3 Април, 2013 11:46 40 205 86

Вижте кои нови коли се продават най-много у нас

  • нови автомобили

Предвид налегналата ни повсеместна финансова криза и перманентно ниските доходи на по-голямата част от българите е ясно защо продажбите на нови автомобили у нас се различават от тези в страните от Западна Европа. Представяме ви интересна статистика, показваща марките, които продават най-много нови возила у нас. Проучването обхваща първите два месеца на 2013 година, но е показателно за живота в България като цяло.

Данните сочат, че за гореспоменатия период у нас са продадени 1 430 нови автомобили, като най-много коли са реализирани от класовете субкомпактен и компактен. Интерес представлява и сравнително засиленото търсене на малките кросоувъри. От тях са купени 230 коли, като в този сегмент най-много продажби отчита Kia. Лидер при градските малолитражки е Dacia с 92 продадени автомобила.

Като цяло обаче марката, продала най-много нови автомобили за първите два месеца на годината, е Volkswagen. Peugeot заема второто място в тази своеобразна класация, а призовата тройка се допълва от Toyota. Подреждането продължава с Dacia, Skoda, Ford и Kia, които се нареждат съответно на четвърто пето шесто и седмо място. След тях се класират Opel, Citroen и лидерът в премиум сегмента BMW.

Марка Продадени автомобили*
ALFA ROMEO 1
AUDI 39
BMW 47
CITROEN 53
CHEVROLET 44
DACIA 131
FIAT 18
FORD 100
GREAT WALL 16
HONDA 18
ISUZU 0
JAGUAR 4
KIA 86
LADA 0
LAND ROVER 13
LEXUS 5
MAZDA 26
MINI 6
MITSUBISHI 13
NISSAN 34
OPEL 65
PEUGEOT 156
RENAULT 36
SEAT 10
SKODA 102
SUBARU 3
SUZUKI 10
TOYOTA 135
VOLVO 15
VOLKSWAGEN 243
Общо 1429
*Данни на Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България (ААП) за януари и февруари 2013 година.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пешко

    6 2 Отговор
    Е ми всичко е ясно. У нас обстановката е VW и останалите ахахахах. Айде да ви видя сега какво ще коментирате.

    Коментиран от #12

  • 2 tRoN

    1 7 Отговор
    Алфистите къде сте ? Нали сте много или може би не сте достатъчно богати, или пък сте се осъзнали и сте зарязали Алфа и сте си купили Фолксваген. :)
  • 3 Spewn1

    1 0 Отговор
    Не видях никъде Мерцедес.
  • 4 M_SUx

    1 0 Отговор
    Къде е Мерцедес.... там е най-интересно
  • 5 Alfist

    1 6 Отговор
    Колега, знаеш ли защо те наричам така ? Защото единственото общо между нашите и вашите коли са четирите гуми , за съжаление вие ни виждате само задните 2 + номера в комплект , задръж си " народната количка " заедно с коментарите ! Сам си правиш сметката , vw произвеждат бусове джипове , камиони , ръчни колички и всичко което да служи на човека , а не да прави кеф, затова млъкни и си карай 29 годишния Голф и газ към Перник за евтина газ ! Със здраве !

    Коментиран от #10, #47

  • 6 hgfds

    1 1 Отговор
    Abe hora , to i nai kopuvanite mestni produkti sa marka naroden , no tova znachi li che stvavay izobshto za qdene ot hora ????
  • 7 Николай Матев

    3 1 Отговор
    A Мерцедес не произвеждат джипове, бусове и камиони? не е важно как живееш, важното е да си купиш 20 годишен Мерцедес и да се чувстваш велик, но в очите на хората си просто един ......

