ФАКТИ.БГ
  • honda-
  • cr-x-
  • civic

Колко според вас струва този CRX от 90-те с пробег от само 17км?

Запазеният екземпляр се продава в Португалия

Публикувана: 27 Октомври, 2021 10:39
36 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 7529
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.9 от 20 гласа.

Интересна обява за Honda CRX от 1990 година се появи в сайта Garagisti в Португалия. Сивият екземпляр, който може да видите на снимките е може би най-запазеният в света с пробег от едва 17 километра. След над 30 години прекарани в гаража, сега собственикът ѝ иска да я продаде на неясна към момента цена.

Колата е доставена в представителство на Honda в Лисабон през месец август 1990 година, от където нейният собственик я взима и прибира на ход до гаража си, който се намира на 17 километра от представителството. От тогава насам, колата е стояла на четири стойки в помещението, без абсолютно никакви промени или забележки.

Оригиналната боя е перфектно запазена, гумите и джантите също, подобно на интериора, който на практика е неизползван. Същото важи и за 1.6-литровия двигател със 124 конски сили, който все още дори не е „разработен“. Собственикът на колата не споделя цената на която е готов да я купи, но съдейки по цените на някои подобни екземпляри, то едва ли сумата ще е много ниска.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.9 от 20 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Собственикът
1 Отговор
продава, а не купува.

Оценка:
-1 +55

шоп
2 Отговор
Предпочитам някоя нова лада седмица.

Коментиран от #3, #9


Оценка:
-42 +16

Не се притеснявай
3 Отговор

До коментар #2 от "шоп":


Още днес или утре ще има и статия за обява на Лада застава или Волга. Това вече се обърна в сайт за препубликуване на обяви за трошки. Виж класация за най-продаваните НОВИ автомобили в Европа за септември няма да видиш, защото очевидно това е раздел за ретро автомобили.

Оценка:
-12 +11

Антон
4 Отговор
Струва колкото килограм старо желязо в пункта за изкупуване на скрап.
Толкова за това нещо!

Оценка:
-50 +13

Уффф
5 Отговор
След толкова години стоене, ще има много проблеми ако се опитат да запалят двигателя. Ще текнат почти всички уплътнения.

А колко са перфектно запазени гумите с 30-годишен дот, както се твърди в статията, само списвач който хал-хабер си няма от гуми може да твърди.

Коментиран от #14


Оценка:
-15 +23

CRX
6 Отговор
Малко повече струва от теб!

Оценка:
-7 +20

Класиките
7 Отговор
вървят към милионче.

Оценка:
-7 +5

Перник
8 Отговор
Според мене тоз курник не струва и колкото джантите на мойта двойка.

Оценка:
-28 +5

лъжеш
9 Отговор

До коментар #2 от "шоп":


Не си шоп, а комунист.

Оценка:
-4 +8

Герги
10 Отговор
Някой сноб ще я купи за една камара пари..Представлява ценност за определени хора,които не са тук...

Оценка:
-2 +19

6A13TT
11 Отговор
Трябвало е да вземе B16 версията, щеше да струва поне 2 пъти повече.

Оценка:
-4 +4

Абе
12 Отговор
Седалката доста оп.рдяна за 17км

Оценка:
-6 +5

Люси
13 Отговор
Таван 30 000 евро

Оценка:
-0 +4

Komapak
14 Отговор

До коментар #5 от "Уффф":


Така е. Всички гуми са аут. Уплътнения и маркучи. Всички масла за смяна. Продухване на резервоара ако е имало бемзин в него.. Абе живо приключение си е. Добре че няма турбина/и, че тогава колко хилядарки заминават не ми се мисли. Една кола се скапва от стоене а не от каране. Колко трошки съм подкарал направо няма да повярвате. Абсолютно винаги бюджета ми е бил превишен поне два пъти.

Коментиран от #25, #27


Оценка:
-8 +13

Вктор
15 Отговор
Около 400 лв - колкото може да и се вземе като се върне за желязо!

