51 09148

TÜV Топ 100: Това са най-надеждните 10-годишни коли

  • tuv-
  • автомобилът на старо

Класацията TÜV Report 2021 включва 100 модела

TÜV Топ 100: Това са най-надеждните 10-годишни коли - 1

Класацията TÜV Report 2021 за десет- и единадесетгодишни автомобили не ни изненадва със своя победител, защото той от години е един и същ, като и възрастта на самите екземпляри явно също не оказва влияние.

Porsche 911 очаквано е на първата позиция, но тези автомобили, освен мечта, са и прекалено скъпи за стандартите на средностатистическия български купувач. По-интересно е класирането надолу в таблицата, където има интересни модели, заемащи още по-интересни позиции.

Така например второто място при най-надеждните автомобили според TÜV се заема от Honda Jazz. Друг любопитен факт е, че Ford Mondeo също се появява в челната десетка.

Сред най-ненадеждните модели са "баничарката" Renault Kangoo и Dacia Logan. Не се препоръчват и Mazda 5 и Hyundai Tucson, произведени през 2009 и 2010 г. Ето и Топ 100 на десетгодишните автомобили, класирани по надеждност според експертизата на TÜV.

TÜV Топ 100: Това са най-надеждните 10-годишни коли

TÜV Топ 100: Това са най-надеждните 10-годишни коли

TÜV Топ 100: Това са най-надеждните 10-годишни коли

TÜV Топ 100: Това са най-надеждните 10-годишни коли

TÜV Топ 100: Това са най-надеждните 10-годишни коли


Поставете оценка:
Оценка 2.5 от 89 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Добре ама

    94 6 Отговор
    На вкус и цвет, товарищ нет ! :))
    Със сигурност има още като мен, които ще изразят не пълно съгласие с "класацията". Всичко е според зависи ! Ако сте малко от малко технически грамотни не се доверявайте на писаници. Изберете сами !!!
  • 2 Ю.Кортес

    53 11 Отговор
    Трудно ми е да приема че Пасат и Хонда Сивик са толкова надолу
  • 3 Млад меринджей

    149 5 Отговор
    Бях решил да взимам дизелов пасат комби, но като гледам тая класация, май ще се насоча към 911.
  • 4 малее

    77 16 Отговор
    Че то колите от групата на ВАГ след 2010 требе да са на 101 позиция.

  • 5 КОКО

    53 7 Отговор
    Състоянието на един автомобил до голяма степен зависи от отношението към него на първият собственик! Ако е мърляч и душманин, и няма елементарна автомобилна грамотност, дори и най здравия автомобил ще грохне за 100хил.км.
    От личен опит - Форд Фюжън 2008г 1.4 бензин 80к..с. 10г. 450хил.км. Опрен лагер на полуоска 2х, радиатор и казанче за антифриз, заден лагер, Както казва моят майстор - Неприлично здрав!
  • 6 беше

    60 8 Отговор
    Отдавна корупцията в тези немски източници е изкривила информацията до неузнаваемост. Никаква обективна информация от автосписания, данни от прегледи и тн. Трябва да се спасява потъващата ,автоиндустрия объркана от самодоволство и стара слава.
    Иначе чудеса правят.Модел след модел все по-добър от предишния, ама на думи.То за съжаление даже и французите ги изпревариха.
  • 7 Този

    37 10 Отговор
    Фюжън и Фиеста бяха 99 процента Мазда. Затова винаги са напред в класациите за качество. И затова потребителите са много доволни от двата модела.Вече се разделиха с Мазда.

    Коментиран от #23

  • 8 112

    39 7 Отговор
    Класация, каиш.... швабска стъкмистика!
  • 9 Коджа Бангиев

    46 4 Отговор
    Абее , то не трЕбва да се гледа само година , трЕбва да се гледат и километрите. Ей го при мене , само коли на по над дваЙсе години , ама километри - малкооо (щото ги купувам само от бабки , слепци и църковни хористи). Така че - заповЕдайте на Горубляне и питайте за мене. При мене - нЕма лъжа , нЕма измама !

    Коментиран от #38

  • 10 Не благодаря

    24 2 Отговор
    Почти всички коли в класацията са с пробег около 100 хил км и имат висок процент повреди? Странно

    Коментиран от #11

  • 11 хаха боклук

    19 22 Отговор

    До коментар #10 от "Не благодаря":

    15% дефекти на кола на 102 хил км? И този боклук го наричат "надежден" - Хонда джаз
  • 12 виждащия

    37 2 Отговор
    Тука като гледам не са показани двигателите. Значи показаната "надеждност" е за крушки и накладки
  • 13 Гост

    40 11 Отговор
    Много олекнала класация. Дачията е прост и непретенциозен автомобил и няма място в края. Никой не може да ме убеди, че швабските тъпкани с електроника каручки от първите места са по-надеждни от нея
  • 14 Феде рас та

    22 1 Отговор
    А кои са 20 годишните най-надеждни,че живо се интересувам.Ще копувам една 21 годишна...............от квартала.

