Списъкът, който ви показваме е съставен от експерти от Autocar и включва 10 -те най-добри електрически превозни средства за семейства. Класацията е изготвена въз основа на фактори като автономен пробег, практичност, динамика на шофиране и съотношение цена-качество.
Електрическите автомобили не можеха да се наложат дълго време, но сега постепенно те набират популярност. Тези автомобили ви позволяват да пътувате в тишина и не замърсяват околната среда. Те са по-икономични, но все още цените им са високи. С нарастването на асортимента обаче, цените постепенно спадат, като целта е да се изравнят с тези на колите с ДВГ.
Днес има значително по-широк асортимент, от който да избирате, което допринася за по-ниските цени, а по-модерните технологии ви позволяват да пътувате по-далеч с едно зареждане. Фактите сочат, че с увеличаването на разстоянието между зарежданията и подобряването на инфраструктурата, електромобилите стават все по-жизнеспособна алтернатива на бензиновите или дизеловите модели.
Представени за първи път преди около 10 години, електромобилите бяха превозни средства с пробег от около 80 мили и струваха двойно повече от техните бензинови алтернативи. Днес в много случаи действителният пробег се е утроил, а ценовият марж е на път да изчезне.
Списъкът, който ви показваме, включва 10 -те най -добри електрически превозни средства за семейства. Някои електрически превозни средства все още имат сравнително висока цена в сравнение с автомобилите с двигатели с вътрешно горене, но тя може да бъде компенсирана от по-ниските експлоатационни разходи.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Емил
Коментиран от #5, #14
14:21 10.08.2021
2 Бръм
Коментиран от #3
14:30 10.08.2021
3 Съдията Дред
До коментар #2 от "Бръм":
Семейна кола трябва да може да превозва комфортно на дълъг път 4 членно семейство с поне 4 големи куфара. Поне 8 от колите не могат да поберат куфарите, а комфортно пътуване на дълъг път въобще се съмнявам. Семейна кола е да речем Тесла модел ЕС. Но е на двойна цена от тия по горе.Коментиран от #15
14:39 10.08.2021
4 Драг
Хвърлил съм око на едно Ниро ама ще му дойде времето, много е добра.
Коментиран от #8
14:44 10.08.2021
5 куку руку ку
До коментар #1 от "Емил":
4,37 метра дълъг и метър и 80 широк автомобил малък ли е? За Киа говоря.15:01 10.08.2021
6 Оня с магарето
15:06 10.08.2021
7 Turbo
Коментиран от #20
15:14 10.08.2021
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Драг
До коментар #8 от "???":
Не що ти кажи боли ли, явно знаеш?15:28 10.08.2021
10 Fan
15:35 10.08.2021
11 Съдията Дред
15:50 10.08.2021
12 семеен
17:14 10.08.2021
13 123
17:25 10.08.2021
14 Коментара
До коментар #1 от "Емил":
И аз това се чудих! Кое е това семейство което ще се събере спокойно (и като багаж) в Volkswagen ID 3, Nissan Leaf..... Батерията на Hyundai Kona имаше склонноста да се самозапалва, предполагам са го оправили това щото аз семейството си не бих го качил в Чарли мобил. Нямам нищо против електричките, ясно е че това е бъдещето. Обаче да определиш (едва ли е автора) тези коли като семейни е несериозно! Това са 100% градски коли ...до молчето, до работка ...и до там.Коментиран от #28
17:27 10.08.2021
15 Кози
До коментар #3 от "Съдията Дред":
Че и 4 куфара? Вие да не емигрирате със семейната кола?Едно време в един Голф 2 сме се возили 4 членно семейство до море и планини, но явно стандартът се е вдигнал...
17:29 10.08.2021
16 бай Даньо
Коментиран от #17, #18
19:00 10.08.2021
17 Фиу-фиууу!
