Главният инженер на Lexus LX Таками Йоко говори за разликите между новото поколение Lexus LX и Toyota Land Cruiser, като обясни, защо клиентите на Lexus трябва да плащат повече.
От интервюто на главния инженер на Lexus с изданието Drom откроихме основните акценти, касаещи разликите и характеристиките на Lexus LX 2021 и Toyota LC 300. Предлагаме списък с основните неща.
По отношение на броя на напречните елементи в рамата, четвъртото поколение на LX не се различава, но формата и напречното им сечение са променени. Същото важи и за страничните елементи.
Новият Lexus LX е изработен от алуминий: капак, таван, калници и задна врата. Благодарение на алуминия е възможно да се намали теглото на автомобила и центъра на тежестта на автомобила да бъде свален по-виско, което подобрява пътните му характеристики.
Lexus LX и Toyota Land Cruiser 300 имат идентични външни панели на предната и задната врата.
Вратите на Lexus LX и Toyota Land Cruiser 300 са малко по-различни поради разликата в дебелината на стъклото на вратата, формата на елементите от интериора и разположението на високоговорителите.
Централният диференциал на новото поколение LX е същият - самоблокиращ се от планетарен тип, със спираловидни зъбни колела.
В новото поколение на Lexus се появи принудително блокиране на диференциала на предния мост. Интересното е, че това е направено по желание на клиенти от Източна Европа. Между другото и трите блокажи на диференциала са електромеханични.
Бутоните за блокиране на междуосовия и междуколесния диференциал не са разположени един до друг. Според главния инженер това е направено, защото: Заключването на централния диференциал принадлежи към основното оборудване. Често се използва, затова бутонът е разположен на тунела, за да може шофьорът бързо да го натисне при нужда.
От друга страна междуколесното заключване на диференциала е опция. Освен това водачът го използва при ниски скорости и много рядко, при най-трудни условия. Следователно те са умишлено „скрити“ (включително от съображения за безопасност).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Коментиран от #5, #11
13:36 25.11.2021
2 Азъ
13:37 25.11.2021
3 бат рамбо
13:40 25.11.2021
4 САТЪРА НА ХАНА
...... А КОЖАТА Е ШИТА ОТ РОБИ В КИТАЙ И ИНДИЯ .... ИЗЛИЗА ВИ БЕЗПАРИ
.......... АЛЧНИ САМУРАИ ....... TOYOTA TUNDRA CREW MAX 1794 Е С 30 000 ДОЛАРА ПО ЕВТИНА ОТ ЛЕКСУСА (КОЙТО ЩЕ СЕ ПРОДАВА САМО В САЩ И КАНАДА) ПРИ СЪЩИЯ ЛУКС И КОМФОРТ
Коментиран от #9, #10
15:15 25.11.2021
5 САТЪРА НА ХАНА
До коментар #1 от "гост":
БЛОКИРОВКА НА ПРЕДНИЯ ДИФЕРЕНЦИАЛ ИМА ГАЗ 66.......
ОПРЕДЕЛЕНО НЕ ТИ ТРЯБВА ЗА ГЕТОТО :)))
Коментиран от #6
15:54 25.11.2021
6 гост
До коментар #5 от "САТЪРА НА ХАНА":
Не мислех и да ходя там. Даже незнам за там какво трябва и какво не, ти си запознат видимо.15:57 25.11.2021
7 Булгар
23:15 25.11.2021
8 Виско
10:42 26.11.2021
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Шофьор
До коментар #4 от "САТЪРА НА ХАНА":
Специално този Lexus се продава доста в Русия. Предполагам това желание на клиенти от Източна Европа за предния мост е дошло от руски клиенти.12:31 16.12.2021
11 Буха ха
До коментар #1 от "гост":
Представи си блокажа на предния мост по следния начин. Почваш да говориш глупости и не можеш да се спреш, но има един бутон, натискаш го, "щрак", млъкваш и всички са доволни.13:03 19.12.2022