10 Август, 2021 14:17 12 291 29

Най-добрите семейни електромобили

  • електромобили-
  • семейни автомобили
Най-добрите семейни електромобили - 1

Списъкът, който ви показваме е съставен от експерти от Autocar и включва 10 -те най-добри електрически превозни средства за семейства. Класацията е изготвена въз основа на фактори като автономен пробег, практичност, динамика на шофиране и съотношение цена-качество.

Електрическите автомобили не можеха да се наложат дълго време, но сега постепенно те набират популярност. Тези автомобили ви позволяват да пътувате в тишина и не замърсяват околната среда. Те са по-икономични, но все още цените им са високи. С нарастването на асортимента обаче, цените постепенно спадат, като целта е да се изравнят с тези на колите с ДВГ.

Днес има значително по-широк асортимент, от който да избирате, което допринася за по-ниските цени, а по-модерните технологии ви позволяват да пътувате по-далеч с едно зареждане. Фактите сочат, че с увеличаването на разстоянието между зарежданията и подобряването на инфраструктурата, електромобилите стават все по-жизнеспособна алтернатива на бензиновите или дизеловите модели.

Представени за първи път преди около 10 години, електромобилите бяха превозни средства с пробег от около 80 мили и струваха двойно повече от техните бензинови алтернативи. Днес в много случаи действителният пробег се е утроил, а ценовият марж е на път да изчезне.

Списъкът, който ви показваме, включва 10 -те най -добри електрически превозни средства за семейства. Някои електрически превозни средства все още имат сравнително висока цена в сравнение с автомобилите с двигатели с вътрешно горене, но тя може да бъде компенсирана от по-ниските експлоатационни разходи.

1. Kia e-Niro
2. Volkswagen ID 3
3. Kia Soul EV
4. Hyundai Kona Electric
5. Volkswagen ID 4
6. Nissan Leaf
7. MG 5 SW EV
8. Volvo XC40 Recharge P8
9. Citroën e-C4
10. Peugeot e-2008


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Емил

    26 3 Отговор
    Кое им е семейното на изброените въшки!? Може би дребничка мадама и пудела ѝ?!

    Коментиран от #5, #14

  • 2 Бръм

    22 3 Отговор
    Колко им е полезният товар, четиричленно семейство с 3 куфара побират ли, или батерията дава на късо!?

    Коментиран от #3

  • 3 Съдията Дред

    15 1 Отговор

    До коментар #2 от "Бръм":

    Семейна кола трябва да може да превозва комфортно на дълъг път 4 членно семейство с поне 4 големи куфара. Поне 8 от колите не могат да поберат куфарите, а комфортно пътуване на дълъг път въобще се съмнявам. Семейна кола е да речем Тесла модел ЕС. Но е на двойна цена от тия по горе.

    Коментиран от #15

  • 4 Драг

    4 6 Отговор
    Щом няма Тесла съгласен :)))
    Хвърлил съм око на едно Ниро ама ще му дойде времето, много е добра.

    Коментиран от #8

  • 5 куку руку ку

    5 7 Отговор

    До коментар #1 от "Емил":

    4,37 метра дълъг и метър и 80 широк автомобил малък ли е? За Киа говоря.
  • 6 Оня с магарето

    9 1 Отговор
    Един тролей моля
  • 7 Turbo

    11 4 Отговор
    Не виждам Тесла в класацията хахахахаха сега ще се появи многониковия и ще ръси м0з@к.

    Коментиран от #20

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Драг

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "???":

    Не що ти кажи боли ли, явно знаеш?
  • 10 Fan

    5 5 Отговор
    От изброените само Волово ХС 40 може да превози едно семейство без драми и рев от задната седалка. Останалите консерви стават ако семейството ти е от 2 души. И ако не ви предстои повече от 50 км. път.
  • 11 Съдията Дред

    3 1 Отговор
    Извинявам се, не знаех каква е еМ Джи , става за семейна кола. Проблем ще е само пробегът от макс 400 км, което означава, че лятото и на магистралата можеш да минеш макс 200 км, и следва ново зареждане.
  • 12 семеен

    6 0 Отговор
    Най добрата е тази, на която бие ток по дясната седалка.
  • 13 123

    8 0 Отговор
    Е, а къде е най-добрият семеен електромобил - Шкода Енияк. Повечето от класацията са за едночленни семейства.
  • 14 Коментара

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "Емил":

    И аз това се чудих! Кое е това семейство което ще се събере спокойно (и като багаж) в Volkswagen ID 3, Nissan Leaf..... Батерията на Hyundai Kona имаше склонноста да се самозапалва, предполагам са го оправили това щото аз семейството си не бих го качил в Чарли мобил. Нямам нищо против електричките, ясно е че това е бъдещето. Обаче да определиш (едва ли е автора) тези коли като семейни е несериозно! Това са 100% градски коли ...до молчето, до работка ...и до там.

    Коментиран от #28

  • 15 Кози

    13 1 Отговор

    До коментар #3 от "Съдията Дред":

    Че и 4 куфара? Вие да не емигрирате със семейната кола?

