Изцяло електрическият седан Lucid Air може да измине до 837 км с едно зареждане на батерията, съобщи Американската агенция за опазване на околната среда (EPA). Този резултат беше постигнат от седана във версията Dream Edition Range с 19-цолови джанти. С 21-инчови джанти пробегът му е намалява до 774 километра.
Автомобилите Dream Edition имат електрически силов тракт с мощност 933 к.с. Топ модификацията на Dream Edition Performance с 19-инчови джанти може да измине 758 км с едно зареждане (или 725 км с по-големи колела). Тази версия на Lucid Air произвежда 1111 конски сили.
Най -достъпният седан Lucid Air (модификация Grand Touring) струва от 139 хиляди долара. Такава кола може да измине 830 км или 754 км, в зависимост от радиуса на джантите. Lucid Air постига такива резултати благодарение на изключителният си коефициент на въздушно съпротивление.
Последният е само 0.21. След рекорда, седанът бе определен като най-аеродинамично ефективният луксозен автомобил в света. Предвижда се доставките на Lucid Air за потребителите да започнат преди края на годината.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Рено фен
Коментиран от #7, #39
10:30 18.09.2021
3 Ганьо
Коментиран от #4, #5, #6, #26, #27
10:34 18.09.2021
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Mara bara
До коментар #2 от "Рено фен":
То clean diesel те винаги ще си го проповядват че го има, въпроса е че вече никой не им вярва че е clean.10:38 18.09.2021
8 Драг
Коментиран от #33, #35
10:43 18.09.2021
9 Добре. ...
Коментиран от #10, #11, #14, #15, #23
10:49 18.09.2021
10 Ами
До коментар #9 от "Добре. ...":
Supercharger v3 на Тесла зарежда 80% от батерията за точно толкова-15 минути...Коментиран от #13, #18
11:13 18.09.2021
11 Hellish
До коментар #9 от "Добре. ...":
А 1111 коня ли ти е колатаКоментиран от #12
11:14 18.09.2021
12 Не не
До коментар #11 от "Hellish":
1112 коня е даже! Заедно с другите коли на паркинга пред блока, общо!11:18 18.09.2021
13 Драг
До коментар #10 от "Ами":
Не не не пак опитай.11:18 18.09.2021
14 Аз па немам талавизор
До коментар #9 от "Добре. ...":
И така ми е супер немам кабелна немам сателитна чиния и талавизор немам и освен в детството си талавизор не съм гледал няма и да гледам и да ми го подариш дори...така ше стане и с ел толите ше карам дорде мога колата си на гас а после или ше умра или няма да имам никаква кола11:29 18.09.2021
15 Точно така
До коментар #9 от "Добре. ...":
И остави само това, ами едно време телефоните държаха по една седмица преди да им падне батерията, а сега по един ден! Но като гледам всички с нови телефони, където батериите им трябва да зареждат всеки ден. Що не ползват стари, не мога да разбера!11:33 18.09.2021
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 ВикиЛексъсВарна
Коментиран от #19, #54
11:37 18.09.2021
18 Да обаче
До коментар #10 от "Ами":
за да измине разстояние аналогично на това с кол с двг трябва да караш с не повече от 100,без радио, без фарове и отопление/охлаждане, защото иначе ще увиснеш за ток насред пътя.11:41 18.09.2021
19 Сериозно?
До коментар #17 от "ВикиЛексъсВарна":
Интересно, що пък 72 процента от новопродадените коли в Норвегия са електрически! Ааааааа, то щото там не е толкова студено като в България! Ейй то туй от България по-горещо и по-студено няма ейй! Такова чудо няма!Коментиран от #21
11:44 18.09.2021
20 HHR
Коментиран от #22, #24
11:45 18.09.2021
21 ВикиЛексъсВарна
До коментар #19 от "Сериозно?":
Малко мисли като четеш и цитираш! Никъде не съм писал че не се движат в студ! Написах че изминатото разстояние е тройно по-малко при минусови температури!!! И го премълчават това. Отделно са недостатъците на ел.автомобили в минусови темп. - изпотяване на стъклата отвътре...спиране на си ди плеъра - спиране отопление седалки и огледала с цел изпращане на цялата ел.енергия за придвижване до най-близката ел.станция.Коментиран от #30
11:52 18.09.2021
22 гост
До коментар #20 от "HHR":
Защото тия 1000 км засега са ги "видяли" само те !!! Да ги дадат на някоя международна организация за изпитване и сертификация и после да ги обявяваш , а ?? Иначе си е "една жена каза " !!12:06 18.09.2021
23 прррц
До коментар #9 от "Добре. ...":
Много лесно ще стане изравняване на бензин и ток. Просто бензина и дизела ще станат много скъпи и готово токът ще ти изглежда евтин...12:08 18.09.2021
24 гост
До коментар #20 от "HHR":
Ако си пропуснал в статията се говори за официално изпитание на Публикувано във факти.бг: Американската агенция за опазване на околната среда (EPA) ! Които имат по-големи изисквания от европейската такава ! Та чакаме любимите ти китайци на същото изпитание !Коментиран от #29
12:10 18.09.2021
25 гост
Коментиран от #32
12:11 18.09.2021
26 Порно
До коментар #3 от "Ганьо":
Има отоплители на газ , ще икономисваш ток зимата. То има и охладители на газ , ама са тежки и няма да има ефект.А по темата - с каква средна скорост ги е минал? Че е карано без климатик , е ясно.
