1 Октомври, 2021 14:40 4 921 24

Alfa Romeo разпродаде лимитираните Giulia GTA и GTAm 18 месеца след представянето им

  • alfa romeo-
  • giulia-
  • gta-
  • gtam

Италианските седани ще бъдат произведени в тираж от 500 броя

Alfa Romeo разпродаде лимитираните Giulia GTA и GTAm 18 месеца след представянето им - 1
Снимки: Alfa Romeo

Alfa Romeo представи лимитирана серия Giulia GTA и GTAm през месец март 2020 година, като още тогава от италианската компания обявиха, че от двата модела ще бъдат направени общо 500 екземпляра. Година и половина по-късно, Alfa Romeo се похвали, че всички от тях са разпродадени в различни части на света, включително Европа, Китай, Япония и Австралия.

Двата модела се отличават от стандартната Giulia с по-агресивни брони, по-широки калници, добавки по броните и праговете, голямо задно крило при GTAm, както и 20-цолови джанти с централна гайка. При GTAm, който е насочен повече за пистово каране са премахнати задните седалки, а предните са така наречените тип „корито“, което отнема допълнителни 100 килограма в сравнение със стандартна Giulia Quadrifoglio.

Под капака работи 2.9-литров шестак с 540 конски сили, който задвижва единствено задните гуми и позволява ускорение от 0 до 100км/ч в рамките на 3.6 секунди. Ново спортно окачване също е част от промените при лимитираните модели.

Въпреки, че отне година и половина, вече всички 500 екземпляра са намерили своите собственици, като те са платили минимум 175 хиляди евро за GTA и 180 хиляди евро за GTAm модела.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 шумахер

    15 64 Отговор
    Тези италианци не разбраха ли ,4е ней-добре правят макарони а не коли !!

    Коментиран от #4

  • 2 fon4o

    54 10 Отговор
    Сега очаквам да почне хейта и да чета колко са скапани италианските коли.... пък същите тея хора, карат немски кочини на милион километра....

    Коментиран от #3

  • 3 Бай Цървул

    10 35 Отговор

    До коментар #2 от "fon4o":

    Те са скапани,но балъци винаги има,я се погледни,за пример си!!!

    Коментиран от #5

  • 4 Ибисъ ма

    53 6 Отговор

    До коментар #1 от "шумахер":

    Това е двигател на Ферари, карбонов кардан, sq4, което се ползва от Мазерати! Карай си там вагена и мечтай някой ден да поскъпне като тази кола. Дебил си беше и дебил ще си истанеш! На маман ти в канелонито!
  • 5 Не си цървул

    17 2 Отговор

    До коментар #3 от "Бай Цървул":

    Ти си джапанка и то изтъркана
  • 6 До скоро

    27 13 Отговор
    Имах Стелвио, сега чистак нова 740хдрайв индивидуал та мога да кажа, че и двете коли са топ! А вие до един тук сте тъппи селтаци, които никога не са каракинтакива коли, а само таралясняци 25 ръка!
  • 7 fon4o

    42 3 Отговор
    Имал съм и немска и френска и италианска кола.. ми немската беше най-голям варел. Швабите лежат на лаври от времето на ГОЛФ 2 и 124-КАТА.. ама вече сме 2021 г.
  • 8 карбуратора

    5 40 Отговор
    Пи4ове , тази каруца може да е супер ,но вси4ките им други са абсолютни барутници !Вижте само колко италианки се карат в България !!!
  • 9 dsadsa

    7 10 Отговор
    Супер лимитирани серии се разпродават още докато излезе новината за пускането им...
  • 10 Komapak

    13 10 Отговор
    Тази кола е ьа суперентусиасти. Седалките са ужасно дървени. Това освен за писта е по скоро неудобно.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Дедо

    4 7 Отговор
    изкупени са от ценители на италианското автомобилостроене, което за съжаление вече е френско... идват мрачни времена, преди тотално всичко да се унифицира и принтира на 3D заради pustata печалба...
  • 13 Quadrifoglio

    20 2 Отговор
    Алфа Ромео 111 години страст, спортен дух и едно невероятно спортно изживяване което само тя може да предложи. Щастливци са тези които могат да си позволят един от тези автомобили защото със своята спортна история и много победи инженерите на Алфа Ромео са хората които знаят много добре как да се създаде най добрия спортен автомобил още повече че в направата му участват и инженерите на Ferrari, спортният автомобил номер едно в света а неговото начало е тръгнало от този легендарен производител, Алфа Ромео.
  • 14 ⚜️Просветен⚜️

    16 1 Отговор
    Алфа Ромео е страст и скъпо хоби за ентусиасти ! Алфа е любов в най чист вид! Любов при която се отказваш да получаваш и си готов само да даваш! Ако любовта се окаже споделена имаш щастието да бъдеш с най красивата , но и най своенравната! Плащаш скъпо за козметика , поддръжка , доктори , но когато е в настроение , получаваш оргазъм ! Специална емоция е Алфа , не е за всеки и не всеки я разбира ! Лошото е , че у нас всеки говори за неща , които не разбира!
  • 15 гост

    1 7 Отговор
    Еха, продали са 500 коли, браво на тях.

    Коментиран от #16

  • 16 Forza Italia

    12 1 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Това не са просто коли, но това вие няма как да го разберете феновете на най чупливите и най пушещите таралясници на Вагините.

