ФАКТИ.БГ
  • lucid air-
  • електромобили-
  • автономен пробег

Електрическият автомобил с най-голям пробег (спойлер - не е Tesla)

Американският седан Lucid Air успя да измине 837 километра без презареждане

Публикувана: 18 Септември, 2021 10:21
55 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 10928
Електрическият автомобил с най-голям пробег (спойлер - не е Tesla) - 1
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.6 от 29 гласа.

Изцяло електрическият седан Lucid Air може да измине до 837 км с едно зареждане на батерията, съобщи Американската агенция за опазване на околната среда (EPA). Този резултат беше постигнат от седана във версията Dream Edition Range с 19-цолови джанти. С 21-инчови джанти пробегът му е намалява до 774 километра.

Автомобилите Dream Edition имат електрически силов тракт с мощност 933 к.с. Топ модификацията на Dream Edition Performance с 19-инчови джанти може да измине 758 км с едно зареждане (или 725 км с по-големи колела). Тази версия на Lucid Air произвежда 1111 конски сили.

Електрическият автомобил с най-голям пробег (спойлер - не е Tesla)

Най -достъпният седан Lucid Air (модификация Grand Touring) струва от 139 хиляди долара. Такава кола може да измине 830 км или 754 км, в зависимост от радиуса на джантите. Lucid Air постига такива резултати благодарение на изключителният си коефициент на въздушно съпротивление.

Последният е само 0.21. След рекорда, седанът бе определен като най-аеродинамично ефективният луксозен автомобил в света. Предвижда се доставките на Lucid Air за потребителите да започнат преди края на годината.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.6 от 29 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор.
Рено фен
2 Отговор
Немците ще получат сърдечен удар няма вече клиин дизель

Коментиран от #7, #39


Оценка:
-13 +36

Ганьо
3 Отговор
От известно време ме терзае един въпрос който дори ме буди нощем.Ако някой ден си купя електромобил как да му сложа газ?

Коментиран от #4, #5, #6, #26, #27


Оценка:
-11 +50

4
Този коментар е премахнат от модератор.
5
Този коментар е премахнат от модератор.
6
Този коментар е премахнат от модератор.
Mara bara
7 Отговор

До коментар #2 от "Рено фен":


То clean diesel те винаги ще си го проповядват че го има, въпроса е че вече никой не им вярва че е clean.

Оценка:
-5 +25

Драг
8 Отговор
Браво на тези, откъде изникнаха да им се чуди човек. С икономичност колкото най-добрата Тесла 3, но с размер на Тесла С с батерия 113 квч това нещо за САЩ ще се търси доста. Защо не и Китай. За Европа аз съм скептичен, но знае ли човек, пазарът решава.

Коментиран от #33, #35


Оценка:
-2 +18

Добре. ...
9 Отговор
А презареждането после за колко?Щото го правя за 5 мин+ 5 за тоалетна+5 за кафе...на резервоар с 85 литра и пробег от поне 1100 км без ограничаване на скорост,климатик и радио,зиме и лете, в планина и на равно, натоварена или не, без значение гумите.И при това платих 28000 евро , със сервизи във всеки населен пункт. Стига с тия пропаганди.Като станат 100 % равностойни по всички показатели на аналогичен модел (цена,сервизи, зарядни станции,пробег ) ще ги мислим.Помните ли в началото плоските ТВ колко бяха скъпи.Като им падна цената колкото тези с кинескопи и хората се ориенгтираха към тях (нищо че на 6 година плоският ми Самсунг изгоря а старият ми Сони тринитрон на 30 години още си работи).Та така.

Коментиран от #10, #11, #14, #15, #23


Оценка:
-14 +38

Ами
10 Отговор

До коментар #9 от "Добре. ...":


Supercharger v3 на Тесла зарежда 80% от батерията за точно толкова-15 минути...

Коментиран от #13, #18


Оценка:
-6 +20

Hellish
11 Отговор

До коментар #9 от "Добре. ...":


А 1111 коня ли ти е колата

Коментиран от #12


Оценка:
-3 +17

Не не
12 Отговор

До коментар #11 от "Hellish":


1112 коня е даже! Заедно с другите коли на паркинга пред блока, общо!

Оценка:
-2 +22

Драг
13 Отговор

До коментар #10 от "Ами":


Не не не пак опитай.