12:12 18.09.2021
27 Край
До коментар #3 от "Ганьо":
Измислил см го колега. Монтира се ветрогенератор на покрива. Колата като се движи ветрогенератора прави ток и той движи колата. Патентовал съм го - търся сериозен инвеститор като на Киро Канадския за масово производство.Имама и проект за направата на вечно нанадолно - колата ще си върви отсамосебе си. Принцапа е на вечното пропадане - българския Преход. Още не съм го доизпипал за това няма да го споделя.
Коментиран от #28
12:13 18.09.2021
28 смех
До коментар #27 от "Край":
И с колко ще повишиш теглото на колата как ще минаваш под мостове и това покачване на теглото ще се компенсира ли от набавената енергия от вятъра как ще решиш проблема с различните направления на вятъра?Коментиран от #31, #38
12:18 18.09.2021
29 Драг
До коментар #24 от "гост":
Напротив напротив не се знае коя методология е по-добра. Това са си твои разсъждения. ЕПА примерно толерира Тесла и им дава след като изпитат колите да им подобрят показателите чрез техни допълнителни тестове и т. н. Стига боготворяхте САЩ и плюхте по Европа.12:27 18.09.2021
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Край
До коментар #28 от "смех":
Така като те чета -ти ще си първия измислил ел. кола с газова уредба.Коментиран от #46
12:29 18.09.2021
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Е как откъде?
До коментар #8 от "Драг":
Разбира се, че изникнаха от кравария. Ти от къде очакваш да изникне подобно нещо? От Европа? От Япония?12:38 18.09.2021
34 Лошо няма!
Коментиран от #48
12:55 18.09.2021
35 Komapak
До коментар #8 от "Драг":
За 139000 доларчета направо ще се изпотрепат, да знаиш... 😀Коментиран от #36
14:06 18.09.2021
36 Драг
До коментар #35 от "Komapak":
Статията е вярна, разбира се нали е факти😊ноооо всъщност колата има различни модификации. Най-евтиният които е също с добри параметри е 77 400 долара и след фед отстъпка става 69 900 долара. Това си е конкурент на Тесла, нали е от САЩ всичко и цена и параметри и всичко е направено да е директен конкурент на Тесла С.14:20 18.09.2021
37 Аврам
14:41 18.09.2021
38 ...
До коментар #28 от "смех":
Човека се шегува бе.14:57 18.09.2021
39 DrivingPleasure
До коментар #2 от "Рено фен":
И от кво да се притеснява дизела?! ДВГ не го убива развитието на електрическите каруци - те нямат такова - убива го безумието на политическата и "зелената" сган!Батериите на тоя Луцид са 120 СТО И ДВАДЕСЕТ киловата!!! Тва е като да заменя стандарния 45 литров резервоар с 60 литров и да се хваля, че колата гори по-малко щото пробега ми се е увеличил! Да не говорим, че сгурно се карлабаш с 60 за подобен пробег...
Тия ел кочаци са толкова, ама толкова безуми и безсмислени, че няма на къде повече. Залъгалки за хора с ментални проблеми и нищо повече...
Коментиран от #47
15:02 18.09.2021
40 kjl
Коментиран от #41
15:45 18.09.2021
41 Драг
До коментар #40 от "kjl":
Хора 140 000 долара е спортният вариант, не я гледайте тази цена!!!! Стандартният модел е 69 900 долара след 7500 фед отстъпка и конкурент на Тесла С!!!Коментиран от #42
16:15 18.09.2021
42 Любопитен
До коментар #41 от "Драг":
А тислъта колко струва?Коментиран от #43
16:24 18.09.2021
43 Драг
До коментар #42 от "Любопитен":
Секретарката му гост да отговори, но по памет 90 000 долара е лонг рейнджа и Плаид е 130 000 долара. Абсолютни конкурентни цени.16:45 18.09.2021
44 Хахахаха Хахахаха
17:41 18.09.2021
45 TSLA®
20:56 18.09.2021
46 мост
До коментар #31 от "Край":
що не хибрид на газ23:00 18.09.2021
47 Рено фен
До коментар #39 от "DrivingPleasure":
и като свърши пвтрола за ширпотреба и влаковете минат на водород до 20 години с кво ша го караш тва двг?23:02 18.09.2021
48 факт
До коментар #34 от "Лошо няма!":
Няма как фв да предложи нещо по добро защото немците нямат научно техническият и инженерен потенциал да направят нещо по-добро нито имат ресурсите и връзките на Щатите.Германция е една държава на доизживявяне те са никои в която и да е област на живота.23:04 18.09.2021
49 Старт
Коментиран от #51
01:22 19.09.2021
50 гост
12:37 19.09.2021
51 факт
До коментар #49 от "Старт":
ТЕсла са минало играчите вече са други Форд ГМ Ривиън Лусид и тн.Коментиран от #52, #53
12:40 19.09.2021
52 Хахахаха
До коментар #51 от "факт":
И къде е мрежата на Лусид, Ривиан и ГМ? Европейците в Америка ли ще си карат колите на сервиз? А зарядните?17:56 19.09.2021
53 Тоя пък
До коментар #51 от "факт":
Ти изобщо не си в час май20:14 19.09.2021
54 Африканец
До коментар #17 от "ВикиЛексъсВарна":
Не си на ясно, колега. В големия студ, по-големи проблеми създават ДВГ. Трудно се стартират, износването е огромно на студено, токсичните газове са много на студено и т.н.Цяла Скандинавия се ориентира към ел. коли. Или може би мислиш , че си по-умен от цяла скандинавия? Едва ли. Помисли малко, преди да изръсиш една каруца глупости, излагаш се.
20:36 20.09.2021
55 Българин
дето оработим за 1000лв. Цяло поколение ще трябва да изплащаме един електрокар. Че тези електромобили са по скъпи от нашите къщи, това в нормална държава е недопустимо.
07:26 30.09.2021