18 Септември, 2021 10:21 13 394 55

Електрическият автомобил с най-голям пробег (спойлер - не е Tesla)

  • lucid air-
  • електромобили-
  • автономен пробег

Американският седан Lucid Air успя да измине 837 километра без презареждане

Електрическият автомобил с най-голям пробег (спойлер - не е Tesla) - 1

Изцяло електрическият седан Lucid Air може да измине до 837 км с едно зареждане на батерията, съобщи Американската агенция за опазване на околната среда (EPA). Този резултат беше постигнат от седана във версията Dream Edition Range с 19-цолови джанти. С 21-инчови джанти пробегът му е намалява до 774 километра.

Автомобилите Dream Edition имат електрически силов тракт с мощност 933 к.с. Топ модификацията на Dream Edition Performance с 19-инчови джанти може да измине 758 км с едно зареждане (или 725 км с по-големи колела). Тази версия на Lucid Air произвежда 1111 конски сили.

Електрическият автомобил с най-голям пробег (спойлер - не е Tesla)

Най -достъпният седан Lucid Air (модификация Grand Touring) струва от 139 хиляди долара. Такава кола може да измине 830 км или 754 км, в зависимост от радиуса на джантите. Lucid Air постига такива резултати благодарение на изключителният си коефициент на въздушно съпротивление.

Последният е само 0.21. След рекорда, седанът бе определен като най-аеродинамично ефективният луксозен автомобил в света. Предвижда се доставките на Lucid Air за потребителите да започнат преди края на годината.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 29 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Рено фен

    36 14 Отговор
    Немците ще получат сърдечен удар няма вече клиин дизель

    Коментиран от #7, #39

  • 3 Ганьо

    51 11 Отговор
    От известно време ме терзае един въпрос който дори ме буди нощем.Ако някой ден си купя електромобил как да му сложа газ?

    Коментиран от #4, #5, #6, #26, #27

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Mara bara

    25 6 Отговор

    До коментар #2 от "Рено фен":

    То clean diesel те винаги ще си го проповядват че го има, въпроса е че вече никой не им вярва че е clean.
  • 8 Драг

    19 2 Отговор
    Браво на тези, откъде изникнаха да им се чуди човек. С икономичност колкото най-добрата Тесла 3, но с размер на Тесла С с батерия 113 квч това нещо за САЩ ще се търси доста. Защо не и Китай. За Европа аз съм скептичен, но знае ли човек, пазарът решава.

    Коментиран от #33, #35

  • 9 Добре. ...

    39 14 Отговор
    А презареждането после за колко?Щото го правя за 5 мин+ 5 за тоалетна+5 за кафе...на резервоар с 85 литра и пробег от поне 1100 км без ограничаване на скорост,климатик и радио,зиме и лете, в планина и на равно, натоварена или не, без значение гумите.И при това платих 28000 евро , със сервизи във всеки населен пункт. Стига с тия пропаганди.Като станат 100 % равностойни по всички показатели на аналогичен модел (цена,сервизи, зарядни станции,пробег ) ще ги мислим.Помните ли в началото плоските ТВ колко бяха скъпи.Като им падна цената колкото тези с кинескопи и хората се ориенгтираха към тях (нищо че на 6 година плоският ми Самсунг изгоря а старият ми Сони тринитрон на 30 години още си работи).Та така.

    Коментиран от #10, #11, #14, #15, #23

  • 10 Ами

    20 7 Отговор

    До коментар #9 от "Добре. ...":

    Supercharger v3 на Тесла зарежда 80% от батерията за точно толкова-15 минути...

