Last news in Fakti

6 Септември, 2021 17:17 6 096 18

Китайска марка ще се пробва в Европа с този модел

  • ora-
  • great wall-
  • автосалон мюнхен 2021

Ora е част от концерна Great Wall

Китайска марка ще се пробва в Европа с този модел - 1

Мюнхен, Германия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Може би си спомняте за съвременната китайска версия на Beetle, която бе представена от Ora преди няколко месеца на изложението в Шанхай. Днес същата китайска марка, част от концерна Great Wall представи още един нов модел, но този път предвиден за Европа. Почти готов сериен модел Ora Cat дебютира на изложението в Мюнхен, а серийна версия трябва да е готова в близките месеци.

Китайска марка ще се пробва в Европа с този модел

Ora Cat също напомня отчасти на Beetle, като това е най-забележимо в предната част, където кръглите фарове са директна препратка към класическия модел на Volkswagen. Останалата част от дизайна е сдържана с обли, типични форми за този сегмент автомобили.

Китайска марка ще се пробва в Европа с този модел

За съжаление не се споменава нищо за задвижването, освен, че то ще е електрическо. В родния Китай, модела се предлага с електромотор от 143 конски сили и задвижване на предните колела, но дали това ще е така и в Европа, все още не е ясно. За сметка на това от Ora разкриват, че пробегът с едно зареждане ще е около 400 километра.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 15 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Васил

    29 51 Отговор
    А у нас шушляка Кирил Петков иска да ни пробута боклука за 25к евра и пробег 100 километра никаква конкуренция.

    Коментиран от #5

  • 2 Гошо

    12 5 Отговор
    Две за мен.
  • 3 Симпатично

    27 1 Отговор
    колче. Интересно каква ще е цената.

    Коментиран от #9

  • 4 asd

    19 3 Отговор
    ГЕП-ераст не се напъвай и опитвай да "мислиш", че пак ще напълниш гащите.

    Инкасото няма да ти признае за "разход" нови гащи, троляк слабоумен!
  • 5 Тикванч Тътлъту

    41 5 Отговор

    До коментар #1 от "Васил":

    от герб привлякохте 0 производители , само някаква фабрика за уплътнения на фарове ли какво успяхте да направите за 12 години хахахахахаха

    Коментиран от #6, #14

  • 6 Боби

    26 1 Отговор

    До коментар #5 от "Тикванч Тътлъту":

    Но доста прогониха!
  • 7 Смех

    6 17 Отговор
    А бе тия дръпнати шушляци верно си мислят че ще превземат нещо и как ще се продава това при тази конкъренция в Европа?!

    Коментиран от #15

  • 8 Porek

    7 1 Отговор
    Външно изглежда супер, интересно ми е вътре как ще е.

    Коментиран от #10, #12

  • 9 турбо жигули

    1 7 Отговор

    До коментар #3 от "Симпатично":

    като го направят с качество да конкурира европейските модели и като му турят мито...по добре си купи европейско.

    Коментиран от #11

  • 10 Има снимчици

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "Porek":

    в нета - Ora Cat Car
  • 11 kkk

    14 3 Отговор

    До коментар #9 от "турбо жигули":

    Идея си нямаш колко напреднаха китайците в качеството и колко падна качеството на великите европейски коли. Мога да заложа квато сума кажеш, че произведените в Китай и за китайския пазар модели на БМВ, Ауди и т.н. са забележимо по-добре сглобени от европейските им версии- и това е лично наблюдение от години.

    Конкретно тази количка с максимално оборудване в Китай струва $22 000, колкото и да оскъпяват нещата с мито и т.н. няма как това да прескочи €30 000. А за €30 000 определено бих си купил нещо интересно и симпатично, а не поредната скучна кола от масовката...

    Ти осъзнаваш ли, че Нисан Лийф ЗАПОЧВА от €36 000 и ти осигурява пробег от 270км., а максималното му оборудване на Нисана струва €40 000? Сега усещаш ли как китаеца има огромна ниша в която да играе- и пробегът му от 400км. е огромен, и е симпатичен, и ценово може да ги размаже. Не съществува вариант в който бих дал €40 000 за грозотия като Лийф ако в съседният магазин се продава тоя китаец дори и за същите €40 000, а цената гарантирано ще е поне 5 бона по-ниска
  • 12 kkk

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "Porek":

    Като изключим дебилният водещ видеото е доста информативно:

  • 13 незнайко

    3 0 Отговор
    Фолксваген и Мини купър "каращисани" в едно купе !!!

    Коментиран от #17

  • 14 Густо майна

    6 1 Отговор

    До коментар #5 от "Тикванч Тътлъту":

    Баце откри в Пловдив фабрика за "задни фарове"!

    Коментиран от #18

  • 15 kkk

    8 0 Отговор

    До коментар #7 от "Смех":

    Клоуни като теб е хубаво да разгледат канала в тубата от където съм пуснал видео и след като се свестиш от полученият инфаркт чакам да се върнеш и да се извиниш за написаните глупости.

    И да те открехна като човек редовно ходещ у Китай- имат толкова разнообразна и интересна авто индустрия, че ако ги допуснат да продават свободно по света може да очакваш до 15г. масови фалити на сегашните "престижни" марки. "Случайно" не го правят и ги ограничават колкото може- що ли?

    Осъзнаваш ли, че тази кола от статията в максимално оборудване (даже с панорамен таван) ТАМ струва $22 000 което днес е 36 000 лева- толкова ТУК струва недоразумението DACIA SPRING. Допуснат ли китайците да продават без мито и т.н. тяхната кола гарантирано ще струва под 50 000лв.- ти къде виждаш конкуренция за толкова пари от европейски или японски марки? Лииф почва от 72 000 лева, Рено Зое е около 67-68 000 лева. , Опел Мока-е също е към 70 бона и лесно отива на 80 000 лева, Пежо 2008 почва от 70 и подминава 80 000лв.... В общи линии електричка с този размер в Европа струва около 75 000 лева, а това с все печалбата се продава у Китай за 36 000 лева- при честни условия на търговия Европа НЕ МОЖЕ да изкара конкурент на китаеца.
  • 16 9344

    3 0 Отговор
    Изглежда прилично за градско автомобилче - веднъж седмично зареждаш и това е. Не си го представям за дълъг път. Лично не бих го купил. 25 евро бинки са му много (за мен), Дачийката май е по-добра, но ще зареждаш три пъти по-често. Да видим ID.1 или там както се казва от VW, иначе e-up им беше по-добра оферта за града, но парите за пробега не стават при него. По-скоро бих дал 10 евро бинки отгоре за нещо, което наистина става и по-дълъг път, примерно базов Leaf или базов ID.3. С новия Leaf съм навъртал 600 км за ден с куфари и т.н. с едно спиране от час и половина за дозареждане. Не съм стигал до второ зареждане, където му е известната слабост. Европейските автоконцерни да се стягат, че китайците ще им изядат хляба при средния потребител скоро, скоро...
  • 17 Съдията Дред

    2 1 Отговор

    До коментар #13 от "незнайко":

    Да, и на мене ми мяза на заоблено Мини
  • 18 7543

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Густо майна":

    И за предни мигачи.