Купе с четири врати, за което от известно време се носят упорити слухове, ще попълни гамата на Golf VII след две години. Автомобилът ще има сходни габарити с Jetta, компенсирайки скосената линия на покрива с повече пространство за краката на пътниците отзад. Все още не се знае дали във Волфсбург ще изберат отделен капак на багажника, или пета врата като на хечбек.
Както е известно от преди поне няколко месеца, автомобилът ще бъде построен на модулната платформа MQB и ще се оборудва с най-мощните двигатели от номенклатурата на Golf VII. На по-късен етап ще се появи и хибридна версия.
Междувременно в интервю пред ADAC Motorwelt неуморимият Фердинанд Пиех намеква, че Volkswagen планира да закупи още една марка до 2018 г. Пиех споделя, че след 10 години децата му ще се возят на коли от някой от 13-те бранда в състава на най-големия европейски производител.
В момента в състава на VAG влизат Audi, Bentley, Bugatti, Ducati, Lamborghini, MAN, Porsche, Scania, Seat, Škoda, Volkswagen и Volkswagen Nutzfahrzeuge. На салона в Детройт стана ясно, че немците планират да пуснат нова марка бюджетни автомобили.
Неотдавна Пиех и други високопоставени мениджъри от Волфсбург заявиха интерес към италианската легенда Alfa Romeo. Шефът на FIAT реагира мълниеносно на немските мераци с остра декларация, че марката не се продава. В интервюто си за ADAC Motorwelt самият Фердинанд Пиех описва Alfa като "култов бранд".
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошо
Аха и кога това?2030г ли?Чакаме хибрид от вагените вече сигурно 5-та година ама нямаааа.Слушаме им лъжите как щели да пуснат хибрид с разход по-нисък от хибридите на Тойта ама все ги няма.Плъгин щяха да пускат 100 пъти.Лъжи, лъжи, лъжи.ВАГ е егати жалката, лъжлива, нискотехнологична фирмичка.
Коментиран от #2
12:14 07.02.2013
2 Кофти
До коментар #1 от "Дошо":
1-во - Дукати сте го писали 2-пти и стават само 11?2-ро - ФВ вече започнаха да стават не смешни, а жалки с конфекцията си... Една и съща кола в десет размера - като при дрехите...
12:14 07.02.2013
4 Алфист
12:19 07.02.2013
5 Shmeker
Няма нищо кой знае колко автентично алфистко в алфите от последните 15 години, а и централата на фирмата в Милано отдавна не съществува...
Ако VW я купят пак ще си вкарат предното предаване и трошливите алуминиеви носачи, така, че едва ли ще се развие към кой знае колко по-добро. Само частите ще са по-евтини, ще стават от на Голф някои неща :D
Коментиран от #8, #22
13:01 07.02.2013
6 ivan
13:23 07.02.2013
7 "Да VAG нямат хибриди"
13:25 07.02.2013
8 Pong
До коментар #5 от "Shmeker":
На всички коли се чупят нормално е затова си има резервни части, ти да не искаш да я вземеш колата и 100 хил.км да не и сменяш нищо по окачването, все пак сме в България :)13:50 07.02.2013
9 гост
Относно това за ваг ,че са "фирмичка" мога само да ти кажа че са най богатата фирма в света и до 2030г нз какво ще карате като ще са изкупили всичко!!!
Коментиран от #12, #13, #20
14:18 07.02.2013
10 мм
14:40 07.02.2013
11 alfa
14:55 07.02.2013
12 Дошо
До коментар #9 от "гост":
2030 ще караме хибриди, ел. автомобили и такива с водородно задвижване, което нискотехнологичната фирмичка ВАГ не притежава.Коментиран от #15
15:03 07.02.2013
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 До Дошо
Най-малкото забравяш Audi e-tron, което е в класа на SLS AMG Electric Drive, но VAG имат и Audi A2 Electric Concept, което е по-добрият вариант от The Smart Fortwo electric drive.