Оценка:
-19 +6

666
16 Отговор
карал съм точно същата , но ветек 160коня.Няма такова вървене,колата е към 800кг,за тези коне е страшно.

Коментиран от #18


Оценка:
-0 +33

Аууу
17 Отговор
На 17 км давам 17 лв.

Оценка:
-9 +3

Иво
18 Отговор

До коментар #16 от "666":


И това преди двайсет и повече години...

Коментиран от #19


Оценка:
-0 +11

666
19 Отговор

До коментар #18 от "Иво":


прав си, железен мотор

Оценка:
-0 +11

Мнение
20 Отговор
Имал съм много коли. Много по-мощни коли. Имал съм обаче и такъв CRX VTI. Това е колата, от която откровено съм се страхувал. Усещането е както от мотор. Няма серво на волана, късо междуосие, бях я попипнал малко и беше към 930 кг и беше станала от 150, на 180 кончета. Атмосферка. Скоростите се сменят като като пипнеш ограничителя, на 9300 оборота. Започва да върви над 5500оборота. Тази кола, с този мотор, откача. Като влезе в обороти крещи като истеричен луд и става страшно. Тръгне ли задницата в завоя прави камшици като мотор. Лудница. Страхотно преживяване. Страхотни спомени. Адреналин до дупка, за никакви пари. Абсолютно безпроблемен двигател, и ходова част. Но гният. Бих имал винаги едно такова в гаража, за малко емоции и сърцебиене. Картинг с документи за каране по пътищата. Цените им са по над 9-10 евра, ако не са убити от бой.

Коментиран от #21, #34


Оценка:
-3 +28

Антон
21 Отговор

До коментар #20 от "Мнение":


Май си спал на мокри вестници. Ахах. Карал ли си мотор 180 к.с. Викаш на този сивик тръгвала задницата в завоя, ахаххахах. Уникални плюшкини има тука обаче, безспорно

Коментиран от #22, #23, #32


Оценка:
-18 +8

Антоне, даже преди да го пипнат
22 Отговор

До коментар #21 от "Антон":


B16A1 е 150 кончета. Сменени валове, рмапнат регилатор на налягането, генерация"от-до", алуминиеви регулируеми, зъбни, олекотен маховик-180 кс. Имаше момчета с турбинирани по над 250 кончета. Аз говоря за моята. Дори като я взех със 150, вървеше повече от S3-то ми от 2001-ва (210 кс.) И да тръгва му задницата. Ако мачкаш газта, бяга предницата навън, обаче като върнеш и захапе, задницата почва да се мята. Тая кола се учиш да я караш много време. Кара се на ръба на сцеплението. Трябва да познаваш добре пътя. Тръгне ли камшика, най-често изскачаш от пътя. Пак ти повтарям. Няма серво на волана, а имаш много работа с него.

Коментиран от #26


Оценка:
-2 +22

И да добавя,
23 Отговор

До коментар #21 от "Антон":


Правя сравнението с мотора, не за ускорението, а за начина по който се държи колата, когато, не прецениш завоя, скоростта и настилката.

Оценка:
-2 +13

Alex
24 Отговор
Тук повечето изказващи компетентно мнение по въпроси 1990 г. са били в кожените кесийки на бащите си. А такава Хонда не са виждали на живо, камо ли да са подкарвали 160 коня Vi-TEC версията. Уникална количка, Нямаше Голф GTI или Кадет GSI, които да могат да я стигнат и да завиват както тази, нито по Петрохан, нито по Искърското Дефиле. Дори Импрези и Лансери в Гърция на пистата в Серес не и смогваха.

Коментиран от #35


Оценка:
-2 +22

Е, той я е поддържал човека
25 Отговор

До коментар #14 от "Komapak":


Вазелин на уплътненията. Смяна на маслото на една година, Не може да е някой глупак, щом има такава кола.

