Last news in Fakti

6 Септември, 2021 14:00 5 889 38

Mercedes извади конкурент на Tesla Model S

  • автосалон мюнхен 2021-
  • mercedes-
  • eqe-
  • eqs-
  • mercedes-benz

EQE Sedan дебютира като по-малък вариант на EQS

Mercedes извади конкурент на Tesla Model S - 1

Мюнхен, Германия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

След като преди няколко месеца от Mercedes показаха електрическата версия на S-Klasse, сега на ток минава и по-малкия модел в йерархията на германците E-Klasse. Изложението в Мюнхен бе домакин на премиерата на седанът EQE, a нашият екип бе един от първите докоснали се до модела, малко след представянето му.

Mercedes извади конкурент на Tesla Model S

Новото попълнение в гамата на Mercedes ще влезе в директна битка с модели като Tesla Model S, бъдещата електрическа 5 Series, както и Audi A6 E-Tron. Въпреки външните прилики с EQS, електрическата E-Klasse е забележимо по-къс с дължина от 4.93 метра, макар междуосието от 3.1 метра да е подобно при това на по-голямата лимузина.

Mercedes извади конкурент на Tesla Model S

Към момента EQE се предлага единствено в конфигурация 350 с опционален AMG пакет с различни брони, джанти и седалки, но с еднакво задвижване от 288 конски сили и 530 нютон метра, осигурени от електромотор, задвижващ единствено задните гуми.

Mercedes извади конкурент на Tesla Model S

На по-късен етап ще бъде представена и версия със задвижване на четирите колела и добавен електромотор в предната част, както и повече мощност. При наличната конфигурация пробегът с едно зареждане е 660 километра, а бързо зареждане осигурява допълване на капацитета от 10 до 80% за 31 минути. Батерията е с капацитет от 90.6кВч.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 15 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Минчу

    12 6 Отговор
    Еми кефи ме. Незнам дали цъсещето е тока, нотона ви харесва. И 4х4 ако може :)
  • 2 Никола Тесла

    27 17 Отговор
    Красота. Личи си, че германци са го правили, а не мексикански имигранти.

    Коментиран от #5

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 факт

    14 20 Отговор

    До коментар #2 от "Никола Тесла":

    Предпочитам който и да е мексиканец пред турците и поляците в германистан.
  • 6 Boxer EZ 3.0

    18 12 Отговор
    Отпред е като Хонда Сивик от 2013г (Honda Civic
    1.4 100ch i-VTEC Executive).
    В паниката копират, като не могат да измислят нещо друго...

    Коментиран от #7, #10, #31

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Васил

    19 0 Отговор
    Що не напишат цената на този конкурент?

    Коментиран от #37

  • 9 факт

    13 18 Отговор
    Непродаваема немска кочина от китайски произход
  • 10 Boxer EZ 3.0

    10 10 Отговор

    До коментар #6 от "Boxer EZ 3.0":

    Който не е съгласен да провери в Гугъл :
    2013 honda civic 1.4 100ch i-vtec executive

    Коментиран от #12

  • 11 Косе Босе

    23 8 Отговор
    Където е текло пак ще тече?Мъск тръгна с голяма преднина,но без традиции и логистика.Останалите изчакаха,за да видят накъде духа вятъра.Сега големите в автомобилния бранш впрегнаха опит,логистика, традиции,и научен потенциал и резултата с наваксването е налице.Ако трябва да избирам,бих избрал марката качеството и традицията.Сега немските фирми се обединиха срещу Тесла и си обменят технологии ,за да ги стигнат.Така навремето БМВ и Мерцедес помогнаха на Ауди с технологии за да не фалира 90-те години.Тънки игри. ,но с резултат!!!Гледай какво бижу е вътре Мерседес и сравнявани с Теслата.

    Коментиран от #13

  • 12 Мяза

    10 0 Отговор

    До коментар #10 от "Boxer EZ 3.0":

    ама не съвсем
  • 13 Ти да видиш!

    13 13 Отговор

    До коментар #11 от "Косе Босе":

    На Какво казваш наваксване? Това че от Мерцедес чак през 2021-ва година на салон показват "конкурент" на Тесла модел S, който е с по-лоши технически характеристики от модела на Тесла от 2012 година и не се знае кога ще му почне производството. Тоест се възхищаваш какви хубави кожени кресла предлагат от Mercedes? Ти мебели ли купуваш или автомобил, за да се впечатляваш само от материалите и шевовете по седалките, но не те интересуват техническите характеристики?

    Коментиран от #16

  • 14 Модел ес

    9 7 Отговор
    Няма конкуренция камо ли от турско китайската горма даймлер за 200 000 евро
  • 15 ???

    10 10 Отговор
    Хах, теслата била таблет на колела, а тоя мерцедес със накичените екрани бил бижу. Типичен селско азиатски кич. И за да обявиш една кола конкурент на друга се гледа първо цената дали е конкурентна, после характеристиките и накрая ако са конкурентни идва въпросът на избора. Изчистен дизайн както от вън така и вътре или цигания от светещи китайски диоди. Не съм по ел. колите, но е очевидно, че навлизат все повече и ще започнем скоро да караме такъв тип автомобили. И така като гледам какви л@йн@ започнаха да правят, Тесла най ми допада. Един екран и това е. Чисто и просто. И караш.