Коментиран от #16, #24
16:06 07.02.2013
15 Шодо
До коментар #12 от "Дошо":
2030 ще караш ти момче метлата на Баба Яга яхваш я и почваш- тъгадък тъгадък прруу стой на място. Да знаеш на теб много ще ти отива ! Я го виж ти него хибрид щял да кара, то това да не е за всеки..16:32 07.02.2013
16 мдаа
До коментар #14 от "До Дошо":
Навсякъде по света се работи в тая насока, но реално имат само прототипи на които непрекъснато им отлагат производството, докато други произвеждат серийно и то не от вчера! За R8 Е-tron след като се надуваха колко ще произведат до 2012 г. по последна информация производството му е отложено за неопределено време, което според някои означава, че няма да го бъде никога! Защото са много "напред" в електричките Мерцедес се увърта около Тесла и подписа договор с тях за разработката на електр. А-класа, а правителството им толкова време шикалкави директните субсидии при покупка на електромобил – за да не вземат позиции на техния пазар френски, щатски и други електромобили……16:56 07.02.2013
17 kkk5
Е май и да имаш пари не е достатъчно ако си алчна и пресметлива шваба
17:05 07.02.2013
18 Пешо
Без това са в фалит и ако не дойдат пари от някъде няма да съществува Фиат .
Може да са им грозни и чупливи колите, но трябва да има реална конкуренция .
Без конкуренция на пазара , цените ще скочат на новите и старите коли.
17:45 07.02.2013
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 М_SUX
До коментар #9 от "гост":
Браво, браво.... много ли искаш всички да карат едно и също и на пазара да има само ВАГЕНИ? - Да нямаш никакъв избор, не знам, но когато дойде момента ще подкрепя всяка друга фирма, но не и ВАГ. Бива да нямаш вкус, бива да нямаш акъл ама ти минаваш всички граници. Силно се надявам един ден Vw да фалират, а на теб ти препоръчвам едно голфче.18:13 07.02.2013
21 Шпер
Коментиран от #40
19:51 07.02.2013
22 Гост
До коментар #5 от "Shmeker":
Те, понеже, сега са им много здрави носачите на Алфите, пък са и евтини.Коментиран от #34
19:52 07.02.2013
23 Mupo
Колко от вас карат приус като е много хубава? На този етап все още са като соларните панели, няма сметка да си ги вземеш и ползваш за себе си. Някой трябва да дотира, да спонсорира иначе не излиза сметката. Няма нищо извънземно в тази технология проблема са скъпите батерии. Като няма дотации за разлика от Америка където главно се купува въпросния приус няма кой да купува и за какво тогава да се произвежда? Или искате да да стане като с тока да вдигнат цената на тока, че да спонсорират зелената енергия за ваша сметка? Комплект батерии за 150 км в малолитражка струва 17000 Е и изкарва 100 000 км. преди да се наложи смяна. 100 000 км при разход 5 на 100 означава 5000 литра гориво по 3 лева прави 15 000 лева. За какво да ги правят немците ми кажете, кой ще ги купи? Аз ли? Вие ли?
20:12 07.02.2013
24 Дошо
До коментар #14 от "До Дошо":
Ама ти не разбра ли? Е-трон НЯМА да има, електрическо А2 НЯМА да има.ВАГените имитират дейност и обявяват постоянно какво ЩЕ направят след няколко години.Минават няколко години и обявяват, че закриват проекта, но Ще направят еди какво си след няколко години и така.Накрая пак дизел и то калпав.20:46 07.02.2013
25 Димитър Стойков
Коментиран от #32
21:01 07.02.2013
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 алигатор
21:06 07.02.2013
28 Дедо Поп
Коментиран от #30
21:16 07.02.2013
29 гошомадафака
21:24 07.02.2013
30 до Дедо Поп
До коментар #28 от "Дедо Поп":
Оо колко си прост21:54 07.02.2013
31 draivermen
Коментиран от #35, #42
21:57 07.02.2013
32 ?!?
