Мюнхен, Германия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.
Може би си спомняте за съвременната китайска версия на Beetle, която бе представена от Ora преди няколко месеца на изложението в Шанхай. Днес същата китайска марка, част от концерна Great Wall представи още един нов модел, но този път предвиден за Европа. Почти готов сериен модел Ora Cat дебютира на изложението в Мюнхен, а серийна версия трябва да е готова в близките месеци.
Ora Cat също напомня отчасти на Beetle, като това е най-забележимо в предната част, където кръглите фарове са директна препратка към класическия модел на Volkswagen. Останалата част от дизайна е сдържана с обли, типични форми за този сегмент автомобили.
За съжаление не се споменава нищо за задвижването, освен, че то ще е електрическо. В родния Китай, модела се предлага с електромотор от 143 конски сили и задвижване на предните колела, но дали това ще е така и в Европа, все още не е ясно. За сметка на това от Ora разкриват, че пробегът с едно зареждане ще е около 400 километра.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Васил
Коментиран от #5
17:21 06.09.2021
2 Гошо
17:22 06.09.2021
3 Симпатично
Коментиран от #9
17:29 06.09.2021
4 asd
Инкасото няма да ти признае за "разход" нови гащи, троляк слабоумен!
17:37 06.09.2021
5 Тикванч Тътлъту
До коментар #1 от "Васил":
от герб привлякохте 0 производители , само някаква фабрика за уплътнения на фарове ли какво успяхте да направите за 12 години хахахахахахаКоментиран от #6, #14
17:46 06.09.2021
6 Боби
До коментар #5 от "Тикванч Тътлъту":
Но доста прогониха!17:52 06.09.2021
7 Смех
Коментиран от #15
18:02 06.09.2021
8 Porek
Коментиран от #10, #12
00:49 07.09.2021
9 турбо жигули
До коментар #3 от "Симпатично":
като го направят с качество да конкурира европейските модели и като му турят мито...по добре си купи европейско.Коментиран от #11
02:27 07.09.2021
10 Има снимчици
До коментар #8 от "Porek":
в нета - Ora Cat Car06:28 07.09.2021
11 kkk
До коментар #9 от "турбо жигули":
Идея си нямаш колко напреднаха китайците в качеството и колко падна качеството на великите европейски коли. Мога да заложа квато сума кажеш, че произведените в Китай и за китайския пазар модели на БМВ, Ауди и т.н. са забележимо по-добре сглобени от европейските им версии- и това е лично наблюдение от години.Конкретно тази количка с максимално оборудване в Китай струва $22 000, колкото и да оскъпяват нещата с мито и т.н. няма как това да прескочи €30 000. А за €30 000 определено бих си купил нещо интересно и симпатично, а не поредната скучна кола от масовката...
Ти осъзнаваш ли, че Нисан Лийф ЗАПОЧВА от €36 000 и ти осигурява пробег от 270км., а максималното му оборудване на Нисана струва €40 000? Сега усещаш ли как китаеца има огромна ниша в която да играе- и пробегът му от 400км. е огромен, и е симпатичен, и ценово може да ги размаже. Не съществува вариант в който бих дал €40 000 за грозотия като Лийф ако в съседният магазин се продава тоя китаец дори и за същите €40 000, а цената гарантирано ще е поне 5 бона по-ниска
06:58 07.09.2021
12 kkk
До коментар #8 от "Porek":
Като изключим дебилният водещ видеото е доста информативно:06:59 07.09.2021
13 незнайко
Коментиран от #17
11:10 07.09.2021
14 Густо майна
До коментар #5 от "Тикванч Тътлъту":
Баце откри в Пловдив фабрика за "задни фарове"!Коментиран от #18
12:37 07.09.2021
15 kkk
До коментар #7 от "Смех":
Клоуни като теб е хубаво да разгледат канала в тубата от където съм пуснал видео и след като се свестиш от полученият инфаркт чакам да се върнеш и да се извиниш за написаните глупости.И да те открехна като човек редовно ходещ у Китай- имат толкова разнообразна и интересна авто индустрия, че ако ги допуснат да продават свободно по света може да очакваш до 15г. масови фалити на сегашните "престижни" марки. "Случайно" не го правят и ги ограничават колкото може- що ли?
Осъзнаваш ли, че тази кола от статията в максимално оборудване (даже с панорамен таван) ТАМ струва $22 000 което днес е 36 000 лева- толкова ТУК струва недоразумението DACIA SPRING. Допуснат ли китайците да продават без мито и т.н. тяхната кола гарантирано ще струва под 50 000лв.- ти къде виждаш конкуренция за толкова пари от европейски или японски марки? Лииф почва от 72 000 лева, Рено Зое е около 67-68 000 лева. , Опел Мока-е също е към 70 бона и лесно отива на 80 000 лева, Пежо 2008 почва от 70 и подминава 80 000лв.... В общи линии електричка с този размер в Европа струва около 75 000 лева, а това с все печалбата се продава у Китай за 36 000 лева- при честни условия на търговия Европа НЕ МОЖЕ да изкара конкурент на китаеца.
14:02 07.09.2021
16 9344
09:49 08.09.2021
17 Съдията Дред
До коментар #13 от "незнайко":
Да, и на мене ми мяза на заоблено Мини14:36 08.09.2021
18 7543
До коментар #14 от "Густо майна":
И за предни мигачи.06:32 09.09.2021