    Коментиран от #22


  • 15 SDEЧЕВ

    12 4 Отговор
    НИ ЕДНА ФРЕНСКА В ЗЕЛЕНОТО.
  • 16 hristo

    23 1 Отговор
    имах нисан кашкай 2011г.много зле се представи,за 2 гогини много километри мина но и много много ремонти имаше,мисля че за кашкая е реална оценката
  • 17 Гост

    34 2 Отговор
    Е-класата като цяло си е дългосрочно най-здравата кола на Мерцедес, и най-здравата от масовите немски премиуми. По-качествено направена от Ц-класата и със значително по-малко изгъзици от S-класата. В Германия е избор номер едно за таксита и фирмени бизнес коли които минават най-много километри.
  • 18 Хасан

    9 17 Отговор
    имам тойота корола.1,4,,супер кола турско производство,няга ги тука на класацията защото са супер коло по супер от гегманските
  • 19 Хасан

    7 17 Отговор
    и турските рено канго са супер,това дето е последно на класацията не е турско,френски буклук е
  • 20 Хмф...

    25 3 Отговор
    Само да попитам... Колко продадени Поршета има и колко Дачии....? А стойността...?
    И дали Поршето се шофира така както Дачията, защото на всички ни е ясно кое за какво, как и от кого се купува и шофира....
  • 21 Alex

    25 6 Отговор
    А сега да покажат класация на 100-те най продавани. Никой не гледа тази класация явно, защото една от най-продаваните е на 88-мо място. Друга от най-продаваните е на 54-то място. Единствено трета от найпродаваните е на 37 място. А пък баш най-продаваната в световен мащаб Корола, изобщо не е в тази класация. И само да кажа, че Голф Плюс и Мерцедес ГЛК са рядко несполучливи и пълни с неудачни технически решения дефектиращи автомобили,

    Коментиран от #24

  • 22 Милен

    20 4 Отговор

    До коментар #14 от "Феде рас та":

    Притежавам Форд Мондео комби МК3 2001г 2.0д.Лично мнение,че двигателя(този преди комън-рейл-а) е много опростен и надежден.Защо-Защото е с двуредова верига ангренажа,ни ремъци,нито ролки имаш да сменяш.Водната помпа е на едно с хидравличната и се задвижва с обикновен клиновиден ремък от задния край на единия от разпределителните валове.Комбито е огромно(заставал съм наравно в подземен паркинг на мол до Мерцедес ЕС клас)и мааалко идва до дълго.Предното окачване е Мак-Ферсън т.е евтино и здраво.Сменил съм само масло на двигателя(Мотул 5/40)маслен,горивен и въздушен филтър.Скоростната кутия е ръчна 5 степени и там смених маслото превантивно с Кастрол 75/90.Всички екстри за модела и очудващо всички работят безупречно.Гори 4.6л нафта на дълго лятото с вкл. климатроник.Доволен съм няма да я сменям скоро,поне до масовото навлизане на миксерите.
  • 23 Иванкин

    13 3 Отговор

    До коментар #7 от "Този":

    Форд Фиеста / Фюжън МК 6 е 100% немска изработка на завода на Форд в Кьолн. И ако има общо с Мазда, то Мазда са взимали от Фиеста МК6, поне що се касае за този модел. А този модел е здрав, защото беше супер опростен, спартански и надежден. Логана на онова време. 2002 година нова Фиеста струваше 14 000 лв и нямаше по-евтина и по-надеждна от Фиеста МК6. И няма по калпава от Фиеста МК4 и МК5 които бяха базирани на Мазда 121. За разлика от 121, моделите на Мазда 323 и 2-ката са супер сполучливи, освен изгниването отзад на вежди, прагове и рогове.
  • 24 Пешо

    10 7 Отговор

    До коментар #21 от "Alex":

    Карам ГЛК. По принцип това е Ц класа с по-висока проходимост ако е 4х4. Двигателите са като на останалите модели, има ги и в Ц и Е класата, така че проблемите са им общи. Колата си е много прилична, така че моля изказвайте мнение за нещо, което познавате. Всичко друго е от агенция “Една жена каза”.

    Коментиран от #34


  • 25 Шайба

    18 3 Отговор
    Ако искате да добиете реална представа,за това кое е най-надеждно и евтино за поддръжка просто обърнете таблицата наопаки.Така можете да се ориентирате правилно почти във всичко което ви се пробутва в днешно време.
  • 26 Риналдю

    39 7 Отговор
    Смях в залата.Никой не вярва на тези немски "класации".Само като видя десет немски таралясника в началото и ми става ясно,че това е абсолютна измама.Като с "Еко" дизелите.Иначе сложили и една Хонда,ей така от гузна съвест.В неманипулирана класация на първите места ще са само японски и корейски автомобили,а немските ще са в най-добрият случай по средата.