    Коментиран от #19

  • 8 Ts@r

    5 1 Отговор
    Това с алфите е много интересно, понеже братовчедка ми си купи Mito преди около месец-два. Освен това в класацията липсва Mercedes-Benz. Трябва да ви кажа, че само от новата А-класа съм видял около 8-9 различни, САМО В СОФИЯ, а нека не забравяме, че хора живеят и в останалата част от България.
  • 9 vwgroup

    1 3 Отговор
    Фолксваген груп - the best!
  • 10 Alfist2

    1 3 Отговор

    До коментар #5 от "Alfist":

    Брех много бягат тия алфи! Спри я малко да си почине! Па и по-добре да си карам 29 годишния голф отколкото да държа алфата в сервиза и да давам пари за части по-скъпи и от тези на БМВ!
  • 11 Николай Матев

    4 2 Отговор
    Тва па с алафата ме уби. Първо къв кеф прави с тази дървена возия и препилен двигател, който навърта повече километри в бокса от колкото на пътя... Някои алфи имат визия, спор няма, но до там...
  • 12 ГОСТ

    5 1 Отговор

    До коментар #1 от "Пешко":

    Това че една кола се продава по-добре от друга не означава че е по-добра.То по твойта логика Vw Golf е по-добър от S-класа...
  • 13 655678

    1 1 Отговор
    Инфинити?
  • 14 Jaguar

    1 2 Отговор
    карам си jaguara и съм си доволен от него няма нещо което да ми липсва и да не ми прави кефа :)
  • 15 vwgroup

    1 0 Отговор
    Няма дефиниция за добра кола това е комплекс от дизайн, возия, ускорение, цена на поддръжка, цена на колата и много други работи, за които немога да се сетя. Най- добрата комбинация за някои е VW, за някои е Алфа Ромео, за някои е Mercedes. Всеки кара, това което му харесва.

    Коментиран от #24

  • 16 asfaltniq

    1 2 Отговор
    ееее .аси бееее такива ли сме шушлеци българите та никой не си е купил мередес
  • 17 БГ

    5 1 Отговор
    Не комплексираните хора знаят,че колата е просто средство за придвижване и избират практичния вариант,фукането с кола е патент на изпростели хора в бедни държави ...
  • 18 Армагедон

    1 1 Отговор
    Проучването е направено за първите два месеца ,затова няма МЕЦЕДЕС! Няма продажби ,защото Дявков не искаше да дава пари на "земеделците", щото знаеше,че веднага ще си купят Мерцедеси. Ама Бойко Борисов им ги обеща и им даде парите и гледай сега колко има поръчани нови Мерцедеси!
  • 19 Мартин Патарински

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Николай Матев":

    това, че караш 3годишна фъшКиа не те прави по-малко с...ндур! Колата е без значение. Всяка може да се кара нормално и кулутрно
  • 20 ffff

    1 0 Отговор
    аз лично хюндай, мерцедес и разни други автомобили където се продават в българия доста добре, изобщо не присъстват в таблицата.... май, май нещо не е както трябва...

    Коментиран от #49

  • 21 Николай Матев

    1 1 Отговор
    Нямах това предвид. Въпроса, е че в България (а и може би и на балканите) е пълно с комплексари, които вместо да дадат пари за 5-8 годишна кола (която за нашия стандарт е сравнително нова) биха дали същите за 20 годишна кола, само защото е Мерцедес или БМВ... Аз лично ако ще си сменям колата бих си взел нещо на лизинг от порядъка на VAG. Първо защото цена качество са изравнени и са сравнително достъпни, второ защото новото си е ново. Не може мерцедес за 150 000 да влиза по 2-3 пъти в бокса за половин година, дори било то гаранционно.

    Коментиран от #30

  • 22 поиуъ

    0 1 Отговор
    Предвид интелектуалното ниво на българите резултата е разбираем
  • 23 Иван

    1 0 Отговор
    На бас, че GREAT WALL не са продали само 16 коли. Напоследък забелязвам GREAT WALL много чест.
  • 24 Дошо

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "vwgroup":

    Все нещо, които СОЦваген не притежава
  • 25 реален

    1 1 Отговор
    VW nqmat realni prodajbi. iznasqt za evropa ...no kak da e druga tema
  • 26 Дошо

    1 1 Отговор
    НЕЩА ДЕ НЕЩА които ВАГен не притежава
  • 27 mercedes

    1 0 Отговор
    Защо няма мерцедес?Балкан стар правят средно по 5 продажби седмично,а ги няма в таблицата.

    Коментиран от #35

  • 28 Реалност

    0 0 Отговор
    Ми че те всички изнасят бе колега :)
  • 29 До Реалност

    1 0 Отговор
    Не всички, а повечето, но ФВ в пъти повече от другите. Балкан Стар не подава данни към асоциацията именно заради изкривените данни включващи реекспорт.
    Това са данните само за януари. Освен това тези цифри отразяват предадените на клиенти коли, а не продадените.

