Last news in Fakti

9 Септември, 2021 12:52 4 305 38

Италия води преговори за запазване на бензиновите двигатели при суперколите

  • ferrari-
  • lamborghini-
  • pagani-
  • суперавтомобили-
  • двигатели с вътрешно горене

Ще направи ли Европейският съюз изключение за някои автомобили?

Италия води преговори за запазване на бензиновите двигатели при суперколите - 1
Снимка: Ferrari

Италия преговаря с Европейския съюз за изключение от закона за премахването на автомобилите с двигатели с вътрешно горене от Европа през 2035 година. Това заяви Роберто Чинголани, който е министър на околната среда в Италия, както и бивш член на управителния съвет на Ferrari, в скорошно интервю пред Bloomberg.

Неговата цел е марките, които произвеждат сравнително малък брой автомобили да бъдат изключени от правилото за премахване на двигателите с вътрешно горене, като към момента това засяга марки като Ferrari, Lamborghini и Pagani.

Чинголани заяви, че тези коли се нуждаят от много специална технология за батериите. Той добавя още, че годишното производство на такива автомобили е с пъти по-малко от това при масовите производители. За разлика от тях, тези италиански марки разполагат с ограничен пазар за разлика от останалите производители, които предлагат модели в различни класове и продават в пъти повече.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    27 12 Отговор
    дачия също води тези преговори, защото много хора са доволни от емоцията на бензиновия 1.3 тце мотор и не искат да бъде прекратен

    Коментиран от #22

  • 2 факт

    19 11 Отговор
    Ми те след това и порше ще кажат същото и Бентли Ламборгини Астън Мартин Мерцедес Бмв Ауди Ролс Ройс и тн.
    Тва сме го виждали вече.

    Коментиран от #11, #17, #26

  • 3 Край

    17 5 Отговор
    Изключението няма да е за някакви малки колички с 1.0 или 1.2 двигателче дето едвам замърсява и е последна утеха и възможност на бедняка да се движи свободно ами за някакви брутални динозаври с по 500 -800 к.с.
    Баровците - на скъпи електрички. Ако искат и по 1000 к.с. да са
  • 4 Гост

    25 5 Отговор
    Няма ли ДВГ - няма зрелище - няма кинти - няма спорт.

    Коментиран от #7, #9

  • 5 Българина

    18 4 Отговор
    а когато дойде писмото от Брюксел за завода в Ловеч на Грейт Уол за двигателите, ГЕРБ НЕ ПРЕГОВАРЯХА А ИЗГОНИХА ВТОРИЯ ПРОИЗВОДИТЕЛ НА НАЙ ГОЛЕМИЯ ПАЗАР В СВЕТА НА МПС!!! И ТАКА РЕШИХА ПРОБЛЕМА. както засраха Белене при предстоящо закриване на трите теца и енергиен глад в света. БМБ трябва да бъде обесен
  • 6 Знайко

    11 40 Отговор
    На автомобили като Ferrari, Lamborghini, Pagani, Bugatti, трябва да се забрани да се движат по обществените пътища. И без това собствениците им имат и други автомобили. И изминават само по 1000 - 2000 км. годишно със супеколите си. През останалото време ги държат в гаража и карат другите си "нормални" коли.


    Ако има истински "зелени" политици в Европейският парламент и комисии. Мaрки кaтo Fеrrаri, Lаmbоrghini и Pаgаni, трябва да се забрани да се продават и да се движат в Европа. Трябва да се забранят всички автомобили по-мощни от 200 - 300 к.с.. Също Формила 1 и мног други автомобилни състезания. На съвременна Европа не и трябват по пътищата автомобили, вдигащи над 180 км/ч. Аз лично харесвам мощни автомобили, заради доброто им ускорение, не заради високата скорост. Дори смятам, че трявба да се въведе закон в Европа, който да ограничава скоростта на автомобилите до 180 км/ч. И автомобил, който бъде хванат да се движи с по-висока скорост от 180 км/ч по обществени пътища да бива конфискуван и унищожаван.

    Коментиран от #15, #23, #27, #28

  • 7 Какъв спорт?

    6 7 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Да си видял някакви забрани в спортовете? Тези забрани важат за автомобилите които се движат по пътищата и трябва да се регистрират. То в случая не виждам да са се скъсали да купуват такива автомобили за да ги карат. В повечето случаи така или иначе ги ползват за музейни експонати и за 10-20 години не могат да навъртят 1000 километра. Дали ще ги регистрират или не май е без значение.

    Коментиран от #14

  • 8 gost

    8 5 Отговор
    Това ако важи само за нови коли ок. Обаче ако и старите коли забранят да се движат ще е проблем.
  • 9 Знайко

    9 15 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    "Няма ли ДВГ - няма зрелище - няма кинти - няма спорт."

    Какво лошо има в това да няма ДВГ зрелища?
    Какво лошо има в това да няма моторни спортове?

    И не е като да няма зрелища, футбола какво е?
    Ами конските надбягвания, надбягването с камили, надбягвания с кучета, надбягването с конски колесници ...? Не са ли зрелища?