До коментар #16 от "бай Даньо":
Нищо подобно! МПС по закон не се управлява от неграмотни хора! Първата и втората в класацията карат часове магистрално и се зареждат на прав ток за кратко и на променлив, където ще стоите повече. Грамотните имат PlugShare и си четат показанията на таблото. ID.3 не е по-назад от КИА-та по място вътре - пътувал съм и с двете, обаче е по-напред откъм вървеж.21:56 10.08.2021
18 Фиу-фиууу!
До коментар #16 от "бай Даньо":
На пълен заряд на вагена пише 432, а на Киата 480 км и атаката към планината е на пълна газ (над 200 коня са и двете) и не дишам л.ната на дизеловите громолници, дето им излиза душата нагоре. И знаеш ли защо? Като дойде спускането, почва пълненето по 60-70 киловата обратно. Ти виждал ли си калорифер или климатик 60 кВт? Докато при вас почват пушеците - от накладки, съединители или издухали мотори. Гнус сарацийскаКоментиран от #19, #24, #25
22:07 10.08.2021
19 бай Даньо
До коментар #18 от "Фиу-фиууу!":
Ай намали оборотите, че ще стопиш батериите! Слагаш ме в грешната категория. Не съм от сбърканите дизелари карам хибриден Лексус, който като сметнеш всичко "спасява планетата" повече от теслите.- накладки не съм сменял за 200 000км пробег, съединител няма има CVT трансмисия , дори смяна на маслото е на 20 000км... Просто смятам за по практично ако едната кола в семейството е електрическа то другата да е ДВГ и така го виждам да свърши тоя век ... Фолксваген никога! Да ти обяснявам ли защо?22:40 10.08.2021
20 гост
До коментар #7 от "Turbo":
А кога си виждал Тесла в класация правена от "автожурналисти" ???? Които взимат заплати от рекламите на тия от класацията ?? И на които Тесла не е дала и няма да даде и цент ?? За сметка на това пък и напук на "специялистите" Тесла води в най-важната класация , тази на продажбите !! И то с повече от колкото тия от класацията накуп !! Пък ти се изяж от яд , ама файда йок , хахахха !!Коментиран от #26
23:06 10.08.2021
21 Muahahaha
00:53 11.08.2021
22 Ахахаха
09:53 11.08.2021
23 Гост
12:06 11.08.2021
24 Гост
До коментар #18 от "Фиу-фиууу!":
Става все по-ясно, че ти кола не си карал.12:09 11.08.2021
25 Гост
До коментар #18 от "Фиу-фиууу!":
На Киата на равното пише 480, но на средата на Шипка пада на 130. До горе е на 25. На Узана, на палатки ток няма. На Козя стена също. Сложиш ли колонки с ток там ще навредиш на природата повече, отколкото вредят колите на бензин. Не съм виждали дизел от последните 20 години, който да увисне на който и да е проход в България. Явно карате някаква реликва 1,7 без турбо и с 60 коня мотор. И Шипка и Беклемето са с такъв наклон, че за да ти генерират 60 киловата по надоло ще имаш такъв спирачен ефект от електромотора, че трябва да пъплиш с 10 км в час и да правиш колона след себе си. На почти всеки завой ще подаваш по-малко газ за да не спреш. Едни 30% от спускането ти ще са извън режима на рекуперацията. Много филми гледаш и както винаги си в грешка. Поредното покачване цената на Тесла, както и поредното отлагане на пикапа им го доказват. Време е да се осъзнаете и да спрете с фантазиите.Коментиран от #27
12:19 11.08.2021
26 Гост
До коментар #20 от "гост":
Продажби на какво? Колко дизела е продала Тесла?12:21 11.08.2021
27 Бръм бръм
До коментар #25 от "Гост":
С кона 68киловата реален разход 13киловата на сто за 40000километра и по шипка и по други за рекуперация та действа на всеки наклон но най добре е на автопилот16:37 11.08.2021
28 Jacques Yves Moineau
До коментар #14 от "Коментара":
Абе за семейство китайци с едно дете става.19:12 11.08.2021
29 ЛЪЖАТ НИ
20:38 18.08.2021