    Коментиран от #19

  • 16 хо ха

    8 3 Отговор

    До коментар #13 от "Ти да видиш!":

    да не би да купуваш каруца та като минеш 100км да ти се струват като 1000км. все още електричките имат прекалено много недостатъци спрямо двг . Но какво да се прави явно ще ги налагат явно по принуда дано се изравнят тогава ще е добре.

    Коментиран от #17

  • 17 Хихи

    9 10 Отговор

    До коментар #16 от "хо ха":

    Абе незнам какво имат електричките, но в Норвегия заедно с хибридите са 90 процента от новия пазар. Пък ти пак обяснявай, че за нищо не стават!

    Коментиран от #20

  • 18 Топ

    4 3 Отговор
    Бест
  • 19 S63AMG

    5 4 Отговор

    До коментар #15 от "???":

    Теслите с присадени таблет са много грозни. Този Мерцедес отвътре е уникален. Наистина страхотен. Жалко, че отвън не ми харесва толкова много.

    Коментиран от #21

  • 20 хо ха

    3 3 Отговор

    До коментар #17 от "Хихи":

    не съм писал че за нищо не стават просто на тоя етап на тяхното развитие имат повече минуси от плюсове пред двг. пък и Норвегия е с хора По малко от 1 среден град примерно в Индия и колко там държавата им дава за 1 електричка ми ако спре тая помощ дали ще е така а

    Коментиран от #22, #23

  • 21 Цени

    4 0 Отговор

    До коментар #19 от "S63AMG":

    То щото ако ти харесва ще го купиш😊. Не са за нас тези коли, а и за Германците едва ли са много много. Щом ЕQS е 300 000 лева това ще е примерно 200 000 лева или около 100 000 евро.

    Коментиран от #32

  • 22 Хихи

    7 3 Отговор

    До коментар #20 от "хо ха":

    Електричките имат повече плюсове и почти никакви минуси при експлоатацията! Просто у нас липсва зарядната мрежа, но това не са недостатъци на електричките, а на политиката!

    Коментиран от #25

  • 23 Хихи

    5 2 Отговор

    До коментар #20 от "хо ха":

    Защото за недостатъци на ДВГ, мога да ти изброя много!

    Коментиран от #24

  • 24 хо ха

    4 1 Отговор

    До коментар #23 от "Хихи":

    тогава ги сравни двете по практичност и сам ще си отговориш напиши си го в табличка.

    Коментиран от #28

  • 25 хо ха

    0 3 Отговор

    До коментар #22 от "Хихи":

    единсвения им плюс е че са екологично по добри.
  • 26 Край

    1 3 Отговор
    Излишно се хабят. Да му сложат едно CDI и да се возят до 2030 после така или иначе ще произвеждат само шевни машини и капани за мишки.
  • 27 Plameni

    5 1 Отговор
    Някой ако си мисли че Мерцедес немогат да правят бързи електромобили да погледнат кой е шампионът във Формула Е
  • 28 Хихи

    2 6 Отговор

    До коментар #24 от "хо ха":

    И кое не им е практично? Всеки ден можеш да си тръгваш от вкъщи със заредена батерия! Недостатъците при ДВГ са повече!

    Коментиран от #29

  • 29 Дали

    3 1 Отговор

    До коментар #28 от "Хихи":

    А дали можеш?

    Коментиран от #30

  • 30 Хихи

    1 3 Отговор

    До коментар #29 от "Дали":

    Можеш!
  • 31 Ратата

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "Boxer EZ 3.0":

    Ха ха стегни се .Все пак говориш за Мерцедес.
  • 32 S63AMG

    3 2 Отговор

    До коментар #21 от "Цени":

    Написал съм какво карам. Теслите са в по-ниския ценови клас.

    Коментиран от #38

  • 33 Не разбрах?

    4 6 Отговор
    По кой критерий този автомобил ще конкурира който и да е модел на Тесла? При електромобилите важи поговорката Тесла и всички останали и това няма вероятност да се промени поне следващите 10 години, като гледам какво изкарва "конкуренцията" като модели които смятат да произвеждат следващите години. Ако смятат да разчитат единствено и само на качеството на сглобката и стара слава, няма да им се получи на конкурентите и ще повторят пазарното фиаско с EQC.
  • 34 гост

    0 4 Отговор
    Дам, има много ревюта на зарядни, където дават грешка след грешка и изключват, та ще зареди някой друг път. Само на Тесла зарядните рабоят както трябва, действителен бърз заряд, а не повреда и грешка след грешка. Немците, макар и с големи обещания, се дънят в реалните продукти, цените са огромни, качеството ниско и обещанията празни. Та кой ще се излъже за тях, вероятно някой с чужди пари за харчене.

    Коментиран от #36

  • 35 кокаинчо

    4 0 Отговор
    Кое на теслата е премиум
  • 36 хо ха

    2 0 Отговор

    До коментар #34 от "гост":

    копират от шефа на тесла с обещанията
  • 37 ядосан

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "Васил":

    Около 100000 евро за базов модел минимум и в зависимост от батерията, но няма да е по-малко със сигурност! Показания на снимката модел е най-високот оборудване и ще е около 170000 евро.
  • 38 ядосан

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "S63AMG":

    И пак не става ясно кой модел е това!?!