68 84356

Toyota-та за народа - нов, максимално опростен модел за 22 000 лв.

  • toyota-
  • probox-
  • евтини коли

Toyota Probox е автомобил за онези, които не харесват съвременните технологии

Toyota-та за народа - нов, максимално опростен модел за 22 000 лв. - 1

В Япония беше представена новата Toyota Probox 2022. Миниванът претърпя малка актуализация и се продава на цена от 1,49 милиона йени (приблизително 22 000 лв). Информацията е от официалния сайт на Toyota.

Toyota-та за народа - нов, максимално опростен модел за 22 000 лв.

Toyota Probox е позициониран като бюджетен и максимално опростен модел за онези, които не се нуждаят от модерни технологии. 4,2-метровият миниван има семпъл ъгловат дизайн с подчертан капак и вертикални C-колонки. Повечето версии имат стоманени джанти и небоядисани дръжки на вратите.

Toyota-та за народа - нов, максимално опростен модел за 22 000 лв.

Интериорът на Toyota Probox 2022 е направен в стила на 90-те години. Мултимедия с дисплей не се предлага дори срещу доплащане. На таблото има голям скоростомер и миниатюрен монохромен екран на бордовия компютър, а климатичният блок се управлява от големи превключватели. Автомобилът привлича с голямото си вътрешно пространство.

Toyota-та за народа - нов, максимално опростен модел за 22 000 лв.

За моделната година 2022 автомобилът получи и "скъпа" версия GX. Тя разполага с лети джанти, тонирани стъкла, електрически прозорци и огледала, както и подобрена вътрешна облицовка.

Toyota-та за народа - нов, максимално опростен модел за 22 000 лв.

Миниванът Toyota Probox се предлага с 1,3 L (94 HP) и 1,5 L (107 HP) атмосферни бензинови двигатели. Всички версии са оборудвани с CVT вариаторна трансмисия, като задвижването може да бъде предно или 4х4.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 191 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 В БГ ЩЕ СТРУВА ПОНЕ 44000 ЛВ !!!

    140 7 Отговор
    ЧЕСТИТО НА ПЕЧЕЛИВШИТЕ!!!

    Коментиран от #10

  • 2 Пилот на Ферари

    79 65 Отговор
    Може да е народна за тях , но за нас народна е Дачия.

    Коментиран от #4

  • 3 Plameni

    39 67 Отговор
    Ако сложат малко от онези бракуваните и дефектни части за който писаха че се монтират в Тойота ,още ще падне цената

    Коментиран от #11

  • 4 джамбаз кире

    140 34 Отговор

    До коментар #2 от "Пилот на Ферари":

    Имам наблюдения,че тези,които са притежавали Москвич през годините сега са най големите фенове на Дачия...

    Коментиран от #9, #49


  • 5 зорко око

    64 38 Отговор
    Много ъгловато и ръбесто ми се чини. Задните седалки като дървените пейки в старите трамваи.

    Коментиран от #7, #32

  • 6 5664

    142 8 Отговор
    1.5 атмосферен с 4x4 и цена под 30 хиляди ще избие рибата. Не че ще ходя офроуд с него, просто да не се притесняваш, когато не са изчистили снега. Даже ако го свалят на 99 к.с., за да влезе в ниския данък, веднага го взимам...

    Коментиран от #30

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Ттт

    81 4 Отговор
    Ако големият двигател с 4х4 се върже под 28 000лв., директно го капарирам. Точно такъв автомобил искам. Дъстъра с бензин и 4х4 ми идва твърде скъп - над 40 000лв., иначе ми харесва.
  • 9 Пилот на Ферари

    25 74 Отговор

    До коментар #4 от "джамбаз кире":

    Ами купи си тоя сандък бе , кой ти пречи . На мене не ми харесва .

    Коментиран от #12, #27

  • 10 Госあ

    86 3 Отговор

    До коментар #1 от "В БГ ЩЕ СТРУВА ПОНЕ 44000 ЛВ !!!":

    В бг никога няма да се появи. Както много народни модели, които се карат там.
  • 11 Прости ни Пламене

    31 6 Отговор

    До коментар #3 от "Plameni":

    че не ти следим сичките посове редовно.
    Може би всяка седмица трябва да ги издаваш, примерно "Алманах на постовете Пламенови", да се учим на ум и разум и кви части слагат в Тойотите.
  • 12 Пилот

    23 12 Отговор

    До коментар #9 от "Пилот на Ферари":