    Коментиран от #42

  • 30 Fred

    1 1 Отговор

    До коментар #21 от "Николай Матев":

    Мерцедеса ще остарее за около 20 г., тея дето викаш другите марки коли на по 5-8 г са вече остарели, така че същата работа
  • 31 чист булгаристанец

    1 0 Отговор
    Най-добре се продават убайте и ефтини хафтомобили.
  • 32 Факти

    0 1 Отговор
    Вместо нова кола предпочитам да си взема старо БМВ с него ще се чувствам много по велик на пътя, ще карам като луд и ще прелитам със 100 на пешеходните пътеки защото съм велик

    Коментиран от #34

  • 33 ygjhoiu

    1 0 Отговор
    Не всеки кара това което му харесва, защото аз искам Нисан ГТР, ама си карам опелчето :D
  • 34 Доктора

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "Факти":

    Не бе, точно ти ще си вземеш Шкода, Киа или Дачия защото са нови а пък ти си дребничко човече.
  • 35 миро

    1 1 Отговор

    До коментар #27 от "mercedes":

    Продава на... Парламента ,Народното събрание и Правителството !!!

    Коментиран от #39

  • 36 Hemi

    1 0 Отговор
    Една Алфа продадена, ще припадна :)
  • 37 КОЛЕГА

    1 1 Отговор
    Другите са подарени-GREAT WALL-ЩЕ ЗАГУБИШ БАСА!
  • 38 no comment

    1 0 Отговор
    Фолкскваген" е най-продаваната марка леки и лекотоварни автомобили на българския пазар през миналата година, съобщиха от вносителя на марката "Порше" БГ. Дъщерната фирма на "Порше Холдинг", Залцбург, оперираща у нас от 8 години отчита 2648 купени леки и лекотоварни автомобилa и общ пазарен дял от 11.36 %.

    При леките автомобили най-продаваният модел е "Поло", с 457 реализации. Втората позиция е от "Пасат" с 372 доставки. При лекотоварните автомобили "Фолксваген" има пазарен дял от 21.43%, формиран от 825 сделки. Най-търсеният автомобил от гамата е "Кади" с 527 продажби.

    "Порше БГ" продава в България и марката "Ауди", от която са купени 685 автомобила. 398 от тях са с технология за перманентно задвижване на четирите колела куатро. Пазарният дял на марката в общия пазар е нараснал до ниво 3.01%.
    Най-успешният модел на "Ауди" за България е Q5 с предадени 124 автомобила. A3 е намерило 97 купувача, а А4 - 93.

    На тъмно
    Както и известно от октомври 2011 година в България не се разпространява официална информация за продажбите на нови автомобили. В този смисъл, твърденията на "Порше БГ" и отчетените цифри няма как да бъда проверени.

    В гилдията се чуват доста гласове, че част от компаниите с най-много продажби дължат позицията си на сериозен реекспорт. Именно включването на изнесени в чужбина коли в статистиката на продадените у нас, което дава нереална картина за пазара, беше и основната причина вече година и половина да не се дават никакви обобщени данни. Данните на Евростат за 2011 година показват, че преди отварянето на завода на "Грейт уол", тоест без да има автомобилно производство, България е изнесла коли за 36.4 млн. евро.

    Според хора от автомобилната индустрия, около 15-17% от рапортуваните като доставените в България коли са били изнесени. Данните на европейската асоциация на автомобилните производители (АСЕА) от вчера у нас през 2012 г. са били купени 19 419 леки коли, или с 1.6% повече от предходната година. Най-вероятно в тази бройка обаче влизат и в последствие изнесените коли.

    През 2011 г. сравнение между официалните данни на АСЕА и тези на КАТ за новорегистрираните коли показа, че ръстът на пазара не е 22%, а малко над 2.6 на сто, тъй като продажбите се оказаха не 19 136, а 14 104.

    За момента няма разпространени до медиите данни и от другите вносители на автомобили, с изключение на тези на БМВ и "Мини". Преди няколко дни от БМВ груп - България съобщиха, че в страната за миналата година са продадени 775 автомобила БМВ и 79 "Мини". Компанията запазва лидерската си позиция в премиум сегмента, а пазарният й дял нараства до над 4.4% от продажбите на нови автомобили в страната.

