ФАКТИ.БГ
  • jeep-
  • grand cherokee-
  • полупроводници-
  • криза

Защо Jeep се принуди да продава новото Grand Cherokee L без въздушно окачване?

Клиентите поръчали всъдехода с тази екстра ще получат компенсация

Публикувана: 17 Септември, 2021 14:25
17 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4012
Защо Jeep се принуди да продава новото Grand Cherokee L без въздушно окачване? - 1
Снимки: Jeep
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.7 от 7 гласа.

Доставките на новия Jeep Grand Cherokee L започват съвсем скоро, а от американската компания разкриха, че първите поръчани екземпляри ще бъдат лишени от въздушно окачване.

Причината за това, както най-вероятно се досещате е кризата с полупроводници, която засегна цял свят и редица автомобилни производители. За да не се налага клиентите да чакат допълнително време за своя автомобил от Jeep са предприели мярката за замяна на въздушните възглавници с класически пружини.

Защо Jeep се принуди да продава новото Grand Cherokee L без въздушно окачване?

Jeep не е първият производител, който прави подобни промени в последните месеци. Почти всички марки изпитват голям недостиг на полупроводници, което се отразява на част от оборудването на колите или пък спира работата на цели фабрики. От Jeep споделят още, че всеки, който е поръчал тази екстра ще получи отстъпка от близо 640 евро.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.7 от 7 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
буахаааа
1 Отговор
Щото са фиат

Оценка:
-22 +8

Друга тема
2 Отговор
В Бългaрия трябвa дa ce cъздaдe oтдeлнa инcтитуция, кoятo дa oбръщa внимaниe нa нac - бългaритe и дa ни пoмaгa , зa дa живeeм дoбрe и бeз притecнeния зa бъдeщeтo ни !
Трябвa дa cмe cилни, ocигурeни и щacтливи в живoтa !
Трябвa дa cмe дoбрe, кaктo никoгa дo ceгa !
Трябвa дa cмe зaщитeни в живoтa !
Нaшитe бъдeши дeцa и внуци и т.н. трябвa дa ca cилни и дoбрe в живoтa !
Кaтo цялo трябвa дa cмe дoбрe в живoтa !

Коментиран от #3, #7


Оценка:
-11 +8

Българин
3 Отговор

До коментар #2 от "Друга тема":


Какви институции ще се създават бе?Това ми прилича на една организация, която налага безнаказаност у малцинствата и се грижи да живеят без да работят.Твоите глупости звучат точно така.

Оценка:
-3 +11

гост
4 Отговор
Между "плупроводник" и "чип" няма никаква разлика! Само чалга, другото шъ съ упрай само!

Оценка:
-4 +10

Иво
5 Отговор
Само лада нямат проблеми с полупроводниците защото имат 4-5 кабела в колите си!

Оценка:
-3 +16

факт
6 Отговор
Рено с Ниссан и Пежо с Джиип и Рам държат цяла Америка в краката си.

Коментиран от #8


Оценка:
-12 +6

ЕдниПари
7 Отговор

До коментар #2 от "Друга тема":


Пишман институция, това е като годишния техн. преглед ... не поискаха да мерят газове а ги мереха на изключен двигател ... сега пък нова такса за да ги мерят и нова лепенка, за да кажат какво ще следва след това ... ясно е, че пак е за едни пари...

Оценка:
-1 +9

ГУМЕН КРАДЕВ
8 Отговор

До коментар #6 от "факт":


JEEP и RAM са марки собственост на Крайслер . 70 % от Крайслер е собственост на Фиат !

Коментиран от #10, #17


Оценка:
-1 +16

√(n&Варна)
9 Отговор
Тъкмо се бях засилИл да купя едно Grand Cherokee L, и когато прочетох статията – се възгечтисах (по И. Вазов).

Оценка:
-3 +6

факт
10 Отговор

До коментар #8 от "ГУМЕН КРАДЕВ":


А фиат са никои купени са от Пежо това "сливане" в стелантис е смешно Пежо Ситроен и Опел имат над 20 модела фият имат 3-4 и то повечето разновидност на 500.Я виж продажбите само на Пежо и на фият кой колко продава.
Само да решат Пежо-Ситроен могат да изкупят цялата група фят барабар с крайслер.

Коментиран от #11, #12


Оценка:
-10 +8

ГУМЕН КРАДЕВ
11 Отговор

До коментар #10 от "факт":


Как ще ги купят , нямат толкова пари пък и Фиат не се продава !

Оценка:
-6 +7

Komapak
12 Отговор

До коментар #10 от "факт":


Дълбоко неизгодноно им е. Я по-добре да ползваме общи платформи... 😀От друга гледна точка Уолтър Крайслер фирма със славна история. Ли Якока направи чудеса за да ги спаси от фалита. 20 години след неговияб"челен" опит, дженерал моторс направиха същата гяволия. Макар че за разлика от крайслер тези мошенници още не са си откупили акциите от държавата! То и на държавата леко не и пука. Ако и потрянват дллари, ще си ги напечата. Както прави неизменно от Никсън насам. Тотално сбъркана и измислена държава е това и едни 300 млн търтеи живеят на гърба на останалия свят. Така ще е... Докато на китайците и японците не им писне. 😀

Коментиран от #14, #15


Оценка:
-5 +7

ВикиЛексъсОсло
13 Отговор
За съжаление новия Гранд Чероки 2022 г. не се предлага в Евро съюза! ЕС Джийп предлагат само Ренегад - Компас - Вранглер къса баса и Вранглер дълга база и Вранглер Пикап от 2021 г. заради липсващият Гранд Чероки...само че Вранглер пикап с 4 вр. за ЕС е с някакъв странен мотор 2 литра би турбо 280 коня само с 9 ст. автоматик и с цена 119 000 лв

Оценка:
-0 +4

факт
14 Отговор

До коментар #12 от "Komapak":


ГМ не им пука те са по-големи и от Крайслер и от Форд

Оценка:
-1 +6

факт
15 Отговор

До коментар #12 от "Komapak":


Япония е най-задлъжнялата бетер Сащ са дори и Китай има дългове а и огромна маса застаряващо население.

Оценка:
-3 +4

Dimo
16 Отговор
НОВО

Оценка:
-0 +1

Komapak
17 Отговор

До коментар #8 от "ГУМЕН КРАДЕВ":


Дамо за протокола ram e модел на Додж. Което не променя факта, че е част от групата на Крайслер. 😄 В интерес на истината предпочитам додж деймън пред хелкат, но никога не съм излишни пари за чак такава екзотика.

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Куиз
Вярно или не? Куиз за необичайни екстри в колата

Автомобилните технологии се развиват с безумни темпове, а дронове и летящи коли вече изглежда не са изненада за никой. Нека проверим обаче колко ...

КЪМ КУИЗА

ВСИЧКИ КУИЗОВЕ
АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
проф. Александър Маринов
Политологът коментира програмата за приоритетите за управление, която подписаха преговорните екипи на ГЕРБ и Обединени патриоти.
Като изключим тунела под Шипка, който очевидно не може да стане за един мандат, всички други неща са ала-бала"

Още бисери