    Как е москвича,гние ли от стоене на улицата ??? Пилот на ферари , )))) само в мечтите си ))))

    Коментиран от #14

  • 13 Разликата обаче

    50 5 Отговор
    То и в Русия новите модели на ВАЗ започват от 6-7 хиляди евро. У нас "дойдоха" на "цени" от над 25 000 лева. А после нашите пък решиха, че не били Евро 6. Много ги "уплашихме" руснаците, те си ги продават в Русия. Същото е и с този модел на Тойота. У нас ще се продава поне двойно. Не се надявайте да карате евтина народна кола. У нас последно сравнително евтини и нови бяха ВАЗ-овете. Сега който има пари няма да купи такава кола.

    Коментиран от #38, #39

  • 14 Пилот на Ферари

    17 41 Отговор

    До коментар #12 от "Пилот":

    Ти не бери грижа за моя Москвич , разбирачо . Ето тая талига с допотопното табло и ретроседалките е като за тебе . Кихай и бягай . Всеки си има вкус.

  • 15 Пилот на Ферари

    37 24 Отговор
    Ето тука си личат зомбираните "японци " Дето лягат на амбразурата и за такива недоразумения . Няма нищо вярно че Българина е практичен . Българина си е жив комплексар и никой не може да го убеди да си отвори очита.

    Коментиран от #21

  • 16 Мързелив

    112 6 Отговор
    ПЕРФЕКТНА! Няма какво да се счупи, стандартни двигатели с верига, икономия, товарене, нисък данък. Като дойде в БГ ще се разграбва като топъл хляб. Аман от датчици и ел моторчета и компютри.

    Коментиран от #17

  • 17 Антон

    68 3 Отговор

    До коментар #16 от "Мързелив":

    Напълно споделям мнението. И бих си взел точно такъв автомобил. Само, че няма да дойде до ЕС, защото няма да го сертифицират. А и ако (дано) дойде, цената ще е много по-надута

    Коментиран от #18

  • 18 Антон

    28 5 Отговор

    До коментар #17 от "Антон":

    Всъщност сега загледах, че моделът се предлага от 2002 г. насам, но се продава основно в страни от третия свят. Дори в Русия не се продава официално.
  • 19 159

    17 52 Отговор
    Б@си, тези от тойота са наистина некви извратеняци: твърдо и упорито пробват да обърнат девиза на "грозотията ще спаси Света", че и бая фенове имат - изключая азиатския пазар, който им е "под ръка", а и по фолклор масовката е все още на купичка ориз относно пълното щастие! То бива издялано с тслътъ ама айде - моля Ви се?! Баш барутник! Надеждността за работещият европеец е важна до 5-7тата година - упражнение лесно вече за всеки производител.

    Коментиран от #23

  • 20 незнайко

    45 2 Отговор
    Какво повече му трябва на човек за да се придвижи от вкъщи до мястото за почивка ? Даже този дисплей е излишен !
  • 21 pilot

    14 9 Отговор

    До коментар #15 от "Пилот на Ферари":

    Как е комплексарче? Москвича гние ли ? ))))))
  • 22 Шофера

    71 5 Отговор
    Пичове, това е модел за хора, които нямат претенции, не са комплексари и искат да стигнат от точка А, до точка Б. Кола да си върши работа някой чичо японец. Този чичо има кинти и за Тундра с V8, но не иска да се бърка излишно с пари, не избива комплекси спрямо съседа, а същия момент кара нещо ново. Това си е народопсихология. Няма да счупят рекорди по продажби с този модел. Нито той ще им спаси бъдещето. Просто има пазарна ниша за него и от компанията се възползват. Вероятно печалбата от една такава продадена кола ще е нищожна за компанията. Но го прави за имидж и защото някой има нужда точно от това. Липсата на навигация, кожа и 2 турбини е отразена в цената. Бай дъ еуй 2 служебни дачии съм карал. Логан и Докер. Супер здрави машини, с много приятна возия. Да не кажа по-приятна от 90% от творенията на ваг. До ден днешен тия коли се карат всеки ден и са в доста задоволителна за километрите си форма. Само логана тук-там позагни, но те колегите го удрят достатъчно често, за да могат от сервиза да му сменят чат-пат целите панели направо и проблема с ръждата го решават бързо :)

    Коментиран от #25, #35

  • 23 Komapak

    13 3 Отговор

    До коментар #19 от "159":

    Азиатския пазар не е отворен с широки врати точно за Тойота. Конкуренцията там си е дори по-голяма отколкото в други части на света. Най много продадени автомобили в Индия има Сузуки... И в Корея е подобно положението да не споменавам Китай, който е най-големият пазар в света. За щатите и Австралия резултата е логичен.
  • 24 6A13TT

    9 22 Отговор
    С къв акъл го слагат тоя вариатор? Не, мерси, подминавам.