    Коментиран от #13, #18

  • 11 Hellish

    17 3 Отговор

    До коментар #9 от "Добре. ...":

    А 1111 коня ли ти е колата

    Коментиран от #12

  • 12 Не не

    23 2 Отговор

    До коментар #11 от "Hellish":

    1112 коня е даже! Заедно с другите коли на паркинга пред блока, общо!
  • 13 Драг

    2 4 Отговор

    До коментар #10 от "Ами":

    Не не не пак опитай.
  • 14 Аз па немам талавизор

    7 10 Отговор

    До коментар #9 от "Добре. ...":

    И така ми е супер немам кабелна немам сателитна чиния и талавизор немам и освен в детството си талавизор не съм гледал няма и да гледам и да ми го подариш дори...така ше стане и с ел толите ше карам дорде мога колата си на гас а после или ше умра или няма да имам никаква кола
  • 15 Точно така

    14 2 Отговор

    До коментар #9 от "Добре. ...":

    И остави само това, ами едно време телефоните държаха по една седмица преди да им падне батерията, а сега по един ден! Но като гледам всички с нови телефони, където батериите им трябва да зареждат всеки ден. Що не ползват стари, не мога да разбера!
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 ВикиЛексъсВарна

    12 11 Отговор
    Защо тестовете винаги край Лас Вегас пустинята Невада или Калифорния - а да - сетих се 365 дни силно слънце и много км. - Я да отидат в Аляска за тест през януари - няма да минат и 30% от тези км! Виждам я тук една Тесла и то кросоувъра им във Виница...зимата с изпотени отвътре стъкла почти всяка сутрин...не може да работи даже вентилацията на минус 5...тъй като трябва ток за придвижване пък навън студ!!!

    Коментиран от #19, #54

  • 18 Да обаче

    5 8 Отговор

    До коментар #10 от "Ами":

    за да измине разстояние аналогично на това с кол с двг трябва да караш с не повече от 100,без радио, без фарове и отопление/охлаждане, защото иначе ще увиснеш за ток насред пътя.
  • 19 Сериозно?

    15 11 Отговор

    До коментар #17 от "ВикиЛексъсВарна":

    Интересно, що пък 72 процента от новопродадените коли в Норвегия са електрически! Ааааааа, то щото там не е толкова студено като в България! Ейй то туй от България по-горещо и по-студено няма ейй! Такова чудо няма!

    Коментиран от #21

  • 20 HHR

    5 5 Отговор
    защо в класацията не вземат учасрия и китайските марки, те имат сероен модел с над 1000км пробег

    Коментиран от #22, #24

  • 21 ВикиЛексъсВарна

    7 11 Отговор

    До коментар #19 от "Сериозно?":

    Малко мисли като четеш и цитираш! Никъде не съм писал че не се движат в студ! Написах че изминатото разстояние е тройно по-малко при минусови температури!!! И го премълчават това. Отделно са недостатъците на ел.автомобили в минусови темп. - изпотяване на стъклата отвътре...спиране на си ди плеъра - спиране отопление седалки и огледала с цел изпращане на цялата ел.енергия за придвижване до най-близката ел.станция.

    Коментиран от #30

  • 22 гост

    7 5 Отговор

    До коментар #20 от "HHR":

    Защото тия 1000 км засега са ги "видяли" само те !!! Да ги дадат на някоя международна организация за изпитване и сертификация и после да ги обявяваш , а ?? Иначе си е "една жена каза " !!
  • 23 прррц

    13 1 Отговор

    До коментар #9 от "Добре. ...":

    Много лесно ще стане изравняване на бензин и ток. Просто бензина и дизела ще станат много скъпи и готово токът ще ти изглежда евтин...
  • 24 гост

    9 2 Отговор

    До коментар #20 от "HHR":

    Ако си пропуснал в статията се говори за официално изпитание на Публикувано във факти.бг: Американската агенция за опазване на околната среда (EPA) ! Които имат по-големи изисквания от европейската такава ! Та чакаме любимите ти китайци на същото изпитание !

    Коментиран от #29

  • 25 гост

    10 2 Отговор
    Я проверете Тесла какво предлага за по-малко пари. И все пак как да сравняваш кола с 19 джанти, има много "ако" в тази кола. Да не забравяме, че ентусиасти с Тесла изминаха над 1000км, но самият Мъск каза, че това е интересно, но не и реалистично. Та не е ли по-добре да си вземеш кола за 60х.долара, която да изминава 600км, вместо кола за повече от двойно повече, която да изминава 100км повече?