    Най-продаваният модел на БМВ в България е Серия 5 с общо 177 доставки, следвани от X3 (111), X6 (107) и X5 (104). 77 % от закупените у нас коли от марката са със задвижване на четирите колела xDrive.

    По данни на "Дневник" втората по популярност марка у нас през 2012 година е била "Тойота", а третата - "Дачия".
  • 39 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "миро":

    markata mercedes ne e shir potreba kato klozetite na VAG

    Коментиран от #45

  • 40 колега

    2 1 Отговор
    от тази година на първо място е GREAT WALL подариха на президента исега место собсидии ще получават българо китаики автомобили във всички свери а от новото правителство очакваме ОРИЗ !
  • 41 waza

    1 2 Отговор
    Малките(под 1000кг собствено тегло) еФтини консерви - класовете субкомпактен и компактен са пълни боклуци независимо от марката, а тези с пластмасовите екстериорни елементи са най - големите боклуци.
  • 42 mercedes

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "До Реалност":

    От Балкан стар не дават коли на изплащане.Лизинга е към някоя банка,която плаща цялата кола на Балкан стар.А клиента изплаща колата на банката.
  • 43 ярослав станчев

    1 5 Отговор
    Хахаха само цваген за 2 месеца продава коли колкото всички японски марки взети заедно.А за 12 месеца колко ли продават.А като сложим и останалите дечица на татко VAG става страшно.После хората били прости и не знаели какво да карат,хахаха.Алфа и те крътат,по едно болтче на ден ли са продавали тия мишоци.

    Коментиран от #63

  • 44 1111111111

    0 0 Отговор
    А по градове как са разпределени продажбите? Сигурно 30% -София, Варна -20%...
  • 45 ярослав станчев

    1 0 Отговор

    До коментар #39 от "ВИП АМГ":

    Така,така хеле пък а-клас е най-вип,пък и ако е амг направо кърти.Приятел имаше а клас,нямаше по-радостен и щастлив човек от него,като го продаде.Щото хич не е шир потреба.
  • 46 ВаскоОпела

    0 1 Отговор
    хубау че са циганите и малолетните невръстни шофери да купуват бързо гниещите и новите пластмасови "цвагенчета". е случва се да се заблудиш като си купуваш кола.Пък и никой собственик на цвагенче не си признава че като иде в сервиза му се пре...а. Събират парички 2-3 месеца заплати за едно шарнирче и маншонче за каренцето. Толкова са оцъклени тези цвагечета че се едно че са запечени.
    Добре без майтап вече знаем кой кара цвагенчета.Даже почват с еднаква буква-Ц.
    Когато говорим за вечна здравина и изсканост и качество-ЯПОНСКИЯТ АВТОМОБИЛ е №1. това е истината /колкото и да ви боли/ АМЕРИКАНСКИТЕ също стават.Такава е реалноста-вервайте

    Коментиран от #50, #86

  • 47 ярослав станчев

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Alfist":

    Мълчи бре и бягай да лъскаш алфата,че още седи мазното от ръцете на монтьора по капака.
  • 48 До ВаскоОпела

    1 0 Отговор
    Благодаря много за коментара, отвори ми очите човек, как досега не знаех, че всичко японско е най-доброто на света. Нищо че Митсубиши и Мазда все още си правят оглушки за ръждата, а Тойота всеки месец имат нова инспекция за каквото се сетиш. Нека всеки вярва в каквото си иска, но не го натрапвайте на останалите.
    П.С. От 15-20 години всички автопроизводители се стремят да произвеждат не автомобили, а консумативи. Това което днес виждаме по улиците под формата на 20-годишни Ауди 80, пасати, короли, Субаро или Мерцедес 190/124, то след 15 години няма да има толкова стари коли в движение, които все още да не се предават.
  • 49 перник

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "ffff":

    20 години карам фордове все бегачки но ме удари кризата и си купих тройка голф .вече година го карам не е перфектен но 5 стотака кво да карам като на мондеото съеденителя със смяната ми искаха500 .и си купих голфа пък и гори по малко а за японските коли частите са по 3.14 и пак си в кръг щом мине кризата ще си купя тойота ланд крусер като на моя шеф колата е върха за две години ббез дефект а вече е над 130 хил км
  • 50 Христофор