    Ами БОКСА, ММА.., какво е? Не са ли зрелища? Аз лично смятам, че и бокса, ММА трябва да се забранят. Така както са забранени боевете с кучета, петли ...

    Коментиран от #16

  • 10 Ценител

    7 2 Отговор
    Зонди и Ламбота за всички !!!

    Коментиран от #13

  • 11 пешо

    5 6 Отговор

    До коментар #2 от "факт":

    няма да е без основание. то е, че всички тези производители, взети заедно, вероятно произвеждат стотина пъти по-малко коли от който и да е отделно взет автомобилен концерн - "фолксваген", "рено", "фиат"...
    другата причина, поне за мен, е че без спортните коли светът съвсем ще издженд.ърее.
    но това е според мен. ;)
  • 12 Грето, спиш!

    6 6 Отговор
    Екологията и ваксините са за бедняците! Да го 💨 бедните, това е мотото на "справедливия и демократипен" ЕС!
  • 13 Komapak

    10 1 Отговор

    До коментар #10 от "Ценител":

    +++++😀😀😀😀А дано ама надали

    Коментиран от #21

  • 14 Гост

    6 3 Отговор

    До коментар #7 от "Какъв спорт?":

    Е що трябваше да показваш, че не си наясно с автомобилните спортове?
    Във Ф1 има толкова забрани, че там вече не се лансират новите технологии, които да движат автомобилният свят напред, а болидите са насилствено ограничавани да заприличат на ежедневни коли за ходене до пощата. Много отбори бяха станали против забраните и рестрикциите, ама който плаща си е наумил неговото.

    Коментиран от #19

  • 15 Гост

    10 2 Отговор

    До коментар #6 от "Знайко":

    Все едно на теб да ти забранят да имаш повече от един чифт обувки.
  • 16 Гост

    11 4 Отговор

    До коментар #9 от "Знайко":

    Всичко забранете, и3д0хани дjendari такива. Оставете само парадите под дъгата и се състезавайте кой ще се над0пи пръв.
  • 17 Не прочете

    7 1 Отговор

    До коментар #2 от "факт":

    статията или не разбра какво е написано? Пише за суперавтомобили - Ферари, Ламборгини и Пагани. (Като пример - Ферари произвежда и продава 10500 автомобила на година, останалите две марки по-малко. Порше произвежда над 100000 sport cars, а не super cars.)

    Коментиран от #18

  • 18 Komapak

    5 8 Отговор

    До коментар #17 от "Не прочете":

    И порше имат коли за по два, три милиона... В основната си част правят джипове и нормално спортни коли. При Пагани евтино няма. При ферари има и евтини има и много скъпи. Реално за 20% повече мощност плащаш осем до десет пъти повече. Не знам истински богаташ с ламборгини. Откакто са собственост на Ауди дръпнаха напред много защото пуснаха SUV. Другата им продукция ме се харчи като топъл хляб. Същото е и при Порше. Повече от половината е SUV.
  • 19 Дрън-дрън

    3 5 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":

    И какво общо има всичко изброено с екологията? Да не би тези ограничения да са по екологични причини?

    Коментиран от #20, #25

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 един от стадото

    2 3 Отговор

    До коментар #13 от "Komapak":

    нашатках ти +са , щях да изкъртя копчето,. Няма да е нито дано, нито надали, по скоро детска мечта. Нищо. До като нямаме още чипове срещу фантазии, аз му казвам мечти, дреме ми............
  • 22 Хаха...

    6 3 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Голям лаф...Неудачия и" емоция" по скоро погнуса и съжаление буди в нормално мислещите водачи...Потни бакшии и разносчии кой изпитва емоции към тези варели?
  • 23 Краси

    8 1 Отговор

    До коментар #6 от "Знайко":

    Един боинг 777 зарежда за един полет 200тона гориво. Еърбъс А380 също
    Искрено се надявам да спрат Фераритата 😁 на които сумарно резервоарите едва ли имат и третина от този обем

    Коментиран от #30

  • 24 CL500

    2 0 Отговор
    В списъка е и Пагани.. Интересно, ако се наложат ограничения за производството на ДВГ за по-големите компании, то да не би АМГ да тръгнат да разработват нови двигатели единични бройки за Пагани... Ще трябва да купуват ДВГ от преки конкурентни компании, а това как ще стане, не знам...
  • 25 Гост

    1 5 Отговор

    До коментар #19 от "Дрън-дрън":

    Още ли си мислиш, че ти говоря за екология?
  • 26 ток мок

    3 3 Отговор

    До коментар #2 от "факт":

    Така и трябва. Миксерите да ги правят електрически, колите да ги оставят с двигател.
    БМВ и Ауди са масови, за тях няма. Луксозните коли също ще минат на ток, понеже е по-тихо и плавно което им е целта.
    Спортните и супер автомобилите трябва да си останат на бензин.
  • 27 Знайко 2

    9 3 Отговор

    До коментар #6 от "Знайко":

    Заедно с това да се приеме закон като минеш покрай правителствена сграда да се надупиш и да чакаш да излезе зелен политик да излезе да те оправи.