    Коментиран от #17, #18

  • 17 Трифонов

    2 13 Отговор

    До коментар #16 от "Forza Italia":

    Хах... бях на 28, купих си Алфа 156 2.0 Twin Spark на 6 години, със 155 к.с. Първите ми съмнения в правилността на покупката ми дойдоха почти веднага. Когато отидох да й сложа аларма и момчетата свалиха един детайл от таблото, за да поставят диода. Отдолу се откри дупка, изрязана в таблото, която беше нещо средно между триъгълник, четириъгълник и кръг, с нащърбени ръбове сякаш беше рязана с тъпа чикийка. Бях същисан и реших, че някой нещо е правил и това не може да е така направено. Макар да знаех, че не е така. Просто спрях да се заглеждам. И в това, и в теча на масло от двигателя, и в този на антифриз от радиатора, и в странно разминаващата се фуга на багажника от дясната страна. И във внезапно изгасващия двигател, когато я пусна по инерция, и в странно колебаещите се обороти между 500 и 1200, когато работи на място, звучащо отстрани сякаш си играя с газта... Много си я харесвах и самоотвержено бълвах същите неща, които пишеш и ти, когато някой ми кажеше, че всъщност не са хубави коли. Е, какво да ти кажа, ще го израстеш. Ще порастнеш, ще позабогатееш и ще се научиш (евентуално) какви коли да караш... Но и до днес, като чета тия неща, които сте написали по-горе... за любовта и т.н., винаги се улавям да се усмихвам от умиление... Бил съм там... Когато обяснявах как са по-хубави от БМВ... Днес, карайки БМВ, леееко се срамувам от нещата, които говорех тогава... леееекинко ;-)

    Коментиран от #19, #20

  • 18 Гената

    11 0 Отговор

    До коментар #16 от "Forza Italia":

    .Карах "Арфа Ромео" Спринт Куадрифолио верде. Кса серия, трудно й намирах части, избиваха ръждички, електриките ми правеха ингели. Но беше невероятно красива и ефектна, Рекаро салон, двигателят боксер с четири карбуратора, спирачките четири диска, ниска ,черна и хищна. Аз не съм бил никога келеш на пътя, но като ме видеха в огледалата шофьорите ми даваха десен мигач и ми правеха път - тяхната подсъзнание им нашепваше, че такова нещо трябва да лети по пътя ! Няколко пъти полицаи ме спираха просто за да я разгледат, да видят какво има под капака. Е-е-ех !

    Коментиран от #21

  • 19 159

    13 1 Отговор

    До коментар #17 от "Трифонов":

    Ми като ти играеха оборотите има едно нЯщо, дебитомер се именува?! Трифонов, Трифонов, голям "разбирач" се пишеш, но... Туин спарк моторите са яки, гадни копИлета! Толкова яки, че самураите успешно внедриха и ползват с/мата. На една баш такава 156ца 9 год. и 150 хил. км (общо 230 хил.) не и отворих капака дето се казва! Бензиновите 159ки (без 3.2) доказаха италианците коооолко много напред са пред германеца и не само на тема корав, безпроблемен бензинов двигател - бедни, бедни опелчо, кой те сложи в алфа?! Какви течове и какви 5 лв.? Моторът си иска разбиране и по-деликатна грижа на тема вариатор! Нищо повече... Бензин, а и на газ е неотразим и безпроблемен, и те това е! И моля не пиши глупости относно сглобката и ниво на материалите в алфа: криви фуги и др. глупости! В тази графа са точно като германеца - на ниво!!! Трифонов, дървен автофилософе...
  • 20 Forza Italia

    9 1 Отговор

    До коментар #17 от "Трифонов":

    Пишеш пълни глупости. Една от Алфите ми е 155 1.8 16v twin spark. Сега е на 25 години и е все още е в цветущо здраве, колко немски кошове съм наказвал с нея и продължавам да ги наказвам си нямаш на идея. То това е и една от причините да плюете и говорите глупости. Май си виждал Алфа Ромео само как се отдалечава пред теб.
  • 21 Asd

    5 0 Отговор

    До коментар #18 от "Гената":

    Още го карам. Sprint QV, 105 конски сили. За днешните стандарти звучи смешно, но милата вече наближава 40те.
  • 22 Бмв

    8 1 Отговор
    Хората са си казали алфа и вс останали.Сега що не се включват феновете на немските кошове.Ало къде са мерцедесаджийте, по сервизите ли.Да се сравнява алфа с мерцедес е все едно 18 годишна студентка с 50 годишна баба.
  • 23 чи пръц

    4 0 Отговор
    Алфите са добри коли и з хора с пари ,искат тяхното . Лошото че 90% от тук коментиращите карат пасати , дизелови бмвта или някоя А3ка с чип...Някой им е казал че по добро от немското няма и цял живот ходат скъсани , неудовлетворени от колите си и плюещи вс останало защото не е кадящо БМВ с заминала гарнитура и м пакет с бартеросани джанти от Пешо, от отсрещния блок с другото бенве

    Коментиран от #24

  • 24 Bmw

    1 1 Отговор

    До коментар #23 от "чи пръц":

    Че кво му е на бмв дизела.Да ти кажа само ,че е номер 1.Друг е въпроса ,че тук по автокъщите по малко от 600к км рядко се среща,а дори изкачат и по над 900к км.Не е в бмв проблема а в шофьора.Като не се подържа,а само се кара каквато и кола да е живота и си отива.