    1 0 Отговор

    До коментар #46 от "ВаскоОпела":

    Гниещ Ваген ти от коя планета идваш ВАГ АУДИ гният само там където ги удариш
  • 51 уха

    0 1 Отговор
    Хаха - Шевролет има повече продедени коли от Алди! :)))
    Къде сте бе алдаджии ?
  • 52 стефан сервиз

    1 0 Отговор
    само Дачия ефтино за бедни хора и така............икономично и пак ефтино обслужване ееееееееее
  • 53 гост

    0 0 Отговор
    А каде е мерцедесът?
  • 54 Гост

    0 0 Отговор
    Колеги, някой знае ли защо никога в тези класации не присъства Хюндай? Не че ми е мъчно, нито съм им фен, но се карат доста, а от статистическа гледна точка - като няма един от основните играчи - информацията е изкривена, особено като говорим за пазарян дял.
  • 55 Гошо

    1 0 Отговор
    до 39

    При теб на село може да не е шир потреба, но при нас в София мерцедесите са на всеки ъгъл като Астрите и Голфовете
  • 56 Dedd

    0 0 Отговор
    До коментар #55 от " Гошо":

    прав си колега няма по гадна масовка от мерцедесите. само циганите им се радват
  • 57 Гост

    0 0 Отговор
    Колеги, някой знае ли защо никога в тези класации не присъства Хюндай? Не че ми е мъчно, нито съм им фен, но се карат доста, а от статистическа гледна точка - като няма един от основните играчи - информацията е изкривена, особено като говорим за пазарян дял.
  • 58 pisna_mi

    1 0 Отговор
    Що спорите, бе хора. Най-свястната кола беше, е и ще бъде марка "Нова Служебна' !
  • 59 benzboss

    0 0 Отговор
    до 56-колега ти каква кола караш?
  • 60 Гого Иванов

    1 0 Отговор
    Хюндайците не дават от години данни за продажбите си, но са в тройката. За 2011 мисля че бяха #1
  • 61 Borussia Dortmund

    1 0 Отговор
    Какво подяволите търсят ISUZU и Лада в тая класация с 0? А отговорът на въпроса "Къде е Мерцедес"... еми просто е - малко хора могат да си позволят лукса да карат кола от най-добрата марка;) BMW-тата станаха бая цигански в последните 2-3 години, поради факта, че всички м....ли се "издигнаха" на тези коли:)

    Коментиран от #85

  • 62 Гост

    0 0 Отговор
    Няма нито един Мерцедес????
  • 63 зарини заринов

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "ярослав станчев":

    А бе, излез от колибата и виж света - в 4-милиардна Азия например не са и чували за Германските кошове - карат милиарди японски и корейски тенекета. Ама много сте ми смешни с тия пристрастия - най-добрата кола е служебната, после подарената, след това новата и чак някъде на 20-30-та позиция по важност е марката...

    Коментиран от #70

  • 64 Ивайло Карчев

    0 0 Отговор
    до коментара на Borussia Dortmund


    ....и как точно се издигнаха тези м...ли с BMW-та за по 2-3 000 лв?
  • 65 Михаел Витман

    1 0 Отговор
    Не се заблуждавйте от иформацията в този материал. Тези цифри, може и да са актуални, но в тях не е отразено каква част от продадените коли на съответнната фирма са бусове, баничарки и други товарни, със сигурност знам,че преди няколко години водач при ЛЕКИТЕ КОЛИ беше Тойота. Сега как е не знам....
  • 66 Гост

    0 0 Отговор
    До Гого Иванов - пич,не се прави на умен :) Това, че някои марки не присъстват тук не значи, че не дават данни! Те са длъжни да го правят и го правят...Ако беше от бранша щеше да го знаеш...
  • 67 Julio

    1 0 Отговор
    Без да съм сигурен имам некви спомени че последната предкризисна година бяха продадени над 35 хил нови автомобила. Ако просто приемем че 2013 ще се продадът около 9 хил ( 1429 х 6) излиза че сме обедняли около 4 пъти за последните 4-5 години.
    Разбира се претеглено през авто-продажбите.
    Неприятна работа...
  • 68 Гост

    0 0 Отговор
    Защото IND comerce не са член на съюза на вносителите на автомобили в България (СВАБ) или като гледам вече е нещо ново ААП
  • 69 СтарТИРаджия