    Коментиран от #32

  • 26 Порно

    3 6 Отговор

    До коментар #3 от "Ганьо":

    Има отоплители на газ , ще икономисваш ток зимата. То има и охладители на газ , ама са тежки и няма да има ефект.
    А по темата - с каква средна скорост ги е минал? Че е карано без климатик , е ясно.
  • 27 Край

    13 3 Отговор

    До коментар #3 от "Ганьо":

    Измислил см го колега. Монтира се ветрогенератор на покрива. Колата като се движи ветрогенератора прави ток и той движи колата. Патентовал съм го - търся сериозен инвеститор като на Киро Канадския за масово производство.
    Имама и проект за направата на вечно нанадолно - колата ще си върви отсамосебе си. Принцапа е на вечното пропадане - българския Преход. Още не съм го доизпипал за това няма да го споделя.

    Коментиран от #28

  • 28 смех

    3 4 Отговор

    До коментар #27 от "Край":

    И с колко ще повишиш теглото на колата как ще минаваш под мостове и това покачване на теглото ще се компенсира ли от набавената енергия от вятъра как ще решиш проблема с различните направления на вятъра?

    Коментиран от #31, #38

  • 29 Драг

    1 6 Отговор

    До коментар #24 от "гост":

    Напротив напротив не се знае коя методология е по-добра. Това са си твои разсъждения. ЕПА примерно толерира Тесла и им дава след като изпитат колите да им подобрят показателите чрез техни допълнителни тестове и т. н. Стига боготворяхте САЩ и плюхте по Европа.
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Край

    3 2 Отговор

    До коментар #28 от "смех":

    Така като те чета -ти ще си първия измислил ел. кола с газова уредба.

    Коментиран от #46

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Е как откъде?

    1 4 Отговор

    До коментар #8 от "Драг":

    Разбира се, че изникнаха от кравария. Ти от къде очакваш да изникне подобно нещо? От Европа? От Япония?
  • 34 Лошо няма!

    6 1 Отговор
    Volkswagen и компания си правят сметки след пет години да заличат технологичното превъзходство на Тесла. Но изведнъж се появява някакъв startup, който досега не е произвеждал нищо и прави технологично по-добър автомобил от Tesla. Конкуренцията е хубаво нещо и само вдига летвата все по-високо и по-високо. Днес един ще предложи 1000 км пробег с едно зареждане утре друг ще предложи 5-минутно зареждане, трети ще предложи два пъти по-евтини батерии и така след няколко години всички ще се възползват от тези открития. Включително и китайците, освен фабрика за всички стоки в световен мащаб ще започнат да произвеждат и евтини качествени автомобили, подобно на ксиоми с мобилните телефони.

    Коментиран от #48

  • 35 Komapak

    4 1 Отговор

    До коментар #8 от "Драг":

    За 139000 доларчета направо ще се изпотрепат, да знаиш... 😀

    Коментиран от #36

  • 36 Драг

    2 0 Отговор

    До коментар #35 от "Komapak":

    Статията е вярна, разбира се нали е факти😊ноооо всъщност колата има различни модификации. Най-евтиният които е също с добри параметри е 77 400 долара и след фед отстъпка става 69 900 долара. Това си е конкурент на Тесла, нали е от САЩ всичко и цена и параметри и всичко е направено да е директен конкурент на Тесла С.
  • 37 Аврам

    0 0 Отговор
    Машала
  • 38 ...

    2 0 Отговор

    До коментар #28 от "смех":

    Човека се шегува бе.
  • 39 DrivingPleasure

    2 8 Отговор

    До коментар #2 от "Рено фен":

    И от кво да се притеснява дизела?! ДВГ не го убива развитието на електрическите каруци - те нямат такова - убива го безумието на политическата и "зелената" сган!

    Батериите на тоя Луцид са 120 СТО И ДВАДЕСЕТ киловата!!! Тва е като да заменя стандарния 45 литров резервоар с 60 литров и да се хваля, че колата гори по-малко щото пробега ми се е увеличил! Да не говорим, че сгурно се карлабаш с 60 за подобен пробег...

    Тия ел кочаци са толкова, ама толкова безуми и безсмислени, че няма на къде повече. Залъгалки за хора с ментални проблеми и нищо повече...