    Коментиран от #28

  • 27 V70

    11 2 Отговор
    не, че нещо...
    Volvo V70 e на 23 позиция с почти 200 000 км средно, всички по-нагоре са с по- малко, някои и на половина, интересно е като станат на толкова на коя позиция ще са...
  • 28 Логика

    19 6 Отговор

    До коментар #26 от "Риналдю":

    Забравяш, че това е класация на автомобилите в Германия. Там това карат. Извини ги, че нямат Лада, Грейт уол и Дайхацу. Нормално е да преобладават немски коли. У нас в топ 20 първите 15 са от "Северна Италия", без ръжда.
  • 29 пппф

    8 10 Отговор
    Ха ха ха - платени мошеници. Дачия логан била зле. Аре бе!
  • 30 usa22

    13 4 Отговор
    Тия от Тюв са най-големите мошенници
  • 31 unknom

    21 2 Отговор
    Ясно Порше най надеждно а Дачия най долу ама мен ми е интересно как стоят нещата като пари за поддръжка ? Що си мисля че ремонта на Порше може да струва повече от нова Дачия....
  • 32 hmhmhm

    9 5 Отговор
    не видях Rav4 , нито CRV - голяма класация , няма що!
  • 33 ожхшг

    7 13 Отговор
    Българинът не може да допусне , че някоя статистика противоречи на вярата му в нещо. А тук се вижда , че при коли на 10 години азиатските марки не са това , което българинът вярва , че са. И второ , че колите на около 10 години имат пробег между 10 до 15 хиляди километра. Статистиките са за да ви лъжат и дразнят- помисли си неваксинираният бай Ганю.
  • 34 Alex

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Пешо":

    Това не го казвам аз, а цитирам ADAC. Но в крайна сметка и аз карам кола, която в класацията на ADAC и TUV e под място 150

    Коментиран от #39

  • 35 Въшлив селянин

    3 2 Отговор
    На кого да вярваме, 10 годишни коли, а королаверсо???
  • 36 Цондьо

    4 1 Отговор
    Форд Мондео дели 78/79 място с Дачия Сандеро!!! Авторът да чете преди да пише!
  • 37 Математик

    1 6 Отговор
    А6 тди 1996 по здрав автомобил не съм виждал, още ми доставя удоволствие да го шофирам, всичко работи перфектно на 500000км с козметични ремонти за не повече от 5-6хил лв през последните 15г
  • 38 Doko

    4 0 Отговор

    До коментар #9 от "Коджа Бангиев":

    Търся УНИКАТ случайно да ти се намира?
  • 39 Пешо

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "Alex":

    Няма значение, важното е да ни радва.
  • 40 Иво

    4 5 Отговор
    Абе другари що няма нито една френска или италианска бангия у зеления сектор? Ах колко съм шокиран ххаааххааа
  • 41 Гъдьо

    6 4 Отговор
    Карам. Рено Канго на 20 години. Имам го от 8...това можех да си позволя. . Казваха че е боклук. До момента нямам никакви проблеми след 100000 километра мой пробег. Аз ли съм с късмет или всичко е субективно мнение.
  • 42 Олелее

    7 2 Отговор
    Класация в която Рено Сценик е в топ 50, а Хонда црв извън топ 100 ... или името на класацията е объркано и надеждността е отзад напред или тюф са влезли изцяло в рекламния бизнес, а може би е подранила първоаприлска шега... Варианти много и все смехотворни.........

    Коментиран от #45

  • 43 Той

    10 0 Отговор
    Тази класация показва, че корупцията и на запад не им е чужда, дори и в частния сектор.
    Пълен бул шит.
  • 44 Хи хи

    8 1 Отговор
    Все немски дараци ръйш ли, от кумова срама Хондичката, то не, че Поршето е по надеждно от нея де.....
  • 45 Икономът

    4 0 Отговор

    До коментар #42 от "Олелее":

    Хансовци, сър!
  • 46 Субару !

    7 4 Отговор
    Аз не виждам моето 20 годишно Субару на което само масло и филтри сменям ! 🤣😂🤣😂 Определено Ауди са дали някое евро напред ! 🤣😂🤣
  • 47 непознат

    2 4 Отговор
    С колите е въпрос на подръжка.Карам браво 2-дизел,само масло и консумативи вече 3 та години,абсолютно никакви проблеми колата е 2011 год.Пак фиат ,нали?
  • 48 ДиД

    1 0 Отговор
    Хммм, така предсавена класацията дава невярна представа за надежността на автомобилите. Когато се изчисли с индекс - повреди срещу изминати км за 10г. Тогава подреждането на автомобилите е различно …. Ауди А6 например се измества пред Порше 911.