  • 25 Komapak

    31 1 Отговор

    До коментар #22 от "Шофера":

    Всяка една машина си иска поддръжка и профилактика. Каквото и да дадеш в ръцете на безотговорен човек не изкарва дълго. Факт
  • 26 Читател на Факти

    26 2 Отговор
    Колата е супер.Точно като за мен но няма да я видим тук,ако я предложат ще бъде на двойна цена по български.

    Коментиран от #34

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Станчо куфара

    14 14 Отговор
    Тойота отдавна не е качествен и здрав автомобил сглобява се на всевъзможни места чупи се като за световно гори масло и хвърля гарнитури
  • 29 Порно

    21 2 Отговор
    Няма да привлече любителите на 15 годишните "премиуми".

    Коментиран от #47

  • 30 Гост

    16 2 Отговор

    До коментар #6 от "5664":

    И ръчка дядо попе и ръчка. Мани го тоя вариатор.
  • 31 Абе

    12 10 Отговор
    Фиат Мултипла е по-хубав.
  • 32 сороснерес

    8 7 Отговор

    До коментар #5 от "зорко око":

    вярно е, те могат дори да махнат и седалките ...то се видя че с този ковид всички работещи ще са по-бедни и тайота реши този проблем с тази грозна каруца..
  • 33 ле ле

    6 12 Отговор
    простичко като за прости хора, бива ли такава подигравка с обикновени хора..такива произвеждат в Индия за цигани...Вижте таблото , него го разхвърлиха къде падне,другите показатели са изнесени вляво долу...егати идиоти...

    Коментиран от #36

  • 34 чекмедже 2

    4 12 Отговор

    До коментар #26 от "Читател на Факти":

    ще го докарат още по икономична версия, примерно без задни седалки, ще хвърлиш там един матрак..или без фарове и волан..
  • 35 Някои си

    6 9 Отговор

    До коментар #22 от "Шофера":

    Бегай бе Дачия и возия, сигурно нямаш крачкомер на телефона за това говориш тея глупости,
  • 36 Неумен

    20 0 Отговор

    До коментар #33 от "ле ле":

    Прочети най точната наука...статистиката...колко от екстрите не само не се ползват, 90% не знаят, че ги има или как работят, а за автономното паркиране не ми се говори, за какво ми е дисплей, като за да го видя трябва да сменям очилата???
  • 37 Йо Несбьо

    28 1 Отговор
    То, ако беше 22 000 лева, да ги купя 2-3. Едно, че тук няма да се продава, второ, че цената в България ще е тройна... Иначе имаше споразумение между ЕС и Япония, с което митата да паднат, но не съм проверявал кога влиза в сила.

    За мен най-тежкият проблем е, че в Европа ни скубят - как може чисто нова Хонда да струва $25 000 в САЩ и $40 000 в Европа (визирам осреднена величина)? Едно време всеки ми дрънка за "тъпите американци", "тъпите американци" и "тъпите американци"... Като са тъпи американците, защо карат хубави и евтини коли?!
  • 38 Йо Несбьо

    9 1 Отговор

    До коментар #13 от "Разликата обаче":

    Ти и сега можеш да си караш новичка "Лада" за €6-7 000. Далаверата е елементарна - регистрираш фирма в Русия, на чийто данъчен номер ще се води автомобила. С колата си работиш из ЕС и отвреме навреме отскачаш до Русия да си платиш данъците и т.н. Даже счетоводството ти е изцяло онлайн. Данък върху доходите от 13%. Колата ти е с руски номера. Няма нужда да я внасяш, няма ДДС-та, мита... Самата фирма обаче си има тънкости какво и как...
  • 39 Йо Несбьо

    8 2 Отговор

    До коментар #13 от "Разликата обаче":

    За да не съм голословен, минималният основен капитал за регистрация на ООД в Русия е 10 000 RUB. Държавната такса е около 4000 рубли. Ако дистанционно си поръчаш да ти я регистрират фирмата ще ти легне още към 25 000 рубли. А после на място можеш да си купиш колата...
  • 40 psf