    Коментиран от #47

  • 40 kjl

    3 4 Отговор
    140000 долара и нагоре. Не знам кого ще притесни. Със сигурност не и немските луксозни брандове. Отиваш с Лусид на топ гъзарски прием, първия път всики са впечатлени от екстравагантност, на втория път ще започнат да се подсмихват, на третия открито ще се смеят. Тази смешна кола е за клоуни, не за тежкарски приеми.

    Коментиран от #41

  • 41 Драг

    2 3 Отговор

    До коментар #40 от "kjl":

    Хора 140 000 долара е спортният вариант, не я гледайте тази цена!!!! Стандартният модел е 69 900 долара след 7500 фед отстъпка и конкурент на Тесла С!!!

    Коментиран от #42

  • 42 Любопитен

    0 2 Отговор

    До коментар #41 от "Драг":

    А тислъта колко струва?

    Коментиран от #43

  • 43 Драг

    2 0 Отговор

    До коментар #42 от "Любопитен":

    Секретарката му гост да отговори, но по памет 90 000 долара е лонг рейнджа и Плаид е 130 000 долара. Абсолютни конкурентни цени.
  • 44 Хахахаха Хахахаха

    6 2 Отговор
    Шофьорите на Тесла спасяват хора от БМВ да не изгорят. Ейййй, хич не се палят тези ДВГ! Че и 20 годишно не е! Хахахаха

  • 45 TSLA®

    3 0 Отговор
    Кайли Миноуг: не е важно дали е бял или черен, важното е да е вътре. Няма значка дали е Лусид или Тесла, важното е да е на ток.
  • 46 мост

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "Край":

    що не хибрид на газ
  • 47 Рено фен

    3 0 Отговор

    До коментар #39 от "DrivingPleasure":

    и като свърши пвтрола за ширпотреба и влаковете минат на водород до 20 години с кво ша го караш тва двг?
  • 48 факт

    2 2 Отговор

    До коментар #34 от "Лошо няма!":

    Няма как фв да предложи нещо по добро защото немците нямат научно техническият и инженерен потенциал да направят нещо по-добро нито имат ресурсите и връзките на Щатите.Германция е една държава на доизживявяне те са никои в която и да е област на живота.
  • 49 Старт

    2 1 Отговор
    Завода на Тесла в Берлин май скоро ще започва работа. На 9 октомври ще отворят врати за желаещи да посетят фабриката и да се запознаят с поточната линия. Документите за започване на производство изглежда са почти готови. ФВ ще трябва да се потрудят доста, ако искат да ги настигнат.

    Коментиран от #51

  • 50 гост

    2 1 Отговор
    Добрее,те скоро и хора на Марс ще пратят,но какво от това,ние не живеем в същия век като тях,което е видно и от коментарите.
  • 51 факт

    3 4 Отговор

    До коментар #49 от "Старт":

    ТЕсла са минало играчите вече са други Форд ГМ Ривиън Лусид и тн.

    Коментиран от #52, #53

  • 52 Хахахаха

    1 1 Отговор

    До коментар #51 от "факт":

    И къде е мрежата на Лусид, Ривиан и ГМ? Европейците в Америка ли ще си карат колите на сервиз? А зарядните?
  • 53 Тоя пък

    0 2 Отговор

    До коментар #51 от "факт":

    Ти изобщо не си в час май
  • 54 Африканец

    2 2 Отговор

    До коментар #17 от "ВикиЛексъсВарна":

    Не си на ясно, колега. В големия студ, по-големи проблеми създават ДВГ. Трудно се стартират, износването е огромно на студено, токсичните газове са много на студено и т.н.
    Цяла Скандинавия се ориентира към ел. коли. Или може би мислиш , че си по-умен от цяла скандинавия? Едва ли. Помисли малко, преди да изръсиш една каруца глупости, излагаш се.
  • 55 Българин

    0 0 Отговор
    Айде купете си го за 139000долара.Луда работа, ама не е за нас,
    дето оработим за 1000лв. Цяло поколение ще трябва да изплащаме един електрокар. Че тези електромобили са по скъпи от нашите къщи, това в нормална държава е недопустимо.