    Едно време в един Голф 2 сме се возили 4 членно семейство до море и планини, но явно стандартът се е вдигнал...
  • 16 бай Даньо

    11 2 Отговор
    Семеен електромобил е като дървено желязо. Електромобилите до 10 години масово в западния свят (освен в Ганчоландия) ще се използват за ходене на работа, но семейния автомобил в обозримо бъдеще ше си остане джипка с ДВГ, защото не искаш да останеш в планината с разредена батерия и децата на задната седалка гладни, уморени , мокри и премръзнали.

    Коментиран от #17, #18

  • 17 Фиу-фиууу!

    1 8 Отговор

    До коментар #16 от "бай Даньо":

    Нищо подобно! МПС по закон не се управлява от неграмотни хора! Първата и втората в класацията карат часове магистрално и се зареждат на прав ток за кратко и на променлив, където ще стоите повече. Грамотните имат PlugShare и си четат показанията на таблото. ID.3 не е по-назад от КИА-та по място вътре - пътувал съм и с двете, обаче е по-напред откъм вървеж.
  • 18 Фиу-фиууу!

    1 10 Отговор

    До коментар #16 от "бай Даньо":

    На пълен заряд на вагена пише 432, а на Киата 480 км и атаката към планината е на пълна газ (над 200 коня са и двете) и не дишам л.ната на дизеловите громолници, дето им излиза душата нагоре. И знаеш ли защо? Като дойде спускането, почва пълненето по 60-70 киловата обратно. Ти виждал ли си калорифер или климатик 60 кВт? Докато при вас почват пушеците - от накладки, съединители или издухали мотори. Гнус сарацийска

    Коментиран от #19, #24, #25

  • 19 бай Даньо

    10 1 Отговор

    До коментар #18 от "Фиу-фиууу!":

    Ай намали оборотите, че ще стопиш батериите! Слагаш ме в грешната категория. Не съм от сбърканите дизелари карам хибриден Лексус, който като сметнеш всичко "спасява планетата" повече от теслите.- накладки не съм сменял за 200 000км пробег, съединител няма има CVT трансмисия , дори смяна на маслото е на 20 000км... Просто смятам за по практично ако едната кола в семейството е електрическа то другата да е ДВГ и така го виждам да свърши тоя век ... Фолксваген никога! Да ти обяснявам ли защо?
  • 20 гост

    3 4 Отговор

    До коментар #7 от "Turbo":

    А кога си виждал Тесла в класация правена от "автожурналисти" ???? Които взимат заплати от рекламите на тия от класацията ?? И на които Тесла не е дала и няма да даде и цент ?? За сметка на това пък и напук на "специялистите" Тесла води в най-важната класация , тази на продажбите !! И то с повече от колкото тия от класацията накуп !! Пък ти се изяж от яд , ама файда йок , хахахха !!

    Коментиран от #26

  • 21 Muahahaha

    6 1 Отговор
    Абе тая класация от Кия и ФВ ли е правена ?! 😆
  • 22 Ахахаха

    1 2 Отговор
    Класация на ел. коли в която не участва водещият производител в този сегмент хахаха. Ама много обективна тая класация бе
  • 23 Гост

    2 1 Отговор
    И тук Тесла е аут хахахаха
  • 24 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #18 от "Фиу-фиууу!":

    Става все по-ясно, че ти кола не си карал.
  • 25 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #18 от "Фиу-фиууу!":

    На Киата на равното пише 480, но на средата на Шипка пада на 130. До горе е на 25. На Узана, на палатки ток няма. На Козя стена също. Сложиш ли колонки с ток там ще навредиш на природата повече, отколкото вредят колите на бензин. Не съм виждали дизел от последните 20 години, който да увисне на който и да е проход в България. Явно карате някаква реликва 1,7 без турбо и с 60 коня мотор. И Шипка и Беклемето са с такъв наклон, че за да ти генерират 60 киловата по надоло ще имаш такъв спирачен ефект от електромотора, че трябва да пъплиш с 10 км в час и да правиш колона след себе си. На почти всеки завой ще подаваш по-малко газ за да не спреш. Едни 30% от спускането ти ще са извън режима на рекуперацията. Много филми гледаш и както винаги си в грешка. Поредното покачване цената на Тесла, както и поредното отлагане на пикапа им го доказват. Време е да се осъзнаете и да спрете с фантазиите.

    Коментиран от #27

  • 26 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    Продажби на какво? Колко дизела е продала Тесла?
  • 27 Бръм бръм

    0 2 Отговор

    До коментар #25 от "Гост":

    С кона 68киловата реален разход 13киловата на сто за 40000километра и по шипка и по други за рекуперация та действа на всеки наклон но най добре е на автопилот
  • 28 Jacques Yves Moineau

    4 0 Отговор

    До коментар #14 от "Коментара":

    Абе за семейство китайци с едно дете става.
  • 29 ЛЪЖАТ НИ

    0 1 Отговор
    Най-добрите семейни електромобили СА ДИЗЕЛОВИТЕ !