    1 0 Отговор
    Пореднта "странна статия"!!! Съпругата ми се занимава с дейност, в която си има работа с "Балкан стар". Дейността и е такава, че "отчита" всяка продажба на автомобил от изложбения салон (шоурум - много ме дразни). Няма да се впускам в подробности, които са извън темата. Мога да ви гарантирам, че само в нашият град (от големите български градове) от началото на годината има продадени минимум 3 мерцедеса! Отделно са продадените митсубишита, крайслер и фиат. Така че статията е най-малко неточна!!!
  • 70 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #63 от "зарини заринов":

    Може и да си прав,ама статията не е за Азия,а за България,доколкото мога да чета.
  • 71 memphis

    1 0 Отговор
    А Mercedes нито един ли не е продаден?
    Нещо май не е много точна тази "информация"?
  • 72 CAR-MANIA

    0 0 Отговор
    Хахаххаха да бе тази анкета не е вярна а къде е Мерцедеса да не би да са продали 0 бройки аз виждам толкова нови напоследък в България а Ладата само 0 бройки та вие добре ли сте психически...
  • 73 chetete

    0 0 Отговор
    "Проучването обхваща първите два месеца на 2013"
  • 74 michaerl

    0 0 Отговор
    Вие само мерцедесите ли гледате ве хахахах , ами и БМВ тата сас малко ве , най-малко трябва 170 БМВ та , щото само в моя град има около 70 нови БМВ та ... ? А мерцедесите са около 60 - 70 нови мерцедеса , тази информация е грешна ... :)
  • 75 майкати

    0 0 Отговор
    до 55

    ти сега се праиш на голямата работа ли ве софианец ?
  • 76 хеликоптер

    0 0 Отговор
    Не четете! Тук става въпрос за коли които са нови няма значение дали са мерцедес или лада.Ако са навартяли дори и 5000 хиляди километра може да изглеждат нови но не са продадени като такива по документ а са били просто внос на толкова километри,за това данните са точно тези.И във Балкан Стар има коли по на 20-30 хил километра,които изглеждат като нови върнати от лизинг но не се водят вече нови и това ви подвежда :)
  • 77 гхх

    0 0 Отговор
    Малко нереални данните ми се виждат, едно че ги няма някои марки, пък други имат голям брой продажби, странно е и Грейт Уол само 16, пък ми прави впечатление, че често ги засичам. Може би се изкривяват данните от експорта.
  • 78 ярослав станчев

    0 0 Отговор
    Нереални,нереални,колко да са нереални.До края на годината фаувето съвсем ще ги е смачкало тия над него.
  • 79 дани

    1 1 Отговор
    преди седмица си купих 4 субарута
  • 80 Онзи

    0 0 Отговор
    Все пак ОТТО е човека,а дъщеря му се казва Мерцедес!Има и един Даимлер.А останалото е ..............и др.
  • 81 baiplamen

    0 0 Отговор
    Трябваа да се види статистиката на продадените коли втора ръка, за да се види реалността-но да се включат както новия внос, така и тези които са препродадени в България. Това е истинска статистика. При средна заплата 600-700 лева новата кола е обикновено мираж за всеки човек.
  • 82 гост

    0 0 Отговор
    Класацията си е много вярна.Тук хората говорят за нови коли ,не за нов внос или "почти нови" на 35к км от Дупница.
  • 83 Иво

    0 0 Отговор
    Странно, но всички големи фирми им се движат колите с фиат.
    Фирмата в която работя е купила за последните 2 месеца близо 20 фиатчета....... Статистиката е силно нереалистична както повечето статистки !!
  • 84 nikolay

    0 0 Отговор
    Kia Sportage 3 - имам я; страхотна е.
  • 85 Petar Nikolov

    0 0 Отговор

    До коментар #61 от "Borussia Dortmund":

    Ooo да... То пък щот магарцедес не е циганска кола... Всеки м...л кара мегарцедес или бракуван метален варел...
  • 86 Petar Nikolov

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "ВаскоОпела":

    Точно пък магарцедес и бракуван метален варел гният много по-бързо... Всеки м....л кара бмв или мерц... И си мислят че са .рали с господ. Аз не съм видял Audi да гние... Пък колко изгнили японки съм виждал....