Оценка:
-4 +1

Аз па немам талавизор
14 Отговор

До коментар #9 от "Добре. ...":


И така ми е супер немам кабелна немам сателитна чиния и талавизор немам и освен в детството си талавизор не съм гледал няма и да гледам и да ми го подариш дори...така ше стане и с ел толите ше карам дорде мога колата си на гас а после или ше умра или няма да имам никаква кола

Оценка:
-10 +6

Точно така
15 Отговор

До коментар #9 от "Добре. ...":


И остави само това, ами едно време телефоните държаха по една седмица преди да им падне батерията, а сега по един ден! Но като гледам всички с нови телефони, където батериите им трябва да зареждат всеки ден. Що не ползват стари, не мога да разбера!

Оценка:
-2 +13

16
Този коментар е премахнат от модератор.
ВикиЛексъсВарна
17 Отговор
Защо тестовете винаги край Лас Вегас пустинята Невада или Калифорния - а да - сетих се 365 дни силно слънце и много км. - Я да отидат в Аляска за тест през януари - няма да минат и 30% от тези км! Виждам я тук една Тесла и то кросоувъра им във Виница...зимата с изпотени отвътре стъкла почти всяка сутрин...не може да работи даже вентилацията на минус 5...тъй като трябва ток за придвижване пък навън студ!!!

Коментиран от #19, #54


Оценка:
-11 +11

Да обаче
18 Отговор

До коментар #10 от "Ами":


за да измине разстояние аналогично на това с кол с двг трябва да караш с не повече от 100,без радио, без фарове и отопление/охлаждане, защото иначе ще увиснеш за ток насред пътя.

Оценка:
-8 +4

Сериозно?
19 Отговор

До коментар #17 от "ВикиЛексъсВарна":


Интересно, що пък 72 процента от новопродадените коли в Норвегия са електрически! Ааааааа, то щото там не е толкова студено като в България! Ейй то туй от България по-горещо и по-студено няма ейй! Такова чудо няма!

Коментиран от #21


Оценка:
-10 +15

HHR
20 Отговор
защо в класацията не вземат учасрия и китайските марки, те имат сероен модел с над 1000км пробег

Коментиран от #22, #24


Оценка:
-5 +5

ВикиЛексъсВарна
21 Отговор

До коментар #19 от "Сериозно?":


Малко мисли като четеш и цитираш! Никъде не съм писал че не се движат в студ! Написах че изминатото разстояние е тройно по-малко при минусови температури!!! И го премълчават това. Отделно са недостатъците на ел.автомобили в минусови темп. - изпотяване на стъклата отвътре...спиране на си ди плеъра - спиране отопление седалки и огледала с цел изпращане на цялата ел.енергия за придвижване до най-близката ел.станция.

Коментиран от #30


Оценка:
-11 +6

гост
22 Отговор

До коментар #20 от "HHR":


Защото тия 1000 км засега са ги "видяли" само те !!! Да ги дадат на някоя международна организация за изпитване и сертификация и после да ги обявяваш , а ?? Иначе си е "една жена каза " !!

Оценка:
-5 +7

прррц
23 Отговор

До коментар #9 от "Добре. ...":


Много лесно ще стане изравняване на бензин и ток. Просто бензина и дизела ще станат много скъпи и готово токът ще ти изглежда евтин...

Оценка:
-1 +13

гост
24 Отговор

До коментар #20 от "HHR":


Ако си пропуснал в статията се говори за официално изпитание на Публикувано във факти.бг: Американската агенция за опазване на околната среда (EPA) ! Които имат по-големи изисквания от европейската такава ! Та чакаме любимите ти китайци на същото изпитание !

Коментиран от #29


Оценка:
-2 +9

гост
25 Отговор
Я проверете Тесла какво предлага за по-малко пари. И все пак как да сравняваш кола с 19 джанти, има много "ако" в тази кола. Да не забравяме, че ентусиасти с Тесла изминаха над 1000км, но самият Мъск каза, че това е интересно, но не и реалистично. Та не е ли по-добре да си вземеш кола за 60х.долара, която да изминава 600км, вместо кола за повече от двойно повече, която да изминава 100км повече?

Коментиран от #32


Оценка:
-2 +10

Порно
26 Отговор

До коментар #3 от "Ганьо":


Има отоплители на газ , ще икономисваш ток зимата. То има и охладители на газ , ама са тежки и няма да има ефект.
А по темата - с каква средна скорост ги е минал? Че е карано без климатик , е ясно.

