ФАКТИ.БГ
  • ora-
  • great wall-
  • автосалон мюнхен 2021

Китайска марка ще се пробва в Европа с този модел

Ora е част от концерна Great Wall

Публикувана: 6 Септември, 2021 17:17
18 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5049
Китайска марка ще се пробва в Европа с този модел - 1
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.3 от 15 гласа.

Мюнхен, Германия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Може би си спомняте за съвременната китайска версия на Beetle, която бе представена от Ora преди няколко месеца на изложението в Шанхай. Днес същата китайска марка, част от концерна Great Wall представи още един нов модел, но този път предвиден за Европа. Почти готов сериен модел Ora Cat дебютира на изложението в Мюнхен, а серийна версия трябва да е готова в близките месеци.

Китайска марка ще се пробва в Европа с този модел

Ora Cat също напомня отчасти на Beetle, като това е най-забележимо в предната част, където кръглите фарове са директна препратка към класическия модел на Volkswagen. Останалата част от дизайна е сдържана с обли, типични форми за този сегмент автомобили.

Китайска марка ще се пробва в Европа с този модел

За съжаление не се споменава нищо за задвижването, освен, че то ще е електрическо. В родния Китай, модела се предлага с електромотор от 143 конски сили и задвижване на предните колела, но дали това ще е така и в Европа, все още не е ясно. За сметка на това от Ora разкриват, че пробегът с едно зареждане ще е около 400 километра.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.3 от 15 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Васил
1 Отговор
А у нас шушляка Кирил Петков иска да ни пробута боклука за 25к евра и пробег 100 километра никаква конкуренция.

Коментиран от #5


Оценка:
-51 +29

Гошо
2 Отговор
Две за мен.

Оценка:
-5 +12

Симпатично
3 Отговор
колче. Интересно каква ще е цената.

Коментиран от #9


Оценка:
-1 +27

asd
4 Отговор
ГЕП-ераст не се напъвай и опитвай да "мислиш", че пак ще напълниш гащите.

Инкасото няма да ти признае за "разход" нови гащи, троляк слабоумен!

Оценка:
-3 +19

Тикванч Тътлъту
5 Отговор

До коментар #1 от "Васил":


от герб привлякохте 0 производители , само някаква фабрика за уплътнения на фарове ли какво успяхте да направите за 12 години хахахахахаха

Коментиран от #6, #14


Оценка:
-5 +41

Боби
6 Отговор

До коментар #5 от "Тикванч Тътлъту":


Но доста прогониха!

Оценка:
-1 +26

Смех
7 Отговор
А бе тия дръпнати шушляци верно си мислят че ще превземат нещо и как ще се продава това при тази конкъренция в Европа?!

Коментиран от #15


Оценка:
-17 +6

Porek
8 Отговор
Външно изглежда супер, интересно ми е вътре как ще е.

Коментиран от #10, #12


Оценка:
-1 +7

турбо жигули
9 Отговор

До коментар #3 от "Симпатично":


като го направят с качество да конкурира европейските модели и като му турят мито...по добре си купи европейско.

Коментиран от #11


Оценка:
-7 +1

Има снимчици
10 Отговор

До коментар #8 от "Porek":


в нета - Ora Cat Car

Оценка:
-0 +1

kkk
11 Отговор

До коментар #9 от "турбо жигули":


Идея си нямаш колко напреднаха китайците в качеството и колко падна качеството на великите европейски коли. Мога да заложа квато сума кажеш, че произведените в Китай и за китайския пазар модели на БМВ, Ауди и т.н. са забележимо по-добре сглобени от европейските им версии- и това е лично наблюдение от години.

Конкретно тази количка с максимално оборудване в Китай струва $22 000, колкото и да оскъпяват нещата с мито и т.н. няма как това да прескочи €30 000. А за €30 000 определено бих си купил нещо интересно и симпатично, а не поредната скучна кола от масовката...