    Изчезвай от тука с тия простотии. Кой си ти че да казваш какво трябвало и не трябвало ? Щял да забранява...
  • 28 Коментара

    6 1 Отговор

    До коментар #6 от "Знайко":

    Збранявам ти да постваш каквито и да било размисли и страсти в Авто раздела!

    Коментиран от #29

  • 29 Знайко

    1 8 Отговор

    До коментар #28 от "Коментара":

    Аз съм свободен човек в свободна страна, където хората имат право да си изказват личното мнението. Можеш само на себе си да забраняващ, не и на другите, не и на мен. ЯСНО ЛИ Е? Имам лично мнение, имам причини за него. Ако ти имаш други доводи, ги напиши. Ако имаш нещо лично към мен, ЕДИНСТВЕНОТО, КОЕТО МОЖЕШ Е ДА СИ ЗАБРАНИШ ДА МЕ ЧЕТЕШ. Казвам, че на Ферарита ... т.е. на суперкарите всичко над 300 к.с., трябва да се забрани да се движи по обществените пътища. Който иска и най-вече който може да си го позволи. Нямам нищо против да си ги кара Фераритата по състезателните писти.

    Коментиран от #32, #36

  • 30 Знайко

    2 7 Отговор

    До коментар #23 от "Краси":

    200 тона гориво за 800 пътника, на разстояние 10 000 км.. Прочетох, че Airbus A380 има между 500 и 850 седалки. По информация на Airbus A380 е най-икономичният пътнически самолет, сред големите лайнери. Изразходва 3 литра гориво на един пътник на 100 км. при скорост 800-900 км/ч. Едно Ferrari при пълна газ около 300км/ч, 2-ма пътника, един резервоар за 150-200 км.. Освен това, Ferrari на всеки 1500-2000 км. се нуждае от техническо обслужване на цената на една Дачия.

    Коментиран от #33, #34

  • 31 васик атанасова

    2 0 Отговор
    е те правят най хубавите коли дрехи и музика
  • 32 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #29 от "Знайко":

    хахахахаха Това за свободната страна беше голям виц хахахахаха. Я се огледай бе, свободен. Забраняват ти да седнеш на заведение без вакса. Забраняват ти да влезеш в магазина без маска. Миналата година ти забраниха да минаваш табелата на града. Я се опитай да напишеш какво наистина мислиш за опонента си, да видиш колко свободно ще ти изтрият комента хахахахаха.
    И да си знаеш, че щом собственика на Ферари плаща 50 000 € зелена такса, значи може да си го кара по всички пътища. Ясно ли ти е!
  • 33 Гост

    0 2 Отговор

    До коментар #30 от "Знайко":

    Ферари е кола за кеф. Еърбъс е самолет за транспортни дейности. Сравнявай го с Твоят Гоуф, който харчи 4,5 л на 100 нафта и вози 5 човека. Излиза към 1,8 лв на човек за 100 км.

    Коментиран от #37

  • 34 Гост

    0 2 Отговор

    До коментар #30 от "Знайко":

    Ако искаш в литри, Гоуфа ти харчи по 0,9 лв на човек на 100 км. Тройно по-икономичен и по-екологичен е от Еърбъс.

    Коментиран от #35

  • 35 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "Гост":

    0,9 литра, не лв.
  • 36 Коментара

    3 0 Отговор

    До коментар #29 от "Знайко":

    Аха, ти изведнъж стана свободен човек в свободна държава ..... що така врътна плочата?! Не ти ли харесват забраните? Нали много обичаш да забраняваш и през ден под различни авто статии пускаш по 2-3 поста със забрани! Ако жена ти е близка по особен начин със съседа, ако шефа ти те ползва за душевна изтривалка и его буустър ....не е тук мястото да си избиваш комплексите и негативните емоции. Хакуна матата и по-позитивно...
  • 37 Знайко

    0 1 Отговор

    До коментар #33 от "Гост":

    Спрете да си фантазирате, никога не съм притежавал дизелова кола, но съм ползвал. В момента карам бензинова кола и не е VW. На практика колата ми харчи от 7 на магистрала до 11 литра в града на 100 км.. Производителя на колата ми лъже, че разхода и на извънградско е 5,6 на 100 км., а на градско 9 литра. На практика никоя ДВГ кола натоварена с 5 човека не харчи 4,5 л. нафта на 100 км., изключая хибридите на Тойота. Най-ниския разход, който съм постигал е малко под 6 л. нафта с 2 литра турбо дизел натоварен с 4 човека и багаж. Може би защото почти винаги карам с максимално позволената скорост на магистрала.
  • 38 Знайко

    1 4 Отговор
    Правилата трябва да са еднакви за всички. Не трябва да има изключения за богаташи. Прочетете за австийската фирма Obrist и нейният прототип Tesla Model Y HyperHybrid Prototype by Obrist. Малкият 2 цилиндров икономичен генератор 40кВт, с ниси вибрации и компактни размери на Obrist. Може да бъде сложен във всякаква кола, от Toyota Yaris, до Toyota Sequoia. Близкото бъдещето е на хибридите, не на бензинови чудовища. А далечното бъдеще вероятно ще е на летящи коли, които няма да имат нужда от пътища.