Оценка:
-6 +2

Край
27 Отговор

До коментар #3 от "Ганьо":


Измислил см го колега. Монтира се ветрогенератор на покрива. Колата като се движи ветрогенератора прави ток и той движи колата. Патентовал съм го - търся сериозен инвеститор като на Киро Канадския за масово производство.
Имама и проект за направата на вечно нанадолно - колата ще си върви отсамосебе си. Принцапа е на вечното пропадане - българския Преход. Още не съм го доизпипал за това няма да го споделя.

Коментиран от #28


Оценка:
-3 +11

смех
28 Отговор

До коментар #27 от "Край":


И с колко ще повишиш теглото на колата как ще минаваш под мостове и това покачване на теглото ще се компенсира ли от набавената енергия от вятъра как ще решиш проблема с различните направления на вятъра?

Коментиран от #31, #38


Оценка:
-4 +3

Драг
29 Отговор

До коментар #24 от "гост":


Напротив напротив не се знае коя методология е по-добра. Това са си твои разсъждения. ЕПА примерно толерира Тесла и им дава след като изпитат колите да им подобрят показателите чрез техни допълнителни тестове и т. н. Стига боготворяхте САЩ и плюхте по Европа.

Оценка:
-6 +1

30
Този коментар е премахнат от модератор.
Край
31 Отговор

До коментар #28 от "смех":


Така като те чета -ти ще си първия измислил ел. кола с газова уредба.

Коментиран от #46


Оценка:
-2 +3

32
Този коментар е премахнат от модератор.
Е как откъде?
33 Отговор

До коментар #8 от "Драг":


Разбира се, че изникнаха от кравария. Ти от къде очакваш да изникне подобно нещо? От Европа? От Япония?

Оценка:
-4 +1

Лошо няма!
34 Отговор
Volkswagen и компания си правят сметки след пет години да заличат технологичното превъзходство на Тесла. Но изведнъж се появява някакъв startup, който досега не е произвеждал нищо и прави технологично по-добър автомобил от Tesla. Конкуренцията е хубаво нещо и само вдига летвата все по-високо и по-високо. Днес един ще предложи 1000 км пробег с едно зареждане утре друг ще предложи 5-минутно зареждане, трети ще предложи два пъти по-евтини батерии и така след няколко години всички ще се възползват от тези открития. Включително и китайците, освен фабрика за всички стоки в световен мащаб ще започнат да произвеждат и евтини качествени автомобили, подобно на ксиоми с мобилните телефони.

Коментиран от #48


Оценка:
-1 +6

Komapak
35 Отговор

До коментар #8 от "Драг":


За 139000 доларчета направо ще се изпотрепат, да знаиш... 😀

Коментиран от #36


Оценка:
-1 +4

Драг
36 Отговор

До коментар #35 от "Komapak":


Статията е вярна, разбира се нали е факти😊ноооо всъщност колата има различни модификации. Най-евтиният които е също с добри параметри е 77 400 долара и след фед отстъпка става 69 900 долара. Това си е конкурент на Тесла, нали е от САЩ всичко и цена и параметри и всичко е направено да е директен конкурент на Тесла С.

Оценка:
-0 +2

Аврам
37 Отговор
Машала

Оценка:
-0 +0

...
38 Отговор

До коментар #28 от "смех":


Човека се шегува бе.

Оценка:
-0 +2

DrivingPleasure
39 Отговор

До коментар #2 от "Рено фен":


И от кво да се притеснява дизела?! ДВГ не го убива развитието на електрическите каруци - те нямат такова - убива го безумието на политическата и "зелената" сган!

Батериите на тоя Луцид са 120 СТО И ДВАДЕСЕТ киловата!!! Тва е като да заменя стандарния 45 литров резервоар с 60 литров и да се хваля, че колата гори по-малко щото пробега ми се е увеличил! Да не говорим, че сгурно се карлабаш с 60 за подобен пробег...

Тия ел кочаци са толкова, ама толкова безуми и безсмислени, че няма на къде повече. Залъгалки за хора с ментални проблеми и нищо повече...

Коментиран от #47


Оценка:
-8 +2

kjl
40 Отговор
140000 долара и нагоре. Не знам кого ще притесни. Със сигурност не и немските луксозни брандове. Отиваш с Лусид на топ гъзарски прием, първия път всики са впечатлени от екстравагантност, на втория път ще започнат да се подсмихват, на третия открито ще се смеят. Тази смешна кола е за клоуни, не за тежкарски приеми.