До коментар #25 от "Димитър Стойков":
Ма то Бугати-то е баш италианска колаКоментиран от #39
22:06 07.02.2013
33 Специалиста
23:27 07.02.2013
34 Shmeker
До коментар #22 от "Гост":
Да, при 156 са проблемни носачите. Ама поне като цяло колата е нещо доста по-различно от VAG, щото вземат лия VAG ще си сложат техните носачи и по-твърди амортисьори за да има малко по-спортно поведение от Пасата примерно...07:56 08.02.2013
35 Дошо
До коментар #31 от "draivermen":
Аз пък ако не се намереше, някой да купи Алудито, което карах бях готова да го засиля в някоя стена и да го зарежа да го отнесат м....лите и нищо да не взема само и само да ми се махне от главата.Коментиран от #38
08:59 08.02.2013
36 Дошо
09:01 08.02.2013
37 VAG
Коментиран от #41
10:18 08.02.2013
38 Gogoto
До коментар #35 от "Дошо":
И с парите от Алудито сега караш Микра 98-а година? Ах ти, тарикат такъв!10:48 08.02.2013
39 Адам Смит
До коментар #32 от "?!?":
Ти кажи, каква е? Марката е създадена от италианец, носи неговото име и се продава заради неговото име, а не заради това, че е собственост на VW. Ако беше така, купуването на престижни марки се обезсмисля.11:06 08.02.2013
40 Жоро Поета
До коментар #21 от "Шпер":
Не го повтаряй,прев си, карам страхотна японска кола, мазда, уникална кола., ОБАЧЕ! имах и Алфа Ромео, което също не създаваше ядове, обаче беше 1 000 000 пъти по- култова от маздата ми. Тези коли имат уникално излъчване, винаги можеш да ги разпознаеш, а шофирането им за мен е душевен оргазъм. Германците колкото и да се стараят, не могат да направят кола, като алфа, мазерати, ламборгини, ферари.Коментиран от #43
11:13 08.02.2013
41 Shmeker
До коментар #37 от "VAG":
Да ама колите им са GM по принцип. Така че какво от това?11:14 08.02.2013
42 Ramon
До коментар #31 от "draivermen":
Ти явно не разбираш подбудите на Фердинанд Пиех. Недей да се бъркаш, ако обичаш, в материя, която не ти е позната. Копай въглища или там каквото правиш и остави техниката и изкуството на посветените.11:17 08.02.2013
43 Gogoto
До коментар #40 от "Жоро Поета":
Една малка справка и ще разбереш, че Ламборгини вече го правят германци.Коментиран от #44, #47
13:47 08.02.2013
44 ламбо
До коментар #43 от "Gogoto":
То щото ВАГ ги правят вече, виж клипа как ги дооправят в Китайhttp://www.youtube.com/watch?v=gQoldFPvlGE
Коментиран от #45
15:48 08.02.2013
45 Gogoto
До коментар #44 от "ламбо":
Това се случва в Qingdao?? Това място го знам!Или не го знам! Някой знае ли го изобщо?Тази китайска простотия ли представяш за пример? Трогателно!16:19 08.02.2013
46 Виктор
18:53 08.02.2013
47 um beliq delfin
До коментар #43 от "Gogoto":
Ей, момченце накара ме наистина да търся инфо, при положение, че знам къде и от кого се прави Ламборгини. Чети и ти ... http://en.wikipedia.org/wiki/Lamborghini Ламборгини сменят собствениците си през няколко години, но производството си е италианско! Немец не е способен да направи подобно нещо, ако можеше нямаше да купува чужди марки. Подобна е ситуацията и с Бугати.Коментиран от #48, #49, #51
21:29 08.02.2013
48 Gogoto
До коментар #47 от "um beliq delfin":
Не мисля, че си много умен делфин - само името ти е такова! И децата знаят, че Ламборгини са си ВАГ-ова кошничка! Дали си мислиш, че макароните ще направят нещо без германеца да е благоволил да го направят. Ако си достатъчно голям и си ходил на ресторант нали знаеш кой поръчва музиката - чичкото с парите много ясно! И съм ти отделил едно цитатче от линка който си ми пратил " Volkswagen subsidiary AUDI AG acquired Lamborghini in September 1998 for around US$110 million." Ако не отбираш от английския (както и предполагам) пусни това в Гугъл преводача - той ще ти каже какво значи. Лека вечер, момченце;)22:00 08.02.2013
49 Gogoto
До коментар #47 от "um beliq delfin":
И явно като обичаш да търсиш "инфо", потърси малко и за двигателите на Ламборгинито. Ще се изненадам "силно" ако установиш голяма прилика с тези от Ауди Р8. Дали пък макароните не ги произвеждат за Ауди? Просто се чудя:)22:07 08.02.2013
50 ВИП АМГ
21:04 09.02.2013
51 яверт
До коментар #47 от "um beliq delfin":
Абе той и Роман Абамович е собственик на Челси, ама тва не значи че отбора е руски...22:03 09.02.2013