3 48319

Новият Range Rover вече е по-голям и работи на бензин, дизел и ток

  • land rover-
  • range rover-

Всъдеходът е с позната визия, но и с много промени

Новият Range Rover вече е по-голям и работи на бензин, дизел и ток - 1

Преди около седмица ви показахме няколко снимки, които на практика разкриха визията на новия Range Rover, а през изминалата вечер от марката официално представиха модела с пълните му технически характеристики. Новият британски всъдеход вече е много по-голям и с повече технологии.

Новият Range Rover вече е по-голям и работи на бензин, дизел и ток

На пръв поглед, промените във визията не са толкова значителни. Предницата се е сдобила със светлини с нов, но подобен дизайн на старите, по-широка решетка с нови отвори и броня с голям отвор и светлини за мъгла в двата ѝ края.

Новият Range Rover вече е по-голям и работи на бензин, дизел и ток

Страничната част също изглежда почти същата като тази при предишното поколение и ако изключим по-големите размери, нещата които правят впечатление са елементът пред предната врата, който е променил формата си и дръжките на вратите, които вече се прибират, подобно на тези при Velar.

Новият Range Rover вече е по-голям и работи на бензин, дизел и ток

Задницата е мястото, където нещата стават много по-различни в сравнение с предишните поколения. Първата новост там са светлините, които са разположени вертикално в двата края, а когато не светят са едно цяло с черен елемент с логото на Range Rover. Багажникът запазва двойната конфигурация на отваряне с отделна долна част, а под нея откриваме и нова броня с интересен дифузьор. Две антени тип „акула“ също правят впечатление на покрива.

Новият Range Rover вече е по-голям и работи на бензин, дизел и ток

Макар визията да не е толкова различна на пръв поглед, то размерите на стандартната версия вече достигат 5052мм или с 52мм повече от преди, докато дългата база получава допълнителни 200мм по отношение на дължината. Междуосието пък е увеличено със 75мм.

Новият Range Rover вече е по-голям и работи на бензин, дизел и ток

Това се дължи отчасти и на новата платформа MLA-Flex на която е построен модела, чието главно предимство е възможността за задвижване от конвенционални двигатели с вътрешно горене, plug-in хибридна конфигурация или вариант с изцяло електрическо задвижване.

Новият Range Rover вече е по-голям и работи на бензин, дизел и ток

По отношение на двигателите, Range Rover ще е наличен с 3.0-литров бензинов шестак с 395 конски сили за базовия модел или 4.4-литров V8, познат ни от BMW с 523 конски сили. Двата двигателя задвижват четирите колела чрез автоматична трансмисия. За феновете на дизела ще се предлага и 3.0-литров дизелов шестак с 296 конски сили при модела D300 и 345 конски сили при D350.

Новият Range Rover вече е по-голям и работи на бензин, дизел и ток

Новият Range Rover се предлага и с два варианта за plug-in хибридно задвижване, което комбинира бензиновия шестак заедно с електромотор монтиран в трансмисията и батерия с капацитет от 38.2кВч. Електрическия режим осигурява до 100км пробег без вредни емисии. Общата мощност на двата варианта е съответно 434 конски сили и по-мощният с 503 конски сили, при който ускорението от 0 до 100км/ч отнема 5.6 секунди.

Новият Range Rover вече е по-голям и работи на бензин, дизел и ток

Изцяло електрическа версия също влиза в плановете на Land Rover, но все още не се знае почти нищо за нея. Повече ще разберем малко преди официалната премиера, която е предвидена за 2024 година.

Новият Range Rover вече е по-голям и работи на бензин, дизел и ток

Новият Range Rover се завръща към една от екстрите предлагани още през 90-те години на миналия век с така наречените „въздушни пружини“ и адаптивни амортисьори, които работят в комбинация с 48V електроника за контрол. Системата използва навигацията и се адаптира по най-добрия начин преди завой или друга промяна на пътя. Макар офроуд уменията му да не са главното предимство, то е хубаво да се знае, че моделът може да „гази“ до 900мм, подобно на Defender.

Новият Range Rover вече е по-голям и работи на бензин, дизел и ток

Стигайки до интериора, там също откриваме доста новости, част от които са 13.7-инчовия дигитален кокпит пред водача и 13.1-инчовата информационна система в средата на таблото. Воланът също е с нов „двуспицов“ дизайн, докато физически контроли в комбинация с тъч бутони са запазени за контрола на климатичната система. В задната част също е заложено на лукса и можем да открием два екрана с диагонал от около 14 инча, а в зависимост от конфигурацията там могат да бъдат разположени две индивидуални кресла или нормална седалка за трима. Различни материали, облицовки и конфигурации могат да бъдат направени от клиентите в студиото за доработки на Land Rover.