Оценка:
-1 +8

Антон
26 Отговор

До коментар #22 от "Антоне, даже преди да го пипнат":


Съветвам те да се насочиш към художествената литература или към писане на реплики в некоя поредица на бързи и яростни. Двама седят, пушат и си говорят спомени за некоя кола, която в огряна от лунатa. Семкаджийските истории от омв на околовръстното. Сега твоите писаници ще ги прочете некой хлапак, ше изтърчи да купи един такъв кош и после ще е разочарован .недейте така, все пак сме 2021, не 95-та. Всяко нещо за времето си

Оценка:
-7 +4

О майко
27 Отговор

До коментар #14 от "Komapak":


Абе момче ти наред ли си бе...Това да не са твоите щайги извадени от най тъмното на гаража ..Мислиш ли че тази кола не са и подменяли масла, не са преглеждани маркучи, стояла на проветриво място без сл светлина и изкарвана за препалване продухване . Боже жив го ожали сръвнаватв ми подобна кола с някакви подобия на 4 колесни машини ставащи за скраб

Коментиран от #28


Оценка:
-2 +2

Komapak
28 Отговор

До коментар #27 от "О майко":


2001 или 2002 възстанових едно мезарати битурбо в трагично състояние. Много добре знам какво говоря.

Оценка:
-0 +2

Плашимир
29 Отговор
Всеки дрисл може да подкара нов таблет с колелца и да вика хелп от първата локва. Бъди мъж, карай кола!

Оценка:
-0 +1

Йари
30 Отговор
Имах първата версия 1.5 ,12 клапана , 101 коня. Абсолютно шантаво нещо между кола и картинг. Със килограмите си малко повече от на Трабанче беше голяма щуротия. Чаках големите да стигнат 100 и тогава давах газ, защото се вкарваше трудно в пътя ако превъртят гумите. Не съм карал втората версия. Сега започвам реставрацията на един CRX Delsol 124 коня. Само че килограмите са над 1000 и на дали че върви като тая щуротия.

Коментиран от #31


Оценка:
-1 +2

тоз
31 Отговор

До коментар #30 от "Йари":


Големите започват да вървят след 140 ти с този картинг с тази скорост си камикадзе и опасен за останалите в движението.

Оценка:
-3 +1

0000
32 Отговор

До коментар #21 от "Антон":


Антонио,мога да ти кажа,че като младеж с рейсингови наклонности и възможности съм карал такова нещо и е доста трудно за пилотиране.като го изриташ до трета включително търси пътя,наскубва се злобно след 4000 оборота ,носи на много бой и наистина ако е обута с каиши камшичи здраво откъм задницата.с този стригач ако не си подготвен можеш доволно да се пребиеш.и да знаеш,че и към днешна дата на много коли може бая дърти ластици може да направи

Коментиран от #33


Оценка:
-4 +2

Антон
33 Отговор

До коментар #32 от "0000":


Човек като ви чете ще каже че пилотирате а не шофирате. И то звучи сякаш си седнал на някоя самоделка с 1500 коня, а не 120-150 коня. С Такива кошове дечурлигата в щатите са ходили до колежа преди има няма 25-30 год. А стегнете се малко.

Оценка:
-3 +4

Мишок
34 Отговор

До коментар #20 от "Мнение":


Вярвам ти - като мотор върви. Нооо - като мотор с не повече от 30-40 коня. Т.е., нищо особено - нормална кола.

Оценка:
-0 +2

1974 младеж
35 Отговор

До коментар #24 от "Alex":


Абе и 150 конйовия 2.0 в кадета беше страшна работа. Превърташе гумите на 3та.

Оценка:
-0 +1

1974 младеж
36 Отговор
А първия път, кагато се качих на едно 130 конйово 205 GTI щях да се пребия още с тръгването - така неочаквано и рязко тръгна, че почти се бях ударил.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Куиз
Познайте кои са тези култови автомобили от близкото минало

В днешния автомобилен куиз ще се опитаме за ви затрудним с детайли от някои от най-известните автомобили от близкото минало, които след промените от ...

КЪМ КУИЗА

ВСИЧКИ КУИЗОВЕ
АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5