Коментиран от #41


Оценка:
-4 +3

Драг
41 Отговор

До коментар #40 от "kjl":


Хора 140 000 долара е спортният вариант, не я гледайте тази цена!!!! Стандартният модел е 69 900 долара след 7500 фед отстъпка и конкурент на Тесла С!!!

Коментиран от #42


Оценка:
-3 +2

Любопитен
42 Отговор

До коментар #41 от "Драг":


А тислъта колко струва?

Коментиран от #43


Оценка:
-2 +0

Драг
43 Отговор

До коментар #42 от "Любопитен":


Секретарката му гост да отговори, но по памет 90 000 долара е лонг рейнджа и Плаид е 130 000 долара. Абсолютни конкурентни цени.

Оценка:
-0 +2

Хахахаха Хахахаха
44 Отговор
Шофьорите на Тесла спасяват хора от БМВ да не изгорят. Ейййй, хич не се палят тези ДВГ! Че и 20 годишно не е! Хахахаха


Оценка:
-2 +6

TSLA®
45 Отговор
Кайли Миноуг: не е важно дали е бял или черен, важното е да е вътре. Няма значка дали е Лусид или Тесла, важното е да е на ток.

Оценка:
-0 +3

мост
46 Отговор

До коментар #31 от "Край":


що не хибрид на газ

Оценка:
-0 +1

Рено фен
47 Отговор

До коментар #39 от "DrivingPleasure":


и като свърши пвтрола за ширпотреба и влаковете минат на водород до 20 години с кво ша го караш тва двг?

Оценка:
-0 +3

факт
48 Отговор

До коментар #34 от "Лошо няма!":


Няма как фв да предложи нещо по добро защото немците нямат научно техническият и инженерен потенциал да направят нещо по-добро нито имат ресурсите и връзките на Щатите.Германция е една държава на доизживявяне те са никои в която и да е област на живота.

Оценка:
-2 +2

Старт
49 Отговор
Завода на Тесла в Берлин май скоро ще започва работа. На 9 октомври ще отворят врати за желаещи да посетят фабриката и да се запознаят с поточната линия. Документите за започване на производство изглежда са почти готови. ФВ ще трябва да се потрудят доста, ако искат да ги настигнат.

Коментиран от #51


Оценка:
-1 +2

гост
50 Отговор
Добрее,те скоро и хора на Марс ще пратят,но какво от това,ние не живеем в същия век като тях,което е видно и от коментарите.

Оценка:
-1 +2

факт
51 Отговор

До коментар #49 от "Старт":


ТЕсла са минало играчите вече са други Форд ГМ Ривиън Лусид и тн.

Коментиран от #52, #53


Оценка:
-4 +3

Хахахаха
52 Отговор

До коментар #51 от "факт":


И къде е мрежата на Лусид, Ривиан и ГМ? Европейците в Америка ли ще си карат колите на сервиз? А зарядните?

Оценка:
-1 +1

Тоя пък
53 Отговор

До коментар #51 от "факт":


Ти изобщо не си в час май

Оценка:
-2 +0

Африканец
54 Отговор

До коментар #17 от "ВикиЛексъсВарна":


Не си на ясно, колега. В големия студ, по-големи проблеми създават ДВГ. Трудно се стартират, износването е огромно на студено, токсичните газове са много на студено и т.н.
Цяла Скандинавия се ориентира към ел. коли. Или може би мислиш , че си по-умен от цяла скандинавия? Едва ли. Помисли малко, преди да изръсиш една каруца глупости, излагаш се.

Оценка:
-2 +2

Българин
55 Отговор
Айде купете си го за 139000долара.Луда работа, ама не е за нас,
дето оработим за 1000лв. Цяло поколение ще трябва да изплащаме един електрокар. Че тези електромобили са по скъпи от нашите къщи, това в нормална държава е недопустимо.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Куиз
Познайте кои са тези култови автомобили от близкото минало

В днешния автомобилен куиз ще се опитаме за ви затрудним с детайли от някои от най-известните автомобили от близкото минало, които след промените от ...

КЪМ КУИЗА

ВСИЧКИ КУИЗОВЕ
АПИ: актуална пътна обстановка