Новият Range Rover вече е по-голям и работи на бензин, дизел и ток

Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 13 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хора

    22 8 Отговор
    и да ви го подаряват не го вземайте!

    Коментиран от #17

  • 2 Хахаха..

    18 0 Отговор
    Той само на въглища не работи бе!
  • 3 ТУЗ

    12 5 Отговор
    Кенеф
  • 4 Николай

    23 2 Отговор
    Никого повече такъв сандък. Много висока направо надута цена при закупуване на нов. Скъпа подръжка и тонове дефекти. След две години е на 50% от първоначалната стойност.
  • 5 БатП

    17 3 Отговор
    Силно се надявам да започнат да правят по-здрави коли вече. Иначе ще потънат, а целия им концерн ми е много на сърце. За визията ще кажа само, че и като излизаше предното поколение, всички в началото лаеха по екстериора и в частност задницата, ама всъщност се оказа, че изглежда страхотно. И като се има предвид каква конфекция излиза, 90% от кошниците са неразличими, смятам, че Рейнджа изглежда превъзходно.
  • 6 Некой си

    10 6 Отговор
    Лично мнение - по-грозен външен вид от моделите 2000-2010 година.

  • 7 Потурко

    14 1 Отговор
    И ако ги направят да не се чупят всеки ден може и да продадат стотина броя! И ингилизите дори вече не ги купуват! Новият изпълнителен директор се зарече, че най-важното е да ги направят по-надеждни и здрави, тъй като сумата която заплащали по гаранционните им дефекти била умопомрачителна! А Дано .... ама Надали!
  • 8 Такива работи

    8 0 Отговор
    От 1 седмица в сайта все за този автомобил се пише.Задава се,приближава,идва,дойде. Сега съм спокоен.
  • 9 DRIVER

    9 2 Отговор
    Като живеех в САЩ за няколко месеца се наложи да карам RANGE ROVER SPORT SUPERCHARGED 2010 година модел - еее по-голям бензинояд не съм предполагал, че може да съществува, при положение, че съм имал cls 55 amg и Audi A8 4.2i и никога не съм се замислял дори като им пълнех резервоарите, но туй "чудо" Рейнджа направо ми скри шапката с бруталния си разход, а джипа беше на 1 година буквално нов !!!!

    Коментиран от #18

  • 10 препатил

    6 0 Отговор
    Ако и този модел е като предходните (трошлив на поразия) - не ,благодаря !
  • 11 джамбаз

    8 0 Отговор
    Рейндж-а е кютук дето няма продаване ,не държи пари и ако ти се наложи ремонт (а то - ще ти се наложи) резервните части и работата (заради изключително безумната конструкция) са ... майко мила. То и за това ,цената му пада ,като гюле - на третата година от дата на производство са ми предлагали Рейндж на 30% от първоначалната цена (в Холандия).
  • 12 Име име

    8 0 Отговор
    Луда работа са ремонтите на предишното поколение. Който може да си го позволи и му харесва, да си го купува. Не е кола за всеки, но ако имаш милиони и резервни коли докато е в бкса не е проблем.

    Коментиран от #13

  • 13 Komapak

    9 0 Отговор

    До коментар #12 от "Име име":

    Е то като е постоянно в сервиза за какво ти е?! 😄
  • 14 DrivingPleasure

    4 2 Отговор
    Че той стария изглеждаше по-добре! а и последното от което имаше нужда е да става по-голям. Другото е важно - 38 квч за 100 км?!!! Е аре мерси ама не! По-добре дизела
  • 15 мамун

    3 0 Отговор
    лада нива уазка или джуган
  • 16 HF Integrale

    2 0 Отговор
    Ако бяха здрави, наистина нямаше да имат цена (както всъщност ги оценява производителя), защото смятам че няма по-красив всъдеход от Рейндж дълга база, но всички знаем, колко са надеждни! Тъжно е!
  • 17 Иванов

    0 2 Отговор

    До коментар #1 от "Хора":

    Що? Щото си имал некой такъв , ама изпрошнат от каране и изхвърлен и после ти си се мъчил с него , като грешен дявол и си налял 2 чанти с пари в него? Колега, нормален човек не би си купил такава кола на повече от 5 години. Иначе - става черна дупка за пари. Но , тва не я прави лоша кола. Не са ти ясни нещата.

    Коментиран от #19

  • 18 Иванов

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "DRIVER":

    Колега, Кадилак Ескалейд - кво ша кажеш ? Да не би да гори по-малко от Ровера?
  • 19 0000

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "Иванов":

    Брато,само ше те светна,че няма живот извън сервиза от нов.прави сметка ,че вече толкова съм ги намразил,че не ги вземам за ремонт.директно ги връщам.това нещо за ремонт си е чиста загуба на време