....

    Коментиран от #35, #42

  • 32 ?!?

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Димитър Стойков":

    Ма то Бугати-то е баш италианска кола

    Коментиран от #39

  • 33 Специалиста

    0 0 Отговор
    Много горестни коментари.Какво да правим все пак ВАГ диктуват на пазара. Ако другите бяха по добри нямаше да има такива горчиви и завистливи коментари. Все пак в развитите страни хората са информирани и знаят какво да купуват.
  • 34 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Гост":

    Да, при 156 са проблемни носачите. Ама поне като цяло колата е нещо доста по-различно от VAG, щото вземат лия VAG ще си сложат техните носачи и по-твърди амортисьори за да има малко по-спортно поведение от Пасата примерно...
  • 35 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "draivermen":

    Аз пък ако не се намереше, някой да купи Алудито, което карах бях готова да го засиля в някоя стена и да го зарежа да го отнесат м....лите и нищо да не взема само и само да ми се махне от главата.

    Коментиран от #38

  • 36 Дошо

    0 0 Отговор
    готов де :-) стана малка грешка :-)
  • 37 VAG

    0 0 Отговор
    Никой ли не знае, че VAG държат и 20 процента от Susuki, като с тези 20 процента VAG се явява най-големият акционер.

    Коментиран от #41

  • 38 Gogoto

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Дошо":

    И с парите от Алудито сега караш Микра 98-а година? Ах ти, тарикат такъв!
  • 39 Адам Смит

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "?!?":

    Ти кажи, каква е? Марката е създадена от италианец, носи неговото име и се продава заради неговото име, а не заради това, че е собственост на VW. Ако беше така, купуването на престижни марки се обезсмисля.
  • 40 Жоро Поета

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Шпер":

    Не го повтаряй,прев си, карам страхотна японска кола, мазда, уникална кола., ОБАЧЕ! имах и Алфа Ромео, което също не създаваше ядове, обаче беше 1 000 000 пъти по- култова от маздата ми. Тези коли имат уникално излъчване, винаги можеш да ги разпознаеш, а шофирането им за мен е душевен оргазъм. Германците колкото и да се стараят, не могат да направят кола, като алфа, мазерати, ламборгини, ферари.

    Коментиран от #43

  • 41 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "VAG":

    Да ама колите им са GM по принцип. Така че какво от това?
  • 42 Ramon

    0 1 Отговор

    До коментар #31 от "draivermen":

    Ти явно не разбираш подбудите на Фердинанд Пиех. Недей да се бъркаш, ако обичаш, в материя, която не ти е позната. Копай въглища или там каквото правиш и остави техниката и изкуството на посветените.
  • 43 Gogoto

    0 1 Отговор

    До коментар #40 от "Жоро Поета":

    Една малка справка и ще разбереш, че Ламборгини вече го правят германци.

    Коментиран от #44, #47

  • 44 ламбо

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "Gogoto":

    То щото ВАГ ги правят вече, виж клипа как ги дооправят в Китай
    http://www.youtube.com/watch?v=gQoldFPvlGE

    Коментиран от #45

  • 45 Gogoto

    0 1 Отговор

    До коментар #44 от "ламбо":

    Това се случва в Qingdao?? Това място го знам!Или не го знам! Някой знае ли го изобщо?Тази китайска простотия ли представяш за пример? Трогателно!
  • 46 Виктор

    1 0 Отговор
    От къде получаваш информация че Фият е в фалит може би звездите ти говорят а
  • 47 um beliq delfin

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "Gogoto":

    Ей, момченце накара ме наистина да търся инфо, при положение, че знам къде и от кого се прави Ламборгини. Чети и ти ... http://en.wikipedia.org/wiki/Lamborghini Ламборгини сменят собствениците си през няколко години, но производството си е италианско! Немец не е способен да направи подобно нещо, ако можеше нямаше да купува чужди марки. Подобна е ситуацията и с Бугати.

    Коментиран от #48, #49, #51

  • 48 Gogoto

    0 1 Отговор

    До коментар #47 от "um beliq delfin":

    Не мисля, че си много умен делфин - само името ти е такова! И децата знаят, че Ламборгини са си ВАГ-ова кошничка! Дали си мислиш, че макароните ще направят нещо без германеца да е благоволил да го направят. Ако си достатъчно голям и си ходил на ресторант нали знаеш кой поръчва музиката - чичкото с парите много ясно! И съм ти отделил едно цитатче от линка който си ми пратил " Volkswagen subsidiary AUDI AG acquired Lamborghini in September 1998 for around US$110 million." Ако не отбираш от английския (както и предполагам) пусни това в Гугъл преводача - той ще ти каже какво значи. Лека вечер, момченце;)
  • 49 Gogoto

    0 1 Отговор

    До коментар #47 от "um beliq delfin":

    И явно като обичаш да търсиш "инфо", потърси малко и за двигателите на Ламборгинито. Ще се изненадам "силно" ако установиш голяма прилика с тези от Ауди Р8. Дали пък макароните не ги произвеждат за Ауди? Просто се чудя:)
  • 50 ВИП АМГ

    0 0 Отговор
    toaletna
  • 51 яверт

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "um beliq delfin":

    Абе той и Роман Абамович е собственик на Челси, ама тва не значи че отбора е руски...