Ти осъзнаваш ли, че Нисан Лийф ЗАПОЧВА от €36 000 и ти осигурява пробег от 270км., а максималното му оборудване на Нисана струва €40 000? Сега усещаш ли как китаеца има огромна ниша в която да играе- и пробегът му от 400км. е огромен, и е симпатичен, и ценово може да ги размаже. Не съществува вариант в който бих дал €40 000 за грозотия като Лийф ако в съседният магазин се продава тоя китаец дори и за същите €40 000, а цената гарантирано ще е поне 5 бона по-ниска

Оценка:
-3 +14

kkk
12 Отговор

До коментар #8 от "Porek":


Като изключим дебилният водещ видеото е доста информативно:


Оценка:
-0 +3

незнайко
13 Отговор
Фолксваген и Мини купър "каращисани" в едно купе !!!

Коментиран от #17


Оценка:
-0 +3

Густо майна
14 Отговор

До коментар #5 от "Тикванч Тътлъту":


Баце откри в Пловдив фабрика за "задни фарове"!

Коментиран от #18


Оценка:
-1 +6

kkk
15 Отговор

До коментар #7 от "Смех":


Клоуни като теб е хубаво да разгледат канала в тубата от където съм пуснал видео и след като се свестиш от полученият инфаркт чакам да се върнеш и да се извиниш за написаните глупости.

И да те открехна като човек редовно ходещ у Китай- имат толкова разнообразна и интересна авто индустрия, че ако ги допуснат да продават свободно по света може да очакваш до 15г. масови фалити на сегашните "престижни" марки. "Случайно" не го правят и ги ограничават колкото може- що ли?

Осъзнаваш ли, че тази кола от статията в максимално оборудване (даже с панорамен таван) ТАМ струва $22 000 което днес е 36 000 лева- толкова ТУК струва недоразумението DACIA SPRING. Допуснат ли китайците да продават без мито и т.н. тяхната кола гарантирано ще струва под 50 000лв.- ти къде виждаш конкуренция за толкова пари от европейски или японски марки? Лииф почва от 72 000 лева, Рено Зое е около 67-68 000 лева. , Опел Мока-е също е към 70 бона и лесно отива на 80 000 лева, Пежо 2008 почва от 70 и подминава 80 000лв.... В общи линии електричка с този размер в Европа струва около 75 000 лева, а това с все печалбата се продава у Китай за 36 000 лева- при честни условия на търговия Европа НЕ МОЖЕ да изкара конкурент на китаеца.

Оценка:
-0 +8

9344
16 Отговор
Изглежда прилично за градско автомобилче - веднъж седмично зареждаш и това е. Не си го представям за дълъг път. Лично не бих го купил. 25 евро бинки са му много (за мен), Дачийката май е по-добра, но ще зареждаш три пъти по-често. Да видим ID.1 или там както се казва от VW, иначе e-up им беше по-добра оферта за града, но парите за пробега не стават при него. По-скоро бих дал 10 евро бинки отгоре за нещо, което наистина става и по-дълъг път, примерно базов Leaf или базов ID.3. С новия Leaf съм навъртал 600 км за ден с куфари и т.н. с едно спиране от час и половина за дозареждане. Не съм стигал до второ зареждане, където му е известната слабост. Европейските автоконцерни да се стягат, че китайците ще им изядат хляба при средния потребител скоро, скоро...

Оценка:
-0 +3

Съдията Дред
17 Отговор

До коментар #13 от "незнайко":


Да, и на мене ми мяза на заоблено Мини

Оценка:
-1 +2

7543
18 Отговор

До коментар #14 от "Густо майна":


И за предни мигачи.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Тихомир Стойчев
Бившият шеф на ЦСБОП Тихомир Стойчев критикува работа на МВР по убийството в Нови Искър.
Нямат професионалните качества да присъстват там. Жертвите трябва да бъдат накарани да "заговорят" - кое е предизвикало агресията на стрелците"

Още бисери
ТОП 5