    10 2 Отговор
    Toyota са направили евтин и икономичен автомобил с автоматична скоростна кутия (CVT) и с увеличен товарен обем, за по ефективно използване!
  • 41 НалиСийке

    6 1 Отговор
    А за тези ,с нощните шкафчета и със семейните мандрички - това са джобни пари.
  • 42 Alexxx

    6 15 Отговор
    Кое им е икономичното???
    Имам Мерцедес 2.2D 194 к.с. градско не ми дава повече от 7-8л/100км при задръстване.
    Извънградско с 9 скоростна кутия 3л/100км
    Да уточня почти 200кс срещу 100кс разлика в разхода почти същият.
    Все пак не е версия хибрид.
    И като гледам,ако шофираш тази катафалка,след 100км ще се чувстваш,че си изкопал лозята.

    Коментиран от #48, #54

  • 43 Зайко Байко многознайко

    3 14 Отговор
    Японски карам само мотори 6 броя, едно MZ Trophy, който энае що е то и едно "Балканче" , коли само от ония с мерника 6 бр. два W124,Е300D, два ML500, W163, една "Мечка" 500SEL, и една "Пура"W126 с присаден 5 л. двигател от " Мечка". Един мой роднина който имаше W115 "Конска глава", когато го питах , коя е най-добрата марка кола той каэваше , эапомни от мен има две марки коли "Мерцедес" и всички останали!
  • 44 Гай джин

    2 4 Отговор
    Странни работи започнаха да правят японците след Фукушима....преди това ми беха симпатични
  • 45 Реалистът

    6 0 Отговор
    Тази цена за японците е просто подарък,все едно Гришата да продава нови коли в България за десет хиляди лева,а за качеството две мнения няма.Който има излишни кинти нека си купува коли пълни с електроника сервизите на тях разчитат.
  • 46 Гошко

    8 0 Отговор
    Екстра си е колицата, бих си купил веднага една такава новичка. Ма като знам страха на ЕС от японските марки, ще я докарат тук, окичена с данъци за поне още толкова пари, да не говорим, че с тия двигатели не отговаря на зелената политика на съюза, демек - ядем бахура, деба шиания късмет, дето имаме...
  • 47 Новото си е ново

    4 2 Отговор

    До коментар #29 от "Порно":

    Да си ги карат тия кочини на 500000км. Аз си взех чисто нова Дачия и си свиркам

    Коментиран от #50

  • 48 Хахаха

    7 0 Отговор

    До коментар #42 от "Alexxx":

    Хахаха 3 на 100 ама друг път. Айде малко да не говорим глупости. 4 и половина 5 по може
  • 49 Мерджана

    7 3 Отговор

    До коментар #4 от "джамбаз кире":

    След две стари коли, Фиат Уно и Нисан Примера, решихме, стига! Взехме нова Дачия Дъстър бензин/газ. И грам не съжаляваме.
  • 50 ДаДаДа

    5 0 Отговор

    До коментар #47 от "Новото си е ново":

    И аз така. Ново дъстърче, газ/бензин. 100к.с. версия Комфорт.
  • 51 Ееее,

    3 0 Отговор
    айде и едно дизелче, де!
  • 52 Коти Пука

    2 1 Отговор
    Вероятно е сглобят японските средношколци по трудово обучение. Дори цената и да бъде 22к у нас пак ще е скъпа за средностатистическия българин. Става за лизингово такси на газ ако газта поевтинее значително. Иначе нашата кола е Нов внос секън хенд карана от австрийска баба която си е забравила бастуна в багажника.
  • 53 Klasika

    3 0 Отговор
    Супер! Най после хубав дизайн,а не като новите коли приличащи на гърчещи се трансформарс с разганчени и разкривени фарове,лайсни -Перник и някакви светлинки отпред като на ромска сватба!?!?!? И какви нови технологии казват имат новите коли!?!?! Пълни са с никому ненужна електроника която алчния добитък купува без да знае на 78 процента какво да използва и какво има в колата му,ама да има ...- така както купуваше бясно тоалетна хартия по цял свят,така добитъка купува отпадъчен дизайн и електроника натъпкана с цел да го следи какво прави добитъка! Е,най накрая хубав дизайн без много електронен скрап! А добитъка сам си слага насипи от чакъл върху разума си!..... Амин.........
    ..
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 дааа

    1 1 Отговор
    Дачията е мерцедес в сравнение с това ;-)
  • 56 Врачанин

    1 0 Отговор
    Притеснява ме вариаторната трансмисия.Това е кола , а не скутер.